Κινητά Τηλέφωνα

Huawei P8 Lite Dual (16GB)

Κύρια Κάμερα , Οθόνη: 5", Μπαταρία: 2200mAh , Κατασκευαστής:

To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Κινητού
SmartPhone
Λειτουργικό Σύστημα
Android
SIM
Dual
Έτος Κυκλοφορίας
2015
Βάρος
131 gr
Περιεχόμενα Συσκευασίας
-

Επεξεργαστής & Μνήμη

Ισχύς Βασικού Επεξεργαστή
1,2 GHz
Πυρήνες Επεξεργαστή
8
RAM
2 GB
Χωρητικότητα
16 GB
Card Slot
Ναι

Οθόνη

Μέγεθος
5 "
Ανάλυση
1280 x 720 pixels
Ρυθμός Ανανέωσης
-
Μέγιστη Φωτεινότητα
-
Χειρισμός
Οθόνη αφής (Touch screen)
Definition
-

Κάμερα

Flash Πίσω Κάμερας
Ναι

Δίκτυο & Συνδεσιμότητα

Δίκτυο Σύνδεσης
4G
Συνδεσιμότητα
Micro USB, Wi-Fi, 3.5mm Jack, Bluetooth
NFC
-

Μπαταρία

Χωρητικότητα
2200 mAh
Αποσπώμενη
Όχι
Γρήγορη Φόρτιση
Όχι
Ασύρματη Φόρτιση
Όχι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Αισθητήρες
Accelerometer, Proximity, Πυξίδα, Light Sensor

Διαστάσεις

Μήκος
143 mm
Πλάτος
70,6 mm
Πάχος
7,7 mm

Ενεργειακή Ετικέτα

Ενεργειακή Κλάση
-

Δυνατότητες AI

AI Επεξεργασία Φωτογραφίας
-
AI Παραγωγή Κειμένου
-
AI Μετάφραση Κλήσεων / Ομιλίας
-
AI Αναζήτηση Εικόνας
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (310)

Αξιολογήσεις

  1. 150
  2. 102
  3. 35
  4. 12
  5. 11
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Μπαταρία
  • Ποιότητα κλήσης
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ανάλυση οθόνης
  • Φωτογραφίες
  • Ταχύτητα
  • GPS
  • Μουσική
  • Καταγραφή Video

Από Κύπρο

  • paulastra
    2
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχω εναμιση χρονο περιπου και εδω και καιρο κολλαει απιστευτα! μερικες φορες η εφαρμογη της καμερας δεν ανοιγει, καποια προγραμματα κολλανε και αναγκαζομαι να το κανω επανεκκινηση καθε φορα που δεν ανταποκρινεται. Κατα τη γνωμη μου δεν αξιζει τα λεφτα του και το τραγικο ειναι οτι ουτε παιχνιδια παιζω ουτε μουσικη ακουω για να μην το ζοριζω περισσοτερο. Και εννοειται οτι το φορτιζω καθε μερα.

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Από άλλες χώρες

  • Το κινητό το έχω από το Μάρτιο του 2016 και μπορώ να πω με σιγουριά ότι τα άξιζε τα λεφτά του και με το παραπάνω. Πλέον, (μετά από σχεδόν 3 χρόνια) και αφού τα έχει φάει τα ψωμιά του (δεν αποδίδει όπως στην αρχή, η μπαταρία του τελειώνει γρήγορα κλπ.) θα πάρω xiaomi redmi note 6 pro. Πρώην κάτοχος samsung galaxy s3 (η χειρότερη επιλογή που έχω κάνει ποτέ). Και για να σχολιάσω λίγο και το p8 lite, οι αποδόσεις του ήταν πολύ καλές και σήκωνε σχεδόν όλα τα παιχνίδια, είχε λίγο θέμα με το ίνσταγκραμ και συγκεκριμένα με τα φίλτρα της κάμερας, η μπαταρία τίποτα το ιδιαίτερο απλά τίμια και η κάμερα για μοντέλο του 2015 και για τα λεφτά που έδωσα επίσης τίμια.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nicksfak
    3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Γεια σας το κινητο το εχω 2 χρονια. Τον πρωτο χρονο ημουν ικανοποιημενη μετα ομως αρχισε να κολλαει να κανει επανακινηση μονο του να με 'πεταει' απο τα παιχνιδια. Η μπαταρια χρειαζεται 2 φορες σιγουρα την ημερα φορτιση. οι φωτογραφιες ειναι σχετικα καλες

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • camperoulaaa
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό το εχω 4ο χρονο τώρα και μόλις άρχισε να μου βγάζει κάποια προβλήματα πχ θέλει ποιο συχνά φόρτιση η μπαταρία,κολλάει κάποιες φορές το πληκτρολόγιο.Γενικά γέρασε κ θέλει απόσυρση! Τα πρώτα χρόνια χρήσης ήμουν απίστευτα ικανοποιημένη. Αξίζει τα λεφτά του !

