Μητρικές Κάρτες

Gigabyte H110M-S2H (rev. 1.0) Motherboard Micro ATX με Intel 1151 Socket

Micro ATX, Socket: Intel 1151, Τύπος Μνήμης: DDR4 , Κατασκευαστής:

To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Μέγεθος
Micro ATX
Τύπος
Desktop

Επεξεργαστής

Υποστηριζόμενοι Επεξεργαστές
Intel
Μοντέλα
Celeron Dual Core, Core i3, Core i5, Core i7, Pentium Dual Core
Υποστηριζόμενη Γενιά
Kaby Lake, Skylake
Socket
1151

Chipset

Μοντέλο
Intel H110

Μνήμη

Τύπος Μνήμης
DDR4
Πλήθος
2 DIMM Slots
Ταχύτητες Μνήμης
2133
Λειτουργία Μνήμης
Dual Channel

Εσωτερικές Συνδέσεις

PCI Express x16 3.0
1 Slot
PCI Express x16 4.0
-
PCI Express x16 5.0
-
Πλήθος SATA III 6Gb/s
4 Port
Τύπος M.2
-
Πλήθος Υποδοχών M.2
-

Εξωτερικές Συνδέσεις

Πίσω Έξοδοι USB-A
4 θύρες USB 2.0, 2 θύρες USB 3.0
Πίσω Έξοδοι USB-C
-
Ethernet (LAN)
1
Συνδέσεις με Οθόνη
HDMI, DVI-D, VGA

Δυνατότητες

RGB Φωτισμός
-
WiFi/Bluetooth
Όχι
Extra
-

Ήχος

Κανάλια Κάρτας Ήχου
7.1
Επιπλέον Συνδέσεις Ήχου
-

Top Specs

Μνήμη
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (15)

Αξιολογήσεις

  1. 9
  2. 3
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
  • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
  • Αξιοπιστία
  • Πλήθος λειτουργιών BIOS
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Πλήθος θυρών
  • Για αρχη δεν ειναι compatible με geforce gtx 1060 6gb windoforce μαζι με i5 7600k υπολειτουργει η cpu ενω εγραφε και ακομη που ρωτησα το μαγαζι που τα αγορασα ολα ειπαν λειτουργουν τελεια... για καποιον με medium-low range pc built θα μπορουσε να ειναι καλη αλλα εγω με medium range. φαινεται σαν να ειναι low range. Εκανα πολυ ωρανα κουμπωσω πολλα πραγματα πανω.. 2 ραμ μαζι δεν λειτουργουν τι αλλο να πω ως αποτελεσμα μιας κακης αγορας δεν θα το συνειστουσα

    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος θυρών
    • Αξιοπιστία
    • Δύσκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Δύσκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • αλλαξε μητρικη παλι τις gigabyte 1151 socket οπως και να εχει η συνδεση ηταν ευκολη η μητρικη εφαρμοσε τελεια πανω στο mid tower που εχω το bios κλασικη αξια με ευχαριστο μενου ακομα κια για τον πιο αρχαριο αλλα και με μικρες εκπληξεις για τον πιο ψαγμενο στα 70 κατι ευρω ειναι καλη επιλογη. Οχι για gaming pc οσο
    για υπολογιστη γραφειου

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • miatrou99
    1
    1 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Βασικα την κακολογω γιατι δεν μπορει να κανει boot. Δεν ειναι συμβατη με kabylake παρολο π γραφει πως ειναι κ συνεπως τζαμπα λεφτα

    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • villasg
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μια οικονομικη μητρικη χωρις ομως να ειναι "φτηνη" .
    Για οσους δεν εχουν τρελλες απαιτησεις - overclocking κλπ κλπ .
    Συνδιαστικε με εναν i3 6100 και ddr4 μνημες και ειναι μια χαρα .
    Ομορφο και χρηστικο και το νεο bios [ F20 ] που υποστηρίζει και τους νεους Kaby Lake

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • revov_nn
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την πήρα και έβαλα τον i5 6600 με 2x4gb. Όλα καλά, κανένα πρόβλημα. Κάρτα γραφικών δεν έβαλα ακόμα.
    Όποιος αρκείται με τα βασικά σε ένα pc, 2 θύρες για ram και δεν τον ενδιαφέρει το overclock πιστεύω είναι μια χαρά. Εμένα δε με έχει περιορίσει σε κάτι.

