Αρκετά καλή ποιότητα αν και είναι η πρώτη φορά που έρχομαι σε επαφή με τέτοιο σκίαστρο και δεν έχω μέτρο σύγκρισης.
Μειονεκτήματα :
Όσο πιο μεγάλο είναι τόσο πιο πολύ κοιλιά κάνει στην μέση ( δεν μπορείς να τεντώσεις τέρμα γιατί δεν ξέρεις το όριο του άρα και πότε θα σου μείνει στο ... χέρι )
Είναι διάτρητο αλλά με πολύ μικρές τρύπες και το νερό της βροχής δεν προλαβαίνει να φύγει με αποτέλεσμα ... μεγαλύτερη κοιλιά .
Το πανί γίνεται μούσκεμα ( ποτίζει ) ακόμα και σε ελαφριά βροχή λες και είναι ... μάλλινο με αποτέλεσμα να βαραίνει ακόμα περισσότερο .
Τίμιο σκίαστρο για τα χρήματα του ( ικανοποιητική επιφάνεια για αμάξι ) .
Η δίνεις μεγάλη κλίση ( όταν λέμε μεγάλη εννοούμε μεγάλη ) από την μια πλευρά του για να ... τσουλάει το νερό της βροχής η τρέχεις και το μαζεύεις όταν αρχίσει ψιχάλα .
Κάνει καλή σκιά για τα χρήματα που ζητάει και κόβει πολύ ζέστη ( από το αμάξι ).Αν αφήσω και τα μπροστινά παράθυρα 5 πόντους ανοιχτά μπαίνω μέσα ντάλα μεσημέρι Ιούλιο χωρίς να πάθω ...θερμοπληξία.
Το σκοινί που έχει είναι της πλάκας οπότε παίρνεις δικό σου ( με κόστος ελάχιστο ).
Για στηρίγματα τοίχου και τεντωτήρες υπολόγισε κανένα 15ευρώ .
Αν θές να ανεβείς σε ύψος θέλεις σίδερα . Εγώ έβαλα 40 χ 40 χιλιοστά χ 2 χιλιοστά πάχος . Τα 4 μέτρα περίπου 15 ευρώ . Εγώ είχα ηλεκτροκόλληση και το κόλλησα στα κάγκελα της μάντρας ( με βόλεψε πολύ ) . Γενικά αν δε σε βολεύουν οι τοίχοι και η μάντρα του σπιτιού σου και πρέπει να αγοράσεις αρκετά μέτρα σίδερο , μπορεί εύκολα ( πανεύκολα ) το επιπλέον κόστος να ξεπεράσει λίαν επιεικώς το πενηντάρικο.
Σε αρκετό αέρα δεν ... ακούει τίποτα .
Αυτά με χρήση 2 εβδομάδων .
Αν δω τίποτα περίεργο θα επανέλθω .
ΕΝΗΜΈΡΩΣΗ 17/7
Μετά από ένα μήνα όλα καλά .
Σε μικρή διάρκειας μπόρα που έπιασε και δεν ήμουν σπίτι να το μαζέψω όταν γύρισα ( έβρεχε καλά ακόμα ) πέρναγε αρκετή ποσότητα νερού από το κέντρο ( είχε κάνει αρκετή κοιλιά ).
Το θετικό είναι ότι δεν έχει χαλαρώσει καθόλου
( όταν στεγνώσει μετά από βροχή επανέρχεται μόνο του εξαφανίζοντας την ...κοιλιά ) και δεν έχω σφίξει καθόλου τους τεντωτήρες πάλι.
Στον αέρα είπαμε δεν ακούει.
Υπάρχουν κουτσουλιές από πουλιά οι οποίες φαίνονται από κάτω σαν στάμπες αλλά δεν μπορείς εύκολα να καθαρίσεις .
Όταν περάσει το καλοκαίρι εκτός απροόπτου θα πλυθεί στο πλυντήριο και θα αποθηκευτεί.
Αν δω άλλο περίεργο θα ενημερώσω .
Αν αντέξει όλο το καλοκαίρι θα τα βγάλει τα λεφτά του.
