Κρέμες Προσώπου

Sostar Το Γάλα Κρέμα Προσώπου Ημέρας για Αντιγήρανση & Σύσφιξη με Κολλαγόνο & Γάλα Γαϊδούρας 50ml

Kρέμα σύσφιξης περιγράμματος προσώπου εμπλουτισμένη με έλαιο σταφυλιού, κολλαγόνο, βιολογικό γάλα γαϊδούρας και έλαιο σιταριού. 

Kρέμα σύσφιξης περιγράμματος προσώπου εμπλουτισμένη με έλαιο σταφυλιού, κολλαγόνο, βιολογικό γάλα γαϊδούρας και έλαιο σιταριού. 

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Τύπος Επιδερμίδας Όλοι οι Τύποι, Ώριμη
  • Σύνθεση Parabens Free
  • Ηλικία 30+
  • Δες τα όλα

Περιγραφή

Περιγραφή

Kρέμα σύσφιξης περιγράμματος προσώπου εμπλουτισμένη με έλαιο σταφυλιού, κολλαγόνο, βιολογικό γάλα γαϊδούρας και έλαιο σιταριού. 

Ο δυνατός συνδυασμός των αντιγηραντικών και συσφικτικών συστατικών της απαλύνει τις ρυτίδες, συσφίγγει και τονώνει την επιδερμίδα.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Σύνθεση
Parabens Free
Είδος
Ημέρας
Δράση
Σύσφιξη, Αντιγήρανση
Τύπος Επιδερμίδας
Όλοι οι Τύποι, Ώριμη
Υφή
Cream
Δραστικό Συστατικό
Γάλα Γαϊδούρας, Κολλαγόνο
Ηλικία
30+
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
50 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (108)

Αξιολογήσεις

  1. 73
  2. 18
  3. 6
  4. 8
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Πρακτική συσκευασία
  • Απορρόφηση
  • Αποτελεσματικότητα
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Άρωμα
  • Αίσθηση

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • Antigoni_I_
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μού προκάλεσε σπυράκια, ενώ χρησιμοποιώ άφθονες φυτικές κρέμες και δεν ειχα πρόβλημα. Αντέδρασε στον οργανισμό μου επιβαρυντικά σίγουρα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • AlexandraHel
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ΜΙΚΤΕΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΕΣ 30 ΕΤΩΝ , αυτή η κρέμα με έχει σώσει !! Είδα διαφορά με τις πρώτες χρήσεις. Ξηρές επιδερμίδες μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε ως ενδιάμεσο στρώμα από τον ορό και την αντιγηραντική σας κρέμα. Αυτή η κρέμα είναι ΤΟΣΟ ΕΛΑΦΡΙΑ στην ΥΦΗ και τόσο ενυδατική μαζί. Είδα το δέρμα μου πολύ απαλό, με βοήθησε με τη φλεγμονή, το ηρέμησε και την χρησιμοποιώ πολλές φορές μέσα στη μέρα, δεν με βαραίνει και δεν έχω κανένα μειονέκτημα να σας αναφέρω. Χαίρομαι πολύ που υπάρχει το συγκεκριμένο οικονομικό ελληνικό προιόν με προσεγμένη αγνή σύνθεση και δεν χρειάζεται τίποτα τρελό για αντιγήρανση ούτε να ξοδέψετε 70 ευρώ σε αντίστοιχες κρέμες που μπορεί να κάνουν ακόμα λιγότερα από αυτήν. Την συνιστώ για καθημερινή χρήση σε όλες τις επιδερμίδες όλων των ηλικιών.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • zoe_gnroses
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αρκετά καλή κρέμα. Έχω μικτή επιδερμίδα και μια μικρή γυαλάδα μένει μετά. Ίσως σε πιο λιπαρές επιδερμίδες να φανεί πιο βαριά. Τραβάει λίγο μετά την εφαρμογή, νιώθω ένα πολύ αμυδρό κάψιμο, προφανώς λόγω της σύσφιξης που προσφέρει. Γενικότερα όμως ενώ έχω ευαίσθητο δέρμα δε μου έχει προκαλέσει κάποιον ερεθισμό. Προσωπικά δε χρησιμοποιώ κάποια άλλη ενυδατική μετά, με καλύπτει μόνο αυτή. Θα την ξαναπάρω σίγουρα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • evdoxia_78
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το μυστικό είναι να βάλεις λίγη ποσότητα. Απορροφάται αμέσως, μυρίζει υπέροχα και το δέρμα μου είναι ενυδατωμένο, ελαστικό και σφιχτό. Δεν τραβάει πια, δεν είναι ερεθισμένο.
    Κάνει ότι υπόσχεται και σε καλή τιμή μάλιστα!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marina_Kiziridou
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μια απλή ενυδατική κρεμα... Μην περιμένετε θαύματα αλλά αν το δέρμα δεν χρειάζεται κάτι παραπάνω νομίζω είναι μια χαρά.. Μέχρι τα 30.. Μετά θεωρώ θέλει κάτι πιο δραστικό