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • verxiusarmy

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    παιδια δεν το σηζητω αν θελει καποιος ενα budget συστημα με ποικιλια θυρων και εννοειτε HDMI την παιρνει ανετα και δεν υποβαθμηζει τα υπολοιπα μεροι του υπολογιστη!!!!!καταπληκτικη!!1

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • raphael13
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    αν θες ενα αξιοπρεπές gaming pc την τσιμπάς άνετα.. Το ζητούμενο είναι να μην σου υποβαθμίζει τα κομμάτια του pc και δεν το κάνει...σηκώνει γρήγορες ram αποδίδει πλήρως τον επεξεργαστή και την κάρτα γραφικών σου.. άνετα slots ,usb αρκετά.. στην τιμή της είναι δύναμη

    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alex Kontok
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειναι η καλητερη μητρικη σε αυτα τα χρηματα ομως σε καποιον ο οποιος θελει ενα high-end συστημα θα ηταν καλυτερο να παρει μητρικη με 4 ram slots και αν θελει και με 2 slot για καρτα γραφικων.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • crashpoum
    5
    15 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πάρα πολύ καλή μητρική για τα χρήματά της. Την έχω μαζι με εναν i3 6100 και κάνει ένα ωραίο budget συστημα. Δεν είχα κανένα πρόβλημα ώς τώρα και όλα πάνε ρολόι. Συστήνω!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lunabelx
    4
    15 στους 32 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μια σχετικά φθηνή μητρική για budget συστήματα με κάποιον i3 (κατα την άποψη μου)
    Υποστήρηξη DDR4 και μερικά απλά και χρήσιμα features.
    Δεν συστήνω κανέναν να κανει overclock σε αυτή την μητρική καθώς πολύ πιθανά τα vrm & caps να μην αντέξουν πολύ ρεύμα αλλα και πιθανα κακό ρεύμα (απο κάποιο κακό psu)
    ι3 6100 - gtx 960 - 8gB DDR4 2400mhz (corsair cl14) ένα όμορφο φθηνό combo

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • geopav1
    1
    5 στους 86 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    αγορασα τη συγκεκριμενη μητρικη αλλα δν μπορω να την αξιολογησω διοτι δν παιρνει καν μπρος .... ελλατωματικο προιον απο μια εταιρεια που θεωρειται απο τις καλυτερες στο ειδος της...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Απλός πολύ καλή στα λεφτά της.

    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Πλήθος θυρών
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Πλήθος θυρών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Πλήθος θυρών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Μέτριας δυσκολίας σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Σχετικά δύσκολη τοποθέτηση στο κουτί
  • Για αρχη δεν ειναι compatible με geforce gtx 1060 6gb windoforce μαζι με i5 7600k υπολειτουργει η cpu ενω εγραφε και ακομη που ρωτησα το μαγαζι που τα αγορασα ολα ειπαν λειτουργουν τελεια... για καποιον με medium-low range pc built θα μπορουσε να ειναι καλη αλλα εγω με medium range. φαινεται σαν να ειναι low range. Εκανα πολυ ωρανα κουμπωσω πολλα πραγματα πανω.. 2 ραμ μαζι δεν λειτουργουν τι αλλο να πω ως αποτελεσμα μιας κακης αγορας δεν θα το συνειστουσα

    0
  • αλλαξε μητρικη παλι τις gigabyte 1151 socket οπως και να εχει η συνδεση ηταν ευκολη η μητρικη εφαρμοσε τελεια πανω στο mid tower που εχω το bios κλασικη αξια με ευχαριστο μενου ακομα κια για τον πιο αρχαριο αλλα και με μικρες εκπληξεις για τον πιο ψαγμενο στα 70 κατι ευρω ειναι καλη επιλογη. Οχι για gaming pc οσο
    για υπολογιστη γραφειου

    0
  • Βασικα την κακολογω γιατι δεν μπορει να κανει boot. Δεν ειναι συμβατη με kabylake παρολο π γραφει πως ειναι κ συνεπως τζαμπα λεφτα

    1
  • Μια οικονομικη μητρικη χωρις ομως να ειναι "φτηνη" .
    Για οσους δεν εχουν τρελλες απαιτησεις - overclocking κλπ κλπ .
    Συνδιαστικε με εναν i3 6100 και ddr4 μνημες και ειναι μια χαρα .
    Ομορφο και χρηστικο και το νεο bios [ F20 ] που υποστηρίζει και τους νεους Kaby Lake

    2
  • Την πήρα και έβαλα τον i5 6600 με 2x4gb. Όλα καλά, κανένα πρόβλημα. Κάρτα γραφικών δεν έβαλα ακόμα.
    Όποιος αρκείται με τα βασικά σε ένα pc, 2 θύρες για ram και δεν τον ενδιαφέρει το overclock πιστεύω είναι μια χαρά. Εμένα δε με έχει περιορίσει σε κάτι.

