Κρέμες Προσώπου

Eau Thermale Avène Triacneal Expert 24ωρη Λοσιόν κατά των Ατελειών & της Ακμής 30ml

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Ενυδάτωση & Καταπράυνση
  • Λείανση της επιδερμίδας
  • Αντιγηραντική δράση
  • Κατά των ατελειών
  • Δερματολογικά ελεγμένη
Δες όλη την περιγραφή
  • Τύπος Επιδερμίδας Ακνεϊκή
  • Ηλικία Για Όλες τις Ηλικίες
  • Δες τα όλα
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 11 μήνες πριν

Περιγραφή

Περιγραφή

Η TriAcnéal Expert απευθύνεται στις επίμονες ατέλειες και τα υπολειπόμενα σημάδια του δέρματος με τάση ακμής του ενήλικα. Είναι μία κρεμώδης émulsion με άρωμα, που απλώνεται εύκολα και απορροφάται άμεσα, αφήνοντας το δέρμα ενυδατωμένο. Έχει απολεπιστικές ιδιότητες και βοηθά στην λείανση του προσώπου. Περιέχει το ιαματικό νερό της Avene, που προσφέρει στο δέρμα όλες τις καταπραϋντικές και αντι-ερεθιστικές ιδιότητές του. Είναι δερματολογικά ελεγμένη με κλινικά αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα.

Συστατικά & Οφέλη

Η TriAcnéal Expert δρα κατά των ατελειών και έχει απολεπιστικές και καταπραϋντικές ιδιότητες, καθώς περιέχει:

  • Διολενύλιο®: ασκεί τριπλή επιλεκτική δράση για να περιορίσει τον κίνδυνο πολλαπλασιασμού των βακτηριδίων, να μειώσει τις κοκκινίλες και να απομακρύνει τα σπυράκια.
  • X-Πρεσσίνη®: βοηθά στη μείωση των φαγεσώρων και λειαίνει την υφή της επιδερμίδας.
  • Ρετιναλδεΰδη: βοηθά στη μείωση των υπολειπόμενων σημαδιών προσφέροντας παράλληλα τα αντιγηραντικά οφέλη της.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Δράση
Ακμή, Ατέλειες
Τύπος Επιδερμίδας
Ακνεϊκή
Υφή
Lotion
Διάρκεια
24ωρη
Ηλικία
Για Όλες τις Ηλικίες
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Δερμοκαλλυντικό
-

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
30 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (43)

Αξιολογήσεις

  1. 17
  2. 12
  3. 9
  4. 2
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Απορρόφηση
  • Αποτελεσματικότητα
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Αίσθηση
  • Άρωμα
  • Ειχα σημάδια από ακμή που πέρασα λίγους μήνες πριν. Την έβαλα για να «μειώσω» τα σημάδια που είχανε μείνει μαζί με λίγα σπυράκια. Όχι απλά τα έκανε χειρότερα, τωρα δεν μαζεύονται την σταμάτησα μετά από δυο μήνες περίπου διότι άσπρη μέρα δεν θα βλέπα. Μείνετε μακριά. Και κάνει και 25 ευρώ. Σαδ

    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η μόνη κρέμα που μου έχει μειώσει αισθητά με συστηματική χρήση τα σημάδια στο πρόσωπο από τους ανοιχτούς πόρους και μικρές ουλές από ακμή. Είναι δυνατή και την βάζω μέρα παρά μέρα, αλλιώς μπορεί να δημιουργήσει ευαισθησία, αφήνει ελαφρώς κίτρινο χρώμα στο δέρμα, οπότε καλύτερα να μπαίνει νύχτα. Δεν έχω βρει κάποια άλλη μέχρι στιγμής που να δημιουργεί καλύτερο αποτέλεσμα από αυτή και μεγάλο μέρος του αποτελέσματος μένει μετά από διακοπή της χρήσης.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Despoina Polyzoidou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είχα μέτρια προς έντονη ακμή για χρόνια και καμιά κρέμα δεν έκανε ουσιαστική δουλειά- ούτε οι φαρμακευτικές. Με την συγκεκριμένη κρέμα και με χρήση ετών τα σπυράκια εξαλείφθηκαν εκτός από ελάχιστα κατά τη διάρκεια της περιόδου. Επίσης σταδιακά μειώθηκαν και μειώνονται τα σημάδια και οι κοκκινίλες. Δύο απόπειρες αλλαγής με άλλες κρέμες που υπόσχονται τα ίδια αποτελέσματα ήταν ανεπιτυχείς και η ακμή άρχισε να επανεμφανίζεται. Μόλις επέστρεψα στην triacneal ξαναεξαφανιστηκε! Σούπερ κρέμα γενικώς για εμένα, με έχει σώσει. Δοκιμάστε τη.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Annart
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Υπέροχη κρέμα βοηθάει αρκετά με τα σπυράκια και κάνει το δερμα πιο λαμπερό. Προσοχή όμως η χρήση της είναι μόνο για το βράδυ και όχι σε περιόδους με έντονο ήλιο γιατί περιέχει ρετινολη

