ATX, Socket: Intel 1151, Τύπος Μνήμης: DDR4 , Κατασκευαστής:

To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Μέγεθος
ATX
Τύπος
Desktop

Επεξεργαστής

Υποστηριζόμενοι Επεξεργαστές
Intel
Μοντέλα
Celeron Dual Core, Core i3, Core i5, Core i7, Pentium Dual Core
Υποστηριζόμενη Γενιά
Kaby Lake, Skylake
Socket
1151

Chipset

Μοντέλο
Intel Z170

Μνήμη

Τύπος Μνήμης
DDR4
Πλήθος
4 DIMM Slots
Ταχύτητες Μνήμης
2133OC, 2400OC, 2600OC, 2666OC, 2800OC, 2933OC, 3000OC, 3100OC, 3200OC, 3333OC, 3400OC
Λειτουργία Μνήμης
Dual Channel

Εσωτερικές Συνδέσεις

PCI Express x16 3.0
3 Slot
Πλήθος SATA III 6Gb/s
6 Port
Πλήθος Υποδοχών M.2
-

Εξωτερικές Συνδέσεις

Πίσω Έξοδοι USB-A
2 θύρες USB 2.0, 2 θύρες USB 3.0, 2 θύρες USB 3.1
Ethernet (LAN)
1
Συνδέσεις με Οθόνη
HDMI, DVI-D, VGA

Δυνατότητες

RGB Φωτισμός
Όχι
WiFi/Bluetooth
Όχι

Ήχος

Κανάλια Κάρτας Ήχου
8.1

Top Specs

Μνήμη
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (46)

Αξιολογήσεις

  1. 41
  2. 4
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Πλήθος λειτουργιών BIOS
  • Θερμοκρασία
  • Πλήθος θυρών
  • Αξιοπιστία
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
  • bazzokas
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν δέχομαι κουβέντα για αυτήν την μητρική.Κατοχός της σχεδον 3 χρόνια ,κανένα πρόβλημα δεν εμφάνισε ως ώρας. Άψογη

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nickkick_13
    3
    0 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Γιατι ειναι χάλια διαμορφωμένο το user manual και δεν ξερεις τι να πατήσεις οταν αλλάζεις κατι μην την αγοράσετε προσοχή υπάρχει και z390 πλέον

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Μέτριας δυσκολίας σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Κατοχος της 2 χρονια τωρα ειμαι πολυ ευχαριστημενος με το ολο συνολο.Καταρχας ειναι πανεμορφη και εχει αρκετες θυρες ωστε να περισσεψουν κι ολας.Το BIOS ειναι καταπληκτικο λες θυμιζει να ερχεται απο το μελλον (με τα φανακια να γυριζουν ρεαλιστικα κλπ.).Την δουλευω με εναν i5 και μια gtx 1080.Την προτεινω ειδικα για οποιον θελει να χτισει ενα blue,white,black concept.

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Billy_Vox
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πρωτη φορά asus mb και έχω να πω τα καλύτερα.Πολλές θύρες usb και Sata και πολύ βολικη οσον αναφορά overclock και γενικά ρυθμισεις που μπορείς να κάνεις απο το bios.Πάνω της i5 6600K corsair 8gb ram 2133mhz και ενας ssd 240 gb toshiba.Απλα ο καλύτερος συνδυασμός.Όμορφη σχεδιαστικά επίσης!

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GiorgosRC
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι και να πω λίγο για αυτή τη μητρική......στα λεφτά που πωλείτε όχι απλά αξίζει να τη πάρεις......είναι τρομερή μητρική....για design μην μιλήσω καλύτερα....ξεπερνάει μέχρι και μητρικές πιο ακριβές και καλύτερες......
    Από θύρες έχει πάρα πολλές για να συνδέσεις ότι χρειάζεσαι!

