Εκτυπωτές

Canon Pixma MG3650

Με το πολυμηχάνημα Pixma MG3650 της Canon θα μπορέσετε να κάνετε τα πάντα, όπως εκτύπωση, σάρωση και αντιγραφή. Χρησιμοποιεί τεχνολογία με μελάνια (inkjet) και μπορεί να τυπώσει τόσο έγχρωμα, όσο και ασπρόμαυρα. Μέσω WiFi έχει τη δυνατότητα να συνδεθεί στο δίκτυό σας και έτσι να μπορέσετε να εκτυπώσετε από όποιονδήποτε υπολογιστή ή κινητό από απόσταση,... Δες όλη την περιγραφή

  • Τύπος: Inkjet
  • Χρώμα Εκτύπωσης: Έγχρωμο
  • Πολυμηχάνημα
  • Μέγεθος Χαρτιού: A4, A5, B5, Legal, Letter
  • Duplex Print: Αυτόματο
  • Συνδεσιμότητα: Wi-Fi, USB
  • Δυνατότητες: Mobile Printing Capability
To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Περιγραφή

Περιγραφή

Με το πολυμηχάνημα Pixma MG3650 της Canon θα μπορέσετε να κάνετε τα πάντα, όπως εκτύπωση, σάρωση και αντιγραφή. Χρησιμοποιεί τεχνολογία με μελάνια (inkjet) και μπορεί να τυπώσει τόσο έγχρωμα, όσο και ασπρόμαυρα. Μέσω WiFi έχει τη δυνατότητα να συνδεθεί στο δίκτυό σας και έτσι να μπορέσετε να εκτυπώσετε από όποιονδήποτε υπολογιστή ή κινητό από απόσταση, χωρίς να χρειάζεται η σύνδεση μέσω καλωδίου USB. Προσφέρει αυτόματη εκτύπωση διπλής όψης και έτσι δεν χρειάζεται να γυρίζετε εσείς το χαρτί χειροκίνητα. Είναι συμβατός με Windows και Mac, αλλά όχι με Linux και οι διαστάσεις του είναι 44.9 x 30.4 x 15.2εκ.

  • Τύπος: Inkjet
  • Χρώμα Εκτύπωσης: Έγχρωμο
  • Πολυμηχάνημα
  • Μέγεθος Χαρτιού: A4, A5, B5, Legal, Letter
  • Duplex Print: Αυτόματο
  • Συνδεσιμότητα: Wi-Fi, USB
  • Δυνατότητες: Mobile Printing Capability

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Τύπος
Inkjet
Ink Tank
Όχι
Χρώμα Εκτύπωσης
Έγχρωμο
Αποκλειστικά για Φωτογραφίες
Όχι
Πολυμηχάνημα
Ναι
Αναλώσιμο
Μελάνης
Αριθμός Αναλώσιμων
2
Μέγεθος Χαρτιού
A4, A5, B5, Legal, Letter
Συμβατότητα
Mac, Windows
Δυνατότητες
Mobile Printing Capability
Συνδεσιμότητα
Wi-Fi, USB
Χρώμα
Μαύρο

Εκτυπωτής

Duplex Print
Αυτόματο
Μέγιστη Ανάλυση Εκτύπωσης
4800x1200 DPI

Scanner / Σαρωτής

Μέγιστη Ανάλυση Σάρωσης
2400x1200 DPI
Βάθος Χρώματος
24 bit

Διαστάσεις

Ύψος
152 mm
Πλάτος
449 mm
Βάθος
304 mm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (34)

Αξιολογήσεις

  1. 12
  2. 7
  3. 4
  4. 4
  5. 7
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα εκτύπωσης
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Διαδικασία εγκατάστασης
  • Ταχύτητα εκτύπωσης
  • Έχω μείνει ευχαριστημένος διότι δεν τον ήθελα για καμία τρελή χρήση. Η σύνδεσή του ήταν πολύ εύκολη, θα σας βάλω από κάτω το link που με βοήθησε πάρα πολύ για να το συνδέσω.