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Για ήπια ακμη βλέπεις μια διαφορά η αλήθεια είναι όχι τόσο αποτελεσματική όσο η effaclar. Το θετικό είναι ότι δεν ξηραίνει πολύ το δέρμα αλλά το αρνητικό είναι το χρωμα της κιτρινίζει αρκετά άρα μπορείς να τη φοράς μόνο όταν είσαι σπίτι η και το βράδυ. Καλό προϊόν πάντως αξίζει να τη δοκιμάσετε

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • calliope74
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει ακριβώς ότι υπόσχεται με τα σπυράκια. Πάσχω από ορμονική ακμή ενηλίκων και το συγκεκριμένο προιόν, όχι μόνο την εξαφάνισε αλλά δεν την αφήνει να επιστρέψει. Έξτρα μπόνους η ρετιναλδευδη που περιέχει, αν και σε μικρό ποσοστό, που βοηθά στην αντιγήρανση.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αγόρασα την συγκεκριμένη κρέμα για να μου φύγουν τα σπυράκια και οι ατέλειες από υπολειπόμενα σημάδια μετά από σύσταση φαρμακοποιού αλλά χρησιμοποιώντας την εδώ και 2 μήνες δεν εχω δει καμία διαφορά.
    Το πρώτο διάστημα ένιωθα πολύ ξηρή την επιδερμίδα μου στο σημείο που έβαζα την κρέμα και επίσης βάζοντας την κάθε βράδυ ήταν αναπόφευκτο να μην λερωθεί η μαξιλαροθήκη από την κιτρινίλα που βγάζει.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • konstantina3614
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Υπέροχη! Έκανα το λάθος να την αλλάξω με μια επίσης πολύ γνωστής εταιρίας για ένα μήνα και τα σπυρακια επέστρεψαν. 2 εβδομάδες αφού την ξανά αγόρασα το πρόσωπο μου σχεδόν καθάρισε και πάλι. Δε θα την ξανά αλλάξω! Υ. Γ. Πάντα είχα ελαφριά ακμή και δεν ακολούθησα ποτέ φαρμακευτική αγωγή.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kyriaki.pap.bs
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    τη χρησιμοποιω ηδη ενα μηνα και ειδα διαφορα στις λεπτες γραμμες διπλα στα ματια καθως κ στις ρυτιδες γυρω απο το στομα.επιπλεον αφηνει την επιδερμιδα πολυ απαλη και βοηθαει πολυ και στην ακμη.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alexandra_dalaklidou
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μου αρεσει που απλωνεται και απορροφαται ευκολα.Η αισθηση ειναι ελαφρια, δεν βαραινει το προσωπο.Προσφερει την ενυδατωση αλλα δεν ξερω κατα ποσο προσφερει την ιαση των ατελειων της ακμης μου...το χρησιμοποιω 2 μήνες.Προσωπικα πιστευω πως υπαρχουν καλυτερα προιοντα στο ειδος του.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το χρησιμοποιώ 3 μήνες και έχω δει τρομερή διάφορα στο πρόσωπο μου. Έχω ακμή εδώ και 4 χρόνια και όσες κρέμες ή καθαριστικά προσώπου κι αν χρησιμοποιώ δεν έκαναν "δουλειά". Το συγκεκριμένο όμως με έχει βοηθήσει να ξεπεράσω σε μεγάλο βαθμό την ακμή. Στην αρχή (περίπου 1 μήνα) το χρησιμοποιούσα κάθε βράδυ μετά το πλύσιμο του προσώπου μου αλλά δεν έβλεπα αποτέλεσμα. Μετά τον 1 μήνα τα σπυράκια μειώνονταν σταδιακά και τώρα έχουν μείνει μόνο σημάδια τα οποία δεν φαίνονται ιδιαίτερα και σπυράκια βγάζω 2-3 κατά την περίοδο που φεύγουν μέσα σε 4-5 μέρες. Είναι ακριβό σε σχέση με την ποσότητα, όμως προσωπικά θεωρώ ότι τα άξιζε τα λεφτά σε σχέση με την ποιότητα.
