Headphones

Marshall Major II On Ear Ακουστικά

On Ear , Κατασκευαστής:

To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Τύπος
On Ear
Απόκριση Συχνότητας
20 - 20000 Hz
Αντίσταση
-
Ευαισθησία
99 dB
Διάμετρος Κάψας
40 mm
Χρόνος Φόρτισης
-
Bluetooth Version
-
Χρήση
Casual
Χρώμα
Μαύρο
Βάρος
-
Δημοφιλής Σειρά
-

Συνδεσιμότητα

Ασύρματες Συνδέσεις
-
Ενσύρματες Συνδέσεις
-
Τύπος Σύνδεσης
-

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Μικρόφωνο
Ναι
Volume Control
Όχι
Αποσπώμενο Καλώδιο
Ναι
Αναδιπλούμενες Κάψες
Ναι
Περιστρεφόμενες Κάψες
Όχι
Card Reader
Όχι
Ραδιόφωνο
Όχι
Γρήγορη Φόρτιση
Όχι
High-Resolution Audio
-
Σύνδεση με 2 Συσκευές
-
Noise Cancellation
Δε διαθέτει

Top Specs

Συνδεσιμότητα
-
Noise Cancellation
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (98)

Αξιολογήσεις

  1. 63
  2. 27
  3. 5
  4. 1
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα ήχου
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Ηχομόνωση
  • Βάρος
  • Μπάσο
  • Άνεση
  • kpjim
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Από τεχνικής άποψης τα ακουστικά είναι πάρα πολύ καλά. Απομονώνουν τους ήχους του περιβάλλοντος τέλεια, ο ήχος είναι δυνατός και καθαρός ενώ τα μπάσα ακριβώς εκεί που πρέπει. Έχουν όμως ένα μεγάλο αρνητικό που δεν το περιμένεις από marshall. Τα ακουστικά γυρίζουν ανάποδα και το μόνο που τα κρατάει είναι αυτό το λεπτό καλλωδιάκι. Τί σημαίνει αυτό; 1 χρόνο μετά άρχισαν τα ωραία και ο ήχος κόβεται που και που από το αριστερό ακουστικό. 1 χρόνο με σχετικά λίγες μετακινήσεις.

    Συμπέρασμα: Αν κάποιος τα προσέχει σαν τα μάτια του αξίζει να τα πάρει. Πολύ καλά

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ηχομόνωση
    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • philipposkarampialis
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Υπέροχα και πολύ ποιοτικά ακουστικά κεφαλής Marshall. Καλός ήχος, ικανοποιητικό μπάσο. Μόνο μειονέκτημα ότι πιέζουν μετά από λίγη ώρα χρήσης και δεν είναι άνετα. Σε γενικές γραμμές όμως σίγουρα αξίζει η αγορά τους.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ηχομόνωση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikolas K.
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Από τα καλύτερα ακουστικά στη κατηγορία τους. Ειδικά στη τιμή προσφοράς, δεν πρόκειται να βρει κανείς τίποτα καλύτερο. Πλούσια μπάσα, μεγάλο δυναμικό εύρος και ελαφριά κατασκευή που δεν κουράζει.
    Θα πρότεινα τα bluetoooth για κάτι παραπάνω, αλλά δεν μ' αρέσει η ιδέα φόρτισης ξανά και ξανά.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ηχομόνωση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chris_tsolak
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ καλός βαθύς καθαρός ήχος, για ροκ μέταλ κ κλασική μουσική ειναι οτι πρέπει. Το μονο θέμα είναι ότι μετα απο μια ώρα ειναι σαν να έχεις υποστεί βασανιστήρια, λες και κάποιος σε πίεζε το κεφάλι δεξιά αριστερά. Για τα λεφτά τους πέντε αστέρια.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ηχομόνωση
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Piravlos
    4
    0 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για τά χρήματα τούς 49€ έχουν αξιοπρεπή ήχο αλλά μέτριο μπάσο.
    Ποιοτική κατασκευή σε γενικές γραμμές και ωραίο design.
    Άν είχαν καλύτερο μπάσο θα άξιζαν 100% τά 5 αστέρια.
    Αλλά για 50€ σαν σύνολο αξίζει τον κόπο ή αγορά τους.

    • Ποιότητα ήχου
    • Ηχομόνωση
    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostasmatz1675
    3
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλά ακουστικά, δεδομένων των χρημάτων που κοστίζουν. Το μοναδικό μειονέκτημα που έχουν είναι ότι σφίγγουν πολύ το κεφάλι και κουράζουν μετά από ώρα χρήσης. Προσπάθησα να τα "ανοίξω" με τα χέρια με μικρό αποτέλεσμα. Ίσως με την χρήση γίνουν πιο άνετα.

