Βιντεοκάμερες

Sony Βιντεοκάμερα 4K UHD @ 30fps FDR-AX33 Αισθητήρας CMOS Αποθήκευση σε Κάρτα Μνήμης με Οθόνη Αφής 3.0" και HDMI / WiFi / USB 2.0

To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Ανάλυση Megapixel
8,29 MP
Οπτικό Zoom
10 x
Ψηφιακό Zoom
120 x
Βάρος
700 gr
Δυνατότητες
4K UHD, Σταθεροποιητής Εικόνας

Οθόνη & Viewfinder

Viewfinder (Σκόπευτρο)
Ναι
Μέγεθος Οθόνης
3 "
Touchscreen
Ναι

Αισθητήρας

Τύπος Αισθητήρα
CMOS

Φακός

Focal Length Range
3,8 - 38,0 mm
Focal Length Range (35 mm equivalent)
29,8 - 298,0 mm

Εικόνα

Ανάλυση Εικόνων
-
Format Εικόνων
-

Video

Ανάλυση Video
3840 x 2160 pixels
FPS (Μέγιστης Ανάλυσης)
30 fps
Format Video
-

Συνδεσιμότητα

Αποθηκευτικό Μέσο
Κάρτα Μνήμης
Συνδέσεις
Composite, HDMI, USB 2.0, Wi-Fi, Έξοδος Ακουστικών/Ηχείων
Τύποι κάρτας μνήμης
-
PictBridge
Όχι

Διαστάσεις

Πλάτος
71 mm
Ύψος
78,5 mm
Μήκος
155 mm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (8)

Αξιολογήσεις

  1. 7
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα Video
  • Μπαταρία
  • Φωτογραφίες
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Zoom
  • Απόδοση σε χαμηλό φωτισμό
  • Ήχος
  • Studio_R_Productions
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχω περίπου 1,5 χρόνο, θα έλεγα άριστη σε όλα, με αυτά τα χρήματα ρίχνει πολλές ακριβότερες κάτω. ΑΞΙΖΕΙ η αγορά της.

    • Ποιότητα Video
    • Zoom
    • Μπαταρία
    • Απόδοση σε χαμηλό φωτισμό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ήχος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stamOS B
    4
    12 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    4Κ με περιορισμένες δυνατότητες (μόνο 25p, 50p τραβάει μόνο στην ανάλυση full HD), έλλειψη χαμηλών αναλύσεων και στενού κάδρου 4:3 (τραβά μόνο 16:9), λίγες προεπιλογές wb, πλούσιο μενού αλλά είναι απαραίτητη η ύπαρξη περισσότερων κουμπιών άμεσης πρόσβασης σε κάποιες συχνά απαραίτητες ρυθμίσεις, πολύ χρήσιμο το δαχτυλίδι χειροκίνητης ρύθμισης (θα προτιμούσα ωστόσο να υπάρχει δυνατότητα για άμεση εναλλαγή μεταξύ 3-4 λειτουργιών του με πλήκτρα), βολικό βάρος σώματος, λίγο δύσχρηστο κουμπί ζουμ, ήχος 5.1 όχι σε όλες τις επιλογές βίντεο format, αναποτελεσματικό ζουμ μικροφώνου (στο zoom in δεν κόβει τους πλευρικούς ήχους όπως θα αναμενόταν αλλά τους πιάνει κανονικά και τους μιξάρει στο κεντρικό κανάλι!), πολύ καλή η διπλή ύπαρξη οθόνης και σκόπευτρου. Πολύ καλή ποιότητα εικόνας, τυπική ποιότητα ήχου. Για τα χρήματα της ικανοποιητική.

    • Ποιότητα Video
    • Zoom
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Απόδοση σε χαμηλό φωτισμό
    • Ήχος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • aa508gr88
    5
    13 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχουμε στο κανάλι για εφεδρική. Πολλές φορές μας έχει βγάλει ασπροπρόσωπους σε εξωτερικά γυρίσματα.
    Όντος έχει θεματάκι, με το εσωτερικό μικρόφωνο που το λύσαμε με το XLR-K2M και με το zoom που είναι απότομο και που βάλαμε το RM-VPR1.
    Λίγο προσοχή να δώσετε στο παπουτσάκι του τρίποδου που βιδώνετε επάνω, γιατί σπάει το πλαστικό απο την βάση της κάμερας (χωρίς να δημιουργεί πρόβλημα). Το ίδιο θέμα είχε και η NEX-VG10 και η NEX-VG20.

