Δίχτυα & Πανιά Σκίασης

Grasher Ορθογώνιο Πανί Σκίασης Πράσινο 3x4m 180gr/m²

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Σκίαση: 90%
  • Βάρος: 180gr/m²
  • HDPE
Δες όλη την περιγραφή
  • Σχήμα Ορθογώνιο
  • Δες τα όλα
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο για αποστολή στην επιλεγμένη χώρα.

Περιγραφή

Περιγραφή


Με μια ματιά

  • Υλικό Υψηλής Αντοχής: Εξαιρετικά ανθεκτική ραφή περιμετρικά, ανθεκτική στην έντονη ηλιακή ακτινοβολία και τη βροχή. 
  • Μπορεί να παραμείνει εκτεθειμένο στον ήλιο για μήνες χωρίς να υποστεί ζημιά. 
  • Εύχρηστο & Πρακτικό: Ιδανικό για σκίαση σε κήπους και σπίτια. 
  • Διαθέτει μεταλλικούς κρίκους περιμετρικά για εύκολη στήριξη από 4 σημεία. 
  • Ανθεκτικό & Προστατευμένο: Με UV προστασία για μέγιστη αντοχή στον ήλιο. 
  • Συμπεριλαμβάνεται σχοινί δεσίματος στη συσκευασία.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

  • Διαστάσεις: 3 x 4 μέτρα
  • Σκίαση: 90%. 
  • Χρώμα: Εκρού
  • Βάρος: 180gr/m²
  • Πυκνότητα: Ε 220
  • Υλικό: Υψηλής πυκνότητας πολυαιθυλένιο HDPE

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Πανί Σκίασης
'Υφασμα
HDPE
Βάρος Υφάσματος
180 gr/m²
Σχήμα
Ορθογώνιο
Ρολό
Όχι
Ποσοστό Σκίασης
90 %
με Κρίκους
Όχι
Χρώμα
Πράσινο
Με το Τετραγωνικό Μέτρο
Όχι

Διαστάσεις

Μήκος
4 m
Πλάτος
3 m

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (28)

Αξιολογήσεις

  1. 21
  2. 4
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 3
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

mager5776
5
82 στους 82 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Αρκετά καλή ποιότητα αν και είναι η πρώτη φορά που έρχομαι σε επαφή με τέτοιο σκίαστρο και δεν έχω μέτρο σύγκρισης.
Μειονεκτήματα :
Όσο πιο μεγάλο είναι τόσο πιο πολύ κοιλιά κάνει στην μέση ( δεν μπορείς να τεντώσεις τέρμα γιατί δεν ξέρεις το όριο του άρα και πότε θα σου μείνει στο ... χέρι )
Είναι διάτρητο αλλά με πολύ μικρές τρύπες και το νερό της βροχής δεν προλαβαίνει να φύγει με αποτέλεσμα ... μεγαλύτερη κοιλιά .
Το πανί γίνεται μούσκεμα ( ποτίζει ) ακόμα και σε ελαφριά βροχή λες και είναι ... μάλλινο με αποτέλεσμα να βαραίνει ακόμα περισσότερο .
Τίμιο σκίαστρο για τα χρήματα του ( ικανοποιητική επιφάνεια για αμάξι ) .
Η δίνεις μεγάλη κλίση ( όταν λέμε μεγάλη εννοούμε μεγάλη ) από την μια πλευρά του για να ... τσουλάει το νερό της βροχής η τρέχεις και το μαζεύεις όταν αρχίσει ψιχάλα .
Κάνει καλή σκιά για τα χρήματα που ζητάει και κόβει πολύ ζέστη ( από το αμάξι ).Αν αφήσω και τα μπροστινά παράθυρα 5 πόντους ανοιχτά μπαίνω μέσα ντάλα μεσημέρι Ιούλιο χωρίς να πάθω ...θερμοπληξία.
Το σκοινί που έχει είναι της πλάκας οπότε παίρνεις δικό σου ( με κόστος ελάχιστο ).
Για στηρίγματα τοίχου και τεντωτήρες υπολόγισε κανένα 15ευρώ .
Αν θές να ανεβείς σε ύψος θέλεις σίδερα . Εγώ έβαλα 40 χ 40 χιλιοστά χ 2 χιλιοστά πάχος . Τα 4 μέτρα περίπου 15 ευρώ . Εγώ είχα ηλεκτροκόλληση και το κόλλησα στα κάγκελα της μάντρας ( με βόλεψε πολύ ) . Γενικά αν δε σε βολεύουν οι τοίχοι και η μάντρα του σπιτιού σου και πρέπει να αγοράσεις αρκετά μέτρα σίδερο , μπορεί εύκολα ( πανεύκολα ) το επιπλέον κόστος να ξεπεράσει λίαν επιεικώς το πενηντάρικο.
Σε αρκετό αέρα δεν ... ακούει τίποτα .
Αυτά με χρήση 2 εβδομάδων .
Αν δω τίποτα περίεργο θα επανέλθω .

