Αξεσουάρ Θηλασμού

Medela Κοχύλια Στήθους 2τμχ

Medela Milk Collection Shells Κελύφη Συλλογής Μητρικού Γάλακτος

Τα κελύφη συλλογής μητρικού γάλακτος της Medela είναι ιδανικά για μητέρες που αντιμετωπίζουν προβλήματα με τη διαρροή γάλακτος. Σε...

Medela Milk Collection Shells Κελύφη Συλλογής Μητρικού Γάλακτος

Τα κελύφη συλλογής μητρικού γάλακτος της Medela είναι ιδανικά για μητέρες που αντιμετωπίζουν προβλήματα με τη διαρροή γάλακτος. Σε περιπτώσεις όπου δεν αρκούν τα επιθέματα στήθους, τα συγκεκριμένα κελύφη προσφέρουν μια εναλλακτική λύση για τη συλλογή γάλακτος.

  • Σχεδιασμένα για την αποτελεσματική...
Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή

Περιγραφή

Περιγραφή

Medela Milk Collection Shells Κελύφη Συλλογής Μητρικού Γάλακτος

Τα κελύφη συλλογής μητρικού γάλακτος της Medela είναι ιδανικά για μητέρες που αντιμετωπίζουν προβλήματα με τη διαρροή γάλακτος. Σε περιπτώσεις όπου δεν αρκούν τα επιθέματα στήθους, τα συγκεκριμένα κελύφη προσφέρουν μια εναλλακτική λύση για τη συλλογή γάλακτος.

  • Σχεδιασμένα για την αποτελεσματική συλλογή γάλακτος.
  • Κατάλληλα για γυναίκες με υπερβολική ροή γάλακτος.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Κοχύλια / Κύπελλα
Τεμάχια
2 τμχ
Πλενόμενα
Όχι
Υλικό
-
Ανάγκη
Πληγωμένες Θηλές

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (30)

Αξιολογήσεις

  1. 21
  2. 4
  3. 2
  4. 2
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Ποιότητα
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Elen_Anton9
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή η ποιότητα τους!
    Όπως λέει στις οδηγίες αν το αφήσεις πολλές ώρες και την νύχτα στο στήθος μπορεί να σου αφήσει σημάδι και να σε πονάει.
    Προσωπικά από τη άλλη εταιρεια είμαι πολύ περισσότερο ευχαριστημένη.Δεν ξεκουμπωνει το καπάκι από τη σιλικόνη που γινόταν συνεχώς με την άλλη εταιρεία και κατέληγα μούσκεμα συνεχώς...
    Έχει μόνο μια τρύπα και όταν το ξεχνάω ότι τα έχω και έχουν γάλα ναι μεν χύνεται αλλά όχι όλο και παντού...
    Προσωπικά με έσωσαν...τα φοράω και έξω γτ έχουν σχήμα που δεν παραμορφώνουν το στήθος σαν να είσαι η Μαντόνα...

    • Ποιότητα
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Art_Pin
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ευτυχώς τα είχα αγοράσει από την εγκυμοσύνη! Μου είναι απολύτως απαραίτητα, από το μαιευτήριο που τα φορούσα συνέχεια όταν δεν μπορούσα να έχω το στήθος έξω, για να μην ακουμπάει το ρούχο τη θηλή, μέχρι κ σήμερα στις 5 εβδομάδες, που φοράω σε κάθε θηλασμό ένα κοχύλι στο άλλο στήθος γιατί τρέχει γάλα. Δεν έχεις διαρροές γιατί έχουν μόνο μια τρυπούλα στο πάνω μέρος. Τα συστήνω!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xridap
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σωτηρια κοχύλια! Ειδικά αν το στήθος τρέχει πολύ γάλα. Εγώ ακόμα τα χρησιμοποιώ που είναι το μωρο 2 μηνών γιατι αν και εδραιώθηκε ο θηλασμοσ ακόμα τρέχουν γάλα. Τα φοράω και στο ύπνο απαραιτητως διαφορετικά θα ήμουν μονίμως βρεγμένη με γαλατα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Katerina_Demou
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πάρα πολύ καλά αυτά τα κοχύλια. Έχω χρησιμοποιήσει και άλλη μάρκα αλλά αυτά είναι τα καλύτερα. Είναι πιο ελαφριά για να τα φοράς συνέχεια και έχει μόνο μία τρύπα οπότε το γαλά δεν χύνεται συνέχεια. Επίσης δεν χρειάζεται να τα ανοίγεις και να χύνεις το γάλα . Τα συστήνω!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • marlenmar
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό. Είχα πολύ γάλα την περίοδο που θήλαζα και μου κρατούσε αρκετή ποσότητα. Το άδειαζα πολύ εύκολα το έβαζα στον αποστειρωτή και το χρησιμοποιούσα ξανά. Θα το πρότεινα σίγουρα σε άλλες μανούλες.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kristy Adam
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εφαρμόζουν καλά και μετά από πολύωρη χρήση δε μου δημιούργησαν ερεθίσματα. Θέλει προσοχή να μη σκύβεις όταν τα φοράς, διότι φεύγει το γάλα από την οπή που έχει από πάνω! Για τον ίδιο λόγο δεν κάνουν για βραδινή χρήση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • depp.k
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επειδή τα περισσότερα κοχύλια έχουν τρύπες και υπάρχουν πιο εύκολα διαρροές,είναι ο,τι καλύτερο!και μέσω της μικρής τρύπας που έχουν ψηλά,μπορείς και να τα αδειάσεις εύκολα.Μετά απο άπειρα πλυσίματα και αποστειρώσεις παραμένουν σαν καινούργια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Νομίζω είναι από τα πιο άχρηστα πράγματα που πήρα!Εντελώς άβολο και σκληρό