    Update: Σήμερα 26-4-20 αλλάζω την αξιολόγηση σε 3 αστέρια. Μετά από σχεδόν 1,5 χρόνο χρήσης το ΑΡ ακουστικό παρέδωσε το πνεύμα και τα καθιστά άχρηστα. Επίσης αλλάζω την "ποιότητα κατασκευής" σε "Έτσι κι έτσι". Το ίδιο και για το "Αξίζουν τα χρήματα τους". Αποδείχτηκαν και αρκετά κουραστικά στη χρήση τους. Μάλλον απογοητευμένος από την αγορά τους.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ηχομόνωση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολλά + και - αλλά γενικά αξίζουν τα λεφτά τους ακόμα και τώρα . Όσοι είστε από rock και metal , κλασσική μουσική και σε budget πάρτε τα με κλειστά μάτια , γενικά είναι ανθεκτικά απλά εμένα με έπαιρνε ο ύπνος με αυτά και χαλασανε στο χρόνο όχι εντελως.
    Με το καιρο γίνονται άνετα .Αν δεν υπήρχαν ποιο ακριβά ακουστικά θα τα χαρακτήριζα θρυλικά

    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    • Ηχομόνωση
    • Βάρος
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • NickMightyLad
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η Marshall γενικότερα είναι γνωστή για τα ήχο συστήματα που παράγει και σίγουρα δεν απογοητεύει τους καταναλωτές της στον τομέα των ακουστικών.Τα Major 2 παρόλο που πλέων κλείνουν 3 Χρόνια στις αγορές αποδίδουν έναν mid-premium ήχο καθώς η τεχνολογία hifi τους είναι άψογη χωρίς διαστρεβλώσεις στον ήχο..τα μπάσα είναι σχετικά δυνατά-είναι ανάλογος και η μουσική που ακούν οι περισσότεροι-τα φωνητικά ισορροπημένα και η ποιότητα άψογη. Η κατασκευή είναι στιβαρή αν και με την πρώτη ματιά δείχνει αναξιόπιστη. Το look των ακουστικών είναι που κάνει την διφορα κυρίως γιατί η δερμάτινη στεκα είναι αναπαυτικη σαν μαξιλαράκι το ίδιο και τα ακουστικά.Ναι το λογότυπο είναι χρυσό. Είναι μια παρα πολύ καλή τιμή (48€ τα πήρα)κυρίως επειδή το jack είναι αποσπομενο και σε σύγκριση με ανταγωνιστικά μοντελα πχ sony της ίδιας τιμης αποδίδουν πολύ πιο ποιοτικό ήχο.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ηχομόνωση
    • Άνεση
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jim.2002
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα συγκεκριμένα ακουστικά είναι value for money!! H ποιότητα κατασκευής είναι άψογη, πεντακάθαρος και δυνατος ήχος δυνατό μπάσο και καταπληκτική ηχομονωση.Ειδικά όσοι χρησιμοποιούν μέσα μαζικής μεταφοράς όπως ΟΑΣΘ κ.α θα τα λατρέψουν.Ειναι λίγο ενοχλητικά μετά από ώρα χρήσης αλλά με τον καιρό ανοίγουν και τα συνιθιζεις. Τα συνιστώ ανεπιφύλακτα !!

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ηχομόνωση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δημήτρης Πουλιόπουλος
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θα μπορούσε να έχει άνετα 5 αστέρια απλά μάλλον σε εμένα ετυχε ελαττωματικο...μετα απο 4 μηνες χρησης μου χαλασε το αριστερο ακουστικο δεν εκανε καλη επαφη το καλωδιακι που εχει γιατι οταν κουνιοταν χανοταν ο ηχος με αποτελεσμα σε κινησεις του κεφαλιου να χανεται καποιες φορες ηχος απο το αριστερο ακουστικο.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ηχομόνωση
    • Βάρος
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ειναι τέλεια, τα χρησιμοποιώ σχεδον 6 μήνες, παρα πολυ καλο ηχο, και σε baso, και σε mid. Έχω δοκιμάσει να παίξω τα παντα. Ποτε μα ποτε δεν εχει μπουκωσει, σε οποια ένταση και έτσι μας δίνει εναν εξαιρετικό ηχο και σε δυνατό ηχο. Το καλοδιο υπερανθεκτικο, περιεχει κουμπακι και μικρόφωνο το οποιο καταγραφει εντυπωσιαστικα καλα... Και γενικα αν καποιος θελει ακουστικα για κάθε χρήση, σύμφωνα με την τιμη την αντοχή τον ηχο και γενικότερα τα χαρακτηριστικά του, αναντίρρητα
    πιστεύω οτι ειναι το οτι ειναι ιδανικά για ολους και για καθε ειδους χρηση

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ηχομόνωση
    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thanasis.Bi
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδιά τα ακουστικά για τα λεφτά τους αξίζουν 100% !! Ο ήχος είναι εξαιρετικός πολύ καθαρός και με ωραία μπάσα χωρίς να μπουκωνουν. Ο σχεδιασμός είναι απλά απίστευτος μπορείς να τα διπλώσεις και να τα βάλεις μέχρι και σε τσέπη μπουφάν και το πιο βασικό δεν κάνουν μπαμ όταν τα φοράς σε εξωτερικούς χώρους (μετρό, λεωφορείο) . Τα συστήνω ανεπιφύλακτα!!

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ηχομόνωση
    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • theokts
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στην αρχή είναι πολύ στενά και είναι ανυπόφορα η αλήθεια είναι. Μετά από κάποιες μέρες ανοίγουν όμως.
    Το μπάσο και η ποιότητα ήχου είναι άλλο level, όπως αναμενόταν.

