2/10/18 - ΕΠΙΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑ : Φωτεινή οθόνη, θαυμάσια, εθιστική εικόνα, με δικά της πιο γλυκά χρώματα, τρομερή λεπτομέρεια στα hd, εξαιρετική γωνία θέασης, μέτριο upscale στα sd κανάλια, πολύ καλός ήχος, καλός media player, αλλά, σαν παλιά που είναι, δεν έχει δέκτη DVB-T2, που όμως έχει η ...310EX έκδοση.
-----------------------------------------
"Μαζεύω" λίγο την κριτική μου που συνεχώς διαμορφωνόταν και τράβηξε πολύ σε μάκρος.
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ εικόνα για φυσιολογικούς ανθρώπους. Κάποια tests ειδικών, δεν ξέρω τι θα βγάλουν για το μαύρο (και το λευκό, που είναι το κάπως λερωμένο (εδώ), ή λίγο πιο ωχρό, κάποιων samsung) ή για κάποια άλλα χαρακτηριστικά που κρίνουν πόσο καλή είναι μια τηλεόραση, αλλά για ανθρώπους που θέλουν να βλέπουν μια εικόνα γλυκιά, ξεκούραστη, καθαρή στα hd κανάλια, πεντακάθαρη και ακριβέστατη στις καλές hd εκπομπές και εθιστική σε υψηλό βαθμό, είναι ότι πρέπει. Σε πολύ καλές hd εκπομπές η εικόνα είναι εντυπωσιακή (το πεντακάθαρη είναι λίγο), φαίνεται σαν ανάγλυφη (κάπως... τρισδιάστατη) και σαν να βγαίνει πιο μπροστά απ' την οθόνη (αυτή η αίσθηση υπάρχει μάλλον γενικά).
Ελαττώματα? Υπάρχουν. Ο φωτισμός στις γωνίες εμφανώς πάσχει λίγο (18/5/17 - σε τρίτο δείγμα που είδα, πολύ καλύτερος), τα sd κανάλια είναι θαμπά (μετριότατο έως κακό upscaling όπως συμβαίνει συνήθως στις samsung) και κάποιες φορές ο ήχος (λόγω κάποιας ασυμβατότητας με την εκπομπή της digea και ειδικά, κατά κανόνα, σε συγκεκριμένο κανάλι (Alpha hd)) κάνει κάποια απότομα βυθίσματα, δεκάτων του δευτερολέπτου, που ακούγονται και ενοχλούν (και σε άλλα μοντέλα, και πολύ ακριβότερα μάλιστα, της samsung παρατηρείται αυτό).
Αν δεις από ψηφ. δέκτη, όλα καλά στον ήχο (με hd δέκτη για να δείχνει τον alpha hd όπου είναι το πρόβλημα) και πολύ καλύτερη εικόνα στα sd κανάλια (και με sd δέκτη).
Τα menu, τα γνωστά της samsung που δυσκολεύουν αρκετά κάποιους για να κάνουν κάποια, παραπάνω από τα τυπικά, πράγματα.
Ο ήχος είναι πολύ γεμάτος και δυνατός.
Αν έπαιζε καθαρά τα sd κανάλια και δεν είχε και αυτήν την ασυμβατότητα στον ήχο (μάλλον αποκλειστικά στον alpha hd) θα έλεγα ότι θα ήταν μία απ' τις πρώτες επιλογές.
Εξαιρετική γωνία θέασης, και μάλιστα από αριστερά ακόμα πιό καλή.
18/5/17 Ένα τρίτο δείγμα που είδα μου φάνηκε λίγο διαφορετικό και λίγο κατώτερο, αλλά η δοκιμή του έγινε με το σήμα να περνάει πρώτα από ψηφ. δέκτη και μετά από video και αυτό επηρέασε προφανώς τα χρώματα (έχασε κάπως αυτήν την γλυκειά ροζ απόχρωση και πήρε και μια εύκολα αντιμετωπίσιμη μικρή ωχρότητα), όπως παρατήρησα και σε άλλη tv που την δοκίμασα έτσι και της χάλασε πολύ τις αποχρώσεις (και έφερε και μια ωχρότητα), πράγμα που φάνηκε καθαρά όταν πήρα σήμα απ' ευθείας από το καλώδιο της κεραίας. 22/5/17 Στο τρίτο δείγμα μου φάνηκε και λίγο κατώτερη η γωνία θέασης, ειδικά από διαγώνια θέση ταυτόχρονα ως προς την οριζόντια και την κατακόρυφο (πολύ δύσκολη γωνία για μια tv) αλλά την είδα από τόσο κοντά που δεν θεωρώ αξιόπιστη αυτήν την παρατήρηση.
Πολύ απολαυστική, "ανοιχτή" εικόνα και υπέροχα ("δικά της", πιο γλυκά) χρώματα, με μιά τάση να "ροζίζει" λίγο, που της δίνει άλλη γλύκα και εμένα με ενθουσιάζει.
Εσείς αποφασίζετε. Για τα δικά μου μάτια είναι η αγαπημένη μου εικόνα (και σε καλές full hd εκπομπές 7 αστεράκια στην εικόνα).
Οπωσδήποτε όμως χρησιμοποιείστε τις ρυθμίσεις εικόνας (μπάρα πράσινου/κόκκινου, ισσοροπία λευκού (RGB), χρώμα δέρματος, χρωματική περιοχή) για να φτιάξετε μια εικόνα υπέροχη, και ασφαλώς καλύτερη από αυτήν των εργοστασιακών ρυθμίσεων.
Το ένα αστεράκι το χάνει μόνο λόγω του μετριότατου upscaling στα sd κανάλια και του θέματος με τον ήχο στον alpha hd, που αξίζει να τα αντιμετωπίσετε με ένα ψηφιακό δέκτη για να έχετε μια καταπληκτική τηλεόραση.
Τελείωσα. Αυτή η τηλεόραση μ' αρέσει. Και από inputs-outputs έχει όλα αυτά που πρέπει για να μη σας λείψει κάτι βασικό.
24/1/18 Δεν ξέρω αν όταν έκανα την αξιολόγηση υπήρχε το θέμα της αλλαγής του προτύπου μετάδοσης, αλλά τώρα που όλοι ξέρουμε ότι υπάρχει, φυσικά και πρέπει να λαμβάνεται υπ' όψιν σε οποιαδήποτε αγορά τηλεόρασης. Η συγκεκριμένη βγαίνει και σαν T32E310EX με, απ' ότι διαβάζω, δέκτη DVB-T2 (άσε που την βλέπω και φτηνότερη). Πιθανότατα ίδια αλλά με τον νέο δέκτη. Σιγουρευτείτε πάντως πριν από οποιαδήποτε κίνηση ότι πράγματι έχει δέκτη T2 και είναι και H.265. Αλλά και την παλιά να έχει κάποιος (που την είχε πάρει πριν μάθουμε για την αλλαγή προτύπου μετάδοσης), φυσικά και δεν είναι άχρηστη και για πέταμα, όπως δεν ήταν και καμία παλιά CRT, που με εξωτερικό ψηφ. δέκτη μπορούσε να παίξει μια χαρά. Φυσικά σε μια τέτοια περίπτωση, η εικόνα της tv δεν θα είναι ακριβώς η δικιά της αλλά, σε αρκετά μεγάλο βαθμό, του δέκτη (που όμως θα λύσει και τα θέματα : του ήχου στον alpha hd και του upscale στα sd κανάλια).
Σ.Δ.