    • Δεν είναι ακριβώς όπως στη φωτογραφία
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    0 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αντιαισθητικά. Σε κάνουν να φαίνεσαι σαν εξωγήινη. Δεν εφαρμόζουν με κανένα σουτιέν..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αν προσεχείς και δεν σκύβεις ώστε να γίνεις λούτσα είναι ότι πρέπει.. εμένα με βόλεψε προσωπικά!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν με βολεψαν καθολου. Δυο αστερια μονο για την ποιοτητα των υλικων...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τη μέρα είναι μια χαρά αρκεί να μη σκύβεις. Το βράδυ έχει διαρροές

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καταπληκτικό! Ότι πρέπει για να μαζεύεις το γάλα που τρέχει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα
  • Πολύ καλή η ποιότητα τους!
    Όπως λέει στις οδηγίες αν το αφήσεις πολλές ώρες και την νύχτα στο στήθος μπορεί να σου αφήσει σημάδι και να σε πονάει.
    Προσωπικά από τη άλλη εταιρεια είμαι πολύ περισσότερο ευχαριστημένη.Δεν ξεκουμπωνει το καπάκι από τη σιλικόνη που γινόταν συνεχώς με την άλλη εταιρεία και κατέληγα μούσκεμα συνεχώς...
    Έχει μόνο μια τρύπα και όταν το ξεχνάω ότι τα έχω και έχουν γάλα ναι μεν χύνεται αλλά όχι όλο και παντού...
    Προσωπικά με έσωσαν...τα φοράω και έξω γτ έχουν σχήμα που δεν παραμορφώνουν το στήθος σαν να είσαι η Μαντόνα...

    2
  • Ευτυχώς τα είχα αγοράσει από την εγκυμοσύνη! Μου είναι απολύτως απαραίτητα, από το μαιευτήριο που τα φορούσα συνέχεια όταν δεν μπορούσα να έχω το στήθος έξω, για να μην ακουμπάει το ρούχο τη θηλή, μέχρι κ σήμερα στις 5 εβδομάδες, που φοράω σε κάθε θηλασμό ένα κοχύλι στο άλλο στήθος γιατί τρέχει γάλα. Δεν έχεις διαρροές γιατί έχουν μόνο μια τρυπούλα στο πάνω μέρος. Τα συστήνω!

    2
  • Σωτηρια κοχύλια! Ειδικά αν το στήθος τρέχει πολύ γάλα. Εγώ ακόμα τα χρησιμοποιώ που είναι το μωρο 2 μηνών γιατι αν και εδραιώθηκε ο θηλασμοσ ακόμα τρέχουν γάλα. Τα φοράω και στο ύπνο απαραιτητως διαφορετικά θα ήμουν μονίμως βρεγμένη με γαλατα

    3
  • Πάρα πολύ καλά αυτά τα κοχύλια. Έχω χρησιμοποιήσει και άλλη μάρκα αλλά αυτά είναι τα καλύτερα. Είναι πιο ελαφριά για να τα φοράς συνέχεια και έχει μόνο μία τρύπα οπότε το γαλά δεν χύνεται συνέχεια. Επίσης δεν χρειάζεται να τα ανοίγεις και να χύνεις το γάλα . Τα συστήνω!

    2
  • Πολύ καλό. Είχα πολύ γάλα την περίοδο που θήλαζα και μου κρατούσε αρκετή ποσότητα. Το άδειαζα πολύ εύκολα το έβαζα στον αποστειρωτή και το χρησιμοποιούσα ξανά. Θα το πρότεινα σίγουρα σε άλλες μανούλες.