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vaggelis_Vidalis678
    4
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδια η μητρικη ειναι μια χαρα μονο που ενω εχω πυργο π υποστηριζει ATX την εβαλα με δυσκολια σχτικα και δυσκολευτηκα λιγο και στο να συνδεσω τα υπολοιπα εξαρτηματα πανω της.Δεν την εχω πολυ καιρο οποτε δεν μπορω να πω για την αξιοπιστια της

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριας δυσκολίας σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Σχετικά δύσκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panosk746
    5
    0 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μέχρι τώρα ούτε ένα αρνητικό. Την έχω αρκετούς μήνες και φαίνεται αξιοπιστη.!

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tasos2000
    5
    6 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Υποστηρίζει 3 μόνιτορ και με μια κάρτα γραφικών αλλα 3 μόνιτορ σύνολο 6 μόνιτορ πολύ καλή κάρτα ήχου από δίσκους τα πάντα, υςβ θύρες τα πάντα, από λαν δίκτυο αριστο, από κάρτες δέχεται τα πάντα όλα μέχρι και πισιαι παλιές, από ραμ δδρ4 έως 64, εεεεε, τι άλλο να ζητήσω?? Για καφετιέρα μόνο δεν ξέρω.....

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • cwp
    5
    42 στους 42 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν είναι τυχαία το πιο δημοφιλές Motherboard παγκοσμίως αυτή τη στιγμή.
    Πέρα από την ομορφιά και την υποστήριξη. Τιμή προς απόδοση για αυτά που δίνει.
    Το legacy support που διαθέτει απλά δεν υπάρχει.
    Έχει ΟΛΑ τα ports, κυριολεκτικά. Μόνο η παράλληλη λείπει.
    Μπορείτε να συνδέσετε μέχρι και VGA monitor 25ετίας.
    Τα πάντα όλα.
    Αν έχετε χαμηλό budget, ξεκινάτε με ένα φθηνό Pentium G ή i3 και φτάνετε μέχρι i7.
    Μια συμβουλή για όσους θέλουν να βάλουν SSD σε Μ.2,
    καλύτερα να επιλέξετε λύση σε κάρτα PCI,
    γιατί ΟΛΑ τα M.2 ζεστένονται και ρίχνουν την ταχύτητα.
    Δεν έχει να κάνει με το board, αλλά με το ότι τα M.2 δεν ψύχονται,
    και πολλές φορές τοποθετούνται ανάμεσα σε άλλες κάρτες και υποφέρουν.
    Υπάρχουν αντάπτορες που δέχονται SSD με ψύκτρα και μετά μπαίνουν στο PCI slot.
    Η διαφορά όταν έχει το M.2 ψύκτρα, είναι εντυπωσιακή.
    Υπ όψην πως όταν συνδέουμε Μ.2 καταργείται το διπλανό PCI X4 slot.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pavlosmp
    5
    19 στους 20 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάποιοι λένε μακριά απο φτηνές μητρικές της ASUS κτλ. Εγώ με αυτή την μητρική και 6700K εχω να πω μόνο τα καλύτερα.
    -Kαλές θερμοκρασίες.
    -Όμορφη.
    -Καλό "Overclockability". Έφτασα τον 6700Κ μου μέχρι και 4.5 χωρίς πρόβλημα.
    -Πολύ ωραίο και user-friendly BIOS.
    -Κάρτα ήχου άνω του μετρίου.
    -Συμβατότητα με M.2 2280 με εύκολο installation.

    Τέλος, αν είστε αυστηρoί στο budget κοιτάξτε και την Z170 Pro Gaming που έχει περισσότερες USB 3.0 θύρες. Γενικά μια αξιόπιστη μητρική που δεν έχει τίποτα να ζηλέψει απο μία άλλης εταιρίας στα ίδια λεφτα. Ευχαριστώ.

    UPDATE: Αναμεσα Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς τέλη 2017, η μητρική μας εγκατέλειψε εν ώρα browsing και αναμένουμε καινουργια έπειτα απο ενεργοποίηση της εγγύησης.