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • A__M_94
    5
    5 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η εταιρεία Sostar έχει πολύ ωραία προϊόντα! Με πολύ καλές τιμές. Είναι και ελληνική. Η συγκεκριμένη κρέμα είναι και αυτή εξαιρετική!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dan_Kar27
    5
    23 στους 24 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είμαι 42 χρονών χωρίς καθόλου ρυτίδες. Ωστόσο, αυτό που έχει αρχίσει και προδίδει την ηλικία μου είναι μια χαλάρωση στη γραμμή του προσώπου, και συγκεκριμένα ελαφρώς πεσμένα ζυγωματικά και χαλάρωση του δέρματος στο πηγούνι.
    Πήρα τη συγκεκριμένη κρέμα για μια ελαφριά σύσφιξη και μέχρι στιγμής δεν έχω δει κάποιο θεαματικό αποτέλεσμα, αλλά μια δουλίτσα την κάνει. Το δέρμα είναι βελούδινο και φαίνεται πιο ελαστικό.
    Έχω ξηρή επιδερμίδα και πρέπει να φορέσω και δεύτερη ενυδατική από πάνω. Όμως το λέει και στις οδηγίες χρήσης, ότι δεν είναι η ίδια ενυδατική, αλλά φοριέται κάτω από την ενυδατική.
    Σε γενικές γραμμές είναι άοσμη, απορροφάται γρήγορα και δεν αφήνει γυαλάδες.
    Μετά την εφαρμογή νιώθω όντως το ελαφρύ τράβηγμα στο δέρμα. Θα συνεχίσω τη χρήση και θα δούμε.
    (Σίγουρα δεν γίνονται θαύματα χωρίς κοσμητικές επεμβάσεις και με μια κρέμα των 7€, αλλά μια μικρή βελτίωση είναι πάντα ευπρόσδεκτη!)

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • papadakistyliani
    3
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αργεί πολύ να απορροφηθεί κ μυρίζει περίεργα για κάποια ώρα. Μετά από μία δύο ώρες απτή στιγμή της εφαρμογής είναι οκ. Πιστεύω ότι είναι μόνο για ξηρές επιδερμίδες.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anthoulita
    5
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για μένα οι κρέμες της Sostar είναι από τις καλύτερες αυτήν την στιγμή στην Ελλάδα. Πολύ οικονομικές, πολύ αποτελεσματικες, πολύ σε όλα τους. Και ελληνικές! Μπορώ να πω ότι έχω αγοράσει όλες τις κρεμες που κυκλοφορούν και είμαι πολύ ευχαριστημένη από όλες και ιδίως από την συγκεκριμένη.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vikimov
    1
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετά πηκτή υφή, αφήνει πολύ ξερό το δέρμα, τραβάει αρκετά...νιώθεις ότι φοράς ένα προσωπείο! Με απογοήτευσε καθότι περίμενα κάτι πολύ καλύτερο λόγω της σύστασης της!

    • Απορρόφηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • irini_spirakou
    2
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν ενυδατώνει τόσο καλά το δέρμα και αφήνει μία αίσθηση λες και έχεις βάλει μία πολύ στεγνή πυχτη κρέμα σαν μάσκα..δεν θα την ξανααγοραζα..