    https://www.youtube.com/watch?v=p8Fdar2FhWA

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • andrikos1988
    3
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    για εναν απλο εκτυπωτη,σκανερ,φωτουπικο ανα πασα στιγμη ειναι μια χαρα..ισχυει οτι και σε μενα μετα απο 2 χρονια αρχισε να ρουφαει χαρτι κ πηγε για πεταμα, ωστοσο ξαναπληρωσα ενα 40αρι,το ξαναγορασα και με καλυπτει πληρως!Επίσης με τα custom μελανια ειμαι μια χαρα!

    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα εκτύπωσης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Man93
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πραγματικό value for money.. 40€ αγορά και πραγματικά εκτυπώνει ασταμάτητα κάθε μέρα... Αρκετά γρήγορο με ποιοτική εκτύπωση! Το καλύτερο online manual που έχω δει σε συσκευή.. Γενικά για ολα τα canon.. Βίντεο και παραδείγματα για οποιοδήποτε πρόβλημα και αν αντιμετωπίσεις..

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thanasis_Botsivalis
    2
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν έμεινα ευχαριστημένος!Μετά από 1 χρόνο και 3 μήνες χάλασε δεν τράβαγε χαρτί και τώρα βγάζει σφαλμα!Μίλησα με αντιπροσωπεία και μου είπανε τυχαίνουν αυτά!Να δώσω 20€ να το δουν και άμα αποφασίσω να το φτιάξω θα μου κάνουν δώρο τα 20€ και καλά!

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giannniss
    1
    1 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον είχα για 14 μήνες και μετά χάλασε, δηλαδή 2 μήνες αφού έληξε η εγγύηση.
    Δεν εκτύπωνα και πολλές σελίδες την ημέρα αλλά σταμάτησε να δουλεύει!

    VFM? Όχι!

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jim_Palaiologos
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για κάποιον που δεν έχει ασχοληθεί με τους Canon ίσως ν' αντιμετωπίσει κάποιες δυσκολίες στη χρήση του. Στα υπέρ: Το μενού με τα εικονίδια στην επιφάνεια εργασίας και η αυτόματη διπλή εκτύπωση αν πρόκειται για λίγες σελίδες. Κι αυτά σε συνδυασμό με τα μελάνια XL. Στα κατά: Η ανάγκη για συνεχή ευθυγράμμιση του χαρτιού και η μέτρια ποιότητα πλαστικών, καθώς κι η αποσία από την Ελλάδα αντιπροσωπείας της Canon.
    Σε γενικκές γραμμές αξίζει τα λεφτά τιου.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Papnat
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγορά με 39€, τα μελάνια xl αξίζουν τα λεφτά τους γιατι βγάζουν 600 σελίδες το μονόχρωμο και 500 το έγχρωμο. Πανευκολη η εγκατάσταση με το cd, από το κινητό κατεβάζεις την εφαρμογή canon print και βρίσκει τον εκτυπωτή και τυπώνεις. Πολύ καλή η ανάλυση στην εκτύπωση και στο σκαναρισμα. Αξιζει τα λεφτα του για απλο πολυμηχανημα σπιτιού. Πλέον κανένας σχεδόν εκτυπωτης δεν εχει καλωδιο συνδεσης usb,. αγοράζεις ενα οσα μετρα θες.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stockton
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγορα στα 39 ευρω. Για αυτα τα λεφτα ειναι καλη αγορα. Θελει λιγο ψάξιμο πως να το συνδεσεις. Δεν εχει καλωδιο για συνδεση με υπολογιστή αλλα ολο και κατι θα σας εχει περισεψει. Ελπιζω να κρατησει

