Οθόνες Υπολογιστών

Asus VC239H IPS Monitor 23" FHD 1920x1080 με Χρόνο Απόκρισης 5ms GTG

Η οθόνη υπολογιστή VC239H της Asus έχει ανάλυση 1920x1080 και διαγώνιο 23 ίντσες. Εξοπλισμένη με IPS panel, αποδίδει ζωντανά χρώματα και έχει μεγάλες γωνίες θέασης. Αποτελεί κατάλληλη επιλογή για χρήση καθημερινών εφαρμογών, αλλά και για επεξεργασία εικόνας και video. Η Full HD ανάλυση σας επιτρέπει να δουλεύετε με άνεση και να παίξετε παιχνίδια ή να δείτε ταινίες σε υψηλή ευκρίνεια. Τέλος, η οθόνη διαθέτει ενσωματωμένα ηχεία, οπότε δεν θα χρειαστείτε οπωσδήποτε ηχεία υπολογιστή. Δες όλη την περιγραφή

  • Ανάλυση: 1920x1080
  • Χρόνος Απόκρισης (GTG): 5ms
  • Ρυθμός Ανανέωσης: 60Hz
  • Τύπος Σύνδεσης: DVI, HDMI, VGA (D-sub)

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει ωραία εικόνα και είναι ξεκούραστη.

To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Περιγραφή

Περιγραφή

Η οθόνη υπολογιστή VC239H της Asus έχει ανάλυση 1920x1080 και διαγώνιο 23 ίντσες. Εξοπλισμένη με IPS panel, αποδίδει ζωντανά χρώματα και έχει μεγάλες γωνίες θέασης. Αποτελεί κατάλληλη επιλογή για χρήση καθημερινών εφαρμογών, αλλά και για επεξεργασία εικόνας και video. Η Full HD ανάλυση σας επιτρέπει να δουλεύετε με άνεση και να παίξετε παιχνίδια ή να δείτε ταινίες σε υψηλή ευκρίνεια. Τέλος, η οθόνη διαθέτει ενσωματωμένα ηχεία, οπότε δεν θα χρειαστείτε οπωσδήποτε ηχεία υπολογιστή.

  • Ανάλυση: 1920x1080
  • Χρόνος Απόκρισης (GTG): 5ms
  • Ρυθμός Ανανέωσης: 60Hz
  • Τύπος Σύνδεσης: DVI, HDMI, VGA (D-sub)

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει ωραία εικόνα και είναι ξεκούραστη.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Panel
IPS
HDR
Όχι
Curved
Όχι
Βαθμός Καμπυλότητας
-
UltraWide
Όχι
Διαγώνιος
23 "
Ανάλυση
1920x1080
Αντίθεση
1000 :1
Χρόνος Απόκρισης (GTG)
5 ms
Ρυθμός Ανανέωσης
60 Hz
Aspect Ratio
16:9

Εργονομία Βάσης

Ρύθμιση Κλίσης
-
Ρύθμιση Ύψους
-
Κατακόρυφη Περιστροφή
-
Οριζόντια Περιστροφή
-
Δυνατότητα Επιτοίχιας Τοποθέτησης (Vesa)
100 x 100 mm

Συνδεσιμότητα

Τύπος Σύνδεσης
DVI, HDMI, VGA (D-sub)

Έξτρα Χαρακτηριστικά

Ηχεία
Ναι
Eye Comfort
-
Χρώμα
Μαύρο
Camera
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (5)

Αξιολογήσεις

  1. 3
  2. 1
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άνεση
  • Εικόνα
  • Γωνία θέασης
  • Μενού
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Απόκριση
  • Την έχω σχεδόν 3 χρόνια και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Τα χρώματα της είναι πολύ καλά, ειδικά αν έρχεστε απο TN πάνελ, είναι η μέρα με τη νύχτα.
    Στα αρνητικά της η βάση η οποία κουνάει με το παραμικρό και ένα ελαφρύ backlight bleeding. Επίσης λόγω 5ms response time δεν είναι ιδανική για games, ειδικά τώρα που τα gaming monitors ξεκινούν από πολύ χαμηλές τιμές.
    Επίσης σε αυτά τα λεφτά ίσως να βρείτε πιο νέο μοντέλο πλέον αλλά αν τη βρείτε σε προσφορά μη διστάσετε!
    (PS: Τα ηχεία δε τα σχολιάζω επειδή δεν τα έχω χρησιμοποιήσει ποτέ)

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Απόκριση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Απίστευτα χρώματα για τα 160€ που την αγόρασα σίγουρα αξίζει τα λεφτά της. Ips με vesa panel τέλειος συνδυασμός... Μην διστασετε!!!

