Γνήσια Μελάνια Εκτυπωτών InkJet

HP 652 Γνήσιο Μελάνι Εκτυπωτή InkJet Μαύρο (F6V25AE)

Συμβατοί εκτυπωτές:HP DeskJet Ink Advantage 3789/ 2136/​ 4535/ 4675/ 5275/ 3788/ 3787/ 5075/ 3835/ 3635/ 3636/ 1115/ 3775/ 3785/ 2135/ 3790

Δες όλη την περιγραφή
  • Αριθμός Μελανιών 1
  • Δες τα όλα
15 48
Παράδοση έως Τρί, 30 Ιουν
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Gamescom 4.9 (1.9K Skroutz Hub aξιολογήσεις)
Διαθέσιμες επιλογές αγοράς

Περιγραφή

Περιγραφή

Εξασφαλίστε κορυφαία απόδοση και επαγγελματική ποιότητα σε κάθε εκτύπωση με το γνήσιο μαύρο μελάνι HP 652 (F6V25AE). Σχεδιασμένο ειδικά για να συνεργάζεται άψογα με τον HP DeskJet εκτυπωτή σας, αυτό το δοχείο προσφέρει βαθύ μαύρο χρώμα και κρυστάλλινη ευκρίνεια σε κείμενα και γραφικά. Με την εγγυημένη αξιοπιστία της HP, αποφεύγετε τις μουτζούρες και τις κακοτεχνίες, διασφαλίζοντας αποτελέσματα που στεγνώνουν γρήγορα και παραμένουν αναλλοίωτα στον χρόνο. Είναι η ιδανική επιλογή για οικιακή και επαγγελματική χρήση με χαμηλό κόστος εκτύπωσης.

Εξαιρετική Ποιότητα HP σε Κάθε Σελίδα

Το γνήσιο μελάνι HP 652 έχει αναπτυχθεί για να προσφέρει έντονο μαύρο κείμενο και καθαρές γραμμές, προσδίδοντας επαγγελματικό κύρος σε κάθε έγγραφο. Η ειδική σύνθεσή του διασφαλίζει ότι οι χαρακτήρες είναι ευανάγνωστοι και τα γραφικά έχουν το σωστό βάθος, αποφεύγοντας τα θολά σημεία. Είτε εκτυπώνετε καθημερινές σημειώσεις είτε επίσημα έγγραφα, η ποιότητα παραμένει σταθερά υψηλή από την πρώτη έως την τελευταία σελίδα, εξασφαλίζοντας επαγγελματικά αποτελέσματα με συνέπεια.

Αξιοπιστία και Προστασία του Εξοπλισμού σας

Επιλέγοντας το αυθεντικό αναλώσιμο με κωδικό F6V25AE, προστατεύετε την επένδυσή σας και την καλή λειτουργία του εκτυπωτή σας. Τα γνήσια δοχεία μελάνης HP είναι κατασκευασμένα για να αποτρέπουν το φράξιμο των κεφαλών και τις διαρροές, προβλήματα που συχνά προκαλούνται από τη χρήση μη γνήσιων αναλωσίμων. Η 100% συμβατότητα εγγυάται απροβλημάτιστη εγκατάσταση, ενώ ο ενσωματωμένος έξυπνος αισθητήρας σάς προειδοποιεί έγκαιρα όταν η στάθμη του μελανιού είναι χαμηλή.

Αποδοτικότητα και Σεβασμός στο Περιβάλλον

Το HP 652 προσφέρει μια οικονομική λύση για τις καθημερινές σας ανάγκες, επιτυγχάνοντας υψηλή απόδοση σελίδων με χαμηλό κόστος. Οι εκτυπώσεις σας είναι ανθεκτικές στο ξεθώριασμα και στεγνώνουν ακαριαία, αποτρέποντας τις μουτζούρες κατά τον χειρισμό. Επιπλέον, η HP δεσμεύεται για τη βιωσιμότητα, καθώς τα δοχεία αυτά είναι σχεδιασμένα για εύκολη ανακύκλωση μέσω του προγράμματος HP Planet Partners, συνδυάζοντας την υψηλή απόδοση με την περιβαλλοντική ευθύνη.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χρώμα
Μαύρο
Συσκευασία
Ενός Μελανιού
Μέγιστος αριθμός εκτύπωσης
360 Σελίδες
Ποσότητα
6 ml
Αριθμός Μελανιών
1

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (643)

Αξιολογήσεις

  1. 451
  2. 93
  3. 61
  4. 17
  5. 21
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα εκτύπωσης
  • Όγκος εκτυπώσεων
  • Σχέση ποιότητας-τιμής

Αξιολογήσεις χρηστών

Panos_Markonis
5
33 στους 33 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Η βαθμολογία αφορά τα 11€ που το αγόρασα, τελευταία βλέπω μια εξωφρενική εκτόξευση της τιμής που αν συνεχιστεί συμφέρει να αγοράσω καινούργιο εκτυπωτή. Πιο φτηνά θα μου έρθει.

  • Ποιότητα εκτύπωσης
  • Όγκος εκτυπώσεων
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;

dimitrisath
1
21 στους 22 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Πανω απο 11-12 ευρώ δεν αξιζει να το παρεις.
Προσφορές του τύπου " πτώση τιμής 58% από 99€ Τώρα μόλις 42€" είναι κλεψιά.

