Μπανάκια Μωρού

Fisher Price Μπανάκι

Βρεφική μπανιέρα τριών σταδίων, η οποία επεκτείνεται αναλόγως της ανάπτυξης του μωρού.

  • Στάδιο Newborn: από 0 έως 3 μηνών
  • Στάδιο Baby: από 3 έως 6 μηνών
  • Στάδιο Toddler: από 6 μηνών και άνω
  • Διαθέτει...

Βρεφική μπανιέρα τριών σταδίων, η οποία επεκτείνεται αναλόγως της ανάπτυξης του μωρού.

  • Στάδιο Newborn: από 0 έως 3 μηνών
  • Στάδιο Baby: από 3 έως 6 μηνών
  • Στάδιο Toddler: από 6 μηνών και άνω
  • Διαθέτει υφασμάτινη αφαιρούμενη και πλενόμενη αιώρα
  • Η αιώρα μετατρέπεται σε τσάντα αποθήκευσης των παιχνιδιών μπάνιου του μωρού
Δες όλη την περιγραφή
To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Περιγραφή

Περιγραφή

Βρεφική μπανιέρα τριών σταδίων, η οποία επεκτείνεται αναλόγως της ανάπτυξης του μωρού.

  • Στάδιο Newborn: από 0 έως 3 μηνών
  • Στάδιο Baby: από 3 έως 6 μηνών
  • Στάδιο Toddler: από 6 μηνών και άνω
  • Διαθέτει υφασμάτινη αφαιρούμενη και πλενόμενη αιώρα
  • Η αιώρα μετατρέπεται σε τσάντα αποθήκευσης των παιχνιδιών μπάνιου του μωρού

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Μπανιέρα
Χρώμα
-

Πρόσθετα Χαρακτηριστικά

Πτυσσόμενη
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (22)

Αξιολογήσεις

  1. 19
  2. 2
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Mara_Vasileiadi
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το χρησιμοποιώ από 5 ημερών είναι πολύ εύχρηστο και βολικό αλλα πλέον 4 μηνών και 8.5 κιλά δεν χωράει ο μικρός!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • istergidou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικο το χρησιμοποιώ από 20 ημερών ως και σήμερα που είναι 19 μηνών και έπεται συνέχεια.
    Αξίζει τα χρήματα του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το αγοράσαμε πρόσφατα γιατί ο μικρός μας βολευόταν σε μειωτήρα! Έχουμε ντουζ και έψαχνα κάτι που να πιάνει λίγο χώρο και να είναι λειτουργικό και πιστεύω το βρήκαμε! Είναι πολύ καλό σαν υλικό, καλή και η τιμή του και ο μικρός μας το έχει βολευτεί! Βέβαια σε λίγο καιρό, που θα κάθεται μέσα θα είναι ακόμη πιο βολικό! So far so good!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexandra_K1
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι πολύ εύχρηστο Γιατί έχει το δίχτυ μέσα που κρατάει το μωρό σταθερό οποτε δεν εχεις φοβο να το κανεις κ μονος σου μπανιο κ αν γεμίζεις το μπανάκι με λίγο νερό κρατάει το σώμα του ζεστό...Εμείς είμαστε 6 μηνών κ 9 κιλά κ αντέχει ακόμα...βέβαια σε λίγο θα βγάλουμε το διχτακι κ θα κάθεται μέσα...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τέλειο.. Με πολυ ωραία χρώματα. Δεν πιάνει χώρο κ αποθηκεύεται εύκολα. Μια χαρά χωράει το μωρό μέχρι στιγμής που είναι 3 μηνών...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • LittleGold
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απλά τέλειο. Όχι πολύ ογκώδες, χωράει στη μπανιέρα μας η οποία δεν είναι απο τις πιο μεγάλες. Το διχτακι με βοηθάει να κάνω μπάνιο το μωράκι ακομα και μονη μου. Επειδή κρατάει το σωμα του μωρού μέσα στο νερο το μωρο μου δεν κρυώνει και απολαμβάνει το μπάνιο του. Τον αφηνω μερικά λεπτά μέσα να χαλαρώσει (Ποτε Μονο Του). Ωραία χρώματα. Το διχτακι πλένεται στο πλυντήριο και γίνεται καινούριο. Από τις καλύτερες αγορές που έκανα για το μωράκι μου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stella_Kipri
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είμαι πολύ ευχαριστημένη με το μπανάκι. Το δίχτυ είναι άνετο για τη μικρή και απολαμβάνει το μπάνιο. Το μέγεθος είναι βολικό. Μια πολύ καλή επιλογή. Αφαίρεσα ένα αστέρι μόνο λόγω της τιμής. Θεωρώ ότι θα μπορούσε να είναι φθηνότερο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vickakis@yahoo.gr
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η μπέμπα μου είναι 5 μηνών και 7,5 κιλά, το έχουμε από δύο μηνών και το χρησιμοποιούμε ακόμα. Το διχτακι είναι πολύ πρακτικό και μπαίνει εύκολα στο πλυντήριο. Η λεκανιτσα είναι μικρή και βολεύει για αποθήκευση σε οποιοδήποτε μπάνιο. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται μεγαλύτερη αφού μόλις αρχίσει να στηρίζεται καλά η μπέμπα και βγάλω το δίχτυ θα την κάνω μπάνιο καθιστή. Τα 4 αστεράκια τα βάζω γιατί αν είχε ένα μικρό καθισματακι θα εξυπηρετούσε ακόμα καλύτερα σε μεγαλύτερα παιδάκια που φοβάσαι μην γλυστρισουν. Πάντως μέχρι στιγμής εξυπηρετεί πολύ και κάνει εύκολο το μπανακι ακόμα και όταν την κάνω μπάνιο μόνη μου. Το ευχαριστιέται και η μικρή!

