Η πολυβιταμίνη ΕVIOL MultiVitamin συμβάλλει:
- Στην κάλυψη διατροφικών ελλείψεων που προκύπτουν από τη μη ισορροπημένη διατροφή.
- Στην προστασία των κυττάρων από το οξειδωτικό στρες, λόγω αντιοξειδωτικής δράσης.
- Στην παραγωγή ενέργειας.
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Τόνωσε τον οργανισμό σου πολύπλευρα και αποτελεσματικά με Πολυβιταμίνη EVIOL MultiVitamin, έναν μοναδικό συνδυασμό βιταμινών, μετάλλων και ιχνοστοιχείων, απαραίτητων για την καλή λειτουργία του.
Τόνωσε τον οργανισμό σου πολύπλευρα και αποτελεσματικά με Πολυβιταμίνη EVIOL MultiVitamin, έναν μοναδικό συνδυασμό βιταμινών, μετάλλων και ιχνοστοιχείων, απαραίτητων για την καλή λειτουργία του.
Το έχεις ήδη στο καλάθι σου από άλλο κατάστημα
Τόνωσε τον οργανισμό σου πολύπλευρα και αποτελεσματικά με Πολυβιταμίνη EVIOL MultiVitamin, έναν μοναδικό συνδυασμό βιταμινών, μετάλλων και ιχνοστοιχείων, απαραίτητων για την καλή λειτουργία του.
Η πολυβιταμίνη ΕVIOL MultiVitamin συμβάλλει:
Ενήλικες και παιδιά άνω των 15 ετών: Μία κάψουλα ημερησίως μετά το πρωϊνό για διάρκεια 3 μηνών.
Διακοπή για 1 μήνα και επανάληψη της αγωγής.
Πάντα στην υπηρεσία της ανθρώπινης φύσης, η GAP χρησιμοποιεί την τεχνολογία μαλακής κάψουλας σε όλα τα EVIOL συμπληρώματα διατροφής της, επιτρέποντας στον ανθρώπινο οργανισμό να απολαμβάνει στο μέγιστο βαθμό όλα τα οφέλη τους.
Οι μαλακές κάψουλες διακρίνονται για:
Η μαλακή κάψουλα αποτελεί την ιδανική μορφή χορήγησης δραστικών συστατικών από το στόμα καθώς παρουσιάζει βέλτιστη διαλυτοποίηση και αποτελεί ιδανική λύση για ελαιώδη δραστικά συστατικά (ιχθυέλαιο), λιποδιαλυτά ή συνδυασμό λιποδιαλυτών και υδατοδιαλυτών δραστικών συστατικών.
Τα δραστικά αυτά και οι συνδυασμοί τους είναι δύσκολο να χορηγηθούν σε άλλη φαρμακοτεχνική μορφή από αυτή της μαλακής κάψουλας, όπως π.χ. σε δισκία ή σκληρές κάψουλες.
Βιταμίνη C και Νιασίνη: O συνδυασμός τους συμβάλλει στη μείωση της κούρασης και της κόπωσης.*
Χρώμιο: Συμβάλλει στη διατήρηση των φυσιολογικών επιπέδων γλυκόζης στο αίμα και είναι χρήσιμο σε περιπτώσεις έλλειψης μετά από δίαιτες, ακραία άσκηση ή άλλες παρεμφερείς καταστάσεις.*
Συνένζυμο Q10: Αντιοξειδωτικό συστατικό το οποίο συναντάται κυρίως στα μιτοχόνδρια. Τα επίπεδα του Q10 και της βιταμίνης Β6 στο πλάσμα του αίματος συσχετίζονται με το μειωμένο κίνδυνο εμφάνισης στεφανιαίας νόσου.*
* Tα παραπάνω αποτελούν εγκεκριμένους ισχυρισμούς υγείας από την Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφάλεια Τροφίμων (EFSA) ή υποστηρίζονται από δημοσιεύσεις σε παγκοσμίου κύρους επιστημονικά περιοδικά.
Δεν περιέχει ζάχαρη, ιώδιο, γλουτένη.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Πραγματικά, έκαναν ουσιαστική αλλαγή στην αντοχή μου μέσα στη μέρα. Εκεί που το μεσημέρι ένιωθα εξάντληση, οι βιταμίνες μου έδιναν την ενέργεια που χρειαζόμουν για να συνεχίσω το πρόγραμμά μου.