  • Ποιότητα εκτύπωσης
  • Όγκος εκτυπώσεων
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Όγκος εκτυπώσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Από άλλες χώρες

  • singx23
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλά σε ποιότητα τα γνήσια και σε αντοχή έτσι κ έτσι... Αλλά τιμή.... Φαρμακείο... Τι να κάνουμε όμως που με αυτά είμαστε πιο ήσυχοι χωρίς τα ενοχλητικά μηνύματα περί μη γνήσιου...
    Σε νέα μηχανήματα καλύτερα γνήσια...
    Στα πιο παλιά δεν υπήρχε τόσο έντονο θέμα...

    Update, μετά από λίγο καιρό με μόλις 3-4 εκτυπώσεις, σταμάτησε δυστυχώς να το αναγνωρίζει ο εκτυπωτής και το έστειλα για αντικατάσταση..

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panosnet89
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλό και γνήσιο μελάνι που κρατάει για πολλές εκτυπώσεις πολλών μηνών. Μακάρι αυτό και το αντίστοιχο έγχρωμο μελάνι να ήταν λίγο φθηνότερα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • IorQ
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το καλλίτερο αλλά ταυτόχρονα και το ακριβώτερο. Όσο πιο φθηνός εκτυπωτής HP τόσο τσούζει η δαπάνη στα μελάνια του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nik ar
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το συγκεκριμένο μελάνι απο το κατάστημα που το αγόρασα ενω εκτύπωσα 3-4 φορές μετά δεν το αναγνώριζε ο εκτυπωτής μου, με αποτέλεσμα να το πετάξω και να αγοράσω όπως συνήθως κάνω απο γνωστό πολυκατάστημα. Δεν ήταν γνήσιο αυτό που μου έστειλαν; Πεταμένα λεφτά άδικα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • TehJoHn_X_
    2
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εκτος απο την εκτόξευση της τιμης, το μελανι ειναι πιο ακριβο απο το ανθρώπινο αίμα στην συγκεκριμενη φαση. Επισης απο την ωρα που καποιος παιρνει αυτο το μελανι σημαινει οτι πηρε λογικα ενα πολυμηχανημα hp στα 40-80€ και μερικες φορες ειναι πιο φτηνο να παρεις ξανα καινουργιο εκτυπωτη παρα μελάνια. Ωραια μονο η ποιοτητα εκτυπωσης. Laser και παλι laser με toner που βγαζει 2500-5000 σελιδες με φτηνοτερο κοστος. Τέλος, στο ιντερνετ κυκλοφορούν οδηγίες για να τα γεμίστε μονοι σας, θα διαπιστωσει κανεις οτι μεσα εχει ακραια μικρη ποσότητα μελανιού που ειναι ουσιαστικα ποτισμένα κατι σφουγγαράκια, δηλαδη κοροιδευομαστε...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panagiotis_Markou90.
    3
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    γενικα καλο μελανι, αλλα οπως λενε αν το αφησεις για λιγο καιρο μετα δεν τυπωνει, επισης δειχνει οτι εχεις χωριτηκοτητα ο εκτυπωτης γυρω στο 20% και στην πραγματικοτητα να μην εχεις καθολου, Τελος αρκετα ακριβο πια , το 2018 που το πηρα πρωτη φορα εκανε γυρω στα 10€ και τωρα εχει 19 στα μεγαλα καταστηματα, δηλαδή πάνω απο 3€ το 1 ml.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vzaxarias
    4
    13 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν είναι κακό μελάνι απλά αν δεν τυπώσεις για κάποιο χρονικό διάστημα ξεραινεται και δεν τυπώνει. Πάντως είναι πανάκριβο. Τα 6ml έχουν 17 ευρώ. Δηλαδή το λίτρο το μελάνι κάνει 2.830 ευρώ!!!Αν είχε χρυσό μέσα νομίζω ποιο οικονομικό θα ήταν.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Όγκος εκτυπώσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ftlibra
    3
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλό αποτέλεσμα εκτύπωσης αλλά αν κάνεις το λάθος και δεν εκτυπώσεις για κάποιο χρονικό διάστημα, ξεραίνεται και μουτζουρώνει το χαρτί ή δεν εκτυπώνει καν. Αναγκάζεσαι να εφαρμόσεις την λειτουργία του καθαρισμού κεφαλής (κάποιες φορές παραπάνω από έναν), οπότε ξοδεύεται αρκετό μελάνι με την διαδικασία αυτή. Ενώ δείχνει ότι έχει αρκετή ποσότητα μέσα, στην ουσία έχει τελειώσει και τελικά μένεις ξεκρέμαστος όταν χρειάζεσαι εκτυπώσεις. Πολύ ακριβό για την κατηγορία του.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Όγκος εκτυπώσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kostas_Tsitlakidis
    5
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μια χαρά είναι κάνει την δουλειά ! Συνέχεια το αγωραζω

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Όγκος εκτυπώσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Daisy Κ
    3
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σταματαει να αποδιδει αν δεν χρησιμοποιησεις τον εκτυπωτη για καποιο διαστημα. Μετα τις καλοκαιρινες διακοπες πεταχτηκε παρ ολο που ειχε ακομη μελανι. ( Ισως στεγνωνει ή κολλαει το μελανι στο δοχειο).

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος εκτυπώσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alex198432
    3
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ακριβά μελάνια και τελειώνουν πριν καν το καταλάβεις και ας έχω μειώσει την ποιότητα εκτύπωσης!