    • Ποιότητα Video
    • Zoom
    • Μπαταρία
    • Ήχος
    • Φωτογραφίες
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Απόδοση σε χαμηλό φωτισμό
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ντίπας
    5
    18 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καταρχήν το vewfinder. Απλά η μόνη κάμερα σε αυτή την τιμή η οποία διαθέτει viewfinder (καλής ανάλυσης αν και, όπως είναι αναμενόμενο για την κατηγορία, αρκετά μικρό). Ίσως είναι λίγο και θέμα προτιμήσεων αλλά δεν μπορώ να φανταστώ τράβηγμα βίντεο άνω των μερικών λεπτών όπου μια κάμερα τέτοιου βάρους θα κρατιέται μακριά από το πρόσωπο. Και δεν μπορώ να φανταστώ τι θα βλέπεις κάτω από μέτρια και πάνω ηλιοφάνεια αν δεν έχεις viewfinder. Οπότε ακόμη και μόνο για αυτό το χαρακτηριστικό, για μένα η οθόνη παίρνει άριστα 5.

    Η ποιότητα εικόνας είναι η αναμενόμενη από κάμερα αυτής της τιμής. Επίσης, τραβάει σε 25 ή 50fps, σε φορμά XAVC-S (το οποίο ουσιαστικά είναι x264) ή AVCHD, και τα δύο με κατάληξη (container) .mp4. Στο AVCHD περιορίζεσαι στα 25fps. Δεν παρατήρησα προβλήματα με το φορμά XAVC-S, αν και είχα επιφυλάξεις, καθώς υποστηρίζεται από τις σύγχρονες τηλεοράσεις. εξάλλου το φορμά δεν είναι ποτέ ιδιαίτερο πρόβλημα όταν μοντάρεις ή αποθηκεύεις, στέλνεις σε youtube κλπ γιατί τελικά κάποτε θα χρειαστεί να κατεβάσεις το bitrate προκειμένου να μικρύνει το αρχείο (η κάμερα αποθηκεύει εγγενώς στα 50 Mbps). Οπότε τραβάω σε 1920x1080 50fps XAVC-S και μετά το μοντάρισμα μετατρέπω σε 10-15 Mbps. 4Κ δεν έχω δοκιμάσει.

    Η εικόνα σε νυχτερινό φωτισμό γηπέδου ήταν πολύ καλή. O ήχος είναι καλός αλλά, παρά το πολλαπλό ενσωματωμένο μικρόφωνο, ο θόρυβος του ανέμου ακούγεται σχετικά δυνατά. Εκείνο που με ενόχλησε κάπως είναι η σχετικά απότομη συμπεριφορά του zoom knob. Θα δοκιμάσω να ενεργοποιήσω το zoom μέσω του lens ring αν και δεν ελπίζω σε πολλά. Επίσης η αυτόματη εστίαση καθυστερεί λίγο (ιδιαίτερα με νυχτερινό φωτισμό) αλλά κι αυτό μάλλον είναι αναμενόμενο στην κατηγορία της κάμερας.

    Για τις ρυθμίσεις, η κάμερα χρησιμοποιεί αποκλειστικά μενού στο το touch screen τα οποία είναι κατανοητά (έχει και 1-2 ρυθμιζόμενα shortcuts). Προφανώς αυτό δίνει έναν καθαρά ερασιτεχνικό αέρα στην κάμερα αλλά αυτό είναι αναμενόμενο. Επίσης, η μηχανή είναι κάπως απρόσμενα βαριά και γι αυτό καλό είναι οι πιο αδύνατοι/ες να την πιάσουν στα χέρια τους πριν την αγοράσουν.

    Οι κάρτες SD προσέξτε να είναι SDXC (exFAT file system) γιατί αλλιώς η κάμερα θα "σπάει" το βίντεο σε κλιπάκια των 2GB! (θα είναι πρόβλημα στα αρχεία XAVC-S, τα οποία είναι και τα μόνο που αξιοποιούν πλήρως την κάμερα).

    • Ποιότητα Video
    • Zoom
    • Μπαταρία
    • Απόδοση σε χαμηλό φωτισμό
    • Φωτογραφίες
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ήχος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • watafak
    5
    34 στους 34 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδια ειναι σαν να αγοραζεται steadycam.. Αυτο το BOSS(balanced optical steady shot) ειναι απιστευτο...
    Χρειαζεται μια UHS - 1 U3 για να μπορεις να τραβας 4Κ 100mbps.. λιγο βαρια μπορω να πω 700κατι γραμμαρια..
    Αλλα ειναι στιβαρο εργαλειο..

