Σακίδια Αναβάτη

Dainese Σακίδιο Πλάτης Αναβάτη D-Gambit Μαύρο 36lt Κωδικός: 1980061-W01

  • Χωρητικότητα: 36lt
  • Ρυθμιζόμενοι ιμάντες με μαξιλαράκια
  • Ξεχωριστός χώρος φύλαξης laptop 15''
  • Δύο πλαϊνές θέσεις αποθήκευσης μπουκαλιών
  • Εργονομική πλάτη για μέγιστη άνεση και προστασία
  • Χωρητικότητα: 36lt
  • Ρυθμιζόμενοι ιμάντες με μαξιλαράκια
  • Ξεχωριστός χώρος φύλαξης laptop 15''
  • Δύο πλαϊνές θέσεις αποθήκευσης μπουκαλιών
  • Εργονομική πλάτη για μέγιστη άνεση και προστασία
Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή

Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 7 μήνες πριν

Περιγραφή

Περιγραφή

  • Χωρητικότητα: 36lt
  • Ρυθμιζόμενοι ιμάντες με μαξιλαράκια
  • Ξεχωριστός χώρος φύλαξης laptop 15''
  • Δύο πλαϊνές θέσεις αποθήκευσης μπουκαλιών
  • Εργονομική πλάτη για μέγιστη άνεση και προστασία
  • Εσωτερικές επενδύσεις για προστασία ευαίσθητων ηλεκτρονικών συσκευών
  • Ενισχυμένη θήκη για iPad & Tablet
  • Ενισχυμένη θήκη για mouse & ψηφιακή κάμερα
  • Χερούλι μεταφοράς από neoprene με επένδυση για εύκολη μεταφορά
  • Δύο εξωτερικές τσέπες με φερμουάρ για μεταφορά μικρών αντικειμένων

Brand

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
1980061-W01
Είδος
Πλάτης
Χρώμα
Μαύρο
Χωρητικότητα
36 lt

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (15)

Αξιολογήσεις

  1. 14
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Η τσάντα είναι της OGIO, η dainese έχει απλά βάλει την δική της ετικέτας. Την έχω 10 χρόνια με καθημερινή χρήση χειμώνα καλοκαίρι πάνω στην μηχανή. Είναι ακόμη σαν καινούργια.
    Έχει περάσει αρκετές δοκιμασίες με αρκετό βάρος και δεν έχει χαλάσει ούτε μια ραφή. (Τιμή 2014: 100€)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • την έχω 5 χρόνια. άριστη σε ποιότητα, χώρους, φερμουάρ, αδιαβροχοποίηση. δεν έχει χαλάσει ούτε μια ραφή. Χρήση καθημερινή χειμώνα καλοκαίρι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • s2p0a0n9t
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχω 4 χρόνια με καθημερινή χρήση και βαριά φορτωματα με εργαλεία και ότι μπορείς να φανταστείς .Απόλυτα ευχαριστημένος ...πάρα πολλές θήκες για οργάνωση των πραγμάτων .Η σκληρή θήκη στην πάνω μεριά επίσης πάρα πολύ χρήσιμη για μικροπραγματα που δε θέλεις να ταλαιπωρηθουν .Αξίζει και το τελευταίο ευρώ .Την αλλάζεις μόνο αν την βαρεθεις .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • noodles250
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειναι ενα αριστο ποιοτικα σακιδιο πλατης.
    εχει απειρες θηκες για να βαλεις χαρτια, γυαλια, ταμπλετ κερματα οτιδηποτε αλλο
    το παιρνω σε μηχανη, βαζω ρουχα, ψωνια sm τα παντα ολα.
    δεν εχει δοκιμαστει σε μεγαλες ταχυτητες οποτε δεν εχει καμια φθορα μεχρι στιγμης.
    επισης πολυ βολικο σαν carryon στο αεροπλανο. μπορεις να βαλεις πραγματα-ρουχα για λιγες μερες χωρις κανενα προβλημα.