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nanw
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ωραία κρέμα. Διαφορετική στην αίσθηση, σαν να τραβάει λίγο άλλα αφού απορροφηθεί αφήνει το δέρμα ωραιο και χωρίς καθόλου λιπαρότητα. Κάνει ότι υπόσχεται σε σχέση με την τιμή της. Δίνει μια αίσθηση σύσφιξης. Προσοχή στην ημερομηνία λήξης.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Σε σχέση με πανάκριβες κρέμες, θεωρώ πως κάνει καλύτερη δουλειά. Προσωπικά δεν αισθάνομαι τόσο έντονη αίσθηση τραβήγματος, ίσως διαφέρει ανάλογα την επιδερμίδα ή την ηλικία (είμαι 31, με μεικτό δέρμα). Πάντως διατηρεί σφριγηλό το δέρμα μου και δεν το επιβαρύνει, ούτε δημιουργεί σπυράκια. Την χρησιμοποιώ κάθε βράδυ μαζί με ενυδατικό σερουμ, και κάνει τη δουλειά της κατά τη διάρκεια του ύπνου. Την έχω αγοράσει ξανά και ξανά, λόγω του ότι συνδυάζει υφή-αποτέλεσμα-τιμή σε ικανοποιητικό βαθμό.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • liamil
    2
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Διαβαζοντας κι εγω τα τοσα θετικα σχόλια αποφάσισα να την δοκιμάσω. Δεν μου εστρωσε καθόλου. Μοιαζει περισσότερο με μασκα παρα με κρέμα. Πηρα συνδυαστικά και την αντιρυτιδικη της sostar με κολλαγόνο αλλα ηταν αδυνατο να φορεθει πανω απο την συσφικτικη γιατι τριβονταν μεταξύ τους. Τελικα την φοραω μονη της σαν βραδυνή.
    Στα θετικα ειναι το αρωμα της και το οτι παροτι ειναι βαριά δεν μου προκαλεσε ερεθισμούς ή σπυράκια. Το δερμα μου ειναι μικτό και ηλικια 40+.

    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Georgia_Aratzi
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω δοκιμάσει πανάκριβες κρέμες κ πάντοτε με πολύ διερεύνηση πριν την κάθε αγορά. Η συγκεκριμένη είναι κορυφή για λιπαρή επιδερμίδα αφήνει ματ αποτέλεσμα χωρίς τα ασπράδια που αφήνουν πολλές επώνυμες κ πολύ ακριβότερες εννοείται. Ενυδάτωση πολύ καλή, κ όλα αυτά σε πάρα πολύ προσιτή τιμή..
    Με χίλια θα την ξαναγοραζα...

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ε.Λ.
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πράγματι νιώθεις την αίσθηση "τραβήγματος" αν και αυτό είναι προσωρινό εφέ. Το ίδιο κάνει και το λεμόνι καθώς και οι πανάκριβες κρέμες. Πολύ ωραία αίσθηση, ωραίο άρωμα, τέλεια απορρόφηση. Μόλις απορροφηθεί χρειάζεται οπωσδήποτε άλλη κρέμα από πάνω καθώς "τσιτώνει και στεγνώνει" το δέρμα. Μακριά από την περιοχή των ματιών.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lysan
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απλώνεται εύκολα και απορροφάται γρήγορα. Τη χρησιμοποιώ καιρό και είμαι πολύ ευχαριστημένη τόσο με την υφή της, όσο και με τα αποτελέσματά της. Δεν είναι βαριά για το λιπαρό πρόσωπό μου.
    Είναι πολύ καλή σχέση ποιότητας - τιμής.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Helly Valentine
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την δοκίμασα πρώτη φορά από ένα δείγμα που μου είχε σταλεί από το φαρμακείο, μαζί με άλλα προ'ι'όντα που είχα αγοράσει. Με το που την άπλωσα, ένιωσα αυτό το ''τσίτωμα''/''τράβηγμα'', όπως έλεγε στις οδηγίες. Επίσης, λόγω της άμεσης απορρόφησής της από το δέρμα μου (έχω μεικτό δέρμα με τάση ακμής), αποφάσισα νατην χρησιμοποιήσω ως primer πριν από την αντηλιακή μου (που φορώ κάθε μέρα). Δεν έκανε καθόλου ''γρομπαλάκια'' και έκανε την αντηλιακή να φαίνεται ακόμη πιο matte. Εννοείται ότι θα την αγοράσω με την πρώτη ευκαιρία, αφού και η τιμή της είναι εξαιρετικά συμφέρουσα ;-)

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • aisan6k
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την αγόρασα για τη μητέρα μου. Είδε διαφορά στη σφριγηλοτητα του δέρματος σε σύντομο χρονικό διάστημα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eva_Vasila
    1
    8 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εάν έχετε ξηρό δέρμα ΜΗΝ την επιλέξετε! Πάρα πολύ ελαφριά, θα τη χρησιμοποιούσα αν ξαναγινόμουν έφηβη με ακμή! Την αγόρασα και κατέληξε να τη χρησιμοποιεί ο άντρας μου..