    22/9/2021 Το μπανάκι δεν έχει πάθει τπτ. 13 μηνών ο μικρός (δεύτερο παιδί) ακόμα εκεί κάνει μπάνιο. Έχουμε βγάλει το διχτακι και κάνει καθιστός.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iparaskevopoulos
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Οτι πρεπει για μωρουδιστικο μπανακι.....ανθρκτικο ελαφρυ και μπορει ευκολα ενας γονεας να κανει μπανιο το μωρο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Trifon_Gekas
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Οτι καλυτερο κυκλοφορει ειναι φοβερο! Δεν εχεις φοβο να φυγει το μωρο καθεται ανετα κ οση ωρα θες σωστο μεγεθος χωραει ανετα στη μπανιερα κ ευκολο στην αποθηκευση καλη κ η τιμη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lina_Lien
    3
    1 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ογκώδες, με αποτέλεσμα να μη χωράει καλά σε μία νορμάλ μπανιέρα. Ο μικρός μου 3 μηνών και 5 κιλά χωράει με το ζόρι στο διχτάκι. Κατέληξε να χρησιμεύει ως επί το πλείστον ως λεκάνη για ρούχα...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Viktoria_Kourougeni
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Άριστο! Από τότε που άρχισα να το χρησιμοποιώ, η ώρα του μπάνιου με τον μπόμπιρά μου, έγινε η πιο παιχνιδίαρικη και χαλαρωτική της ημέρας!! Το λάτρεψα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • natassa.patronidou
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ βολικό για νεογέννητα μωράκια μέχρι 4 μηνών - τουλάχιστον - που τα βάζεις στο διχτάκι. Στο νιπτήρα δεν το πλύναμε ποτέ εμείς το μωρό, πάντα εκεί! Μετά δεν χωράνε καλά στο διχτάκι, αλλά δεν μπορούν και να κάτσουν κανονικά στο λεκανάκι. Αργότερα που στηρίζουν καλά το σωματάκι τους χρησιμοποιείται σαν κλασσικό μπανάκι-λεκανάκι. Ειναι 2,5 χρονών το παιδί και ακόμα το χρησιμοποιούμε. Μακράν η καλύτερη αγορά βρεφικού εξοπλισμού που κάναμε, βγάζει τα λεφτά της μια που το χρησιμοποείς πολύ καιρό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Λίγο μικρό αλλά καλό για βρέφος