    Tip: Το βράδυ να τα βάζετε να ανοίγουν με βιβλία ή κάποιο κουτί για να γίνουν γρηγορότερα πιο άνετα.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ηχομόνωση
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • achi_guitar
    1
    10 στους 45 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα έχω από το 2015. Ξαφνικά λίγο πριν κλείσουνε την τριετία κοπήκανε από μόνα τους τα λεπτά πλαστικά που συγκρατούν τα μαξιλαράκια και είναι για πέταγμα. Ισχύει αυτό που γράφουν όλοι ότι πονάνε τα αυτιά μετά από λίγη ώρα γιατί είναι πολύ σφιχτά. Επίσης έχουν υπερβολικό μπάσο.
    Μη μπερδευόμαστε με το όνομα marshall και τους icon ενισχυτές για κιθάρες. Εδώ μιλάμε για μια φθηνο-χίπστερ κατασκευή. Λίγο βίντατζ λουκ λίγο υπερβολικό μπάσο να εντυπωσιαστούνε οι άσχετοι και ποιότητα χαμηλή γενικά.

    • Μπάσο
    • Ποιότητα ήχου
    • Ηχομόνωση
    • Βάρος
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ak_An
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι καλύτερο στην τιμή τους (45,00 €). Ελαφριά, όμορφα, μαζεμένα, χωρίς ιδιαίτερη πίεση στα αυτιά ακόμα και φορώντας γυαλιά. Ήχος απλά φανταστικός. Τα μπάσα τόσο όσο, σύμφωνα με τα δικά μου γούστα πάντα. Είχα ανησυχία για το καλώδιο αλλά τελικά το σπιράλ δεν ενοχλεί καθόλου. Το κουμπί του handsfree λειτουργεί πολύ καλά για play/pause/next κλπ και οι κλήσεις έχουν πολύ καλή ακουστική. Σε νορμάλ ένταση δεν παρέχουν πλήρη απομόνωση από τους εξωτερικούς ήχους, που από τη μία είναι καλό όταν κυκλοφορείς στους δρόμους.
    Συνοψίζοντας, το απόλυτο value for money αυτή τη στιγμή.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ηχομόνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ανδρέας Χαντσαρίδης
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα καλύτερα ακουστικά για τα λεφτά τους!(εγώ τα αγόρασα με 60€ +4€ μεταφορικά)
    Ποιότητα κατασκευής που ανταγωνίζεται ακουστικά άνω των 150€!

    • Ποιότητα ήχου
    • Ηχομόνωση
    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MASTIF
    5
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Marsall το ονομα μονο ειναι αρκετο να καταλαβεις οτι ειναι καλα ακουστικα χωρις πολλα φρου φρου , απλα καλος ηχος

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ηχομόνωση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • AristotelisGk03
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα έχω γύρο στις τρεις βδομάδες είναι πολύ καλά τέλειος ήχους, ικανοποιητικό μπάσο, υπερβολικά καλή ηχομόνωση ακόμα και σε χαμηλούς ήχου και αρκετά άνετα ,τις πρώτες μέρες είναι κάπως κουραστικά άλλα μετά από λίγο καιρό γίνονται πολύ βολικά

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ηχομόνωση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sylvestros
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ωραία κ "μουράτα" ακουστικά, με καλό ήχο, ένα τσακ παρακάτω μπάσο απο όσο πρέπει ή εγώ καταλαβαίνω.
    Πολύ βολικά στη μεταφορά - διπλώνουν αρκετά - μου τη δίνει το καλωδιάκι που εξέχει, νομίζω ότι θα το κόψω καμιά φορά, ελαφρά, αντέχεις να τα φοράς αρκετά. Εκτός αν σου ιδρώσει το αυτάκι απο το πλαστικό, τώρα το καλοκαίρι.
    Δεν καλύπτουν όλο το αυτί, οπότε ακούς ήχους απο έξω. Πολύ χαμηλά όμως.

    • Ποιότητα ήχου
    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    • Ηχομόνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sofia_stamou
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα ακουστικα εχουν τελειο ηχο, δυνατο μπασο. Το μονο αρνητικο που θα μποτουσα να βρω ειναι πως μετα απο αρκετες ωρες χρησης πονανε τα αυτια σου. Κατα τα αλλα ειναι πολυ fvm!

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ηχομόνωση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikos.kats14
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι πολύ καλά ακουστικά ίσως τα καλύτερα στα 50-60€. Το μόνο που με χαλάει είναι πως μετά από αρκετή ώρα κουράζουν τα αυτιά και προκαλούν λίγους πόνους. Κατά τα άλλα όλα τέλεια!!