    Ημουν μεταξυ αυτης η της panasonic vx980...
    ειναι και οι 2 entry level 4K camera

    οσο αναφορα τις διαφορες.. Το stabilization δεν συγκρινεται.. για κανεναν λογο σε κανεναν γαλαξια..
    Ο φακος μεσα κουνιεται οταν κουνας την καμερα εξομαλυνοντας οποιαδηποτε κινηση..
    Η panasonic εχει 10χ περισσοτερο οπτικο ζοομ.. μεγαλο +..
    ΑΛΛΑ η panasonic τραβαει 5fps λιγοτερα στα 4Κ και 10fps στα 1080.. χωρια αρκετα λιγοτερα mbps.. επισης εχει θεματα με την οθονη..
    Οχι οτι η σονυ παει πισω θελει λιγο συνηθεια..
    Το δαχτυλιδι μπροστα πολυ μεγαλο ατου.. Μπορω να το γυρισω manual setting camera
    και πειραξω manual focus/manul IRIS/manual white balance/Zoom.. το προγραμματιζεις να κανεις εσυ οτι γουσταρεις..
    Απιστευτο μικροφωνο.. και ελεγα να παρω εξτρα απο πανω.. δεν χρειαζεται για κανενα λογο..
    Δεν λυπηθηκα σεντσ.. ασχολουμαι ημιεπαγγελματικα με βιντεο/μονταζ κτλπ..
    Οτι καλυτερο στα χρηματα της.

    • Ποιότητα Video
    • Μπαταρία
    • Απόδοση σε χαμηλό φωτισμό
    • Ήχος
    • Φωτογραφίες
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Zoom
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Ποιότητα Video
    • Zoom
    • Μπαταρία
    • Απόδοση σε χαμηλό φωτισμό
    • Ήχος
    • Φωτογραφίες
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα Video
    • Zoom
    • Μπαταρία
    • Απόδοση σε χαμηλό φωτισμό
    • Ήχος
    • Φωτογραφίες
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα Video
    • Zoom
    • Μπαταρία
    • Απόδοση σε χαμηλό φωτισμό
    • Ήχος
    • Φωτογραφίες
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Την έχω περίπου 1,5 χρόνο, θα έλεγα άριστη σε όλα, με αυτά τα χρήματα ρίχνει πολλές ακριβότερες κάτω. ΑΞΙΖΕΙ η αγορά της.

    6
  • 4Κ με περιορισμένες δυνατότητες (μόνο 25p, 50p τραβάει μόνο στην ανάλυση full HD), έλλειψη χαμηλών αναλύσεων και στενού κάδρου 4:3 (τραβά μόνο 16:9), λίγες προεπιλογές wb, πλούσιο μενού αλλά είναι απαραίτητη η ύπαρξη περισσότερων κουμπιών άμεσης πρόσβασης σε κάποιες συχνά απαραίτητες ρυθμίσεις, πολύ χρήσιμο το δαχτυλίδι χειροκίνητης ρύθμισης (θα προτιμούσα ωστόσο να υπάρχει δυνατότητα για άμεση εναλλαγή μεταξύ 3-4 λειτουργιών του με πλήκτρα), βολικό βάρος σώματος, λίγο δύσχρηστο κουμπί ζουμ, ήχος 5.1 όχι σε όλες τις επιλογές βίντεο format, αναποτελεσματικό ζουμ μικροφώνου (στο zoom in δεν κόβει τους πλευρικούς ήχους όπως θα αναμενόταν αλλά τους πιάνει κανονικά και τους μιξάρει στο κεντρικό κανάλι!), πολύ καλή η διπλή ύπαρξη οθόνης και σκόπευτρου. Πολύ καλή ποιότητα εικόνας, τυπική ποιότητα ήχου. Για τα χρήματα της ικανοποιητική.

    12
  • Την έχουμε στο κανάλι για εφεδρική. Πολλές φορές μας έχει βγάλει ασπροπρόσωπους σε εξωτερικά γυρίσματα.
    Όντος έχει θεματάκι, με το εσωτερικό μικρόφωνο που το λύσαμε με το XLR-K2M και με το zoom που είναι απότομο και που βάλαμε το RM-VPR1.
    Λίγο προσοχή να δώσετε στο παπουτσάκι του τρίποδου που βιδώνετε επάνω, γιατί σπάει το πλαστικό απο την βάση της κάμερας (χωρίς να δημιουργεί πρόβλημα). Το ίδιο θέμα είχε και η NEX-VG10 και η NEX-VG20.

    13
  • Καταρχήν το vewfinder. Απλά η μόνη κάμερα σε αυτή την τιμή η οποία διαθέτει viewfinder (καλής ανάλυσης αν και, όπως είναι αναμενόμενο για την κατηγορία, αρκετά μικρό). Ίσως είναι λίγο και θέμα προτιμήσεων αλλά δεν μπορώ να φανταστώ τράβηγμα βίντεο άνω των μερικών λεπτών όπου μια κάμερα τέτοιου βάρους θα κρατιέται μακριά από το πρόσωπο. Και δεν μπορώ να φανταστώ τι θα βλέπεις κάτω από μέτρια και πάνω ηλιοφάνεια αν δεν έχεις viewfinder. Οπότε ακόμη και μόνο για αυτό το χαρακτηριστικό, για μένα η οθόνη παίρνει άριστα 5.