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό, ασφαλές και εύχρηστο..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Άνετο και ασφαλές. 10 μηνών και το χρησιμοποιεί ακόμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν είναι πολύ ογκώδες. . Είναι ανετο για το μωράκι και το δυχτι πλένετε εύκολα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ πρακτικό και άνετο για το μωρό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τέλειο καταπληκτικό κ πολύ άνετο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ιδανικό από την πρώτη στιγμή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ενα καλο και ασφαλες μπανακι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το χρησιμοποιώ από 5 ημερών είναι πολύ εύχρηστο και βολικό αλλα πλέον 4 μηνών και 8.5 κιλά δεν χωράει ο μικρός!

    1
  • Εξαιρετικο το χρησιμοποιώ από 20 ημερών ως και σήμερα που είναι 19 μηνών και έπεται συνέχεια.
    Αξίζει τα χρήματα του.

    0
  • Το αγοράσαμε πρόσφατα γιατί ο μικρός μας βολευόταν σε μειωτήρα! Έχουμε ντουζ και έψαχνα κάτι που να πιάνει λίγο χώρο και να είναι λειτουργικό και πιστεύω το βρήκαμε! Είναι πολύ καλό σαν υλικό, καλή και η τιμή του και ο μικρός μας το έχει βολευτεί! Βέβαια σε λίγο καιρό, που θα κάθεται μέσα θα είναι ακόμη πιο βολικό! So far so good!

    0
  • Είναι πολύ εύχρηστο Γιατί έχει το δίχτυ μέσα που κρατάει το μωρό σταθερό οποτε δεν εχεις φοβο να το κανεις κ μονος σου μπανιο κ αν γεμίζεις το μπανάκι με λίγο νερό κρατάει το σώμα του ζεστό...Εμείς είμαστε 6 μηνών κ 9 κιλά κ αντέχει ακόμα...βέβαια σε λίγο θα βγάλουμε το διχτακι κ θα κάθεται μέσα...

    1
  • Τέλειο.. Με πολυ ωραία χρώματα. Δεν πιάνει χώρο κ αποθηκεύεται εύκολα. Μια χαρά χωράει το μωρό μέχρι στιγμής που είναι 3 μηνών...

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (3)

Ερωτήσεις

46 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Maria_Karampela427356

Υπάρχει κάποιος που να γνωρίζει αν υπάρχει συμβατή βάση με το συγκεκριμένο μπανακι; γτ θα κάνω καισαρικη και στο καινούργιο σπίτι δεν θα με βολέψει να το τοποθετήσω κάπου εκτός από το πάτωμα.

chrismous

Όχι δυστυχώς μόνο αν το βάλετε πάνω σε κανένα πάγκο η έπιπλο

Δες όλες τις ερωτήσεις (3)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Βρεφική μπανιέρα τριών σταδίων, η οποία επεκτείνεται αναλόγως της ανάπτυξης του μωρού.

  • Στάδιο Newborn: από 0 έως 3 μηνών
  • Στάδιο Baby: από 3 έως 6 μηνών
  • Στάδιο Toddler: από 6 μηνών και άνω
  • Διαθέτει υφασμάτινη αφαιρούμενη και πλενόμενη αιώρα
  • Η αιώρα μετατρέπεται σε τσάντα αποθήκευσης των παιχνιδιών μπάνιου του μωρού

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Είδος
Μπανιέρα
Χρώμα
-

Πρόσθετα Χαρακτηριστικά

Πτυσσόμενη
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (22)

