The big friendly giant. Μέχρι στιγμής σε χρήση internet, office, media player εφαρμογές δεν έχω ακούσει ανεμιστήρα. Κυριολεκτικά δεν έχει πάρει ακόμα στροφή. Οι θερμοκρασίες είναι πάντα χαμηλές ακόμη και μετά από ώρα χρήσης "τρέχει κρύο". Το psu καλό είναι να κουμπώνει σε δική του πρίζα στον τοίχο και όλα τα υπόλοιπα σε πολύπριζο σε άλλο socket). Εμένα έκανε ένα humming sound οταν το pc ήταν κλειστό, αλλά οφειλόταν καθαρά στο γεγονός ότι τα είχα όλα μαζί στο ίδιο πολύπριζο (θέλει δική του πρίζα, τελείωσε). Τα καλώδια ποιοτικά και επαρκή σε μήκος. Υπεραρκετά για ότι χρειαστείτε να συνδέσετε. Το λογισμικό παρακολούθησεις ίσως να μην κάνει παπάδες, αλλά προσφέρει μια γρήγορη και αξιόπιστη ματιά στις θερμοκρασίες και τις ταχύτητες των fans. Για την εγγύηση τι να πω, τα λέει η corsair. Καθόλου coil. Εύκολη τοποθέτηση στο κάτω μέρος του πύργου.