Καλό κι ωραίο σε ταχύτητες κλπ, αλλά... δημιουργεί παρεμβολές με ασύρματες συσκευές!
Σενάριο 1 - Wireless keyboard + mouse
Το δοκίμασα σε ένα Dell 3020 που έχω με wireless keyboard + mouse. Με το που εισήγαγα το στικάκι, το ποντίκι ξεκίνησε να "πηδάει" όταν το κουνούσα. Αποσυνδέω το στικάκι ... όλα καλά. (Το πληκτρολόγιο πάντως δεν το πείραξε). Σημειώνω ότι το πληκτρολόγιο δεν ήταν καμμιά κινεζιά ... Microsoft Wireless Desktop 2000. Δοκίμασα να το συνδέσω ΚΑΙ σε θύρα δίπλα στο wireless receiver (στην πρόσοψη) ΚΑΙ σε θύρα στην άλλη άκρη του υπολογιστή (πίσω), μην τυχόν και το πείραζε αυτό, και το θέμα εμφανιζόταν σε όλες τις περιπτώσεις.
Σενάριο 2 - bluetooth trackpad
Το δοκίμασα και στο Mac mini μου, στο οποίο έχω συνδεδεμένο ένα Apple Magic Trackpad, το οποίο γενικά λειτουργεί απροβλημάτιστα και πολύ ομαλά εδώ και κάτι ... χρόνια. Εισάγω το στικάκι και μετά από λίγο το trackpad αρχίζει και "πηδάει" όταν το κουνάω, δεν τσουλάει ομαλά. Εδώ χρειάστηκε να περάσει λίγη ώρα μέχρι να εμφανιστεί το φαινόμενο. Ίσως γιατί χρειάζεται να ζεσταθεί το στικάκι για να κάνει τα "δικά του". Αφαιρώ το στικάκι και το trackpad ξαναπαίζει κανονικότατα.