-
5
-
4 αστέρια0
-
1
-
2 αστέρια0
-
1 αστέρι0
-
Εφαρμογή
-
Ποιότητα υλικού
-
Αφαιρείται εύκολα
-
Σχέση ποιότητας-τιμής
-
Βάρος
-
Αντοχή
-
Προστασία
-
Όγκος
-
Είναι η δεύτερη φορά που την αγοράζω. Την πρώτη φορά άντεξε σχεδόν 4 χρόνια και ήμουν απόλυτα ικανοποιημένος. Τη δεύτερη δυστυχώς ήδη έχει εμφανίσει σημάδια φθοράς στο εσωτερικό της. Γνωρίζοντας ότι είναι "παλιό" μοντέλο θεωρώ ότι μάλλον είναι σημάδι πολυκαιρισμού στα πλαστικά της...
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Την έχω αγοράσει 2 φορές! Είναι πολύ ωραία θήκη! Μου αρέσουν τα λάστιχα που έχει για να πιανει το ταμπλετ και η ευκολία με την οποία διπλώνει το υλικό της! Όσον αφορά την προστασία θα έλεγα ότι είναι 4/5 διότι είναι λεπτή θήκη, αλλά έτσι κι αλλιως δεν το μεταφέρω εκτός σπιτιού, οπότε είναι ευχαριστημένη με την λειτουργικότητα της! Ο μόνος λόγος που την ξαναγόρασα, είναι διότι ξέφτισε σε κάποια σημεία μετά από 2 χρόνια καθημερινής χρήσης.
- Εφαρμογή
- Αντοχή
- Ποιότητα υλικού
- Αφαιρείται εύκολα
- Σχέση ποιότητας-τιμής
- Βάρος
- Όγκος
- Προστασία
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
εξαιρετικη και ευχρηστη...μοναδικο μειονεκτημα οτι στα 2 χρονια (max) με μετρια χρηση του tablet ξεφτιζουν τα λαστιχακια και θελει αντικατασταση :(
- Εφαρμογή
- Προστασία
- Ποιότητα υλικού
- Αφαιρείται εύκολα
- Σχέση ποιότητας-τιμής
- Βάρος
- Αντοχή
- Όγκος
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Επιβεβαιωμένη αγορά
Από τις λίγες που δεν έχουν σκιστεί ή παραμορφωθεί από την χρήση
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Επιβεβαιωμένη αγορά
- Εφαρμογή
- Αντοχή
- Προστασία
- Ποιότητα υλικού
- Αφαιρείται εύκολα
- Σχέση ποιότητας-τιμής
- Βάρος
- Όγκος
-
Επιβεβαιωμένη αγορά
- Εφαρμογή
- Αντοχή
- Προστασία
- Ποιότητα υλικού
- Αφαιρείται εύκολα
- Σχέση ποιότητας-τιμής
- Βάρος
- Όγκος
-
0
Είναι η δεύτερη φορά που την αγοράζω. Την πρώτη φορά άντεξε σχεδόν 4 χρόνια και ήμουν απόλυτα ικανοποιημένος. Τη δεύτερη δυστυχώς ήδη έχει εμφανίσει σημάδια φθοράς στο εσωτερικό της. Γνωρίζοντας ότι είναι "παλιό" μοντέλο θεωρώ ότι μάλλον είναι σημάδι πολυκαιρισμού στα πλαστικά της...
-
0
Την έχω αγοράσει 2 φορές! Είναι πολύ ωραία θήκη! Μου αρέσουν τα λάστιχα που έχει για να πιανει το ταμπλετ και η ευκολία με την οποία διπλώνει το υλικό της! Όσον αφορά την προστασία θα έλεγα ότι είναι 4/5 διότι είναι λεπτή θήκη, αλλά έτσι κι αλλιως δεν το μεταφέρω εκτός σπιτιού, οπότε είναι ευχαριστημένη με την λειτουργικότητα της! Ο μόνος λόγος που την ξαναγόρασα, είναι διότι ξέφτισε σε κάποια σημεία μετά από 2 χρόνια καθημερινής χρήσης.
-
0
εξαιρετικη και ευχρηστη...μοναδικο μειονεκτημα οτι στα 2 χρονια (max) με μετρια χρηση του tablet ξεφτιζουν τα λαστιχακια και θελει αντικατασταση :(
-
0
Από τις λίγες που δεν έχουν σκιστεί ή παραμορφωθεί από την χρήση
-
0
- Δες τα όλα