Ποιότητα εικόνας: 480p (σε μεγάλες οθόνες όπως αυτή που έχω πιξελιασμένη αλλά και εργοστασιακές που έχω δει σε καινούρια αυτοκίνητα-Nissan, Peugeot, Citroen κλπ.- σπάνια έχουν παραπάνω ανάλυση). Αυτο που αλλάζει είναι το μέγεθος της οθόνης, που εργοστασιακές είναι συνήθως 5 με 7 ίντσες άρα δεν χρειάζεται μεγάλη ανάλυση για να δεις πιθανά εμπόδια.
Τοποθέτηση: ευκολη για το αμάξι μου, ουτε τρύπα στον προφυλακτήρα δεν χρειάστηκε.
Χρήση: κανει την δουλειά της την ημέρα πάρα πολύ ικανοποιητικά. Το βράδυ πρέπει να έρθουν κοντά τα εμπόδια για να φανούν (κάτω του μισού μέτρου) αλλά είναι αρκετό για να σε βοηθήσει στο παρκάρισμα.
Μειονέκτημα το οτι δεν είναι ακριβώς σαφές αν και πως ρυθμίζονται οι ράγες πορείας όταν ενεργοποιείται η κάμερα. Το δικό μου σύστημα έχει και δικές του ράγες όταν μπαινει η όπισθεν και δεν έχω δει πως απενεργοποιούνται ή ακουλουθούν την κατευθυνση του τιμονιού με αποτέλεσμα να εμφανίζονται 2 ράγες πορείας ταυτόχρονα. Σε άλλες περιπτώσεις έχει δει πως κόβεις το κίτρινο καλώδιο που βρίσκεται βραχυκυκλωνένο σε ένα από τα δυο άκρα αλλά εδώ έχει κίτρινο καλώδιο ελέυθερο και στα δυο άκρα.
Οι οδηγίες δεν ειναι σαφείς ή αρκετες, καθώς έχει μόνο ένα μικροσκοπικό χαρτάκι μεσα στην συσκευασία με τα βασικα. Θα πρέπει να ξερεις εκ των προτέρων τι κάνεις.
Για ούτε 10 ευρώ θα το αγόραξα ξανά με κλειστά τα μάτια.