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nastia_Papadopoulou
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Οι οδηγίες εγκατάστασης φαίνονται δύσκολες αλλά δεν είναι καθόλου δύσκολες τελικά. Το εγκατέστησα και σε υπολογιστή και σε τάμπλετ χωρίς κανένα θέμα. Η ποιότητα της εικόνας είναι πολύ καλή στις έγχρωμες εκτυπώσεις. Πολύ καλό κατά τη γνώμη μου.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Γεώργιος Παπαδημητρίου8913
    4
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλησπερα σε ολους...απεκτησα αυτο το πολυμηχανημα στις 19/01...ειναι για τα λεφτα του οτι πρεπει βγαζει και οικονομικες εκτυπωσεις αλλα και πλουσιες ειναι μια οικιακη αγορα ακρως προσιτη,το χαρτι μπαινοβγαινει ευκολα και τα κομματια του εκτυπωτη εχουν αμεση και ευκολη προσβαση για τυχον κολλημα η αλλο τεχνικο προβλημα.πολυ εuκολο στην εγκατασταση μεσω WIFI απευθειας ρυθμισα 2 smartphones και το laptop στην ουσια το μονο καλωδιο που βαζεις ειναι του ρευματος και πολυ καλο support απο το site της canon γιατι εγω δεν μπορουσα να το εγκαταστησω απο το cd της canon που ειχε μεσα η συσκευασια λογω οτι δεν εχω cd-drive στο λαπτοπ και ετσι επρεπε να κατεβασω τον οδηγο εγκαταστασης απο το επισημο site...Εβαλα 4 αστερια μονο και μονο οτι τα πλαστικα του θα μπορουσαν να ειναι πιο συμπαγη αλλα ενταξει ενα 50αρικο κανει μην ειμαστε και πλεονεκτες :)

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nemesis100
    2
    3 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν ξέρω για εσάς, παιδιά, αλλά εμένα μου βγήκε μάπα το καρπούζι.
    Πάνω στους 9 μήνες, άρχισε να μην τραβάει το χαρτί για να εκτυπώσει! Είχαμε εγγύηση, το πάμε, το παίρνουμε μετά από 2 μέρες, όλα καλά.
    Μετά από 4 μήνες, πάλι τα ίδια! Το ξαναπάμε, εγγύηση δεν είχαμε, δυστυχώς, οπότε πληρώσαμε (νομίζω 30 ευρώ κοίταγμα + επισκευή). Εκτύπωσε, πάλι για λίγες μέρες, μετά ξανά τα ίδια! Δεν το ξαναπάμε,τέρμα!
    Επίσης, το λογισμικό της σάρωσης έχει πάρα πολλές επιλογές και δυνατότητες, αλλά μπερδεύει.
    Για μένα, καλύτερα μην το ρισκάρετε. Πηγαίνετε σε κάτι ποιο ακριβό (και ίσως καλύτερα HP, που είχα χρόνια και ήταν σκυλί).
    Να πω, επιπλέον, ότι το WiFi, παρά ακολουθώντας κατά γράμμα τις οδηγίες, δεν κατάφερα ΠΟΤΕ να το κάνω να δουλέψει ούτε από PC ούτε από συσκευή Android!

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • elenioikonomou65
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ωραίο design, εύκολη και σχετικά γρήγορη εκτύπωση, μου αρέσει πολύ η ευκολία του να τυπώνεις ασύρματα από διαφορετικές συσκευές. Το μόνο αρνητικό είναι η σχετικά περίπλοκη ασύρματη εγκατάσταση χρησιμοποιώντας windows, ήταν πολύ εύκολη ωστόσο από iphone & ipad.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μιχαήλ Σπανός
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει ό,τι υπόσχεται. Κριτική για τα λεγόμενα quick menu και main menu, που θα μπορούσαν να είναι λιγότερο περίπλοκα.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostask481
    1
    3 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπον τον εκτυπωτη τον εχω ενα χρονο δουλευει χαλαρα (λιγες εκτυπωσεις τον χειμωνα) και καλοκαιρι καποιες παραπανω μετα απο 1 χρονο αρχισε να κανει τρελα
    οι ποιοτητα ειναι χαλια αλλα για την δουλεια που το εχω εμενα μου ηταν αρκετο δεν με ενοαιζε
    ποιοτητα κατασκευης ψευτικια
    Πολυ θορυβο αρκετη ωρα να ξεκινησει να εκτυπωνει !

