Ηχοσυστήματα Αυτοκινήτου

Pioneer Ηχοσύστημα Αυτοκινήτου 1DIN (USB) με Αποσπώμενη Πρόσοψη Κωδικός: MVH-280FD

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Λειτουργικό σύστημα κατασκευαστή
  • Σύνδεση με κινητά Android & iPhone
  • Υποδοχές: USB, AUX
Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
114 48
Παράδοση Παρ, 26 Ιουν - Τρί, 30 Ιουν
4,00 € σε Skroutz Point ή 5,00 € σε διεύθυνση
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Tenku 4,2 (26)
Ελλάδα
5 τεμάχια
Δες Car Audio στη σελίδα του Tenku
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

Το ηχοσύστημα αυτοκινήτου MVH-280FD της Pioneer διαθέτει κόκκινο φωτισμό πλήκτρων και δυνατότητα αναπαραγωγής αρχείων FLAC, MP3, WAV & WMA. Επίσης είναι εξοπλισμένο με ραδιοφωνικό δέκτη RDS και δυνατότητα αναπαραγωγής από iPod, iPhone, Android smartphone και άλλων συσκευών μέσω USB ή Aux.

Χάρη στον ενσωματωμένο ενισχυτή 4 καναλιών x 100W, τάξης FD αναπαράγεται καθαρός και δυνατός ήχος. Για πρόσθετη δύναμη, διαθέτει 2 εξόδους RCA στο πίσω μέρος της μονάδας, για εγκατάσταση επιπλέον subwoofer ή ενισχυτών.

Maximum power

Απολαύστε δυναμικό ήχο απ' ότι μπορεί να παράγει ένα συμβατικό στερεοφωνικό ηχοσύστημα. Διαθέτει ενσωματωμένο ενισχυτή 4 καναλιών x 100W. Επιπλέον το ειδικό εσωτερικό κύκλωμα που είναι εξοπλισμένο φροντίζει για τη διατήρηση της ποιότητας του ήχου σε εξαιρετικό επίπεδο, ανεξάρτητα από τη στάθμη της έντασης.

Σύνδεση με συσκευές Android

Συμβατό με Android, σας επιτρέπει ακούτε μουσική που είναι αποθηκευμένη στη συσκευή σας χωρίς την ανάγκη επιπλέον εφαρμογής.

​Κατασκευασμένο για έλεγχο από iPod & iPhone

Ελέγξτε άμεσα το iPod ή το iPhone σας, για φόρτιση, μουσική και βίντεο μέσω ενός προαιρετικού καλωδίου ανάλογα με τη συσκευή iOS. Οι πληροφορίες για τα τραγούδια, τον καλλιτέχνη, την ώρα και το άλμπουμ εμφανίζονται στην οθόνη.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
MVH-280FD

Οδηγίες

Εγκατάσταση
Η εγκατάσταση πρέπει να γίνει από εξειδικευμένο τεχνικό για να ισχύει η εγγύηση.

Συμβατότητα

Universal
Universal
MG
-

Χαρακτηριστικά

Εφαρμογή
1 DIN
Λειτουργικό Σύστημα
Κατασκευαστή
Ισχύς Εξόδου
100 Watt (x4)
Αποσπώμενη Πρόσοψη
Ναι

Οθόνη

Οθόνη Multimedia
Όχι
Οθόνη Αφής
Όχι

Λειτουργίες

USB
Ναι

Δυνατότητες (Ready)

Δυνατότητα Σύνδεσης με Χειριστήρια Τιμονιού
Όχι
Δυνατότητα Σύνδεσης με Κάμερα Οπισθοπορείας
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (9)