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ηχομόνωση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είναι κομψά και το μαύρο χρώμα τους (εγώ τα αγόρασα σε μαύρο βγαίνουν και σε άλλα) δένει τέλεια με το λογότυπο της εταιρίας. το καλώδιο είναι πολύ πρακτικό και το μικρόφωνο δουλεύει στην εντέλεια. Ένα μικρό πρόβλημα θα παρατηρήσουν όσοι φοράνε γυαλιά μαζί με τα ακουστικά για πολύ ώρα.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ηχομόνωση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • d1312_dhmhtrhs
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα ακουστικά τα πήρα πριν από 3 μέρες οπότε έχω μια μικρή εντύπωση η οποία είναι πάρα πολύ θετική και πραγματικά δεν το περιμενα πέρα από το ότι είναι πάρα πολύ όμορφα και μικρά. Είναι πολύ βολικά και δεν ακούς τίποτα από έξω. Εγώ με μια μικρή εντύπωση τα προτείνω ανεπιφύλακτα

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ηχομόνωση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kpech21
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι καλύτερο σε αυτά τα χρήματα. Το μόνο αρνητικό είναι ότι μετά από 1-2 ώρες χρήσης κουράζουν αρκετά

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ηχομόνωση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Kinis
    5
    22 στους 23 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα αγόρασα για να μην μου πρηζει τα πεπόνια η ηχορύπανση του κέντρου της Θεσσαλονίκης. Μπορώ να πω πως όταν κυκλοφορώ στα σάπια λεωφορεία, και περπατάω στα πεζοδρόμια γεμάτα λακκούβες, πως τα marshall major 2, με έχουν αφησει απόλυτα ικανοποιημένο, εφόσον μου επιτρέπουν να τα ξεχνάω ολα με την μουσική. Η απομόνωση ήχου είναι πολύ Καλή, αν και τα μαξιλαράκια πονάνε λίγο μετά από μερικές ώρες χρήσης. Παίζουν ωραία σχεδόν όλα τα είδη μουσικής, αλλά δυσκολεύονται με εξαιρετικά υψηλές συχνότητες. Αξίζουν τα λεφτά τους.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ηχομόνωση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τα ακουστικα ειναι value for money, εξαιρετικη ποιοτητα κατασκευης, ηχος τελειος γενικα πολυ καλα ακουσατικα το μονο που με χαλαει λιγο ειναι οτι δεν εχει καποιο pouch για την μεταφορα τους .

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ηχομόνωση
    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mike_e93
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    +++
    Πανέμορφα ειδικά τα καφε
    Τελειος ήχος για την κατηγορία τους
    ---
    Πονάνε λιγο τα αυτιά σου μετα το 2ωρο αλλα οκ

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ηχομόνωση
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis_Ioannou1
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Όμορφα ακουστικά με πολύ δυνατό μπάσο (Δείτε το βίντεο: https://youtu.be/pGYlblTrJRA ). Πολύ ελαφριά με καλή ποιότητα κατασκευής και εξεραιτική ποιότητα ήχου. Δεν είναι over ear ακουστικά αλλά αν τα δυναμώσεις λίγο δεν ακούς τίποτα καθόλου background noise.

    Δείτε το Unboxing βίντεο με την αξιολόγηση μου: https://youtu.be/pGYlblTrJRA

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ηχομόνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Από τεχνικής άποψης τα ακουστικά είναι πάρα πολύ καλά. Απομονώνουν τους ήχους του περιβάλλοντος τέλεια, ο ήχος είναι δυνατός και καθαρός ενώ τα μπάσα ακριβώς εκεί που πρέπει. Έχουν όμως ένα μεγάλο αρνητικό που δεν το περιμένεις από marshall. Τα ακουστικά γυρίζουν ανάποδα και το μόνο που τα κρατάει είναι αυτό το λεπτό καλλωδιάκι. Τί σημαίνει αυτό; 1 χρόνο μετά άρχισαν τα ωραία και ο ήχος κόβεται που και που από το αριστερό ακουστικό. 1 χρόνο με σχετικά λίγες μετακινήσεις.

    Συμπέρασμα: Αν κάποιος τα προσέχει σαν τα μάτια του αξίζει να τα πάρει. Πολύ καλά

    1
  • Υπέροχα και πολύ ποιοτικά ακουστικά κεφαλής Marshall. Καλός ήχος, ικανοποιητικό μπάσο. Μόνο μειονέκτημα ότι πιέζουν μετά από λίγη ώρα χρήσης και δεν είναι άνετα. Σε γενικές γραμμές όμως σίγουρα αξίζει η αγορά τους.

    1
  • Από τα καλύτερα ακουστικά στη κατηγορία τους. Ειδικά στη τιμή προσφοράς, δεν πρόκειται να βρει κανείς τίποτα καλύτερο. Πλούσια μπάσα, μεγάλο δυναμικό εύρος και ελαφριά κατασκευή που δεν κουράζει.
    Θα πρότεινα τα bluetoooth για κάτι παραπάνω, αλλά δεν μ' αρέσει η ιδέα φόρτισης ξανά και ξανά.

    2
  • Πολυ καλός βαθύς καθαρός ήχος, για ροκ μέταλ κ κλασική μουσική ειναι οτι πρέπει. Το μονο θέμα είναι ότι μετα απο μια ώρα ειναι σαν να έχεις υποστεί βασανιστήρια, λες και κάποιος σε πίεζε το κεφάλι δεξιά αριστερά. Για τα λεφτά τους πέντε αστέρια.

    2
  • Για τά χρήματα τούς 49€ έχουν αξιοπρεπή ήχο αλλά μέτριο μπάσο.
    Ποιοτική κατασκευή σε γενικές γραμμές και ωραίο design.
    Άν είχαν καλύτερο μπάσο θα άξιζαν 100% τά 5 αστέρια.
    Αλλά για 50€ σαν σύνολο αξίζει τον κόπο ή αγορά τους.