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΑΧΘΟΣ ΑΡΟΥΡΗΣ
    5
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν εξαιρέσει κάποιος τα ηχεία το προϊόν είναι άριστο.Αλλά ποιος είναι καλυμμένος με ηχεία οθόνης για μουσική ταινίες ή gaming?.Τα ηχεία είναι τυπικά.Εικόνα και λειτουργίες είναι πολύ σωστά.Η ips και στο διάβασμα αλλά και σε μεγάλες γωνίες θέασης κάνουν την διαφορά και μην ξεχνάμε τα 3 χρόνια εγγύησης.Εγώ θα ήθελα και Line out που δεν έχει.Η λειτουργία Darkroom εξαιρετική.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GeorgePr
    3
    13 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχω εδώ και ενάμιση μήνα περίπου.
    Έχει πολύ ωραίο design (ειδικά η λευκή) σε σχέση με άλλες (πχ Dell, Samsung, LG). Είναι λεπτή, έχει bezelless design, το οποίο θα μου άρεσε πολύ περισσότερο αν η είκόνα έφτανε όντως μέχρι την άκρη. Η εικόνα της είναι καλή. Είναι εξοπλισμένη με HDMI, DVI και VGA, οπότε δεν θα έχετε πρόβλημα με αυτό. Κανονικά θα έπρεπε να έχει και DisplayPort, αλλά έτσι κι αλλιώς δεν με ενθουσίασε η εικόνα για να πω ότι μπορεί κανείς να κερδίσει το κάτι παραπάνω με DP, και επομένως πιστεύω ότι το HDMI και το DVI είναι υπεραρκετά για αυτή την οθόνη.
    Επίσης, διάλεξα τη συγκεκριμένη γιατί έχει VESA το οποίο χρειάζομαι προσωπικά. Αν θέλετε να πάρετε οθόνη σε αυτά τα λεφτά με VESA, μάλλον αυτή είναι η καλύτερη επιλογή, καθώς, ούτως ή άλλως, υπάρχουν πάρα πολύ λίγες οθόνες IPS με VESA, διότι είναι αρκετά λεπτές και μη στιβαρές για τέτοιες δουλειές (το θέμα είναι κατασκευαστικό). Προσθέτω ότι όλη η κατασκευή είναι πλαστική και επομένως πολύ εύθραυστη.
    Αποδίδει σχετικά καλά τα περισσότερα χρώματα και είναι αρκετά φωτεινή. Παρ' όλα αυτά, δεν με ενθουσίασε καθόλου η αποτύπωση του μαύρου, καθώς την περίμενα πολύ καλύτερη. Το μαύρο δεν είναι καθόλου σκούρο, αντιθέτως φαίνεται πολύ ξεθωριασμένο ("ανοικτό", φωτεινό μαύρο). Κάτι άλλο που παρατήρησα είναι ότι η λειτουργία VividPixel κάνει τα πάντα να φαίνονται τελείως pixelιασμένα και saturated και κατά τη γνώμη μου είναι ό,τι χειρότερο μπορούσε να κάνει η Asus. Ευτυχώς η λειτουργία αυτή έχει τέσσερις "σκάλες", 0 - 100, οπότε μπορεί κάποιος να την έχει είτε τελείως off, είτε στο 25, όπου ίσα ίσα που βελτιώνει λίγο την εικόνα.
    Οι λειτουργίες Splendid με έχουν βολέψει σε γενικές γραμμές. Υπάρχουν επιλογές όπως οι Darkroom, Game Mode και Reading Mode, που χρησιμοποιώ συνέχεια, αλλά και κάποιες άλλες χωρίς ουσιαστικό νόημα ύπαρξης.
    Τα πλήκτρα της οθόνης είναι αρκετά καλοφτιαγμένα (προσοχή δεν είναι αφής όπως της σειράς VC) και μέχρι στιγμής δεν έχουν εμφανίσει κανένα απολύτως πρόβλημα. Αξίζει να σημειωθεί ότι βρίσκονται λίγο πιο πίσω από το μπροστινό πλαίσιο ώστε να μην φαίνονται καθόλου από μπροστά.
    Τέλος, τα ενσωματωμένα ηχεία είναι επιεικώς για τα σκουπίδια. Δεν έχω ξαναδεί τόσο κακή ποιότητα ήχου σε ηχεία οθόνης (ή laptop), ακόμα και σε προϊόντα δεκαετίας. Αν θέλετε ηχεία και δεν έχετε ήδη, πάρτε μαζί με την οθόνη δύο-τρία να έχετε, γιατί θα απογοητευτείτε έτσι κι αλλιώς.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Την έχω σχεδόν 3 χρόνια και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Τα χρώματα της είναι πολύ καλά, ειδικά αν έρχεστε απο TN πάνελ, είναι η μέρα με τη νύχτα.
    Στα αρνητικά της η βάση η οποία κουνάει με το παραμικρό και ένα ελαφρύ backlight bleeding. Επίσης λόγω 5ms response time δεν είναι ιδανική για games, ειδικά τώρα που τα gaming monitors ξεκινούν από πολύ χαμηλές τιμές.
    Επίσης σε αυτά τα λεφτά ίσως να βρείτε πιο νέο μοντέλο πλέον αλλά αν τη βρείτε σε προσφορά μη διστάσετε!
    (PS: Τα ηχεία δε τα σχολιάζω επειδή δεν τα έχω χρησιμοποιήσει ποτέ)