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nina_Mimis
    3
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα μόνα του προβλήματα που έχει είναι ότι δεν κρατάει πολύ η μπαταρία αν είσαι μέσα στο ίντερνετ κ κολλάει συνέχεια.Δεν αξίζει για τα 150€ που χα δώσει χίλιες φορές να περνά Samsung!!!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • GPS
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jordan_Vasalos
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Χρησιμοποιούσα το p8 lite για ένα χρόνο και έχω να πω τα εξής. Η κάμερα είναι μέτρια αλλά για την τιμή του κινητού είναι αρκετή. Αναλυση επίσης μέτρια. Αλλά αρκετά με τα χαρακτηριστικά του κινητού , αν κοιτάξετε σε άλλες αξιολογήσεις μιλάνε όλοι για τα χαρακτηριστικά αλλά εγώ θα σας μιλήσω για κάτι πιο σημαντικό. Λοιπόν, το ALE-21 το λογισμικό του είναι προβληματικό και μπορεί την μια μέρα να είναι μια χαρά και την άλλη να μην μπορεί να μπει στο ίντερνετ, είναι μόνιμη η βλάβη και δεν μπορεί να διορθωθεί δυστυχώς. Έτσι πήρα τα λεφτά μου πίσω μέσω εγγύησης και πήρα το p20 lite που δεν έχει πρόβλημα και είναι καταπληκτικό. Δεν σας το συνιστώ καθόλου αν και ήμουν ευχαριστημένος όσο δούλευε. Εύχομαι να βοήθησα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Έχοντας το κινητό αναγκαστικά ενα μηνα πιστεύω πως μπορώ να εκφέρω μια πλήρη άποψη.Εμφανισιακά δεν λεει κατι ειναι ειναι ενα απλο τηλέφωνο.Οθόνη τωρα μέτρια δεν περίμενα και κατι το εντυπωσιακό.Καμερα σχετικά καλη για την τιμη του.Ως αναφορα τωρα την ταχύτητα το κινητό τα πηγαίνει πολυ καλα για social media και browsing.Για παιχνίδια λιγα πράγματα αναμενόμενο.Γενικά πάντως συμπαθητικό κινητακι

    • Ποιότητα κλήσης
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tania_Akriviadou
    3
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αυτο το κινητο το εχω 6 μηνες και τρωει πολλα κολλήματα...Με τα ιδια τα λεφτα παίρνεις κατι καλύτερο εγω δεν ειμαι καθολου ευχαριστημένη

    • GPS
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Leandro_Kolatsis
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το κινητό το έχω εδώ Και 2,5 Χρόνια σε εμένα άξιζε τα λεφτά,το καλό είναι οι φωτογραφίες η Μουσική,σοσιαλ μίντια.Τώρα Δεν μου δουλεύει καλά Επειδή αργεί στην κάμερα Και το καλοκαίρι το κινητό ζεσταίνεται,πάντως είναι καλό

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria-Tekla_Apostolopoulou
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω το κινητό ένα χρόνο περίπου. Έχει πολύ καλές δυνατότητες για την τιμή του. Βγάζει ωραίες φωτογραφίες, είναι απίστευτα γρήγορο (δεν μου έχει κόλλησει ποτέ). Μου αρέσουν πολύ τα θέματα του κινητού που μπορείς να διαλέξεις, πολύ ωραία χρώματα, πολύ καλή σχέση ποιότητας κ τιμής. Γενικά δεν μπορώ να του βρω κανένα αρνητικό γιατί πραγματικά με έχει βγάλει ασπροπροσωπη πέρα από κάτι βασικό. Δεν έχει μεγάλη χωρητικότητα στην μπαταρία του. Πλέον ένα χρόνο μετά το φορτίζω δύο φορές την μέρα,και δεν ανοίγω ποτέ 4G mb γιατί πέφτει παρά πολύ γρήγορα. Είναι δυστυχώς μια αιτία που παρά τις άριστες ικανότητες του με έχει κάνει να σκεφτώ πως μέσα σε αυτή την χρονιά ίσως πάρω καινούργιο κινητό, παρόλο που πραγματικά δεν έχει πάθει τίποτα αυτό.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Cat_s_videos
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω αυτό το κινητό εδώ και περίπου έναν χρόνο. Στην αρχή ήταν πολύ καλό για εμένα αν εξαιρέσουμε ότι δεν είχα καλης ποιότητας κινητό πιο πριν. Από την αρχή μέχρι και τώρα η μπαταρία δεν είναι πολύ καλή και τελειώνει πολύ γρήγορα (ανοιχτά social media, wifi, φωτεινότητα μεσαία κλπ). Μετά την ενημέρωση τον Σεπτέμβριο άρχισε να κολλάει πολύ και πολλές φορές οι εφαρμογή δεν ανοίγουν, ούτε καν η κάμερα. Οι φωτογραφίες που βγάζει είναι αρκετά καλές αλλά δεν συναγωνίζονται με άλλων μοντέλων όπως και τα βίντεο. Κατά την γνώμη μου, είναι καλό αν το θέλετε για μέτρια χρήση, αλλά όχι για μικρές ηλικίες όπως εγώ που τα χρησιμοποιούμε συνέχεια. Αν συνεχίσει έτσι θα χρειαστώ καινούργιο κινητό σύντομα!

    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Iraklis_Lazaridis
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλημέρα.Το χρησιμοποιώ σε 24ωρη βάση,δεν το κλείνω ποτέ και πάντα με δεδομένα gps & wifi ενεργά.. επαγγελματική χρήση,με πάρα πολλές κλήσεις, πολλά μνμ και email,αλλά και για προσωπική χρήση ατελείωτη.Του κάνω όποτε θυμηθώ μια επανεκκίνηση, συνήθως πάνω απο10 μέρες.Υπό αυτές τίς συνθήκες χρήσης θέλει 2 φωρτίσεις το 24ωρο....
    Φωτό και βίντεο θεωρώ ότι είναι πολύ καλά,για την κατηγορία του πάντα, είναι αρκετά γρήγορο σε χρήση gps wifi δεδομένα fb messeger και πλοήγηση στο νετ, χρήση χαρτών σε όλη, την Ευρώπη..Για τα euros που ζητάνε πάρτε το, είναι σκυλί.....
    Το έχω κοντά δύο χρόνια,το είχα αγοράσει 170€ και πάντα με χρήση θήκης book.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sylver_br
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αρκετα ευχαριστημένη, πανω στο χρονο μου εμφανισε ενα προβλημα το wifi αλλα απο το service μου το αντικατεστησαν αμεσα με καινουρια συσκευη. Εκτος απο αυτο το θεμα δεν μπορω να πω δουλευει μια χαρά, ειναι σχετικά γρήγορο οσο δεν το φορτωνω με πολλες εφαρμογές κ απο αποψη εικονας κ ηχου επίσης μια χαρα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • o sostos
    2
    2 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κακο κινητο δεν το προτείνω σε κανεναν οποιος ξερει από κινητα μπορει να καταλαβει τωρα εάν δεν εχεις ιδεα θα σου φανει καλο. Δωσε 30ε η και 50ε παραπανω να παρεις κατι που να αξιζει πραγματικα ισως ένα Samsung θα ηταν καλυτερη επιλογή.