    υπερτιμημενη πλεων η μαρκα, ειναι λιγακι ακριβο αλλα σε αποζημιωνει οταν το χρησιμοποιησεις.
    θα ηθελα να δοκιμασω και τον ανταγωνισμο βεβαια στο μελλον.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostakis.iraklis
    5
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι καλύτερο.. θήκες μέχρι εκεί που δεν το πιστεύεις. Πολύ ποιοτική.
    Επένδυση για όποιον θέλει να έχει πράγματα μαζί του στην μηχανή

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anto-tsol
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την εχω 3 χρονια. Αν και λιγο ακριβη εχει απειρους χωρους, αμετρητες θηκες και τα κανεις ολα πας παντου

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Hectorka
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχω σχεδόν δύο χρόνια... με σχεδόν καθημερινή χρήση είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. επίσης σε ταξίδια με μηχανή και σε μεγάλες ταχύτητες δεν είχα κάποια ενόχληση σε κάτι... σε μέτρια βροχή επίσης δεν πέρασε νερό. η πλάτη είναι αρκετά άνετη και οι ιμάντες ευκολοχρηστοι με δερμάτινο μπουφάν ( το λέω επειδή το δερμάτινο περιορίζει στις κινήσεις οπότε για να την φορέσεις πιο άνετα πρέπει να την χαλαρώσεις τελείως) προσωπικά την συνιστώ ανεπιφύλακτα.. ακόμη και στη τρέχουσα τιμή.. την είχα πάρει 130€ αν θυμάμαι καλά..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • antonis.kaounis
    2
    6 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από 3 μήνες καθημερινής χρήσης, έχουν ξηλωθεί οι ιμάντες της. Πιθανόν λόγο βάρους. Σε αναμονή απάντησης από τους Ιταλούς! Κατά τα λοιπά πολύ ωραίο προϊόν με άπειρους χώρους, δεν εχει ομως την ποιοτητα κατασκευης, αφου με αντίστοιχο φορτίο, αλλαζα τσαντα στα 2-3 χρόνια λογο φθοράς.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nick7sol
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λιγο ακριβο αλλα τελεια ποιοτητα.
    Παρα πολυ ανετο και με αμετρητες θηκες εντος και εκτος.
    Και παρα πολυ ομορφο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    μια φραση μονο το χαρακτηριζει. > Είναι ακριβώς ότι χρειάζεσαι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ότι πληρώνεις παίρνεις, αυτό μόνο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό και ποιοτικό σακίδιο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Φοβερή ποιότητα, με καταιγιδα και δεν περασε σταγονα !!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τη χρησιμοποιώ συνέχεια εδώ και 8 μήνες και είναι παρά πολυ καλή και ανθεκτική

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Η τσάντα είναι της OGIO, η dainese έχει απλά βάλει την δική της ετικέτας. Την έχω 10 χρόνια με καθημερινή χρήση χειμώνα καλοκαίρι πάνω στην μηχανή. Είναι ακόμη σαν καινούργια.
    Έχει περάσει αρκετές δοκιμασίες με αρκετό βάρος και δεν έχει χαλάσει ούτε μια ραφή. (Τιμή 2014: 100€)

    0
  • την έχω 5 χρόνια. άριστη σε ποιότητα, χώρους, φερμουάρ, αδιαβροχοποίηση. δεν έχει χαλάσει ούτε μια ραφή. Χρήση καθημερινή χειμώνα καλοκαίρι.

    0
  • Την έχω 4 χρόνια με καθημερινή χρήση και βαριά φορτωματα με εργαλεία και ότι μπορείς να φανταστείς .Απόλυτα ευχαριστημένος ...πάρα πολλές θήκες για οργάνωση των πραγμάτων .Η σκληρή θήκη στην πάνω μεριά επίσης πάρα πολύ χρήσιμη για μικροπραγματα που δε θέλεις να ταλαιπωρηθουν .Αξίζει και το τελευταίο ευρώ .Την αλλάζεις μόνο αν την βαρεθεις .

    7
  • Ειναι ενα αριστο ποιοτικα σακιδιο πλατης.
    εχει απειρες θηκες για να βαλεις χαρτια, γυαλια, ταμπλετ κερματα οτιδηποτε αλλο
    το παιρνω σε μηχανη, βαζω ρουχα, ψωνια sm τα παντα ολα.
    δεν εχει δοκιμαστει σε μεγαλες ταχυτητες οποτε δεν εχει καμια φθορα μεχρι στιγμης.
    επισης πολυ βολικο σαν carryon στο αεροπλανο. μπορεις να βαλεις πραγματα-ρουχα για λιγες μερες χωρις κανενα προβλημα.

    υπερτιμημενη πλεων η μαρκα, ειναι λιγακι ακριβο αλλα σε αποζημιωνει οταν το χρησιμοποιησεις.
    θα ηθελα να δοκιμασω και τον ανταγωνισμο βεβαια στο μελλον.