Αξιολογήσεις

  1. 7
  2. 2
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα ήχου
  • Μενού
  • Εγκατάσταση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ένταση
  • Μεγάλο πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
  • olympiakos_g7574
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Όταν βάζω μουσική από το στικάκι όταν ανοίγω την ένταση σταματάει να παίζει.μηπως θέλει κάποια ρύθμιση? Αν γνωρίζει κάποιος ας μου απαντησει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GerasimosK
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πηρα το συγκεκριμενο ραδιο ηταν μια πολυ καλη αναβαθμιση απο εργοστασιακο σιγουρα μα πιστευω πως δεν ειναι 400watt πηγη απο οσο ειδα και στο manual ο κατασκευαστης ζηταει μια 15αρα ασφαλεια με 2mm καλωδιο απευθειας απο την μπαταρια τα υπολογισα και 15A*12v=180 αν θεωρητικα ειναι πληρως φορτισμενη η μπαταρια θεωρητικα θα ειναι καπου στα 13 με 14ν αρα παιζει περιπου στα 195 με 210 δεν ξερω αν μπορει να δεχτει μια μεγαλυτερη ασφαλεια και να φτανει τα 400w με μια 30αρα ασφαλεια θα τα εφτανε και δεν πιστευω να ειναι και ασφαλες για την μπαταρια εαν γινεται για αρκετο χρονικο διαστημα λογω τον εκφορτισεων που δεν αντεχουν.Τα παρα πανω τα λεω οχι ως ηλεκτρολογος αλλα ως ενας μηχανολογος με βασικες γνωσεις ηλεκτρολογιας.Παντως ειναι ενα πολυ αξιοπιστο ραδιο απο πληθος λειτουργιων εκτος του usb μεσω της εφαρμογης αυτο σιγουρα δεν δουλευει ουτως η αλλος βεβαια εχει το aux και δεν διαθετει bluetouth κατι που ηταν γνωστος εξ αρχης.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μενού
    • Εγκατάσταση
    • Μεγάλο πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vasilis_Machairas
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πάρα πολυ καλό ηχοσυστηματάκι το εχω βάλει με 4 trf 6.5" και γαζώνει ...το μονο θεματάκι είναι πως δεν έχει bluetooth!

    • Ποιότητα ήχου
    • Μενού
    • Εγκατάσταση
    • Μεγάλο πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giorgos2005
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε Getz 2005 με μαμά ηχεία ο ήχος απίστευτος.
    Μέχρι ένα σημείο βεβαία που αντέχουν τα χάρτινα εργοστασιακά ηχεία
    Έπρεπε να χρησιμοποιήσω ότι φίλτρο είχε άλλα με αυτά τα ηχεία το αποτέλεσμα είναι ΑΠΊΣΤΕΥΤΟ

    • Ποιότητα ήχου
    • Μενού
    • Εγκατάσταση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση
    • Μέτριο πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dpetkos
    5
    11 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απλα τρομερη πηγή. Είναι 4x50 watt rms. Για να παιξει σωστα πρεπει να συνδεθει κατευθείαν στην μπαταρια του αυτοκινητου. Όπως επισης θελει και ξεχωριστη γειωση. Εχει αναλυτικες οδηγιες στο manual. Με ένα καλο ζευγαρι ηχεια και ένα ενεργο sub αναβαθμίζετε το ηχοσυστημα χωρις να είναι απαραιτητη η αγορα επιπλέον ενισχυτή, καθως ο ψηφιακος ενισχυτης εχει οση δυναμη χρειαζεται. Την εχω συνδιασει με ένα ζευγαρι Alpine SXE-1350s μπροστα και ένα ζευγαρι kenwood KFC-E1355 πισω. Το συμπερασμα μου είναι πως θελει κατι ανωτερο σε ποιοτητα για να αποδοσει στο μεγιστο. Τα 5 αστερια είναι λιγα για τα χρηματα που κοστιζει :)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • damkalan
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή ποιότητα ήχου!
    Ο ψηφιακός ενισχυτής δινει την απαιτουμενη ισχύ ώστε με ένα ποιοτικό ζεύγος ηχείων με την σωστή τοποθέτηση να αποδίδει καλύτερα από τα συνιθισμένα 4x50Watt ηχοσυστήματα! Επίσης βγαζει λιγότερη θερμότητα!
    Αν δεν σας ενδιαφέρει το Bluetooth για να συνδέετε το κινητό σας είναι η καλύτερη επιλογή στα λεφτά του και ακόμα και από υψηλοτερης τιμής ηχοσυστήματα (~200 ευρώ)!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα ήχου
    • Μενού
    • Εγκατάσταση
    • Μεγάλο πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Όταν βάζω μουσική από το στικάκι όταν ανοίγω την ένταση σταματάει να παίζει.μηπως θέλει κάποια ρύθμιση? Αν γνωρίζει κάποιος ας μου απαντησει

    1
  • Πηρα το συγκεκριμενο ραδιο ηταν μια πολυ καλη αναβαθμιση απο εργοστασιακο σιγουρα μα πιστευω πως δεν ειναι 400watt πηγη απο οσο ειδα και στο manual ο κατασκευαστης ζηταει μια 15αρα ασφαλεια με 2mm καλωδιο απευθειας απο την μπαταρια τα υπολογισα και 15A*12v=180 αν θεωρητικα ειναι πληρως φορτισμενη η μπαταρια θεωρητικα θα ειναι καπου στα 13 με 14ν αρα παιζει περιπου στα 195 με 210 δεν ξερω αν μπορει να δεχτει μια μεγαλυτερη ασφαλεια και να φτανει τα 400w με μια 30αρα ασφαλεια θα τα εφτανε και δεν πιστευω να ειναι και ασφαλες για την μπαταρια εαν γινεται για αρκετο χρονικο διαστημα λογω τον εκφορτισεων που δεν αντεχουν.Τα παρα πανω τα λεω οχι ως ηλεκτρολογος αλλα ως ενας μηχανολογος με βασικες γνωσεις ηλεκτρολογιας.Παντως ειναι ενα πολυ αξιοπιστο ραδιο απο πληθος λειτουργιων εκτος του usb μεσω της εφαρμογης αυτο σιγουρα δεν δουλευει ουτως η αλλος βεβαια εχει το aux και δεν διαθετει bluetouth κατι που ηταν γνωστος εξ αρχης.