Τις πηραμε μαζί με το αγορι μου. Μας δημιούργησαν και στους δυο πρόβλημα στο στομάχι.. Ίσως δεν ταιριάζουν σε εμάς..
Έχω πάρει ένα κουτί πριν μήνες, τώρα θα πάρω το δεύτερο μόνο g10, επειδή παίρνω στατίνη για την χοληστερίνη, βοηθά πολύ, μου το σύστησε καρδιολόγος.
Την παίρνω εδώ κ 1 μήνα..Ελπίζω να βοηθήσει σε βάθος χρόνου!
update:Μετά από καιρό κ διάφορες παρατηρήσεις,έχω να πω ότι μου έφεραν τεράστια αϋπνία πολλές φορές..
αρκετά καλή! και η εταιρεία είναι αξιόπιστη. η κάψουλα είναι αρκετά μεγάλη αλλά γλιστράει. προτιμάτε να πίνετε και μισή γουλιά νερό ΠΡΙΝ!!
Δε ξέρω τι λένε οι άλλοι εγώ όταν τις παίρνω γίνομαι superwoman είναι πολύ καλές εγώ θα τις πάρω και τώρα το καλοκαίρι καλό θα μου κάνουν
το χειμώνα που τις πήρα σώθηκα δεν αρρώστησα τόσο συχνά όπως παλιότερα σίγουρα το χειμώνα θα είναι το απαραίτητο αξεσουάρ μου
Εξαιρετικό προϊόν, ειδικά αν χρειάζεστε τόνωση και περισσότερο ενέργεια. Προσοχή, το συγκεκριμένο με Q10 όχι με ginseng
Με χρήση 2 μηνών, έχω τις καλύτερες εντυπώσεις, με έντονο καθημερινό πρόγραμμα από πολύ νωρίς το πρωί, δουλειά - παιδιά - γυμναστήριο, και ολοκλήρωση αργά το βράδυ.
Είναι κι από Ελληνική εταιρία!
Παράγγειλα ξανά.
Τις πίνω τακτικά... γιατί έχω βρογχικό άσθμα...και όταν αρρωσταίνω αρρωσταίνω βαριά...
Τώρα έχω γρίπη και χάρη στις βιταμίνες αυτές την περνάω ελαφριά...
Μου την σύστησε η ενδοκρινολόγος μου, ειναι πολυ καλη οπως μου ειπε. Επίσης ειναι χωρίς ιώδιο μιας και εχω θυροειδή. Μπορεί ομως να την παρει οποιοδήποτε.
Έχοντας τελειώσει λοιπόν το πρώτο κουτί κ έχω πιεί άλλες δέκα από το δεύτερο κουτί είμαι πιο χάλια από ποτέ. Τρελή αδυναμία και εξάντληση. Της έκοψα κ μετά από μια εβδομάδα συνήλθα.
Πήραμε τις βιταμίνες και εγώ και η κόρη μου είχαμε ναυτία και τις 2 πρώτες μέρες κάναμε εμετό σε διαφορετικό χρόνο δηλαδή εγώ τις είχα πάρει Αύγουστο και τις ξεκίνησα η κόρη μου τώρα Σεπτέμβριο και εκείνη έπαθε το ίδιο . Προσπάθησα να τις παίρνω δοκιμάζοντας διαφορετικές ώρες αλλά πάλι η ναυτία υπάρχει. Δεν θα τις ξαναπαρω
Θέλουν προσοχή. ξεδχαστικα και τις πειρα 2 μήνες συννεχομενα .. στον εναμιση μηνα μου προκαλεσαν πρυξιμο .. καλες αλλα θέλει ενα μηνα και μετα διακοπή όπως γραφει
Είναι ο 3ος μήνας που την χρησιμοποιώ και πρέπει να σταματήσω τώρα για 1 μήνα όπως γράφει και στο κουτί. Εγώ έχω δει βελτίωση μεγάλη. Ξαναβρήκα τις δυνάμεις μου μετά από απανωτές ιώσεις που είχα περάσει πριν ξεκινήσω την αγωγή. Ενώ όλοι γύρω μου έχουν αρρωστήσει εγώ προς το παρόν δεν έχω κάτι!! Δεν κάνει δουλειά με τον 1ο μήνα μετά το δίμηνο είδα διαφορά. Δεν με πείραξαν πουθενά, καμία παρενέργεια, ίσως γιατί τις είχα πραγματική ανάγκη αυτές τις βιταμίνες που περιλαμβάνει . Αν χρειαστεί ναι θα τις ξαναπάρω!!
