Αφροί & Gel Ξυρίσματος

Arko Stick Ξυρίσματος 75gr

Η κρεμώδης σύνθεσή του παρέχει εύκολο και άνετο ξύρισμα. Μαλακώνει τις τρίχες του προσώπου, καταπραΰνει και ενυδατώνει το δέρμα.

Η κρεμώδης σύνθεσή του παρέχει εύκολο και άνετο ξύρισμα. Μαλακώνει τις τρίχες του προσώπου, καταπραΰνει και ενυδατώνει το δέρμα.

1 80
Παράδοση Δευ, 06 Ιουλ - Τετ, 08 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από mybeautymaster
Ελλάδα
20+ τεμάχια
Δες Ξύρισμα & Αποτρίχωση στη σελίδα του mybeautymaster

Περιγραφή

Περιγραφή

Η κρεμώδης σύνθεσή του παρέχει εύκολο και άνετο ξύρισμα. Μαλακώνει τις τρίχες του προσώπου, καταπραΰνει και ενυδατώνει το δέρμα.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Μορφή
Stick
Κατάλληλο για
Πρόσωπο, Σώμα
Τύπος επιδερμίδας
Κανονική
Τι θα σου προσφέρει
Εύκολο Ξύρισμα
Pre-Shave
Όχι

Ποσότητα

Βάρος
75 gr

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (20)

Αξιολογήσεις

  1. 14
  2. 4
  3. 1
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αποτελεσματικότητα
  • Σχέση ποιότητας - τιμής
  • Ποιότητα
  • Συσκευασία
  • TipBadlands
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό σαπούνι ξυρίσματος. Κάνει καλή δουλειά άμα το πλάσεις και το βάλεις σε μπωλ. Και μην ακούτε τους πικρόχολους που λένε ότι μυρίζει άσχημα. Εμένα μου αρέσει πάρα πολύ το άρωμα του. Το ίδιο και της οικογένειας μου.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Συσκευασία
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mamakas
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τέσσερα αστέρια λόγω μυρωδιάς.Ο αφρός που δημιουργείς είναι τόσο καλά δεμένος,έχει πλούσια υφή και κανείς ένα ξύρισμα τέλειο χωρίς ψεγάδι.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Συσκευασία
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Σαν σχέση τιμής απόδοσης είναι πολύ καλό αλλά το άρωμα του...δεν είναι άμα σου αρέσει είναι άμα το αντέχεις. Μου θυμίζει καθαριστικό τουαλέτας.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Συσκευασία
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • johnaras100
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από δοκιμές με ακριβότερα σαπούνια μπορώ να πω οτι το arko τα πατάει ολα για πλάκα, το άρωμα του μπορεί να μην αρέσει σε πολλούς, εμένα πάντως μου άρεσε αρκετά (θυμίζει πάρα πολύ υγρά μαντηλάκια αεροπλάνου). Σχέση τιμής απόδοσης εξαιρετική.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Συσκευασία
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • basileios_belezis
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ας γραψω λοιπον.
    μετα απο καποιες δοκιμες με φτηνα σχετικα σαπουνακια που αγορασα,το καλητερο μακραν εινε το αρκο.
    προστασια,τι να λεμε επαθα.ουτε τραβηγματα ουτε ερεθισμοι ουτε ματοματα,ουτε τιποτα.
    αριστο λεμε σε ολα εκτος,κατα την γνωμη μου παντα,εκτος το αρομα του που δεν εινε λεμονι αλα θιμιζει το κουνουπελεο που μας διναν στον στρατο.
    δεν με χαλαει παρολαυτα διοτι απο προστασια οπος ειπαμε εινε αψογο.
    τελειο προιον σε πολι καλη τιμη.σιγουρα θα παρω κανα-δυο ακομα να εχω να βρισκοντε.
    αυτη εινε η προσωπικη μου γνωμη παντα χωρις να θελω να κανω διαφιμιση,υγειενετε καλα ξυρισματα σε ολους