    2
  • Πάρα πολυ καλό ηχοσυστηματάκι το εχω βάλει με 4 trf 6.5" και γαζώνει ...το μονο θεματάκι είναι πως δεν έχει bluetooth!

    4
  • Σε Getz 2005 με μαμά ηχεία ο ήχος απίστευτος.
    Μέχρι ένα σημείο βεβαία που αντέχουν τα χάρτινα εργοστασιακά ηχεία
    Έπρεπε να χρησιμοποιήσω ότι φίλτρο είχε άλλα με αυτά τα ηχεία το αποτέλεσμα είναι ΑΠΊΣΤΕΥΤΟ

    3
  • Απλα τρομερη πηγή. Είναι 4x50 watt rms. Για να παιξει σωστα πρεπει να συνδεθει κατευθείαν στην μπαταρια του αυτοκινητου. Όπως επισης θελει και ξεχωριστη γειωση. Εχει αναλυτικες οδηγιες στο manual. Με ένα καλο ζευγαρι ηχεια και ένα ενεργο sub αναβαθμίζετε το ηχοσυστημα χωρις να είναι απαραιτητη η αγορα επιπλέον ενισχυτή, καθως ο ψηφιακος ενισχυτης εχει οση δυναμη χρειαζεται. Την εχω συνδιασει με ένα ζευγαρι Alpine SXE-1350s μπροστα και ένα ζευγαρι kenwood KFC-E1355 πισω. Το συμπερασμα μου είναι πως θελει κατι ανωτερο σε ποιοτητα για να αποδοσει στο μεγιστο. Τα 5 αστερια είναι λιγα για τα χρηματα που κοστιζει :)

    11
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (2)

Ερωτήσεις

83 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Thomas_Kokkalis5270

Παιδιά καλησπέρα ...το αγοράσω το συγκεκριμένο ράδιο αλλά όταν το πάω σχεδόν τέρμα και επιλέγω πχ vocal κολάνε τα ηχεία δλδ μια παίζουν μια όχι τι γίνεται..;;;

Δες όλες τις ερωτήσεις (2)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Το ηχοσύστημα αυτοκινήτου MVH-280FD της Pioneer διαθέτει κόκκινο φωτισμό πλήκτρων και δυνατότητα αναπαραγωγής αρχείων FLAC, MP3, WAV & WMA. Επίσης είναι εξοπλισμένο με ραδιοφωνικό δέκτη RDS και δυνατότητα αναπαραγωγής από iPod, iPhone, Android smartphone και άλλων συσκευών μέσω USB ή Aux.

Χάρη στον ενσωματωμένο ενισχυτή 4 καναλιών x 100W, τάξης FD αναπαράγεται καθαρός και δυνατός ήχος. Για πρόσθετη δύναμη, διαθέτει 2 εξόδους RCA στο πίσω μέρος της μονάδας, για εγκατάσταση επιπλέον subwoofer ή ενισχυτών.

Maximum power

Απολαύστε δυναμικό ήχο απ' ότι μπορεί να παράγει ένα συμβατικό στερεοφωνικό ηχοσύστημα. Διαθέτει ενσωματωμένο ενισχυτή 4 καναλιών x 100W. Επιπλέον το ειδικό εσωτερικό κύκλωμα που είναι εξοπλισμένο φροντίζει για τη διατήρηση της ποιότητας του ήχου σε εξαιρετικό επίπεδο, ανεξάρτητα από τη στάθμη της έντασης.

Σύνδεση με συσκευές Android

Συμβατό με Android, σας επιτρέπει ακούτε μουσική που είναι αποθηκευμένη στη συσκευή σας χωρίς την ανάγκη επιπλέον εφαρμογής.