  1. 19
  2. 2
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Mara_Vasileiadi
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το χρησιμοποιώ από 5 ημερών είναι πολύ εύχρηστο και βολικό αλλα πλέον 4 μηνών και 8.5 κιλά δεν χωράει ο μικρός!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • istergidou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικο το χρησιμοποιώ από 20 ημερών ως και σήμερα που είναι 19 μηνών και έπεται συνέχεια.
    Αξίζει τα χρήματα του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το αγοράσαμε πρόσφατα γιατί ο μικρός μας βολευόταν σε μειωτήρα! Έχουμε ντουζ και έψαχνα κάτι που να πιάνει λίγο χώρο και να είναι λειτουργικό και πιστεύω το βρήκαμε! Είναι πολύ καλό σαν υλικό, καλή και η τιμή του και ο μικρός μας το έχει βολευτεί! Βέβαια σε λίγο καιρό, που θα κάθεται μέσα θα είναι ακόμη πιο βολικό! So far so good!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexandra_K1
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι πολύ εύχρηστο Γιατί έχει το δίχτυ μέσα που κρατάει το μωρό σταθερό οποτε δεν εχεις φοβο να το κανεις κ μονος σου μπανιο κ αν γεμίζεις το μπανάκι με λίγο νερό κρατάει το σώμα του ζεστό...Εμείς είμαστε 6 μηνών κ 9 κιλά κ αντέχει ακόμα...βέβαια σε λίγο θα βγάλουμε το διχτακι κ θα κάθεται μέσα...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τέλειο.. Με πολυ ωραία χρώματα. Δεν πιάνει χώρο κ αποθηκεύεται εύκολα. Μια χαρά χωράει το μωρό μέχρι στιγμής που είναι 3 μηνών...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • LittleGold
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απλά τέλειο. Όχι πολύ ογκώδες, χωράει στη μπανιέρα μας η οποία δεν είναι απο τις πιο μεγάλες. Το διχτακι με βοηθάει να κάνω μπάνιο το μωράκι ακομα και μονη μου. Επειδή κρατάει το σωμα του μωρού μέσα στο νερο το μωρο μου δεν κρυώνει και απολαμβάνει το μπάνιο του. Τον αφηνω μερικά λεπτά μέσα να χαλαρώσει (Ποτε Μονο Του). Ωραία χρώματα. Το διχτακι πλένεται στο πλυντήριο και γίνεται καινούριο. Από τις καλύτερες αγορές που έκανα για το μωράκι μου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stella_Kipri
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είμαι πολύ ευχαριστημένη με το μπανάκι. Το δίχτυ είναι άνετο για τη μικρή και απολαμβάνει το μπάνιο. Το μέγεθος είναι βολικό. Μια πολύ καλή επιλογή. Αφαίρεσα ένα αστέρι μόνο λόγω της τιμής. Θεωρώ ότι θα μπορούσε να είναι φθηνότερο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vickakis@yahoo.gr
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η μπέμπα μου είναι 5 μηνών και 7,5 κιλά, το έχουμε από δύο μηνών και το χρησιμοποιούμε ακόμα. Το διχτακι είναι πολύ πρακτικό και μπαίνει εύκολα στο πλυντήριο. Η λεκανιτσα είναι μικρή και βολεύει για αποθήκευση σε οποιοδήποτε μπάνιο. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται μεγαλύτερη αφού μόλις αρχίσει να στηρίζεται καλά η μπέμπα και βγάλω το δίχτυ θα την κάνω μπάνιο καθιστή. Τα 4 αστεράκια τα βάζω γιατί αν είχε ένα μικρό καθισματακι θα εξυπηρετούσε ακόμα καλύτερα σε μεγαλύτερα παιδάκια που φοβάσαι μην γλυστρισουν. Πάντως μέχρι στιγμής εξυπηρετεί πολύ και κάνει εύκολο το μπανακι ακόμα και όταν την κάνω μπάνιο μόνη μου. Το ευχαριστιέται και η μικρή!

