Controllers

Esperanza Warrior Ενσύρματο Gamepad για PC Μαύρο

Το EG102 της Esperanza είναι ένα ενσύρματο Gamepad με παρόμοιο σχεδιασμό με το εργοστασιακό Gamepad του Playstation. Διαθέτει 2 αναλογικούς μοχλούς για να εκτελεί την κάθε σας κίνηση με...

Το EG102 της Esperanza είναι ένα ενσύρματο Gamepad με παρόμοιο σχεδιασμό με το εργοστασιακό Gamepad του Playstation. Διαθέτει 2 αναλογικούς μοχλούς για να εκτελεί την κάθε σας κίνηση με υψηλή απόκριση, 10 κουμπιά δράσης, 2 modes (αναλογικό και ψηφιακό) κι είναι συμβατό με PC και PS3.

Δες όλη την περιγραφή
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

Το EG102 της Esperanza είναι ένα ενσύρματο Gamepad με παρόμοιο σχεδιασμό με το εργοστασιακό Gamepad του Playstation. Διαθέτει 2 αναλογικούς μοχλούς για να εκτελεί την κάθε σας κίνηση με υψηλή απόκριση, 10 κουμπιά δράσης, 2 modes (αναλογικό και ψηφιακό) κι είναι συμβατό με PC και PS3.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Συμβατή Κονσόλα
PC
Τρόπος Σύνδεσης
Ενσύρματο
Χρώμα
Μαύρο
Hall Effect Sticks
Όχι

Τύπος

Retro
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (26)

Αξιολογήσεις

  1. 5
  2. 8
  3. 7
  4. 4
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Βάρος
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Άνεση
  • Πάτημα κουμπιών
  • Μέτριος θόρυβος
  • Αντοχή
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Tasos Sarafoglou
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Φθηνό gamepad με χαμηλή ποιότητα κατασκευής και υλικών, αλλά κάνει την δουλειά του. Ο OEM είναι η DragonRise. Αν αντέξει 12+ μήνες, πάλι καλά (ανάλογα και την χρήση). Είναι φθηνό, οπότε τι περιμένετε?
    Driver CD Info: https://archive.org/details/esperanza-gamepad
    Download the Driver CD ISO: https://archive.org/download/esperanza-gamepad/811-2.iso
    Unpack το ISO με το 7-zip, PeaZIP, ή το WinRAR κλπ.
    Σημείωση: Το ISO φαίνεται να περιέχει νεότερο driver. NOT TESTED, γιατι δεν με ενδιαφέρει το vibration, οπότε μένω με τον driver που βάζουν τα Windows.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KosFass
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετρια ποιοτητα κατασκευης (οχι σε συγκριση με τα αυθεντικα του PS, γενικα μιλωντας, η αισθηση στο χερι, τα κουμπια κλπ). Ομως κάνει τη δουλεια του (γι αυτο 3* και οχι 2* )

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • BillMc
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Γενικά το χειριστήριο είναι κακό και φθηνιάρικο. Είναι το καλύτερο όμως στην τιμή του και έχει όλες τις λειτουργίες που μπορεί να θέλεις σε ένα χειριστήριο των 5 ευρώ (μοχλούς, όλα τα πλήκτρα του ps2, δόνηση). Τα κουμπιά είναι ευαίσθητα και οι μοχλοί έχουν την τάση να χαλάνε (εγώ τουλάχιστον έχω χαλάσει 3).

    Αν θέλετε ένα ποιοτικό χειριστήριο που θα κοντράρει του playstation και του xbox ή αν έχετε θέματα διαχείρησης θυμού μην το προτιμήσετε.

    Αν θέλετε καβάτζα χειριστήρια για να παίζει όλη η παρέα -> best choice
    Αν θέλετε κανένα φθηνιάρικο χειριστήριο να δίνετε στα ξαδερφάκια-ανηψάκια σας που θα χαλάσουν ότι και αν τους δώσετε -> best choice

    Γενικά είναι καλό για την τιμή του

    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Paris_Papanikolaou_Polymenidis
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Γενικά καλό και θυμίζει χειριστήριο DualShock 2 σε γενικές γραμμές. Βάζω 4 αστέρια λόγω του προβλήματος που αναφέρω παρακάτω (και σε σχέση με τη τιμή πάντα)