Μια εβδομάδα ακριβώς που τα παίρνω συνεχόμενα, στην προσπάθεια μου να κάνω διατροφή με κάποια συμπληρώματα. Φταίει που τα έπαιρνα το πρωί, πολύ κοντά στην κάψουλα σιδήρου? Φταίει που κάνω θεραπεία με αντισυλληπτικά για τεχνητή εμμηνόπαυση? Φταίει που κάνω διαλειμματική νηστεία? Όπως και να 'χει, δεν περίμενα ποτέ ότι μετά από 5 ημέρες λήψης βιταμινών θα αισθανομουν χειρότερα από τις μέρες που και κάκιστη διατροφή έκανα και δεν έπαιρνα κανένα απολύτως συμπλήρωμα. Ζαλάδες έως ίλιγγο, αστάθεια, αδυναμία και τρέμουλο ήταν μερικά απ' τα σημερινά μόλις συμπτώματα. Δεν θα τα πρότεινα σε καμία περίπτωση.
είναι 3η μέρα που τα παίρνω, έχω πονοκεφάλους συνέχεια αλλά δν είμαι σίγουρη ότι το προκαλούν αυτά τα χάπια. επίσης δεν νιώθω κάποια θετικότατη που διάβασα σε άλλα σχόλια, ίσως είναι πολύ νωρις
Πολυ καλες βιταμινες...
Εχει συνενζυμο Q10, που βοηθαει στους πονοκεφαλους...
Με βοηθησε παρα πολυ...
Μπορώ να κάνω μια μέτρια κριτική. Δε μπορώ να πω παιρνοντάς τις οτι ένιωθα αρκετά καλύτερα. Δεν μπορώ ομως να ειμαι σίγουρη και απολυτα αντικειμενική γιατι δεν τους έδωσα και μια δεύτερη ευκαιρία. Ισως τις ξαναδοκιμάσω το Χειμώνα!
Πολύ καλό προϊόν και κάνει αυτό που υπόσχεται.
Μέχρι σήμερα δεν έχουμε κάποιο παράπονο, ούτε από αυτό , αλλά ούτε και από τα προϊόντα της εταιρείας.
Πολύ καλές βιταμίνες είδα διάφορα απο τις πρώτες μέρες, θεωρώ ότι είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί σε πολυβιταμινες για ενέργεια.
Δεν έχει βιταμίνη D. Το γράφει στα συστατικά τι έχει και τι δεν έχει. Το τονίζω γιατί ενδεχομένως να αναμένατε να έχει.
Πολυβιταμίνη την παίρνω εδώ και καιρό δεν είδα τις τρομερές διάφορες απλά λίγο οργανισμός μου τονώθηκε. Τιμή λίγο ακριβή για αυτά που προσφέρει.
Η αληθεια ειναι οτι δεν ενιωσα κατι σαν να μην επερνα τιποτα αλλα μου ανεβασαν τις τιμες στις βιταμινες στις εξετασεις αιματος. Ενταξει λογικο ηταν. Εγω δεν ειχα ελλειψη ισως καποιος που εχει ελλειψη να τον τονωσει οντως και να δει διαφορα. Για εμενα παντως αυτα που λεει δεν λειτουργησαν.
Την παίρνω συστηματικά τον τελευταίο χρόνο και όντως νιώθεις ότι σε τονώνει. Έχω έλλειψη σιδήρου που μου προκαλεί κατά καιρούς αδυναμία, όμως με τις συγκεκριμένες πολυβιταμίνες αποκτάω την ενέργεια που μου λείπει σε περιόδους έντονης κόπωσης
Προσωπικα στον οργανισμο μου εχει αμεσα αποτελεσματα,η τονωση ειναι αισθητη και υπαρχει μια διαφοροποιηση της καθημερινοτητας μου με ενα ελαφρυ «μπουσταρισμα» οπως ακριβως το ηθελα και περιμενα.