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κλήσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • hYpecn
    1
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    μην το πάρετε δεν αξίζει με την καμία τα λεφτά του είναι οτχ !

    • Ποιότητα κλήσης
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nektarios_07
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχω περιπου 1 χρονο και δεν εχει παθει τιποτα. Ολα ειναι θετικα, το μονο αρνητικο ειναι οτι πρεπει να το φορτιζεις καθημερινα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kon Keff
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχω σχεδον 2 χρονια και το αγορασα στα 170 τοτε... Το κινητο ακομα πεταει, κολλαει πολυ σπανια οταν το ζοριζω αρκετα με πολλες εφαρμογες κλπ. Η καμερα για την εποχη της τραβαει απιστευτες φωτο, η μπαταρια του βγαζει σχεδον μια μερα χρησης. Ανθεκτικο σε πτωσεις (Μονο γρατζουνιες και κανενα σπασμενο γυαλι). Πραγματικα αξιζει τα λεφτα του

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • makriant
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τ κινητο το εχω 1χρονο και ηρθε ή ωρα που θα μπορουσα να το κρινω το ειχα αγορασει 130 ευρω δεδομενο της τιμης του και της ηλικιας του:2015 θα μπορουσα να πω πως ειναι ενα εξαιρετικο κινητο το βασανιζω καθημερινα και δεν κολλαει ιδιαιτερα πανω του εχω 80 εφαρμογες μαζι με τις δικες του. Οταν ακους μουσκη σε υψηλη ενατση αλλιωνεται και ειναι σαν τσιγκινος ο ηχος του. Η μπαταρια με το ζορη βγαζει 1 μερα. Συμπερασμα: για εναν απλο χρειστη ειναι οτι καλυτερο σε αυτη την τιμη αλλα για εναν απαιτιτικο δεν θα το προτεινα λογο μπαταριας, ηχου κ.Α

    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giorgosmadalas
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω αρκετός μήνες. Δεν μου έχει παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα όλα δουλεύουν άψογα. Η τιμή του είναι πολύ αξιόλογη σε σχέση με αυτά που προσφέρει σαν κινητό. Ως μικρό διόρθωση θα προτιμούσα λίγο γρηγορότερο επεξεργαστή στα 1.4 ή 1.6 ghz. Γενικά είναι ένα πολύ αξιόπιστο κινητό

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • GPS
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sgab74
    1
    4 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Με το που το αγόρασα 11/2016 παρουσίασε πρόβλημα,δεν δεχόταν τις εισερχόμενες ενώ σε εμένα έδειχνε ότι λειτουργεί κανονικά.Μετά από ένα μήνα που το κράτησαν στο σερβις, μου το επέστρεψαν χωρίς να έχουν λύσει το πρόβλημα.Το ξαναέστειλα,το κράτησαν για άλλη μία εβδομάδα και μετά λειτούργησε, βέβαια που και που είχε μικροθεματάκια με τις εξερχόμενες κυρίως κλήσεις.Εδώ και ένα μήνα 11/2017 παρουσίασε ξανά ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με τις εισερχόμενες(πάρα πολύ συχνά) αλλά και κάποιες φορές ενώ παίρνεις κάποιο νούμερο, τελικά στην πραγματικότητα έχεις τηλεφωνήσει συγχρόνως και σε κάποιο άλλο αριθμό του καταλόγου σου(μιλάς και με ξεχασμένους γνωστούς λόγω Huawei).Δεν το ξαναστέλνω καν για σέρβις,το πετάω...ΜΑΚΡΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ...

    • Ποιότητα κλήσης
    • Ταχύτητα
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jnikolouzos
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω εδώ και ενάμιση χρόνο. Ειναι εξαιρετικό για τα λεφτά του, για την εποχή που βγήκε. Μετά από πολλές πτώσεις, είναι ακόμα σε άριστη κατάσταση, με εξαίρεση τα σημάδια στις γωνίες. Η huawei βγάζει updates κάθε 6 μήνες, ακόμα και μετά από 2 χρόνια ζωής του κινητού (το τελευταίο ήταν Μάιο του 2017). Σήμερα, και για απλή χρήση, είναι μια χαρά. Θα πρότεινα κάποιο νεότερο μοντέλο της εταιρίας (P9 ή P10 lite).

    Update: Έκλεισε 2 χρόνια στα χέρια μου.

    Με πάρα πολλές πτώσεις τώρα πια, έχει μόνο μικρή θαμπάδα σε ένα σημείο στην οθόνη που δεν το παρατηρεί κάποιος τρίτος.

    Η μνήμη του είναι ακόμα αρκετή, παρότι έχω άπειρες εφαρμογές.

    Η μπαταρία έχει πέσει και με 4g όλη μέρα και αρκετή χρήση βγάζει οριακά τη μέρα (δεν πρόσεξα ποτέ πως να το φορτίζω btw...).

    Σκέφτομαι να πάρω το P10 lite εδώ και καιρό, αλλά το λυπάμαι γιατί αντέχει...