    Το driver του είναι σε αυτή τη σελίδα (για να έχει και δόνηση):
    https://esperanza.pl/esperanza-vibration-gamepad-usb-warrior,230,449.html

    Όποιος το χρησιμοποιεί για PCSX2, να ξέρει πως crash-αρει από μόνο του. Πρακτικά ο driver δεν υποστηρίζεται σε προγράμματα x64(εάν έχω καταλάβει καλά γιατί είναι outdated )

    Για να σταματήσει να κρασαρει, υπάρχει ένα fix, αλλά χάνεις τη δόνηση (τουλάχιστον στο PCSX2).
    Πρέπει να ακολουθήσεις τη παρακάτω διαδρομή και να κάνεις delete το παρακάτω αρχείο:
    - Διαδρομή: C:\Windows\USB Vibration\
    - Αρχείο: EZFRD64.DLL

    Προσθέτω και τη σελίδα όπου βρήκα το fix:
    https://github.com/PCSX2/pcsx2/issues/4987

    • Βάρος
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sokratis_drakos
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Φοβερό τηλεχειριστήριο με την αναθαθμιση του Οκτωβρίου έχουν διορθωθεί όλα τα προβλήματα υπέροχο καλύτερο ακόμα και από της Microsoft και ξεκάθαρα χίλιες φορές καλύτερο από razer να τα λέμε αυτά το συστηνω ανεπιφύλακτα

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ελευθέριος Μανασίδης
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για τα λεφτά του αρκετά κάλο..όμως R1 L1 R2 L2 αυτά τα κουμπιά δεν είναι καθόλου άνετα στο χέρι , όπως και τα βελάκια δεν είναι καλή η ποιότητα κατασκευής τους, κατά τ'άλλα για τα λεφτά του πιστεύω πως αξίζει

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Πάτημα κουμπιών
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Xris02
    2
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απλως δεν αξιζει καθολου... Αυτο το controller αρχισε να μην αποκρινεται καλα στο πρωτο μηνα χρησης.Αμα παιζεις πολυ ωρα με αυτο σε πονανε οι αντιχειρες σου γτ δν ειναι καθολου ανετο.Μετα απο 2 μηνες χρησης (και λιγοτερο) αρχισε να δινει εντολες μονο του πχ: στα racing παιχνιδια εστριβε το αμαξι μονο του χωρις να το κουνησω εγω. Δεν το συστηνω παρτε καποιο αλλο

    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • COOKOS
    3
    10 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν έχει drivers για Windows 10, υποστηρίζεται με generic από το λειτουργικό. Μέτρια αίσθηση στα κουμπιά, τα πατάς και δεν ανταποκρίνονται πάντα 100%. Καλύτερα πάρτε κάτι άλλο, εγώ αυτό θα το πετάξω.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Πάτημα κουμπιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    για την τιμή του μην περιμένεις τίποτα υπερβολικό μια χαρά είναι για απλή χρήση

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    4 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    είναι πολύ καλά αμα δεν τα παρεις,
    αμα το παρεις τα R+L κουμπιά κολλάνε,,,
    κακη κατασκευή

    • Βάρος
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Πάτημα κουμπιών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Πάτημα κουμπιών
    • Αντοχή
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    • Αντοχή
    • Μέτριος θόρυβος
    • Άνεση
    • Βάρος
    • Αντοχή
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Πάτημα κουμπιών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Βάρος
    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Φθηνό gamepad με χαμηλή ποιότητα κατασκευής και υλικών, αλλά κάνει την δουλειά του. Ο OEM είναι η DragonRise. Αν αντέξει 12+ μήνες, πάλι καλά (ανάλογα και την χρήση). Είναι φθηνό, οπότε τι περιμένετε?
    Driver CD Info: https://archive.org/details/esperanza-gamepad
    Download the Driver CD ISO: https://archive.org/download/esperanza-gamepad/811-2.iso
    Unpack το ISO με το 7-zip, PeaZIP, ή το WinRAR κλπ.
    Σημείωση: Το ISO φαίνεται να περιέχει νεότερο driver. NOT TESTED, γιατι δεν με ενδιαφέρει το vibration, οπότε μένω με τον driver που βάζουν τα Windows.

