Τι να το κάνεις άμα είναι φτηνό αλλά δεν κάνει την δουλεία του...Η ρακέτα έχει 3 επιφάνειες.Δυο εξωτερικές και μια εσωτερική...αν το κουνούπι κάτσει μόνος στις εξωτερικές επιφάνειες μπορεί και κάθετε ενενόχλητο για ώρες...Το ρεύμα θα το χτυπήσει μόνο αν περάσει τις εξωτερικές επιφάνειες και καταφέρει να ακουμπήσει την εσωτερική,όπου εκεί θα το χτυπήσει ένα πολύ μικρής ποσότητας ρεύματος....Συγκεκριμένα μπήκε ένα κουνούπι μέσα στην εσωτερική επιφάνεια ΚΑΙ ΔΕΝ ΨΌΦΑΓΕ...έπρεπε να κουνάω την ρακέτα με σκοπό να ακουμπήσει (το κουνούπι) σε περισσότερες πλευρές (καθώς είναι διχτυωτή η επιφάνεια) της εσωτερικής επιφάνειας για να το χτυπήσει κι άλλες φορές το ρεύμα.Δεν αξίζει κατά την άποψή μου...εγώ πήρα 3ις και οι 3ισ ειναι παρε την μία και χτύπα την άλλη.Χάλια ποιότητα κατασκευής...Άν είσαι ηλεκτρονικός και θές να βάλεις έναν πυκνωτή μεγαλύτερης χωρητικότητας τοτε ΝΑΙ πάρ'την γιατί είναι φτηνή και αναβάθμισέ την στα μέτρα σου...!!!Good luck.