    • Φωτογραφίες
    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stella_Mavri
    1
    2 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η συσκευή αποτελεί τον καλύτερο τρόπο για να πετάξετε τα λεφτά σας, αν δεν θέλετε να τα πετάξετε απλώς στα σκουπίδια. Πολύ κακής ποιότητας κάμερα, αλλά το σημαντικότερο είναι το πρόβλημα με το μικρόφωνο. Σε κάθε κλήση όλοι μου αναφέρουν το ίδιο πρόβλημα, ότι δεν ακούγομαι καθόλου. Σε ήσυχο περιβάλλον ο συνομιλητής δεν ακούει ΑΠΟΛΥΤΩΣ τίποτα, σε περιβάλλον με φασαρία κάτι πάει να γίνει αλλά τι να το κάνεις. Κοινώς, δεν επιτελεί τη βασική λειτουργία ενός κινητού. Το έχω πάει ήδη δύο φορές για service αλλά δεν αναγνωρίζουν τη βλάβη. Όπως το πήρα, έτσι θα μείνει και στο συρτάρι.

    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Kondylis
    4
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ καλο τηλέφωνο και Πολύ όμορφο αν και τρείς μηνες μετα την αγορά κάηκε η πλακέτα αλλα μετα την επισκευή του δουλευη άψογα παρόλο της πτώσης που δέχεται καθημερινά σίγουρα θα το αγόραζα παλυ

    • Ποιότητα κλήσης
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Xristina_Markopoulou
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μακράν ο,τι καλύτερο έχω χρησιμοποιήσει. Γενικότερα η χρήση που του κάνω δεν είναι υπερβολική, αλλά το γεγονός ότι είναι εξαιρετικά γρήγορο το καθιστά πολύ ευέλικτο και εύχρηστο. Η μπαταρία φορτίζεται ταχύτατα ( δεν έχει και τρομερή διάρκεια, αλλά όχι σε βαθμό που μένεις δυσαρεστημένος). Προσωπικά το συστήνω ανεπιφύλακτα!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • theogti
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    To κινητό το αγόρασα τον Ιούνιο του 2015 στα 170 ευρώ.
    Είναι πολύ αξιόπιστο,μου έχει πέσει πάνω από 50 φορές κάτω και δεν έχει πάθει τίποτα,το χρησιμοποιήσω καθημερινά,το μόνο που θα ήθελα να είχε λίγο παραπάνω φωτεινότητα και λίγο καλύτερη μπαταρία όταν κανείς browsing.κατα τα αλλά άψογο για τα λεφτά του,!αν θέλετε αξιόπιστο κινητό huawei.τρομερη ποιότητα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dkalpak123
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγορασμένο από Δεκέμβρη του '15 στα 200€ και μέχρι σήμερα κρατιέται αρκετά καλά με μοναδικό θέμα να είναι η μπαταρία, που στους 9 μήνες άρχισε να κλατάρει. Κατά τα άλλα είναι γρήγορο, κολλάει σπάνια, με καλή κάμερα και ανάλυση οθόνης. Τα αρνητικά του είναι η μικρή μπαταρία, η χαμηλή φωτεινότητα της οθόνης και η τιμή του, καθότι με αυτό το budget και παρόμοια χαρακτηριστικά θα επέλεγα κάτι σε Xiaomi αυτή την περίοδο.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το εχω εναμιση χρονο περιπου και εδω και καιρο κολλαει απιστευτα! μερικες φορες η εφαρμογη της καμερας δεν ανοιγει, καποια προγραμματα κολλανε και αναγκαζομαι να το κανω επανεκκινηση καθε φορα που δεν ανταποκρινεται. Κατα τη γνωμη μου δεν αξιζει τα λεφτα του και το τραγικο ειναι οτι ουτε παιχνιδια παιζω ουτε μουσικη ακουω για να μην το ζοριζω περισσοτερο. Και εννοειται οτι το φορτιζω καθε μερα.

    4
  • Το κινητό το έχω από το Μάρτιο του 2016 και μπορώ να πω με σιγουριά ότι τα άξιζε τα λεφτά του και με το παραπάνω. Πλέον, (μετά από σχεδόν 3 χρόνια) και αφού τα έχει φάει τα ψωμιά του (δεν αποδίδει όπως στην αρχή, η μπαταρία του τελειώνει γρήγορα κλπ.) θα πάρω xiaomi redmi note 6 pro. Πρώην κάτοχος samsung galaxy s3 (η χειρότερη επιλογή που έχω κάνει ποτέ). Και για να σχολιάσω λίγο και το p8 lite, οι αποδόσεις του ήταν πολύ καλές και σήκωνε σχεδόν όλα τα παιχνίδια, είχε λίγο θέμα με το ίνσταγκραμ και συγκεκριμένα με τα φίλτρα της κάμερας, η μπαταρία τίποτα το ιδιαίτερο απλά τίμια και η κάμερα για μοντέλο του 2015 και για τα λεφτά που έδωσα επίσης τίμια.

    0
  • Γεια σας το κινητο το εχω 2 χρονια. Τον πρωτο χρονο ημουν ικανοποιημενη μετα ομως αρχισε να κολλαει να κανει επανακινηση μονο του να με 'πεταει' απο τα παιχνιδια. Η μπαταρια χρειαζεται 2 φορες σιγουρα την ημερα φορτιση. οι φωτογραφιες ειναι σχετικα καλες

    0
  • Το κινητό το εχω 4ο χρονο τώρα και μόλις άρχισε να μου βγάζει κάποια προβλήματα πχ θέλει ποιο συχνά φόρτιση η μπαταρία,κολλάει κάποιες φορές το πληκτρολόγιο.Γενικά γέρασε κ θέλει απόσυρση! Τα πρώτα χρόνια χρήσης ήμουν απίστευτα ικανοποιημένη. Αξίζει τα λεφτά του !