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Όγκος εκτυπώσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis70
    1
    18 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    απαράδεκτα. φτιαγμένα να τελειώνουν και να θέλουν αλλαγή συνέχεια. σου βγαίνει περίπου 0,15€ η σελίδα. καλύτερα να πηγαίνεις βιβλιοπωλείο να εκτυπώνεις

    κλασσική HP...

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Όγκος εκτυπώσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sakis Kan.
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα χρήματα του (15.90 το πήρα) είναι αρκετά καλό μελάνι θα έλεγα. Τουλάχιστον για τη δική μου οικιακή χρήση. Εκτυπώνει αρκετά καθαρά και ανάλογα με τη ρύθμιση που έχεις κάνει στον εκτυπωτή, βγάζει αρκετές σελίδες. Η τιμή του όμως είναι τσιμπημένη και δεν νομίζω να το ξανά προτιμήσω αν δεν πέσει ή το βρω σε χαμηλότερη τιμή γύρω στα 10-12 ευρώ. Όσο δεν πέφτει η τιμή του όμως θα φροντίσω να προμηθευτώ ένα μπουκάλι μελάνι και να το γεμίζω μόνος μου ή κάποιος που δεν ξέρει να το πάει σε κατάστημα να του το γεμίζουν με κόστος 3-4 ευρώ.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος εκτυπώσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Siro
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μαυρο χρωμα το οποιο διαρκει ελαγρως περισσοτερο διοτι το χρησιμοποιει ο εκτυπωτης μονο για να τυπωσει μαυρο.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Όγκος εκτυπώσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Myrzen
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Φυσικά και είναι πανάκριβο μελάνι και κρατάει πολύ λίγο, αλλά σε σύγκριση με τα υπόλοιπα μελάνια της συγκεκριμένης εταιρείας, η οποία χρησιμοποιεί την λογική φτηνοί εκτυπωτές ακριβά μελάνια, θεωρώ ότι είναι το καλύτερο μελάνι από πλευράς κόστους ανά σελίδα. Η ποιότητα σχετικά καλή, αλλά προσοχή όταν αγοράζετε από το διαδίκτυο γιατί μπορεί η παρτίδα να είναι ληγμένη που σημαίνει ξεραμένο μελάνι για τα σκουπίδια.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Όγκος εκτυπώσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anaskont
    1
    5 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα 2 μελάνια το 1ο αν και ήταν XL δεν εκτύπωσε τις αναμενόμενες σελίδες που έπρεπε, όσο για το 2ο ήταν ΑΔΕΙΟ. (Το μηχάνημά μου λειτουργεί μια χαρά με άλλο μελάνι) .

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Όγκος εκτυπώσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lazaros.gwg
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σε σχέση με τα παλιά και πανάκριβα μελάνια της HP, αυτό είναι κορυφή. Οικονομικό και ποιοτικό. Βέβαια η ποιότητα εκτύπωσης εξαρτάται σε ποσοστό 90% από τον εκτυπωτή και όχι από το μελάνι. Εφαρμόζει σε πλήθος μοντέλων εκτυπωτών HP. Το μόνο που με προβληματίζει είναι η ποσότητα που περιέχει και γι' αυτό βάζω 4*. Θεωρώ πως θα έπρεπε να έχει περισσότερη ποσότητα μελάνης.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος εκτυπώσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alfisti_gt
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολυ καλο μελανι εχει διαρκεια,αναλογα βεβαια και ποσο χαρτι εκτυπωνεις αλλα γενικα θα κρατησει,θα μπορουσε να ηταν λιγο πιο φθηνο,αλλα γενικα ειναι μια αρκετα καλη επιλογη.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Όγκος εκτυπώσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • RadyMan
    2
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εγώ για οικιακή χρήση το χρειάζομαι και δεν εκτυπώνω συχνά. Το πρόβλημα είναι ότι πάντα αλλα πάντα μου δείχνει και ο εκτυπωτής και το πρόγραμμα της HP ότι έχει μελάνι το δοχείο και μαλιστα αρκετο ... αλλα όταν το χρειαστείς απλά δεν θα εκτύπωση !!! δε πα να το καθαρίσεις μπας και φτιαξει και με το πρόγραμμα για τις κεφαλες και με οινόπνευμα τίποτα το δοχείο δεν εκτυπώνει.

    Οπότε πάντα έχω 1 δοχείο backup. Κατά άλλα σε σχέση με αυτά που εκτυπώνει είναι πανάκριβο. Δεν εκτυπώνουμε με μελάνι αλλα με χρυσαφι πλέον. Το δοχείο κοστίζει πλέον 12-15 euro και σου βγάζει δε σου βγάζει 100 σελίδες να εκτυπώσεις.