    Η ποιότητα εικόνας είναι η αναμενόμενη από κάμερα αυτής της τιμής. Επίσης, τραβάει σε 25 ή 50fps, σε φορμά XAVC-S (το οποίο ουσιαστικά είναι x264) ή AVCHD, και τα δύο με κατάληξη (container) .mp4. Στο AVCHD περιορίζεσαι στα 25fps. Δεν παρατήρησα προβλήματα με το φορμά XAVC-S, αν και είχα επιφυλάξεις, καθώς υποστηρίζεται από τις σύγχρονες τηλεοράσεις. εξάλλου το φορμά δεν είναι ποτέ ιδιαίτερο πρόβλημα όταν μοντάρεις ή αποθηκεύεις, στέλνεις σε youtube κλπ γιατί τελικά κάποτε θα χρειαστεί να κατεβάσεις το bitrate προκειμένου να μικρύνει το αρχείο (η κάμερα αποθηκεύει εγγενώς στα 50 Mbps). Οπότε τραβάω σε 1920x1080 50fps XAVC-S και μετά το μοντάρισμα μετατρέπω σε 10-15 Mbps. 4Κ δεν έχω δοκιμάσει.

    Η εικόνα σε νυχτερινό φωτισμό γηπέδου ήταν πολύ καλή. O ήχος είναι καλός αλλά, παρά το πολλαπλό ενσωματωμένο μικρόφωνο, ο θόρυβος του ανέμου ακούγεται σχετικά δυνατά. Εκείνο που με ενόχλησε κάπως είναι η σχετικά απότομη συμπεριφορά του zoom knob. Θα δοκιμάσω να ενεργοποιήσω το zoom μέσω του lens ring αν και δεν ελπίζω σε πολλά. Επίσης η αυτόματη εστίαση καθυστερεί λίγο (ιδιαίτερα με νυχτερινό φωτισμό) αλλά κι αυτό μάλλον είναι αναμενόμενο στην κατηγορία της κάμερας.

    Για τις ρυθμίσεις, η κάμερα χρησιμοποιεί αποκλειστικά μενού στο το touch screen τα οποία είναι κατανοητά (έχει και 1-2 ρυθμιζόμενα shortcuts). Προφανώς αυτό δίνει έναν καθαρά ερασιτεχνικό αέρα στην κάμερα αλλά αυτό είναι αναμενόμενο. Επίσης, η μηχανή είναι κάπως απρόσμενα βαριά και γι αυτό καλό είναι οι πιο αδύνατοι/ες να την πιάσουν στα χέρια τους πριν την αγοράσουν.

    Οι κάρτες SD προσέξτε να είναι SDXC (exFAT file system) γιατί αλλιώς η κάμερα θα "σπάει" το βίντεο σε κλιπάκια των 2GB! (θα είναι πρόβλημα στα αρχεία XAVC-S, τα οποία είναι και τα μόνο που αξιοποιούν πλήρως την κάμερα).

    18
  • Παιδια ειναι σαν να αγοραζεται steadycam.. Αυτο το BOSS(balanced optical steady shot) ειναι απιστευτο...
    Χρειαζεται μια UHS - 1 U3 για να μπορεις να τραβας 4Κ 100mbps.. λιγο βαρια μπορω να πω 700κατι γραμμαρια..
    Αλλα ειναι στιβαρο εργαλειο..

    Ημουν μεταξυ αυτης η της panasonic vx980...
    ειναι και οι 2 entry level 4K camera

    οσο αναφορα τις διαφορες.. Το stabilization δεν συγκρινεται.. για κανεναν λογο σε κανεναν γαλαξια..
    Ο φακος μεσα κουνιεται οταν κουνας την καμερα εξομαλυνοντας οποιαδηποτε κινηση..
    Η panasonic εχει 10χ περισσοτερο οπτικο ζοομ.. μεγαλο +..
    ΑΛΛΑ η panasonic τραβαει 5fps λιγοτερα στα 4Κ και 10fps στα 1080.. χωρια αρκετα λιγοτερα mbps.. επισης εχει θεματα με την οθονη..
    Οχι οτι η σονυ παει πισω θελει λιγο συνηθεια..
    Το δαχτυλιδι μπροστα πολυ μεγαλο ατου.. Μπορω να το γυρισω manual setting camera
    και πειραξω manual focus/manul IRIS/manual white balance/Zoom.. το προγραμματιζεις να κανεις εσυ οτι γουσταρεις..
    Απιστευτο μικροφωνο.. και ελεγα να παρω εξτρα απο πανω.. δεν χρειαζεται για κανενα λογο..
    Δεν λυπηθηκα σεντσ.. ασχολουμαι ημιεπαγγελματικα με βιντεο/μονταζ κτλπ..
    Οτι καλυτερο στα χρηματα της.

    34
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (8)

Ερωτήσεις

8 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
solcor

Μήπως γνωρίζει κάποιος αν τα προβλήματα που αναφέρονται για την ΑΧ53 (αρνητικά σχόλια - πολύ χαμηλή βαθμολογία) ισχύουν και για την ΑΧ33...?