    5
  • Ότι καλύτερο.. θήκες μέχρι εκεί που δεν το πιστεύεις. Πολύ ποιοτική.
    Επένδυση για όποιον θέλει να έχει πράγματα μαζί του στην μηχανή

    6
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (3)

Ερωτήσεις

60 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
nick7sol

Έχει πάρα πολλές τσέπες κ θήκες. Έχει κ σκληρη θήκη για γυαλιά. Τα ρούχα που αναφέρεις τα χωραει. Αντε κ 2 μπλούζες ακόμα στην κεντρική θήκη. Μπροστά Έχει 2 μικρότερες. Στα πλάγια 4 μικρές κ πίσω από την πλάτη μια για λαπτοπ

s2p0a0n9t

Εάν εννοείς παγούρι όπως τα ποδηλατικά ...έχει ένα λάστιχο ρυθμιζόμενο στο κάτω τσεπακι που μπορεί να πιάσει το παγούρι. Αν εννοείς υδροδοχειο σαν ασκό ..όχι δεν έχει .

vangelisn7

Καποιος που να ταξιδεψε μεγαλες αποστασεις με αυτο το σακιδιο στην πλατη χωρις να πεσει κατω απο τα 160km/h ???

Ειμαι αρκετα σκεπτικος με τα φερμουαρ, μην μοιρασουμε σωβρακα, φορτιστες και μπλουζακια στο δρομο....

Hectorka
Δες όλες τις ερωτήσεις (3)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

  • Χωρητικότητα: 36lt
  • Ρυθμιζόμενοι ιμάντες με μαξιλαράκια
  • Ξεχωριστός χώρος φύλαξης laptop 15''
  • Δύο πλαϊνές θέσεις αποθήκευσης μπουκαλιών
  • Εργονομική πλάτη για μέγιστη άνεση και προστασία
  • Εσωτερικές επενδύσεις για προστασία ευαίσθητων ηλεκτρονικών συσκευών
  • Ενισχυμένη θήκη για iPad & Tablet
  • Ενισχυμένη θήκη για mouse & ψηφιακή κάμερα
  • Χερούλι μεταφοράς από neoprene με επένδυση για εύκολη μεταφορά
  • Δύο εξωτερικές τσέπες με φερμουάρ για μεταφορά μικρών αντικειμένων

Brand

Κωδικός Προϊόντος
1980061-W01
Είδος
Πλάτης
Χρώμα
Μαύρο
Χωρητικότητα
36 lt

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (15)

  1. 14
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Η τσάντα είναι της OGIO, η dainese έχει απλά βάλει την δική της ετικέτας. Την έχω 10 χρόνια με καθημερινή χρήση χειμώνα καλοκαίρι πάνω στην μηχανή. Είναι ακόμη σαν καινούργια.
    Έχει περάσει αρκετές δοκιμασίες με αρκετό βάρος και δεν έχει χαλάσει ούτε μια ραφή. (Τιμή 2014: 100€)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • την έχω 5 χρόνια. άριστη σε ποιότητα, χώρους, φερμουάρ, αδιαβροχοποίηση. δεν έχει χαλάσει ούτε μια ραφή. Χρήση καθημερινή χειμώνα καλοκαίρι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • s2p0a0n9t
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχω 4 χρόνια με καθημερινή χρήση και βαριά φορτωματα με εργαλεία και ότι μπορείς να φανταστείς .Απόλυτα ευχαριστημένος ...πάρα πολλές θήκες για οργάνωση των πραγμάτων .Η σκληρή θήκη στην πάνω μεριά επίσης πάρα πολύ χρήσιμη για μικροπραγματα που δε θέλεις να ταλαιπωρηθουν .Αξίζει και το τελευταίο ευρώ .Την αλλάζεις μόνο αν την βαρεθεις .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • noodles250
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειναι ενα αριστο ποιοτικα σακιδιο πλατης.
    εχει απειρες θηκες για να βαλεις χαρτια, γυαλια, ταμπλετ κερματα οτιδηποτε αλλο
    το παιρνω σε μηχανη, βαζω ρουχα, ψωνια sm τα παντα ολα.
    δεν εχει δοκιμαστει σε μεγαλες ταχυτητες οποτε δεν εχει καμια φθορα μεχρι στιγμης.
    επισης πολυ βολικο σαν carryon στο αεροπλανο. μπορεις να βαλεις πραγματα-ρουχα για λιγες μερες χωρις κανενα προβλημα.