​Κατασκευασμένο για έλεγχο από iPod & iPhone

Ελέγξτε άμεσα το iPod ή το iPhone σας, για φόρτιση, μουσική και βίντεο μέσω ενός προαιρετικού καλωδίου ανάλογα με τη συσκευή iOS. Οι πληροφορίες για τα τραγούδια, τον καλλιτέχνη, την ώρα και το άλμπουμ εμφανίζονται στην οθόνη.

Κατασκευαστής

Κωδικός Προϊόντος
MVH-280FD

Οδηγίες

Εγκατάσταση
Η εγκατάσταση πρέπει να γίνει από εξειδικευμένο τεχνικό για να ισχύει η εγγύηση.

Συμβατότητα

Universal
Universal
MG
-

Χαρακτηριστικά

Εφαρμογή
1 DIN
Λειτουργικό Σύστημα
Κατασκευαστή
Ισχύς Εξόδου
100 Watt (x4)
Αποσπώμενη Πρόσοψη
Ναι

Οθόνη

Οθόνη Multimedia
Όχι
Οθόνη Αφής
Όχι

Λειτουργίες

USB
Ναι

Δυνατότητες (Ready)

Δυνατότητα Σύνδεσης με Χειριστήρια Τιμονιού
Όχι
Δυνατότητα Σύνδεσης με Κάμερα Οπισθοπορείας
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (9)

  1. 7
  2. 2
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα ήχου
  • Μενού
  • Εγκατάσταση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ένταση
  • Μεγάλο πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
  • olympiakos_g7574
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Όταν βάζω μουσική από το στικάκι όταν ανοίγω την ένταση σταματάει να παίζει.μηπως θέλει κάποια ρύθμιση? Αν γνωρίζει κάποιος ας μου απαντησει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GerasimosK
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πηρα το συγκεκριμενο ραδιο ηταν μια πολυ καλη αναβαθμιση απο εργοστασιακο σιγουρα μα πιστευω πως δεν ειναι 400watt πηγη απο οσο ειδα και στο manual ο κατασκευαστης ζηταει μια 15αρα ασφαλεια με 2mm καλωδιο απευθειας απο την μπαταρια τα υπολογισα και 15A*12v=180 αν θεωρητικα ειναι πληρως φορτισμενη η μπαταρια θεωρητικα θα ειναι καπου στα 13 με 14ν αρα παιζει περιπου στα 195 με 210 δεν ξερω αν μπορει να δεχτει μια μεγαλυτερη ασφαλεια και να φτανει τα 400w με μια 30αρα ασφαλεια θα τα εφτανε και δεν πιστευω να ειναι και ασφαλες για την μπαταρια εαν γινεται για αρκετο χρονικο διαστημα λογω τον εκφορτισεων που δεν αντεχουν.Τα παρα πανω τα λεω οχι ως ηλεκτρολογος αλλα ως ενας μηχανολογος με βασικες γνωσεις ηλεκτρολογιας.Παντως ειναι ενα πολυ αξιοπιστο ραδιο απο πληθος λειτουργιων εκτος του usb μεσω της εφαρμογης αυτο σιγουρα δεν δουλευει ουτως η αλλος βεβαια εχει το aux και δεν διαθετει bluetouth κατι που ηταν γνωστος εξ αρχης.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μενού
    • Εγκατάσταση
    • Μεγάλο πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vasilis_Machairas
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πάρα πολυ καλό ηχοσυστηματάκι το εχω βάλει με 4 trf 6.5" και γαζώνει ...το μονο θεματάκι είναι πως δεν έχει bluetooth!

    • Ποιότητα ήχου
    • Μενού
    • Εγκατάσταση
    • Μεγάλο πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giorgos2005
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε Getz 2005 με μαμά ηχεία ο ήχος απίστευτος.
    Μέχρι ένα σημείο βεβαία που αντέχουν τα χάρτινα εργοστασιακά ηχεία
    Έπρεπε να χρησιμοποιήσω ότι φίλτρο είχε άλλα με αυτά τα ηχεία το αποτέλεσμα είναι ΑΠΊΣΤΕΥΤΟ