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mariarapt
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ειλικρινά είναι ότι καλύτερο έχω βάλει στο πρόσωπο μου. άψογη υφή, τέλεια αίσθηση στο δέρμα και σε τσιτώνει όντως! η μυρωδιά της είναι ελαφριά και ευχάριστη για εμένα. την δοκίμασα από τη μαμά μου, ενώ εγώ είχα πρόσφατα αγοράσει μια πανάκριβη κρέμα γνωστής highend εταιρείας. πιανομαστε κορόιδα από το brand, ενώ μπορούμε να βρούμε καλύτερες λύσεις και σε πολύ χαμηλότερες τιμές. την συνιστώ ανεπιφύλακτα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eleni_bill
    3
    3 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Με το που την βαλεις τραβαει πολυ .. δεν μου αρεσε καθολου το αρωμα της .. αν πας να βαλεις αλλη κρεμα η μεικ απ απο πανω γινεται μικρα «μπιλακια» ακομα και μετα απο πολυ ωρα... δεν νομιζω να την ξαναπαρω ..

    • Απορρόφηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pant.ver
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    εχω παρει σχεδον ολη τη γκαμα της σοσταρ κ νομιζω ειναι η καλυτερη κρεμα μαζι με αλλες δυο...κανει οτι ακριβως λεει στην παρουσιαση της εδω ...θα την ξαναπαρω

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexandra2017
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω ενθουσιαστεί με την κρέμα. Είναι ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει και κάνει ακριβώς αυτό που υπόσχεται και μάλιστα άμεσα. Τσιτώνει το δέρμα χωρίς να ξηραίνει. Έχω μικτή επιδερμίδα και αφήνει ματ αποτέλεσμα. Είναι ιδανική και ως βάση για το μεικ απ!
    Το άρωμα της προσωπικά μου αρέσει πολύ. Θα την ξαναπάρω σίγουρα όταν με το καλό τελειώσει μιας κι έχει πολύ ποσότητα το βαζάκι.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Excellent for dry and sensitive skin and repairing moisture barrier

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ενυδάτωση και σύσφιξη δε πολύ σύντομο διάστημα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αγαπημενη πλεον!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • φοβρο προιον το χρησιμποιω ως aftersave

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή κρεμα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 0
  • Μού προκάλεσε σπυράκια, ενώ χρησιμοποιώ άφθονες φυτικές κρέμες και δεν ειχα πρόβλημα. Αντέδρασε στον οργανισμό μου επιβαρυντικά σίγουρα

    1
  • ΜΙΚΤΕΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΕΣ 30 ΕΤΩΝ , αυτή η κρέμα με έχει σώσει !! Είδα διαφορά με τις πρώτες χρήσεις. Ξηρές επιδερμίδες μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε ως ενδιάμεσο στρώμα από τον ορό και την αντιγηραντική σας κρέμα. Αυτή η κρέμα είναι ΤΟΣΟ ΕΛΑΦΡΙΑ στην ΥΦΗ και τόσο ενυδατική μαζί. Είδα το δέρμα μου πολύ απαλό, με βοήθησε με τη φλεγμονή, το ηρέμησε και την χρησιμοποιώ πολλές φορές μέσα στη μέρα, δεν με βαραίνει και δεν έχω κανένα μειονέκτημα να σας αναφέρω. Χαίρομαι πολύ που υπάρχει το συγκεκριμένο οικονομικό ελληνικό προιόν με προσεγμένη αγνή σύνθεση και δεν χρειάζεται τίποτα τρελό για αντιγήρανση ούτε να ξοδέψετε 70 ευρώ σε αντίστοιχες κρέμες που μπορεί να κάνουν ακόμα λιγότερα από αυτήν. Την συνιστώ για καθημερινή χρήση σε όλες τις επιδερμίδες όλων των ηλικιών.

    3
  • Αρκετά καλή κρέμα. Έχω μικτή επιδερμίδα και μια μικρή γυαλάδα μένει μετά. Ίσως σε πιο λιπαρές επιδερμίδες να φανεί πιο βαριά. Τραβάει λίγο μετά την εφαρμογή, νιώθω ένα πολύ αμυδρό κάψιμο, προφανώς λόγω της σύσφιξης που προσφέρει. Γενικότερα όμως ενώ έχω ευαίσθητο δέρμα δε μου έχει προκαλέσει κάποιον ερεθισμό. Προσωπικά δε χρησιμοποιώ κάποια άλλη ενυδατική μετά, με καλύπτει μόνο αυτή. Θα την ξαναπάρω σίγουρα.