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • evark
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Με το σωστό δούλεμα σε μπώλ (θέλει αρκετό νερό σε σχέση με άλλα), μπορώ να πώ ότι είναι εξαιρετικό. Η ολισθηρότητα που προσφέρει κατά το ξύρισμα είναι εξαιρετική.
    Το άρωμα είναι κάπως, θυμίζει σιντρονέλα αλλά είναι παροδικό, στο τέλος αφήνει μια αίσθηση μοσχοσάπουνου, σχετικά ουδέτερη.
    Σαν συμπεριφορά στο ξύρισμα, αφήνει μακρυά κάθε αφρό ή κρέμα σούπερ μάρκετ και πολλά πολυδιαφημισμένα εξειδικευμένα προιόντα.
    Για την τιμή δεν σχολιάζω... VFM

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • peetakis_peetopoulos
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ βολικό γιατί λειτουργεί σαν refil παίρνεις στην αρχή το κεσεδάκι που έχει 1 ευρώ παραπάνω και μετά απλά εάν σου τελείωσει παίρνεις αυτό εδο το πλάθεις και το βάζεις μέσα αρκετά καλή απόδοση ξεχωριστό άρωμα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ο άντρας μου έχει μείνει πολύ ευχαριστημένος από το προϊόν

    • Αποτελεσματικότητα
    • Συσκευασία
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Όντως το άρωμα κουνουπελαιο αλλά δεν έχω κανένα πρόβλημα γιατί ξυρίζει άψογα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για αρχάριους στο παραδοσιακό ξύρισμα όπως εγώ είναι μια καλή επιλογή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    VFM

    Μακράν το καλύτερο σαπούνι ξυρίσματος!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    4 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κακό άρωμα!! Απόδοση μετρια

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
  • 5
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    • Συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Συσκευασία
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Συσκευασία
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    • Συσκευασία
  • Πολύ καλό σαπούνι ξυρίσματος. Κάνει καλή δουλειά άμα το πλάσεις και το βάλεις σε μπωλ. Και μην ακούτε τους πικρόχολους που λένε ότι μυρίζει άσχημα. Εμένα μου αρέσει πάρα πολύ το άρωμα του. Το ίδιο και της οικογένειας μου.

    1
  • Τέσσερα αστέρια λόγω μυρωδιάς.Ο αφρός που δημιουργείς είναι τόσο καλά δεμένος,έχει πλούσια υφή και κανείς ένα ξύρισμα τέλειο χωρίς ψεγάδι.

    1
  • Σαν σχέση τιμής απόδοσης είναι πολύ καλό αλλά το άρωμα του...δεν είναι άμα σου αρέσει είναι άμα το αντέχεις. Μου θυμίζει καθαριστικό τουαλέτας.

    0
  • Μετά από δοκιμές με ακριβότερα σαπούνια μπορώ να πω οτι το arko τα πατάει ολα για πλάκα, το άρωμα του μπορεί να μην αρέσει σε πολλούς, εμένα πάντως μου άρεσε αρκετά (θυμίζει πάρα πολύ υγρά μαντηλάκια αεροπλάνου). Σχέση τιμής απόδοσης εξαιρετική.

    4
  • ας γραψω λοιπον.
    μετα απο καποιες δοκιμες με φτηνα σχετικα σαπουνακια που αγορασα,το καλητερο μακραν εινε το αρκο.
    προστασια,τι να λεμε επαθα.ουτε τραβηγματα ουτε ερεθισμοι ουτε ματοματα,ουτε τιποτα.
    αριστο λεμε σε ολα εκτος,κατα την γνωμη μου παντα,εκτος το αρομα του που δεν εινε λεμονι αλα θιμιζει το κουνουπελεο που μας διναν στον στρατο.
    δεν με χαλαει παρολαυτα διοτι απο προστασια οπος ειπαμε εινε αψογο.
    τελειο προιον σε πολι καλη τιμη.σιγουρα θα παρω κανα-δυο ακομα να εχω να βρισκοντε.
    αυτη εινε η προσωπικη μου γνωμη παντα χωρις να θελω να κανω διαφιμιση,υγειενετε καλα ξυρισματα σε ολους

    5
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

136 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
jim_beg

αν το ειχα αγορασει πρωτο και δεν με ειχε φαει η περιεργεια και η απληστία να γνωρισω και αλλα σαπουνια και κρεμες σιγουρα δεν θα ειχα παρει κανενα αλλο!! με ενα ντεν τεραστιο στα 10 ξυρισματα τα 8 τα κανω με αρκο!!

