1 καπάκι, κάθε μέρα μισή ώρα πριν από τον ύπνο.
Προτεινόμενη χρήση:
4 μήνες συνεχόμενα, 2 μήνες διακοπή, 2 φορές το χρόνο εξασφαλίζει τα επιθυμητά επίπεδα κολλαγόνου στις περιοχές που έχει ανάγκη ο οργανισμός.
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Πόσιμο κολλαγόνο για την υγεία των αρθρώσεων και του δέρματος. Απορροφάται από τον οργανισμό με τη μορφή πεπτιδίων έως και 95%, συσσωρεύεται στα χονδροκύτταρα και διεγείρει τον οργανισμό να παράξει...
Πόσιμο κολλαγόνο για την υγεία των αρθρώσεων και του δέρματος. Απορροφάται από τον οργανισμό με τη μορφή πεπτιδίων έως και 95%, συσσωρεύεται στα χονδροκύτταρα και διεγείρει τον οργανισμό να παράξει κολλαγόνο και να αποκαταστήσει βλάβες στο χόνδρο των αρθρώσεων. Έτσι, ενισχύει τις αρθρώσεις, μειώνει τον πόνο αρθρώσεων και αυξάνει την ευλυγισία και την...
Πόσιμο κολλαγόνο για την υγεία των αρθρώσεων και του δέρματος. Απορροφάται από τον οργανισμό με τη μορφή πεπτιδίων έως και 95%, συσσωρεύεται στα χονδροκύτταρα και διεγείρει τον οργανισμό να παράξει κολλαγόνο και να αποκαταστήσει βλάβες στο χόνδρο των αρθρώσεων. Έτσι, ενισχύει τις αρθρώσεις, μειώνει τον πόνο αρθρώσεων και αυξάνει την ευλυγισία και την κινητικότητα. Επιπλέον, συσσωρεύεται στο χόριο του δέρματος διεγείροντας τους ινοβλάστες να παράξουν κολλαγόνο, ώστε να αυξήσουν την ελαστικότητα και τη λάμψη του δέρματος, να δυναμώσουν τα μαλλιά και τα νύχια.
1 καπάκι, κάθε μέρα μισή ώρα πριν από τον ύπνο.
Προτεινόμενη χρήση:
4 μήνες συνεχόμενα, 2 μήνες διακοπή, 2 φορές το χρόνο εξασφαλίζει τα επιθυμητά επίπεδα κολλαγόνου στις περιοχές που έχει ανάγκη ο οργανισμός.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Έντονη γεύση λεμονιού. Το λαμβάνω εδώ και περίπου ένα μήνα και βλέπω μεγάλη διαφορά στα μαλλιά μου και στο δέρμα.
Πολύ γλυκό μου φαίνεται, και λίγο αυτό με χάλασε.
Ουσιαστικά, έχω πιει ελάχιστο και θέλω να το ξαναδώ.
Πάντως, δε με κέρδισε. Προτιμώ τη CA Alpha
τελειο! Το έχω αγορασει 2 φορές! Το δερμα μου λάμπει και δε σπανε τα νυχια μου! Μπηκα να παραγγειλω κ τριτο!
Η γεύση δεν μου άρεσε αλλά το πίνω. Μάλλον είναι η διάφορες γεύσεις που δεν μου αρέσουν σαν μυρωδιά και γεύση.
Δε κατάφερα να χρησιμοποιήσω ολόκληρη τη συσκευασία καθώς η γεύση του είναι απαίσια. Επίσης περιέχει φρουκτόζη και ως άτομο με σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου επιδεινώνει την κατάσταση.
Είναι από χοιρινό η προέλευσή του κάτι που με απογοήτευσε όταν το διάβασα στη συσκευασία, καθώς δεν το περιλαμβάνω για κανένα λόγο στη διατροφή μου.
Μετά από πολλές αποτυχημένες προσπάθειες να το καταναλώσω, είτε σφηνάκι με κλειστή τη μύτη είτε αραιωμένο, για να μην πετάξω τα λεφτά μου, το πέταξα.
Κάνει αυτό που λέει...Η γεύση , ναι δεν είναι ότι καλύτερο αλλά με τον καιρό το συνηθίζεις. θα συνεχίσω να το χρησιμοποιώ εννοείται.
Η γεύση του είναι πραγματικά φριχτή, αλλά βοηθάει περισσότερο όπως είπαν άλλοι να κατεβάζεις ένα καπάκι σε δυο γουλιές και να πίνεις μετά πολύ νερό να σου φύγει η γεύση.