    3
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (165)

Ερωτήσεις

223 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Κινητού
SmartPhone
Λειτουργικό Σύστημα
Android
SIM
Dual
Έτος Κυκλοφορίας
2015
Βάρος
131 gr
Περιεχόμενα Συσκευασίας
-

Επεξεργαστής & Μνήμη

Ισχύς Βασικού Επεξεργαστή
1,2 GHz
Πυρήνες Επεξεργαστή
8
RAM
2 GB
Χωρητικότητα
16 GB
Card Slot
Ναι

Οθόνη

Μέγεθος
5 "
Ανάλυση
1280 x 720 pixels
Ρυθμός Ανανέωσης
-
Μέγιστη Φωτεινότητα
-
Χειρισμός
Οθόνη αφής (Touch screen)
Definition
-

Κάμερα

Flash Πίσω Κάμερας
Ναι

Δίκτυο & Συνδεσιμότητα

Δίκτυο Σύνδεσης
4G
Συνδεσιμότητα
Micro USB, Wi-Fi, 3.5mm Jack, Bluetooth
NFC
-

Μπαταρία

Χωρητικότητα
2200 mAh
Αποσπώμενη
Όχι
Γρήγορη Φόρτιση
Όχι
Ασύρματη Φόρτιση
Όχι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Αισθητήρες
Accelerometer, Proximity, Πυξίδα, Light Sensor

Διαστάσεις

Μήκος
143 mm
Πλάτος
70,6 mm
Πάχος
7,7 mm

Ενεργειακή Ετικέτα

Ενεργειακή Κλάση
-

Δυνατότητες AI

AI Επεξεργασία Φωτογραφίας
-
AI Παραγωγή Κειμένου
-
AI Μετάφραση Κλήσεων / Ομιλίας
-
AI Αναζήτηση Εικόνας
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (310)

  1. 150
  2. 102
  3. 35
  4. 12
  5. 11
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Μπαταρία
  • Ποιότητα κλήσης
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ανάλυση οθόνης
  • Φωτογραφίες
  • Ταχύτητα
  • GPS
  • Μουσική
  • Καταγραφή Video

Από Κύπρο

  • paulastra
    2
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχω εναμιση χρονο περιπου και εδω και καιρο κολλαει απιστευτα! μερικες φορες η εφαρμογη της καμερας δεν ανοιγει, καποια προγραμματα κολλανε και αναγκαζομαι να το κανω επανεκκινηση καθε φορα που δεν ανταποκρινεται. Κατα τη γνωμη μου δεν αξιζει τα λεφτα του και το τραγικο ειναι οτι ουτε παιχνιδια παιζω ουτε μουσικη ακουω για να μην το ζοριζω περισσοτερο. Και εννοειται οτι το φορτιζω καθε μερα.

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Από άλλες χώρες

  • Το κινητό το έχω από το Μάρτιο του 2016 και μπορώ να πω με σιγουριά ότι τα άξιζε τα λεφτά του και με το παραπάνω. Πλέον, (μετά από σχεδόν 3 χρόνια) και αφού τα έχει φάει τα ψωμιά του (δεν αποδίδει όπως στην αρχή, η μπαταρία του τελειώνει γρήγορα κλπ.) θα πάρω xiaomi redmi note 6 pro. Πρώην κάτοχος samsung galaxy s3 (η χειρότερη επιλογή που έχω κάνει ποτέ). Και για να σχολιάσω λίγο και το p8 lite, οι αποδόσεις του ήταν πολύ καλές και σήκωνε σχεδόν όλα τα παιχνίδια, είχε λίγο θέμα με το ίνσταγκραμ και συγκεκριμένα με τα φίλτρα της κάμερας, η μπαταρία τίποτα το ιδιαίτερο απλά τίμια και η κάμερα για μοντέλο του 2015 και για τα λεφτά που έδωσα επίσης τίμια.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nicksfak
    3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Γεια σας το κινητο το εχω 2 χρονια. Τον πρωτο χρονο ημουν ικανοποιημενη μετα ομως αρχισε να κολλαει να κανει επανακινηση μονο του να με 'πεταει' απο τα παιχνιδια. Η μπαταρια χρειαζεται 2 φορες σιγουρα την ημερα φορτιση. οι φωτογραφιες ειναι σχετικα καλες

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • camperoulaaa
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό το εχω 4ο χρονο τώρα και μόλις άρχισε να μου βγάζει κάποια προβλήματα πχ θέλει ποιο συχνά φόρτιση η μπαταρία,κολλάει κάποιες φορές το πληκτρολόγιο.Γενικά γέρασε κ θέλει απόσυρση! Τα πρώτα χρόνια χρήσης ήμουν απίστευτα ικανοποιημένη. Αξίζει τα λεφτά του !

