Προχωρήστε τις εργασίες σας με εύκολη εκτύπωση από smartphone ή tablet. Ρύθμιση στο λεπτό, και εκτύπωση και αποστολή σαρώσεων σε email ενώ είστε καθ' οδόν.
Τι μελάνια πέρνει;
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Ιδανικός για όσους έχουν συγκεκριμένο προϋπολογισμό και θέλουν έναν προσιτό εκτυπωτή all-in-one μικρών διαστάσεων με Wi-Fi και φαξ και δοχεία μελάνης HP χαμηλής τιμής.
Ιδανικός για όσους έχουν συγκεκριμένο προϋπολογισμό και θέλουν έναν προσιτό εκτυπωτή all-in-one μικρών διαστάσεων με Wi-Fi και φαξ και δοχεία μελάνης HP χαμηλής τιμής.
Ιδανικός για όσους έχουν συγκεκριμένο προϋπολογισμό και θέλουν έναν προσιτό εκτυπωτή all-in-one μικρών διαστάσεων με Wi-Fi και φαξ και δοχεία μελάνης HP χαμηλής τιμής.
Προχωρήστε τις εργασίες σας με εύκολη εκτύπωση από smartphone ή tablet. Ρύθμιση στο λεπτό, και εκτύπωση και αποστολή σαρώσεων σε email ενώ είστε καθ' οδόν.
Εξοικονομήστε χρήματα χωρίς θυσίες στην ποιότητα. Εκτυπώστε οικονομικά οτιδήποτε – από κουπόνια έως σχολικές εργασίες – με τα δοχεία μελάνης χαμηλής τιμής της HP. Βασιστείτε σε αξιόπιστα αποτελέσματα στο σπίτι σας.
Απελευθερώστε χρόνο για να επικεντρωθείτε σε ό,τι είναι σημαντικό. Διαχειριστείτε τις εργασίες εκτύπωσης εύκολα, χρησιμοποιώντας την έξυπνη οθόνη. Αντιγράψτε, σαρώστε και στείλτε με φαξ πολυσέλιδα έγγραφα από μία ευέλικτη συσκευή.
Τοποθετήστε αυτόν τον μικρών διαστάσεων all-in-one όπου θέλετε. Έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί ήσυχα στο παρασκήνιο, ώστε να εκτυπώνετε, να σαρώνετε και να αντιγράφετε σχεδόν οπουδήποτε.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Τον πήρα για λίγες εκτυπώσεις μια δυο σελίδες το μήνα, δεν αξίζει ούτε γιε αυτό τα μελάνια ξερενονται, εκτός από αυτά τα μελάνια που είχε όταν τον αγόρασα πήρα και τα επόμενα το ίδιο, δεν πρόκειται να ξανά αγοράσω HP
Για αρχη τον πήρα για γραφείο. Σκαναρίσματα εκτυπώσεις κτλ
Για αρκετό καιρο ήταν όλα οκ , με κάτι μικρες ανωμαλίες στην εγκατάσταση ( πχ μου έδειχνε στο hp smart 2 εκτυπωτές κτλ ) τον τελευταίο καιρο για οτιδήποτε και να κάνεις πρέπει να κάνεις login αλλιως δεν εκτυπώνει & δεν σκανάρει.
Είναι αδιανόητο για μηχάνημα που έχεις πληρώσει να πρέπει ακόμα και για μια απλή δοουλειά να τρώς τον χρόνο σου σε login και προβλήματα συνέχεια. Ελεος !!!
Για 1-2 απλες εκτυπωσεις εγγραφων την εβδομαδα τον θελουμε και τελικα να καταφευγουμε σε βιβλιοπωλεια για να κανουμε την δουλεια μας. Ντροπη και παλι ντροπη.
Ίσως με διαφορά η χειρότερη συσκευή που έχω αγοράσει ποτέ, δεν συνδέεται εύκολα με wifi, δεν αναγνωρίζει τις εντολές εκτυπώσεις μέσω email και τις τελευταίες εβδομάδες όποτε θέλει ανοίγει.
Στο μοναδικό συν ότι αν την συνδέσεις με usb συνδέεται και εκτυπώνει γρήγορα. Επίσης δεν έχει δοκιμαστεί καμία άλλη λειτουργία πχ scanner γιατί μας βγάζει την πίστη μόνο και μόνο με την εκτύπωση και όλα αυτά μόνο 1 χρόνο μετά την αγορά του!!
αξίζει για τα λεφτά, άριστη ποιότητα, γρήγορο, ελάχιστο θόρυβο,wifi, εκτυπώνω και απο το κινητό έτσι απλά και πολύ εύκολα
Καλός για τα χρήματα του!
Η εγκατάσταση του ήταν πανεύκολη όπως και η χρήση του!
Τον έχω 2 εβδομάδες και έχω κάνει κάποιες εκτυπώσεις και μέχρι στιγμής είμαι ευχαριστημένος. Η σύνδεση έχει γίνει μέσω WIFI και έχω συνδέσει από laptop μέχρι και iPad στον εκτυπωτή μέσω της εφαρμογής της HP.
Τα μόνα αρνητικά για εμένα, είναι η έλλειψη αυτόματης διπλής όψης (στο 2020 είμαστε, σιγά το έξτρα κόστος να βάζουν σε όλα τους τα μηχανήματα αυτό το μηχανισμό...) και το κόστος των μελανοδοχείων, τα οποία μάλιστα δεν ξέρω και πόσο κρατάνε... Για την ώρα τα αυτά που είχε στο κουτί του είναι ακόμη στο 100%. Ο χρόνος θα δείξει.
