Μάσκες Θαλάσσης

Mares Μάσκα Θαλάσσης Σιλικόνης X-Vision Μαύρη

  • Φούστα κατασκευασμένη από μαλακή σιλικόνη για μέγιστη εφαρμογή και στεγανότητα
  • Μεσαίου εσωτερικού όγκου με μεγάλο οπτικό πεδίο
  • Με κλιπς προσαρμοσμένα στην φούστα της μάσκας
  • Φούστα κατασκευασμένη από μαλακή σιλικόνη για μέγιστη εφαρμογή και στεγανότητα
  • Μεσαίου εσωτερικού όγκου με μεγάλο οπτικό πεδίο
  • Με κλιπς προσαρμοσμένα στην φούστα της μάσκας
  • Δες τα όλα

Μέγεθος

62 95
Παράδοση έως Δευ, 29 Ιουν
4,00 € σε Skroutz Point ή 5,00 € σε διεύθυνση
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Blue Nomads
Ελλάδα
Δες Καταδύσεις στη σελίδα του Blue Nomads

Περιγραφή

Περιγραφή

  • Φούστα κατασκευασμένη από μαλακή σιλικόνη για μέγιστη εφαρμογή και στεγανότητα
  • Μεσαίου εσωτερικού όγκου με μεγάλο οπτικό πεδίο
  • Με κλιπς προσαρμοσμένα στην φούστα της μάσκας

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Ηλικία
Ενηλίκων
Τύπος
Διοπτική
Χρήση
Κατάδυση / Υποβρύχιο Ψάρεμα
Σιλικόνης
Ναι
Αντιθαμβωτική Προστασία
Όχι
Χρώμα
Μαύρο
Size Guide
Μάσκες Ενηλίκων

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (1)

Αξιολογήσεις

  1. 5 αστέρια
    0
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Εγω εκανα την βλακία και δεν πηρα την μαυρη . Αν κάνετε ψαρεμα ή καταδύσεις σε νησι με φοβερο ήλιο ουτε για πλακα λευκη μάσκα . Μπαίνει αντιηλιά απο το πλάι και σου σπαει τα νευρα και κουραζει αφανταστα . Δεν το πιστευα οτι μπορει να ειναι τοσο ενοχλητικο μέχρι που το κατάλαβα . Κατα τα αλλα τα υλικα είναι πολύ καλα για την εποχή . Ολα σιλικόνη εκτός απο το πλαστικό που κρατάει το τζάκι που κάποια στιγή όσο και να το προσέχετε θα σπάσει γιατι ειναι κανονικό πλαστικό και δεν ειναι ευκαμπτο καθόλου. Στην αρχή θολώνει φοβερά οπότε ενα σπράι είναι αναγκαίο . Επισης η σωστή χρήση του σπραι ειναι το βαζετε μεσα εξω το απλώνετε με το χέρι και μετα απο 10 λεπτά πάτε θαλασσα και απλα το ξεπλενετε χωρίς να το αφαιρείται πάνω απο την μάσκα . Αυτο κάνει μια στρώση πάνω στην μασκα που δεν επιτρέπει να θολώνει αν το βγάλετε τελείως αμέσως θολώνει και πάλι . Αυτα δεν βρίσκω κατι αρνητικό έχει μεγάλο οπτικό πεδίο και είναι ευχάριστη για πολλές ώρες μπάνιου ή και ψαρέματος . Η χρήση της είναι για πολλή μεγάλες αποστάσεις κολύμπι με ελεύθερη κατάδυση και ψαροντούφεκο . Θα την πρότεινα απλά αν ειναι για σοβαρή χρήση μην πάρετε λευκή μόνο μαυρη . Αντε και καλες βουτιές και ψαρέματα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εγω εκανα την βλακία και δεν πηρα την μαυρη . Αν κάνετε ψαρεμα ή καταδύσεις σε νησι με φοβερο ήλιο ουτε για πλακα λευκη μάσκα . Μπαίνει αντιηλιά απο το πλάι και σου σπαει τα νευρα και κουραζει αφανταστα . Δεν το πιστευα οτι μπορει να ειναι τοσο ενοχλητικο μέχρι που το κατάλαβα . Κατα τα αλλα τα υλικα είναι πολύ καλα για την εποχή . Ολα σιλικόνη εκτός απο το πλαστικό που κρατάει το τζάκι που κάποια στιγή όσο και να το προσέχετε θα σπάσει γιατι ειναι κανονικό πλαστικό και δεν ειναι ευκαμπτο καθόλου. Στην αρχή θολώνει φοβερά οπότε ενα σπράι είναι αναγκαίο . Επισης η σωστή χρήση του σπραι ειναι το βαζετε μεσα εξω το απλώνετε με το χέρι και μετα απο 10 λεπτά πάτε θαλασσα και απλα το ξεπλενετε χωρίς να το αφαιρείται πάνω απο την μάσκα . Αυτο κάνει μια στρώση πάνω στην μασκα που δεν επιτρέπει να θολώνει αν το βγάλετε τελείως αμέσως θολώνει και πάλι . Αυτα δεν βρίσκω κατι αρνητικό έχει μεγάλο οπτικό πεδίο και είναι ευχάριστη για πολλές ώρες μπάνιου ή και ψαρέματος . Η χρήση της είναι για πολλή μεγάλες αποστάσεις κολύμπι με ελεύθερη κατάδυση και ψαροντούφεκο . Θα την πρότεινα απλά αν ειναι για σοβαρή χρήση μην πάρετε λευκή μόνο μαυρη . Αντε και καλες βουτιές και ψαρέματα.