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Αξιοπιστία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panos.frag
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καταπληκτική μητρική που κάνει οτι λέει και δεν την φοβάσαι γιατί είναι Asus..Την πρωτινό με κλειστά μάτια και ιδικά και στην τιμή που είναι!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • betacake
    5
    44 στους 44 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την αγορασα μετα τις γιορτες και εχω να πω οτι το μονο που δεν εχει ειναι τα καλουδια των ROG της Asus. Δηλαδη τα Power/ Reset και On board LEDs. (εχει LED ενδειξεις διπλα απο CPU / RAM / GPU αλλα οχι τα νουμερα με τα error codes)

    Απευθυνεται 100% σε overclockers με χαμηλο budget.

    Η καρτα εχει μεχρι και manual on board switch με 3 επιλογες για overclock - stock, αερα & υδροψυξη.

    Πολυ ευκολο BIOS και επισης εχει utility που ενημερωνει για BIOS updates απο ASUS και για BIOS backups.

    Επισης εχει και πολυ χωρο γυρω απο το socket του επεξεργαστη, δυσκολα θα βρειτε ψυκτρα που δεν ειναι συμβατη.

    Την ειχα παρει 170 ευρω, λιγο τσιμπημενη λογω 1151 και DDR4, παρ'ολα αυτα αξιζει.

    Για να παρετε κατι καλυτερο θα παιξετε στα 250 ευρω+ και μιλαμε για διαφορα σε features μονο.

    edit: Ξεχασα να πω οτι το λευκο πλαστικο ΔΕΝ εμποδιζει κανενα PCI slot. Καποιο review που ειχα δει / διαβασει ελεγε πως ισως να χρειαστει να το βγαλω. Αυτο ΔΕΝ ισχυει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Edouardos Polukandriotis
    5
    5 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πανεμορφη!! οτι καλητερο στα λεφτα του! παρα πολλα υποσχομενη. ASUS δεν σε αλλαζω απο μητρικες. την πειρα 2 φορες μονο αυτο θα πω! και με πανευκολο overcklocking! θελω τοσα πολλα να πω! αλλα βαριεμαι, απλα την εχω ερωτευτει Τέλος!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimis!
    5
    4 στους 60 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχει ωραίο Menu για bios, όμορφη κομψή εμφάνιση πάρα πολλές δυνατότητες!
    Από ότι διάβασα δεν κάνει για overclocking.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • npentzos
    5
    12 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω μια εβδομάδα, και ήδη το έχω λατρέψει. Το μόνο μείων είναι ότι έχει λίγες USB και για ένα σύγχρονο μηχάνημα που σίγουρα έχει πάνω από 4-5 usb devices, σε αναγκάζει να πάρεις ένα hub usb. Κατά τα άλλα καλή κάρτα ήχουν, usb 3.1 και type-c, τρομερό bios και ρυθμίσεις για overclocking, μαζί με τα δίαφορα κουμπία onboard για περιπτώσεις κολλήματος (Power - reset bios - overclocking settings) θα το συνιστούσα ανεπιφύλακτα στον καθένα. Λογική τιμή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • george.psilovasilopoulos
    4
    15 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολλά χαρακτηριστικά σε πολύ καλή τιμή , και καλή κατασκευή ..
    - Πολύ καλή ενσωματωμένη κάρτα ήχου (όχι πολλές ρυθμίσεις αλλά καλή ποιότητα ήχου)
    - Πάρα πολύ εύκολο υπερχρονισμό επεξεργαστή (τον έφτασα σταθερό overclock μέχρι 5 GHz με υδρόψηξη corsair H80 με 90 c με φορτίο )
    - USB 3.1 onboard: One Type-A port plus a reversible Type-C port
    - Speed up with onboard M.2 up to 32Gbit/s , Native M.2/NVMe PCIe RAID support
    - πάρα πολύ καλή κατασκευή UEFI BIOS με πολλά εργαλεία low level format ssd optimized for performance (μόνο οι ρυθμίσεις των σκληρών βρίσκονται δύσκολα RAID-AHCI modes)
    - Όμορφο και εύκολο στην ρύθμιση εργαλειο αυτόματης ρύθμισης ανεμηστήρων σε σιωπηλή,απόδωση,κτλ λειτουργείες , αλλα και ορισμό θέσης που βρίσκετε στο κουτί ο κάθε ανεμιστήρας.
    - Gigabit Ethernet intel
    - Multi-GPU Support
    - Surge-Protected Networking (Lan) ,Overvoltage Protection , Stable Power Supply (DiGi+VRM) ,DRAM Overcurrent
    Protection