    *Το μόνο αρνητικό είναι η μυρωδιά,που προσωπικά την θεωρώ κάπως έντονη και δυσάρεστη.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pel1998
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αρχικά μου είχε δώσει ο δερματολόγος μου κάτι δειγματάκια από την συγκεκριμένη κρέμα και έμεινα τόσο ικανοποιημένη που αποφάσισα να την αγοράσω κιόλας. Έχω δει αρκετά μεγάλη διαφορά από τότε που την αγόρασα στην επιδερμίδα μου καθώς την ενυδατώνει, ρυθμίζει την λιπαρότητα και βοηθάει την μείωση των ατελειών του προσώπου μου.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iropan2000
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παλεύω με την ακμή και τους ανοιχτους πόρους εδώ και 20 χρόνια, χρησιμοποιω την κρέμα τρεις εβδομάδες και έχω ήδη δει θεαματικα αποτέλεσματα!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ralex_ralexaki
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πρόβλημα μου μειώθηκε στο 1/10. Έχει υπέροχο άρωμα, ενυδατώνει, υφή μια χαρά. Δνε μπορούσα να περιμένω περισσότερα! Δεν περίμενα ότι χωρίς φάρμακα θα είχα αυτό το αποτέλεσμα!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Evan.K
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μπορεί σε κάποιους να κάνει δουλειά. Το δικό μου πρόσωπο το αφυδάτωσε υπερβολικά παρά την ενυδατική κρέμα τη μέρα.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • demysag
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θα τολμησω να πω πως η συγκεκριμενη κρεμα μου εχει αλλαξει την ψυχολογια καπως μιας που σβηνει γρηγορα τα σημαδια που αφηνουν οι φαγεσωρες.και οτι σπυρακι επιπλεον βγει το μαραινει γρηγορα και "διωχνει" γρηγορα την κοκκινιλα.Ειναι οτι καλυτερο εχω δοκιμασει μεχρι στιγμης.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dark_horse
    1
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καμία σχέση με την προηγούμενη εκδοχή της triacneal σε σωληνάριο, όπου τα σημάδια από την ακμή μειώνονταν αισθητά.... Αυτή η εκδοχή με την αντλία είναι λιπαρή και περισσότερο παχυρρευστη και μένουν πάνω στο μαξιλάρι κίτρινα στίγματα αφού δεν απορροφάται. Μετά από τρεις μήνες χρήση καμία αλλαγή...

    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Christianaaahhh
    3
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρησιμοποίησα για μια εβδομάδα κάθε βράδυ, μειώθηκαν αρκετά τα σημάδια ακμής αλλά όχι όσο περίμενα. Χρειάζεται μια πολύ καλή ενυδατική το πρωί γιατί αφήνει την επιδερμίδα ξηρή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ηταν καλη ναι! Με μακροχρονια χρηση ειδα αποτέλεσμα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Απορρόφηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
  • Ειχα σημάδια από ακμή που πέρασα λίγους μήνες πριν. Την έβαλα για να «μειώσω» τα σημάδια που είχανε μείνει μαζί με λίγα σπυράκια. Όχι απλά τα έκανε χειρότερα, τωρα δεν μαζεύονται την σταμάτησα μετά από δυο μήνες περίπου διότι άσπρη μέρα δεν θα βλέπα. Μείνετε μακριά. Και κάνει και 25 ευρώ. Σαδ