Γρήγορος, με καλή ποιότητα εκτύπωσης και οικονομικά μελάνια, τα αυθεντικά. Υπάρχουν και ανακατασκευασμένα στη μισή περίπου τιμή των αυθεντικών, που δεν έχω δοκιμάσει όμως ακόμη.
Στη συσκευασία δεν υπάρχει καλώδιο usb, το οποίο όμως δεν είναι απαραίτητο καθώς ο εκτυπωτής λειτουργεί πολύ καλά με το wifi. Υπάρχει και η δυνατότητα να σου εκτυπώσει από απόσταση στέλνοντας e-mail στο e-mail του εκτυπωτή, που το δοκίμασα και δουλεύει. Αξίζει τα χρήματά του (αγορά 79 ευρώ)
Καθόλου ευχαριστημένος με την εγκατάσταση. Παρόλο που έχω βάλει όλους αυτούς τους drivers, δεν λειτουργεί το κουμπί σάρωσης με κανέναν τρόπο. Η τεχνική υποστήριξη φυσικά ανύπαρκτη.
Επιπλέον το interface σε PC είναι απαράδεκτο. Θα προτιμουσα να είχα δώσει άλλο ένα 50% της τιμής αγοράς για να πάρω κάτι καλύτερο.
τον συγκεκριμένο εκτυπωτή τον πήρα πριν από 8 μήνες περίπου τον είχε σε προσφορά Αν δεν κάνω λάθος η 39 η 42 ευρώ Με τα μεταφορικά πρέπει να τον είχα πάρει.. έχω τρία παιδιά και έχω τυπώσει άπειρες σελίδες για σχολική ύλη απροβλημάτιστα... αυτό που δεν έχω καταφέρει είναι να κάνω εκτύπωση από απόσταση αλλά δεν έχω ασχοληθεί και ιδιαίτερα με το συγκεκριμένο θέμα.. πάντως εντός του σπιτιού με το WiFi εκτυπώνω και σκανάρω άνετα από το τηλέφωνο τα πάντα
Είναι ένας πολύ καλός εκτυπωτής για το σπίτι! Θα σας λύσει τα χέρια γιατί κάνει όλες τις δουλειές. Δεν θα ξαναπάτε στο βιβλιοπωλείο. Κάνει εκτύπωση, αντίγραφα, σκαναρει και στέλνει και φαξ (δεν το χρησιμοποιώ εγώ). Πολύ φθηνά Μελάνια μαύρο- πολύχρωμο 12 με 13 ευρώ το κάθε μελάνι. Τον συνιστώ σε όλους.
Μετα τα 2 χρονια τα παιξε τελείως! Δεν κλείνει και πρεπει να το βγαλεις απο την μπριζα, δεν συνδέεται με.το wifi παντα με.την πρωτη και κολλάει το χαρτι μεσα στον εκτυπωτή.
Εκτυπώνει σχετικά γρήγορα, οι εκτυπώσεις του είναι καλές. Η σύνδεση με το wifi είναι εντάξει αφού εκτύπωσα από κινητό τηλέφωνο και σταθερό υπολογιστή. Για την αλλαγή στα μελάνια δεν έχω σχηματίσει ακόμα γνώμη θα το δω στην πορεία. Γενικά για το σπίτι το παίρνεις με κλειστά μάτια.
VFM σε σχέση με άλλους εκτυπωτές της HP. γρήγορη και εύκολη εγκατάσταση, σύνδεση με το wifi, στέλνεις το αρχείο προς εκτύπωση στο email του εκτυπωτή και ξεχνάς καλώδια και αποστάσεις, εύχρηστη και η οθόνη αφης. Γενικά ένας τίμιος εκτυπωτης scanner για οικιακή χρήση
Αν και έλεγα να μην κινηθώ σε hp εντούτοις είμαι πολύ ευχαριστημένος με αυτόν τον εκτυπωτή. Γρήγορος και με καλής ποιότητας εκτυπώσεις. Εξίσου γρήγορος και σε σκανάρισμα και φωτοτυπίες. Το φαξ δεν το έχω χειριστεί προς το παρόν. Τον χρησιμοποιώ 6 μήνες τώρα. Πολύ φθηνά τα αναλώσιμα του και τα αρχικά μελάνια που είχε παραδόξως μου κράτησαν αρκετά. Η κατασκευή του φαίνεται καλή, αν και ο χρόνος θα δείξει. Τον λειτουργώ με linux mint μέσω του προγράμματος hplip με απροβλημάτιστη και πλήρη εγκατάσταση. Τον αγόρασα στα 69 ευρώ τιμή πραγματικά συμφέρουσα.
Μετά από 15 μήνες, χάλασε. Δεν πρόλαβε να καταναλώσει ούτε τα μελάνια που ήταν αρχικά μαζί του. Σίγουρα τα πιο πεταμένα λεφτά.
Τέλειο για οικιακή χρήση η εγκατάσταση είναι το πιο απλό πράγμα αν σκεφτεί κανείς ότι το μόνο που έκανα ήταν να περάσω τον κωδικό του modem, έτσι συνδέθηκε στο wifi και κατέβασε τα drivers από μόνο του.
Για τα χρήματα του και για την χρήση του σε απλές εκτυπώσεις είναι μια χαρά. Για υψηλές απαιτήσεις και υψηλή ταχύτητα χρειάζεται εκτυπωτής άλλης τεχνολογίας. Ο συγκεκριμένος είναι ότι πρέπει για "οικιακή χρήση". Προσωπικά για αυτά που τον χρειάζομαι έχω μείνει ευχαριστημένος.
