1ος προβολέας που αγοράζω.
Η αγορά έγινε μετά από αρκετή έρευνα και με δεδομένο πως δε θέλω να δώσω πάνω από 300 ευρώ για έναν προβολέα.
Τον αγόρασα για να βλέπω ταινίες με την παρέα μου ή και μόνος το βράδυ (ώστε να προβάλεται στο ταβάνι).
Θετικά:
Είναι πολύ φωτεινός, ακόμα και μέσα στη μέρα έχει ξεκάθαρα χρώματα
Έχει autocalibration
Remote controller με ποντίκι
Βγάζει καθαρή 80 ίντσες εικόνα σε Native 1080p
Πολύ καλά ηχεία
Αρνητικά:
Το autocalibration αν δε γίνει σε παράλληλο ύψος και γωνία με την επιφάνεια, θα σας βγάλει θολές τις πλευρές, όχι πως δε θα φαίνεται η εικόνα, απλά δεν θα έχει την ποιότητα του κέντρου.
Ο ήχος του ανεμιστήρα είναι εμφανής, όμως με ηχεία και ήχο από ταινίες καλύπτεται, μόνο στις ήσυχες σκηνές θα υπάρχει, και πάλι όμως εμένα δε με ενόχλησε.
Ο φακός δεν έχει πλήρη κάλυψη που σημαίνει πως με τον καιρό θα μαζευτεί σκόνη (ωστόσο το φίλτρο που έχει είναι αφαιρούμενο και καθαρίζεται)
Γενικά στα 150 ευρώ, είναι η καλύτερη αγορά που θα μπορούσα να κάνω. Προτιμώ να κάνω χειροκίνητο calibration, καθώς έτσι μπορώ να απολαύσω λίγο μεγαλύτερη εικόνα στις 100 ίντσες με πλήρη 1080p χωρίς να χάνω σε ποιότητα. Συνδέω εξωτερικά ηχεία και τα βάζω μπροστά από την επιφάνεια προβολής και έτσι γίνεται mask του ανεμιστήρα.