VERIKIOS
Lambros_Marazakis

Μπορείς να περάσεις τα αρχεία στο pc, και με ένα πολύ απλό προγραμματάκι να κάνεις μετατροπή σε .mp4 αρχείο. Δεν αξίζει να χάσεις σε ποιότητα απλά για να τραβάς απευθείας σε αρχείο .mp4, πίστεψεμε η sony η συγκεκριμένη είναι έτη φωτός καλύτερη από την Panasonic στα ίδια λεφτά.

Δες όλες τις ερωτήσεις (8)

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Ανάλυση Megapixel
8,29 MP
Οπτικό Zoom
10 x
Ψηφιακό Zoom
120 x
Βάρος
700 gr
Δυνατότητες
4K UHD, Σταθεροποιητής Εικόνας

Οθόνη & Viewfinder

Viewfinder (Σκόπευτρο)
Ναι
Μέγεθος Οθόνης
3 "
Touchscreen
Ναι

Αισθητήρας

Τύπος Αισθητήρα
CMOS

Φακός

Focal Length Range
3,8 - 38,0 mm
Focal Length Range (35 mm equivalent)
29,8 - 298,0 mm

Εικόνα

Ανάλυση Εικόνων
-
Format Εικόνων
-

Video

Ανάλυση Video
3840 x 2160 pixels
FPS (Μέγιστης Ανάλυσης)
30 fps
Format Video
-

Συνδεσιμότητα

Αποθηκευτικό Μέσο
Κάρτα Μνήμης
Συνδέσεις
Composite, HDMI, USB 2.0, Wi-Fi, Έξοδος Ακουστικών/Ηχείων
Τύποι κάρτας μνήμης
-
PictBridge
Όχι

Διαστάσεις

Πλάτος
71 mm
Ύψος
78,5 mm
Μήκος
155 mm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (8)

  1. 7
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα Video
  • Μπαταρία
  • Φωτογραφίες
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Zoom
  • Απόδοση σε χαμηλό φωτισμό
  • Ήχος
  • Studio_R_Productions
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχω περίπου 1,5 χρόνο, θα έλεγα άριστη σε όλα, με αυτά τα χρήματα ρίχνει πολλές ακριβότερες κάτω. ΑΞΙΖΕΙ η αγορά της.

    • Ποιότητα Video
    • Zoom
    • Μπαταρία
    • Απόδοση σε χαμηλό φωτισμό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ήχος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stamOS B
    4
    12 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    4Κ με περιορισμένες δυνατότητες (μόνο 25p, 50p τραβάει μόνο στην ανάλυση full HD), έλλειψη χαμηλών αναλύσεων και στενού κάδρου 4:3 (τραβά μόνο 16:9), λίγες προεπιλογές wb, πλούσιο μενού αλλά είναι απαραίτητη η ύπαρξη περισσότερων κουμπιών άμεσης πρόσβασης σε κάποιες συχνά απαραίτητες ρυθμίσεις, πολύ χρήσιμο το δαχτυλίδι χειροκίνητης ρύθμισης (θα προτιμούσα ωστόσο να υπάρχει δυνατότητα για άμεση εναλλαγή μεταξύ 3-4 λειτουργιών του με πλήκτρα), βολικό βάρος σώματος, λίγο δύσχρηστο κουμπί ζουμ, ήχος 5.1 όχι σε όλες τις επιλογές βίντεο format, αναποτελεσματικό ζουμ μικροφώνου (στο zoom in δεν κόβει τους πλευρικούς ήχους όπως θα αναμενόταν αλλά τους πιάνει κανονικά και τους μιξάρει στο κεντρικό κανάλι!), πολύ καλή η διπλή ύπαρξη οθόνης και σκόπευτρου. Πολύ καλή ποιότητα εικόνας, τυπική ποιότητα ήχου. Για τα χρήματα της ικανοποιητική.

    • Ποιότητα Video
    • Zoom
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Απόδοση σε χαμηλό φωτισμό
    • Ήχος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • aa508gr88
    5
    13 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχουμε στο κανάλι για εφεδρική. Πολλές φορές μας έχει βγάλει ασπροπρόσωπους σε εξωτερικά γυρίσματα.
    Όντος έχει θεματάκι, με το εσωτερικό μικρόφωνο που το λύσαμε με το XLR-K2M και με το zoom που είναι απότομο και που βάλαμε το RM-VPR1.
    Λίγο προσοχή να δώσετε στο παπουτσάκι του τρίποδου που βιδώνετε επάνω, γιατί σπάει το πλαστικό απο την βάση της κάμερας (χωρίς να δημιουργεί πρόβλημα). Το ίδιο θέμα είχε και η NEX-VG10 και η NEX-VG20.