Από απόδοση δεν είμαι σίγουρη ακόμα. Έχω παρατηρήσει ότι τα νύχια μου δε σπάνε εύκολα αλλά αυτό μπορεί να είναι αποτέλεσμα της διατροφής μου.
Το έπαιρνα για την τριχόπτωση. Αν εξαιρέσεις ότι βρωμάει κυριολεκτικά (έκλεινα την μύτη μου να το πιω), κάνει εξαιρετική δουλειά.
Για να το καταναλώσεις δεν το διαλύεις σε νερό τραβάς ένα σφηνάκι άσπρο πάτο! Και μετά πίνεις ένα ποτήρι κρύο νερό για να επανέλθεις .
Έχει αποτελέσματα σε δέρμα ,μαλλιά , νύχια και φυσικά σε αρθρώσεις όπου υπάρχει θέμα λίπανσης!
Έχω την υποψία ότι ανοίγει την όρεξη.
Πρώτη φορά το παίρνω ακόμα δεν μπορώ να ξέρω. Απλά και εγώ επειδή το είπαν όλοι ότι είναι καλό γι’ αυτό το πήρα
Το επερνα πολλά χρόνια. Δεν πονούσα σε αρθρώσεις τα μαλλιά μου είχαν βγάλει καινούργιες φύτρες κ η κωμωτρια μου με ρώταγε αν παίρνω κάτι. Το μαλλί μακρινέ πολύ γρήγορα. Τα νύχια σταμάτησαν να σπάνε κλπ ήρθε η ώρα να το ξανά πάρω. Κορίτσια κάνει θαύματα σε αρθρώσεις κ μαλλιά αρκεί να το περνετε σωστά δηλαδή κάθε βράδυ κ τουλάχιστον για 2με 3 μήνες. Ότι καλύτερο υπάρχει!
Το παίρνω μόνο δυο μέρες απλά ήθελα να σχολιάσω για την γεύση και τον τρόπο χρήσης εγω δεν το αραιώνω σε νερό όπως λέει στην συσκευασία γιατί είναι αναγούλα σκέτη κόντεψα να κάνω εμετό στην τριτη ρουφηξιά αντίθετος δοκίμασα να πάρω ένα κουταλάκι της σούπας και η γεύση ήταν πολύ οκ καμία αναγούλα καμία αηδία δεν ένιωσα ούτε για ένα δευτερόλεπτο δοκιμάστε το με αυτόν τον τρόπο όσοι δεν μπορείτε να το πιείτε αραιωμένο για τα αποτελέσματα θα επανέλθω να σας πω .
Μετά από δύο μήνες χρήσης μπορώ να σας πω ότι είδα διαφορά στα μαλλιά μου και κάπως στο πρόσωπο τώρα για πόνους που λένε ότι βοηθάει δεν ξέρω είχα και έχω πρόβλημα με την μέση μου και τα πόδια μου λόγο δουλειάς και ορθοστασίας καμία διαφορά πριν το προϊόν και μετά
Μέσα σε 10 μέρες που το παίρνω κάθε βράδυ μου εξαφάνισε πόνο άρθρωσης ώμου και γοφού!! Πόνους πολλών μηνών..για Μαλιά και δέρμα δεν έχω να πω κάτι ακόμα..
Στη δεύτερη εβδομάδα χρήσης, είδα ορατά αποτελέσματα στην επιδερμίδα του προσώπου μου! Παρόλο που ήδη ήταν σε πολύ καλή κατάσταση ( ενυδατωμένη, με χρήση άριστων προϊόντων), βελτιώθηκε αισθητά, με έξτρα λάμψη και ελαστικότητα! Επίσης, έχουν αισθητή βελτίωση και τα μαλλιά μου, έχουν αποκτήσει περισσότερο όγκο και λάμψη! Έχω καταναλώσει ένα μπουκάλι και θα συνεχίσω!
Αρκετά καλό προϊόν, πείρα να δοκιμάσω και άλλης εταιρίας που ήταν λίγο φθηνότερο, μελετώντας τον πίνακα συστατικών διαπίστωσα ότι υπολείπετε σημαντικά σε θρεπτικά συστατικά απο το δεύτερο...!
Συμβουλή μου πριν αγοράσετε τσεκάρετε τον πίνακα συστατικών !!