    Όσοι εκτυπώνετε συχνά η κάθε ημέρα προτιμήστε τους inject εκτυπωτές με δοχεία μελανιού, σαν μηχάνημα κοστίζει πιο ακριβά (100+ ευρω) αλλα θα βγάλεις τα λεφτά αυτά από τα μελάνια που είναι και πιο φτηνά και τα μπουκαλάκια αυτά διαρκούν για αληθινές πολλές εκτυπώσεις.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Όγκος εκτυπώσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ardi21
    3
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Οτι ειπαν οι προηγουμενοι σε σχεση με τον ογκο των εκτυπωσεων, ισχυει. Το μεγαλο θεμα για μενα ειναι οτι ενω δειχνει ο εκτυπωτης να βρισκεται περιπου στο 1/3 - 1/4, στην ουσια εχει τελειωσει και δεν εκτυπωνει καθολου. Μπορει να σε κρεμασει την ωρα που το χρειαζεσαι.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος εκτυπώσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • skind
    3
    4 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αναγκαστηκα αγοραζω γνησια μελανια.οποτε εχω παρει αλλα σε 2-3 χρησεις δεν βγαζει τιποτα.γνησιο και παλι γνησιο.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος εκτυπώσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis Kks
    2
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα τον εκτυπωτή ΗΡ 4535 με βασικό κριτήριο τα φθηνά μελάνια, πλην όμως μόνο φθηνά δεν είναι. Εκτυπώνω περίπου 5-10 σελίδες, σε οικιακή χρήση, το μήνα και μαζί με το έγχρωμο κρατάνε ένα έτος. Το δεύτερο πρόβλημα είναι ότι ενώ δείχνει επίπεδο αναλώσιμων περίπου στην μέση, οι εκτυπώσεις είναι σαν να έχω άδεια μελάνια δηλαδή σαν μισές σελίδες. Για κάποιον που κάνει περισσότερες εκτυπώσεις δεν νομίζω να συμφέρει οικονομικά.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Όγκος εκτυπώσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • efstella.7

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σήμερα 2-7-2022 δεν αλλάζει η αξιολόγησή μου για το μελάνι. Έχει πολύ καλή ποιότητα εκτύπωσης, αλλά δεν κάνει τον αναμενόμενο αριθμό εκτυπώσεων. ....και ακριβαίνει επικίνδυνα. Αν συνεχίσει έτσι η άνοδος της τιμής του, δεν θα συμφέρει η αγορά του σε σχέση με την απόδοσή του.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος εκτυπώσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iliana.zygog
    2
    13 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Υπερβολικά πολύ ακριβό για τον όγκο εκτυπώσεων που προσφέρει. Ως φοιτήτρια χρειάζομαι μελάνια κάθε δύο μήνες και δεν εκτυπώνω καν μεγάλο όγκο.

    Το μαύρο εξαντλείται γρήγορα από την αγορά και από τον Σεπτέμβριο του 2020 μέχρι και τον Μάρτιο του 2021 δεν έβρισκα πουθενά μελάνι της εταιρείας.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος εκτυπώσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mia_fora_ki_enan_kairo
    1
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έγρωμο μελανακι τελειώνει στο άψε σβήσε. Ένα απο τα 3 χρώματα να τελειώσει τότε ουσιαστικά είναι αχρηστο. Το μαύρο είναι πανάκριβο όταν βρίσκεται σε έλλειψη. Και δεν εκτυπώνει όσες σελίδες υποσχεται ο κατασκευαστής. Πράγμα που συμβαίνει αρκετά συχνά. Γενικά μην προτιμάτε inject εκτυπωτές, εκτός και αν έχετε βρει τον τρόπο να τα επαναγεμίζετε μόνοι σας.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Όγκος εκτυπώσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sofia_Sav3
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετά καλό για οικιακή χρήση... εξαρτάται τι απαιτήσεις έχετε και πόσο συχνά χρησιμοποιείται τον εκτυπωτή... Μέτρια χρήση θα έλεγα δίνει 2-3 μήνες διάρκειας.... και πάλι θα πω εξαρτάται τι εννοεί ο καθένας μέτρια χρήση...

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Όγκος εκτυπώσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • italomax
    2
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μάλλον η HP είναι σε άλλη διάσταση δεν είναι δυνατό το μελάνι να κοστίζει σχεδόν όσο ο εκτυπωτής το μαύρο από 11 ευρώ που είχε κάποια στιγμή έφτασε και 40 ευρώ!! Ποιοτικός είναι καλό αλλά δεν βγάζει πολλές εκτυπώσεις οπότε με την υπάρχουσα κατάσταση η αλλαγή εκτυπωτή είναι σίγουρη.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Όγκος εκτυπώσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 0
  • 0
  • Καλά σε ποιότητα τα γνήσια και σε αντοχή έτσι κ έτσι... Αλλά τιμή.... Φαρμακείο... Τι να κάνουμε όμως που με αυτά είμαστε πιο ήσυχοι χωρίς τα ενοχλητικά μηνύματα περί μη γνήσιου...
    Σε νέα μηχανήματα καλύτερα γνήσια...
    Στα πιο παλιά δεν υπήρχε τόσο έντονο θέμα...

    Update, μετά από λίγο καιρό με μόλις 3-4 εκτυπώσεις, σταμάτησε δυστυχώς να το αναγνωρίζει ο εκτυπωτής και το έστειλα για αντικατάσταση..

    2
  • Καλό και γνήσιο μελάνι που κρατάει για πολλές εκτυπώσεις πολλών μηνών. Μακάρι αυτό και το αντίστοιχο έγχρωμο μελάνι να ήταν λίγο φθηνότερα.

    1
  • Το καλλίτερο αλλά ταυτόχρονα και το ακριβώτερο. Όσο πιο φθηνός εκτυπωτής HP τόσο τσούζει η δαπάνη στα μελάνια του.