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (12)

Ερωτήσεις

30 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Baggelis_Nick

πέρνει και καινουργιούς επεξεργστές όπως τον Pentium 4560 εαν κάνει το update των bios? ευχαριστώ

GiannisPD

ναι παίρνει όλους τους 7ης γενειάς με upadate στο F20 bios!!

Δες όλες τις ερωτήσεις (12)

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Μέγεθος
Micro ATX
Τύπος
Desktop

Επεξεργαστής

Υποστηριζόμενοι Επεξεργαστές
Intel
Μοντέλα
Celeron Dual Core, Core i3, Core i5, Core i7, Pentium Dual Core
Υποστηριζόμενη Γενιά
Kaby Lake, Skylake
Socket
1151

Chipset

Μοντέλο
Intel H110

Μνήμη

Τύπος Μνήμης
DDR4
Πλήθος
2 DIMM Slots
Ταχύτητες Μνήμης
2133
Λειτουργία Μνήμης
Dual Channel

Εσωτερικές Συνδέσεις

PCI Express x16 3.0
1 Slot
PCI Express x16 4.0
-
PCI Express x16 5.0
-
Πλήθος SATA III 6Gb/s
4 Port
Τύπος M.2
-
Πλήθος Υποδοχών M.2
-

Εξωτερικές Συνδέσεις

Πίσω Έξοδοι USB-A
4 θύρες USB 2.0, 2 θύρες USB 3.0
Πίσω Έξοδοι USB-C
-
Ethernet (LAN)
1
Συνδέσεις με Οθόνη
HDMI, DVI-D, VGA

Δυνατότητες

RGB Φωτισμός
-
WiFi/Bluetooth
Όχι
Extra
-

Ήχος

Κανάλια Κάρτας Ήχου
7.1
Επιπλέον Συνδέσεις Ήχου
-

Top Specs

Μνήμη
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (15)

  1. 9
  2. 3
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
  • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
  • Αξιοπιστία
  • Πλήθος λειτουργιών BIOS
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Πλήθος θυρών
  • Για αρχη δεν ειναι compatible με geforce gtx 1060 6gb windoforce μαζι με i5 7600k υπολειτουργει η cpu ενω εγραφε και ακομη που ρωτησα το μαγαζι που τα αγορασα ολα ειπαν λειτουργουν τελεια... για καποιον με medium-low range pc built θα μπορουσε να ειναι καλη αλλα εγω με medium range. φαινεται σαν να ειναι low range. Εκανα πολυ ωρανα κουμπωσω πολλα πραγματα πανω.. 2 ραμ μαζι δεν λειτουργουν τι αλλο να πω ως αποτελεσμα μιας κακης αγορας δεν θα το συνειστουσα

    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος θυρών
    • Αξιοπιστία
    • Δύσκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Δύσκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • αλλαξε μητρικη παλι τις gigabyte 1151 socket οπως και να εχει η συνδεση ηταν ευκολη η μητρικη εφαρμοσε τελεια πανω στο mid tower που εχω το bios κλασικη αξια με ευχαριστο μενου ακομα κια για τον πιο αρχαριο αλλα και με μικρες εκπληξεις για τον πιο ψαγμενο στα 70 κατι ευρω ειναι καλη επιλογη. Οχι για gaming pc οσο
    για υπολογιστη γραφειου

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • miatrou99
    1
    1 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Βασικα την κακολογω γιατι δεν μπορει να κανει boot. Δεν ειναι συμβατη με kabylake παρολο π γραφει πως ειναι κ συνεπως τζαμπα λεφτα

    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • villasg
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μια οικονομικη μητρικη χωρις ομως να ειναι "φτηνη" .
    Για οσους δεν εχουν τρελλες απαιτησεις - overclocking κλπ κλπ .
    Συνδιαστικε με εναν i3 6100 και ddr4 μνημες και ειναι μια χαρα .
    Ομορφο και χρηστικο και το νεο bios [ F20 ] που υποστηρίζει και τους νεους Kaby Lake

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • revov_nn
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την πήρα και έβαλα τον i5 6600 με 2x4gb. Όλα καλά, κανένα πρόβλημα. Κάρτα γραφικών δεν έβαλα ακόμα.
    Όποιος αρκείται με τα βασικά σε ένα pc, 2 θύρες για ram και δεν τον ενδιαφέρει το overclock πιστεύω είναι μια χαρά. Εμένα δε με έχει περιορίσει σε κάτι.