3η μέρα είναι που το πίνω και δεν γνωρίζω για τα οφέλη που θα μου κάνει αλλά και αν θα τα κάνει. Το πήρα για πόνους στα γόνατα. ίσως αποδειχθεί θαυματουργό στη πορεία. Του βάζω ένα αστέρι μόνο και μόνο για την γεύση. Πως το πίνετε αυτό το πράγμα;;;;;;;;; Πρώτη φορά που το δοκίμασα κόντεψα να κάνω εμετό. Τη δεύτερη φορά κατάφερα να πιω όλο το ποτήρι σε 10 λεπτά γουλιά γουλιά το κατέβαζα. Τρίτη μέρα δοκίμασα να το πιω με καλαμάκι για να μην είμαι τόσο κοντά στο ποτήρι και με πιάνει αναγούλα.. Η απορία μου συνεχίζει,,,πως το πίνετε εσείς κυρίως που το πίνετε και χρόνια
update 2/3/22: μετά από χρήση μιας βδομάδας μπορώ να πω ότι η γεύση του πλέον δεν ενοχλεί. Για τα οφέλη του ακόμα δεν μπορώ να πω τίποτα
Για δέρμα, μαλλιά και νύχια είναι πολύ καλό. Βέβαια το αποτέλεσμα είναι εμφανές μετά από λήψη για 2-3
μήνες.
Για αρθρώσεις όχι κ τόσο αποτελεσματικό.
Το παίρνω χρόνια και στις 2 γεύσεις. Έχω δει αρκετή βελτίωση, βέβαια σαν γεύση δεν είναι κάτι το τρελό αλλά ούτε και απαίσιο, συνηθίζεται με το καιρό
Έχω πάρει πολλά κολλαγόνο σαν αυτό κανένα το αγοράζω συχνά το καλύτερο και μακάρι να βάζουν προσφορές να το αγοράζει ο κόσμος
Το είχα πάρει πριν από 5 χρόνια για πόνο στο πόδι. Η αλήθεια είναι ότι έκανε καλή δουλειά και στα μαλλιά μου και στα νύχια μου τα οποία ξεφλουδιζόταν και έσπαζαν. Το πήρα για μεγάλο χρονικό διάστημα. Το ξεκίνησα ξανά πριν από 1 μήνα γιατί είχα πόνους στα πόδια και στη μέση. Οι πόνοι υποχώρησαν αρκετά. Η γεύση του δεν είναι καλή αλλά μπροστά στα καλά που προσφέρει δεν με απασχολεί!
Ξέρω αρκετούς ανθρώπους που το παίρνουνε και είναι αρκετά καλό μου έχουνε πει αλλά δυστυχώς εγώ δεν μπόρεσα να το πιω.....Μου μύριζε άσχημα και δεν μπορούσα....Προσπάθησα ακόμα και με χυμό αλλά τίποτα....Καταλάβαινα αμέσως την μυρωδιά και δεν ήθελα....Γι αυτό και το ένα αστέρι συν ότι είναι ακριβό....
Πολύ καλό προϊόν με αρκετά καλά αποτελέσματα , φυσικά είναι ένα προϊόν υπομονής, τα αποτελέσματα δε φαίνονται άμεσα αλλά μετά το τρίμηνο , για μένα ενα από τα αρνητικά του είναι η γεύση, ακόμη και μετά από πόσους μήνες χρήσης αυτού του προϊόντος η γεύση του με αναγουλιάζει και δεν μπορώ να την συνηθίσω.
Το μεγάλο μου παράπονο είναι η τιμή του , στην Ελλάδα της κρίσης και του κατώτατου στα 539€ ε 30€ τον μήνα είναι too much , Collagen pro active... you need to calm down .
Σύμφωνα πάντα με τον φαρμακοποιό μου το συγκεκριμένο προϊόν δεν έχει κάποια σημαντική διαφορά από άλλα προϊόντα Κολλαγόνο απλά πληρώνεις το Brand name.
Η αλήθεια είναι ότι θα Δοκιμάσω «Οικονομικότερα»προϊόντα κολλαγόνου άλλων εταιριών και ανάλογα με τα αποτελέσματα ή θα επιστρέψω σε αυτό το προϊόν ή θα συνεχίσω με κάποιο άλλο.
Το πηρα για 2 μηνες συνεχομενα γιατι ειχα φοβερη εποχιακη τριχοπτωση.Βοηθησε σημαντικα πιστευω μαζι με βιταμινες.Τωρα τα μαλλια μου ειναι πολυ πλουσιοτερα και γυαλιζουν απο υγεια.Στο δερμα για να ειμαι ειλικρινης δεν ειδα καμια διαφορα αλλα δεν ειχα και καποιο προβλημα εξαρχης.
