Δοκιμάσαμε την Izzy Digital XL 9,2LT IZ-8272 και μας κέρδισε αμέσως. Έχει όλα όσα χρειάζεσαι σε ένα πιο βατό μέγεθος, χωρίς να παίρνει μισή κουζίνα.
Πρώτο πράγμα που προσέξαμε; Πόσο αθόρυβη είναι. Δουλεύει δίπλα σου και ξεχνάς ότι μαγειρεύει.
Η έγχρωμη touch οθόνη με τα 12 εικονίδια έγινε αγαπημένη μας. Πατάς ό,τι θες, την αφήνεις να κάνει τη δουλειά της.
Διπλή αντίσταση πάνω-κάτω, άρα ξεχνάς το γύρισμα. Ψήνει ομοιόμορφα παντού και τελείωσε.
Το παράθυρο Food Control μας έλυσε τα χέρια , βλέπεις πώς πάει το φαγητό χωρίς να ανοίγεις τον κάδο και να χάνεις θερμοκρασία.
Το αντικολλητικό του κάδου είναι πραγματικά πολύ καλό, ξεκολλάει εύκολα ό,τι ψήσεις και το καθάρισμα γίνεται παιχνιδάκι. Όσα μέρη βγαίνουν, μπαίνουν άνετα και στο πλυντήριο.
Δύο μικρές λεπτομέρειες που τις αγαπήσαμε: ο χρονοδιακόπτης έναρξης (το ρυθμίζεις και βρίσκεις το φαγητό έτοιμο όταν γυρίζεις σπίτι) και το πρόγραμμα διατήρησης θερμοκρασίας που κρατάει το φαγητό ζεστό μέχρι να καθίσετε στο τραπέζι.
Τι φτιάξαμε μέχρι στιγμής:
—Τσιπούρα με λεμόνι & τοματίνια – 200°C, 20 λεπτά. Χωρίς γύρισμα, χωρίς να διαλυθεί, σαν από ψαροταβέρνα.
-Χαλβαδομπουκίτσες με σφολιάτα – 200°C, 20 λεπτά. Νηστίσιμο γλυκό με 2 υλικά μόνο, τραγανές απ’ έξω, μελωμένες από μέσα.
-Ρεβιθοκεφτέδες & Vegan μαγιονέζα από aquafaba – 200°C, 20 λεπτά. Μία κονσέρβα ρεβίθια, δύο συνταγές, μηδέν σπατάλη.
Αν θες κάτι αξιόπιστο, αθόρυβο και πραγματικά εύκολο στη χρήση που να σου λύνει τα χέρια καθημερινά, εδώ είσαι.
Δες περισσότερες συνταγές μας στο Cook is in the Air στο YouTube και σε όλα τα social!
Καλά μαγειρέματα!!!
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!