Δες όλες τις ερωτήσεις (1)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Η κρεμώδης σύνθεσή του παρέχει εύκολο και άνετο ξύρισμα. Μαλακώνει τις τρίχες του προσώπου, καταπραΰνει και ενυδατώνει το δέρμα.

Κατασκευαστής

Γενικά

Μορφή
Stick
Κατάλληλο για
Πρόσωπο, Σώμα
Τύπος επιδερμίδας
Κανονική
Τι θα σου προσφέρει
Εύκολο Ξύρισμα
Pre-Shave
Όχι

Ποσότητα

Βάρος
75 gr

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (20)

  1. 14
  2. 4
  3. 1
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αποτελεσματικότητα
  • Σχέση ποιότητας - τιμής
  • Ποιότητα
  • Συσκευασία
  • TipBadlands
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό σαπούνι ξυρίσματος. Κάνει καλή δουλειά άμα το πλάσεις και το βάλεις σε μπωλ. Και μην ακούτε τους πικρόχολους που λένε ότι μυρίζει άσχημα. Εμένα μου αρέσει πάρα πολύ το άρωμα του. Το ίδιο και της οικογένειας μου.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Συσκευασία
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mamakas
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τέσσερα αστέρια λόγω μυρωδιάς.Ο αφρός που δημιουργείς είναι τόσο καλά δεμένος,έχει πλούσια υφή και κανείς ένα ξύρισμα τέλειο χωρίς ψεγάδι.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Συσκευασία
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Σαν σχέση τιμής απόδοσης είναι πολύ καλό αλλά το άρωμα του...δεν είναι άμα σου αρέσει είναι άμα το αντέχεις. Μου θυμίζει καθαριστικό τουαλέτας.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Συσκευασία
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • johnaras100
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από δοκιμές με ακριβότερα σαπούνια μπορώ να πω οτι το arko τα πατάει ολα για πλάκα, το άρωμα του μπορεί να μην αρέσει σε πολλούς, εμένα πάντως μου άρεσε αρκετά (θυμίζει πάρα πολύ υγρά μαντηλάκια αεροπλάνου). Σχέση τιμής απόδοσης εξαιρετική.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Συσκευασία
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • basileios_belezis
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ας γραψω λοιπον.
    μετα απο καποιες δοκιμες με φτηνα σχετικα σαπουνακια που αγορασα,το καλητερο μακραν εινε το αρκο.
    προστασια,τι να λεμε επαθα.ουτε τραβηγματα ουτε ερεθισμοι ουτε ματοματα,ουτε τιποτα.
    αριστο λεμε σε ολα εκτος,κατα την γνωμη μου παντα,εκτος το αρομα του που δεν εινε λεμονι αλα θιμιζει το κουνουπελεο που μας διναν στον στρατο.
    δεν με χαλαει παρολαυτα διοτι απο προστασια οπος ειπαμε εινε αψογο.
    τελειο προιον σε πολι καλη τιμη.σιγουρα θα παρω κανα-δυο ακομα να εχω να βρισκοντε.
    αυτη εινε η προσωπικη μου γνωμη παντα χωρις να θελω να κανω διαφιμιση,υγειενετε καλα ξυρισματα σε ολους