    • Ποιότητα Video
    • Zoom
    • Μπαταρία
    • Ήχος
    • Φωτογραφίες
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Απόδοση σε χαμηλό φωτισμό
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ντίπας
    5
    18 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καταρχήν το vewfinder. Απλά η μόνη κάμερα σε αυτή την τιμή η οποία διαθέτει viewfinder (καλής ανάλυσης αν και, όπως είναι αναμενόμενο για την κατηγορία, αρκετά μικρό). Ίσως είναι λίγο και θέμα προτιμήσεων αλλά δεν μπορώ να φανταστώ τράβηγμα βίντεο άνω των μερικών λεπτών όπου μια κάμερα τέτοιου βάρους θα κρατιέται μακριά από το πρόσωπο. Και δεν μπορώ να φανταστώ τι θα βλέπεις κάτω από μέτρια και πάνω ηλιοφάνεια αν δεν έχεις viewfinder. Οπότε ακόμη και μόνο για αυτό το χαρακτηριστικό, για μένα η οθόνη παίρνει άριστα 5.

    Η ποιότητα εικόνας είναι η αναμενόμενη από κάμερα αυτής της τιμής. Επίσης, τραβάει σε 25 ή 50fps, σε φορμά XAVC-S (το οποίο ουσιαστικά είναι x264) ή AVCHD, και τα δύο με κατάληξη (container) .mp4. Στο AVCHD περιορίζεσαι στα 25fps. Δεν παρατήρησα προβλήματα με το φορμά XAVC-S, αν και είχα επιφυλάξεις, καθώς υποστηρίζεται από τις σύγχρονες τηλεοράσεις. εξάλλου το φορμά δεν είναι ποτέ ιδιαίτερο πρόβλημα όταν μοντάρεις ή αποθηκεύεις, στέλνεις σε youtube κλπ γιατί τελικά κάποτε θα χρειαστεί να κατεβάσεις το bitrate προκειμένου να μικρύνει το αρχείο (η κάμερα αποθηκεύει εγγενώς στα 50 Mbps). Οπότε τραβάω σε 1920x1080 50fps XAVC-S και μετά το μοντάρισμα μετατρέπω σε 10-15 Mbps. 4Κ δεν έχω δοκιμάσει.

    Η εικόνα σε νυχτερινό φωτισμό γηπέδου ήταν πολύ καλή. O ήχος είναι καλός αλλά, παρά το πολλαπλό ενσωματωμένο μικρόφωνο, ο θόρυβος του ανέμου ακούγεται σχετικά δυνατά. Εκείνο που με ενόχλησε κάπως είναι η σχετικά απότομη συμπεριφορά του zoom knob. Θα δοκιμάσω να ενεργοποιήσω το zoom μέσω του lens ring αν και δεν ελπίζω σε πολλά. Επίσης η αυτόματη εστίαση καθυστερεί λίγο (ιδιαίτερα με νυχτερινό φωτισμό) αλλά κι αυτό μάλλον είναι αναμενόμενο στην κατηγορία της κάμερας.

    Για τις ρυθμίσεις, η κάμερα χρησιμοποιεί αποκλειστικά μενού στο το touch screen τα οποία είναι κατανοητά (έχει και 1-2 ρυθμιζόμενα shortcuts). Προφανώς αυτό δίνει έναν καθαρά ερασιτεχνικό αέρα στην κάμερα αλλά αυτό είναι αναμενόμενο. Επίσης, η μηχανή είναι κάπως απρόσμενα βαριά και γι αυτό καλό είναι οι πιο αδύνατοι/ες να την πιάσουν στα χέρια τους πριν την αγοράσουν.

    Οι κάρτες SD προσέξτε να είναι SDXC (exFAT file system) γιατί αλλιώς η κάμερα θα "σπάει" το βίντεο σε κλιπάκια των 2GB! (θα είναι πρόβλημα στα αρχεία XAVC-S, τα οποία είναι και τα μόνο που αξιοποιούν πλήρως την κάμερα).

    • Ποιότητα Video
    • Zoom
    • Μπαταρία
    • Απόδοση σε χαμηλό φωτισμό
    • Φωτογραφίες
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ήχος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • watafak
    5
    34 στους 34 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδια ειναι σαν να αγοραζεται steadycam.. Αυτο το BOSS(balanced optical steady shot) ειναι απιστευτο...
    Χρειαζεται μια UHS - 1 U3 για να μπορεις να τραβας 4Κ 100mbps.. λιγο βαρια μπορω να πω 700κατι γραμμαρια..
    Αλλα ειναι στιβαρο εργαλειο..