    2
  • Το μυστικό είναι να βάλεις λίγη ποσότητα. Απορροφάται αμέσως, μυρίζει υπέροχα και το δέρμα μου είναι ενυδατωμένο, ελαστικό και σφιχτό. Δεν τραβάει πια, δεν είναι ερεθισμένο.
    Κάνει ότι υπόσχεται και σε καλή τιμή μάλιστα!

    3
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

1383 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Kρέμα σύσφιξης περιγράμματος προσώπου εμπλουτισμένη με έλαιο σταφυλιού, κολλαγόνο, βιολογικό γάλα γαϊδούρας και έλαιο σιταριού. 

Ο δυνατός συνδυασμός των αντιγηραντικών και συσφικτικών συστατικών της απαλύνει τις ρυτίδες, συσφίγγει και τονώνει την επιδερμίδα.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Σύνθεση
Parabens Free
Είδος
Ημέρας
Δράση
Σύσφιξη, Αντιγήρανση
Τύπος Επιδερμίδας
Όλοι οι Τύποι, Ώριμη
Υφή
Cream
Δραστικό Συστατικό
Γάλα Γαϊδούρας, Κολλαγόνο
Ηλικία
30+
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
50 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (108)

  1. 73
  2. 18
  3. 6
  4. 8
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Πρακτική συσκευασία
  • Απορρόφηση
  • Αποτελεσματικότητα
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Άρωμα
  • Αίσθηση

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • Antigoni_I_
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μού προκάλεσε σπυράκια, ενώ χρησιμοποιώ άφθονες φυτικές κρέμες και δεν ειχα πρόβλημα. Αντέδρασε στον οργανισμό μου επιβαρυντικά σίγουρα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • AlexandraHel
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ΜΙΚΤΕΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΕΣ 30 ΕΤΩΝ , αυτή η κρέμα με έχει σώσει !! Είδα διαφορά με τις πρώτες χρήσεις. Ξηρές επιδερμίδες μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε ως ενδιάμεσο στρώμα από τον ορό και την αντιγηραντική σας κρέμα. Αυτή η κρέμα είναι ΤΟΣΟ ΕΛΑΦΡΙΑ στην ΥΦΗ και τόσο ενυδατική μαζί. Είδα το δέρμα μου πολύ απαλό, με βοήθησε με τη φλεγμονή, το ηρέμησε και την χρησιμοποιώ πολλές φορές μέσα στη μέρα, δεν με βαραίνει και δεν έχω κανένα μειονέκτημα να σας αναφέρω. Χαίρομαι πολύ που υπάρχει το συγκεκριμένο οικονομικό ελληνικό προιόν με προσεγμένη αγνή σύνθεση και δεν χρειάζεται τίποτα τρελό για αντιγήρανση ούτε να ξοδέψετε 70 ευρώ σε αντίστοιχες κρέμες που μπορεί να κάνουν ακόμα λιγότερα από αυτήν. Την συνιστώ για καθημερινή χρήση σε όλες τις επιδερμίδες όλων των ηλικιών.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • zoe_gnroses
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αρκετά καλή κρέμα. Έχω μικτή επιδερμίδα και μια μικρή γυαλάδα μένει μετά. Ίσως σε πιο λιπαρές επιδερμίδες να φανεί πιο βαριά. Τραβάει λίγο μετά την εφαρμογή, νιώθω ένα πολύ αμυδρό κάψιμο, προφανώς λόγω της σύσφιξης που προσφέρει. Γενικότερα όμως ενώ έχω ευαίσθητο δέρμα δε μου έχει προκαλέσει κάποιον ερεθισμό. Προσωπικά δε χρησιμοποιώ κάποια άλλη ενυδατική μετά, με καλύπτει μόνο αυτή. Θα την ξαναπάρω σίγουρα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • evdoxia_78
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το μυστικό είναι να βάλεις λίγη ποσότητα. Απορροφάται αμέσως, μυρίζει υπέροχα και το δέρμα μου είναι ενυδατωμένο, ελαστικό και σφιχτό. Δεν τραβάει πια, δεν είναι ερεθισμένο.
    Κάνει ότι υπόσχεται και σε καλή τιμή μάλιστα!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marina_Kiziridou
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μια απλή ενυδατική κρεμα... Μην περιμένετε θαύματα αλλά αν το δέρμα δεν χρειάζεται κάτι παραπάνω νομίζω είναι μια χαρά.. Μέχρι τα 30.. Μετά θεωρώ θέλει κάτι πιο δραστικό