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (5)

Ερωτήσεις

82 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Τύπος
On Ear
Απόκριση Συχνότητας
20 - 20000 Hz
Αντίσταση
-
Ευαισθησία
99 dB
Διάμετρος Κάψας
40 mm
Χρόνος Φόρτισης
-
Bluetooth Version
-
Χρήση
Casual
Χρώμα
Μαύρο
Βάρος
-
Δημοφιλής Σειρά
-

Συνδεσιμότητα

Ασύρματες Συνδέσεις
-
Ενσύρματες Συνδέσεις
-
Τύπος Σύνδεσης
-

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Μικρόφωνο
Ναι
Volume Control
Όχι
Αποσπώμενο Καλώδιο
Ναι
Αναδιπλούμενες Κάψες
Ναι
Περιστρεφόμενες Κάψες
Όχι
Card Reader
Όχι
Ραδιόφωνο
Όχι
Γρήγορη Φόρτιση
Όχι
High-Resolution Audio
-
Σύνδεση με 2 Συσκευές
-
Noise Cancellation
Δε διαθέτει

Top Specs

Συνδεσιμότητα
-
Noise Cancellation
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (98)

  1. 63
  2. 27
  3. 5
  4. 1
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα ήχου
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Ηχομόνωση
  • Βάρος
  • Μπάσο
  • Άνεση
  • kpjim
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Από τεχνικής άποψης τα ακουστικά είναι πάρα πολύ καλά. Απομονώνουν τους ήχους του περιβάλλοντος τέλεια, ο ήχος είναι δυνατός και καθαρός ενώ τα μπάσα ακριβώς εκεί που πρέπει. Έχουν όμως ένα μεγάλο αρνητικό που δεν το περιμένεις από marshall. Τα ακουστικά γυρίζουν ανάποδα και το μόνο που τα κρατάει είναι αυτό το λεπτό καλλωδιάκι. Τί σημαίνει αυτό; 1 χρόνο μετά άρχισαν τα ωραία και ο ήχος κόβεται που και που από το αριστερό ακουστικό. 1 χρόνο με σχετικά λίγες μετακινήσεις.

    Συμπέρασμα: Αν κάποιος τα προσέχει σαν τα μάτια του αξίζει να τα πάρει. Πολύ καλά

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ηχομόνωση
    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • philipposkarampialis
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Υπέροχα και πολύ ποιοτικά ακουστικά κεφαλής Marshall. Καλός ήχος, ικανοποιητικό μπάσο. Μόνο μειονέκτημα ότι πιέζουν μετά από λίγη ώρα χρήσης και δεν είναι άνετα. Σε γενικές γραμμές όμως σίγουρα αξίζει η αγορά τους.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ηχομόνωση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikolas K.
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Από τα καλύτερα ακουστικά στη κατηγορία τους. Ειδικά στη τιμή προσφοράς, δεν πρόκειται να βρει κανείς τίποτα καλύτερο. Πλούσια μπάσα, μεγάλο δυναμικό εύρος και ελαφριά κατασκευή που δεν κουράζει.
    Θα πρότεινα τα bluetoooth για κάτι παραπάνω, αλλά δεν μ' αρέσει η ιδέα φόρτισης ξανά και ξανά.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ηχομόνωση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chris_tsolak
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ καλός βαθύς καθαρός ήχος, για ροκ μέταλ κ κλασική μουσική ειναι οτι πρέπει. Το μονο θέμα είναι ότι μετα απο μια ώρα ειναι σαν να έχεις υποστεί βασανιστήρια, λες και κάποιος σε πίεζε το κεφάλι δεξιά αριστερά. Για τα λεφτά τους πέντε αστέρια.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ηχομόνωση
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Piravlos
    4
    0 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για τά χρήματα τούς 49€ έχουν αξιοπρεπή ήχο αλλά μέτριο μπάσο.
    Ποιοτική κατασκευή σε γενικές γραμμές και ωραίο design.
    Άν είχαν καλύτερο μπάσο θα άξιζαν 100% τά 5 αστέρια.
    Αλλά για 50€ σαν σύνολο αξίζει τον κόπο ή αγορά τους.

    • Ποιότητα ήχου
    • Ηχομόνωση
    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostasmatz1675
    3
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλά ακουστικά, δεδομένων των χρημάτων που κοστίζουν. Το μοναδικό μειονέκτημα που έχουν είναι ότι σφίγγουν πολύ το κεφάλι και κουράζουν μετά από ώρα χρήσης. Προσπάθησα να τα "ανοίξω" με τα χέρια με μικρό αποτέλεσμα. Ίσως με την χρήση γίνουν πιο άνετα.