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • filip16v
    5
    18 στους 20 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    φοβερή motherboard,όμορφη,με εκπληχτικό bios
    εύκολη στην χρήση(όταν κοιτάμε και το manual φυσικά)
    υπέροχα προγράμματα για χρήση στα windows
    (overclock,ρύθμιση ανεμιστήρα επεξεργαστή και αλλα πολλά)
    επίσης πριν ξεκινήσει ο υπολογιστής να μπει στο bios ελέχει τα περιφερειακά και αν υπάρχει κάπου λάθος ανάβει το ανάλογο λαμπάκι για να σου πει πιο είναι το λάθος

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Έκανα αναβάθμιση σε z370 asrok i7 8700k και Ίδη μου Λίπι η ποιότητα της asus! Απλά αξεπέραστη!!!

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • κλασσικη αξια τη πηρα σε τιμη κατω απο 90 ευρω τι να λεμε τωρα...

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • δεν έχει αντίπαλο στα χρήματα της!

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Σχετικά δύσκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άριστη Μητρική την προτείνω 100%

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την προτείνω ανεπιφύλακτα. Αξίζει κάθε ευρώ της.

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    αγοράστε την ανεπιφύλακτα την εχω και είμαι 100% ευχαριστημένος

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    είναι απλά τέλεια σε όλα...

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Θερμοκρασία
    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Μέτριας δυσκολίας σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Δεν δέχομαι κουβέντα για αυτήν την μητρική.Κατοχός της σχεδον 3 χρόνια ,κανένα πρόβλημα δεν εμφάνισε ως ώρας. Άψογη

    2
  • Γιατι ειναι χάλια διαμορφωμένο το user manual και δεν ξερεις τι να πατήσεις οταν αλλάζεις κατι μην την αγοράσετε προσοχή υπάρχει και z390 πλέον

    0
  • Κατοχος της 2 χρονια τωρα ειμαι πολυ ευχαριστημενος με το ολο συνολο.Καταρχας ειναι πανεμορφη και εχει αρκετες θυρες ωστε να περισσεψουν κι ολας.Το BIOS ειναι καταπληκτικο λες θυμιζει να ερχεται απο το μελλον (με τα φανακια να γυριζουν ρεαλιστικα κλπ.).Την δουλευω με εναν i5 και μια gtx 1080.Την προτεινω ειδικα για οποιον θελει να χτισει ενα blue,white,black concept.

    0
  • Πρωτη φορά asus mb και έχω να πω τα καλύτερα.Πολλές θύρες usb και Sata και πολύ βολικη οσον αναφορά overclock και γενικά ρυθμισεις που μπορείς να κάνεις απο το bios.Πάνω της i5 6600K corsair 8gb ram 2133mhz και ενας ssd 240 gb toshiba.Απλα ο καλύτερος συνδυασμός.Όμορφη σχεδιαστικά επίσης!

    0
  • Ότι και να πω λίγο για αυτή τη μητρική......στα λεφτά που πωλείτε όχι απλά αξίζει να τη πάρεις......είναι τρομερή μητρική....για design μην μιλήσω καλύτερα....ξεπερνάει μέχρι και μητρικές πιο ακριβές και καλύτερες......
    Από θύρες έχει πάρα πολλές για να συνδέσεις ότι χρειάζεσαι!