    0
  • Η μόνη κρέμα που μου έχει μειώσει αισθητά με συστηματική χρήση τα σημάδια στο πρόσωπο από τους ανοιχτούς πόρους και μικρές ουλές από ακμή. Είναι δυνατή και την βάζω μέρα παρά μέρα, αλλιώς μπορεί να δημιουργήσει ευαισθησία, αφήνει ελαφρώς κίτρινο χρώμα στο δέρμα, οπότε καλύτερα να μπαίνει νύχτα. Δεν έχω βρει κάποια άλλη μέχρι στιγμής που να δημιουργεί καλύτερο αποτέλεσμα από αυτή και μεγάλο μέρος του αποτελέσματος μένει μετά από διακοπή της χρήσης.

    0
  • Είχα μέτρια προς έντονη ακμή για χρόνια και καμιά κρέμα δεν έκανε ουσιαστική δουλειά- ούτε οι φαρμακευτικές. Με την συγκεκριμένη κρέμα και με χρήση ετών τα σπυράκια εξαλείφθηκαν εκτός από ελάχιστα κατά τη διάρκεια της περιόδου. Επίσης σταδιακά μειώθηκαν και μειώνονται τα σημάδια και οι κοκκινίλες. Δύο απόπειρες αλλαγής με άλλες κρέμες που υπόσχονται τα ίδια αποτελέσματα ήταν ανεπιτυχείς και η ακμή άρχισε να επανεμφανίζεται. Μόλις επέστρεψα στην triacneal ξαναεξαφανιστηκε! Σούπερ κρέμα γενικώς για εμένα, με έχει σώσει. Δοκιμάστε τη.

    0
  • Υπέροχη κρέμα βοηθάει αρκετά με τα σπυράκια και κάνει το δερμα πιο λαμπερό. Προσοχή όμως η χρήση της είναι μόνο για το βράδυ και όχι σε περιόδους με έντονο ήλιο γιατί περιέχει ρετινολη

    2
  • Για ήπια ακμη βλέπεις μια διαφορά η αλήθεια είναι όχι τόσο αποτελεσματική όσο η effaclar. Το θετικό είναι ότι δεν ξηραίνει πολύ το δέρμα αλλά το αρνητικό είναι το χρωμα της κιτρινίζει αρκετά άρα μπορείς να τη φοράς μόνο όταν είσαι σπίτι η και το βράδυ. Καλό προϊόν πάντως αξίζει να τη δοκιμάσετε

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

313 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Η TriAcnéal Expert απευθύνεται στις επίμονες ατέλειες και τα υπολειπόμενα σημάδια του δέρματος με τάση ακμής του ενήλικα. Είναι μία κρεμώδης émulsion με άρωμα, που απλώνεται εύκολα και απορροφάται άμεσα, αφήνοντας το δέρμα ενυδατωμένο. Έχει απολεπιστικές ιδιότητες και βοηθά στην λείανση του προσώπου. Περιέχει το ιαματικό νερό της Avene, που προσφέρει στο δέρμα όλες τις καταπραϋντικές και αντι-ερεθιστικές ιδιότητές του. Είναι δερματολογικά ελεγμένη με κλινικά αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα.

Συστατικά & Οφέλη

Η TriAcnéal Expert δρα κατά των ατελειών και έχει απολεπιστικές και καταπραϋντικές ιδιότητες, καθώς περιέχει:

  • Διολενύλιο®: ασκεί τριπλή επιλεκτική δράση για να περιορίσει τον κίνδυνο πολλαπλασιασμού των βακτηριδίων, να μειώσει τις κοκκινίλες και να απομακρύνει τα σπυράκια.
  • X-Πρεσσίνη®: βοηθά στη μείωση των φαγεσώρων και λειαίνει την υφή της επιδερμίδας.
  • Ρετιναλδεΰδη: βοηθά στη μείωση των υπολειπόμενων σημαδιών προσφέροντας παράλληλα τα αντιγηραντικά οφέλη της.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Δράση
Ακμή, Ατέλειες
Τύπος Επιδερμίδας
Ακνεϊκή
Υφή
Lotion
Διάρκεια
24ωρη
Ηλικία
Για Όλες τις Ηλικίες
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Δερμοκαλλυντικό
-

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
30 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (43)