ΕΝΗΜΈΡΩΣΗ 17/7

Μετά από ένα μήνα όλα καλά .
Σε μικρή διάρκειας μπόρα που έπιασε και δεν ήμουν σπίτι να το μαζέψω όταν γύρισα ( έβρεχε καλά ακόμα ) πέρναγε αρκετή ποσότητα νερού από το κέντρο ( είχε κάνει αρκετή κοιλιά ).
Το θετικό είναι ότι δεν έχει χαλαρώσει καθόλου
( όταν στεγνώσει μετά από βροχή επανέρχεται μόνο του εξαφανίζοντας την ...κοιλιά ) και δεν έχω σφίξει καθόλου τους τεντωτήρες πάλι.
Στον αέρα είπαμε δεν ακούει.
Υπάρχουν κουτσουλιές από πουλιά οι οποίες φαίνονται από κάτω σαν στάμπες αλλά δεν μπορείς εύκολα να καθαρίσεις .
Όταν περάσει το καλοκαίρι εκτός απροόπτου θα πλυθεί στο πλυντήριο και θα αποθηκευτεί.
Αν δω άλλο περίεργο θα ενημερώσω .
Αν αντέξει όλο το καλοκαίρι θα τα βγάλει τα λεφτά του.
Η αξιολόγηση έγινε με βάση την τιμή αγοράς . Στα 30 και κάτι ευρώ είναι αστείο να περιμένεις η σκιά να είναι εφάμιλλη ... κεραμοσκεπής . Κόβει ζέστη τόσο ώστε να μπαίνεις στο αμάξι με λογικές θερμοκρασίες . Δεν είναι για να βάζεις τραπεζάκι και να πίνεις τον καφέ σου μεσημεριάτικα με 40άρια.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 12/9

Κοντεύει τρίμηνο και όλα καλά . Πανί και κρίκοι σε άριστη κατάσταση . Πήγα να το βάλω σε 7κιλο πλυντήριο αλλά στριμώχτηκε πολύ . Οπότε το άπλωσα στο σταμπωτό της αυλής και το πλάκωσα με το λάστιχο . Οι κουτσουλιές βγήκαν εύκολα καθώς είχαν ξεραθεί . Μαζεύτηκε και αποθηκεύτηκε.
Για να πω την αλήθεια δεν περίμενα να βγάλει όλο το καλοκαίρι χωρίς ...απώλειες λόγω όχι τόσο της βροχής αλλά του αέρα.
Τα φράγκα του τα έβγαλε και πάμε πρώτα ο Θεός για δεύτερο καλοκαίρι.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 20/5

Δεύτερο καλοκαίρι λοιπόν.
Βγήκε από την αποθήκη και τοποθετήθηκε ακριβώς όπως πέρσι.
Είναι άθικτο . Έχω την εντύπωση ότι θα βγάλουμε και το καλοκαίρι αυτό αν δεν έχουμε κάτι συνταρακτικό. Θα ενημερώσω.