Το έχω 1,5 με 2 χρόνια. Είναι το 5ο πολυμηχανημα που έχω αγοράσει και το 3ο ΗΡ. Η HP είναι μακράν καλύτερη από την LEXMARK και την CANON που έχω δοκιμάσει. Ωστόσο από τα άλλα 3 HP που έχω αγοράσει και τα άλλα 2 HP που έχω δουλέψει είναι το χειρότερο αλλά πολύ καλύτερο απο τα LEXMARK και CANON που είχα. Η εκτύπωση είναι καλή, το σκανάρισμα καλό το πρόγραμμα που έχει μέσα μου έχει κάποιες ιδιότητες κλειδωμένες και είναι για κάποιο λόγο ποιο δύσκολο από τα πιο παλιά. Πήγα στo κατάστημα που το αγόρασα και δεν έβγαλα άκρη. Πλέον δεν δουλεύει και το WIFI. Το δουλεύω πολύ και μέχρι στιγμής αν εξαιρέσω το wifi είναι σκυλί. Το LEXMARK το πέταξα στους 3 μήνες, το canon στο χρόνο. Το κόστος για όποιον ξέρει να γεμίζει μελάνια (στο επιτρέπει χωρίς πρόβλημα) είναι πολύ χαμηλό αλλά και αυθεντικά να πάρεις είναι ποιο οικονομικό σε σχέση με το canon που είχα. Για το LEXMARK δεν θυμάμαι τιμές μιας και δεν το κράτησα πολύ. Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος. Αν έπαιρνα ξανά πολυμηχάνημα θα έπαιρνα ΗΡ σίγουρα αλλά μάλλον άλλο μοντέλο. Τα αλλά που είχα ήταν τις σειράς all in one. 3 ΑΣΤΕΡΙΑ ΛΟΙΠΟΝ μαζί και με την κακή εξυπηρέτηση (Δεν ξέρω αν φταίει η ΗΡ ή αν δεν έκαναν ενέργειες από το κατάστημα που το αγόρασα)
Χάνει ένα αστέρι λόγω της πολιτικής της εταιρίας στα μελάνια που αύξησε την τιμή των μελανιών 50% ένα χρόνο μετά την αγορά του εκτυπωτή.πιστεύω ότι αν τον έχεις για περιστασιακή χρήση στο σπίτι ή σε ένα γραφείο με λίγες ανάγκες εκτύπωσης (1 πακέτο Α4 το χρόνο) είναι μια χαρά αλλιώς μάλλον δεν συμφέρει ως προς το κόστος εκτύπωσης. Πάντως πολύ καλή ποιότητα εκτύπωσης και πολύ εύχρηστος στη διασύνδεσή του στο δίκτυο του σπιτιού.
Απο τους καλυτερους εκτυπωτες που εχω δουλεψει σε αυτα τα λεφτα, δυσκολο να πιστεψω οτι εχει τοσες λειτουργιες για τετοια τιμη, το wifi κερασακι στην τουρτα, και αρκετα ευκολη συνδεση με την οθονη που εχει.
Σε pc με Windows 10 αναγνωριστηκε αμεσα στο δικτυο χωρις να κατεβασω λογισμικο, και σε android απλα κατεβασα την εφαρμογη της ΗΡ, ολα δουλεψαν μια χαρα, και σκαναρισμα, και εκτυπωση, και αντιγραφη.
Μονο φαξ δεν εχω δοκιμασει αλλα δεν εχω φαξ οποτε ουτε θα χρειαστει να το δοκιμασω λογικα.
Πολύ εύκολη εγκατάσταση. Εκτύπωση αρκετά γρήγορη . Το εχω δουλέψει μονο με υπολογιστή και λειτουργεί άψογα. Πολυ όμορφες και ποιοτικές οι έγχρωμες εκτυπώσεις. Εύχομαι να άντεξει στο χρόνο , για το σπίτι που το θελω ειναι ότι καλύτερο αξιζει και με το παραπάνω τα χρήματα που έδωσα.
Αφαιρώ ένα αστέρι για τον λόγο ότι με κινητό huawei και τάμπλετ lenovo δεν είναι συμβατά με το hp smart που χρειάζεται να εγκαταστήσεις για να κάνεις εκτύπωση! Με αποτέλεσμα να πρέπει να ψάχνω στο play store παρόμοια προγράμματα για να κάνω την δουλειά μου! Και τα περισσότερα δεν τον αναγνώριζαν καν! Επίσης δεν διαθέτει καλώδιο usb. Τα αρχεία τώρα με το προγραμματάκι που κατέβασα κάνω την δουλειά μου αλλά κρίμα να μην είναι συμβατό με το κινητό μου. Στα 80ε που τον αγόρασα θεωρώ ότι είναι ένας πολύ καλός εκτύπωτης!! Κάνει μια χαρά τη δουλειά του! Απλά για όσους δεν έχετε υπολογιστή κάντε έναν έλεγχο εάν είναι συμβατά τα κινητά ή τα τάμπλετ σας. Άλλο να εκτυπώνεις με πρόγραμμα της ""μάνας του" κι άλλο με άσχετα. Καμία σχέση!
Δεν περίμενα από ένα φθηνό μηχάνημα αυτήν την απόδοση. Το έχω σπίτι αλλά καλύπτει όλες τις απαιτήσεις της δουλειάς μου όταν είμαι σπίτι.
Δυο μέρες τον έχω μου έκανε εντύπωση πόσο εύκολος είναι στην εγκατάσταση του και στην χρήση του , πρέπει να καταναλώνει παρά πολύ το έγχρωμο μελάνι δύο φωτογραφίες εκτύπωσα και έφυγε το ένα δέκατο ...