    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • wolfys
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εαν θες ένα ποιοτικό πολυμηχάνημα χωρίς να διαθέσεις πολύ χρήμα για εμένα είναι το καλύτερο για οικιακή χρήση.Με μόνο 2 μελάνια για χαμηλό κόστος αγοράς,σε σχέση με τα υπόλοιπα,και πολύ καλή εταιρεία.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • cienvientos
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχει λιγάκι ιδιότροπες ρυθμίσεις για ασύρματο στήσιμο, καθώς και περίεργο τρόπο να εκτυπώσει κανείς πάνω από 1 φωτοτυπία ταυτόχρονα (πατάς το πλήκτρο για φωτοτυπία τόσες φορές όσες φωτοτυπίες θες, σε γρήγορο ρυθμό). Κατά τα άλλα, ένα εξαιρετικό πολυμηχάνημα!

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • george.koylis
    1
    2 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απαράδεκτο Προϊόν καθόλου χρηστικές οδηγίες και εξηγούμε θα σου τύχη να αλλάξεις μελάνια..... έμπλεξες ξερυθμιζονται οι κεφαλές δεν υπάρχει πουθενά μα πουθενά οι οδηγίες που σου δίνουνε ψάχνω και δεν βρίσκω άκρη πουθενά ένα πρόγραμμα που να ρυθμίζει μόνο του τις κεφαλές παιδιά είμαι έτοιμος να τον πετάξω από τον πέμπτο που μένω άλλα λυπαμε μην περνάει κάνεις από κάτω Ούτε να το σκεφτείτε μην πεταξεται τα λευτα σας σε canon end....

    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το σκάνερ είναι μια χαρά αν και αργό. Η εκτύπωση όμως ειναι χάλια δλδ Κακή ποιότητα και αργή

    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχει ένα θέμα στην εκτύπωση, γενικά αργεί να πάρει μπρος που λέμε

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στον ένα χρόνο και κάτι χάλασε γιατί δεν τράβαγε το χαρτί...

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ο χειρότερος εκτυπωτής της canon μεγάλο πρόβλημα εγκατάστασης ειδικά με I pad

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    άξιζε τα λεφτά του και παραπάνω

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από 3 έτη χρήση σε οικία είναι για πέταμα. Πάω για HP σφαίρα.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Διαδικασία εγκατάστασης
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Έχω μείνει ευχαριστημένος διότι δεν τον ήθελα για καμία τρελή χρήση. Η σύνδεσή του ήταν πολύ εύκολη, θα σας βάλω από κάτω το link που με βοήθησε πάρα πολύ για να το συνδέσω.

    https://www.youtube.com/watch?v=p8Fdar2FhWA

    0
  • για εναν απλο εκτυπωτη,σκανερ,φωτουπικο ανα πασα στιγμη ειναι μια χαρα..ισχυει οτι και σε μενα μετα απο 2 χρονια αρχισε να ρουφαει χαρτι κ πηγε για πεταμα, ωστοσο ξαναπληρωσα ενα 40αρι,το ξαναγορασα και με καλυπτει πληρως!Επίσης με τα custom μελανια ειμαι μια χαρα!

    3
  • Πραγματικό value for money.. 40€ αγορά και πραγματικά εκτυπώνει ασταμάτητα κάθε μέρα... Αρκετά γρήγορο με ποιοτική εκτύπωση! Το καλύτερο online manual που έχω δει σε συσκευή.. Γενικά για ολα τα canon.. Βίντεο και παραδείγματα για οποιοδήποτε πρόβλημα και αν αντιμετωπίσεις..