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (13)

Ερωτήσεις

45 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Μέγεθος
ATX
Τύπος
Desktop

Επεξεργαστής

Υποστηριζόμενοι Επεξεργαστές
Intel
Μοντέλα
Celeron Dual Core, Core i3, Core i5, Core i7, Pentium Dual Core
Υποστηριζόμενη Γενιά
Kaby Lake, Skylake
Socket
1151

Chipset

Μοντέλο
Intel Z170

Μνήμη

Τύπος Μνήμης
DDR4
Πλήθος
4 DIMM Slots
Ταχύτητες Μνήμης
2133OC, 2400OC, 2600OC, 2666OC, 2800OC, 2933OC, 3000OC, 3100OC, 3200OC, 3333OC, 3400OC
Λειτουργία Μνήμης
Dual Channel

Εσωτερικές Συνδέσεις

PCI Express x16 3.0
3 Slot
Πλήθος SATA III 6Gb/s
6 Port
Πλήθος Υποδοχών M.2
-

Εξωτερικές Συνδέσεις

Πίσω Έξοδοι USB-A
2 θύρες USB 2.0, 2 θύρες USB 3.0, 2 θύρες USB 3.1
Ethernet (LAN)
1
Συνδέσεις με Οθόνη
HDMI, DVI-D, VGA

Δυνατότητες

RGB Φωτισμός
Όχι
WiFi/Bluetooth
Όχι

Ήχος

Κανάλια Κάρτας Ήχου
8.1

Top Specs

Μνήμη
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (46)

  1. 41
  2. 4
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Πλήθος λειτουργιών BIOS
  • Θερμοκρασία
  • Πλήθος θυρών
  • Αξιοπιστία
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
  • bazzokas
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν δέχομαι κουβέντα για αυτήν την μητρική.Κατοχός της σχεδον 3 χρόνια ,κανένα πρόβλημα δεν εμφάνισε ως ώρας. Άψογη

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nickkick_13
    3
    0 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Γιατι ειναι χάλια διαμορφωμένο το user manual και δεν ξερεις τι να πατήσεις οταν αλλάζεις κατι μην την αγοράσετε προσοχή υπάρχει και z390 πλέον

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Μέτριας δυσκολίας σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Κατοχος της 2 χρονια τωρα ειμαι πολυ ευχαριστημενος με το ολο συνολο.Καταρχας ειναι πανεμορφη και εχει αρκετες θυρες ωστε να περισσεψουν κι ολας.Το BIOS ειναι καταπληκτικο λες θυμιζει να ερχεται απο το μελλον (με τα φανακια να γυριζουν ρεαλιστικα κλπ.).Την δουλευω με εναν i5 και μια gtx 1080.Την προτεινω ειδικα για οποιον θελει να χτισει ενα blue,white,black concept.

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Billy_Vox
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πρωτη φορά asus mb και έχω να πω τα καλύτερα.Πολλές θύρες usb και Sata και πολύ βολικη οσον αναφορά overclock και γενικά ρυθμισεις που μπορείς να κάνεις απο το bios.Πάνω της i5 6600K corsair 8gb ram 2133mhz και ενας ssd 240 gb toshiba.Απλα ο καλύτερος συνδυασμός.Όμορφη σχεδιαστικά επίσης!

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GiorgosRC
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι και να πω λίγο για αυτή τη μητρική......στα λεφτά που πωλείτε όχι απλά αξίζει να τη πάρεις......είναι τρομερή μητρική....για design μην μιλήσω καλύτερα....ξεπερνάει μέχρι και μητρικές πιο ακριβές και καλύτερες......
    Από θύρες έχει πάρα πολλές για να συνδέσεις ότι χρειάζεσαι!

