Συστήματα Σιδερώματος

Juro-Pro Blue Refill Σύστημα Σιδερώματος Πίεσης 5.5bar με Δοχείο 1lt

Το σύστημα σιδερώματος της εταιρείας Juro-Pro με συνεχόμενη παροχή ατμού 95 gr/min και δυνατότητα επιπλέον βολής ατμού με το πάτημα ενός κουμπιού, αφαιρεί ακόμα και τις πιο επίμονες τσακίσεις από όλα τα υφάσματα.
Διαθέτει φίλτρο anti-calc το οποίο εμποδίζει την εισχώρηση των αλάτων μέσα στα λειτουργικά μέρη του συστήματος.
Με την κεραμική του πλάκα γλιστρά απαλά επάνω στα υφάσματα και δεν χρειάζεται να ανησυχείτε ότι θα κολλήσουν τα ρούχα σας.
Κρατώντας κάθετα το σίδερο μπορείτε να σιδερώνετε εύκολα κουρτίνες και ρούχα πάνω σε κρεμάστρες.
Δες όλη την περιγραφή

  • Ισχύς: 2400W
  • Χωρητικότητα Δοχείου Νερού: 1000ml
  • Πίεση Ατμού: 5.5bar
  • Παροχή Ατμού (Συνεχόμενη): 95gr/min
  • Αποσπώμενο Δοχείο Νερού
  • Αναπλήρωση ανά Πάσα Στιγμή
  • Βολή Ατμού (Boost): 130gr/min
To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Περιγραφή

Περιγραφή

Το σύστημα σιδερώματος της εταιρείας Juro-Pro με συνεχόμενη παροχή ατμού 95 gr/min και δυνατότητα επιπλέον βολής ατμού με το πάτημα ενός κουμπιού, αφαιρεί ακόμα και τις πιο επίμονες τσακίσεις από όλα τα υφάσματα.
Διαθέτει φίλτρο anti-calc το οποίο εμποδίζει την εισχώρηση των αλάτων μέσα στα λειτουργικά μέρη του συστήματος.
Με την κεραμική του πλάκα γλιστρά απαλά επάνω στα υφάσματα και δεν χρειάζεται να ανησυχείτε ότι θα κολλήσουν τα ρούχα σας.
Κρατώντας κάθετα το σίδερο μπορείτε να σιδερώνετε εύκολα κουρτίνες και ρούχα πάνω σε κρεμάστρες.

  • Ισχύς: 2400W
  • Χωρητικότητα Δοχείου Νερού: 1000ml
  • Πίεση Ατμού: 5.5bar
  • Παροχή Ατμού (Συνεχόμενη): 95gr/min
  • Αποσπώμενο Δοχείο Νερού
  • Αναπλήρωση ανά Πάσα Στιγμή
  • Βολή Ατμού (Boost): 130gr/min

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Ισχύς
2400 W
Δημοφιλής Σειρά
-
Χωρητικότητα Δοχείου Νερού
1000 ml
Παροχή Ατμού (Συνεχόμενη)
95 gr/min
Βολή Ατμού (Boost)
130 gr/min
Πίεση Ατμού
5,5 bar
Βάρος Συστήματος
4,5 kg
Βάρος Σίδερου
-

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Κεραμική Πλάκα
Ναι
Anti Drip
Όχι
Κλείδωμα Μεταφοράς
Όχι
Αυτόματη Απενεργοποίηση
Όχι
Αυτόματη Ρύθμιση Θερμοκρασίας
Όχι
Κάθετος Ατμός
Ναι
Αποσπώμενο Δοχείο Νερού
Ναι
Αναπλήρωση ανά Πάσα Στιγμή
Ναι
Καθαρισμός Αλάτων
Φίλτρο Anti-Calc
Γρήγορη Προθέρμανση
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (8)

Αξιολογήσεις

  1. 5 αστέρια
    0
  2. 3
  3. 1
  4. 1
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Βάρος
  • Ποσότητα ατμού
  • Ταχύτητα
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Καθαρισμός
  • Έχει πρόβλημα με τον ατμό του και το έχω πάει δύο με τρεις φορές για φτιάξιμο.Μετα από 3 χρονιά κουράστηκα και αφού ξαναχαλασε πήρα άλλο μοντέλο όχι το blue της ίδιας εταιρείας.Το μόνο θετικό ήταν ελαφρύ στο χέρι...κατά τα άλλα πολλές φορές με άφηνε στο σιδέρωμα λόγω προβλήματος ατμού.Τα προβλήματα τα έβγαλε μετά από 6 μήνες και παρόλο που μου το άλλαξε η εταιρεία και το άλλο ξανά τα ίδια. Κρίμα τα λεφτά της αγοράς.