Χορηγήθηκε για ένα μήνα και μου φάνηκε μια χαρά. Θα δείξει σε βάθος χρόνου. Τιμή - Ποιότητα σε πολύ καλά επίπεδα
Είναι καλές βιταμίνες, αλλά προσωπικά σαν φοιτήτρια ιατρικής, με τρέξιμο στο νοσοκομείο από το πρωί και διάβασμα μέχρι το βράδυ, πιο πολύ με είχαν βοηθήσει οι πολυβιταμίνες της Epresat.
Η eviol ειναι κορυφη, εχω δοκιμασει πολλες πολυβιταμινες αλλων εταιρειων και με αυτες ειδα τη σημαντικοτερη διάφορα! Εμπιστευτειτε τις, ειναι πολυ ποιοτικο προϊόν!!!
Είναι μια χαρά για συμπλήρωμα διατροφής. Εγώ με πολύ λίγο ύπνο και πολύ δουλειά και ξενύχτι, βρήκα ρυθμό.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Κάνουν αυτό που λένε και έχουν ωραία γεύση
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλή ,την χρησιμοποιώ επειδή δεν έχει ιώδιο και έχω θυρεοειδή
Επιβεβαιωμένη αγορά
πολυ καλές πολυβιταμινες μου της πρότεινε η γιατρός μου.
Έχω πάρει ένα κουτί πριν μήνες, τώρα θα πάρω το δεύτερο μόνο g10, επειδή παίρνω στατίνη για την χοληστερίνη, βοηθά πολύ, μου το σύστησε καρδιολόγος.
Την παίρνω εδώ κ 1 μήνα..Ελπίζω να βοηθήσει σε βάθος χρόνου!
update:Μετά από καιρό κ διάφορες παρατηρήσεις,έχω να πω ότι μου έφεραν τεράστια αϋπνία πολλές φορές..
αρκετά καλή! και η εταιρεία είναι αξιόπιστη. η κάψουλα είναι αρκετά μεγάλη αλλά γλιστράει. προτιμάτε να πίνετε και μισή γουλιά νερό ΠΡΙΝ!!
Δε ξέρω τι λένε οι άλλοι εγώ όταν τις παίρνω γίνομαι superwoman είναι πολύ καλές εγώ θα τις πάρω και τώρα το καλοκαίρι καλό θα μου κάνουν
το χειμώνα που τις πήρα σώθηκα δεν αρρώστησα τόσο συχνά όπως παλιότερα σίγουρα το χειμώνα θα είναι το απαραίτητο αξεσουάρ μου
Εξαιρετικό προϊόν, ειδικά αν χρειάζεστε τόνωση και περισσότερο ενέργεια. Προσοχή, το συγκεκριμένο με Q10 όχι με ginseng
4294 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΓειά σας. Επειδή προορίζονται για άτομο που έχει πρόβλημα με την κατάποση γίνεται να τις ανοίγω τις κάψουλες;
Τόνωσε τον οργανισμό σου πολύπλευρα και αποτελεσματικά με Πολυβιταμίνη EVIOL MultiVitamin, έναν μοναδικό συνδυασμό βιταμινών, μετάλλων και ιχνοστοιχείων, απαραίτητων για την καλή λειτουργία του.
Η πολυβιταμίνη ΕVIOL MultiVitamin συμβάλλει:
Ενήλικες και παιδιά άνω των 15 ετών: Μία κάψουλα ημερησίως μετά το πρωϊνό για διάρκεια 3 μηνών.
Διακοπή για 1 μήνα και επανάληψη της αγωγής.
Πάντα στην υπηρεσία της ανθρώπινης φύσης, η GAP χρησιμοποιεί την τεχνολογία μαλακής κάψουλας σε όλα τα EVIOL συμπληρώματα διατροφής της, επιτρέποντας στον ανθρώπινο οργανισμό να απολαμβάνει στο μέγιστο βαθμό όλα τα οφέλη τους.
Οι μαλακές κάψουλες διακρίνονται για:
Η μαλακή κάψουλα αποτελεί την ιδανική μορφή χορήγησης δραστικών συστατικών από το στόμα καθώς παρουσιάζει βέλτιστη διαλυτοποίηση και αποτελεί ιδανική λύση για ελαιώδη δραστικά συστατικά (ιχθυέλαιο), λιποδιαλυτά ή συνδυασμό λιποδιαλυτών και υδατοδιαλυτών δραστικών συστατικών.