Πολύ εύκολη εγκατάσταση, και το WiFi, καλή ποιότητα εκτύπωσης. Το email του εκτυπωτή λειτουργεί μια χαρά. Το αντιγραφικό είναι πολύ καλό όπως και το scanner. Για 59 ευρώ είναι το τέλειο πολυμηχάνημα.
Καλή ποιότητα κατασκευής.
Καλή εκτύπωση.
Δεν έχει πρόβλημα στο σύστημα τροφοδοσίας του χαρτιού, μέχρι στιγμής.
Touch screen, ασπρόμαυρη επάνω στο πάνελ, πολλές λειτουργίες και εύκολα από εκεί η ρύθμιση του, ακόμα και βίντεο με εικόνες μέσα από την μικρή οθόνη του.
Καλή συνδεσιμότητα wifi, usb, έχει κάποια θέματα με την σύνδεση android φταίει το λειτουργικό του κινητού.
Εάν είχε φθηνά μελάνια, ή εξωτερικά δοχεία ξεχωριστών μελανιών θα ήταν πρώτος σε πωλήσεις.
Επίσης έκανε μια φορά ανανέωση λογισμικού και έξτρα προγραμμάτων που έχει εντός προεγκατεστημένο και από εκεί μπορείς με το πάτημα ενός κουμπιού να τυπώσεις διάφορα.
Έχει τροφοδότη αυτόματο σελίδων, για σκάναρισμα, αντιγραφή.
Επίσης το φαξ και οι παράμετροι του φαξ είναι άριστη η δομή τους και η χρήση αυτού ακόμα και για ένα μικρό γραφείο ή επιχείρηση φυσικά για το σπίτι είναι κορυφή.
Παρέλαβα τον εκτυπωτή πριν λίγες μέρες, η σύνδεση είναι πολύ εύκολη και μέσο του κινητού και μέσο του υπολογιστή! Είναι ακριβός όπως τα λέει η Hp . τώρα για την κατανάλωση και οικονομία των αναλώσιμων (μελάνια) δεν το ξέρω αυτό θα το δείξει ο καιρός.
ωραίος στην εμφάνιση και στην ποιότητα. καλές εκπτώσεις. τα αρχικά μελάνια δεν ξέρω πόσο θα τελειώσουν. δεν έχει καλώδιο USB στη συσκευασία.
Εκτυπώνω ελάχιστα οπότε αγόρασα αυτόν τον εκτυπωτή προκειμένου να γλιτώσω την βόλτα στο φωτοτυπάδικο... Αν θυμάμαι καλά τον αγόρασα στα 39 ευρώ πέρσι και δουλεύει ακόμα μια χαρά... Όταν έρθει η ώρα να αλλάξω μελάνια θα τον πουλήσω.
Με μία λέξη : Ε Ξ Α Ι Ρ Ε Τ Ι Κ Ο Σ !!!
Είχα τον Canon MG 5750 ο οποίος και χάλασε (κεφαλή .....), με είχε χτικιάσει....καρβουνιάρης....
Καμμία σύγκριση με τον HP DeskJet Ink Advantage 3835 AiO
Τον πήρα για λίγες εκτυπώσεις μια δυο σελίδες το μήνα, δεν αξίζει ούτε γιε αυτό τα μελάνια ξερενονται, εκτός από αυτά τα μελάνια που είχε όταν τον αγόρασα πήρα και τα επόμενα το ίδιο, δεν πρόκειται να ξανά αγοράσω HP
Για αρχη τον πήρα για γραφείο. Σκαναρίσματα εκτυπώσεις κτλ
Για αρκετό καιρο ήταν όλα οκ , με κάτι μικρες ανωμαλίες στην εγκατάσταση ( πχ μου έδειχνε στο hp smart 2 εκτυπωτές κτλ ) τον τελευταίο καιρο για οτιδήποτε και να κάνεις πρέπει να κάνεις login αλλιως δεν εκτυπώνει & δεν σκανάρει.
Είναι αδιανόητο για μηχάνημα που έχεις πληρώσει να πρέπει ακόμα και για μια απλή δοουλειά να τρώς τον χρόνο σου σε login και προβλήματα συνέχεια. Ελεος !!!
Για 1-2 απλες εκτυπωσεις εγγραφων την εβδομαδα τον θελουμε και τελικα να καταφευγουμε σε βιβλιοπωλεια για να κανουμε την δουλεια μας. Ντροπη και παλι ντροπη.
Ίσως με διαφορά η χειρότερη συσκευή που έχω αγοράσει ποτέ, δεν συνδέεται εύκολα με wifi, δεν αναγνωρίζει τις εντολές εκτυπώσεις μέσω email και τις τελευταίες εβδομάδες όποτε θέλει ανοίγει.
Στο μοναδικό συν ότι αν την συνδέσεις με usb συνδέεται και εκτυπώνει γρήγορα. Επίσης δεν έχει δοκιμαστεί καμία άλλη λειτουργία πχ scanner γιατί μας βγάζει την πίστη μόνο και μόνο με την εκτύπωση και όλα αυτά μόνο 1 χρόνο μετά την αγορά του!!