    2
  • Δεν έμεινα ευχαριστημένος!Μετά από 1 χρόνο και 3 μήνες χάλασε δεν τράβαγε χαρτί και τώρα βγάζει σφαλμα!Μίλησα με αντιπροσωπεία και μου είπανε τυχαίνουν αυτά!Να δώσω 20€ να το δουν και άμα αποφασίσω να το φτιάξω θα μου κάνουν δώρο τα 20€ και καλά!

    6
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

24 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Τύπος
Inkjet
Ink Tank
Όχι
Χρώμα Εκτύπωσης
Έγχρωμο
Αποκλειστικά για Φωτογραφίες
Όχι
Πολυμηχάνημα
Ναι
Αναλώσιμο
Μελάνης
Αριθμός Αναλώσιμων
2
Μέγεθος Χαρτιού
A4, A5, B5, Legal, Letter
Συμβατότητα
Mac, Windows
Δυνατότητες
Mobile Printing Capability
Συνδεσιμότητα
Wi-Fi, USB
Χρώμα
Μαύρο

Εκτυπωτής

Duplex Print
Αυτόματο
Μέγιστη Ανάλυση Εκτύπωσης
4800x1200 DPI

Scanner / Σαρωτής

Μέγιστη Ανάλυση Σάρωσης
2400x1200 DPI
Βάθος Χρώματος
24 bit

Διαστάσεις

Ύψος
152 mm
Πλάτος
449 mm
Βάθος
304 mm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Περιγραφή

Με το πολυμηχάνημα Pixma MG3650 της Canon θα μπορέσετε να κάνετε τα πάντα, όπως εκτύπωση, σάρωση και αντιγραφή. Χρησιμοποιεί τεχνολογία με μελάνια (inkjet) και μπορεί να τυπώσει τόσο έγχρωμα, όσο και ασπρόμαυρα. Μέσω WiFi έχει τη δυνατότητα να συνδεθεί στο δίκτυό σας και έτσι να μπορέσετε να εκτυπώσετε από όποιονδήποτε υπολογιστή ή κινητό από απόσταση, χωρίς να χρειάζεται η σύνδεση μέσω καλωδίου USB. Προσφέρει αυτόματη εκτύπωση διπλής όψης και έτσι δεν χρειάζεται να γυρίζετε εσείς το χαρτί χειροκίνητα. Είναι συμβατός με Windows και Mac, αλλά όχι με Linux και οι διαστάσεις του είναι 44.9 x 30.4 x 15.2εκ.

  • Τύπος: Inkjet
  • Χρώμα Εκτύπωσης: Έγχρωμο
  • Πολυμηχάνημα
  • Μέγεθος Χαρτιού: A4, A5, B5, Legal, Letter
  • Duplex Print: Αυτόματο
  • Συνδεσιμότητα: Wi-Fi, USB
  • Δυνατότητες: Mobile Printing Capability

Κατασκευαστής

Αξιολογήσεις (34)

  1. 12
  2. 7
  3. 4
  4. 4
  5. 7
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα εκτύπωσης
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Διαδικασία εγκατάστασης
  • Ταχύτητα εκτύπωσης
  • Έχω μείνει ευχαριστημένος διότι δεν τον ήθελα για καμία τρελή χρήση. Η σύνδεσή του ήταν πολύ εύκολη, θα σας βάλω από κάτω το link που με βοήθησε πάρα πολύ για να το συνδέσω.

    https://www.youtube.com/watch?v=p8Fdar2FhWA

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • andrikos1988
    3
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    για εναν απλο εκτυπωτη,σκανερ,φωτουπικο ανα πασα στιγμη ειναι μια χαρα..ισχυει οτι και σε μενα μετα απο 2 χρονια αρχισε να ρουφαει χαρτι κ πηγε για πεταμα, ωστοσο ξαναπληρωσα ενα 40αρι,το ξαναγορασα και με καλυπτει πληρως!Επίσης με τα custom μελανια ειμαι μια χαρα!