ΠΡΟΣΟΧΗ : Όταν έχει πολύ αέρα ( πάνω από 4 περίπου μποφόρ αν μπορώ να εκτιμήσω ) το πανί ταλαντώνεται αρκετά . Μπορεί να πάει μέχρι και 40 έως 50 περίπου πόντους πάνω η κάτω από την θέση ηρεμίας . Σε εμένα εκτιμώ ότι συμβαίνει ,επειδή από τα δύο άκρα του έχω βάλει πάνω από 1 μέτρο σκοινί και έχει αρκετές ανοχές . Δεν μπορώ να τεντώσω πιο πολύ γιατί φοβάμαι μήπως σκιστεί. Βέβαια δεν έχει πάθει τίποτα όπως έχω αναφέρει . Το λέω όμως για να αφήσετε αρκετό χώρο από την οροφή του αυτοκινήτου . Αυτό γιατί τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν την κεραία στον οροφή και αν δεν υπάρχει αρκετός χώρος , με την ταλάντωση μπορεί να τρυπήσει η κεραία το πανί . Και μετά θα ξηλωθεί σαν ...πουλόβερ !!!

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 25/8

Τελειώνει και το δεύτερο καλοκαίρι . Είναι άθικτο , σαν να μην πέρασε μια μέρα.
Η αλήθεια είναι ότι το καλοκαίρι αυτό ούτε φύσηξε ιδιαίτερα ( άπνοια τις περισσότερες ημέρες ) ούτε έβρεξε ( αν εξαιρέσουμε μια μέρα που έριξε 10 σταγόνες ) για να πω ότι ταλαιπωρήθηκε .
Τέλος Σεπτεμβρίου θα πλυθεί όπως πέρσι και θα αποθηκευτεί.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 16/11

Πλύθηκε πάλι στο σταμπωτό και αποθηκεύτηκε. Είναι σαν καινούργιο. Πάμε για τρίτο καλοκαίρι, πρώτα ο Θεός,

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 1/5/2025

Τρίτη χρονιά λοιπόν ...
Τοποθετήθηκε πάλι στην ίδια θέση . Τεντώθηκε όσο πρίν και μάλιστα έφαγε και την πρώτη καλή βροχή.
Συμπεριφέρθηκε όπως πάντα. Πάω στοίχημα ότι θα βγάλει και το καλοκαίρι αυτό αν δεν έχουμε θεομηνίες .
Και αύριο να χαλάσει ( που δεν νομίζω ) τα φράγκα του τα έβγαλε και με το παραπάνω . Αν γίνει στραβή το ίδιο θα πάρω.

Ενημέρωση 24/9/2025

Όπως βλέπετε άρχισαν τα όργανα...
Εκτιμώ ότι είναι από το τέντωμα και φυσικά από το ότι έκλεισε 3 χρόνια.
Συμπέρασμα : μην τεντώνεται τέρμα αλλά τόσο όσο.
Συμπέρασμα 2ο : Έχω παραγγείλει ήδη το ίδιο αλλά σε μικρότερη διάσταση .
Συμπέρασμα 3ο : Αγοράζουμε μικρά πανιά και πολλά όχι ένα και μεγάλο..

Σου φάνηκε χρήσιμη;

g.moutsinas
2
8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Στο δίπλωμα γύρω στα 2,5 μέτρα του φάρδους του και σε όλο το μήκος είχε τρύπες.
Προσωπικά το πήγα σε τεντα και μου το έκοψε στα 2 μέτρα φάρδος που το ήθελα και έτσι δεν το επέστρεψα. Ένα σχοινί που έχει μέσα είναι για κοροϊδία, δεν κάνεις τίποτα με αυτό. Έκανα πατέντα εκεί που το έβαλα.

Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

  • Από άλλες χώρες

  • sortavala
    2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

    Not good quality, see photo, was delivered like that.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ampalaeo

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

    Για τα λεφτά του πολύ καλό. Ήθελε λίγο σιδέρωμα με πανί για να φύγουν οι τσακίσεις αλλιώς φαίνεται άσχημο. Τα σχοινακια που έχει μαζί δεν φτάνουν

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mihalis.haritakis.1
    4
    15 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

    Πολύ καλό πανί και αδιάβροχο. Εγώ το αγόρασα στα 45 ευρώ και πήρα και δύο μάλιστα. Στα 29 ευρώ αγοραστε άφοβα. Για την εγκατάσταση θα χρειαστείτε εντατηρες (φωτογραφία). Βοηθούν να τεντώσετε καλά το πανί ώστε να μην κάνει θόρυβο όταν έχει αέρα και να μην κάνει γούβες με νερό όταν βρέχει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vasilis_Deliyiannis
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

    Πολύ καλή ποιότητα υφάσματος. Εύκολη τοποθέτηση. Εύκολο μάζεμα. Βέβαια το σχοινί που υπάρχει μέσα στη συσκευασία δεν είναι καλής ποιότητας. Χρησιμοποίησα δικό μου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • miltoscrxdelsol
    2
    1 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

    Δεν είναι "σκίασης" κακός το γράφεται έτσι , δεν κάνει σκιά , κόβει ελάχιστα τον ήλιο πιο πολύ διακοσμητικό είναι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

    Καλή η ποιότητα του πανιού. Όπως φαίνεται στην εικόνα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

    καλή ποιότητα και πολύ καλό το πανί

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

    Το πανί καλό. Το σχοινί δεσίματος ακατάλληλο για τη δουλειά αυτή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

    προσφερει δροσια και καλη ποιοτητα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

    πολύ γερό το προτείνω

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

    Πολύ καλό και σχετικά ελαφρύ-καλή σκιά!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

  • 0
  • 0
  • Not good quality, see photo, was delivered like that.

    0
  • Για τα λεφτά του πολύ καλό. Ήθελε λίγο σιδέρωμα με πανί για να φύγουν οι τσακίσεις αλλιώς φαίνεται άσχημο. Τα σχοινακια που έχει μαζί δεν φτάνουν

    0
  • Πολύ καλό πανί και αδιάβροχο. Εγώ το αγόρασα στα 45 ευρώ και πήρα και δύο μάλιστα. Στα 29 ευρώ αγοραστε άφοβα. Για την εγκατάσταση θα χρειαστείτε εντατηρες (φωτογραφία). Βοηθούν να τεντώσετε καλά το πανί ώστε να μην κάνει θόρυβο όταν έχει αέρα και να μην κάνει γούβες με νερό όταν βρέχει.

    15
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

Όσοι χρήστες έχουν το προϊόν μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά


Με μια ματιά

  • Υλικό Υψηλής Αντοχής: Εξαιρετικά ανθεκτική ραφή περιμετρικά, ανθεκτική στην έντονη ηλιακή ακτινοβολία και τη βροχή. 
  • Μπορεί να παραμείνει εκτεθειμένο στον ήλιο για μήνες χωρίς να υποστεί ζημιά. 
  • Εύχρηστο & Πρακτικό: Ιδανικό για σκίαση σε κήπους και σπίτια. 
  • Διαθέτει μεταλλικούς κρίκους περιμετρικά για εύκολη στήριξη από 4 σημεία. 
  • Ανθεκτικό & Προστατευμένο: Με UV προστασία για μέγιστη αντοχή στον ήλιο. 
  • Συμπεριλαμβάνεται σχοινί δεσίματος στη συσκευασία.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

  • Διαστάσεις: 3 x 4 μέτρα
  • Σκίαση: 90%. 
  • Χρώμα: Εκρού
  • Βάρος: 180gr/m²
  • Πυκνότητα: Ε 220
  • Υλικό: Υψηλής πυκνότητας πολυαιθυλένιο HDPE

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Πανί Σκίασης
'Υφασμα
HDPE
Βάρος Υφάσματος
180 gr/m²
Σχήμα
Ορθογώνιο
Ρολό
Όχι
Ποσοστό Σκίασης
90 %
με Κρίκους
Όχι
Χρώμα
Πράσινο
Με το Τετραγωνικό Μέτρο
Όχι

Διαστάσεις

Μήκος
4 m
Πλάτος
3 m

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (28)