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vaggelis_Vidalis678
    4
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδια η μητρικη ειναι μια χαρα μονο που ενω εχω πυργο π υποστηριζει ATX την εβαλα με δυσκολια σχτικα και δυσκολευτηκα λιγο και στο να συνδεσω τα υπολοιπα εξαρτηματα πανω της.Δεν την εχω πολυ καιρο οποτε δεν μπορω να πω για την αξιοπιστια της

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριας δυσκολίας σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Σχετικά δύσκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panosk746
    5
    0 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μέχρι τώρα ούτε ένα αρνητικό. Την έχω αρκετούς μήνες και φαίνεται αξιοπιστη.!

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tasos2000
    5
    6 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Υποστηρίζει 3 μόνιτορ και με μια κάρτα γραφικών αλλα 3 μόνιτορ σύνολο 6 μόνιτορ πολύ καλή κάρτα ήχου από δίσκους τα πάντα, υςβ θύρες τα πάντα, από λαν δίκτυο αριστο, από κάρτες δέχεται τα πάντα όλα μέχρι και πισιαι παλιές, από ραμ δδρ4 έως 64, εεεεε, τι άλλο να ζητήσω?? Για καφετιέρα μόνο δεν ξέρω.....

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • cwp
    5
    42 στους 42 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν είναι τυχαία το πιο δημοφιλές Motherboard παγκοσμίως αυτή τη στιγμή.
    Πέρα από την ομορφιά και την υποστήριξη. Τιμή προς απόδοση για αυτά που δίνει.
    Το legacy support που διαθέτει απλά δεν υπάρχει.
    Έχει ΟΛΑ τα ports, κυριολεκτικά. Μόνο η παράλληλη λείπει.
    Μπορείτε να συνδέσετε μέχρι και VGA monitor 25ετίας.
    Τα πάντα όλα.
    Αν έχετε χαμηλό budget, ξεκινάτε με ένα φθηνό Pentium G ή i3 και φτάνετε μέχρι i7.
    Μια συμβουλή για όσους θέλουν να βάλουν SSD σε Μ.2,
    καλύτερα να επιλέξετε λύση σε κάρτα PCI,
    γιατί ΟΛΑ τα M.2 ζεστένονται και ρίχνουν την ταχύτητα.
    Δεν έχει να κάνει με το board, αλλά με το ότι τα M.2 δεν ψύχονται,
    και πολλές φορές τοποθετούνται ανάμεσα σε άλλες κάρτες και υποφέρουν.
    Υπάρχουν αντάπτορες που δέχονται SSD με ψύκτρα και μετά μπαίνουν στο PCI slot.
    Η διαφορά όταν έχει το M.2 ψύκτρα, είναι εντυπωσιακή.
    Υπ όψην πως όταν συνδέουμε Μ.2 καταργείται το διπλανό PCI X4 slot.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pavlosmp
    5
    19 στους 20 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάποιοι λένε μακριά απο φτηνές μητρικές της ASUS κτλ. Εγώ με αυτή την μητρική και 6700K εχω να πω μόνο τα καλύτερα.
    -Kαλές θερμοκρασίες.
    -Όμορφη.
    -Καλό "Overclockability". Έφτασα τον 6700Κ μου μέχρι και 4.5 χωρίς πρόβλημα.
    -Πολύ ωραίο και user-friendly BIOS.
    -Κάρτα ήχου άνω του μετρίου.
    -Συμβατότητα με M.2 2280 με εύκολο installation.

    Τέλος, αν είστε αυστηρoί στο budget κοιτάξτε και την Z170 Pro Gaming που έχει περισσότερες USB 3.0 θύρες. Γενικά μια αξιόπιστη μητρική που δεν έχει τίποτα να ζηλέψει απο μία άλλης εταιρίας στα ίδια λεφτα. Ευχαριστώ.

    UPDATE: Αναμεσα Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς τέλη 2017, η μητρική μας εγκατέλειψε εν ώρα browsing και αναμένουμε καινουργια έπειτα απο ενεργοποίηση της εγγύησης.