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (17)

Ερωτήσεις

13766 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Rafail_Prasiadis

Αν βάλω μόνο μονόχρωμο και όχι και πολύχρωμο θα δουλέψει η θέλει και τα δύο ?

tzina.lazarou
Den_Lazar

Υπάρχουν βίντεο στο youtube για το πως να ξαναγεμίσετε το εξάρτημα. Αγοράζετε μπουκαλάκι των 100ml συμβατό μελάνι με 10 ευρώ και με μία σύριγγα το ξαναγεμίζετε.

LukeB

Δυστυχως με κανενα άλλο νουμερο μονο με 652 θα δουλεψει το μηχάνημα

Barbara_Athanasopoulou

Καλησπέρα το μελάνι μαύρο 652 hp Γράφει ότι εκτυπώνει 360 σελίδες σε μένα σε εκτυπωτή hp εκτυπώνει μόνο 120 σελίδες και μετά τελειώνει τι συμβαίνει,?

Δες όλες τις ερωτήσεις (17)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Εξασφαλίστε κορυφαία απόδοση και επαγγελματική ποιότητα σε κάθε εκτύπωση με το γνήσιο μαύρο μελάνι HP 652 (F6V25AE). Σχεδιασμένο ειδικά για να συνεργάζεται άψογα με τον HP DeskJet εκτυπωτή σας, αυτό το δοχείο προσφέρει βαθύ μαύρο χρώμα και κρυστάλλινη ευκρίνεια σε κείμενα και γραφικά. Με την εγγυημένη αξιοπιστία της HP, αποφεύγετε τις μουτζούρες και τις κακοτεχνίες, διασφαλίζοντας αποτελέσματα που στεγνώνουν γρήγορα και παραμένουν αναλλοίωτα στον χρόνο. Είναι η ιδανική επιλογή για οικιακή και επαγγελματική χρήση με χαμηλό κόστος εκτύπωσης.

Εξαιρετική Ποιότητα HP σε Κάθε Σελίδα

Το γνήσιο μελάνι HP 652 έχει αναπτυχθεί για να προσφέρει έντονο μαύρο κείμενο και καθαρές γραμμές, προσδίδοντας επαγγελματικό κύρος σε κάθε έγγραφο. Η ειδική σύνθεσή του διασφαλίζει ότι οι χαρακτήρες είναι ευανάγνωστοι και τα γραφικά έχουν το σωστό βάθος, αποφεύγοντας τα θολά σημεία. Είτε εκτυπώνετε καθημερινές σημειώσεις είτε επίσημα έγγραφα, η ποιότητα παραμένει σταθερά υψηλή από την πρώτη έως την τελευταία σελίδα, εξασφαλίζοντας επαγγελματικά αποτελέσματα με συνέπεια.

Αξιοπιστία και Προστασία του Εξοπλισμού σας

Επιλέγοντας το αυθεντικό αναλώσιμο με κωδικό F6V25AE, προστατεύετε την επένδυσή σας και την καλή λειτουργία του εκτυπωτή σας. Τα γνήσια δοχεία μελάνης HP είναι κατασκευασμένα για να αποτρέπουν το φράξιμο των κεφαλών και τις διαρροές, προβλήματα που συχνά προκαλούνται από τη χρήση μη γνήσιων αναλωσίμων. Η 100% συμβατότητα εγγυάται απροβλημάτιστη εγκατάσταση, ενώ ο ενσωματωμένος έξυπνος αισθητήρας σάς προειδοποιεί έγκαιρα όταν η στάθμη του μελανιού είναι χαμηλή.

Αποδοτικότητα και Σεβασμός στο Περιβάλλον

Το HP 652 προσφέρει μια οικονομική λύση για τις καθημερινές σας ανάγκες, επιτυγχάνοντας υψηλή απόδοση σελίδων με χαμηλό κόστος. Οι εκτυπώσεις σας είναι ανθεκτικές στο ξεθώριασμα και στεγνώνουν ακαριαία, αποτρέποντας τις μουτζούρες κατά τον χειρισμό. Επιπλέον, η HP δεσμεύεται για τη βιωσιμότητα, καθώς τα δοχεία αυτά είναι σχεδιασμένα για εύκολη ανακύκλωση μέσω του προγράμματος HP Planet Partners, συνδυάζοντας την υψηλή απόδοση με την περιβαλλοντική ευθύνη.

Κατασκευαστής

Χρώμα
Μαύρο
Συσκευασία
Ενός Μελανιού
Μέγιστος αριθμός εκτύπωσης
360 Σελίδες
Ποσότητα
6 ml
Αριθμός Μελανιών
1

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (643)

  1. 451
  2. 93
  3. 61
  4. 17
  5. 21
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα εκτύπωσης
  • Όγκος εκτυπώσεων
  • Σχέση ποιότητας-τιμής

Αξιολογήσεις χρηστών

Panos_Markonis
5
33 στους 33 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Η βαθμολογία αφορά τα 11€ που το αγόρασα, τελευταία βλέπω μια εξωφρενική εκτόξευση της τιμής που αν συνεχιστεί συμφέρει να αγοράσω καινούργιο εκτυπωτή. Πιο φτηνά θα μου έρθει.

  • Ποιότητα εκτύπωσης
  • Όγκος εκτυπώσεων
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;

dimitrisath
1
21 στους 22 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Πανω απο 11-12 ευρώ δεν αξιζει να το παρεις.
Προσφορές του τύπου " πτώση τιμής 58% από 99€ Τώρα μόλις 42€" είναι κλεψιά.