  1. 21
  2. 4
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 3
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

mager5776
5
82 στους 82 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Αρκετά καλή ποιότητα αν και είναι η πρώτη φορά που έρχομαι σε επαφή με τέτοιο σκίαστρο και δεν έχω μέτρο σύγκρισης.
Μειονεκτήματα :
Όσο πιο μεγάλο είναι τόσο πιο πολύ κοιλιά κάνει στην μέση ( δεν μπορείς να τεντώσεις τέρμα γιατί δεν ξέρεις το όριο του άρα και πότε θα σου μείνει στο ... χέρι )
Είναι διάτρητο αλλά με πολύ μικρές τρύπες και το νερό της βροχής δεν προλαβαίνει να φύγει με αποτέλεσμα ... μεγαλύτερη κοιλιά .
Το πανί γίνεται μούσκεμα ( ποτίζει ) ακόμα και σε ελαφριά βροχή λες και είναι ... μάλλινο με αποτέλεσμα να βαραίνει ακόμα περισσότερο .
Τίμιο σκίαστρο για τα χρήματα του ( ικανοποιητική επιφάνεια για αμάξι ) .
Η δίνεις μεγάλη κλίση ( όταν λέμε μεγάλη εννοούμε μεγάλη ) από την μια πλευρά του για να ... τσουλάει το νερό της βροχής η τρέχεις και το μαζεύεις όταν αρχίσει ψιχάλα .
Κάνει καλή σκιά για τα χρήματα που ζητάει και κόβει πολύ ζέστη ( από το αμάξι ).Αν αφήσω και τα μπροστινά παράθυρα 5 πόντους ανοιχτά μπαίνω μέσα ντάλα μεσημέρι Ιούλιο χωρίς να πάθω ...θερμοπληξία.
Το σκοινί που έχει είναι της πλάκας οπότε παίρνεις δικό σου ( με κόστος ελάχιστο ).
Για στηρίγματα τοίχου και τεντωτήρες υπολόγισε κανένα 15ευρώ .
Αν θές να ανεβείς σε ύψος θέλεις σίδερα . Εγώ έβαλα 40 χ 40 χιλιοστά χ 2 χιλιοστά πάχος . Τα 4 μέτρα περίπου 15 ευρώ . Εγώ είχα ηλεκτροκόλληση και το κόλλησα στα κάγκελα της μάντρας ( με βόλεψε πολύ ) . Γενικά αν δε σε βολεύουν οι τοίχοι και η μάντρα του σπιτιού σου και πρέπει να αγοράσεις αρκετά μέτρα σίδερο , μπορεί εύκολα ( πανεύκολα ) το επιπλέον κόστος να ξεπεράσει λίαν επιεικώς το πενηντάρικο.
Σε αρκετό αέρα δεν ... ακούει τίποτα .
Αυτά με χρήση 2 εβδομάδων .
Αν δω τίποτα περίεργο θα επανέλθω .

ΕΝΗΜΈΡΩΣΗ 17/7

Μετά από ένα μήνα όλα καλά .
Σε μικρή διάρκειας μπόρα που έπιασε και δεν ήμουν σπίτι να το μαζέψω όταν γύρισα ( έβρεχε καλά ακόμα ) πέρναγε αρκετή ποσότητα νερού από το κέντρο ( είχε κάνει αρκετή κοιλιά ).
Το θετικό είναι ότι δεν έχει χαλαρώσει καθόλου
( όταν στεγνώσει μετά από βροχή επανέρχεται μόνο του εξαφανίζοντας την ...κοιλιά ) και δεν έχω σφίξει καθόλου τους τεντωτήρες πάλι.
Στον αέρα είπαμε δεν ακούει.
Υπάρχουν κουτσουλιές από πουλιά οι οποίες φαίνονται από κάτω σαν στάμπες αλλά δεν μπορείς εύκολα να καθαρίσεις .
Όταν περάσει το καλοκαίρι εκτός απροόπτου θα πλυθεί στο πλυντήριο και θα αποθηκευτεί.
Αν δω άλλο περίεργο θα ενημερώσω .
Αν αντέξει όλο το καλοκαίρι θα τα βγάλει τα λεφτά του.
Η αξιολόγηση έγινε με βάση την τιμή αγοράς . Στα 30 και κάτι ευρώ είναι αστείο να περιμένεις η σκιά να είναι εφάμιλλη ... κεραμοσκεπής . Κόβει ζέστη τόσο ώστε να μπαίνεις στο αμάξι με λογικές θερμοκρασίες . Δεν είναι για να βάζεις τραπεζάκι και να πίνεις τον καφέ σου μεσημεριάτικα με 40άρια.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 12/9