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nina_Mimis
    3
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα μόνα του προβλήματα που έχει είναι ότι δεν κρατάει πολύ η μπαταρία αν είσαι μέσα στο ίντερνετ κ κολλάει συνέχεια.Δεν αξίζει για τα 150€ που χα δώσει χίλιες φορές να περνά Samsung!!!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • GPS
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jordan_Vasalos
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Χρησιμοποιούσα το p8 lite για ένα χρόνο και έχω να πω τα εξής. Η κάμερα είναι μέτρια αλλά για την τιμή του κινητού είναι αρκετή. Αναλυση επίσης μέτρια. Αλλά αρκετά με τα χαρακτηριστικά του κινητού , αν κοιτάξετε σε άλλες αξιολογήσεις μιλάνε όλοι για τα χαρακτηριστικά αλλά εγώ θα σας μιλήσω για κάτι πιο σημαντικό. Λοιπόν, το ALE-21 το λογισμικό του είναι προβληματικό και μπορεί την μια μέρα να είναι μια χαρά και την άλλη να μην μπορεί να μπει στο ίντερνετ, είναι μόνιμη η βλάβη και δεν μπορεί να διορθωθεί δυστυχώς. Έτσι πήρα τα λεφτά μου πίσω μέσω εγγύησης και πήρα το p20 lite που δεν έχει πρόβλημα και είναι καταπληκτικό. Δεν σας το συνιστώ καθόλου αν και ήμουν ευχαριστημένος όσο δούλευε. Εύχομαι να βοήθησα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Έχοντας το κινητό αναγκαστικά ενα μηνα πιστεύω πως μπορώ να εκφέρω μια πλήρη άποψη.Εμφανισιακά δεν λεει κατι ειναι ειναι ενα απλο τηλέφωνο.Οθόνη τωρα μέτρια δεν περίμενα και κατι το εντυπωσιακό.Καμερα σχετικά καλη για την τιμη του.Ως αναφορα τωρα την ταχύτητα το κινητό τα πηγαίνει πολυ καλα για social media και browsing.Για παιχνίδια λιγα πράγματα αναμενόμενο.Γενικά πάντως συμπαθητικό κινητακι

    • Ποιότητα κλήσης
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tania_Akriviadou
    3
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αυτο το κινητο το εχω 6 μηνες και τρωει πολλα κολλήματα...Με τα ιδια τα λεφτα παίρνεις κατι καλύτερο εγω δεν ειμαι καθολου ευχαριστημένη

    • GPS
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Leandro_Kolatsis
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το κινητό το έχω εδώ Και 2,5 Χρόνια σε εμένα άξιζε τα λεφτά,το καλό είναι οι φωτογραφίες η Μουσική,σοσιαλ μίντια.Τώρα Δεν μου δουλεύει καλά Επειδή αργεί στην κάμερα Και το καλοκαίρι το κινητό ζεσταίνεται,πάντως είναι καλό

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria-Tekla_Apostolopoulou
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω το κινητό ένα χρόνο περίπου. Έχει πολύ καλές δυνατότητες για την τιμή του. Βγάζει ωραίες φωτογραφίες, είναι απίστευτα γρήγορο (δεν μου έχει κόλλησει ποτέ). Μου αρέσουν πολύ τα θέματα του κινητού που μπορείς να διαλέξεις, πολύ ωραία χρώματα, πολύ καλή σχέση ποιότητας κ τιμής. Γενικά δεν μπορώ να του βρω κανένα αρνητικό γιατί πραγματικά με έχει βγάλει ασπροπροσωπη πέρα από κάτι βασικό. Δεν έχει μεγάλη χωρητικότητα στην μπαταρία του. Πλέον ένα χρόνο μετά το φορτίζω δύο φορές την μέρα,και δεν ανοίγω ποτέ 4G mb γιατί πέφτει παρά πολύ γρήγορα. Είναι δυστυχώς μια αιτία που παρά τις άριστες ικανότητες του με έχει κάνει να σκεφτώ πως μέσα σε αυτή την χρονιά ίσως πάρω καινούργιο κινητό, παρόλο που πραγματικά δεν έχει πάθει τίποτα αυτό.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Cat_s_videos
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω αυτό το κινητό εδώ και περίπου έναν χρόνο. Στην αρχή ήταν πολύ καλό για εμένα αν εξαιρέσουμε ότι δεν είχα καλης ποιότητας κινητό πιο πριν. Από την αρχή μέχρι και τώρα η μπαταρία δεν είναι πολύ καλή και τελειώνει πολύ γρήγορα (ανοιχτά social media, wifi, φωτεινότητα μεσαία κλπ). Μετά την ενημέρωση τον Σεπτέμβριο άρχισε να κολλάει πολύ και πολλές φορές οι εφαρμογή δεν ανοίγουν, ούτε καν η κάμερα. Οι φωτογραφίες που βγάζει είναι αρκετά καλές αλλά δεν συναγωνίζονται με άλλων μοντέλων όπως και τα βίντεο. Κατά την γνώμη μου, είναι καλό αν το θέλετε για μέτρια χρήση, αλλά όχι για μικρές ηλικίες όπως εγώ που τα χρησιμοποιούμε συνέχεια. Αν συνεχίσει έτσι θα χρειαστώ καινούργιο κινητό σύντομα!

    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Iraklis_Lazaridis
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλημέρα.Το χρησιμοποιώ σε 24ωρη βάση,δεν το κλείνω ποτέ και πάντα με δεδομένα gps & wifi ενεργά.. επαγγελματική χρήση,με πάρα πολλές κλήσεις, πολλά μνμ και email,αλλά και για προσωπική χρήση ατελείωτη.Του κάνω όποτε θυμηθώ μια επανεκκίνηση, συνήθως πάνω απο10 μέρες.Υπό αυτές τίς συνθήκες χρήσης θέλει 2 φωρτίσεις το 24ωρο....
    Φωτό και βίντεο θεωρώ ότι είναι πολύ καλά,για την κατηγορία του πάντα, είναι αρκετά γρήγορο σε χρήση gps wifi δεδομένα fb messeger και πλοήγηση στο νετ, χρήση χαρτών σε όλη, την Ευρώπη..Για τα euros που ζητάνε πάρτε το, είναι σκυλί.....
    Το έχω κοντά δύο χρόνια,το είχα αγοράσει 170€ και πάντα με χρήση θήκης book.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sylver_br
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αρκετα ευχαριστημένη, πανω στο χρονο μου εμφανισε ενα προβλημα το wifi αλλα απο το service μου το αντικατεστησαν αμεσα με καινουρια συσκευη. Εκτος απο αυτο το θεμα δεν μπορω να πω δουλευει μια χαρά, ειναι σχετικά γρήγορο οσο δεν το φορτωνω με πολλες εφαρμογές κ απο αποψη εικονας κ ηχου επίσης μια χαρα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • o sostos
    2
    2 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κακο κινητο δεν το προτείνω σε κανεναν οποιος ξερει από κινητα μπορει να καταλαβει τωρα εάν δεν εχεις ιδεα θα σου φανει καλο. Δωσε 30ε η και 50ε παραπανω να παρεις κατι που να αξιζει πραγματικα ισως ένα Samsung θα ηταν καλυτερη επιλογή.