    0
  • Απίστευτα χρώματα για τα 160€ που την αγόρασα σίγουρα αξίζει τα λεφτά της. Ips με vesa panel τέλειος συνδυασμός... Μην διστασετε!!!

    0
  • Αν εξαιρέσει κάποιος τα ηχεία το προϊόν είναι άριστο.Αλλά ποιος είναι καλυμμένος με ηχεία οθόνης για μουσική ταινίες ή gaming?.Τα ηχεία είναι τυπικά.Εικόνα και λειτουργίες είναι πολύ σωστά.Η ips και στο διάβασμα αλλά και σε μεγάλες γωνίες θέασης κάνουν την διαφορά και μην ξεχνάμε τα 3 χρόνια εγγύησης.Εγώ θα ήθελα και Line out που δεν έχει.Η λειτουργία Darkroom εξαιρετική.

    10
  • Την έχω εδώ και ενάμιση μήνα περίπου.
    Έχει πολύ ωραίο design (ειδικά η λευκή) σε σχέση με άλλες (πχ Dell, Samsung, LG). Είναι λεπτή, έχει bezelless design, το οποίο θα μου άρεσε πολύ περισσότερο αν η είκόνα έφτανε όντως μέχρι την άκρη. Η εικόνα της είναι καλή. Είναι εξοπλισμένη με HDMI, DVI και VGA, οπότε δεν θα έχετε πρόβλημα με αυτό. Κανονικά θα έπρεπε να έχει και DisplayPort, αλλά έτσι κι αλλιώς δεν με ενθουσίασε η εικόνα για να πω ότι μπορεί κανείς να κερδίσει το κάτι παραπάνω με DP, και επομένως πιστεύω ότι το HDMI και το DVI είναι υπεραρκετά για αυτή την οθόνη.
    Επίσης, διάλεξα τη συγκεκριμένη γιατί έχει VESA το οποίο χρειάζομαι προσωπικά. Αν θέλετε να πάρετε οθόνη σε αυτά τα λεφτά με VESA, μάλλον αυτή είναι η καλύτερη επιλογή, καθώς, ούτως ή άλλως, υπάρχουν πάρα πολύ λίγες οθόνες IPS με VESA, διότι είναι αρκετά λεπτές και μη στιβαρές για τέτοιες δουλειές (το θέμα είναι κατασκευαστικό). Προσθέτω ότι όλη η κατασκευή είναι πλαστική και επομένως πολύ εύθραυστη.
    Αποδίδει σχετικά καλά τα περισσότερα χρώματα και είναι αρκετά φωτεινή. Παρ' όλα αυτά, δεν με ενθουσίασε καθόλου η αποτύπωση του μαύρου, καθώς την περίμενα πολύ καλύτερη. Το μαύρο δεν είναι καθόλου σκούρο, αντιθέτως φαίνεται πολύ ξεθωριασμένο ("ανοικτό", φωτεινό μαύρο). Κάτι άλλο που παρατήρησα είναι ότι η λειτουργία VividPixel κάνει τα πάντα να φαίνονται τελείως pixelιασμένα και saturated και κατά τη γνώμη μου είναι ό,τι χειρότερο μπορούσε να κάνει η Asus. Ευτυχώς η λειτουργία αυτή έχει τέσσερις "σκάλες", 0 - 100, οπότε μπορεί κάποιος να την έχει είτε τελείως off, είτε στο 25, όπου ίσα ίσα που βελτιώνει λίγο την εικόνα.