    Update: Σήμερα 26-4-20 αλλάζω την αξιολόγηση σε 3 αστέρια. Μετά από σχεδόν 1,5 χρόνο χρήσης το ΑΡ ακουστικό παρέδωσε το πνεύμα και τα καθιστά άχρηστα. Επίσης αλλάζω την "ποιότητα κατασκευής" σε "Έτσι κι έτσι". Το ίδιο και για το "Αξίζουν τα χρήματα τους". Αποδείχτηκαν και αρκετά κουραστικά στη χρήση τους. Μάλλον απογοητευμένος από την αγορά τους.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ηχομόνωση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολλά + και - αλλά γενικά αξίζουν τα λεφτά τους ακόμα και τώρα . Όσοι είστε από rock και metal , κλασσική μουσική και σε budget πάρτε τα με κλειστά μάτια , γενικά είναι ανθεκτικά απλά εμένα με έπαιρνε ο ύπνος με αυτά και χαλασανε στο χρόνο όχι εντελως.
    Με το καιρο γίνονται άνετα .Αν δεν υπήρχαν ποιο ακριβά ακουστικά θα τα χαρακτήριζα θρυλικά

    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    • Ηχομόνωση
    • Βάρος
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • NickMightyLad
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η Marshall γενικότερα είναι γνωστή για τα ήχο συστήματα που παράγει και σίγουρα δεν απογοητεύει τους καταναλωτές της στον τομέα των ακουστικών.Τα Major 2 παρόλο που πλέων κλείνουν 3 Χρόνια στις αγορές αποδίδουν έναν mid-premium ήχο καθώς η τεχνολογία hifi τους είναι άψογη χωρίς διαστρεβλώσεις στον ήχο..τα μπάσα είναι σχετικά δυνατά-είναι ανάλογος και η μουσική που ακούν οι περισσότεροι-τα φωνητικά ισορροπημένα και η ποιότητα άψογη. Η κατασκευή είναι στιβαρή αν και με την πρώτη ματιά δείχνει αναξιόπιστη. Το look των ακουστικών είναι που κάνει την διφορα κυρίως γιατί η δερμάτινη στεκα είναι αναπαυτικη σαν μαξιλαράκι το ίδιο και τα ακουστικά.Ναι το λογότυπο είναι χρυσό. Είναι μια παρα πολύ καλή τιμή (48€ τα πήρα)κυρίως επειδή το jack είναι αποσπομενο και σε σύγκριση με ανταγωνιστικά μοντελα πχ sony της ίδιας τιμης αποδίδουν πολύ πιο ποιοτικό ήχο.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ηχομόνωση
    • Άνεση
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jim.2002
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα συγκεκριμένα ακουστικά είναι value for money!! H ποιότητα κατασκευής είναι άψογη, πεντακάθαρος και δυνατος ήχος δυνατό μπάσο και καταπληκτική ηχομονωση.Ειδικά όσοι χρησιμοποιούν μέσα μαζικής μεταφοράς όπως ΟΑΣΘ κ.α θα τα λατρέψουν.Ειναι λίγο ενοχλητικά μετά από ώρα χρήσης αλλά με τον καιρό ανοίγουν και τα συνιθιζεις. Τα συνιστώ ανεπιφύλακτα !!

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ηχομόνωση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δημήτρης Πουλιόπουλος
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θα μπορούσε να έχει άνετα 5 αστέρια απλά μάλλον σε εμένα ετυχε ελαττωματικο...μετα απο 4 μηνες χρησης μου χαλασε το αριστερο ακουστικο δεν εκανε καλη επαφη το καλωδιακι που εχει γιατι οταν κουνιοταν χανοταν ο ηχος με αποτελεσμα σε κινησεις του κεφαλιου να χανεται καποιες φορες ηχος απο το αριστερο ακουστικο.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ηχομόνωση
    • Βάρος
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ειναι τέλεια, τα χρησιμοποιώ σχεδον 6 μήνες, παρα πολυ καλο ηχο, και σε baso, και σε mid. Έχω δοκιμάσει να παίξω τα παντα. Ποτε μα ποτε δεν εχει μπουκωσει, σε οποια ένταση και έτσι μας δίνει εναν εξαιρετικό ηχο και σε δυνατό ηχο. Το καλοδιο υπερανθεκτικο, περιεχει κουμπακι και μικρόφωνο το οποιο καταγραφει εντυπωσιαστικα καλα... Και γενικα αν καποιος θελει ακουστικα για κάθε χρήση, σύμφωνα με την τιμη την αντοχή τον ηχο και γενικότερα τα χαρακτηριστικά του, αναντίρρητα
    πιστεύω οτι ειναι το οτι ειναι ιδανικά για ολους και για καθε ειδους χρηση

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ηχομόνωση
    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thanasis.Bi
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδιά τα ακουστικά για τα λεφτά τους αξίζουν 100% !! Ο ήχος είναι εξαιρετικός πολύ καθαρός και με ωραία μπάσα χωρίς να μπουκωνουν. Ο σχεδιασμός είναι απλά απίστευτος μπορείς να τα διπλώσεις και να τα βάλεις μέχρι και σε τσέπη μπουφάν και το πιο βασικό δεν κάνουν μπαμ όταν τα φοράς σε εξωτερικούς χώρους (μετρό, λεωφορείο) . Τα συστήνω ανεπιφύλακτα!!

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ηχομόνωση
    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • theokts
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στην αρχή είναι πολύ στενά και είναι ανυπόφορα η αλήθεια είναι. Μετά από κάποιες μέρες ανοίγουν όμως.
    Το μπάσο και η ποιότητα ήχου είναι άλλο level, όπως αναμενόταν.