Τα δραστικά αυτά και οι συνδυασμοί τους είναι δύσκολο να χορηγηθούν σε άλλη φαρμακοτεχνική μορφή από αυτή της μαλακής κάψουλας, όπως π.χ. σε δισκία ή σκληρές κάψουλες.
Βιταμίνη C και Νιασίνη: O συνδυασμός τους συμβάλλει στη μείωση της κούρασης και της κόπωσης.*
Χρώμιο: Συμβάλλει στη διατήρηση των φυσιολογικών επιπέδων γλυκόζης στο αίμα και είναι χρήσιμο σε περιπτώσεις έλλειψης μετά από δίαιτες, ακραία άσκηση ή άλλες παρεμφερείς καταστάσεις.*
Συνένζυμο Q10: Αντιοξειδωτικό συστατικό το οποίο συναντάται κυρίως στα μιτοχόνδρια. Τα επίπεδα του Q10 και της βιταμίνης Β6 στο πλάσμα του αίματος συσχετίζονται με το μειωμένο κίνδυνο εμφάνισης στεφανιαίας νόσου.*
* Tα παραπάνω αποτελούν εγκεκριμένους ισχυρισμούς υγείας από την Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφάλεια Τροφίμων (EFSA) ή υποστηρίζονται από δημοσιεύσεις σε παγκοσμίου κύρους επιστημονικά περιοδικά.
Δεν περιέχει ζάχαρη, ιώδιο, γλουτένη.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Πραγματικά, έκαναν ουσιαστική αλλαγή στην αντοχή μου μέσα στη μέρα. Εκεί που το μεσημέρι ένιωθα εξάντληση, οι βιταμίνες μου έδιναν την ενέργεια που χρειαζόμουν για να συνεχίσω το πρόγραμμά μου.
Τις πηραμε μαζί με το αγορι μου. Μας δημιούργησαν και στους δυο πρόβλημα στο στομάχι.. Ίσως δεν ταιριάζουν σε εμάς..
Έχω πάρει ένα κουτί πριν μήνες, τώρα θα πάρω το δεύτερο μόνο g10, επειδή παίρνω στατίνη για την χοληστερίνη, βοηθά πολύ, μου το σύστησε καρδιολόγος.
Την παίρνω εδώ κ 1 μήνα..Ελπίζω να βοηθήσει σε βάθος χρόνου!
update:Μετά από καιρό κ διάφορες παρατηρήσεις,έχω να πω ότι μου έφεραν τεράστια αϋπνία πολλές φορές..
αρκετά καλή! και η εταιρεία είναι αξιόπιστη. η κάψουλα είναι αρκετά μεγάλη αλλά γλιστράει. προτιμάτε να πίνετε και μισή γουλιά νερό ΠΡΙΝ!!
Δε ξέρω τι λένε οι άλλοι εγώ όταν τις παίρνω γίνομαι superwoman είναι πολύ καλές εγώ θα τις πάρω και τώρα το καλοκαίρι καλό θα μου κάνουν
το χειμώνα που τις πήρα σώθηκα δεν αρρώστησα τόσο συχνά όπως παλιότερα σίγουρα το χειμώνα θα είναι το απαραίτητο αξεσουάρ μου
Εξαιρετικό προϊόν, ειδικά αν χρειάζεστε τόνωση και περισσότερο ενέργεια. Προσοχή, το συγκεκριμένο με Q10 όχι με ginseng
Με χρήση 2 μηνών, έχω τις καλύτερες εντυπώσεις, με έντονο καθημερινό πρόγραμμα από πολύ νωρίς το πρωί, δουλειά - παιδιά - γυμναστήριο, και ολοκλήρωση αργά το βράδυ.
Είναι κι από Ελληνική εταιρία!
Παράγγειλα ξανά.
Τις πίνω τακτικά... γιατί έχω βρογχικό άσθμα...και όταν αρρωσταίνω αρρωσταίνω βαριά...
Τώρα έχω γρίπη και χάρη στις βιταμίνες αυτές την περνάω ελαφριά...
Μου την σύστησε η ενδοκρινολόγος μου, ειναι πολυ καλη οπως μου ειπε. Επίσης ειναι χωρίς ιώδιο μιας και εχω θυροειδή. Μπορεί ομως να την παρει οποιοδήποτε.
Έχοντας τελειώσει λοιπόν το πρώτο κουτί κ έχω πιεί άλλες δέκα από το δεύτερο κουτί είμαι πιο χάλια από ποτέ. Τρελή αδυναμία και εξάντληση. Της έκοψα κ μετά από μια εβδομάδα συνήλθα.