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κλήσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • hYpecn
    1
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    μην το πάρετε δεν αξίζει με την καμία τα λεφτά του είναι οτχ !

    • Ποιότητα κλήσης
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nektarios_07
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχω περιπου 1 χρονο και δεν εχει παθει τιποτα. Ολα ειναι θετικα, το μονο αρνητικο ειναι οτι πρεπει να το φορτιζεις καθημερινα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kon Keff
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχω σχεδον 2 χρονια και το αγορασα στα 170 τοτε... Το κινητο ακομα πεταει, κολλαει πολυ σπανια οταν το ζοριζω αρκετα με πολλες εφαρμογες κλπ. Η καμερα για την εποχη της τραβαει απιστευτες φωτο, η μπαταρια του βγαζει σχεδον μια μερα χρησης. Ανθεκτικο σε πτωσεις (Μονο γρατζουνιες και κανενα σπασμενο γυαλι). Πραγματικα αξιζει τα λεφτα του

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • makriant
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τ κινητο το εχω 1χρονο και ηρθε ή ωρα που θα μπορουσα να το κρινω το ειχα αγορασει 130 ευρω δεδομενο της τιμης του και της ηλικιας του:2015 θα μπορουσα να πω πως ειναι ενα εξαιρετικο κινητο το βασανιζω καθημερινα και δεν κολλαει ιδιαιτερα πανω του εχω 80 εφαρμογες μαζι με τις δικες του. Οταν ακους μουσκη σε υψηλη ενατση αλλιωνεται και ειναι σαν τσιγκινος ο ηχος του. Η μπαταρια με το ζορη βγαζει 1 μερα. Συμπερασμα: για εναν απλο χρειστη ειναι οτι καλυτερο σε αυτη την τιμη αλλα για εναν απαιτιτικο δεν θα το προτεινα λογο μπαταριας, ηχου κ.Α

    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giorgosmadalas
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω αρκετός μήνες. Δεν μου έχει παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα όλα δουλεύουν άψογα. Η τιμή του είναι πολύ αξιόλογη σε σχέση με αυτά που προσφέρει σαν κινητό. Ως μικρό διόρθωση θα προτιμούσα λίγο γρηγορότερο επεξεργαστή στα 1.4 ή 1.6 ghz. Γενικά είναι ένα πολύ αξιόπιστο κινητό

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • GPS
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sgab74
    1
    4 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Με το που το αγόρασα 11/2016 παρουσίασε πρόβλημα,δεν δεχόταν τις εισερχόμενες ενώ σε εμένα έδειχνε ότι λειτουργεί κανονικά.Μετά από ένα μήνα που το κράτησαν στο σερβις, μου το επέστρεψαν χωρίς να έχουν λύσει το πρόβλημα.Το ξαναέστειλα,το κράτησαν για άλλη μία εβδομάδα και μετά λειτούργησε, βέβαια που και που είχε μικροθεματάκια με τις εξερχόμενες κυρίως κλήσεις.Εδώ και ένα μήνα 11/2017 παρουσίασε ξανά ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με τις εισερχόμενες(πάρα πολύ συχνά) αλλά και κάποιες φορές ενώ παίρνεις κάποιο νούμερο, τελικά στην πραγματικότητα έχεις τηλεφωνήσει συγχρόνως και σε κάποιο άλλο αριθμό του καταλόγου σου(μιλάς και με ξεχασμένους γνωστούς λόγω Huawei).Δεν το ξαναστέλνω καν για σέρβις,το πετάω...ΜΑΚΡΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ...

    • Ποιότητα κλήσης
    • Ταχύτητα
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jnikolouzos
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω εδώ και ενάμιση χρόνο. Ειναι εξαιρετικό για τα λεφτά του, για την εποχή που βγήκε. Μετά από πολλές πτώσεις, είναι ακόμα σε άριστη κατάσταση, με εξαίρεση τα σημάδια στις γωνίες. Η huawei βγάζει updates κάθε 6 μήνες, ακόμα και μετά από 2 χρόνια ζωής του κινητού (το τελευταίο ήταν Μάιο του 2017). Σήμερα, και για απλή χρήση, είναι μια χαρά. Θα πρότεινα κάποιο νεότερο μοντέλο της εταιρίας (P9 ή P10 lite).

    Update: Έκλεισε 2 χρόνια στα χέρια μου.

    Με πάρα πολλές πτώσεις τώρα πια, έχει μόνο μικρή θαμπάδα σε ένα σημείο στην οθόνη που δεν το παρατηρεί κάποιος τρίτος.

    Η μνήμη του είναι ακόμα αρκετή, παρότι έχω άπειρες εφαρμογές.

    Η μπαταρία έχει πέσει και με 4g όλη μέρα και αρκετή χρήση βγάζει οριακά τη μέρα (δεν πρόσεξα ποτέ πως να το φορτίζω btw...).

    Σκέφτομαι να πάρω το P10 lite εδώ και καιρό, αλλά το λυπάμαι γιατί αντέχει...