  1. 17
  2. 12
  3. 9
  4. 2
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Απορρόφηση
  • Αποτελεσματικότητα
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Αίσθηση
  • Άρωμα
  • Ειχα σημάδια από ακμή που πέρασα λίγους μήνες πριν. Την έβαλα για να «μειώσω» τα σημάδια που είχανε μείνει μαζί με λίγα σπυράκια. Όχι απλά τα έκανε χειρότερα, τωρα δεν μαζεύονται την σταμάτησα μετά από δυο μήνες περίπου διότι άσπρη μέρα δεν θα βλέπα. Μείνετε μακριά. Και κάνει και 25 ευρώ. Σαδ

    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η μόνη κρέμα που μου έχει μειώσει αισθητά με συστηματική χρήση τα σημάδια στο πρόσωπο από τους ανοιχτούς πόρους και μικρές ουλές από ακμή. Είναι δυνατή και την βάζω μέρα παρά μέρα, αλλιώς μπορεί να δημιουργήσει ευαισθησία, αφήνει ελαφρώς κίτρινο χρώμα στο δέρμα, οπότε καλύτερα να μπαίνει νύχτα. Δεν έχω βρει κάποια άλλη μέχρι στιγμής που να δημιουργεί καλύτερο αποτέλεσμα από αυτή και μεγάλο μέρος του αποτελέσματος μένει μετά από διακοπή της χρήσης.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Despoina Polyzoidou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είχα μέτρια προς έντονη ακμή για χρόνια και καμιά κρέμα δεν έκανε ουσιαστική δουλειά- ούτε οι φαρμακευτικές. Με την συγκεκριμένη κρέμα και με χρήση ετών τα σπυράκια εξαλείφθηκαν εκτός από ελάχιστα κατά τη διάρκεια της περιόδου. Επίσης σταδιακά μειώθηκαν και μειώνονται τα σημάδια και οι κοκκινίλες. Δύο απόπειρες αλλαγής με άλλες κρέμες που υπόσχονται τα ίδια αποτελέσματα ήταν ανεπιτυχείς και η ακμή άρχισε να επανεμφανίζεται. Μόλις επέστρεψα στην triacneal ξαναεξαφανιστηκε! Σούπερ κρέμα γενικώς για εμένα, με έχει σώσει. Δοκιμάστε τη.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Annart
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Υπέροχη κρέμα βοηθάει αρκετά με τα σπυράκια και κάνει το δερμα πιο λαμπερό. Προσοχή όμως η χρήση της είναι μόνο για το βράδυ και όχι σε περιόδους με έντονο ήλιο γιατί περιέχει ρετινολη

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Για ήπια ακμη βλέπεις μια διαφορά η αλήθεια είναι όχι τόσο αποτελεσματική όσο η effaclar. Το θετικό είναι ότι δεν ξηραίνει πολύ το δέρμα αλλά το αρνητικό είναι το χρωμα της κιτρινίζει αρκετά άρα μπορείς να τη φοράς μόνο όταν είσαι σπίτι η και το βράδυ. Καλό προϊόν πάντως αξίζει να τη δοκιμάσετε