Κοντεύει τρίμηνο και όλα καλά . Πανί και κρίκοι σε άριστη κατάσταση . Πήγα να το βάλω σε 7κιλο πλυντήριο αλλά στριμώχτηκε πολύ . Οπότε το άπλωσα στο σταμπωτό της αυλής και το πλάκωσα με το λάστιχο . Οι κουτσουλιές βγήκαν εύκολα καθώς είχαν ξεραθεί . Μαζεύτηκε και αποθηκεύτηκε.
Για να πω την αλήθεια δεν περίμενα να βγάλει όλο το καλοκαίρι χωρίς ...απώλειες λόγω όχι τόσο της βροχής αλλά του αέρα.
Τα φράγκα του τα έβγαλε και πάμε πρώτα ο Θεός για δεύτερο καλοκαίρι.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 20/5

Δεύτερο καλοκαίρι λοιπόν.
Βγήκε από την αποθήκη και τοποθετήθηκε ακριβώς όπως πέρσι.
Είναι άθικτο . Έχω την εντύπωση ότι θα βγάλουμε και το καλοκαίρι αυτό αν δεν έχουμε κάτι συνταρακτικό. Θα ενημερώσω.

ΠΡΟΣΟΧΗ : Όταν έχει πολύ αέρα ( πάνω από 4 περίπου μποφόρ αν μπορώ να εκτιμήσω ) το πανί ταλαντώνεται αρκετά . Μπορεί να πάει μέχρι και 40 έως 50 περίπου πόντους πάνω η κάτω από την θέση ηρεμίας . Σε εμένα εκτιμώ ότι συμβαίνει ,επειδή από τα δύο άκρα του έχω βάλει πάνω από 1 μέτρο σκοινί και έχει αρκετές ανοχές . Δεν μπορώ να τεντώσω πιο πολύ γιατί φοβάμαι μήπως σκιστεί. Βέβαια δεν έχει πάθει τίποτα όπως έχω αναφέρει . Το λέω όμως για να αφήσετε αρκετό χώρο από την οροφή του αυτοκινήτου . Αυτό γιατί τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν την κεραία στον οροφή και αν δεν υπάρχει αρκετός χώρος , με την ταλάντωση μπορεί να τρυπήσει η κεραία το πανί . Και μετά θα ξηλωθεί σαν ...πουλόβερ !!!

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 25/8

Τελειώνει και το δεύτερο καλοκαίρι . Είναι άθικτο , σαν να μην πέρασε μια μέρα.
Η αλήθεια είναι ότι το καλοκαίρι αυτό ούτε φύσηξε ιδιαίτερα ( άπνοια τις περισσότερες ημέρες ) ούτε έβρεξε ( αν εξαιρέσουμε μια μέρα που έριξε 10 σταγόνες ) για να πω ότι ταλαιπωρήθηκε .
Τέλος Σεπτεμβρίου θα πλυθεί όπως πέρσι και θα αποθηκευτεί.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 16/11

Πλύθηκε πάλι στο σταμπωτό και αποθηκεύτηκε. Είναι σαν καινούργιο. Πάμε για τρίτο καλοκαίρι, πρώτα ο Θεός,

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 1/5/2025

Τρίτη χρονιά λοιπόν ...
Τοποθετήθηκε πάλι στην ίδια θέση . Τεντώθηκε όσο πρίν και μάλιστα έφαγε και την πρώτη καλή βροχή.
Συμπεριφέρθηκε όπως πάντα. Πάω στοίχημα ότι θα βγάλει και το καλοκαίρι αυτό αν δεν έχουμε θεομηνίες .
Και αύριο να χαλάσει ( που δεν νομίζω ) τα φράγκα του τα έβγαλε και με το παραπάνω . Αν γίνει στραβή το ίδιο θα πάρω.