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • A__M_94
    5
    5 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η εταιρεία Sostar έχει πολύ ωραία προϊόντα! Με πολύ καλές τιμές. Είναι και ελληνική. Η συγκεκριμένη κρέμα είναι και αυτή εξαιρετική!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dan_Kar27
    5
    23 στους 24 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είμαι 42 χρονών χωρίς καθόλου ρυτίδες. Ωστόσο, αυτό που έχει αρχίσει και προδίδει την ηλικία μου είναι μια χαλάρωση στη γραμμή του προσώπου, και συγκεκριμένα ελαφρώς πεσμένα ζυγωματικά και χαλάρωση του δέρματος στο πηγούνι.
    Πήρα τη συγκεκριμένη κρέμα για μια ελαφριά σύσφιξη και μέχρι στιγμής δεν έχω δει κάποιο θεαματικό αποτέλεσμα, αλλά μια δουλίτσα την κάνει. Το δέρμα είναι βελούδινο και φαίνεται πιο ελαστικό.
    Έχω ξηρή επιδερμίδα και πρέπει να φορέσω και δεύτερη ενυδατική από πάνω. Όμως το λέει και στις οδηγίες χρήσης, ότι δεν είναι η ίδια ενυδατική, αλλά φοριέται κάτω από την ενυδατική.
    Σε γενικές γραμμές είναι άοσμη, απορροφάται γρήγορα και δεν αφήνει γυαλάδες.
    Μετά την εφαρμογή νιώθω όντως το ελαφρύ τράβηγμα στο δέρμα. Θα συνεχίσω τη χρήση και θα δούμε.
    (Σίγουρα δεν γίνονται θαύματα χωρίς κοσμητικές επεμβάσεις και με μια κρέμα των 7€, αλλά μια μικρή βελτίωση είναι πάντα ευπρόσδεκτη!)

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • papadakistyliani
    3
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αργεί πολύ να απορροφηθεί κ μυρίζει περίεργα για κάποια ώρα. Μετά από μία δύο ώρες απτή στιγμή της εφαρμογής είναι οκ. Πιστεύω ότι είναι μόνο για ξηρές επιδερμίδες.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anthoulita
    5
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για μένα οι κρέμες της Sostar είναι από τις καλύτερες αυτήν την στιγμή στην Ελλάδα. Πολύ οικονομικές, πολύ αποτελεσματικες, πολύ σε όλα τους. Και ελληνικές! Μπορώ να πω ότι έχω αγοράσει όλες τις κρεμες που κυκλοφορούν και είμαι πολύ ευχαριστημένη από όλες και ιδίως από την συγκεκριμένη.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vikimov
    1
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετά πηκτή υφή, αφήνει πολύ ξερό το δέρμα, τραβάει αρκετά...νιώθεις ότι φοράς ένα προσωπείο! Με απογοήτευσε καθότι περίμενα κάτι πολύ καλύτερο λόγω της σύστασης της!

    • Απορρόφηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • irini_spirakou
    2
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν ενυδατώνει τόσο καλά το δέρμα και αφήνει μία αίσθηση λες και έχεις βάλει μία πολύ στεγνή πυχτη κρέμα σαν μάσκα..δεν θα την ξανααγοραζα..

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nanw
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ωραία κρέμα. Διαφορετική στην αίσθηση, σαν να τραβάει λίγο άλλα αφού απορροφηθεί αφήνει το δέρμα ωραιο και χωρίς καθόλου λιπαρότητα. Κάνει ότι υπόσχεται σε σχέση με την τιμή της. Δίνει μια αίσθηση σύσφιξης. Προσοχή στην ημερομηνία λήξης.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Σε σχέση με πανάκριβες κρέμες, θεωρώ πως κάνει καλύτερη δουλειά. Προσωπικά δεν αισθάνομαι τόσο έντονη αίσθηση τραβήγματος, ίσως διαφέρει ανάλογα την επιδερμίδα ή την ηλικία (είμαι 31, με μεικτό δέρμα). Πάντως διατηρεί σφριγηλό το δέρμα μου και δεν το επιβαρύνει, ούτε δημιουργεί σπυράκια. Την χρησιμοποιώ κάθε βράδυ μαζί με ενυδατικό σερουμ, και κάνει τη δουλειά της κατά τη διάρκεια του ύπνου. Την έχω αγοράσει ξανά και ξανά, λόγω του ότι συνδυάζει υφή-αποτέλεσμα-τιμή σε ικανοποιητικό βαθμό.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • liamil
    2
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Διαβαζοντας κι εγω τα τοσα θετικα σχόλια αποφάσισα να την δοκιμάσω. Δεν μου εστρωσε καθόλου. Μοιαζει περισσότερο με μασκα παρα με κρέμα. Πηρα συνδυαστικά και την αντιρυτιδικη της sostar με κολλαγόνο αλλα ηταν αδυνατο να φορεθει πανω απο την συσφικτικη γιατι τριβονταν μεταξύ τους. Τελικα την φοραω μονη της σαν βραδυνή.
    Στα θετικα ειναι το αρωμα της και το οτι παροτι ειναι βαριά δεν μου προκαλεσε ερεθισμούς ή σπυράκια. Το δερμα μου ειναι μικτό και ηλικια 40+.