Πήραμε τις βιταμίνες και εγώ και η κόρη μου είχαμε ναυτία και τις 2 πρώτες μέρες κάναμε εμετό σε διαφορετικό χρόνο δηλαδή εγώ τις είχα πάρει Αύγουστο και τις ξεκίνησα η κόρη μου τώρα Σεπτέμβριο και εκείνη έπαθε το ίδιο . Προσπάθησα να τις παίρνω δοκιμάζοντας διαφορετικές ώρες αλλά πάλι η ναυτία υπάρχει. Δεν θα τις ξαναπαρω
Θέλουν προσοχή. ξεδχαστικα και τις πειρα 2 μήνες συννεχομενα .. στον εναμιση μηνα μου προκαλεσαν πρυξιμο .. καλες αλλα θέλει ενα μηνα και μετα διακοπή όπως γραφει
Είναι ο 3ος μήνας που την χρησιμοποιώ και πρέπει να σταματήσω τώρα για 1 μήνα όπως γράφει και στο κουτί. Εγώ έχω δει βελτίωση μεγάλη. Ξαναβρήκα τις δυνάμεις μου μετά από απανωτές ιώσεις που είχα περάσει πριν ξεκινήσω την αγωγή. Ενώ όλοι γύρω μου έχουν αρρωστήσει εγώ προς το παρόν δεν έχω κάτι!! Δεν κάνει δουλειά με τον 1ο μήνα μετά το δίμηνο είδα διαφορά. Δεν με πείραξαν πουθενά, καμία παρενέργεια, ίσως γιατί τις είχα πραγματική ανάγκη αυτές τις βιταμίνες που περιλαμβάνει . Αν χρειαστεί ναι θα τις ξαναπάρω!!
Μια εβδομάδα ακριβώς που τα παίρνω συνεχόμενα, στην προσπάθεια μου να κάνω διατροφή με κάποια συμπληρώματα. Φταίει που τα έπαιρνα το πρωί, πολύ κοντά στην κάψουλα σιδήρου? Φταίει που κάνω θεραπεία με αντισυλληπτικά για τεχνητή εμμηνόπαυση? Φταίει που κάνω διαλειμματική νηστεία? Όπως και να 'χει, δεν περίμενα ποτέ ότι μετά από 5 ημέρες λήψης βιταμινών θα αισθανομουν χειρότερα από τις μέρες που και κάκιστη διατροφή έκανα και δεν έπαιρνα κανένα απολύτως συμπλήρωμα. Ζαλάδες έως ίλιγγο, αστάθεια, αδυναμία και τρέμουλο ήταν μερικά απ' τα σημερινά μόλις συμπτώματα. Δεν θα τα πρότεινα σε καμία περίπτωση.
είναι 3η μέρα που τα παίρνω, έχω πονοκεφάλους συνέχεια αλλά δν είμαι σίγουρη ότι το προκαλούν αυτά τα χάπια. επίσης δεν νιώθω κάποια θετικότατη που διάβασα σε άλλα σχόλια, ίσως είναι πολύ νωρις
Πολυ καλες βιταμινες...
Εχει συνενζυμο Q10, που βοηθαει στους πονοκεφαλους...
Με βοηθησε παρα πολυ...
Μπορώ να κάνω μια μέτρια κριτική. Δε μπορώ να πω παιρνοντάς τις οτι ένιωθα αρκετά καλύτερα. Δεν μπορώ ομως να ειμαι σίγουρη και απολυτα αντικειμενική γιατι δεν τους έδωσα και μια δεύτερη ευκαιρία. Ισως τις ξαναδοκιμάσω το Χειμώνα!
Πολύ καλό προϊόν και κάνει αυτό που υπόσχεται.
Μέχρι σήμερα δεν έχουμε κάποιο παράπονο, ούτε από αυτό , αλλά ούτε και από τα προϊόντα της εταιρείας.
Πολύ καλές βιταμίνες είδα διάφορα απο τις πρώτες μέρες, θεωρώ ότι είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί σε πολυβιταμινες για ενέργεια.
Δεν έχει βιταμίνη D. Το γράφει στα συστατικά τι έχει και τι δεν έχει. Το τονίζω γιατί ενδεχομένως να αναμένατε να έχει.