    Ημουν μεταξυ αυτης η της panasonic vx980...
    ειναι και οι 2 entry level 4K camera

    οσο αναφορα τις διαφορες.. Το stabilization δεν συγκρινεται.. για κανεναν λογο σε κανεναν γαλαξια..
    Ο φακος μεσα κουνιεται οταν κουνας την καμερα εξομαλυνοντας οποιαδηποτε κινηση..
    Η panasonic εχει 10χ περισσοτερο οπτικο ζοομ.. μεγαλο +..
    ΑΛΛΑ η panasonic τραβαει 5fps λιγοτερα στα 4Κ και 10fps στα 1080.. χωρια αρκετα λιγοτερα mbps.. επισης εχει θεματα με την οθονη..
    Οχι οτι η σονυ παει πισω θελει λιγο συνηθεια..
    Το δαχτυλιδι μπροστα πολυ μεγαλο ατου.. Μπορω να το γυρισω manual setting camera
    και πειραξω manual focus/manul IRIS/manual white balance/Zoom.. το προγραμματιζεις να κανεις εσυ οτι γουσταρεις..
    Απιστευτο μικροφωνο.. και ελεγα να παρω εξτρα απο πανω.. δεν χρειαζεται για κανενα λογο..
    Δεν λυπηθηκα σεντσ.. ασχολουμαι ημιεπαγγελματικα με βιντεο/μονταζ κτλπ..
    Οτι καλυτερο στα χρηματα της.

    • Ποιότητα Video
    • Μπαταρία
    • Απόδοση σε χαμηλό φωτισμό
    • Ήχος
    • Φωτογραφίες
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Zoom
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Ποιότητα Video
    • Zoom
    • Μπαταρία
    • Απόδοση σε χαμηλό φωτισμό
    • Ήχος
    • Φωτογραφίες
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα Video
    • Zoom
    • Μπαταρία
    • Απόδοση σε χαμηλό φωτισμό
    • Ήχος
    • Φωτογραφίες
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα Video
    • Zoom
    • Μπαταρία
    • Απόδοση σε χαμηλό φωτισμό
    • Ήχος
    • Φωτογραφίες
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Την έχω περίπου 1,5 χρόνο, θα έλεγα άριστη σε όλα, με αυτά τα χρήματα ρίχνει πολλές ακριβότερες κάτω. ΑΞΙΖΕΙ η αγορά της.

    6
  • 4Κ με περιορισμένες δυνατότητες (μόνο 25p, 50p τραβάει μόνο στην ανάλυση full HD), έλλειψη χαμηλών αναλύσεων και στενού κάδρου 4:3 (τραβά μόνο 16:9), λίγες προεπιλογές wb, πλούσιο μενού αλλά είναι απαραίτητη η ύπαρξη περισσότερων κουμπιών άμεσης πρόσβασης σε κάποιες συχνά απαραίτητες ρυθμίσεις, πολύ χρήσιμο το δαχτυλίδι χειροκίνητης ρύθμισης (θα προτιμούσα ωστόσο να υπάρχει δυνατότητα για άμεση εναλλαγή μεταξύ 3-4 λειτουργιών του με πλήκτρα), βολικό βάρος σώματος, λίγο δύσχρηστο κουμπί ζουμ, ήχος 5.1 όχι σε όλες τις επιλογές βίντεο format, αναποτελεσματικό ζουμ μικροφώνου (στο zoom in δεν κόβει τους πλευρικούς ήχους όπως θα αναμενόταν αλλά τους πιάνει κανονικά και τους μιξάρει στο κεντρικό κανάλι!), πολύ καλή η διπλή ύπαρξη οθόνης και σκόπευτρου. Πολύ καλή ποιότητα εικόνας, τυπική ποιότητα ήχου. Για τα χρήματα της ικανοποιητική.

    12
  • Την έχουμε στο κανάλι για εφεδρική. Πολλές φορές μας έχει βγάλει ασπροπρόσωπους σε εξωτερικά γυρίσματα.
    Όντος έχει θεματάκι, με το εσωτερικό μικρόφωνο που το λύσαμε με το XLR-K2M και με το zoom που είναι απότομο και που βάλαμε το RM-VPR1.
    Λίγο προσοχή να δώσετε στο παπουτσάκι του τρίποδου που βιδώνετε επάνω, γιατί σπάει το πλαστικό απο την βάση της κάμερας (χωρίς να δημιουργεί πρόβλημα). Το ίδιο θέμα είχε και η NEX-VG10 και η NEX-VG20.

    13
  • Καταρχήν το vewfinder. Απλά η μόνη κάμερα σε αυτή την τιμή η οποία διαθέτει viewfinder (καλής ανάλυσης αν και, όπως είναι αναμενόμενο για την κατηγορία, αρκετά μικρό). Ίσως είναι λίγο και θέμα προτιμήσεων αλλά δεν μπορώ να φανταστώ τράβηγμα βίντεο άνω των μερικών λεπτών όπου μια κάμερα τέτοιου βάρους θα κρατιέται μακριά από το πρόσωπο. Και δεν μπορώ να φανταστώ τι θα βλέπεις κάτω από μέτρια και πάνω ηλιοφάνεια αν δεν έχεις viewfinder. Οπότε ακόμη και μόνο για αυτό το χαρακτηριστικό, για μένα η οθόνη παίρνει άριστα 5.