    Οι λειτουργίες Splendid με έχουν βολέψει σε γενικές γραμμές. Υπάρχουν επιλογές όπως οι Darkroom, Game Mode και Reading Mode, που χρησιμοποιώ συνέχεια, αλλά και κάποιες άλλες χωρίς ουσιαστικό νόημα ύπαρξης.
    Τα πλήκτρα της οθόνης είναι αρκετά καλοφτιαγμένα (προσοχή δεν είναι αφής όπως της σειράς VC) και μέχρι στιγμής δεν έχουν εμφανίσει κανένα απολύτως πρόβλημα. Αξίζει να σημειωθεί ότι βρίσκονται λίγο πιο πίσω από το μπροστινό πλαίσιο ώστε να μην φαίνονται καθόλου από μπροστά.
    Τέλος, τα ενσωματωμένα ηχεία είναι επιεικώς για τα σκουπίδια. Δεν έχω ξαναδεί τόσο κακή ποιότητα ήχου σε ηχεία οθόνης (ή laptop), ακόμα και σε προϊόντα δεκαετίας. Αν θέλετε ηχεία και δεν έχετε ήδη, πάρτε μαζί με την οθόνη δύο-τρία να έχετε, γιατί θα απογοητευτείτε έτσι κι αλλιώς.

    13
  • 0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

5 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Panel
IPS
HDR
Όχι
Curved
Όχι
Βαθμός Καμπυλότητας
-
UltraWide
Όχι
Διαγώνιος
23 "
Ανάλυση
1920x1080
Αντίθεση
1000 :1
Χρόνος Απόκρισης (GTG)
5 ms
Ρυθμός Ανανέωσης
60 Hz
Aspect Ratio
16:9

Εργονομία Βάσης

Ρύθμιση Κλίσης
-
Ρύθμιση Ύψους
-
Κατακόρυφη Περιστροφή
-
Οριζόντια Περιστροφή
-
Δυνατότητα Επιτοίχιας Τοποθέτησης (Vesa)
100 x 100 mm

Συνδεσιμότητα

Τύπος Σύνδεσης
DVI, HDMI, VGA (D-sub)

Έξτρα Χαρακτηριστικά

Ηχεία
Ναι
Eye Comfort
-
Χρώμα
Μαύρο
Camera
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Περιγραφή

Η οθόνη υπολογιστή VC239H της Asus έχει ανάλυση 1920x1080 και διαγώνιο 23 ίντσες. Εξοπλισμένη με IPS panel, αποδίδει ζωντανά χρώματα και έχει μεγάλες γωνίες θέασης. Αποτελεί κατάλληλη επιλογή για χρήση καθημερινών εφαρμογών, αλλά και για επεξεργασία εικόνας και video. Η Full HD ανάλυση σας επιτρέπει να δουλεύετε με άνεση και να παίξετε παιχνίδια ή να δείτε ταινίες σε υψηλή ευκρίνεια. Τέλος, η οθόνη διαθέτει ενσωματωμένα ηχεία, οπότε δεν θα χρειαστείτε οπωσδήποτε ηχεία υπολογιστή.

