Μόλις 2 ημέρες το έχω. Κατ' αρχήν είναι πραγματικά μικροσκοπικό. Το αναφέρω διότι είχα ενδοιασμό εάν θα μπορεί να μπει στη θύρα USB στο αυτοκίνητο, η οποία δεν έχει μεγάλο περιθώριο γύρω γύρω (Seat Arona). Η πρώτη σύνδεση ήταν απλή και γρήγορη. Δεν χρειάστηκε να ανοίξω καν το manual. Απλά συνδέεσαι στο BT της συσκευής με το κινητό. Η αυτόματη επανασύνδεση βέβαια δεν είναι τόσο απροβλημάτιστη. Συνήθως συνδέεται μετά από 3-4 απόπειρες. Βέβαια κανά 2 φορές αναγκάστηκα να κάνω επανεκκίνηση του infotainment του αυτοκινήτου. Αλλά ίσως είναι προβλήματα νεότητας. Βέβαια εγώ απογοητετύτηκα, γιατί ήλπιζα ότι με την ασύρματη σύνδεση θα λειτουργήσει ξανά το CarTube ή οι εφαρμογές του AAAD, αλλά δυστυχώς δεν έχει καμία διαφοροποίηση με την ενσύρματη σύνδεση Κατά τ' άλλα το γνωστό αρνητικό είναι η μπαταρία. Ενώ δηλαδή με την ενσύρματη σύνδεση φορτίζεις κιόλας, με την ασύρματη καταναλώνει αρκετή μπαταρία. Βέβαια μπορείς να το συνδέσεις ούτως ή άλλως σε άλλη θύρα ταυτόχρονα, αλλά η αλήθεια είναι ότι ακυρώνεις τα οφέλη της ασύρματης.