    22/9/2021 Το μπανάκι δεν έχει πάθει τπτ. 13 μηνών ο μικρός (δεύτερο παιδί) ακόμα εκεί κάνει μπάνιο. Έχουμε βγάλει το διχτακι και κάνει καθιστός.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iparaskevopoulos
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Οτι πρεπει για μωρουδιστικο μπανακι.....ανθρκτικο ελαφρυ και μπορει ευκολα ενας γονεας να κανει μπανιο το μωρο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Trifon_Gekas
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Οτι καλυτερο κυκλοφορει ειναι φοβερο! Δεν εχεις φοβο να φυγει το μωρο καθεται ανετα κ οση ωρα θες σωστο μεγεθος χωραει ανετα στη μπανιερα κ ευκολο στην αποθηκευση καλη κ η τιμη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lina_Lien
    3
    1 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ογκώδες, με αποτέλεσμα να μη χωράει καλά σε μία νορμάλ μπανιέρα. Ο μικρός μου 3 μηνών και 5 κιλά χωράει με το ζόρι στο διχτάκι. Κατέληξε να χρησιμεύει ως επί το πλείστον ως λεκάνη για ρούχα...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Viktoria_Kourougeni
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Άριστο! Από τότε που άρχισα να το χρησιμοποιώ, η ώρα του μπάνιου με τον μπόμπιρά μου, έγινε η πιο παιχνιδίαρικη και χαλαρωτική της ημέρας!! Το λάτρεψα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • natassa.patronidou
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ βολικό για νεογέννητα μωράκια μέχρι 4 μηνών - τουλάχιστον - που τα βάζεις στο διχτάκι. Στο νιπτήρα δεν το πλύναμε ποτέ εμείς το μωρό, πάντα εκεί! Μετά δεν χωράνε καλά στο διχτάκι, αλλά δεν μπορούν και να κάτσουν κανονικά στο λεκανάκι. Αργότερα που στηρίζουν καλά το σωματάκι τους χρησιμοποιείται σαν κλασσικό μπανάκι-λεκανάκι. Ειναι 2,5 χρονών το παιδί και ακόμα το χρησιμοποιούμε. Μακράν η καλύτερη αγορά βρεφικού εξοπλισμού που κάναμε, βγάζει τα λεφτά της μια που το χρησιμοποείς πολύ καιρό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Λίγο μικρό αλλά καλό για βρέφος

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό, ασφαλές και εύχρηστο..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Άνετο και ασφαλές. 10 μηνών και το χρησιμοποιεί ακόμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν είναι πολύ ογκώδες. . Είναι ανετο για το μωράκι και το δυχτι πλένετε εύκολα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ πρακτικό και άνετο για το μωρό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τέλειο καταπληκτικό κ πολύ άνετο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ιδανικό από την πρώτη στιγμή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ενα καλο και ασφαλες μπανακι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το χρησιμοποιώ από 5 ημερών είναι πολύ εύχρηστο και βολικό αλλα πλέον 4 μηνών και 8.5 κιλά δεν χωράει ο μικρός!

    1
  • Εξαιρετικο το χρησιμοποιώ από 20 ημερών ως και σήμερα που είναι 19 μηνών και έπεται συνέχεια.
    Αξίζει τα χρήματα του.

    0
  • Το αγοράσαμε πρόσφατα γιατί ο μικρός μας βολευόταν σε μειωτήρα! Έχουμε ντουζ και έψαχνα κάτι που να πιάνει λίγο χώρο και να είναι λειτουργικό και πιστεύω το βρήκαμε! Είναι πολύ καλό σαν υλικό, καλή και η τιμή του και ο μικρός μας το έχει βολευτεί! Βέβαια σε λίγο καιρό, που θα κάθεται μέσα θα είναι ακόμη πιο βολικό! So far so good!

    0
  • Είναι πολύ εύχρηστο Γιατί έχει το δίχτυ μέσα που κρατάει το μωρό σταθερό οποτε δεν εχεις φοβο να το κανεις κ μονος σου μπανιο κ αν γεμίζεις το μπανάκι με λίγο νερό κρατάει το σώμα του ζεστό...Εμείς είμαστε 6 μηνών κ 9 κιλά κ αντέχει ακόμα...βέβαια σε λίγο θα βγάλουμε το διχτακι κ θα κάθεται μέσα...

    1
  • Τέλειο.. Με πολυ ωραία χρώματα. Δεν πιάνει χώρο κ αποθηκεύεται εύκολα. Μια χαρά χωράει το μωρό μέχρι στιγμής που είναι 3 μηνών...

    0
  • Δες τα όλα