  • Ποιότητα εκτύπωσης
  • Όγκος εκτυπώσεων
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Όγκος εκτυπώσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Από άλλες χώρες

  • singx23
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλά σε ποιότητα τα γνήσια και σε αντοχή έτσι κ έτσι... Αλλά τιμή.... Φαρμακείο... Τι να κάνουμε όμως που με αυτά είμαστε πιο ήσυχοι χωρίς τα ενοχλητικά μηνύματα περί μη γνήσιου...
    Σε νέα μηχανήματα καλύτερα γνήσια...
    Στα πιο παλιά δεν υπήρχε τόσο έντονο θέμα...

    Update, μετά από λίγο καιρό με μόλις 3-4 εκτυπώσεις, σταμάτησε δυστυχώς να το αναγνωρίζει ο εκτυπωτής και το έστειλα για αντικατάσταση..

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panosnet89
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλό και γνήσιο μελάνι που κρατάει για πολλές εκτυπώσεις πολλών μηνών. Μακάρι αυτό και το αντίστοιχο έγχρωμο μελάνι να ήταν λίγο φθηνότερα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • IorQ
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το καλλίτερο αλλά ταυτόχρονα και το ακριβώτερο. Όσο πιο φθηνός εκτυπωτής HP τόσο τσούζει η δαπάνη στα μελάνια του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nik ar
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το συγκεκριμένο μελάνι απο το κατάστημα που το αγόρασα ενω εκτύπωσα 3-4 φορές μετά δεν το αναγνώριζε ο εκτυπωτής μου, με αποτέλεσμα να το πετάξω και να αγοράσω όπως συνήθως κάνω απο γνωστό πολυκατάστημα. Δεν ήταν γνήσιο αυτό που μου έστειλαν; Πεταμένα λεφτά άδικα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • TehJoHn_X_
    2
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εκτος απο την εκτόξευση της τιμης, το μελανι ειναι πιο ακριβο απο το ανθρώπινο αίμα στην συγκεκριμενη φαση. Επισης απο την ωρα που καποιος παιρνει αυτο το μελανι σημαινει οτι πηρε λογικα ενα πολυμηχανημα hp στα 40-80€ και μερικες φορες ειναι πιο φτηνο να παρεις ξανα καινουργιο εκτυπωτη παρα μελάνια. Ωραια μονο η ποιοτητα εκτυπωσης. Laser και παλι laser με toner που βγαζει 2500-5000 σελιδες με φτηνοτερο κοστος. Τέλος, στο ιντερνετ κυκλοφορούν οδηγίες για να τα γεμίστε μονοι σας, θα διαπιστωσει κανεις οτι μεσα εχει ακραια μικρη ποσότητα μελανιού που ειναι ουσιαστικα ποτισμένα κατι σφουγγαράκια, δηλαδη κοροιδευομαστε...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panagiotis_Markou90.
    3
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    γενικα καλο μελανι, αλλα οπως λενε αν το αφησεις για λιγο καιρο μετα δεν τυπωνει, επισης δειχνει οτι εχεις χωριτηκοτητα ο εκτυπωτης γυρω στο 20% και στην πραγματικοτητα να μην εχεις καθολου, Τελος αρκετα ακριβο πια , το 2018 που το πηρα πρωτη φορα εκανε γυρω στα 10€ και τωρα εχει 19 στα μεγαλα καταστηματα, δηλαδή πάνω απο 3€ το 1 ml.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vzaxarias
    4
    13 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν είναι κακό μελάνι απλά αν δεν τυπώσεις για κάποιο χρονικό διάστημα ξεραινεται και δεν τυπώνει. Πάντως είναι πανάκριβο. Τα 6ml έχουν 17 ευρώ. Δηλαδή το λίτρο το μελάνι κάνει 2.830 ευρώ!!!Αν είχε χρυσό μέσα νομίζω ποιο οικονομικό θα ήταν.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Όγκος εκτυπώσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ftlibra
    3
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλό αποτέλεσμα εκτύπωσης αλλά αν κάνεις το λάθος και δεν εκτυπώσεις για κάποιο χρονικό διάστημα, ξεραίνεται και μουτζουρώνει το χαρτί ή δεν εκτυπώνει καν. Αναγκάζεσαι να εφαρμόσεις την λειτουργία του καθαρισμού κεφαλής (κάποιες φορές παραπάνω από έναν), οπότε ξοδεύεται αρκετό μελάνι με την διαδικασία αυτή. Ενώ δείχνει ότι έχει αρκετή ποσότητα μέσα, στην ουσία έχει τελειώσει και τελικά μένεις ξεκρέμαστος όταν χρειάζεσαι εκτυπώσεις. Πολύ ακριβό για την κατηγορία του.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Όγκος εκτυπώσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kostas_Tsitlakidis
    5
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μια χαρά είναι κάνει την δουλειά ! Συνέχεια το αγωραζω

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Όγκος εκτυπώσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Daisy Κ
    3
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σταματαει να αποδιδει αν δεν χρησιμοποιησεις τον εκτυπωτη για καποιο διαστημα. Μετα τις καλοκαιρινες διακοπες πεταχτηκε παρ ολο που ειχε ακομη μελανι. ( Ισως στεγνωνει ή κολλαει το μελανι στο δοχειο).

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος εκτυπώσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alex198432
    3
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ακριβά μελάνια και τελειώνουν πριν καν το καταλάβεις και ας έχω μειώσει την ποιότητα εκτύπωσης!