    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα εκτύπωσης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Man93
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πραγματικό value for money.. 40€ αγορά και πραγματικά εκτυπώνει ασταμάτητα κάθε μέρα... Αρκετά γρήγορο με ποιοτική εκτύπωση! Το καλύτερο online manual που έχω δει σε συσκευή.. Γενικά για ολα τα canon.. Βίντεο και παραδείγματα για οποιοδήποτε πρόβλημα και αν αντιμετωπίσεις..

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thanasis_Botsivalis
    2
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν έμεινα ευχαριστημένος!Μετά από 1 χρόνο και 3 μήνες χάλασε δεν τράβαγε χαρτί και τώρα βγάζει σφαλμα!Μίλησα με αντιπροσωπεία και μου είπανε τυχαίνουν αυτά!Να δώσω 20€ να το δουν και άμα αποφασίσω να το φτιάξω θα μου κάνουν δώρο τα 20€ και καλά!

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giannniss
    1
    1 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον είχα για 14 μήνες και μετά χάλασε, δηλαδή 2 μήνες αφού έληξε η εγγύηση.
    Δεν εκτύπωνα και πολλές σελίδες την ημέρα αλλά σταμάτησε να δουλεύει!

    VFM? Όχι!

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jim_Palaiologos
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για κάποιον που δεν έχει ασχοληθεί με τους Canon ίσως ν' αντιμετωπίσει κάποιες δυσκολίες στη χρήση του. Στα υπέρ: Το μενού με τα εικονίδια στην επιφάνεια εργασίας και η αυτόματη διπλή εκτύπωση αν πρόκειται για λίγες σελίδες. Κι αυτά σε συνδυασμό με τα μελάνια XL. Στα κατά: Η ανάγκη για συνεχή ευθυγράμμιση του χαρτιού και η μέτρια ποιότητα πλαστικών, καθώς κι η αποσία από την Ελλάδα αντιπροσωπείας της Canon.
    Σε γενικκές γραμμές αξίζει τα λεφτά τιου.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Papnat
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγορά με 39€, τα μελάνια xl αξίζουν τα λεφτά τους γιατι βγάζουν 600 σελίδες το μονόχρωμο και 500 το έγχρωμο. Πανευκολη η εγκατάσταση με το cd, από το κινητό κατεβάζεις την εφαρμογή canon print και βρίσκει τον εκτυπωτή και τυπώνεις. Πολύ καλή η ανάλυση στην εκτύπωση και στο σκαναρισμα. Αξιζει τα λεφτα του για απλο πολυμηχανημα σπιτιού. Πλέον κανένας σχεδόν εκτυπωτης δεν εχει καλωδιο συνδεσης usb,. αγοράζεις ενα οσα μετρα θες.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stockton
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγορα στα 39 ευρω. Για αυτα τα λεφτα ειναι καλη αγορα. Θελει λιγο ψάξιμο πως να το συνδεσεις. Δεν εχει καλωδιο για συνδεση με υπολογιστή αλλα ολο και κατι θα σας εχει περισεψει. Ελπιζω να κρατησει

