"Έτσι κι έτσι". Αυτή η φράση πιστεύω χαρακτηρίζει γενικά το προϊόν. Για να είμαι δίκαιος βέβαια τη δουλειά του την κάνει, αλλά γενικά δεν σε εμπνέει ως ποιότητα κατασκευής. Θορυβώδες, ζεσταίνεται εύκολα, δε κουμπώνει απροβλημάτιστα στη βαλβίδα, αγκομαχάει, αργεί, αλλά λάστιχο αυτοκινήτου φουσκώνει, από κλαταρισμένο μέχρι φουλ. Τα μικρά κουμπάκια στο καντράν ανταποκρίνονται πολύ δύσκολα, αλλά όταν καταφέρεις να επιλέξεις πίεση, σταματάει μόνο του όταν τη πιάσει και δε χρειάζεται να είσαι από πάνω του. Η οθόνη είναι φωτιζόμενη ενώ ο φακός του είναι πρακτικός. Στα συν επίσης ότι είναι σχετικά μικρό σε μέγεθος και το καλώδιο του αέρα διπλώνει/κρύβεται σε μια εσοχή στο πίσω μέρος, ενώ το καλώδιο της τροφοδοσίας τυλίγεται στα πόδια με αποτέλεσμα να είναι πολύ μαζεμένο στο πορτμπαγκάζ, χωρίς να κρέμονται καλώδια.
Το έχω μερικούς μήνες, το χρησιμοποιώ 1-2 φορές το μήνα για λάστιχα αυτοκινήτου και συχνότερα για μπάλες, φουσκωτά θαλάσσης κλπ. Μέχρι στιγμής αντέχει. Το προτείνω, μάλλον...