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • evark
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Με το σωστό δούλεμα σε μπώλ (θέλει αρκετό νερό σε σχέση με άλλα), μπορώ να πώ ότι είναι εξαιρετικό. Η ολισθηρότητα που προσφέρει κατά το ξύρισμα είναι εξαιρετική.
    Το άρωμα είναι κάπως, θυμίζει σιντρονέλα αλλά είναι παροδικό, στο τέλος αφήνει μια αίσθηση μοσχοσάπουνου, σχετικά ουδέτερη.
    Σαν συμπεριφορά στο ξύρισμα, αφήνει μακρυά κάθε αφρό ή κρέμα σούπερ μάρκετ και πολλά πολυδιαφημισμένα εξειδικευμένα προιόντα.
    Για την τιμή δεν σχολιάζω... VFM

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • peetakis_peetopoulos
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ βολικό γιατί λειτουργεί σαν refil παίρνεις στην αρχή το κεσεδάκι που έχει 1 ευρώ παραπάνω και μετά απλά εάν σου τελείωσει παίρνεις αυτό εδο το πλάθεις και το βάζεις μέσα αρκετά καλή απόδοση ξεχωριστό άρωμα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ο άντρας μου έχει μείνει πολύ ευχαριστημένος από το προϊόν

    • Αποτελεσματικότητα
    • Συσκευασία
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Όντως το άρωμα κουνουπελαιο αλλά δεν έχω κανένα πρόβλημα γιατί ξυρίζει άψογα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για αρχάριους στο παραδοσιακό ξύρισμα όπως εγώ είναι μια καλή επιλογή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    VFM

    Μακράν το καλύτερο σαπούνι ξυρίσματος!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    4 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κακό άρωμα!! Απόδοση μετρια

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
  • 5
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    • Συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Συσκευασία
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Συσκευασία
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    • Συσκευασία
  • Πολύ καλό σαπούνι ξυρίσματος. Κάνει καλή δουλειά άμα το πλάσεις και το βάλεις σε μπωλ. Και μην ακούτε τους πικρόχολους που λένε ότι μυρίζει άσχημα. Εμένα μου αρέσει πάρα πολύ το άρωμα του. Το ίδιο και της οικογένειας μου.

    1
  • Τέσσερα αστέρια λόγω μυρωδιάς.Ο αφρός που δημιουργείς είναι τόσο καλά δεμένος,έχει πλούσια υφή και κανείς ένα ξύρισμα τέλειο χωρίς ψεγάδι.

    1
  • Σαν σχέση τιμής απόδοσης είναι πολύ καλό αλλά το άρωμα του...δεν είναι άμα σου αρέσει είναι άμα το αντέχεις. Μου θυμίζει καθαριστικό τουαλέτας.

    0
  • Μετά από δοκιμές με ακριβότερα σαπούνια μπορώ να πω οτι το arko τα πατάει ολα για πλάκα, το άρωμα του μπορεί να μην αρέσει σε πολλούς, εμένα πάντως μου άρεσε αρκετά (θυμίζει πάρα πολύ υγρά μαντηλάκια αεροπλάνου). Σχέση τιμής απόδοσης εξαιρετική.

    4
  • ας γραψω λοιπον.
    μετα απο καποιες δοκιμες με φτηνα σχετικα σαπουνακια που αγορασα,το καλητερο μακραν εινε το αρκο.
    προστασια,τι να λεμε επαθα.ουτε τραβηγματα ουτε ερεθισμοι ουτε ματοματα,ουτε τιποτα.
    αριστο λεμε σε ολα εκτος,κατα την γνωμη μου παντα,εκτος το αρομα του που δεν εινε λεμονι αλα θιμιζει το κουνουπελεο που μας διναν στον στρατο.
    δεν με χαλαει παρολαυτα διοτι απο προστασια οπος ειπαμε εινε αψογο.
    τελειο προιον σε πολι καλη τιμη.σιγουρα θα παρω κανα-δυο ακομα να εχω να βρισκοντε.
    αυτη εινε η προσωπικη μου γνωμη παντα χωρις να θελω να κανω διαφιμιση,υγειενετε καλα ξυρισματα σε ολους

    5
  • Δες τα όλα
1,80 €
5,00 €   μεταφορικά