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nastia_Papadopoulou
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Οι οδηγίες εγκατάστασης φαίνονται δύσκολες αλλά δεν είναι καθόλου δύσκολες τελικά. Το εγκατέστησα και σε υπολογιστή και σε τάμπλετ χωρίς κανένα θέμα. Η ποιότητα της εικόνας είναι πολύ καλή στις έγχρωμες εκτυπώσεις. Πολύ καλό κατά τη γνώμη μου.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Γεώργιος Παπαδημητρίου8913
    4
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλησπερα σε ολους...απεκτησα αυτο το πολυμηχανημα στις 19/01...ειναι για τα λεφτα του οτι πρεπει βγαζει και οικονομικες εκτυπωσεις αλλα και πλουσιες ειναι μια οικιακη αγορα ακρως προσιτη,το χαρτι μπαινοβγαινει ευκολα και τα κομματια του εκτυπωτη εχουν αμεση και ευκολη προσβαση για τυχον κολλημα η αλλο τεχνικο προβλημα.πολυ εuκολο στην εγκατασταση μεσω WIFI απευθειας ρυθμισα 2 smartphones και το laptop στην ουσια το μονο καλωδιο που βαζεις ειναι του ρευματος και πολυ καλο support απο το site της canon γιατι εγω δεν μπορουσα να το εγκαταστησω απο το cd της canon που ειχε μεσα η συσκευασια λογω οτι δεν εχω cd-drive στο λαπτοπ και ετσι επρεπε να κατεβασω τον οδηγο εγκαταστασης απο το επισημο site...Εβαλα 4 αστερια μονο και μονο οτι τα πλαστικα του θα μπορουσαν να ειναι πιο συμπαγη αλλα ενταξει ενα 50αρικο κανει μην ειμαστε και πλεονεκτες :)

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nemesis100
    2
    3 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν ξέρω για εσάς, παιδιά, αλλά εμένα μου βγήκε μάπα το καρπούζι.
    Πάνω στους 9 μήνες, άρχισε να μην τραβάει το χαρτί για να εκτυπώσει! Είχαμε εγγύηση, το πάμε, το παίρνουμε μετά από 2 μέρες, όλα καλά.
    Μετά από 4 μήνες, πάλι τα ίδια! Το ξαναπάμε, εγγύηση δεν είχαμε, δυστυχώς, οπότε πληρώσαμε (νομίζω 30 ευρώ κοίταγμα + επισκευή). Εκτύπωσε, πάλι για λίγες μέρες, μετά ξανά τα ίδια! Δεν το ξαναπάμε,τέρμα!
    Επίσης, το λογισμικό της σάρωσης έχει πάρα πολλές επιλογές και δυνατότητες, αλλά μπερδεύει.
    Για μένα, καλύτερα μην το ρισκάρετε. Πηγαίνετε σε κάτι ποιο ακριβό (και ίσως καλύτερα HP, που είχα χρόνια και ήταν σκυλί).
    Να πω, επιπλέον, ότι το WiFi, παρά ακολουθώντας κατά γράμμα τις οδηγίες, δεν κατάφερα ΠΟΤΕ να το κάνω να δουλέψει ούτε από PC ούτε από συσκευή Android!

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • elenioikonomou65
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ωραίο design, εύκολη και σχετικά γρήγορη εκτύπωση, μου αρέσει πολύ η ευκολία του να τυπώνεις ασύρματα από διαφορετικές συσκευές. Το μόνο αρνητικό είναι η σχετικά περίπλοκη ασύρματη εγκατάσταση χρησιμοποιώντας windows, ήταν πολύ εύκολη ωστόσο από iphone & ipad.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μιχαήλ Σπανός
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει ό,τι υπόσχεται. Κριτική για τα λεγόμενα quick menu και main menu, που θα μπορούσαν να είναι λιγότερο περίπλοκα.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostask481
    1
    3 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπον τον εκτυπωτη τον εχω ενα χρονο δουλευει χαλαρα (λιγες εκτυπωσεις τον χειμωνα) και καλοκαιρι καποιες παραπανω μετα απο 1 χρονο αρχισε να κανει τρελα
    οι ποιοτητα ειναι χαλια αλλα για την δουλεια που το εχω εμενα μου ηταν αρκετο δεν με ενοαιζε
    ποιοτητα κατασκευης ψευτικια
    Πολυ θορυβο αρκετη ωρα να ξεκινησει να εκτυπωνει !