    • Φωτογραφίες
    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stella_Mavri
    1
    2 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η συσκευή αποτελεί τον καλύτερο τρόπο για να πετάξετε τα λεφτά σας, αν δεν θέλετε να τα πετάξετε απλώς στα σκουπίδια. Πολύ κακής ποιότητας κάμερα, αλλά το σημαντικότερο είναι το πρόβλημα με το μικρόφωνο. Σε κάθε κλήση όλοι μου αναφέρουν το ίδιο πρόβλημα, ότι δεν ακούγομαι καθόλου. Σε ήσυχο περιβάλλον ο συνομιλητής δεν ακούει ΑΠΟΛΥΤΩΣ τίποτα, σε περιβάλλον με φασαρία κάτι πάει να γίνει αλλά τι να το κάνεις. Κοινώς, δεν επιτελεί τη βασική λειτουργία ενός κινητού. Το έχω πάει ήδη δύο φορές για service αλλά δεν αναγνωρίζουν τη βλάβη. Όπως το πήρα, έτσι θα μείνει και στο συρτάρι.

    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Kondylis
    4
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ καλο τηλέφωνο και Πολύ όμορφο αν και τρείς μηνες μετα την αγορά κάηκε η πλακέτα αλλα μετα την επισκευή του δουλευη άψογα παρόλο της πτώσης που δέχεται καθημερινά σίγουρα θα το αγόραζα παλυ

    • Ποιότητα κλήσης
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Xristina_Markopoulou
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μακράν ο,τι καλύτερο έχω χρησιμοποιήσει. Γενικότερα η χρήση που του κάνω δεν είναι υπερβολική, αλλά το γεγονός ότι είναι εξαιρετικά γρήγορο το καθιστά πολύ ευέλικτο και εύχρηστο. Η μπαταρία φορτίζεται ταχύτατα ( δεν έχει και τρομερή διάρκεια, αλλά όχι σε βαθμό που μένεις δυσαρεστημένος). Προσωπικά το συστήνω ανεπιφύλακτα!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • theogti
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    To κινητό το αγόρασα τον Ιούνιο του 2015 στα 170 ευρώ.
    Είναι πολύ αξιόπιστο,μου έχει πέσει πάνω από 50 φορές κάτω και δεν έχει πάθει τίποτα,το χρησιμοποιήσω καθημερινά,το μόνο που θα ήθελα να είχε λίγο παραπάνω φωτεινότητα και λίγο καλύτερη μπαταρία όταν κανείς browsing.κατα τα αλλά άψογο για τα λεφτά του,!αν θέλετε αξιόπιστο κινητό huawei.τρομερη ποιότητα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dkalpak123
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγορασμένο από Δεκέμβρη του '15 στα 200€ και μέχρι σήμερα κρατιέται αρκετά καλά με μοναδικό θέμα να είναι η μπαταρία, που στους 9 μήνες άρχισε να κλατάρει. Κατά τα άλλα είναι γρήγορο, κολλάει σπάνια, με καλή κάμερα και ανάλυση οθόνης. Τα αρνητικά του είναι η μικρή μπαταρία, η χαμηλή φωτεινότητα της οθόνης και η τιμή του, καθότι με αυτό το budget και παρόμοια χαρακτηριστικά θα επέλεγα κάτι σε Xiaomi αυτή την περίοδο.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το εχω εναμιση χρονο περιπου και εδω και καιρο κολλαει απιστευτα! μερικες φορες η εφαρμογη της καμερας δεν ανοιγει, καποια προγραμματα κολλανε και αναγκαζομαι να το κανω επανεκκινηση καθε φορα που δεν ανταποκρινεται. Κατα τη γνωμη μου δεν αξιζει τα λεφτα του και το τραγικο ειναι οτι ουτε παιχνιδια παιζω ουτε μουσικη ακουω για να μην το ζοριζω περισσοτερο. Και εννοειται οτι το φορτιζω καθε μερα.

    4
  • Το κινητό το έχω από το Μάρτιο του 2016 και μπορώ να πω με σιγουριά ότι τα άξιζε τα λεφτά του και με το παραπάνω. Πλέον, (μετά από σχεδόν 3 χρόνια) και αφού τα έχει φάει τα ψωμιά του (δεν αποδίδει όπως στην αρχή, η μπαταρία του τελειώνει γρήγορα κλπ.) θα πάρω xiaomi redmi note 6 pro. Πρώην κάτοχος samsung galaxy s3 (η χειρότερη επιλογή που έχω κάνει ποτέ). Και για να σχολιάσω λίγο και το p8 lite, οι αποδόσεις του ήταν πολύ καλές και σήκωνε σχεδόν όλα τα παιχνίδια, είχε λίγο θέμα με το ίνσταγκραμ και συγκεκριμένα με τα φίλτρα της κάμερας, η μπαταρία τίποτα το ιδιαίτερο απλά τίμια και η κάμερα για μοντέλο του 2015 και για τα λεφτά που έδωσα επίσης τίμια.

    0
  • Γεια σας το κινητο το εχω 2 χρονια. Τον πρωτο χρονο ημουν ικανοποιημενη μετα ομως αρχισε να κολλαει να κανει επανακινηση μονο του να με 'πεταει' απο τα παιχνιδια. Η μπαταρια χρειαζεται 2 φορες σιγουρα την ημερα φορτιση. οι φωτογραφιες ειναι σχετικα καλες

    0
  • Το κινητό το εχω 4ο χρονο τώρα και μόλις άρχισε να μου βγάζει κάποια προβλήματα πχ θέλει ποιο συχνά φόρτιση η μπαταρία,κολλάει κάποιες φορές το πληκτρολόγιο.Γενικά γέρασε κ θέλει απόσυρση! Τα πρώτα χρόνια χρήσης ήμουν απίστευτα ικανοποιημένη. Αξίζει τα λεφτά του !

    3
  • Δες τα όλα