Generic φθηνό πλαστικό κουτάκι.
Παρότι το χάρτινο κουτί έχει μια επωνυμία, καταλαβαίνει κανείς ότι πρόκειται για φτηνοκατασκευή από αυτές που πωλούνται με το κιλό από Κίνα. Κατά τα άλλα οκ
Σε παλιά Sony crt παίζει απευθείας και χωρίς έξτρα τροφοδοσία, με πηγή έναν επίγειο αποκωδικοποιητή DVB-T2. Στα 1-2 δεύτερα, εμφανίζει χρωματιστές μπάρες και μετά έρχεται η εικόνα. Σε όλες τις αναλύσεις του αποκωδικοποιητή μέχρι 1080p. Λίγο θαμπά τα χρώματα βέβαια. Ο ήχος οκ
Με πηγή παλιό κινητό Nokia με HDMI θύρα δίνει σήμα κανονικά.
Με πηγή ένα Sony Bluray, με δοκιμή σε όλες τις αναλύσεις, το σήμα με τις χρωματιστές μπάρες αναβοσβήνει τρεμοπαίζοντας και η εικόνα δεν έρχεται ποτέ.
Όπως καταλαβαίνετε, δεν πρόκειται να συνδέσω τάση στη θύρα usb σε καλό εξοπλισμό για δοκιμή έτσι για πλάκα.