αξίζει για τα λεφτά, άριστη ποιότητα, γρήγορο, ελάχιστο θόρυβο,wifi, εκτυπώνω και απο το κινητό έτσι απλά και πολύ εύκολα
256 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνκαλημέρα εχω εκτυπωτή hp 3835 χρησιμοποιούσα μελανη 302. έβαλα 652 αλλά δεν τη κάνει αποδεκτή . ξέρει κάποιος να με πει γιατί ;
το hp 3835 φοράει τα 652 κανονικά κάνε restart χωρείς τα μελάνια μέσα και ξανά βάλε τα μέσα ένα ένα δλδ θα βάλεις το πρώτο ή το έγχρωμο ή το μαύρο δεν παίζει ρόλο ποιο θα είναι πρώτο θα δείς αν το δέχεται και μετα θα πας στο επόμενο Πιστεύω ότι θα λυθεί το πρόβλημά σου ( καθάρισε καλά της επαφές)
Καλησπέρα, έχω εκτυπωτή hp photosmart c4200. Είχα βάλει μη αυθεντικά μελάνια πριν κάποιο διάστημα και πριν λίγες μέρες μου έβγαλε μήνυμα ότι το δοχείο είναι άδειο ή έχει καταστραφεί. Πήγα και αγόρασα αυθεντικό μαύρο μόνο γιατί δεν εκτυπώνω έγχρωμες σελίδες και συνεχίζει να βγάζει το ίδιο μήνυμα. Τι να κάνω;
Έχω τον ίδιο 2 χρόνια κοντά. Κανένα πρόβλημα εκτός κάποιων αποσυνδεσεων που και που.
Θα σας πρότεινα να αντικαταστήσετε και τα 2 μελανια με γνήσια , να κάνετε καθαρισμό κεφαλών και θα διορθωθεί το πρόβλημα σας. Πλέον πολλοί εκτυπωτές , βάσει λογισμικού αναγνωρίζουν τα ημιτασιον μελάνια και δεν το αναγνωρίζουν .
Ελπίζω να βοήθησα.
Ιδανικός για όσους έχουν συγκεκριμένο προϋπολογισμό και θέλουν έναν προσιτό εκτυπωτή all-in-one μικρών διαστάσεων με Wi-Fi και φαξ και δοχεία μελάνης HP χαμηλής τιμής.
Προχωρήστε τις εργασίες σας με εύκολη εκτύπωση από smartphone ή tablet. Ρύθμιση στο λεπτό, και εκτύπωση και αποστολή σαρώσεων σε email ενώ είστε καθ' οδόν.
Εξοικονομήστε χρήματα χωρίς θυσίες στην ποιότητα. Εκτυπώστε οικονομικά οτιδήποτε – από κουπόνια έως σχολικές εργασίες – με τα δοχεία μελάνης χαμηλής τιμής της HP. Βασιστείτε σε αξιόπιστα αποτελέσματα στο σπίτι σας.
Απελευθερώστε χρόνο για να επικεντρωθείτε σε ό,τι είναι σημαντικό. Διαχειριστείτε τις εργασίες εκτύπωσης εύκολα, χρησιμοποιώντας την έξυπνη οθόνη. Αντιγράψτε, σαρώστε και στείλτε με φαξ πολυσέλιδα έγγραφα από μία ευέλικτη συσκευή.
Τοποθετήστε αυτόν τον μικρών διαστάσεων all-in-one όπου θέλετε. Έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί ήσυχα στο παρασκήνιο, ώστε να εκτυπώνετε, να σαρώνετε και να αντιγράφετε σχεδόν οπουδήποτε.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Τον πήρα για λίγες εκτυπώσεις μια δυο σελίδες το μήνα, δεν αξίζει ούτε γιε αυτό τα μελάνια ξερενονται, εκτός από αυτά τα μελάνια που είχε όταν τον αγόρασα πήρα και τα επόμενα το ίδιο, δεν πρόκειται να ξανά αγοράσω HP
Για αρχη τον πήρα για γραφείο. Σκαναρίσματα εκτυπώσεις κτλ
Για αρκετό καιρο ήταν όλα οκ , με κάτι μικρες ανωμαλίες στην εγκατάσταση ( πχ μου έδειχνε στο hp smart 2 εκτυπωτές κτλ ) τον τελευταίο καιρο για οτιδήποτε και να κάνεις πρέπει να κάνεις login αλλιως δεν εκτυπώνει & δεν σκανάρει.
Είναι αδιανόητο για μηχάνημα που έχεις πληρώσει να πρέπει ακόμα και για μια απλή δοουλειά να τρώς τον χρόνο σου σε login και προβλήματα συνέχεια. Ελεος !!!
Για 1-2 απλες εκτυπωσεις εγγραφων την εβδομαδα τον θελουμε και τελικα να καταφευγουμε σε βιβλιοπωλεια για να κανουμε την δουλεια μας. Ντροπη και παλι ντροπη.
Ίσως με διαφορά η χειρότερη συσκευή που έχω αγοράσει ποτέ, δεν συνδέεται εύκολα με wifi, δεν αναγνωρίζει τις εντολές εκτυπώσεις μέσω email και τις τελευταίες εβδομάδες όποτε θέλει ανοίγει.
Στο μοναδικό συν ότι αν την συνδέσεις με usb συνδέεται και εκτυπώνει γρήγορα. Επίσης δεν έχει δοκιμαστεί καμία άλλη λειτουργία πχ scanner γιατί μας βγάζει την πίστη μόνο και μόνο με την εκτύπωση και όλα αυτά μόνο 1 χρόνο μετά την αγορά του!!
αξίζει για τα λεφτά, άριστη ποιότητα, γρήγορο, ελάχιστο θόρυβο,wifi, εκτυπώνω και απο το κινητό έτσι απλά και πολύ εύκολα
Καλός για τα χρήματα του!
Η εγκατάσταση του ήταν πανεύκολη όπως και η χρήση του!
Τον έχω 2 εβδομάδες και έχω κάνει κάποιες εκτυπώσεις και μέχρι στιγμής είμαι ευχαριστημένος. Η σύνδεση έχει γίνει μέσω WIFI και έχω συνδέσει από laptop μέχρι και iPad στον εκτυπωτή μέσω της εφαρμογής της HP.