Η αξιολόγηση έγινε με βάση την τιμή αγοράς . Στα 30 και κάτι ευρώ είναι αστείο να περιμένεις η σκιά να είναι εφάμιλλη ... κεραμοσκεπής . Κόβει ζέστη τόσο ώστε να μπαίνεις στο αμάξι με λογικές θερμοκρασίες . Δεν είναι για να βάζεις τραπεζάκι και να πίνεις τον καφέ σου μεσημεριάτικα με 40άρια.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 12/9
Κοντεύει τρίμηνο και όλα καλά . Πανί και κρίκοι σε άριστη κατάσταση . Πήγα να το βάλω σε 7κιλο πλυντήριο αλλά στριμώχτηκε πολύ . Οπότε το άπλωσα στο σταμπωτό της αυλής και το πλάκωσα με το λάστιχο . Οι κουτσουλιές βγήκαν εύκολα καθώς είχαν ξεραθεί . Μαζεύτηκε και αποθηκεύτηκε.
Για να πω την αλήθεια δεν περίμενα να βγάλει όλο το καλοκαίρι χωρίς ...απώλειες λόγω όχι τόσο της βροχής αλλά του αέρα.
Τα φράγκα του τα έβγαλε και πάμε πρώτα ο Θεός για δεύτερο καλοκαίρι.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 20/5
Δεύτερο καλοκαίρι λοιπόν.
Βγήκε από την αποθήκη και τοποθετήθηκε ακριβώς όπως πέρσι.
Είναι άθικτο . Έχω την εντύπωση ότι θα βγάλουμε και το καλοκαίρι αυτό αν δεν έχουμε κάτι συνταρακτικό. Θα ενημερώσω.
ΠΡΟΣΟΧΗ : Όταν έχει πολύ αέρα ( πάνω από 4 περίπου μποφόρ αν μπορώ να εκτιμήσω ) το πανί ταλαντώνεται αρκετά . Μπορεί να πάει μέχρι και 40 έως 50 περίπου πόντους πάνω η κάτω από την θέση ηρεμίας . Σε εμένα εκτιμώ ότι συμβαίνει ,επειδή από τα δύο άκρα του έχω βάλει πάνω από 1 μέτρο σκοινί και έχει αρκετές ανοχές . Δεν μπορώ να τεντώσω πιο πολύ γιατί φοβάμαι μήπως σκιστεί. Βέβαια δεν έχει πάθει τίποτα όπως έχω αναφέρει . Το λέω όμως για να αφήσετε αρκετό χώρο από την οροφή του αυτοκινήτου . Αυτό γιατί τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν την κεραία στον οροφή και αν δεν υπάρχει αρκετός χώρος , με την ταλάντωση μπορεί να τρυπήσει η κεραία το πανί . Και μετά θα ξηλωθεί σαν ...πουλόβερ !!!
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 25/8
Τελειώνει και το δεύτερο καλοκαίρι . Είναι άθικτο , σαν να μην πέρασε μια μέρα.
Η αλήθεια είναι ότι το καλοκαίρι αυτό ούτε φύσηξε ιδιαίτερα ( άπνοια τις περισσότερες ημέρες ) ούτε έβρεξε ( αν εξαιρέσουμε μια μέρα που έριξε 10 σταγόνες ) για να πω ότι ταλαιπωρήθηκε .
Τέλος Σεπτεμβρίου θα πλυθεί όπως πέρσι και θα αποθηκευτεί.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 16/11
Πλύθηκε πάλι στο σταμπωτό και αποθηκεύτηκε. Είναι σαν καινούργιο. Πάμε για τρίτο καλοκαίρι, πρώτα ο Θεός,
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 1/5/2025
Τρίτη χρονιά λοιπόν ...
Τοποθετήθηκε πάλι στην ίδια θέση . Τεντώθηκε όσο πρίν και μάλιστα έφαγε και την πρώτη καλή βροχή.
Συμπεριφέρθηκε όπως πάντα. Πάω στοίχημα ότι θα βγάλει και το καλοκαίρι αυτό αν δεν έχουμε θεομηνίες .
Και αύριο να χαλάσει ( που δεν νομίζω ) τα φράγκα του τα έβγαλε και με το παραπάνω . Αν γίνει στραβή το ίδιο θα πάρω.
Ενημέρωση 24/9/2025
Όπως βλέπετε άρχισαν τα όργανα...
Εκτιμώ ότι είναι από το τέντωμα και φυσικά από το ότι έκλεισε 3 χρόνια.
Συμπέρασμα : μην τεντώνεται τέρμα αλλά τόσο όσο.
Συμπέρασμα 2ο : Έχω παραγγείλει ήδη το ίδιο αλλά σε μικρότερη διάσταση .
Συμπέρασμα 3ο : Αγοράζουμε μικρά πανιά και πολλά όχι ένα και μεγάλο..