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • verxiusarmy

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    παιδια δεν το σηζητω αν θελει καποιος ενα budget συστημα με ποικιλια θυρων και εννοειτε HDMI την παιρνει ανετα και δεν υποβαθμηζει τα υπολοιπα μεροι του υπολογιστη!!!!!καταπληκτικη!!1

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • raphael13
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    αν θες ενα αξιοπρεπές gaming pc την τσιμπάς άνετα.. Το ζητούμενο είναι να μην σου υποβαθμίζει τα κομμάτια του pc και δεν το κάνει...σηκώνει γρήγορες ram αποδίδει πλήρως τον επεξεργαστή και την κάρτα γραφικών σου.. άνετα slots ,usb αρκετά.. στην τιμή της είναι δύναμη

    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alex Kontok
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειναι η καλητερη μητρικη σε αυτα τα χρηματα ομως σε καποιον ο οποιος θελει ενα high-end συστημα θα ηταν καλυτερο να παρει μητρικη με 4 ram slots και αν θελει και με 2 slot για καρτα γραφικων.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • crashpoum
    5
    15 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πάρα πολύ καλή μητρική για τα χρήματά της. Την έχω μαζι με εναν i3 6100 και κάνει ένα ωραίο budget συστημα. Δεν είχα κανένα πρόβλημα ώς τώρα και όλα πάνε ρολόι. Συστήνω!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lunabelx
    4
    15 στους 32 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μια σχετικά φθηνή μητρική για budget συστήματα με κάποιον i3 (κατα την άποψη μου)
    Υποστήρηξη DDR4 και μερικά απλά και χρήσιμα features.
    Δεν συστήνω κανέναν να κανει overclock σε αυτή την μητρική καθώς πολύ πιθανά τα vrm & caps να μην αντέξουν πολύ ρεύμα αλλα και πιθανα κακό ρεύμα (απο κάποιο κακό psu)
    ι3 6100 - gtx 960 - 8gB DDR4 2400mhz (corsair cl14) ένα όμορφο φθηνό combo

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • geopav1
    1
    5 στους 86 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    αγορασα τη συγκεκριμενη μητρικη αλλα δν μπορω να την αξιολογησω διοτι δν παιρνει καν μπρος .... ελλατωματικο προιον απο μια εταιρεια που θεωρειται απο τις καλυτερες στο ειδος της...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Απλός πολύ καλή στα λεφτά της.

    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Πλήθος θυρών
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Πλήθος θυρών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Πλήθος θυρών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Μέτριας δυσκολίας σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Σχετικά δύσκολη τοποθέτηση στο κουτί
  • Για αρχη δεν ειναι compatible με geforce gtx 1060 6gb windoforce μαζι με i5 7600k υπολειτουργει η cpu ενω εγραφε και ακομη που ρωτησα το μαγαζι που τα αγορασα ολα ειπαν λειτουργουν τελεια... για καποιον με medium-low range pc built θα μπορουσε να ειναι καλη αλλα εγω με medium range. φαινεται σαν να ειναι low range. Εκανα πολυ ωρανα κουμπωσω πολλα πραγματα πανω.. 2 ραμ μαζι δεν λειτουργουν τι αλλο να πω ως αποτελεσμα μιας κακης αγορας δεν θα το συνειστουσα

    0
  • αλλαξε μητρικη παλι τις gigabyte 1151 socket οπως και να εχει η συνδεση ηταν ευκολη η μητρικη εφαρμοσε τελεια πανω στο mid tower που εχω το bios κλασικη αξια με ευχαριστο μενου ακομα κια για τον πιο αρχαριο αλλα και με μικρες εκπληξεις για τον πιο ψαγμενο στα 70 κατι ευρω ειναι καλη επιλογη. Οχι για gaming pc οσο
    για υπολογιστη γραφειου

    0
  • Βασικα την κακολογω γιατι δεν μπορει να κανει boot. Δεν ειναι συμβατη με kabylake παρολο π γραφει πως ειναι κ συνεπως τζαμπα λεφτα

    1
  • Μια οικονομικη μητρικη χωρις ομως να ειναι "φτηνη" .
    Για οσους δεν εχουν τρελλες απαιτησεις - overclocking κλπ κλπ .
    Συνδιαστικε με εναν i3 6100 και ddr4 μνημες και ειναι μια χαρα .
    Ομορφο και χρηστικο και το νεο bios [ F20 ] που υποστηρίζει και τους νεους Kaby Lake

    2
  • Την πήρα και έβαλα τον i5 6600 με 2x4gb. Όλα καλά, κανένα πρόβλημα. Κάρτα γραφικών δεν έβαλα ακόμα.
    Όποιος αρκείται με τα βασικά σε ένα pc, 2 θύρες για ram και δεν τον ενδιαφέρει το overclock πιστεύω είναι μια χαρά. Εμένα δε με έχει περιορίσει σε κάτι.

    1
  • Δες τα όλα