Τα μόνα αρνητικά για εμένα, είναι η έλλειψη αυτόματης διπλής όψης (στο 2020 είμαστε, σιγά το έξτρα κόστος να βάζουν σε όλα τους τα μηχανήματα αυτό το μηχανισμό...) και το κόστος των μελανοδοχείων, τα οποία μάλιστα δεν ξέρω και πόσο κρατάνε... Για την ώρα τα αυτά που είχε στο κουτί του είναι ακόμη στο 100%. Ο χρόνος θα δείξει.
Γρήγορος, με καλή ποιότητα εκτύπωσης και οικονομικά μελάνια, τα αυθεντικά. Υπάρχουν και ανακατασκευασμένα στη μισή περίπου τιμή των αυθεντικών, που δεν έχω δοκιμάσει όμως ακόμη.
Στη συσκευασία δεν υπάρχει καλώδιο usb, το οποίο όμως δεν είναι απαραίτητο καθώς ο εκτυπωτής λειτουργεί πολύ καλά με το wifi. Υπάρχει και η δυνατότητα να σου εκτυπώσει από απόσταση στέλνοντας e-mail στο e-mail του εκτυπωτή, που το δοκίμασα και δουλεύει. Αξίζει τα χρήματά του (αγορά 79 ευρώ)
Καθόλου ευχαριστημένος με την εγκατάσταση. Παρόλο που έχω βάλει όλους αυτούς τους drivers, δεν λειτουργεί το κουμπί σάρωσης με κανέναν τρόπο. Η τεχνική υποστήριξη φυσικά ανύπαρκτη.
Επιπλέον το interface σε PC είναι απαράδεκτο. Θα προτιμουσα να είχα δώσει άλλο ένα 50% της τιμής αγοράς για να πάρω κάτι καλύτερο.
τον συγκεκριμένο εκτυπωτή τον πήρα πριν από 8 μήνες περίπου τον είχε σε προσφορά Αν δεν κάνω λάθος η 39 η 42 ευρώ Με τα μεταφορικά πρέπει να τον είχα πάρει.. έχω τρία παιδιά και έχω τυπώσει άπειρες σελίδες για σχολική ύλη απροβλημάτιστα... αυτό που δεν έχω καταφέρει είναι να κάνω εκτύπωση από απόσταση αλλά δεν έχω ασχοληθεί και ιδιαίτερα με το συγκεκριμένο θέμα.. πάντως εντός του σπιτιού με το WiFi εκτυπώνω και σκανάρω άνετα από το τηλέφωνο τα πάντα
Είναι ένας πολύ καλός εκτυπωτής για το σπίτι! Θα σας λύσει τα χέρια γιατί κάνει όλες τις δουλειές. Δεν θα ξαναπάτε στο βιβλιοπωλείο. Κάνει εκτύπωση, αντίγραφα, σκαναρει και στέλνει και φαξ (δεν το χρησιμοποιώ εγώ). Πολύ φθηνά Μελάνια μαύρο- πολύχρωμο 12 με 13 ευρώ το κάθε μελάνι. Τον συνιστώ σε όλους.
Μετα τα 2 χρονια τα παιξε τελείως! Δεν κλείνει και πρεπει να το βγαλεις απο την μπριζα, δεν συνδέεται με.το wifi παντα με.την πρωτη και κολλάει το χαρτι μεσα στον εκτυπωτή.
Εκτυπώνει σχετικά γρήγορα, οι εκτυπώσεις του είναι καλές. Η σύνδεση με το wifi είναι εντάξει αφού εκτύπωσα από κινητό τηλέφωνο και σταθερό υπολογιστή. Για την αλλαγή στα μελάνια δεν έχω σχηματίσει ακόμα γνώμη θα το δω στην πορεία. Γενικά για το σπίτι το παίρνεις με κλειστά μάτια.
VFM σε σχέση με άλλους εκτυπωτές της HP. γρήγορη και εύκολη εγκατάσταση, σύνδεση με το wifi, στέλνεις το αρχείο προς εκτύπωση στο email του εκτυπωτή και ξεχνάς καλώδια και αποστάσεις, εύχρηστη και η οθόνη αφης. Γενικά ένας τίμιος εκτυπωτης scanner για οικιακή χρήση
Αν και έλεγα να μην κινηθώ σε hp εντούτοις είμαι πολύ ευχαριστημένος με αυτόν τον εκτυπωτή. Γρήγορος και με καλής ποιότητας εκτυπώσεις. Εξίσου γρήγορος και σε σκανάρισμα και φωτοτυπίες. Το φαξ δεν το έχω χειριστεί προς το παρόν. Τον χρησιμοποιώ 6 μήνες τώρα. Πολύ φθηνά τα αναλώσιμα του και τα αρχικά μελάνια που είχε παραδόξως μου κράτησαν αρκετά. Η κατασκευή του φαίνεται καλή, αν και ο χρόνος θα δείξει. Τον λειτουργώ με linux mint μέσω του προγράμματος hplip με απροβλημάτιστη και πλήρη εγκατάσταση. Τον αγόρασα στα 69 ευρώ τιμή πραγματικά συμφέρουσα.
Μετά από 15 μήνες, χάλασε. Δεν πρόλαβε να καταναλώσει ούτε τα μελάνια που ήταν αρχικά μαζί του. Σίγουρα τα πιο πεταμένα λεφτά.
Τέλειο για οικιακή χρήση η εγκατάσταση είναι το πιο απλό πράγμα αν σκεφτεί κανείς ότι το μόνο που έκανα ήταν να περάσω τον κωδικό του modem, έτσι συνδέθηκε στο wifi και κατέβασε τα drivers από μόνο του.
