Επιτραπέζιες Εστίες

Fancy Επιτραπέζια Εστία Εμαγιέ Μονή Inox Κωδικός: 0184

Ισχύς Καμινέτου: 450 W (80Ø mm)

Διαστάσεις (Μ.Π.): 13,5 εκ. - 21 εκ.

Φωτιζόμενος διακόπτης On-Off

Θέση αναμονής για το μπρίκι

Αντιθερμική βάση

Οικονομική κατανάλωση ρεύματος

Προστασία υπερθέρμανσης

...

Ισχύς Καμινέτου: 450 W (80Ø mm)

Διαστάσεις (Μ.Π.): 13,5 εκ. - 21 εκ.

Φωτιζόμενος διακόπτης On-Off

Θέση αναμονής για το μπρίκι

Αντιθερμική βάση

Οικονομική κατανάλωση ρεύματος

Προστασία υπερθέρμανσης

Εγγύηση: 2 ετών

Χρώμα: Inox

Δες όλη την περιγραφή
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Μπορείς να επιλέξεις πρόσθετες υπηρεσίες μετά την προσθήκη του προϊόντος στο καλάθι.

Περιγραφή

Περιγραφή

Ισχύς Καμινέτου: 450 W (80Ø mm)

Διαστάσεις (Μ.Π.): 13,5 εκ. - 21 εκ.

Φωτιζόμενος διακόπτης On-Off

Θέση αναμονής για το μπρίκι

Αντιθερμική βάση

Οικονομική κατανάλωση ρεύματος

Προστασία υπερθέρμανσης

Εγγύηση: 2 ετών

Χρώμα: Inox

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
0184
Τύπος Εστίας
Εμαγιέ
Εστίες
1
Είδος Διακόπτη
Απλός On/Off
Χρώμα
Inox
Ισχύς
450 W

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (4)

Αξιολογήσεις

  1. 3
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ισχύς
  • Αντοχή
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Καθαρισμός
  • Dimitris_Zoump

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είχαμε την ίδια εστία και στο παρελθόν και για σχεδόν 10 χρόνια λειτουργούσε καλά (οπτικά τουλάχιστον φαίνεται η ίδια, δεν γνωρίζω αν έχει αλλάξει κάτι στο εσωτερικό της και στα υλικά κατασκευής). Σίγουρα δεν ήταν και η πιο γρήγορη εστία στον κόσμο αλλά ήταν αξιόλογη για τα λεφτά της. Αγοράσαμε ξανά την ίδια καθώς μας χάλασε από νερά που έπεσαν πάνω της (δεν ήταν η πρώτη φορά που βράχηκε, απλά τώρα έτυχε να χαλάσει κιόλας). Προς το παρόν, στις πρώτες χρήσεις της είμαστε ικανοποιημένοι. Ζεσταίνεται πιο γρήγορα από την παλιά εστία, απλά αν χρησιμοποιηθεί αρκετή ώρα συνεχόμενα (πχ για αρκετούς καφέδες τον έναν μετά τον άλλον), μπορεί να υπερθερμανθεί και θέλει προσοχή στο πιάσιμο - μετακίνηση της. (Το θεματάκι με την υπερθέρμανση δεν το είχε η προηγούμενη).

    • Ισχύς
    • Καθαρισμός
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kyriaki_g
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετά από δυο μήνες χρήσης δεν κάνει επαφή το πλήκτρο με αποτέλεσμα να χρειάζεται μια ώρα για να κανείς ένα τσάι! Μην το προτιμήσετε!

    • Καθαρισμός
    • Ισχύς
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • agria__melissa
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα ηλεκτρικά μάτια δεν έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής απ' όσο έχω διαπιστώσει, μετά τα δύο χρόνια φθίνει πολύ η απόδοση τους και γίνονται πιο αργά στο ζέσταμα. Δηλαδή στην αρχή της αγοράς κάνει περίπου 5 λεπτά για να ψήσει τον ελληνικό, μετά από κάποιο διάστημα (μεγάλο συνήθως, ίσως μετά από 1,5 - 2 χρόνια περίπου) χρειάζεται 10 λεπτά.
    Αλλά είναι βολικά και τα προτιμώ.

    Είμαι πολύ ευχαριστημένη από αυτό το ηλεκτρικό μάτι καφέ. Το έχω 2,5 χρόνια. Είναι δυνατό, γρήγορο (τώρα τελευταία έγινε αργό, όπως αιτιολογώ παραπάνω), κάνει ωραίο, γευστικό καφέ (όχι όπως με το καμινέτο του γκαζιού που είχα πάρει και έφτιαχνε νερόπλυμα).
    Θα το ξαναπροτιμήσω.