    3
  • Μετρια ποιοτητα κατασκευης (οχι σε συγκριση με τα αυθεντικα του PS, γενικα μιλωντας, η αισθηση στο χερι, τα κουμπια κλπ). Ομως κάνει τη δουλεια του (γι αυτο 3* και οχι 2* )

    2
  • Γενικά το χειριστήριο είναι κακό και φθηνιάρικο. Είναι το καλύτερο όμως στην τιμή του και έχει όλες τις λειτουργίες που μπορεί να θέλεις σε ένα χειριστήριο των 5 ευρώ (μοχλούς, όλα τα πλήκτρα του ps2, δόνηση). Τα κουμπιά είναι ευαίσθητα και οι μοχλοί έχουν την τάση να χαλάνε (εγώ τουλάχιστον έχω χαλάσει 3).

    Αν θέλετε ένα ποιοτικό χειριστήριο που θα κοντράρει του playstation και του xbox ή αν έχετε θέματα διαχείρησης θυμού μην το προτιμήσετε.

    Αν θέλετε καβάτζα χειριστήρια για να παίζει όλη η παρέα -> best choice
    Αν θέλετε κανένα φθηνιάρικο χειριστήριο να δίνετε στα ξαδερφάκια-ανηψάκια σας που θα χαλάσουν ότι και αν τους δώσετε -> best choice

    Γενικά είναι καλό για την τιμή του

    4
  • Γενικά καλό και θυμίζει χειριστήριο DualShock 2 σε γενικές γραμμές. Βάζω 4 αστέρια λόγω του προβλήματος που αναφέρω παρακάτω (και σε σχέση με τη τιμή πάντα)

    Το driver του είναι σε αυτή τη σελίδα (για να έχει και δόνηση):
    https://esperanza.pl/esperanza-vibration-gamepad-usb-warrior,230,449.html

    Όποιος το χρησιμοποιεί για PCSX2, να ξέρει πως crash-αρει από μόνο του. Πρακτικά ο driver δεν υποστηρίζεται σε προγράμματα x64(εάν έχω καταλάβει καλά γιατί είναι outdated )

    Για να σταματήσει να κρασαρει, υπάρχει ένα fix, αλλά χάνεις τη δόνηση (τουλάχιστον στο PCSX2).
    Πρέπει να ακολουθήσεις τη παρακάτω διαδρομή και να κάνεις delete το παρακάτω αρχείο:
    - Διαδρομή: C:\Windows\USB Vibration\
    - Αρχείο: EZFRD64.DLL

    Προσθέτω και τη σελίδα όπου βρήκα το fix:
    https://github.com/PCSX2/pcsx2/issues/4987

    5
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

187 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Το EG102 της Esperanza είναι ένα ενσύρματο Gamepad με παρόμοιο σχεδιασμό με το εργοστασιακό Gamepad του Playstation. Διαθέτει 2 αναλογικούς μοχλούς για να εκτελεί την κάθε σας κίνηση με υψηλή απόκριση, 10 κουμπιά δράσης, 2 modes (αναλογικό και ψηφιακό) κι είναι συμβατό με PC και PS3.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Συμβατή Κονσόλα
PC
Τρόπος Σύνδεσης
Ενσύρματο
Χρώμα
Μαύρο
Hall Effect Sticks
Όχι

Τύπος

Retro
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (26)

  1. 5
  2. 8
  3. 7
  4. 4
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Βάρος
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Άνεση
  • Πάτημα κουμπιών
  • Μέτριος θόρυβος
  • Αντοχή
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Tasos Sarafoglou
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Φθηνό gamepad με χαμηλή ποιότητα κατασκευής και υλικών, αλλά κάνει την δουλειά του. Ο OEM είναι η DragonRise. Αν αντέξει 12+ μήνες, πάλι καλά (ανάλογα και την χρήση). Είναι φθηνό, οπότε τι περιμένετε?
    Driver CD Info: https://archive.org/details/esperanza-gamepad
    Download the Driver CD ISO: https://archive.org/download/esperanza-gamepad/811-2.iso
    Unpack το ISO με το 7-zip, PeaZIP, ή το WinRAR κλπ.
    Σημείωση: Το ISO φαίνεται να περιέχει νεότερο driver. NOT TESTED, γιατι δεν με ενδιαφέρει το vibration, οπότε μένω με τον driver που βάζουν τα Windows.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KosFass
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετρια ποιοτητα κατασκευης (οχι σε συγκριση με τα αυθεντικα του PS, γενικα μιλωντας, η αισθηση στο χερι, τα κουμπια κλπ). Ομως κάνει τη δουλεια του (γι αυτο 3* και οχι 2* )