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Αξιοπιστία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panos.frag
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καταπληκτική μητρική που κάνει οτι λέει και δεν την φοβάσαι γιατί είναι Asus..Την πρωτινό με κλειστά μάτια και ιδικά και στην τιμή που είναι!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • betacake
    5
    44 στους 44 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την αγορασα μετα τις γιορτες και εχω να πω οτι το μονο που δεν εχει ειναι τα καλουδια των ROG της Asus. Δηλαδη τα Power/ Reset και On board LEDs. (εχει LED ενδειξεις διπλα απο CPU / RAM / GPU αλλα οχι τα νουμερα με τα error codes)

    Απευθυνεται 100% σε overclockers με χαμηλο budget.

    Η καρτα εχει μεχρι και manual on board switch με 3 επιλογες για overclock - stock, αερα & υδροψυξη.

    Πολυ ευκολο BIOS και επισης εχει utility που ενημερωνει για BIOS updates απο ASUS και για BIOS backups.

    Επισης εχει και πολυ χωρο γυρω απο το socket του επεξεργαστη, δυσκολα θα βρειτε ψυκτρα που δεν ειναι συμβατη.

    Την ειχα παρει 170 ευρω, λιγο τσιμπημενη λογω 1151 και DDR4, παρ'ολα αυτα αξιζει.

    Για να παρετε κατι καλυτερο θα παιξετε στα 250 ευρω+ και μιλαμε για διαφορα σε features μονο.

    edit: Ξεχασα να πω οτι το λευκο πλαστικο ΔΕΝ εμποδιζει κανενα PCI slot. Καποιο review που ειχα δει / διαβασει ελεγε πως ισως να χρειαστει να το βγαλω. Αυτο ΔΕΝ ισχυει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Edouardos Polukandriotis
    5
    5 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πανεμορφη!! οτι καλητερο στα λεφτα του! παρα πολλα υποσχομενη. ASUS δεν σε αλλαζω απο μητρικες. την πειρα 2 φορες μονο αυτο θα πω! και με πανευκολο overcklocking! θελω τοσα πολλα να πω! αλλα βαριεμαι, απλα την εχω ερωτευτει Τέλος!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimis!
    5
    4 στους 60 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχει ωραίο Menu για bios, όμορφη κομψή εμφάνιση πάρα πολλές δυνατότητες!
    Από ότι διάβασα δεν κάνει για overclocking.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • npentzos
    5
    12 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω μια εβδομάδα, και ήδη το έχω λατρέψει. Το μόνο μείων είναι ότι έχει λίγες USB και για ένα σύγχρονο μηχάνημα που σίγουρα έχει πάνω από 4-5 usb devices, σε αναγκάζει να πάρεις ένα hub usb. Κατά τα άλλα καλή κάρτα ήχουν, usb 3.1 και type-c, τρομερό bios και ρυθμίσεις για overclocking, μαζί με τα δίαφορα κουμπία onboard για περιπτώσεις κολλήματος (Power - reset bios - overclocking settings) θα το συνιστούσα ανεπιφύλακτα στον καθένα. Λογική τιμή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • george.psilovasilopoulos
    4
    15 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολλά χαρακτηριστικά σε πολύ καλή τιμή , και καλή κατασκευή ..
    - Πολύ καλή ενσωματωμένη κάρτα ήχου (όχι πολλές ρυθμίσεις αλλά καλή ποιότητα ήχου)
    - Πάρα πολύ εύκολο υπερχρονισμό επεξεργαστή (τον έφτασα σταθερό overclock μέχρι 5 GHz με υδρόψηξη corsair H80 με 90 c με φορτίο )
    - USB 3.1 onboard: One Type-A port plus a reversible Type-C port
    - Speed up with onboard M.2 up to 32Gbit/s , Native M.2/NVMe PCIe RAID support
    - πάρα πολύ καλή κατασκευή UEFI BIOS με πολλά εργαλεία low level format ssd optimized for performance (μόνο οι ρυθμίσεις των σκληρών βρίσκονται δύσκολα RAID-AHCI modes)
    - Όμορφο και εύκολο στην ρύθμιση εργαλειο αυτόματης ρύθμισης ανεμηστήρων σε σιωπηλή,απόδωση,κτλ λειτουργείες , αλλα και ορισμό θέσης που βρίσκετε στο κουτί ο κάθε ανεμιστήρας.
    - Gigabit Ethernet intel
    - Multi-GPU Support
    - Surge-Protected Networking (Lan) ,Overvoltage Protection , Stable Power Supply (DiGi+VRM) ,DRAM Overcurrent
    Protection