Το είχα πάρει πριν αρκετά χρόνια και ήμουν πολύ ικανοποιημένη (βέβαια παλιότερα είχε 2πλάσια τιμή και το διέκοψα)
Σε αναζήτηση πρόσφατα είδα πως έχει αρκετά δελεαστική τιμή για αυτά που προσφέρει.
Σίγουρα μια καλή αγορά για μια άμεση τόνοση του οργανισμού.
40 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΠόσιμο κολλαγόνο για την υγεία των αρθρώσεων και του δέρματος. Απορροφάται από τον οργανισμό με τη μορφή πεπτιδίων έως και 95%, συσσωρεύεται στα χονδροκύτταρα και διεγείρει τον οργανισμό να παράξει κολλαγόνο και να αποκαταστήσει βλάβες στο χόνδρο των αρθρώσεων. Έτσι, ενισχύει τις αρθρώσεις, μειώνει τον πόνο αρθρώσεων και αυξάνει την ευλυγισία και την κινητικότητα. Επιπλέον, συσσωρεύεται στο χόριο του δέρματος διεγείροντας τους ινοβλάστες να παράξουν κολλαγόνο, ώστε να αυξήσουν την ελαστικότητα και τη λάμψη του δέρματος, να δυναμώσουν τα μαλλιά και τα νύχια.
1 καπάκι, κάθε μέρα μισή ώρα πριν από τον ύπνο.
Προτεινόμενη χρήση:
4 μήνες συνεχόμενα, 2 μήνες διακοπή, 2 φορές το χρόνο εξασφαλίζει τα επιθυμητά επίπεδα κολλαγόνου στις περιοχές που έχει ανάγκη ο οργανισμός.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Έντονη γεύση λεμονιού. Το λαμβάνω εδώ και περίπου ένα μήνα και βλέπω μεγάλη διαφορά στα μαλλιά μου και στο δέρμα.
Πολύ γλυκό μου φαίνεται, και λίγο αυτό με χάλασε.
Ουσιαστικά, έχω πιει ελάχιστο και θέλω να το ξαναδώ.
Πάντως, δε με κέρδισε. Προτιμώ τη CA Alpha
τελειο! Το έχω αγορασει 2 φορές! Το δερμα μου λάμπει και δε σπανε τα νυχια μου! Μπηκα να παραγγειλω κ τριτο!
Η γεύση δεν μου άρεσε αλλά το πίνω. Μάλλον είναι η διάφορες γεύσεις που δεν μου αρέσουν σαν μυρωδιά και γεύση.
Δε κατάφερα να χρησιμοποιήσω ολόκληρη τη συσκευασία καθώς η γεύση του είναι απαίσια. Επίσης περιέχει φρουκτόζη και ως άτομο με σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου επιδεινώνει την κατάσταση.
Είναι από χοιρινό η προέλευσή του κάτι που με απογοήτευσε όταν το διάβασα στη συσκευασία, καθώς δεν το περιλαμβάνω για κανένα λόγο στη διατροφή μου.
Μετά από πολλές αποτυχημένες προσπάθειες να το καταναλώσω, είτε σφηνάκι με κλειστή τη μύτη είτε αραιωμένο, για να μην πετάξω τα λεφτά μου, το πέταξα.
Κάνει αυτό που λέει...Η γεύση , ναι δεν είναι ότι καλύτερο αλλά με τον καιρό το συνηθίζεις. θα συνεχίσω να το χρησιμοποιώ εννοείται.
Η γεύση του είναι πραγματικά φριχτή, αλλά βοηθάει περισσότερο όπως είπαν άλλοι να κατεβάζεις ένα καπάκι σε δυο γουλιές και να πίνεις μετά πολύ νερό να σου φύγει η γεύση.
Από απόδοση δεν είμαι σίγουρη ακόμα. Έχω παρατηρήσει ότι τα νύχια μου δε σπάνε εύκολα αλλά αυτό μπορεί να είναι αποτέλεσμα της διατροφής μου.
Το έπαιρνα για την τριχόπτωση. Αν εξαιρέσεις ότι βρωμάει κυριολεκτικά (έκλεινα την μύτη μου να το πιω), κάνει εξαιρετική δουλειά.