    Η ποιότητα εικόνας είναι η αναμενόμενη από κάμερα αυτής της τιμής. Επίσης, τραβάει σε 25 ή 50fps, σε φορμά XAVC-S (το οποίο ουσιαστικά είναι x264) ή AVCHD, και τα δύο με κατάληξη (container) .mp4. Στο AVCHD περιορίζεσαι στα 25fps. Δεν παρατήρησα προβλήματα με το φορμά XAVC-S, αν και είχα επιφυλάξεις, καθώς υποστηρίζεται από τις σύγχρονες τηλεοράσεις. εξάλλου το φορμά δεν είναι ποτέ ιδιαίτερο πρόβλημα όταν μοντάρεις ή αποθηκεύεις, στέλνεις σε youtube κλπ γιατί τελικά κάποτε θα χρειαστεί να κατεβάσεις το bitrate προκειμένου να μικρύνει το αρχείο (η κάμερα αποθηκεύει εγγενώς στα 50 Mbps). Οπότε τραβάω σε 1920x1080 50fps XAVC-S και μετά το μοντάρισμα μετατρέπω σε 10-15 Mbps. 4Κ δεν έχω δοκιμάσει.

    Η εικόνα σε νυχτερινό φωτισμό γηπέδου ήταν πολύ καλή. O ήχος είναι καλός αλλά, παρά το πολλαπλό ενσωματωμένο μικρόφωνο, ο θόρυβος του ανέμου ακούγεται σχετικά δυνατά. Εκείνο που με ενόχλησε κάπως είναι η σχετικά απότομη συμπεριφορά του zoom knob. Θα δοκιμάσω να ενεργοποιήσω το zoom μέσω του lens ring αν και δεν ελπίζω σε πολλά. Επίσης η αυτόματη εστίαση καθυστερεί λίγο (ιδιαίτερα με νυχτερινό φωτισμό) αλλά κι αυτό μάλλον είναι αναμενόμενο στην κατηγορία της κάμερας.

    Για τις ρυθμίσεις, η κάμερα χρησιμοποιεί αποκλειστικά μενού στο το touch screen τα οποία είναι κατανοητά (έχει και 1-2 ρυθμιζόμενα shortcuts). Προφανώς αυτό δίνει έναν καθαρά ερασιτεχνικό αέρα στην κάμερα αλλά αυτό είναι αναμενόμενο. Επίσης, η μηχανή είναι κάπως απρόσμενα βαριά και γι αυτό καλό είναι οι πιο αδύνατοι/ες να την πιάσουν στα χέρια τους πριν την αγοράσουν.

    Οι κάρτες SD προσέξτε να είναι SDXC (exFAT file system) γιατί αλλιώς η κάμερα θα "σπάει" το βίντεο σε κλιπάκια των 2GB! (θα είναι πρόβλημα στα αρχεία XAVC-S, τα οποία είναι και τα μόνο που αξιοποιούν πλήρως την κάμερα).

    18
  • Παιδια ειναι σαν να αγοραζεται steadycam.. Αυτο το BOSS(balanced optical steady shot) ειναι απιστευτο...
    Χρειαζεται μια UHS - 1 U3 για να μπορεις να τραβας 4Κ 100mbps.. λιγο βαρια μπορω να πω 700κατι γραμμαρια..
    Αλλα ειναι στιβαρο εργαλειο..

    Ημουν μεταξυ αυτης η της panasonic vx980...
    ειναι και οι 2 entry level 4K camera

    οσο αναφορα τις διαφορες.. Το stabilization δεν συγκρινεται.. για κανεναν λογο σε κανεναν γαλαξια..
    Ο φακος μεσα κουνιεται οταν κουνας την καμερα εξομαλυνοντας οποιαδηποτε κινηση..
    Η panasonic εχει 10χ περισσοτερο οπτικο ζοομ.. μεγαλο +..
    ΑΛΛΑ η panasonic τραβαει 5fps λιγοτερα στα 4Κ και 10fps στα 1080.. χωρια αρκετα λιγοτερα mbps.. επισης εχει θεματα με την οθονη..
    Οχι οτι η σονυ παει πισω θελει λιγο συνηθεια..
    Το δαχτυλιδι μπροστα πολυ μεγαλο ατου.. Μπορω να το γυρισω manual setting camera
    και πειραξω manual focus/manul IRIS/manual white balance/Zoom.. το προγραμματιζεις να κανεις εσυ οτι γουσταρεις..
    Απιστευτο μικροφωνο.. και ελεγα να παρω εξτρα απο πανω.. δεν χρειαζεται για κανενα λογο..
    Δεν λυπηθηκα σεντσ.. ασχολουμαι ημιεπαγγελματικα με βιντεο/μονταζ κτλπ..
    Οτι καλυτερο στα χρηματα της.

    34
  • Δες τα όλα