    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Georgia_Aratzi
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω δοκιμάσει πανάκριβες κρέμες κ πάντοτε με πολύ διερεύνηση πριν την κάθε αγορά. Η συγκεκριμένη είναι κορυφή για λιπαρή επιδερμίδα αφήνει ματ αποτέλεσμα χωρίς τα ασπράδια που αφήνουν πολλές επώνυμες κ πολύ ακριβότερες εννοείται. Ενυδάτωση πολύ καλή, κ όλα αυτά σε πάρα πολύ προσιτή τιμή..
    Με χίλια θα την ξαναγοραζα...

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ε.Λ.
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πράγματι νιώθεις την αίσθηση "τραβήγματος" αν και αυτό είναι προσωρινό εφέ. Το ίδιο κάνει και το λεμόνι καθώς και οι πανάκριβες κρέμες. Πολύ ωραία αίσθηση, ωραίο άρωμα, τέλεια απορρόφηση. Μόλις απορροφηθεί χρειάζεται οπωσδήποτε άλλη κρέμα από πάνω καθώς "τσιτώνει και στεγνώνει" το δέρμα. Μακριά από την περιοχή των ματιών.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lysan
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απλώνεται εύκολα και απορροφάται γρήγορα. Τη χρησιμοποιώ καιρό και είμαι πολύ ευχαριστημένη τόσο με την υφή της, όσο και με τα αποτελέσματά της. Δεν είναι βαριά για το λιπαρό πρόσωπό μου.
    Είναι πολύ καλή σχέση ποιότητας - τιμής.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Helly Valentine
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την δοκίμασα πρώτη φορά από ένα δείγμα που μου είχε σταλεί από το φαρμακείο, μαζί με άλλα προ'ι'όντα που είχα αγοράσει. Με το που την άπλωσα, ένιωσα αυτό το ''τσίτωμα''/''τράβηγμα'', όπως έλεγε στις οδηγίες. Επίσης, λόγω της άμεσης απορρόφησής της από το δέρμα μου (έχω μεικτό δέρμα με τάση ακμής), αποφάσισα νατην χρησιμοποιήσω ως primer πριν από την αντηλιακή μου (που φορώ κάθε μέρα). Δεν έκανε καθόλου ''γρομπαλάκια'' και έκανε την αντηλιακή να φαίνεται ακόμη πιο matte. Εννοείται ότι θα την αγοράσω με την πρώτη ευκαιρία, αφού και η τιμή της είναι εξαιρετικά συμφέρουσα ;-)

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • aisan6k
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την αγόρασα για τη μητέρα μου. Είδε διαφορά στη σφριγηλοτητα του δέρματος σε σύντομο χρονικό διάστημα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eva_Vasila
    1
    8 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εάν έχετε ξηρό δέρμα ΜΗΝ την επιλέξετε! Πάρα πολύ ελαφριά, θα τη χρησιμοποιούσα αν ξαναγινόμουν έφηβη με ακμή! Την αγόρασα και κατέληξε να τη χρησιμοποιεί ο άντρας μου..

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mariarapt
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ειλικρινά είναι ότι καλύτερο έχω βάλει στο πρόσωπο μου. άψογη υφή, τέλεια αίσθηση στο δέρμα και σε τσιτώνει όντως! η μυρωδιά της είναι ελαφριά και ευχάριστη για εμένα. την δοκίμασα από τη μαμά μου, ενώ εγώ είχα πρόσφατα αγοράσει μια πανάκριβη κρέμα γνωστής highend εταιρείας. πιανομαστε κορόιδα από το brand, ενώ μπορούμε να βρούμε καλύτερες λύσεις και σε πολύ χαμηλότερες τιμές. την συνιστώ ανεπιφύλακτα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eleni_bill
    3
    3 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Με το που την βαλεις τραβαει πολυ .. δεν μου αρεσε καθολου το αρωμα της .. αν πας να βαλεις αλλη κρεμα η μεικ απ απο πανω γινεται μικρα «μπιλακια» ακομα και μετα απο πολυ ωρα... δεν νομιζω να την ξαναπαρω ..

    • Απορρόφηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pant.ver
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    εχω παρει σχεδον ολη τη γκαμα της σοσταρ κ νομιζω ειναι η καλυτερη κρεμα μαζι με αλλες δυο...κανει οτι ακριβως λεει στην παρουσιαση της εδω ...θα την ξαναπαρω

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexandra2017
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω ενθουσιαστεί με την κρέμα. Είναι ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει και κάνει ακριβώς αυτό που υπόσχεται και μάλιστα άμεσα. Τσιτώνει το δέρμα χωρίς να ξηραίνει. Έχω μικτή επιδερμίδα και αφήνει ματ αποτέλεσμα. Είναι ιδανική και ως βάση για το μεικ απ!
    Το άρωμα της προσωπικά μου αρέσει πολύ. Θα την ξαναπάρω σίγουρα όταν με το καλό τελειώσει μιας κι έχει πολύ ποσότητα το βαζάκι.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Excellent for dry and sensitive skin and repairing moisture barrier

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ενυδάτωση και σύσφιξη δε πολύ σύντομο διάστημα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αγαπημενη πλεον!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • φοβρο προιον το χρησιμποιω ως aftersave

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή κρεμα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 0
  • Μού προκάλεσε σπυράκια, ενώ χρησιμοποιώ άφθονες φυτικές κρέμες και δεν ειχα πρόβλημα. Αντέδρασε στον οργανισμό μου επιβαρυντικά σίγουρα

    1
  • ΜΙΚΤΕΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΕΣ 30 ΕΤΩΝ , αυτή η κρέμα με έχει σώσει !! Είδα διαφορά με τις πρώτες χρήσεις. Ξηρές επιδερμίδες μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε ως ενδιάμεσο στρώμα από τον ορό και την αντιγηραντική σας κρέμα. Αυτή η κρέμα είναι ΤΟΣΟ ΕΛΑΦΡΙΑ στην ΥΦΗ και τόσο ενυδατική μαζί. Είδα το δέρμα μου πολύ απαλό, με βοήθησε με τη φλεγμονή, το ηρέμησε και την χρησιμοποιώ πολλές φορές μέσα στη μέρα, δεν με βαραίνει και δεν έχω κανένα μειονέκτημα να σας αναφέρω. Χαίρομαι πολύ που υπάρχει το συγκεκριμένο οικονομικό ελληνικό προιόν με προσεγμένη αγνή σύνθεση και δεν χρειάζεται τίποτα τρελό για αντιγήρανση ούτε να ξοδέψετε 70 ευρώ σε αντίστοιχες κρέμες που μπορεί να κάνουν ακόμα λιγότερα από αυτήν. Την συνιστώ για καθημερινή χρήση σε όλες τις επιδερμίδες όλων των ηλικιών.

    3
  • Αρκετά καλή κρέμα. Έχω μικτή επιδερμίδα και μια μικρή γυαλάδα μένει μετά. Ίσως σε πιο λιπαρές επιδερμίδες να φανεί πιο βαριά. Τραβάει λίγο μετά την εφαρμογή, νιώθω ένα πολύ αμυδρό κάψιμο, προφανώς λόγω της σύσφιξης που προσφέρει. Γενικότερα όμως ενώ έχω ευαίσθητο δέρμα δε μου έχει προκαλέσει κάποιον ερεθισμό. Προσωπικά δε χρησιμοποιώ κάποια άλλη ενυδατική μετά, με καλύπτει μόνο αυτή. Θα την ξαναπάρω σίγουρα.

    2
  • Το μυστικό είναι να βάλεις λίγη ποσότητα. Απορροφάται αμέσως, μυρίζει υπέροχα και το δέρμα μου είναι ενυδατωμένο, ελαστικό και σφιχτό. Δεν τραβάει πια, δεν είναι ερεθισμένο.
    Κάνει ότι υπόσχεται και σε καλή τιμή μάλιστα!

    3
  • Δες τα όλα
7,51 €
5,00 €   μεταφορικά
25% έκπτωση από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 24/06!
25% έκπτωση από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 24/06!
Δες περισσότερα