    • Ισχύς
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καθαρισμός
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Καθαρισμός
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Είχαμε την ίδια εστία και στο παρελθόν και για σχεδόν 10 χρόνια λειτουργούσε καλά (οπτικά τουλάχιστον φαίνεται η ίδια, δεν γνωρίζω αν έχει αλλάξει κάτι στο εσωτερικό της και στα υλικά κατασκευής). Σίγουρα δεν ήταν και η πιο γρήγορη εστία στον κόσμο αλλά ήταν αξιόλογη για τα λεφτά της. Αγοράσαμε ξανά την ίδια καθώς μας χάλασε από νερά που έπεσαν πάνω της (δεν ήταν η πρώτη φορά που βράχηκε, απλά τώρα έτυχε να χαλάσει κιόλας). Προς το παρόν, στις πρώτες χρήσεις της είμαστε ικανοποιημένοι. Ζεσταίνεται πιο γρήγορα από την παλιά εστία, απλά αν χρησιμοποιηθεί αρκετή ώρα συνεχόμενα (πχ για αρκετούς καφέδες τον έναν μετά τον άλλον), μπορεί να υπερθερμανθεί και θέλει προσοχή στο πιάσιμο - μετακίνηση της. (Το θεματάκι με την υπερθέρμανση δεν το είχε η προηγούμενη).

    0
  • Μετά από δυο μήνες χρήσης δεν κάνει επαφή το πλήκτρο με αποτέλεσμα να χρειάζεται μια ώρα για να κανείς ένα τσάι! Μην το προτιμήσετε!

    1
  • Τα ηλεκτρικά μάτια δεν έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής απ' όσο έχω διαπιστώσει, μετά τα δύο χρόνια φθίνει πολύ η απόδοση τους και γίνονται πιο αργά στο ζέσταμα. Δηλαδή στην αρχή της αγοράς κάνει περίπου 5 λεπτά για να ψήσει τον ελληνικό, μετά από κάποιο διάστημα (μεγάλο συνήθως, ίσως μετά από 1,5 - 2 χρόνια περίπου) χρειάζεται 10 λεπτά.
    Αλλά είναι βολικά και τα προτιμώ.

    Είμαι πολύ ευχαριστημένη από αυτό το ηλεκτρικό μάτι καφέ. Το έχω 2,5 χρόνια. Είναι δυνατό, γρήγορο (τώρα τελευταία έγινε αργό, όπως αιτιολογώ παραπάνω), κάνει ωραίο, γευστικό καφέ (όχι όπως με το καμινέτο του γκαζιού που είχα πάρει και έφτιαχνε νερόπλυμα).
    Θα το ξαναπροτιμήσω.

    1
  • 0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

17 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ισχύς Καμινέτου: 450 W (80Ø mm)

Διαστάσεις (Μ.Π.): 13,5 εκ. - 21 εκ.

Φωτιζόμενος διακόπτης On-Off

Θέση αναμονής για το μπρίκι

Αντιθερμική βάση

Οικονομική κατανάλωση ρεύματος

Προστασία υπερθέρμανσης

Εγγύηση: 2 ετών

Χρώμα: Inox

Κατασκευαστής

Κωδικός Προϊόντος
0184
Τύπος Εστίας
Εμαγιέ
Εστίες
1
Είδος Διακόπτη
Απλός On/Off
Χρώμα
Inox
Ισχύς
450 W

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (4)

  1. 3
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ισχύς
  • Αντοχή
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Καθαρισμός
  • Dimitris_Zoump

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είχαμε την ίδια εστία και στο παρελθόν και για σχεδόν 10 χρόνια λειτουργούσε καλά (οπτικά τουλάχιστον φαίνεται η ίδια, δεν γνωρίζω αν έχει αλλάξει κάτι στο εσωτερικό της και στα υλικά κατασκευής). Σίγουρα δεν ήταν και η πιο γρήγορη εστία στον κόσμο αλλά ήταν αξιόλογη για τα λεφτά της. Αγοράσαμε ξανά την ίδια καθώς μας χάλασε από νερά που έπεσαν πάνω της (δεν ήταν η πρώτη φορά που βράχηκε, απλά τώρα έτυχε να χαλάσει κιόλας). Προς το παρόν, στις πρώτες χρήσεις της είμαστε ικανοποιημένοι. Ζεσταίνεται πιο γρήγορα από την παλιά εστία, απλά αν χρησιμοποιηθεί αρκετή ώρα συνεχόμενα (πχ για αρκετούς καφέδες τον έναν μετά τον άλλον), μπορεί να υπερθερμανθεί και θέλει προσοχή στο πιάσιμο - μετακίνηση της. (Το θεματάκι με την υπερθέρμανση δεν το είχε η προηγούμενη).