  • Ανάλυση: 1920x1080
  • Χρόνος Απόκρισης (GTG): 5ms
  • Ρυθμός Ανανέωσης: 60Hz
  • Τύπος Σύνδεσης: DVI, HDMI, VGA (D-sub)

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει ωραία εικόνα και είναι ξεκούραστη.

Κατασκευαστής

Αξιολογήσεις (5)

  1. 3
  2. 1
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άνεση
  • Εικόνα
  • Γωνία θέασης
  • Μενού
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Απόκριση
  • Την έχω σχεδόν 3 χρόνια και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Τα χρώματα της είναι πολύ καλά, ειδικά αν έρχεστε απο TN πάνελ, είναι η μέρα με τη νύχτα.
    Στα αρνητικά της η βάση η οποία κουνάει με το παραμικρό και ένα ελαφρύ backlight bleeding. Επίσης λόγω 5ms response time δεν είναι ιδανική για games, ειδικά τώρα που τα gaming monitors ξεκινούν από πολύ χαμηλές τιμές.
    Επίσης σε αυτά τα λεφτά ίσως να βρείτε πιο νέο μοντέλο πλέον αλλά αν τη βρείτε σε προσφορά μη διστάσετε!
    (PS: Τα ηχεία δε τα σχολιάζω επειδή δεν τα έχω χρησιμοποιήσει ποτέ)

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Απόκριση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Απίστευτα χρώματα για τα 160€ που την αγόρασα σίγουρα αξίζει τα λεφτά της. Ips με vesa panel τέλειος συνδυασμός... Μην διστασετε!!!