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • calliope74
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει ακριβώς ότι υπόσχεται με τα σπυράκια. Πάσχω από ορμονική ακμή ενηλίκων και το συγκεκριμένο προιόν, όχι μόνο την εξαφάνισε αλλά δεν την αφήνει να επιστρέψει. Έξτρα μπόνους η ρετιναλδευδη που περιέχει, αν και σε μικρό ποσοστό, που βοηθά στην αντιγήρανση.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αγόρασα την συγκεκριμένη κρέμα για να μου φύγουν τα σπυράκια και οι ατέλειες από υπολειπόμενα σημάδια μετά από σύσταση φαρμακοποιού αλλά χρησιμοποιώντας την εδώ και 2 μήνες δεν εχω δει καμία διαφορά.
    Το πρώτο διάστημα ένιωθα πολύ ξηρή την επιδερμίδα μου στο σημείο που έβαζα την κρέμα και επίσης βάζοντας την κάθε βράδυ ήταν αναπόφευκτο να μην λερωθεί η μαξιλαροθήκη από την κιτρινίλα που βγάζει.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • konstantina3614
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Υπέροχη! Έκανα το λάθος να την αλλάξω με μια επίσης πολύ γνωστής εταιρίας για ένα μήνα και τα σπυρακια επέστρεψαν. 2 εβδομάδες αφού την ξανά αγόρασα το πρόσωπο μου σχεδόν καθάρισε και πάλι. Δε θα την ξανά αλλάξω! Υ. Γ. Πάντα είχα ελαφριά ακμή και δεν ακολούθησα ποτέ φαρμακευτική αγωγή.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kyriaki.pap.bs
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    τη χρησιμοποιω ηδη ενα μηνα και ειδα διαφορα στις λεπτες γραμμες διπλα στα ματια καθως κ στις ρυτιδες γυρω απο το στομα.επιπλεον αφηνει την επιδερμιδα πολυ απαλη και βοηθαει πολυ και στην ακμη.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alexandra_dalaklidou
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μου αρεσει που απλωνεται και απορροφαται ευκολα.Η αισθηση ειναι ελαφρια, δεν βαραινει το προσωπο.Προσφερει την ενυδατωση αλλα δεν ξερω κατα ποσο προσφερει την ιαση των ατελειων της ακμης μου...το χρησιμοποιω 2 μήνες.Προσωπικα πιστευω πως υπαρχουν καλυτερα προιοντα στο ειδος του.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το χρησιμοποιώ 3 μήνες και έχω δει τρομερή διάφορα στο πρόσωπο μου. Έχω ακμή εδώ και 4 χρόνια και όσες κρέμες ή καθαριστικά προσώπου κι αν χρησιμοποιώ δεν έκαναν "δουλειά". Το συγκεκριμένο όμως με έχει βοηθήσει να ξεπεράσω σε μεγάλο βαθμό την ακμή. Στην αρχή (περίπου 1 μήνα) το χρησιμοποιούσα κάθε βράδυ μετά το πλύσιμο του προσώπου μου αλλά δεν έβλεπα αποτέλεσμα. Μετά τον 1 μήνα τα σπυράκια μειώνονταν σταδιακά και τώρα έχουν μείνει μόνο σημάδια τα οποία δεν φαίνονται ιδιαίτερα και σπυράκια βγάζω 2-3 κατά την περίοδο που φεύγουν μέσα σε 4-5 μέρες. Είναι ακριβό σε σχέση με την ποσότητα, όμως προσωπικά θεωρώ ότι τα άξιζε τα λεφτά σε σχέση με την ποιότητα.
    *Το μόνο αρνητικό είναι η μυρωδιά,που προσωπικά την θεωρώ κάπως έντονη και δυσάρεστη.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pel1998
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αρχικά μου είχε δώσει ο δερματολόγος μου κάτι δειγματάκια από την συγκεκριμένη κρέμα και έμεινα τόσο ικανοποιημένη που αποφάσισα να την αγοράσω κιόλας. Έχω δει αρκετά μεγάλη διαφορά από τότε που την αγόρασα στην επιδερμίδα μου καθώς την ενυδατώνει, ρυθμίζει την λιπαρότητα και βοηθάει την μείωση των ατελειών του προσώπου μου.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iropan2000
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παλεύω με την ακμή και τους ανοιχτους πόρους εδώ και 20 χρόνια, χρησιμοποιω την κρέμα τρεις εβδομάδες και έχω ήδη δει θεαματικα αποτέλεσματα!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ralex_ralexaki
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πρόβλημα μου μειώθηκε στο 1/10. Έχει υπέροχο άρωμα, ενυδατώνει, υφή μια χαρά. Δνε μπορούσα να περιμένω περισσότερα! Δεν περίμενα ότι χωρίς φάρμακα θα είχα αυτό το αποτέλεσμα!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Evan.K
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μπορεί σε κάποιους να κάνει δουλειά. Το δικό μου πρόσωπο το αφυδάτωσε υπερβολικά παρά την ενυδατική κρέμα τη μέρα.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • demysag
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θα τολμησω να πω πως η συγκεκριμενη κρεμα μου εχει αλλαξει την ψυχολογια καπως μιας που σβηνει γρηγορα τα σημαδια που αφηνουν οι φαγεσωρες.και οτι σπυρακι επιπλεον βγει το μαραινει γρηγορα και "διωχνει" γρηγορα την κοκκινιλα.Ειναι οτι καλυτερο εχω δοκιμασει μεχρι στιγμης.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dark_horse
    1
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καμία σχέση με την προηγούμενη εκδοχή της triacneal σε σωληνάριο, όπου τα σημάδια από την ακμή μειώνονταν αισθητά.... Αυτή η εκδοχή με την αντλία είναι λιπαρή και περισσότερο παχυρρευστη και μένουν πάνω στο μαξιλάρι κίτρινα στίγματα αφού δεν απορροφάται. Μετά από τρεις μήνες χρήση καμία αλλαγή...