Ενημέρωση 24/9/2025

Όπως βλέπετε άρχισαν τα όργανα...
Εκτιμώ ότι είναι από το τέντωμα και φυσικά από το ότι έκλεισε 3 χρόνια.
Συμπέρασμα : μην τεντώνεται τέρμα αλλά τόσο όσο.
Συμπέρασμα 2ο : Έχω παραγγείλει ήδη το ίδιο αλλά σε μικρότερη διάσταση .
Συμπέρασμα 3ο : Αγοράζουμε μικρά πανιά και πολλά όχι ένα και μεγάλο..

Σου φάνηκε χρήσιμη;

g.moutsinas
2
8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Στο δίπλωμα γύρω στα 2,5 μέτρα του φάρδους του και σε όλο το μήκος είχε τρύπες.
Προσωπικά το πήγα σε τεντα και μου το έκοψε στα 2 μέτρα φάρδος που το ήθελα και έτσι δεν το επέστρεψα. Ένα σχοινί που έχει μέσα είναι για κοροϊδία, δεν κάνεις τίποτα με αυτό. Έκανα πατέντα εκεί που το έβαλα.

Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

  • Από άλλες χώρες

  • sortavala
    2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

    Not good quality, see photo, was delivered like that.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ampalaeo

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

    Για τα λεφτά του πολύ καλό. Ήθελε λίγο σιδέρωμα με πανί για να φύγουν οι τσακίσεις αλλιώς φαίνεται άσχημο. Τα σχοινακια που έχει μαζί δεν φτάνουν

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mihalis.haritakis.1
    4
    15 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

    Πολύ καλό πανί και αδιάβροχο. Εγώ το αγόρασα στα 45 ευρώ και πήρα και δύο μάλιστα. Στα 29 ευρώ αγοραστε άφοβα. Για την εγκατάσταση θα χρειαστείτε εντατηρες (φωτογραφία). Βοηθούν να τεντώσετε καλά το πανί ώστε να μην κάνει θόρυβο όταν έχει αέρα και να μην κάνει γούβες με νερό όταν βρέχει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vasilis_Deliyiannis
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

    Πολύ καλή ποιότητα υφάσματος. Εύκολη τοποθέτηση. Εύκολο μάζεμα. Βέβαια το σχοινί που υπάρχει μέσα στη συσκευασία δεν είναι καλής ποιότητας. Χρησιμοποίησα δικό μου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • miltoscrxdelsol
    2
    1 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

    Δεν είναι "σκίασης" κακός το γράφεται έτσι , δεν κάνει σκιά , κόβει ελάχιστα τον ήλιο πιο πολύ διακοσμητικό είναι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

    Καλή η ποιότητα του πανιού. Όπως φαίνεται στην εικόνα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

    καλή ποιότητα και πολύ καλό το πανί

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

    Το πανί καλό. Το σχοινί δεσίματος ακατάλληλο για τη δουλειά αυτή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

    προσφερει δροσια και καλη ποιοτητα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

    πολύ γερό το προτείνω

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

    Πολύ καλό και σχετικά ελαφρύ-καλή σκιά!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Εκρού

  • 0
  • 0
  • Not good quality, see photo, was delivered like that.

    0
  • Για τα λεφτά του πολύ καλό. Ήθελε λίγο σιδέρωμα με πανί για να φύγουν οι τσακίσεις αλλιώς φαίνεται άσχημο. Τα σχοινακια που έχει μαζί δεν φτάνουν

    0
  • Πολύ καλό πανί και αδιάβροχο. Εγώ το αγόρασα στα 45 ευρώ και πήρα και δύο μάλιστα. Στα 29 ευρώ αγοραστε άφοβα. Για την εγκατάσταση θα χρειαστείτε εντατηρες (φωτογραφία). Βοηθούν να τεντώσετε καλά το πανί ώστε να μην κάνει θόρυβο όταν έχει αέρα και να μην κάνει γούβες με νερό όταν βρέχει.

    15
  • Δες τα όλα