Για να το καταναλώσεις δεν το διαλύεις σε νερό τραβάς ένα σφηνάκι άσπρο πάτο! Και μετά πίνεις ένα ποτήρι κρύο νερό για να επανέλθεις .
Έχει αποτελέσματα σε δέρμα ,μαλλιά , νύχια και φυσικά σε αρθρώσεις όπου υπάρχει θέμα λίπανσης!
Έχω την υποψία ότι ανοίγει την όρεξη.
Πρώτη φορά το παίρνω ακόμα δεν μπορώ να ξέρω. Απλά και εγώ επειδή το είπαν όλοι ότι είναι καλό γι’ αυτό το πήρα
Το επερνα πολλά χρόνια. Δεν πονούσα σε αρθρώσεις τα μαλλιά μου είχαν βγάλει καινούργιες φύτρες κ η κωμωτρια μου με ρώταγε αν παίρνω κάτι. Το μαλλί μακρινέ πολύ γρήγορα. Τα νύχια σταμάτησαν να σπάνε κλπ ήρθε η ώρα να το ξανά πάρω. Κορίτσια κάνει θαύματα σε αρθρώσεις κ μαλλιά αρκεί να το περνετε σωστά δηλαδή κάθε βράδυ κ τουλάχιστον για 2με 3 μήνες. Ότι καλύτερο υπάρχει!
Το παίρνω μόνο δυο μέρες απλά ήθελα να σχολιάσω για την γεύση και τον τρόπο χρήσης εγω δεν το αραιώνω σε νερό όπως λέει στην συσκευασία γιατί είναι αναγούλα σκέτη κόντεψα να κάνω εμετό στην τριτη ρουφηξιά αντίθετος δοκίμασα να πάρω ένα κουταλάκι της σούπας και η γεύση ήταν πολύ οκ καμία αναγούλα καμία αηδία δεν ένιωσα ούτε για ένα δευτερόλεπτο δοκιμάστε το με αυτόν τον τρόπο όσοι δεν μπορείτε να το πιείτε αραιωμένο για τα αποτελέσματα θα επανέλθω να σας πω .
Μετά από δύο μήνες χρήσης μπορώ να σας πω ότι είδα διαφορά στα μαλλιά μου και κάπως στο πρόσωπο τώρα για πόνους που λένε ότι βοηθάει δεν ξέρω είχα και έχω πρόβλημα με την μέση μου και τα πόδια μου λόγο δουλειάς και ορθοστασίας καμία διαφορά πριν το προϊόν και μετά
Μέσα σε 10 μέρες που το παίρνω κάθε βράδυ μου εξαφάνισε πόνο άρθρωσης ώμου και γοφού!! Πόνους πολλών μηνών..για Μαλιά και δέρμα δεν έχω να πω κάτι ακόμα..
Στη δεύτερη εβδομάδα χρήσης, είδα ορατά αποτελέσματα στην επιδερμίδα του προσώπου μου! Παρόλο που ήδη ήταν σε πολύ καλή κατάσταση ( ενυδατωμένη, με χρήση άριστων προϊόντων), βελτιώθηκε αισθητά, με έξτρα λάμψη και ελαστικότητα! Επίσης, έχουν αισθητή βελτίωση και τα μαλλιά μου, έχουν αποκτήσει περισσότερο όγκο και λάμψη! Έχω καταναλώσει ένα μπουκάλι και θα συνεχίσω!
Αρκετά καλό προϊόν, πείρα να δοκιμάσω και άλλης εταιρίας που ήταν λίγο φθηνότερο, μελετώντας τον πίνακα συστατικών διαπίστωσα ότι υπολείπετε σημαντικά σε θρεπτικά συστατικά απο το δεύτερο...!
Συμβουλή μου πριν αγοράσετε τσεκάρετε τον πίνακα συστατικών !!
3η μέρα είναι που το πίνω και δεν γνωρίζω για τα οφέλη που θα μου κάνει αλλά και αν θα τα κάνει. Το πήρα για πόνους στα γόνατα. ίσως αποδειχθεί θαυματουργό στη πορεία. Του βάζω ένα αστέρι μόνο και μόνο για την γεύση. Πως το πίνετε αυτό το πράγμα;;;;;;;;; Πρώτη φορά που το δοκίμασα κόντεψα να κάνω εμετό. Τη δεύτερη φορά κατάφερα να πιω όλο το ποτήρι σε 10 λεπτά γουλιά γουλιά το κατέβαζα. Τρίτη μέρα δοκίμασα να το πιω με καλαμάκι για να μην είμαι τόσο κοντά στο ποτήρι και με πιάνει αναγούλα.. Η απορία μου συνεχίζει,,,πως το πίνετε εσείς κυρίως που το πίνετε και χρόνια
update 2/3/22: μετά από χρήση μιας βδομάδας μπορώ να πω ότι η γεύση του πλέον δεν ενοχλεί. Για τα οφέλη του ακόμα δεν μπορώ να πω τίποτα
Για δέρμα, μαλλιά και νύχια είναι πολύ καλό. Βέβαια το αποτέλεσμα είναι εμφανές μετά από λήψη για 2-3
μήνες.