    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • wolfys
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εαν θες ένα ποιοτικό πολυμηχάνημα χωρίς να διαθέσεις πολύ χρήμα για εμένα είναι το καλύτερο για οικιακή χρήση.Με μόνο 2 μελάνια για χαμηλό κόστος αγοράς,σε σχέση με τα υπόλοιπα,και πολύ καλή εταιρεία.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • cienvientos
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχει λιγάκι ιδιότροπες ρυθμίσεις για ασύρματο στήσιμο, καθώς και περίεργο τρόπο να εκτυπώσει κανείς πάνω από 1 φωτοτυπία ταυτόχρονα (πατάς το πλήκτρο για φωτοτυπία τόσες φορές όσες φωτοτυπίες θες, σε γρήγορο ρυθμό). Κατά τα άλλα, ένα εξαιρετικό πολυμηχάνημα!

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • george.koylis
    1
    2 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απαράδεκτο Προϊόν καθόλου χρηστικές οδηγίες και εξηγούμε θα σου τύχη να αλλάξεις μελάνια..... έμπλεξες ξερυθμιζονται οι κεφαλές δεν υπάρχει πουθενά μα πουθενά οι οδηγίες που σου δίνουνε ψάχνω και δεν βρίσκω άκρη πουθενά ένα πρόγραμμα που να ρυθμίζει μόνο του τις κεφαλές παιδιά είμαι έτοιμος να τον πετάξω από τον πέμπτο που μένω άλλα λυπαμε μην περνάει κάνεις από κάτω Ούτε να το σκεφτείτε μην πεταξεται τα λευτα σας σε canon end....

    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το σκάνερ είναι μια χαρά αν και αργό. Η εκτύπωση όμως ειναι χάλια δλδ Κακή ποιότητα και αργή

    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχει ένα θέμα στην εκτύπωση, γενικά αργεί να πάρει μπρος που λέμε

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στον ένα χρόνο και κάτι χάλασε γιατί δεν τράβαγε το χαρτί...

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ο χειρότερος εκτυπωτής της canon μεγάλο πρόβλημα εγκατάστασης ειδικά με I pad

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    άξιζε τα λεφτά του και παραπάνω

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από 3 έτη χρήση σε οικία είναι για πέταμα. Πάω για HP σφαίρα.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Διαδικασία εγκατάστασης
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Έχω μείνει ευχαριστημένος διότι δεν τον ήθελα για καμία τρελή χρήση. Η σύνδεσή του ήταν πολύ εύκολη, θα σας βάλω από κάτω το link που με βοήθησε πάρα πολύ για να το συνδέσω.

    https://www.youtube.com/watch?v=p8Fdar2FhWA

    0
  • για εναν απλο εκτυπωτη,σκανερ,φωτουπικο ανα πασα στιγμη ειναι μια χαρα..ισχυει οτι και σε μενα μετα απο 2 χρονια αρχισε να ρουφαει χαρτι κ πηγε για πεταμα, ωστοσο ξαναπληρωσα ενα 40αρι,το ξαναγορασα και με καλυπτει πληρως!Επίσης με τα custom μελανια ειμαι μια χαρα!

    3
  • Πραγματικό value for money.. 40€ αγορά και πραγματικά εκτυπώνει ασταμάτητα κάθε μέρα... Αρκετά γρήγορο με ποιοτική εκτύπωση! Το καλύτερο online manual που έχω δει σε συσκευή.. Γενικά για ολα τα canon.. Βίντεο και παραδείγματα για οποιοδήποτε πρόβλημα και αν αντιμετωπίσεις..

    2
  • Δεν έμεινα ευχαριστημένος!Μετά από 1 χρόνο και 3 μήνες χάλασε δεν τράβαγε χαρτί και τώρα βγάζει σφαλμα!Μίλησα με αντιπροσωπεία και μου είπανε τυχαίνουν αυτά!Να δώσω 20€ να το δουν και άμα αποφασίσω να το φτιάξω θα μου κάνουν δώρο τα 20€ και καλά!

    6
  • Δες τα όλα