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Όγκος εκτυπώσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis70
    1
    18 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    απαράδεκτα. φτιαγμένα να τελειώνουν και να θέλουν αλλαγή συνέχεια. σου βγαίνει περίπου 0,15€ η σελίδα. καλύτερα να πηγαίνεις βιβλιοπωλείο να εκτυπώνεις

    κλασσική HP...

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Όγκος εκτυπώσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sakis Kan.
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα χρήματα του (15.90 το πήρα) είναι αρκετά καλό μελάνι θα έλεγα. Τουλάχιστον για τη δική μου οικιακή χρήση. Εκτυπώνει αρκετά καθαρά και ανάλογα με τη ρύθμιση που έχεις κάνει στον εκτυπωτή, βγάζει αρκετές σελίδες. Η τιμή του όμως είναι τσιμπημένη και δεν νομίζω να το ξανά προτιμήσω αν δεν πέσει ή το βρω σε χαμηλότερη τιμή γύρω στα 10-12 ευρώ. Όσο δεν πέφτει η τιμή του όμως θα φροντίσω να προμηθευτώ ένα μπουκάλι μελάνι και να το γεμίζω μόνος μου ή κάποιος που δεν ξέρει να το πάει σε κατάστημα να του το γεμίζουν με κόστος 3-4 ευρώ.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος εκτυπώσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Siro
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μαυρο χρωμα το οποιο διαρκει ελαγρως περισσοτερο διοτι το χρησιμοποιει ο εκτυπωτης μονο για να τυπωσει μαυρο.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Όγκος εκτυπώσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Myrzen
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Φυσικά και είναι πανάκριβο μελάνι και κρατάει πολύ λίγο, αλλά σε σύγκριση με τα υπόλοιπα μελάνια της συγκεκριμένης εταιρείας, η οποία χρησιμοποιεί την λογική φτηνοί εκτυπωτές ακριβά μελάνια, θεωρώ ότι είναι το καλύτερο μελάνι από πλευράς κόστους ανά σελίδα. Η ποιότητα σχετικά καλή, αλλά προσοχή όταν αγοράζετε από το διαδίκτυο γιατί μπορεί η παρτίδα να είναι ληγμένη που σημαίνει ξεραμένο μελάνι για τα σκουπίδια.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Όγκος εκτυπώσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anaskont
    1
    5 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα 2 μελάνια το 1ο αν και ήταν XL δεν εκτύπωσε τις αναμενόμενες σελίδες που έπρεπε, όσο για το 2ο ήταν ΑΔΕΙΟ. (Το μηχάνημά μου λειτουργεί μια χαρά με άλλο μελάνι) .

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Όγκος εκτυπώσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lazaros.gwg
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σε σχέση με τα παλιά και πανάκριβα μελάνια της HP, αυτό είναι κορυφή. Οικονομικό και ποιοτικό. Βέβαια η ποιότητα εκτύπωσης εξαρτάται σε ποσοστό 90% από τον εκτυπωτή και όχι από το μελάνι. Εφαρμόζει σε πλήθος μοντέλων εκτυπωτών HP. Το μόνο που με προβληματίζει είναι η ποσότητα που περιέχει και γι' αυτό βάζω 4*. Θεωρώ πως θα έπρεπε να έχει περισσότερη ποσότητα μελάνης.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος εκτυπώσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alfisti_gt
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολυ καλο μελανι εχει διαρκεια,αναλογα βεβαια και ποσο χαρτι εκτυπωνεις αλλα γενικα θα κρατησει,θα μπορουσε να ηταν λιγο πιο φθηνο,αλλα γενικα ειναι μια αρκετα καλη επιλογη.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Όγκος εκτυπώσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • RadyMan
    2
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εγώ για οικιακή χρήση το χρειάζομαι και δεν εκτυπώνω συχνά. Το πρόβλημα είναι ότι πάντα αλλα πάντα μου δείχνει και ο εκτυπωτής και το πρόγραμμα της HP ότι έχει μελάνι το δοχείο και μαλιστα αρκετο ... αλλα όταν το χρειαστείς απλά δεν θα εκτύπωση !!! δε πα να το καθαρίσεις μπας και φτιαξει και με το πρόγραμμα για τις κεφαλες και με οινόπνευμα τίποτα το δοχείο δεν εκτυπώνει.

    Οπότε πάντα έχω 1 δοχείο backup. Κατά άλλα σε σχέση με αυτά που εκτυπώνει είναι πανάκριβο. Δεν εκτυπώνουμε με μελάνι αλλα με χρυσαφι πλέον. Το δοχείο κοστίζει πλέον 12-15 euro και σου βγάζει δε σου βγάζει 100 σελίδες να εκτυπώσεις.