    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Christianaaahhh
    3
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρησιμοποίησα για μια εβδομάδα κάθε βράδυ, μειώθηκαν αρκετά τα σημάδια ακμής αλλά όχι όσο περίμενα. Χρειάζεται μια πολύ καλή ενυδατική το πρωί γιατί αφήνει την επιδερμίδα ξηρή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ηταν καλη ναι! Με μακροχρονια χρηση ειδα αποτέλεσμα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Απορρόφηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
  • Ειχα σημάδια από ακμή που πέρασα λίγους μήνες πριν. Την έβαλα για να «μειώσω» τα σημάδια που είχανε μείνει μαζί με λίγα σπυράκια. Όχι απλά τα έκανε χειρότερα, τωρα δεν μαζεύονται την σταμάτησα μετά από δυο μήνες περίπου διότι άσπρη μέρα δεν θα βλέπα. Μείνετε μακριά. Και κάνει και 25 ευρώ. Σαδ

    0
  • Η μόνη κρέμα που μου έχει μειώσει αισθητά με συστηματική χρήση τα σημάδια στο πρόσωπο από τους ανοιχτούς πόρους και μικρές ουλές από ακμή. Είναι δυνατή και την βάζω μέρα παρά μέρα, αλλιώς μπορεί να δημιουργήσει ευαισθησία, αφήνει ελαφρώς κίτρινο χρώμα στο δέρμα, οπότε καλύτερα να μπαίνει νύχτα. Δεν έχω βρει κάποια άλλη μέχρι στιγμής που να δημιουργεί καλύτερο αποτέλεσμα από αυτή και μεγάλο μέρος του αποτελέσματος μένει μετά από διακοπή της χρήσης.

    0
  • Είχα μέτρια προς έντονη ακμή για χρόνια και καμιά κρέμα δεν έκανε ουσιαστική δουλειά- ούτε οι φαρμακευτικές. Με την συγκεκριμένη κρέμα και με χρήση ετών τα σπυράκια εξαλείφθηκαν εκτός από ελάχιστα κατά τη διάρκεια της περιόδου. Επίσης σταδιακά μειώθηκαν και μειώνονται τα σημάδια και οι κοκκινίλες. Δύο απόπειρες αλλαγής με άλλες κρέμες που υπόσχονται τα ίδια αποτελέσματα ήταν ανεπιτυχείς και η ακμή άρχισε να επανεμφανίζεται. Μόλις επέστρεψα στην triacneal ξαναεξαφανιστηκε! Σούπερ κρέμα γενικώς για εμένα, με έχει σώσει. Δοκιμάστε τη.

    0
  • Υπέροχη κρέμα βοηθάει αρκετά με τα σπυράκια και κάνει το δερμα πιο λαμπερό. Προσοχή όμως η χρήση της είναι μόνο για το βράδυ και όχι σε περιόδους με έντονο ήλιο γιατί περιέχει ρετινολη

    2
  • Για ήπια ακμη βλέπεις μια διαφορά η αλήθεια είναι όχι τόσο αποτελεσματική όσο η effaclar. Το θετικό είναι ότι δεν ξηραίνει πολύ το δέρμα αλλά το αρνητικό είναι το χρωμα της κιτρινίζει αρκετά άρα μπορείς να τη φοράς μόνο όταν είσαι σπίτι η και το βράδυ. Καλό προϊόν πάντως αξίζει να τη δοκιμάσετε

    0
  • Δες τα όλα
25% έκπτωση από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 24/06!
25% έκπτωση από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 24/06!
Δες περισσότερα