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

7 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

  • Φούστα κατασκευασμένη από μαλακή σιλικόνη για μέγιστη εφαρμογή και στεγανότητα
  • Μεσαίου εσωτερικού όγκου με μεγάλο οπτικό πεδίο
  • Με κλιπς προσαρμοσμένα στην φούστα της μάσκας

Κατασκευαστής

Ηλικία
Ενηλίκων
Τύπος
Διοπτική
Χρήση
Κατάδυση / Υποβρύχιο Ψάρεμα
Σιλικόνης
Ναι
Αντιθαμβωτική Προστασία
Όχι
Χρώμα
Μαύρο
Size Guide
Μάσκες Ενηλίκων

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (1)

  1. 5 αστέρια
    0
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Εγω εκανα την βλακία και δεν πηρα την μαυρη . Αν κάνετε ψαρεμα ή καταδύσεις σε νησι με φοβερο ήλιο ουτε για πλακα λευκη μάσκα . Μπαίνει αντιηλιά απο το πλάι και σου σπαει τα νευρα και κουραζει αφανταστα . Δεν το πιστευα οτι μπορει να ειναι τοσο ενοχλητικο μέχρι που το κατάλαβα . Κατα τα αλλα τα υλικα είναι πολύ καλα για την εποχή . Ολα σιλικόνη εκτός απο το πλαστικό που κρατάει το τζάκι που κάποια στιγή όσο και να το προσέχετε θα σπάσει γιατι ειναι κανονικό πλαστικό και δεν ειναι ευκαμπτο καθόλου. Στην αρχή θολώνει φοβερά οπότε ενα σπράι είναι αναγκαίο . Επισης η σωστή χρήση του σπραι ειναι το βαζετε μεσα εξω το απλώνετε με το χέρι και μετα απο 10 λεπτά πάτε θαλασσα και απλα το ξεπλενετε χωρίς να το αφαιρείται πάνω απο την μάσκα . Αυτο κάνει μια στρώση πάνω στην μασκα που δεν επιτρέπει να θολώνει αν το βγάλετε τελείως αμέσως θολώνει και πάλι . Αυτα δεν βρίσκω κατι αρνητικό έχει μεγάλο οπτικό πεδίο και είναι ευχάριστη για πολλές ώρες μπάνιου ή και ψαρέματος . Η χρήση της είναι για πολλή μεγάλες αποστάσεις κολύμπι με ελεύθερη κατάδυση και ψαροντούφεκο . Θα την πρότεινα απλά αν ειναι για σοβαρή χρήση μην πάρετε λευκή μόνο μαυρη . Αντε και καλες βουτιές και ψαρέματα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εγω εκανα την βλακία και δεν πηρα την μαυρη . Αν κάνετε ψαρεμα ή καταδύσεις σε νησι με φοβερο ήλιο ουτε για πλακα λευκη μάσκα . Μπαίνει αντιηλιά απο το πλάι και σου σπαει τα νευρα και κουραζει αφανταστα . Δεν το πιστευα οτι μπορει να ειναι τοσο ενοχλητικο μέχρι που το κατάλαβα . Κατα τα αλλα τα υλικα είναι πολύ καλα για την εποχή . Ολα σιλικόνη εκτός απο το πλαστικό που κρατάει το τζάκι που κάποια στιγή όσο και να το προσέχετε θα σπάσει γιατι ειναι κανονικό πλαστικό και δεν ειναι ευκαμπτο καθόλου. Στην αρχή θολώνει φοβερά οπότε ενα σπράι είναι αναγκαίο . Επισης η σωστή χρήση του σπραι ειναι το βαζετε μεσα εξω το απλώνετε με το χέρι και μετα απο 10 λεπτά πάτε θαλασσα και απλα το ξεπλενετε χωρίς να το αφαιρείται πάνω απο την μάσκα . Αυτο κάνει μια στρώση πάνω στην μασκα που δεν επιτρέπει να θολώνει αν το βγάλετε τελείως αμέσως θολώνει και πάλι . Αυτα δεν βρίσκω κατι αρνητικό έχει μεγάλο οπτικό πεδίο και είναι ευχάριστη για πολλές ώρες μπάνιου ή και ψαρέματος . Η χρήση της είναι για πολλή μεγάλες αποστάσεις κολύμπι με ελεύθερη κατάδυση και ψαροντούφεκο . Θα την πρότεινα απλά αν ειναι για σοβαρή χρήση μην πάρετε λευκή μόνο μαυρη . Αντε και καλες βουτιές και ψαρέματα.

    0
  • Δες τα όλα
62,95 €
4,00 € σε Skroutz Point