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (3)

Ερωτήσεις

411 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Αθηνά Β

Αυτά κάνουν κ για πληγωμένες θηλές; Είναι προστατευτικά επιθέματα δλδ; Γιατί η ίδια εταιρεία βγάζει παρόμοια με περισσότερες τρύπες και δε ξέρω ποια είναι καλύτερα για να πάρω

CHar_K

Ναι να παρεις το καταλληλο μεγεθος κ ειναι οτι καλυτερο αναπνεει η θηλη κ δεν ακουμπαει πανω κατι να κολλαει ατην πληγη. Μην ξεχνας πρωτα φ.ο μετα αφηνεις λιγο γαλα να ξεραθει κ μετα βαζεις κοχυλι. Θα σωθεις.

Δες όλες τις ερωτήσεις (3)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Medela Milk Collection Shells Κελύφη Συλλογής Μητρικού Γάλακτος

Τα κελύφη συλλογής μητρικού γάλακτος της Medela είναι ιδανικά για μητέρες που αντιμετωπίζουν προβλήματα με τη διαρροή γάλακτος. Σε περιπτώσεις όπου δεν αρκούν τα επιθέματα στήθους, τα συγκεκριμένα κελύφη προσφέρουν μια εναλλακτική λύση για τη συλλογή γάλακτος.

  • Σχεδιασμένα για την αποτελεσματική συλλογή γάλακτος.
  • Κατάλληλα για γυναίκες με υπερβολική ροή γάλακτος.

Κατασκευαστής

Είδος
Κοχύλια / Κύπελλα
Τεμάχια
2 τμχ
Πλενόμενα
Όχι
Υλικό
-
Ανάγκη
Πληγωμένες Θηλές

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (30)

  1. 21
  2. 4
  3. 2
  4. 2
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Ποιότητα
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Elen_Anton9
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή η ποιότητα τους!
    Όπως λέει στις οδηγίες αν το αφήσεις πολλές ώρες και την νύχτα στο στήθος μπορεί να σου αφήσει σημάδι και να σε πονάει.
    Προσωπικά από τη άλλη εταιρεια είμαι πολύ περισσότερο ευχαριστημένη.Δεν ξεκουμπωνει το καπάκι από τη σιλικόνη που γινόταν συνεχώς με την άλλη εταιρεία και κατέληγα μούσκεμα συνεχώς...
    Έχει μόνο μια τρύπα και όταν το ξεχνάω ότι τα έχω και έχουν γάλα ναι μεν χύνεται αλλά όχι όλο και παντού...
    Προσωπικά με έσωσαν...τα φοράω και έξω γτ έχουν σχήμα που δεν παραμορφώνουν το στήθος σαν να είσαι η Μαντόνα...

    • Ποιότητα
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Art_Pin
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ευτυχώς τα είχα αγοράσει από την εγκυμοσύνη! Μου είναι απολύτως απαραίτητα, από το μαιευτήριο που τα φορούσα συνέχεια όταν δεν μπορούσα να έχω το στήθος έξω, για να μην ακουμπάει το ρούχο τη θηλή, μέχρι κ σήμερα στις 5 εβδομάδες, που φοράω σε κάθε θηλασμό ένα κοχύλι στο άλλο στήθος γιατί τρέχει γάλα. Δεν έχεις διαρροές γιατί έχουν μόνο μια τρυπούλα στο πάνω μέρος. Τα συστήνω!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xridap
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σωτηρια κοχύλια! Ειδικά αν το στήθος τρέχει πολύ γάλα. Εγώ ακόμα τα χρησιμοποιώ που είναι το μωρο 2 μηνών γιατι αν και εδραιώθηκε ο θηλασμοσ ακόμα τρέχουν γάλα. Τα φοράω και στο ύπνο απαραιτητως διαφορετικά θα ήμουν μονίμως βρεγμένη με γαλατα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Katerina_Demou
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πάρα πολύ καλά αυτά τα κοχύλια. Έχω χρησιμοποιήσει και άλλη μάρκα αλλά αυτά είναι τα καλύτερα. Είναι πιο ελαφριά για να τα φοράς συνέχεια και έχει μόνο μία τρύπα οπότε το γαλά δεν χύνεται συνέχεια. Επίσης δεν χρειάζεται να τα ανοίγεις και να χύνεις το γάλα . Τα συστήνω!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • marlenmar
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό. Είχα πολύ γάλα την περίοδο που θήλαζα και μου κρατούσε αρκετή ποσότητα. Το άδειαζα πολύ εύκολα το έβαζα στον αποστειρωτή και το χρησιμοποιούσα ξανά. Θα το πρότεινα σίγουρα σε άλλες μανούλες.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kristy Adam
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εφαρμόζουν καλά και μετά από πολύωρη χρήση δε μου δημιούργησαν ερεθίσματα. Θέλει προσοχή να μη σκύβεις όταν τα φοράς, διότι φεύγει το γάλα από την οπή που έχει από πάνω! Για τον ίδιο λόγο δεν κάνουν για βραδινή χρήση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • depp.k
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επειδή τα περισσότερα κοχύλια έχουν τρύπες και υπάρχουν πιο εύκολα διαρροές,είναι ο,τι καλύτερο!και μέσω της μικρής τρύπας που έχουν ψηλά,μπορείς και να τα αδειάσεις εύκολα.Μετά απο άπειρα πλυσίματα και αποστειρώσεις παραμένουν σαν καινούργια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Νομίζω είναι από τα πιο άχρηστα πράγματα που πήρα!Εντελώς άβολο και σκληρό