Για αρθρώσεις όχι κ τόσο αποτελεσματικό.
Το παίρνω χρόνια και στις 2 γεύσεις. Έχω δει αρκετή βελτίωση, βέβαια σαν γεύση δεν είναι κάτι το τρελό αλλά ούτε και απαίσιο, συνηθίζεται με το καιρό
Έχω πάρει πολλά κολλαγόνο σαν αυτό κανένα το αγοράζω συχνά το καλύτερο και μακάρι να βάζουν προσφορές να το αγοράζει ο κόσμος
Το είχα πάρει πριν από 5 χρόνια για πόνο στο πόδι. Η αλήθεια είναι ότι έκανε καλή δουλειά και στα μαλλιά μου και στα νύχια μου τα οποία ξεφλουδιζόταν και έσπαζαν. Το πήρα για μεγάλο χρονικό διάστημα. Το ξεκίνησα ξανά πριν από 1 μήνα γιατί είχα πόνους στα πόδια και στη μέση. Οι πόνοι υποχώρησαν αρκετά. Η γεύση του δεν είναι καλή αλλά μπροστά στα καλά που προσφέρει δεν με απασχολεί!
Ξέρω αρκετούς ανθρώπους που το παίρνουνε και είναι αρκετά καλό μου έχουνε πει αλλά δυστυχώς εγώ δεν μπόρεσα να το πιω.....Μου μύριζε άσχημα και δεν μπορούσα....Προσπάθησα ακόμα και με χυμό αλλά τίποτα....Καταλάβαινα αμέσως την μυρωδιά και δεν ήθελα....Γι αυτό και το ένα αστέρι συν ότι είναι ακριβό....
Πολύ καλό προϊόν με αρκετά καλά αποτελέσματα , φυσικά είναι ένα προϊόν υπομονής, τα αποτελέσματα δε φαίνονται άμεσα αλλά μετά το τρίμηνο , για μένα ενα από τα αρνητικά του είναι η γεύση, ακόμη και μετά από πόσους μήνες χρήσης αυτού του προϊόντος η γεύση του με αναγουλιάζει και δεν μπορώ να την συνηθίσω.
Το μεγάλο μου παράπονο είναι η τιμή του , στην Ελλάδα της κρίσης και του κατώτατου στα 539€ ε 30€ τον μήνα είναι too much , Collagen pro active... you need to calm down .
Σύμφωνα πάντα με τον φαρμακοποιό μου το συγκεκριμένο προϊόν δεν έχει κάποια σημαντική διαφορά από άλλα προϊόντα Κολλαγόνο απλά πληρώνεις το Brand name.
Η αλήθεια είναι ότι θα Δοκιμάσω «Οικονομικότερα»προϊόντα κολλαγόνου άλλων εταιριών και ανάλογα με τα αποτελέσματα ή θα επιστρέψω σε αυτό το προϊόν ή θα συνεχίσω με κάποιο άλλο.
Το πηρα για 2 μηνες συνεχομενα γιατι ειχα φοβερη εποχιακη τριχοπτωση.Βοηθησε σημαντικα πιστευω μαζι με βιταμινες.Τωρα τα μαλλια μου ειναι πολυ πλουσιοτερα και γυαλιζουν απο υγεια.Στο δερμα για να ειμαι ειλικρινης δεν ειδα καμια διαφορα αλλα δεν ειχα και καποιο προβλημα εξαρχης.
Το είχα πάρει πριν αρκετά χρόνια και ήμουν πολύ ικανοποιημένη (βέβαια παλιότερα είχε 2πλάσια τιμή και το διέκοψα)
Σε αναζήτηση πρόσφατα είδα πως έχει αρκετά δελεαστική τιμή για αυτά που προσφέρει.
Σίγουρα μια καλή αγορά για μια άμεση τόνοση του οργανισμού.