    • Ποιότητα ήχου
    • Μενού
    • Εγκατάσταση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση
    • Μέτριο πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dpetkos
    5
    11 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απλα τρομερη πηγή. Είναι 4x50 watt rms. Για να παιξει σωστα πρεπει να συνδεθει κατευθείαν στην μπαταρια του αυτοκινητου. Όπως επισης θελει και ξεχωριστη γειωση. Εχει αναλυτικες οδηγιες στο manual. Με ένα καλο ζευγαρι ηχεια και ένα ενεργο sub αναβαθμίζετε το ηχοσυστημα χωρις να είναι απαραιτητη η αγορα επιπλέον ενισχυτή, καθως ο ψηφιακος ενισχυτης εχει οση δυναμη χρειαζεται. Την εχω συνδιασει με ένα ζευγαρι Alpine SXE-1350s μπροστα και ένα ζευγαρι kenwood KFC-E1355 πισω. Το συμπερασμα μου είναι πως θελει κατι ανωτερο σε ποιοτητα για να αποδοσει στο μεγιστο. Τα 5 αστερια είναι λιγα για τα χρηματα που κοστιζει :)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • damkalan
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή ποιότητα ήχου!
    Ο ψηφιακός ενισχυτής δινει την απαιτουμενη ισχύ ώστε με ένα ποιοτικό ζεύγος ηχείων με την σωστή τοποθέτηση να αποδίδει καλύτερα από τα συνιθισμένα 4x50Watt ηχοσυστήματα! Επίσης βγαζει λιγότερη θερμότητα!
    Αν δεν σας ενδιαφέρει το Bluetooth για να συνδέετε το κινητό σας είναι η καλύτερη επιλογή στα λεφτά του και ακόμα και από υψηλοτερης τιμής ηχοσυστήματα (~200 ευρώ)!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα ήχου
    • Μενού
    • Εγκατάσταση
    • Μεγάλο πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Όταν βάζω μουσική από το στικάκι όταν ανοίγω την ένταση σταματάει να παίζει.μηπως θέλει κάποια ρύθμιση? Αν γνωρίζει κάποιος ας μου απαντησει

    1
  • Πηρα το συγκεκριμενο ραδιο ηταν μια πολυ καλη αναβαθμιση απο εργοστασιακο σιγουρα μα πιστευω πως δεν ειναι 400watt πηγη απο οσο ειδα και στο manual ο κατασκευαστης ζηταει μια 15αρα ασφαλεια με 2mm καλωδιο απευθειας απο την μπαταρια τα υπολογισα και 15A*12v=180 αν θεωρητικα ειναι πληρως φορτισμενη η μπαταρια θεωρητικα θα ειναι καπου στα 13 με 14ν αρα παιζει περιπου στα 195 με 210 δεν ξερω αν μπορει να δεχτει μια μεγαλυτερη ασφαλεια και να φτανει τα 400w με μια 30αρα ασφαλεια θα τα εφτανε και δεν πιστευω να ειναι και ασφαλες για την μπαταρια εαν γινεται για αρκετο χρονικο διαστημα λογω τον εκφορτισεων που δεν αντεχουν.Τα παρα πανω τα λεω οχι ως ηλεκτρολογος αλλα ως ενας μηχανολογος με βασικες γνωσεις ηλεκτρολογιας.Παντως ειναι ενα πολυ αξιοπιστο ραδιο απο πληθος λειτουργιων εκτος του usb μεσω της εφαρμογης αυτο σιγουρα δεν δουλευει ουτως η αλλος βεβαια εχει το aux και δεν διαθετει bluetouth κατι που ηταν γνωστος εξ αρχης.

    2
  • Πάρα πολυ καλό ηχοσυστηματάκι το εχω βάλει με 4 trf 6.5" και γαζώνει ...το μονο θεματάκι είναι πως δεν έχει bluetooth!

    4
  • Σε Getz 2005 με μαμά ηχεία ο ήχος απίστευτος.
    Μέχρι ένα σημείο βεβαία που αντέχουν τα χάρτινα εργοστασιακά ηχεία
    Έπρεπε να χρησιμοποιήσω ότι φίλτρο είχε άλλα με αυτά τα ηχεία το αποτέλεσμα είναι ΑΠΊΣΤΕΥΤΟ

    3
  • Απλα τρομερη πηγή. Είναι 4x50 watt rms. Για να παιξει σωστα πρεπει να συνδεθει κατευθείαν στην μπαταρια του αυτοκινητου. Όπως επισης θελει και ξεχωριστη γειωση. Εχει αναλυτικες οδηγιες στο manual. Με ένα καλο ζευγαρι ηχεια και ένα ενεργο sub αναβαθμίζετε το ηχοσυστημα χωρις να είναι απαραιτητη η αγορα επιπλέον ενισχυτή, καθως ο ψηφιακος ενισχυτης εχει οση δυναμη χρειαζεται. Την εχω συνδιασει με ένα ζευγαρι Alpine SXE-1350s μπροστα και ένα ζευγαρι kenwood KFC-E1355 πισω. Το συμπερασμα μου είναι πως θελει κατι ανωτερο σε ποιοτητα για να αποδοσει στο μεγιστο. Τα 5 αστερια είναι λιγα για τα χρηματα που κοστιζει :)

    11
  • Δες τα όλα
114,48 €
4,00 € σε Skroutz Point