    Tip: Το βράδυ να τα βάζετε να ανοίγουν με βιβλία ή κάποιο κουτί για να γίνουν γρηγορότερα πιο άνετα.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ηχομόνωση
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • achi_guitar
    1
    10 στους 45 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα έχω από το 2015. Ξαφνικά λίγο πριν κλείσουνε την τριετία κοπήκανε από μόνα τους τα λεπτά πλαστικά που συγκρατούν τα μαξιλαράκια και είναι για πέταγμα. Ισχύει αυτό που γράφουν όλοι ότι πονάνε τα αυτιά μετά από λίγη ώρα γιατί είναι πολύ σφιχτά. Επίσης έχουν υπερβολικό μπάσο.
    Μη μπερδευόμαστε με το όνομα marshall και τους icon ενισχυτές για κιθάρες. Εδώ μιλάμε για μια φθηνο-χίπστερ κατασκευή. Λίγο βίντατζ λουκ λίγο υπερβολικό μπάσο να εντυπωσιαστούνε οι άσχετοι και ποιότητα χαμηλή γενικά.

    • Μπάσο
    • Ποιότητα ήχου
    • Ηχομόνωση
    • Βάρος
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ak_An
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι καλύτερο στην τιμή τους (45,00 €). Ελαφριά, όμορφα, μαζεμένα, χωρίς ιδιαίτερη πίεση στα αυτιά ακόμα και φορώντας γυαλιά. Ήχος απλά φανταστικός. Τα μπάσα τόσο όσο, σύμφωνα με τα δικά μου γούστα πάντα. Είχα ανησυχία για το καλώδιο αλλά τελικά το σπιράλ δεν ενοχλεί καθόλου. Το κουμπί του handsfree λειτουργεί πολύ καλά για play/pause/next κλπ και οι κλήσεις έχουν πολύ καλή ακουστική. Σε νορμάλ ένταση δεν παρέχουν πλήρη απομόνωση από τους εξωτερικούς ήχους, που από τη μία είναι καλό όταν κυκλοφορείς στους δρόμους.
    Συνοψίζοντας, το απόλυτο value for money αυτή τη στιγμή.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ηχομόνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ανδρέας Χαντσαρίδης
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα καλύτερα ακουστικά για τα λεφτά τους!(εγώ τα αγόρασα με 60€ +4€ μεταφορικά)
    Ποιότητα κατασκευής που ανταγωνίζεται ακουστικά άνω των 150€!

    • Ποιότητα ήχου
    • Ηχομόνωση
    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MASTIF
    5
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Marsall το ονομα μονο ειναι αρκετο να καταλαβεις οτι ειναι καλα ακουστικα χωρις πολλα φρου φρου , απλα καλος ηχος

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ηχομόνωση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • AristotelisGk03
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα έχω γύρο στις τρεις βδομάδες είναι πολύ καλά τέλειος ήχους, ικανοποιητικό μπάσο, υπερβολικά καλή ηχομόνωση ακόμα και σε χαμηλούς ήχου και αρκετά άνετα ,τις πρώτες μέρες είναι κάπως κουραστικά άλλα μετά από λίγο καιρό γίνονται πολύ βολικά

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ηχομόνωση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sylvestros
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ωραία κ "μουράτα" ακουστικά, με καλό ήχο, ένα τσακ παρακάτω μπάσο απο όσο πρέπει ή εγώ καταλαβαίνω.
    Πολύ βολικά στη μεταφορά - διπλώνουν αρκετά - μου τη δίνει το καλωδιάκι που εξέχει, νομίζω ότι θα το κόψω καμιά φορά, ελαφρά, αντέχεις να τα φοράς αρκετά. Εκτός αν σου ιδρώσει το αυτάκι απο το πλαστικό, τώρα το καλοκαίρι.
    Δεν καλύπτουν όλο το αυτί, οπότε ακούς ήχους απο έξω. Πολύ χαμηλά όμως.

    • Ποιότητα ήχου
    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    • Ηχομόνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sofia_stamou
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα ακουστικα εχουν τελειο ηχο, δυνατο μπασο. Το μονο αρνητικο που θα μποτουσα να βρω ειναι πως μετα απο αρκετες ωρες χρησης πονανε τα αυτια σου. Κατα τα αλλα ειναι πολυ fvm!

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ηχομόνωση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikos.kats14
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι πολύ καλά ακουστικά ίσως τα καλύτερα στα 50-60€. Το μόνο που με χαλάει είναι πως μετά από αρκετή ώρα κουράζουν τα αυτιά και προκαλούν λίγους πόνους. Κατά τα άλλα όλα τέλεια!!