    Όσοι εκτυπώνετε συχνά η κάθε ημέρα προτιμήστε τους inject εκτυπωτές με δοχεία μελανιού, σαν μηχάνημα κοστίζει πιο ακριβά (100+ ευρω) αλλα θα βγάλεις τα λεφτά αυτά από τα μελάνια που είναι και πιο φτηνά και τα μπουκαλάκια αυτά διαρκούν για αληθινές πολλές εκτυπώσεις.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Όγκος εκτυπώσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ardi21
    3
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Οτι ειπαν οι προηγουμενοι σε σχεση με τον ογκο των εκτυπωσεων, ισχυει. Το μεγαλο θεμα για μενα ειναι οτι ενω δειχνει ο εκτυπωτης να βρισκεται περιπου στο 1/3 - 1/4, στην ουσια εχει τελειωσει και δεν εκτυπωνει καθολου. Μπορει να σε κρεμασει την ωρα που το χρειαζεσαι.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος εκτυπώσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • skind
    3
    4 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αναγκαστηκα αγοραζω γνησια μελανια.οποτε εχω παρει αλλα σε 2-3 χρησεις δεν βγαζει τιποτα.γνησιο και παλι γνησιο.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος εκτυπώσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis Kks
    2
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα τον εκτυπωτή ΗΡ 4535 με βασικό κριτήριο τα φθηνά μελάνια, πλην όμως μόνο φθηνά δεν είναι. Εκτυπώνω περίπου 5-10 σελίδες, σε οικιακή χρήση, το μήνα και μαζί με το έγχρωμο κρατάνε ένα έτος. Το δεύτερο πρόβλημα είναι ότι ενώ δείχνει επίπεδο αναλώσιμων περίπου στην μέση, οι εκτυπώσεις είναι σαν να έχω άδεια μελάνια δηλαδή σαν μισές σελίδες. Για κάποιον που κάνει περισσότερες εκτυπώσεις δεν νομίζω να συμφέρει οικονομικά.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Όγκος εκτυπώσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • efstella.7

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σήμερα 2-7-2022 δεν αλλάζει η αξιολόγησή μου για το μελάνι. Έχει πολύ καλή ποιότητα εκτύπωσης, αλλά δεν κάνει τον αναμενόμενο αριθμό εκτυπώσεων. ....και ακριβαίνει επικίνδυνα. Αν συνεχίσει έτσι η άνοδος της τιμής του, δεν θα συμφέρει η αγορά του σε σχέση με την απόδοσή του.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος εκτυπώσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iliana.zygog
    2
    13 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Υπερβολικά πολύ ακριβό για τον όγκο εκτυπώσεων που προσφέρει. Ως φοιτήτρια χρειάζομαι μελάνια κάθε δύο μήνες και δεν εκτυπώνω καν μεγάλο όγκο.

    Το μαύρο εξαντλείται γρήγορα από την αγορά και από τον Σεπτέμβριο του 2020 μέχρι και τον Μάρτιο του 2021 δεν έβρισκα πουθενά μελάνι της εταιρείας.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος εκτυπώσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mia_fora_ki_enan_kairo
    1
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έγρωμο μελανακι τελειώνει στο άψε σβήσε. Ένα απο τα 3 χρώματα να τελειώσει τότε ουσιαστικά είναι αχρηστο. Το μαύρο είναι πανάκριβο όταν βρίσκεται σε έλλειψη. Και δεν εκτυπώνει όσες σελίδες υποσχεται ο κατασκευαστής. Πράγμα που συμβαίνει αρκετά συχνά. Γενικά μην προτιμάτε inject εκτυπωτές, εκτός και αν έχετε βρει τον τρόπο να τα επαναγεμίζετε μόνοι σας.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Όγκος εκτυπώσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sofia_Sav3
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετά καλό για οικιακή χρήση... εξαρτάται τι απαιτήσεις έχετε και πόσο συχνά χρησιμοποιείται τον εκτυπωτή... Μέτρια χρήση θα έλεγα δίνει 2-3 μήνες διάρκειας.... και πάλι θα πω εξαρτάται τι εννοεί ο καθένας μέτρια χρήση...

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Όγκος εκτυπώσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • italomax
    2
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μάλλον η HP είναι σε άλλη διάσταση δεν είναι δυνατό το μελάνι να κοστίζει σχεδόν όσο ο εκτυπωτής το μαύρο από 11 ευρώ που είχε κάποια στιγμή έφτασε και 40 ευρώ!! Ποιοτικός είναι καλό αλλά δεν βγάζει πολλές εκτυπώσεις οπότε με την υπάρχουσα κατάσταση η αλλαγή εκτυπωτή είναι σίγουρη.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Όγκος εκτυπώσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 0
  • 0
  • Καλά σε ποιότητα τα γνήσια και σε αντοχή έτσι κ έτσι... Αλλά τιμή.... Φαρμακείο... Τι να κάνουμε όμως που με αυτά είμαστε πιο ήσυχοι χωρίς τα ενοχλητικά μηνύματα περί μη γνήσιου...
    Σε νέα μηχανήματα καλύτερα γνήσια...
    Στα πιο παλιά δεν υπήρχε τόσο έντονο θέμα...

    Update, μετά από λίγο καιρό με μόλις 3-4 εκτυπώσεις, σταμάτησε δυστυχώς να το αναγνωρίζει ο εκτυπωτής και το έστειλα για αντικατάσταση..

    2
  • Καλό και γνήσιο μελάνι που κρατάει για πολλές εκτυπώσεις πολλών μηνών. Μακάρι αυτό και το αντίστοιχο έγχρωμο μελάνι να ήταν λίγο φθηνότερα.

    1
  • Το καλλίτερο αλλά ταυτόχρονα και το ακριβώτερο. Όσο πιο φθηνός εκτυπωτής HP τόσο τσούζει η δαπάνη στα μελάνια του.

    2
  • Δες τα όλα
15,48 €
5,00 €   μεταφορικά