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • filip16v
    5
    18 στους 20 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    φοβερή motherboard,όμορφη,με εκπληχτικό bios
    εύκολη στην χρήση(όταν κοιτάμε και το manual φυσικά)
    υπέροχα προγράμματα για χρήση στα windows
    (overclock,ρύθμιση ανεμιστήρα επεξεργαστή και αλλα πολλά)
    επίσης πριν ξεκινήσει ο υπολογιστής να μπει στο bios ελέχει τα περιφερειακά και αν υπάρχει κάπου λάθος ανάβει το ανάλογο λαμπάκι για να σου πει πιο είναι το λάθος

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Έκανα αναβάθμιση σε z370 asrok i7 8700k και Ίδη μου Λίπι η ποιότητα της asus! Απλά αξεπέραστη!!!

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • κλασσικη αξια τη πηρα σε τιμη κατω απο 90 ευρω τι να λεμε τωρα...

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • δεν έχει αντίπαλο στα χρήματα της!

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Σχετικά δύσκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άριστη Μητρική την προτείνω 100%

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την προτείνω ανεπιφύλακτα. Αξίζει κάθε ευρώ της.

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    αγοράστε την ανεπιφύλακτα την εχω και είμαι 100% ευχαριστημένος

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    είναι απλά τέλεια σε όλα...

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Θερμοκρασία
    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Μέτριας δυσκολίας σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Δεν δέχομαι κουβέντα για αυτήν την μητρική.Κατοχός της σχεδον 3 χρόνια ,κανένα πρόβλημα δεν εμφάνισε ως ώρας. Άψογη

    2
  • Γιατι ειναι χάλια διαμορφωμένο το user manual και δεν ξερεις τι να πατήσεις οταν αλλάζεις κατι μην την αγοράσετε προσοχή υπάρχει και z390 πλέον

    0
  • Κατοχος της 2 χρονια τωρα ειμαι πολυ ευχαριστημενος με το ολο συνολο.Καταρχας ειναι πανεμορφη και εχει αρκετες θυρες ωστε να περισσεψουν κι ολας.Το BIOS ειναι καταπληκτικο λες θυμιζει να ερχεται απο το μελλον (με τα φανακια να γυριζουν ρεαλιστικα κλπ.).Την δουλευω με εναν i5 και μια gtx 1080.Την προτεινω ειδικα για οποιον θελει να χτισει ενα blue,white,black concept.

    0
  • Πρωτη φορά asus mb και έχω να πω τα καλύτερα.Πολλές θύρες usb και Sata και πολύ βολικη οσον αναφορά overclock και γενικά ρυθμισεις που μπορείς να κάνεις απο το bios.Πάνω της i5 6600K corsair 8gb ram 2133mhz και ενας ssd 240 gb toshiba.Απλα ο καλύτερος συνδυασμός.Όμορφη σχεδιαστικά επίσης!

    0
  • Ότι και να πω λίγο για αυτή τη μητρική......στα λεφτά που πωλείτε όχι απλά αξίζει να τη πάρεις......είναι τρομερή μητρική....για design μην μιλήσω καλύτερα....ξεπερνάει μέχρι και μητρικές πιο ακριβές και καλύτερες......
    Από θύρες έχει πάρα πολλές για να συνδέσεις ότι χρειάζεσαι!

    2
  • Δες τα όλα