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΑΧΘΟΣ ΑΡΟΥΡΗΣ
    5
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν εξαιρέσει κάποιος τα ηχεία το προϊόν είναι άριστο.Αλλά ποιος είναι καλυμμένος με ηχεία οθόνης για μουσική ταινίες ή gaming?.Τα ηχεία είναι τυπικά.Εικόνα και λειτουργίες είναι πολύ σωστά.Η ips και στο διάβασμα αλλά και σε μεγάλες γωνίες θέασης κάνουν την διαφορά και μην ξεχνάμε τα 3 χρόνια εγγύησης.Εγώ θα ήθελα και Line out που δεν έχει.Η λειτουργία Darkroom εξαιρετική.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GeorgePr
    3
    13 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχω εδώ και ενάμιση μήνα περίπου.
    Έχει πολύ ωραίο design (ειδικά η λευκή) σε σχέση με άλλες (πχ Dell, Samsung, LG). Είναι λεπτή, έχει bezelless design, το οποίο θα μου άρεσε πολύ περισσότερο αν η είκόνα έφτανε όντως μέχρι την άκρη. Η εικόνα της είναι καλή. Είναι εξοπλισμένη με HDMI, DVI και VGA, οπότε δεν θα έχετε πρόβλημα με αυτό. Κανονικά θα έπρεπε να έχει και DisplayPort, αλλά έτσι κι αλλιώς δεν με ενθουσίασε η εικόνα για να πω ότι μπορεί κανείς να κερδίσει το κάτι παραπάνω με DP, και επομένως πιστεύω ότι το HDMI και το DVI είναι υπεραρκετά για αυτή την οθόνη.
    Επίσης, διάλεξα τη συγκεκριμένη γιατί έχει VESA το οποίο χρειάζομαι προσωπικά. Αν θέλετε να πάρετε οθόνη σε αυτά τα λεφτά με VESA, μάλλον αυτή είναι η καλύτερη επιλογή, καθώς, ούτως ή άλλως, υπάρχουν πάρα πολύ λίγες οθόνες IPS με VESA, διότι είναι αρκετά λεπτές και μη στιβαρές για τέτοιες δουλειές (το θέμα είναι κατασκευαστικό). Προσθέτω ότι όλη η κατασκευή είναι πλαστική και επομένως πολύ εύθραυστη.
    Αποδίδει σχετικά καλά τα περισσότερα χρώματα και είναι αρκετά φωτεινή. Παρ' όλα αυτά, δεν με ενθουσίασε καθόλου η αποτύπωση του μαύρου, καθώς την περίμενα πολύ καλύτερη. Το μαύρο δεν είναι καθόλου σκούρο, αντιθέτως φαίνεται πολύ ξεθωριασμένο ("ανοικτό", φωτεινό μαύρο). Κάτι άλλο που παρατήρησα είναι ότι η λειτουργία VividPixel κάνει τα πάντα να φαίνονται τελείως pixelιασμένα και saturated και κατά τη γνώμη μου είναι ό,τι χειρότερο μπορούσε να κάνει η Asus. Ευτυχώς η λειτουργία αυτή έχει τέσσερις "σκάλες", 0 - 100, οπότε μπορεί κάποιος να την έχει είτε τελείως off, είτε στο 25, όπου ίσα ίσα που βελτιώνει λίγο την εικόνα.
    Οι λειτουργίες Splendid με έχουν βολέψει σε γενικές γραμμές. Υπάρχουν επιλογές όπως οι Darkroom, Game Mode και Reading Mode, που χρησιμοποιώ συνέχεια, αλλά και κάποιες άλλες χωρίς ουσιαστικό νόημα ύπαρξης.
    Τα πλήκτρα της οθόνης είναι αρκετά καλοφτιαγμένα (προσοχή δεν είναι αφής όπως της σειράς VC) και μέχρι στιγμής δεν έχουν εμφανίσει κανένα απολύτως πρόβλημα. Αξίζει να σημειωθεί ότι βρίσκονται λίγο πιο πίσω από το μπροστινό πλαίσιο ώστε να μην φαίνονται καθόλου από μπροστά.
    Τέλος, τα ενσωματωμένα ηχεία είναι επιεικώς για τα σκουπίδια. Δεν έχω ξαναδεί τόσο κακή ποιότητα ήχου σε ηχεία οθόνης (ή laptop), ακόμα και σε προϊόντα δεκαετίας. Αν θέλετε ηχεία και δεν έχετε ήδη, πάρτε μαζί με την οθόνη δύο-τρία να έχετε, γιατί θα απογοητευτείτε έτσι κι αλλιώς.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Την έχω σχεδόν 3 χρόνια και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Τα χρώματα της είναι πολύ καλά, ειδικά αν έρχεστε απο TN πάνελ, είναι η μέρα με τη νύχτα.
    Στα αρνητικά της η βάση η οποία κουνάει με το παραμικρό και ένα ελαφρύ backlight bleeding. Επίσης λόγω 5ms response time δεν είναι ιδανική για games, ειδικά τώρα που τα gaming monitors ξεκινούν από πολύ χαμηλές τιμές.
    Επίσης σε αυτά τα λεφτά ίσως να βρείτε πιο νέο μοντέλο πλέον αλλά αν τη βρείτε σε προσφορά μη διστάσετε!
    (PS: Τα ηχεία δε τα σχολιάζω επειδή δεν τα έχω χρησιμοποιήσει ποτέ)

    0
  • Απίστευτα χρώματα για τα 160€ που την αγόρασα σίγουρα αξίζει τα λεφτά της. Ips με vesa panel τέλειος συνδυασμός... Μην διστασετε!!!

    0
  • Αν εξαιρέσει κάποιος τα ηχεία το προϊόν είναι άριστο.Αλλά ποιος είναι καλυμμένος με ηχεία οθόνης για μουσική ταινίες ή gaming?.Τα ηχεία είναι τυπικά.Εικόνα και λειτουργίες είναι πολύ σωστά.Η ips και στο διάβασμα αλλά και σε μεγάλες γωνίες θέασης κάνουν την διαφορά και μην ξεχνάμε τα 3 χρόνια εγγύησης.Εγώ θα ήθελα και Line out που δεν έχει.Η λειτουργία Darkroom εξαιρετική.