Για τα χρήματα του και για την χρήση του σε απλές εκτυπώσεις είναι μια χαρά. Για υψηλές απαιτήσεις και υψηλή ταχύτητα χρειάζεται εκτυπωτής άλλης τεχνολογίας. Ο συγκεκριμένος είναι ότι πρέπει για "οικιακή χρήση". Προσωπικά για αυτά που τον χρειάζομαι έχω μείνει ευχαριστημένος.
Το έχω 1,5 με 2 χρόνια. Είναι το 5ο πολυμηχανημα που έχω αγοράσει και το 3ο ΗΡ. Η HP είναι μακράν καλύτερη από την LEXMARK και την CANON που έχω δοκιμάσει. Ωστόσο από τα άλλα 3 HP που έχω αγοράσει και τα άλλα 2 HP που έχω δουλέψει είναι το χειρότερο αλλά πολύ καλύτερο απο τα LEXMARK και CANON που είχα. Η εκτύπωση είναι καλή, το σκανάρισμα καλό το πρόγραμμα που έχει μέσα μου έχει κάποιες ιδιότητες κλειδωμένες και είναι για κάποιο λόγο ποιο δύσκολο από τα πιο παλιά. Πήγα στo κατάστημα που το αγόρασα και δεν έβγαλα άκρη. Πλέον δεν δουλεύει και το WIFI. Το δουλεύω πολύ και μέχρι στιγμής αν εξαιρέσω το wifi είναι σκυλί. Το LEXMARK το πέταξα στους 3 μήνες, το canon στο χρόνο. Το κόστος για όποιον ξέρει να γεμίζει μελάνια (στο επιτρέπει χωρίς πρόβλημα) είναι πολύ χαμηλό αλλά και αυθεντικά να πάρεις είναι ποιο οικονομικό σε σχέση με το canon που είχα. Για το LEXMARK δεν θυμάμαι τιμές μιας και δεν το κράτησα πολύ. Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος. Αν έπαιρνα ξανά πολυμηχάνημα θα έπαιρνα ΗΡ σίγουρα αλλά μάλλον άλλο μοντέλο. Τα αλλά που είχα ήταν τις σειράς all in one. 3 ΑΣΤΕΡΙΑ ΛΟΙΠΟΝ μαζί και με την κακή εξυπηρέτηση (Δεν ξέρω αν φταίει η ΗΡ ή αν δεν έκαναν ενέργειες από το κατάστημα που το αγόρασα)
Χάνει ένα αστέρι λόγω της πολιτικής της εταιρίας στα μελάνια που αύξησε την τιμή των μελανιών 50% ένα χρόνο μετά την αγορά του εκτυπωτή.πιστεύω ότι αν τον έχεις για περιστασιακή χρήση στο σπίτι ή σε ένα γραφείο με λίγες ανάγκες εκτύπωσης (1 πακέτο Α4 το χρόνο) είναι μια χαρά αλλιώς μάλλον δεν συμφέρει ως προς το κόστος εκτύπωσης. Πάντως πολύ καλή ποιότητα εκτύπωσης και πολύ εύχρηστος στη διασύνδεσή του στο δίκτυο του σπιτιού.
Απο τους καλυτερους εκτυπωτες που εχω δουλεψει σε αυτα τα λεφτα, δυσκολο να πιστεψω οτι εχει τοσες λειτουργιες για τετοια τιμη, το wifi κερασακι στην τουρτα, και αρκετα ευκολη συνδεση με την οθονη που εχει.
Σε pc με Windows 10 αναγνωριστηκε αμεσα στο δικτυο χωρις να κατεβασω λογισμικο, και σε android απλα κατεβασα την εφαρμογη της ΗΡ, ολα δουλεψαν μια χαρα, και σκαναρισμα, και εκτυπωση, και αντιγραφη.
Μονο φαξ δεν εχω δοκιμασει αλλα δεν εχω φαξ οποτε ουτε θα χρειαστει να το δοκιμασω λογικα.
Πολύ εύκολη εγκατάσταση. Εκτύπωση αρκετά γρήγορη . Το εχω δουλέψει μονο με υπολογιστή και λειτουργεί άψογα. Πολυ όμορφες και ποιοτικές οι έγχρωμες εκτυπώσεις. Εύχομαι να άντεξει στο χρόνο , για το σπίτι που το θελω ειναι ότι καλύτερο αξιζει και με το παραπάνω τα χρήματα που έδωσα.
Αφαιρώ ένα αστέρι για τον λόγο ότι με κινητό huawei και τάμπλετ lenovo δεν είναι συμβατά με το hp smart που χρειάζεται να εγκαταστήσεις για να κάνεις εκτύπωση! Με αποτέλεσμα να πρέπει να ψάχνω στο play store παρόμοια προγράμματα για να κάνω την δουλειά μου! Και τα περισσότερα δεν τον αναγνώριζαν καν! Επίσης δεν διαθέτει καλώδιο usb. Τα αρχεία τώρα με το προγραμματάκι που κατέβασα κάνω την δουλειά μου αλλά κρίμα να μην είναι συμβατό με το κινητό μου. Στα 80ε που τον αγόρασα θεωρώ ότι είναι ένας πολύ καλός εκτύπωτης!! Κάνει μια χαρά τη δουλειά του! Απλά για όσους δεν έχετε υπολογιστή κάντε έναν έλεγχο εάν είναι συμβατά τα κινητά ή τα τάμπλετ σας. Άλλο να εκτυπώνεις με πρόγραμμα της ""μάνας του" κι άλλο με άσχετα. Καμία σχέση!
Δεν περίμενα από ένα φθηνό μηχάνημα αυτήν την απόδοση. Το έχω σπίτι αλλά καλύπτει όλες τις απαιτήσεις της δουλειάς μου όταν είμαι σπίτι.
