Λοιπόν.. Sony MDR XB50..
1) Σχεδιασμός/design: Είμαι τύπος που θέλω το gadget μου ωραίο. Να φαίνεται ακριβό, να φαίνεται αξίας να δείχνει. Τα ακουστικά είναι μεγάλα, δεν υπάρχει περίπτωση να μην τα δουν στα αυτιά σου. Μεγάλα γιατί έχουν μέσα 12ρη driver, οπότε είναι λογικό.
Παρόλο που είναι μεγάλα όμως είναι ελαφριά. Δεν κουράζουν καί μπορείς να τα φοράς για πολύ ώρα.
Από εμφάνιση είναι πολύ ωραία καί γυαλιστερά, καί η Sony δεν άφησε να περάσουν χωρίς να αφήσει το λογότυπο της για να δείξει για τι υπεροχή πρόκειται. Μου αρέσουν πολύ στο μαύρο γιατί μοιάζουν έτσι αξίας, καί όχι παιχνίδια.
2) Ήχος καί ανταπόκριση: Όπως είπα καί πάνω μιλάμε για 12ρηδες drivers. Συνήθως απλα ακουστικά έχουν 6 με 7mm drivers, οπότε εδω έχουμε τουλάχιστον διπλάσιους σε μέγεθος (είναι το ηχείο μεσα στα ακουστικά). Μετα τις μικρορυθμίσεις μου στο equaliser για να τα φέρω εκεί που μου αρέσει ο ήχος (βαθύ αργό μπάσο και ζεστό, χωρίς να γίνεται βαρύ) μπορώ να πω ότι την καταλαβαίνω την διαφορά του 12ρη driver. Ο ήχος ακούγεται φοβερά καθαρός καί βαθύς, ταξιδεύεις. Οι drivers είναι φτιαγμένοι για το μπάσο καί δεν μπορώ να πω πως το ακούς ακριβώς. Είναι περίεργο.. είναι κάτι πολύ πιο βαθύ από το να το ακούς. Το νοιώθεις. Ο ήχος είναι πραγματικά πολύ καλός!
Είναι Sony εδω, δεν είναι οτιδήποτε. Και πέρα από το prestige της Sony μιλάμε για 12mm drivers. Το νοιώθεις το βάθος του μπάσου, δεν το ακούς απλά.
Από ένταση είναι μια χαρά δυνατά. Σίγουρα δεν σπάνε τύμπανα, αλλά είναι δυνατά όσο πρέπει. Εδω σε αυτά η μαμά Sony έχει δώσει πολύ σημασία στην ποιότητα. Καί για τα λεφτά τούς τώρα; Εσυ πες μου αν είναι κρίμα. Κρίμα γιατί, δες από κάτω.
3) Τιμή: Τα καλύτερα xb55 είχαν 50€ (τώρα 31€). Έχοντας χρησιμοποιήσει και τα xb55 στο παρελθόν, η διαφορά τους από αυτά είναι ότι τα xb50 δεν ακούγονται τόσο δυνατά. Αλλά και πάλι η διαφορά τους είναι πολύ μικρή σε ένταση. Και έχουμε αυτά τώρα με 20.. και έχουν σχεδόν πανομοιότυπη ποιότητα ήχου!!
Τώρα με 20€ δεν πιστεύω ότι τα αξίζουν. Άνετα αξίζουν παραπάνω! Κάντε ένα δώρο στον εαυτό σας η σε αγαπημένα πρόσωπα σας.
Μιλάμε για ακουστικά που ΠΡΕΠΕΙ να έχουμε.