    10
  • Την έχω εδώ και ενάμιση μήνα περίπου.
    Έχει πολύ ωραίο design (ειδικά η λευκή) σε σχέση με άλλες (πχ Dell, Samsung, LG). Είναι λεπτή, έχει bezelless design, το οποίο θα μου άρεσε πολύ περισσότερο αν η είκόνα έφτανε όντως μέχρι την άκρη. Η εικόνα της είναι καλή. Είναι εξοπλισμένη με HDMI, DVI και VGA, οπότε δεν θα έχετε πρόβλημα με αυτό. Κανονικά θα έπρεπε να έχει και DisplayPort, αλλά έτσι κι αλλιώς δεν με ενθουσίασε η εικόνα για να πω ότι μπορεί κανείς να κερδίσει το κάτι παραπάνω με DP, και επομένως πιστεύω ότι το HDMI και το DVI είναι υπεραρκετά για αυτή την οθόνη.
    Επίσης, διάλεξα τη συγκεκριμένη γιατί έχει VESA το οποίο χρειάζομαι προσωπικά. Αν θέλετε να πάρετε οθόνη σε αυτά τα λεφτά με VESA, μάλλον αυτή είναι η καλύτερη επιλογή, καθώς, ούτως ή άλλως, υπάρχουν πάρα πολύ λίγες οθόνες IPS με VESA, διότι είναι αρκετά λεπτές και μη στιβαρές για τέτοιες δουλειές (το θέμα είναι κατασκευαστικό). Προσθέτω ότι όλη η κατασκευή είναι πλαστική και επομένως πολύ εύθραυστη.
    Αποδίδει σχετικά καλά τα περισσότερα χρώματα και είναι αρκετά φωτεινή. Παρ' όλα αυτά, δεν με ενθουσίασε καθόλου η αποτύπωση του μαύρου, καθώς την περίμενα πολύ καλύτερη. Το μαύρο δεν είναι καθόλου σκούρο, αντιθέτως φαίνεται πολύ ξεθωριασμένο ("ανοικτό", φωτεινό μαύρο). Κάτι άλλο που παρατήρησα είναι ότι η λειτουργία VividPixel κάνει τα πάντα να φαίνονται τελείως pixelιασμένα και saturated και κατά τη γνώμη μου είναι ό,τι χειρότερο μπορούσε να κάνει η Asus. Ευτυχώς η λειτουργία αυτή έχει τέσσερις "σκάλες", 0 - 100, οπότε μπορεί κάποιος να την έχει είτε τελείως off, είτε στο 25, όπου ίσα ίσα που βελτιώνει λίγο την εικόνα.
    Οι λειτουργίες Splendid με έχουν βολέψει σε γενικές γραμμές. Υπάρχουν επιλογές όπως οι Darkroom, Game Mode και Reading Mode, που χρησιμοποιώ συνέχεια, αλλά και κάποιες άλλες χωρίς ουσιαστικό νόημα ύπαρξης.
    Τα πλήκτρα της οθόνης είναι αρκετά καλοφτιαγμένα (προσοχή δεν είναι αφής όπως της σειράς VC) και μέχρι στιγμής δεν έχουν εμφανίσει κανένα απολύτως πρόβλημα. Αξίζει να σημειωθεί ότι βρίσκονται λίγο πιο πίσω από το μπροστινό πλαίσιο ώστε να μην φαίνονται καθόλου από μπροστά.
    Τέλος, τα ενσωματωμένα ηχεία είναι επιεικώς για τα σκουπίδια. Δεν έχω ξαναδεί τόσο κακή ποιότητα ήχου σε ηχεία οθόνης (ή laptop), ακόμα και σε προϊόντα δεκαετίας. Αν θέλετε ηχεία και δεν έχετε ήδη, πάρτε μαζί με την οθόνη δύο-τρία να έχετε, γιατί θα απογοητευτείτε έτσι κι αλλιώς.

    13
  • 0
  • Δες τα όλα