Πολυβιταμίνη την παίρνω εδώ και καιρό δεν είδα τις τρομερές διάφορες απλά λίγο οργανισμός μου τονώθηκε. Τιμή λίγο ακριβή για αυτά που προσφέρει.
Η αληθεια ειναι οτι δεν ενιωσα κατι σαν να μην επερνα τιποτα αλλα μου ανεβασαν τις τιμες στις βιταμινες στις εξετασεις αιματος. Ενταξει λογικο ηταν. Εγω δεν ειχα ελλειψη ισως καποιος που εχει ελλειψη να τον τονωσει οντως και να δει διαφορα. Για εμενα παντως αυτα που λεει δεν λειτουργησαν.
Την παίρνω συστηματικά τον τελευταίο χρόνο και όντως νιώθεις ότι σε τονώνει. Έχω έλλειψη σιδήρου που μου προκαλεί κατά καιρούς αδυναμία, όμως με τις συγκεκριμένες πολυβιταμίνες αποκτάω την ενέργεια που μου λείπει σε περιόδους έντονης κόπωσης
Προσωπικα στον οργανισμο μου εχει αμεσα αποτελεσματα,η τονωση ειναι αισθητη και υπαρχει μια διαφοροποιηση της καθημερινοτητας μου με ενα ελαφρυ «μπουσταρισμα» οπως ακριβως το ηθελα και περιμενα.
Χορηγήθηκε για ένα μήνα και μου φάνηκε μια χαρά. Θα δείξει σε βάθος χρόνου. Τιμή - Ποιότητα σε πολύ καλά επίπεδα
Είναι καλές βιταμίνες, αλλά προσωπικά σαν φοιτήτρια ιατρικής, με τρέξιμο στο νοσοκομείο από το πρωί και διάβασμα μέχρι το βράδυ, πιο πολύ με είχαν βοηθήσει οι πολυβιταμίνες της Epresat.
Η eviol ειναι κορυφη, εχω δοκιμασει πολλες πολυβιταμινες αλλων εταιρειων και με αυτες ειδα τη σημαντικοτερη διάφορα! Εμπιστευτειτε τις, ειναι πολυ ποιοτικο προϊόν!!!
Είναι μια χαρά για συμπλήρωμα διατροφής. Εγώ με πολύ λίγο ύπνο και πολύ δουλειά και ξενύχτι, βρήκα ρυθμό.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Κάνουν αυτό που λένε και έχουν ωραία γεύση
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλή ,την χρησιμοποιώ επειδή δεν έχει ιώδιο και έχω θυρεοειδή
Επιβεβαιωμένη αγορά
πολυ καλές πολυβιταμινες μου της πρότεινε η γιατρός μου.
Έχω πάρει ένα κουτί πριν μήνες, τώρα θα πάρω το δεύτερο μόνο g10, επειδή παίρνω στατίνη για την χοληστερίνη, βοηθά πολύ, μου το σύστησε καρδιολόγος.
Την παίρνω εδώ κ 1 μήνα..Ελπίζω να βοηθήσει σε βάθος χρόνου!
update:Μετά από καιρό κ διάφορες παρατηρήσεις,έχω να πω ότι μου έφεραν τεράστια αϋπνία πολλές φορές..
αρκετά καλή! και η εταιρεία είναι αξιόπιστη. η κάψουλα είναι αρκετά μεγάλη αλλά γλιστράει. προτιμάτε να πίνετε και μισή γουλιά νερό ΠΡΙΝ!!
Δε ξέρω τι λένε οι άλλοι εγώ όταν τις παίρνω γίνομαι superwoman είναι πολύ καλές εγώ θα τις πάρω και τώρα το καλοκαίρι καλό θα μου κάνουν
το χειμώνα που τις πήρα σώθηκα δεν αρρώστησα τόσο συχνά όπως παλιότερα σίγουρα το χειμώνα θα είναι το απαραίτητο αξεσουάρ μου
Εξαιρετικό προϊόν, ειδικά αν χρειάζεστε τόνωση και περισσότερο ενέργεια. Προσοχή, το συγκεκριμένο με Q10 όχι με ginseng
Η αναφορά σας μας βοηθά να αναλάβουμε δράση, κατανοώντας τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι χρήστες με διάφορους τύπους περιεχομένου
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!