    • Δεν είναι ακριβώς όπως στη φωτογραφία
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    0 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αντιαισθητικά. Σε κάνουν να φαίνεσαι σαν εξωγήινη. Δεν εφαρμόζουν με κανένα σουτιέν..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αν προσεχείς και δεν σκύβεις ώστε να γίνεις λούτσα είναι ότι πρέπει.. εμένα με βόλεψε προσωπικά!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν με βολεψαν καθολου. Δυο αστερια μονο για την ποιοτητα των υλικων...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τη μέρα είναι μια χαρά αρκεί να μη σκύβεις. Το βράδυ έχει διαρροές

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καταπληκτικό! Ότι πρέπει για να μαζεύεις το γάλα που τρέχει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα
  • Πολύ καλή η ποιότητα τους!
    Όπως λέει στις οδηγίες αν το αφήσεις πολλές ώρες και την νύχτα στο στήθος μπορεί να σου αφήσει σημάδι και να σε πονάει.
    Προσωπικά από τη άλλη εταιρεια είμαι πολύ περισσότερο ευχαριστημένη.Δεν ξεκουμπωνει το καπάκι από τη σιλικόνη που γινόταν συνεχώς με την άλλη εταιρεία και κατέληγα μούσκεμα συνεχώς...
    Έχει μόνο μια τρύπα και όταν το ξεχνάω ότι τα έχω και έχουν γάλα ναι μεν χύνεται αλλά όχι όλο και παντού...
    Προσωπικά με έσωσαν...τα φοράω και έξω γτ έχουν σχήμα που δεν παραμορφώνουν το στήθος σαν να είσαι η Μαντόνα...

    2
  • Ευτυχώς τα είχα αγοράσει από την εγκυμοσύνη! Μου είναι απολύτως απαραίτητα, από το μαιευτήριο που τα φορούσα συνέχεια όταν δεν μπορούσα να έχω το στήθος έξω, για να μην ακουμπάει το ρούχο τη θηλή, μέχρι κ σήμερα στις 5 εβδομάδες, που φοράω σε κάθε θηλασμό ένα κοχύλι στο άλλο στήθος γιατί τρέχει γάλα. Δεν έχεις διαρροές γιατί έχουν μόνο μια τρυπούλα στο πάνω μέρος. Τα συστήνω!

    2
  • Σωτηρια κοχύλια! Ειδικά αν το στήθος τρέχει πολύ γάλα. Εγώ ακόμα τα χρησιμοποιώ που είναι το μωρο 2 μηνών γιατι αν και εδραιώθηκε ο θηλασμοσ ακόμα τρέχουν γάλα. Τα φοράω και στο ύπνο απαραιτητως διαφορετικά θα ήμουν μονίμως βρεγμένη με γαλατα

    3
  • Πάρα πολύ καλά αυτά τα κοχύλια. Έχω χρησιμοποιήσει και άλλη μάρκα αλλά αυτά είναι τα καλύτερα. Είναι πιο ελαφριά για να τα φοράς συνέχεια και έχει μόνο μία τρύπα οπότε το γαλά δεν χύνεται συνέχεια. Επίσης δεν χρειάζεται να τα ανοίγεις και να χύνεις το γάλα . Τα συστήνω!

    2
  • Πολύ καλό. Είχα πολύ γάλα την περίοδο που θήλαζα και μου κρατούσε αρκετή ποσότητα. Το άδειαζα πολύ εύκολα το έβαζα στον αποστειρωτή και το χρησιμοποιούσα ξανά. Θα το πρότεινα σίγουρα σε άλλες μανούλες.

    2
  • Δες τα όλα
21,16 €
5,00 €   μεταφορικά