    • Ισχύς
    • Καθαρισμός
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kyriaki_g
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετά από δυο μήνες χρήσης δεν κάνει επαφή το πλήκτρο με αποτέλεσμα να χρειάζεται μια ώρα για να κανείς ένα τσάι! Μην το προτιμήσετε!

    • Καθαρισμός
    • Ισχύς
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • agria__melissa
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα ηλεκτρικά μάτια δεν έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής απ' όσο έχω διαπιστώσει, μετά τα δύο χρόνια φθίνει πολύ η απόδοση τους και γίνονται πιο αργά στο ζέσταμα. Δηλαδή στην αρχή της αγοράς κάνει περίπου 5 λεπτά για να ψήσει τον ελληνικό, μετά από κάποιο διάστημα (μεγάλο συνήθως, ίσως μετά από 1,5 - 2 χρόνια περίπου) χρειάζεται 10 λεπτά.
    Αλλά είναι βολικά και τα προτιμώ.

    Είμαι πολύ ευχαριστημένη από αυτό το ηλεκτρικό μάτι καφέ. Το έχω 2,5 χρόνια. Είναι δυνατό, γρήγορο (τώρα τελευταία έγινε αργό, όπως αιτιολογώ παραπάνω), κάνει ωραίο, γευστικό καφέ (όχι όπως με το καμινέτο του γκαζιού που είχα πάρει και έφτιαχνε νερόπλυμα).
    Θα το ξαναπροτιμήσω.

    • Ισχύς
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καθαρισμός
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Καθαρισμός
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Είχαμε την ίδια εστία και στο παρελθόν και για σχεδόν 10 χρόνια λειτουργούσε καλά (οπτικά τουλάχιστον φαίνεται η ίδια, δεν γνωρίζω αν έχει αλλάξει κάτι στο εσωτερικό της και στα υλικά κατασκευής). Σίγουρα δεν ήταν και η πιο γρήγορη εστία στον κόσμο αλλά ήταν αξιόλογη για τα λεφτά της. Αγοράσαμε ξανά την ίδια καθώς μας χάλασε από νερά που έπεσαν πάνω της (δεν ήταν η πρώτη φορά που βράχηκε, απλά τώρα έτυχε να χαλάσει κιόλας). Προς το παρόν, στις πρώτες χρήσεις της είμαστε ικανοποιημένοι. Ζεσταίνεται πιο γρήγορα από την παλιά εστία, απλά αν χρησιμοποιηθεί αρκετή ώρα συνεχόμενα (πχ για αρκετούς καφέδες τον έναν μετά τον άλλον), μπορεί να υπερθερμανθεί και θέλει προσοχή στο πιάσιμο - μετακίνηση της. (Το θεματάκι με την υπερθέρμανση δεν το είχε η προηγούμενη).

    0
  • Μετά από δυο μήνες χρήσης δεν κάνει επαφή το πλήκτρο με αποτέλεσμα να χρειάζεται μια ώρα για να κανείς ένα τσάι! Μην το προτιμήσετε!

    1
  • Τα ηλεκτρικά μάτια δεν έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής απ' όσο έχω διαπιστώσει, μετά τα δύο χρόνια φθίνει πολύ η απόδοση τους και γίνονται πιο αργά στο ζέσταμα. Δηλαδή στην αρχή της αγοράς κάνει περίπου 5 λεπτά για να ψήσει τον ελληνικό, μετά από κάποιο διάστημα (μεγάλο συνήθως, ίσως μετά από 1,5 - 2 χρόνια περίπου) χρειάζεται 10 λεπτά.
    Αλλά είναι βολικά και τα προτιμώ.

    Είμαι πολύ ευχαριστημένη από αυτό το ηλεκτρικό μάτι καφέ. Το έχω 2,5 χρόνια. Είναι δυνατό, γρήγορο (τώρα τελευταία έγινε αργό, όπως αιτιολογώ παραπάνω), κάνει ωραίο, γευστικό καφέ (όχι όπως με το καμινέτο του γκαζιού που είχα πάρει και έφτιαχνε νερόπλυμα).
    Θα το ξαναπροτιμήσω.

    1
  • 0
  • Δες τα όλα
27,00 €
5,00 €   μεταφορικά