    υπερτιμημενη πλεων η μαρκα, ειναι λιγακι ακριβο αλλα σε αποζημιωνει οταν το χρησιμοποιησεις.
    θα ηθελα να δοκιμασω και τον ανταγωνισμο βεβαια στο μελλον.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostakis.iraklis
    5
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι καλύτερο.. θήκες μέχρι εκεί που δεν το πιστεύεις. Πολύ ποιοτική.
    Επένδυση για όποιον θέλει να έχει πράγματα μαζί του στην μηχανή

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anto-tsol
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την εχω 3 χρονια. Αν και λιγο ακριβη εχει απειρους χωρους, αμετρητες θηκες και τα κανεις ολα πας παντου

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Hectorka
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχω σχεδόν δύο χρόνια... με σχεδόν καθημερινή χρήση είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. επίσης σε ταξίδια με μηχανή και σε μεγάλες ταχύτητες δεν είχα κάποια ενόχληση σε κάτι... σε μέτρια βροχή επίσης δεν πέρασε νερό. η πλάτη είναι αρκετά άνετη και οι ιμάντες ευκολοχρηστοι με δερμάτινο μπουφάν ( το λέω επειδή το δερμάτινο περιορίζει στις κινήσεις οπότε για να την φορέσεις πιο άνετα πρέπει να την χαλαρώσεις τελείως) προσωπικά την συνιστώ ανεπιφύλακτα.. ακόμη και στη τρέχουσα τιμή.. την είχα πάρει 130€ αν θυμάμαι καλά..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • antonis.kaounis
    2
    6 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από 3 μήνες καθημερινής χρήσης, έχουν ξηλωθεί οι ιμάντες της. Πιθανόν λόγο βάρους. Σε αναμονή απάντησης από τους Ιταλούς! Κατά τα λοιπά πολύ ωραίο προϊόν με άπειρους χώρους, δεν εχει ομως την ποιοτητα κατασκευης, αφου με αντίστοιχο φορτίο, αλλαζα τσαντα στα 2-3 χρόνια λογο φθοράς.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nick7sol
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λιγο ακριβο αλλα τελεια ποιοτητα.
    Παρα πολυ ανετο και με αμετρητες θηκες εντος και εκτος.
    Και παρα πολυ ομορφο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    μια φραση μονο το χαρακτηριζει. > Είναι ακριβώς ότι χρειάζεσαι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ότι πληρώνεις παίρνεις, αυτό μόνο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό και ποιοτικό σακίδιο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Φοβερή ποιότητα, με καταιγιδα και δεν περασε σταγονα !!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τη χρησιμοποιώ συνέχεια εδώ και 8 μήνες και είναι παρά πολυ καλή και ανθεκτική

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Η τσάντα είναι της OGIO, η dainese έχει απλά βάλει την δική της ετικέτας. Την έχω 10 χρόνια με καθημερινή χρήση χειμώνα καλοκαίρι πάνω στην μηχανή. Είναι ακόμη σαν καινούργια.
    Έχει περάσει αρκετές δοκιμασίες με αρκετό βάρος και δεν έχει χαλάσει ούτε μια ραφή. (Τιμή 2014: 100€)

    0
  • την έχω 5 χρόνια. άριστη σε ποιότητα, χώρους, φερμουάρ, αδιαβροχοποίηση. δεν έχει χαλάσει ούτε μια ραφή. Χρήση καθημερινή χειμώνα καλοκαίρι.

    0
  • Την έχω 4 χρόνια με καθημερινή χρήση και βαριά φορτωματα με εργαλεία και ότι μπορείς να φανταστείς .Απόλυτα ευχαριστημένος ...πάρα πολλές θήκες για οργάνωση των πραγμάτων .Η σκληρή θήκη στην πάνω μεριά επίσης πάρα πολύ χρήσιμη για μικροπραγματα που δε θέλεις να ταλαιπωρηθουν .Αξίζει και το τελευταίο ευρώ .Την αλλάζεις μόνο αν την βαρεθεις .

    7
  • Ειναι ενα αριστο ποιοτικα σακιδιο πλατης.
    εχει απειρες θηκες για να βαλεις χαρτια, γυαλια, ταμπλετ κερματα οτιδηποτε αλλο
    το παιρνω σε μηχανη, βαζω ρουχα, ψωνια sm τα παντα ολα.
    δεν εχει δοκιμαστει σε μεγαλες ταχυτητες οποτε δεν εχει καμια φθορα μεχρι στιγμης.
    επισης πολυ βολικο σαν carryon στο αεροπλανο. μπορεις να βαλεις πραγματα-ρουχα για λιγες μερες χωρις κανενα προβλημα.

    υπερτιμημενη πλεων η μαρκα, ειναι λιγακι ακριβο αλλα σε αποζημιωνει οταν το χρησιμοποιησεις.
    θα ηθελα να δοκιμασω και τον ανταγωνισμο βεβαια στο μελλον.

    5
  • Ότι καλύτερο.. θήκες μέχρι εκεί που δεν το πιστεύεις. Πολύ ποιοτική.
    Επένδυση για όποιον θέλει να έχει πράγματα μαζί του στην μηχανή

    6
  • Δες τα όλα