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • BillMc
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Γενικά το χειριστήριο είναι κακό και φθηνιάρικο. Είναι το καλύτερο όμως στην τιμή του και έχει όλες τις λειτουργίες που μπορεί να θέλεις σε ένα χειριστήριο των 5 ευρώ (μοχλούς, όλα τα πλήκτρα του ps2, δόνηση). Τα κουμπιά είναι ευαίσθητα και οι μοχλοί έχουν την τάση να χαλάνε (εγώ τουλάχιστον έχω χαλάσει 3).

    Αν θέλετε ένα ποιοτικό χειριστήριο που θα κοντράρει του playstation και του xbox ή αν έχετε θέματα διαχείρησης θυμού μην το προτιμήσετε.

    Αν θέλετε καβάτζα χειριστήρια για να παίζει όλη η παρέα -> best choice
    Αν θέλετε κανένα φθηνιάρικο χειριστήριο να δίνετε στα ξαδερφάκια-ανηψάκια σας που θα χαλάσουν ότι και αν τους δώσετε -> best choice

    Γενικά είναι καλό για την τιμή του

    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Paris_Papanikolaou_Polymenidis
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Γενικά καλό και θυμίζει χειριστήριο DualShock 2 σε γενικές γραμμές. Βάζω 4 αστέρια λόγω του προβλήματος που αναφέρω παρακάτω (και σε σχέση με τη τιμή πάντα)

    Το driver του είναι σε αυτή τη σελίδα (για να έχει και δόνηση):
    https://esperanza.pl/esperanza-vibration-gamepad-usb-warrior,230,449.html

    Όποιος το χρησιμοποιεί για PCSX2, να ξέρει πως crash-αρει από μόνο του. Πρακτικά ο driver δεν υποστηρίζεται σε προγράμματα x64(εάν έχω καταλάβει καλά γιατί είναι outdated )

    Για να σταματήσει να κρασαρει, υπάρχει ένα fix, αλλά χάνεις τη δόνηση (τουλάχιστον στο PCSX2).
    Πρέπει να ακολουθήσεις τη παρακάτω διαδρομή και να κάνεις delete το παρακάτω αρχείο:
    - Διαδρομή: C:\Windows\USB Vibration\
    - Αρχείο: EZFRD64.DLL

    Προσθέτω και τη σελίδα όπου βρήκα το fix:
    https://github.com/PCSX2/pcsx2/issues/4987

    • Βάρος
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sokratis_drakos
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Φοβερό τηλεχειριστήριο με την αναθαθμιση του Οκτωβρίου έχουν διορθωθεί όλα τα προβλήματα υπέροχο καλύτερο ακόμα και από της Microsoft και ξεκάθαρα χίλιες φορές καλύτερο από razer να τα λέμε αυτά το συστηνω ανεπιφύλακτα

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ελευθέριος Μανασίδης
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για τα λεφτά του αρκετά κάλο..όμως R1 L1 R2 L2 αυτά τα κουμπιά δεν είναι καθόλου άνετα στο χέρι , όπως και τα βελάκια δεν είναι καλή η ποιότητα κατασκευής τους, κατά τ'άλλα για τα λεφτά του πιστεύω πως αξίζει

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Πάτημα κουμπιών
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Xris02
    2
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απλως δεν αξιζει καθολου... Αυτο το controller αρχισε να μην αποκρινεται καλα στο πρωτο μηνα χρησης.Αμα παιζεις πολυ ωρα με αυτο σε πονανε οι αντιχειρες σου γτ δν ειναι καθολου ανετο.Μετα απο 2 μηνες χρησης (και λιγοτερο) αρχισε να δινει εντολες μονο του πχ: στα racing παιχνιδια εστριβε το αμαξι μονο του χωρις να το κουνησω εγω. Δεν το συστηνω παρτε καποιο αλλο