Δυο μέρες τον έχω μου έκανε εντύπωση πόσο εύκολος είναι στην εγκατάσταση του και στην χρήση του , πρέπει να καταναλώνει παρά πολύ το έγχρωμο μελάνι δύο φωτογραφίες εκτύπωσα και έφυγε το ένα δέκατο ...
Πολύ εύκολη εγκατάσταση, και το WiFi, καλή ποιότητα εκτύπωσης. Το email του εκτυπωτή λειτουργεί μια χαρά. Το αντιγραφικό είναι πολύ καλό όπως και το scanner. Για 59 ευρώ είναι το τέλειο πολυμηχάνημα.
Καλή ποιότητα κατασκευής.
Καλή εκτύπωση.
Δεν έχει πρόβλημα στο σύστημα τροφοδοσίας του χαρτιού, μέχρι στιγμής.
Touch screen, ασπρόμαυρη επάνω στο πάνελ, πολλές λειτουργίες και εύκολα από εκεί η ρύθμιση του, ακόμα και βίντεο με εικόνες μέσα από την μικρή οθόνη του.
Καλή συνδεσιμότητα wifi, usb, έχει κάποια θέματα με την σύνδεση android φταίει το λειτουργικό του κινητού.
Εάν είχε φθηνά μελάνια, ή εξωτερικά δοχεία ξεχωριστών μελανιών θα ήταν πρώτος σε πωλήσεις.
Επίσης έκανε μια φορά ανανέωση λογισμικού και έξτρα προγραμμάτων που έχει εντός προεγκατεστημένο και από εκεί μπορείς με το πάτημα ενός κουμπιού να τυπώσεις διάφορα.
Έχει τροφοδότη αυτόματο σελίδων, για σκάναρισμα, αντιγραφή.
Επίσης το φαξ και οι παράμετροι του φαξ είναι άριστη η δομή τους και η χρήση αυτού ακόμα και για ένα μικρό γραφείο ή επιχείρηση φυσικά για το σπίτι είναι κορυφή.
Παρέλαβα τον εκτυπωτή πριν λίγες μέρες, η σύνδεση είναι πολύ εύκολη και μέσο του κινητού και μέσο του υπολογιστή! Είναι ακριβός όπως τα λέει η Hp . τώρα για την κατανάλωση και οικονομία των αναλώσιμων (μελάνια) δεν το ξέρω αυτό θα το δείξει ο καιρός.
ωραίος στην εμφάνιση και στην ποιότητα. καλές εκπτώσεις. τα αρχικά μελάνια δεν ξέρω πόσο θα τελειώσουν. δεν έχει καλώδιο USB στη συσκευασία.
Εκτυπώνω ελάχιστα οπότε αγόρασα αυτόν τον εκτυπωτή προκειμένου να γλιτώσω την βόλτα στο φωτοτυπάδικο... Αν θυμάμαι καλά τον αγόρασα στα 39 ευρώ πέρσι και δουλεύει ακόμα μια χαρά... Όταν έρθει η ώρα να αλλάξω μελάνια θα τον πουλήσω.
Με μία λέξη : Ε Ξ Α Ι Ρ Ε Τ Ι Κ Ο Σ !!!
Είχα τον Canon MG 5750 ο οποίος και χάλασε (κεφαλή .....), με είχε χτικιάσει....καρβουνιάρης....
Καμμία σύγκριση με τον HP DeskJet Ink Advantage 3835 AiO
Τον πήρα για λίγες εκτυπώσεις μια δυο σελίδες το μήνα, δεν αξίζει ούτε γιε αυτό τα μελάνια ξερενονται, εκτός από αυτά τα μελάνια που είχε όταν τον αγόρασα πήρα και τα επόμενα το ίδιο, δεν πρόκειται να ξανά αγοράσω HP
Για αρχη τον πήρα για γραφείο. Σκαναρίσματα εκτυπώσεις κτλ
Για αρκετό καιρο ήταν όλα οκ , με κάτι μικρες ανωμαλίες στην εγκατάσταση ( πχ μου έδειχνε στο hp smart 2 εκτυπωτές κτλ ) τον τελευταίο καιρο για οτιδήποτε και να κάνεις πρέπει να κάνεις login αλλιως δεν εκτυπώνει & δεν σκανάρει.
Είναι αδιανόητο για μηχάνημα που έχεις πληρώσει να πρέπει ακόμα και για μια απλή δοουλειά να τρώς τον χρόνο σου σε login και προβλήματα συνέχεια. Ελεος !!!
Για 1-2 απλες εκτυπωσεις εγγραφων την εβδομαδα τον θελουμε και τελικα να καταφευγουμε σε βιβλιοπωλεια για να κανουμε την δουλεια μας. Ντροπη και παλι ντροπη.
Ίσως με διαφορά η χειρότερη συσκευή που έχω αγοράσει ποτέ, δεν συνδέεται εύκολα με wifi, δεν αναγνωρίζει τις εντολές εκτυπώσεις μέσω email και τις τελευταίες εβδομάδες όποτε θέλει ανοίγει.
Στο μοναδικό συν ότι αν την συνδέσεις με usb συνδέεται και εκτυπώνει γρήγορα. Επίσης δεν έχει δοκιμαστεί καμία άλλη λειτουργία πχ scanner γιατί μας βγάζει την πίστη μόνο και μόνο με την εκτύπωση και όλα αυτά μόνο 1 χρόνο μετά την αγορά του!!
αξίζει για τα λεφτά, άριστη ποιότητα, γρήγορο, ελάχιστο θόρυβο,wifi, εκτυπώνω και απο το κινητό έτσι απλά και πολύ εύκολα