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ηχομόνωση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είναι κομψά και το μαύρο χρώμα τους (εγώ τα αγόρασα σε μαύρο βγαίνουν και σε άλλα) δένει τέλεια με το λογότυπο της εταιρίας. το καλώδιο είναι πολύ πρακτικό και το μικρόφωνο δουλεύει στην εντέλεια. Ένα μικρό πρόβλημα θα παρατηρήσουν όσοι φοράνε γυαλιά μαζί με τα ακουστικά για πολύ ώρα.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ηχομόνωση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • d1312_dhmhtrhs
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα ακουστικά τα πήρα πριν από 3 μέρες οπότε έχω μια μικρή εντύπωση η οποία είναι πάρα πολύ θετική και πραγματικά δεν το περιμενα πέρα από το ότι είναι πάρα πολύ όμορφα και μικρά. Είναι πολύ βολικά και δεν ακούς τίποτα από έξω. Εγώ με μια μικρή εντύπωση τα προτείνω ανεπιφύλακτα

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ηχομόνωση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kpech21
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι καλύτερο σε αυτά τα χρήματα. Το μόνο αρνητικό είναι ότι μετά από 1-2 ώρες χρήσης κουράζουν αρκετά

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ηχομόνωση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Kinis
    5
    22 στους 23 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα αγόρασα για να μην μου πρηζει τα πεπόνια η ηχορύπανση του κέντρου της Θεσσαλονίκης. Μπορώ να πω πως όταν κυκλοφορώ στα σάπια λεωφορεία, και περπατάω στα πεζοδρόμια γεμάτα λακκούβες, πως τα marshall major 2, με έχουν αφησει απόλυτα ικανοποιημένο, εφόσον μου επιτρέπουν να τα ξεχνάω ολα με την μουσική. Η απομόνωση ήχου είναι πολύ Καλή, αν και τα μαξιλαράκια πονάνε λίγο μετά από μερικές ώρες χρήσης. Παίζουν ωραία σχεδόν όλα τα είδη μουσικής, αλλά δυσκολεύονται με εξαιρετικά υψηλές συχνότητες. Αξίζουν τα λεφτά τους.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ηχομόνωση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τα ακουστικα ειναι value for money, εξαιρετικη ποιοτητα κατασκευης, ηχος τελειος γενικα πολυ καλα ακουσατικα το μονο που με χαλαει λιγο ειναι οτι δεν εχει καποιο pouch για την μεταφορα τους .

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ηχομόνωση
    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mike_e93
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    +++
    Πανέμορφα ειδικά τα καφε
    Τελειος ήχος για την κατηγορία τους
    ---
    Πονάνε λιγο τα αυτιά σου μετα το 2ωρο αλλα οκ

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ηχομόνωση
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis_Ioannou1
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Όμορφα ακουστικά με πολύ δυνατό μπάσο (Δείτε το βίντεο: https://youtu.be/pGYlblTrJRA ). Πολύ ελαφριά με καλή ποιότητα κατασκευής και εξεραιτική ποιότητα ήχου. Δεν είναι over ear ακουστικά αλλά αν τα δυναμώσεις λίγο δεν ακούς τίποτα καθόλου background noise.

    Δείτε το Unboxing βίντεο με την αξιολόγηση μου: https://youtu.be/pGYlblTrJRA

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ηχομόνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Από τεχνικής άποψης τα ακουστικά είναι πάρα πολύ καλά. Απομονώνουν τους ήχους του περιβάλλοντος τέλεια, ο ήχος είναι δυνατός και καθαρός ενώ τα μπάσα ακριβώς εκεί που πρέπει. Έχουν όμως ένα μεγάλο αρνητικό που δεν το περιμένεις από marshall. Τα ακουστικά γυρίζουν ανάποδα και το μόνο που τα κρατάει είναι αυτό το λεπτό καλλωδιάκι. Τί σημαίνει αυτό; 1 χρόνο μετά άρχισαν τα ωραία και ο ήχος κόβεται που και που από το αριστερό ακουστικό. 1 χρόνο με σχετικά λίγες μετακινήσεις.

    Συμπέρασμα: Αν κάποιος τα προσέχει σαν τα μάτια του αξίζει να τα πάρει. Πολύ καλά

    1
  • Υπέροχα και πολύ ποιοτικά ακουστικά κεφαλής Marshall. Καλός ήχος, ικανοποιητικό μπάσο. Μόνο μειονέκτημα ότι πιέζουν μετά από λίγη ώρα χρήσης και δεν είναι άνετα. Σε γενικές γραμμές όμως σίγουρα αξίζει η αγορά τους.

    1
  • Από τα καλύτερα ακουστικά στη κατηγορία τους. Ειδικά στη τιμή προσφοράς, δεν πρόκειται να βρει κανείς τίποτα καλύτερο. Πλούσια μπάσα, μεγάλο δυναμικό εύρος και ελαφριά κατασκευή που δεν κουράζει.
    Θα πρότεινα τα bluetoooth για κάτι παραπάνω, αλλά δεν μ' αρέσει η ιδέα φόρτισης ξανά και ξανά.

    2
  • Πολυ καλός βαθύς καθαρός ήχος, για ροκ μέταλ κ κλασική μουσική ειναι οτι πρέπει. Το μονο θέμα είναι ότι μετα απο μια ώρα ειναι σαν να έχεις υποστεί βασανιστήρια, λες και κάποιος σε πίεζε το κεφάλι δεξιά αριστερά. Για τα λεφτά τους πέντε αστέρια.

    2
  • Για τά χρήματα τούς 49€ έχουν αξιοπρεπή ήχο αλλά μέτριο μπάσο.
    Ποιοτική κατασκευή σε γενικές γραμμές και ωραίο design.
    Άν είχαν καλύτερο μπάσο θα άξιζαν 100% τά 5 αστέρια.
    Αλλά για 50€ σαν σύνολο αξίζει τον κόπο ή αγορά τους.

    0
  • Δες τα όλα