    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • COOKOS
    3
    10 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν έχει drivers για Windows 10, υποστηρίζεται με generic από το λειτουργικό. Μέτρια αίσθηση στα κουμπιά, τα πατάς και δεν ανταποκρίνονται πάντα 100%. Καλύτερα πάρτε κάτι άλλο, εγώ αυτό θα το πετάξω.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Πάτημα κουμπιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    για την τιμή του μην περιμένεις τίποτα υπερβολικό μια χαρά είναι για απλή χρήση

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    4 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    είναι πολύ καλά αμα δεν τα παρεις,
    αμα το παρεις τα R+L κουμπιά κολλάνε,,,
    κακη κατασκευή

    • Βάρος
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Πάτημα κουμπιών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Πάτημα κουμπιών
    • Αντοχή
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    • Αντοχή
    • Μέτριος θόρυβος
    • Άνεση
    • Βάρος
    • Αντοχή
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Πάτημα κουμπιών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Βάρος
    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Φθηνό gamepad με χαμηλή ποιότητα κατασκευής και υλικών, αλλά κάνει την δουλειά του. Ο OEM είναι η DragonRise. Αν αντέξει 12+ μήνες, πάλι καλά (ανάλογα και την χρήση). Είναι φθηνό, οπότε τι περιμένετε?
    Driver CD Info: https://archive.org/details/esperanza-gamepad
    Download the Driver CD ISO: https://archive.org/download/esperanza-gamepad/811-2.iso
    Unpack το ISO με το 7-zip, PeaZIP, ή το WinRAR κλπ.
    Σημείωση: Το ISO φαίνεται να περιέχει νεότερο driver. NOT TESTED, γιατι δεν με ενδιαφέρει το vibration, οπότε μένω με τον driver που βάζουν τα Windows.

    3
  • Μετρια ποιοτητα κατασκευης (οχι σε συγκριση με τα αυθεντικα του PS, γενικα μιλωντας, η αισθηση στο χερι, τα κουμπια κλπ). Ομως κάνει τη δουλεια του (γι αυτο 3* και οχι 2* )

    2
  • Γενικά το χειριστήριο είναι κακό και φθηνιάρικο. Είναι το καλύτερο όμως στην τιμή του και έχει όλες τις λειτουργίες που μπορεί να θέλεις σε ένα χειριστήριο των 5 ευρώ (μοχλούς, όλα τα πλήκτρα του ps2, δόνηση). Τα κουμπιά είναι ευαίσθητα και οι μοχλοί έχουν την τάση να χαλάνε (εγώ τουλάχιστον έχω χαλάσει 3).

    Αν θέλετε ένα ποιοτικό χειριστήριο που θα κοντράρει του playstation και του xbox ή αν έχετε θέματα διαχείρησης θυμού μην το προτιμήσετε.

    Αν θέλετε καβάτζα χειριστήρια για να παίζει όλη η παρέα -> best choice
    Αν θέλετε κανένα φθηνιάρικο χειριστήριο να δίνετε στα ξαδερφάκια-ανηψάκια σας που θα χαλάσουν ότι και αν τους δώσετε -> best choice

    Γενικά είναι καλό για την τιμή του

    4
  • Γενικά καλό και θυμίζει χειριστήριο DualShock 2 σε γενικές γραμμές. Βάζω 4 αστέρια λόγω του προβλήματος που αναφέρω παρακάτω (και σε σχέση με τη τιμή πάντα)

    Το driver του είναι σε αυτή τη σελίδα (για να έχει και δόνηση):
    https://esperanza.pl/esperanza-vibration-gamepad-usb-warrior,230,449.html

    Όποιος το χρησιμοποιεί για PCSX2, να ξέρει πως crash-αρει από μόνο του. Πρακτικά ο driver δεν υποστηρίζεται σε προγράμματα x64(εάν έχω καταλάβει καλά γιατί είναι outdated )

    Για να σταματήσει να κρασαρει, υπάρχει ένα fix, αλλά χάνεις τη δόνηση (τουλάχιστον στο PCSX2).
    Πρέπει να ακολουθήσεις τη παρακάτω διαδρομή και να κάνεις delete το παρακάτω αρχείο:
    - Διαδρομή: C:\Windows\USB Vibration\
    - Αρχείο: EZFRD64.DLL

    Προσθέτω και τη σελίδα όπου βρήκα το fix:
    https://github.com/PCSX2/pcsx2/issues/4987

    5
  • Δες τα όλα
4,59 €
5,00 €   μεταφορικά