    • Βάρος
    • Ταχύτητα
    • Ποσότητα ατμού
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καθαρισμός
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Με το που έληξε η εγγύηση, στα 2 χρόνια και 1 μήνα άρχισε να βγάζει ατμό χωρίς να πατάς το κουμπί. Το πήγα στον μάστορα και αφού το άνοιξε μου είπε ότι ήθελε καθαρισμό η βαλβίδα καθώς και κάποιο άλλο εξάρτημα αλλαγή καθώς είχε διαβρωθεί. 50 ευρώ όλα αυτά τα σχεδόν το 1/3 της τιμής του. Δεν αξίζει να δίνεις τόσα χρήματα για να αντέχει 2 χρόνια... Κατά τα άλλα μια χαρά σιδερωνει, όσο δουλεύε σωστά...

    • Ταχύτητα
    • Βάρος
    • Ποσότητα ατμού
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nantiasougia
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω πάνω από δύο χρόνια,αξίζει τα λεφτά του...μου το έριξε κάτω το παιδί μου και έσπασε αγόρασα ένα άλλο γμωστησ εταιρείας... κλαιω τα λεφτα μου...σήμερα ξαναπαραγγειλα το ίδιο...σας το προτεινόμενο δεν κου έχει βγάλει κανένα πρόβλημα

    • Ταχύτητα
    • Ποσότητα ατμού
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το εχω 10 μήνες και μπορώ να πω ότι είμαι πολύ ευχαριστημένη.
    Σιδερώνω περίπου 7 πλυντήρια την εβδομάδα και δεν μου εχει βγάλει κάποιο πρόβλημα. Φροντίζω πάντα όταν τελειώνω το σιδέρωμα, να μην αφήνω νερο ούτε στην εξωτερική ούτε στην εσωτερική δεξαμενή και το αφήνω και πέντε λεπτά στο ρεύμα ώστε να στεγνώσει η εσωτερική δεξαμενή.
    Έβαλα 4 αστεράκια γιατί θεωρώ ότι η δεξαμενή του είναι μικρή.

    • Ταχύτητα
    • Βάρος
    • Ποσότητα ατμού
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αγόρασα το συγκεκριμένο και έχω να πω ότι πριν καν κλείσει ένα χρόνο χρήσης άρχισε να βγάζει προβλήματα με αποτελέσμα κάθε τρείς και λίγο στο μάστορα ,η άποψη μου είναι ότι δεν αξίζει τα λεφτά του

    • Βάρος
    • Ποσότητα ατμού
    • Ταχύτητα
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το έχω 2 χρονια.... Το πηγαίνω για καθάρισμα κάθε μήνα σχεδόν.( 10 € το καθαρισμα).. μόλις επιστρέφει από καθάρισμα όλα καλά, αλλά μετά από σχεδόν 5 σιδερώματα, δεν βγάζει ατμο κ πρέπει να περιμένεις 2 λεπτά για να έχεις 20 δευτερόλεπτα σιδερωματος με ατμό.... Κ το πήρα γιατί ήθελα ένα καλό συστημα σιδερωματος.... Δυστυχώς κλαίω τα λεφτά μου και για την αγορά του αλλα κ για τα 10€ που δίνω κάθε φορά για να το καθαρίσουν!!!! Εννοείται ότι παρήγγειλα άλλο ατμοσιδερο κ ελπίζω πλέον σε γρήγορα κ καλύτερα σιδερώματα!!!!

    • Ταχύτητα
    • Βάρος
    • Ποσότητα ατμού
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Προβληματικό από τον πρώτο μήνα λειτουργίας...Η αντλία νερού είχε πρόβλημα εξαρχής, έκαναν δυο μήνες να στείλουν στον τεχνικό το ανταλλακτικό και μετά από δυο χρόνια με το που τελείωσε η εγγύηση ξανά το ίδιο... Με χαλαρή χρήση δεν το ευχαριστήθηκα καθόλου.

    • Ποσότητα ατμού
    • Ταχύτητα
    • Βάρος
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anastasioskoumatidis
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδιά ήθελα να κάνω μια μικρή επένδυση για να πάρω ένα καλό σίδερο ως εργένης και γι αυτό επέλεξα επώνυμη εταιρία. Το έχω 1 χρόνο το σίδερο και είμαι ικανοποιημένος σε γενικές γραμμές

    • Βάρος
    • Ποσότητα ατμού
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Έχει πρόβλημα με τον ατμό του και το έχω πάει δύο με τρεις φορές για φτιάξιμο.Μετα από 3 χρονιά κουράστηκα και αφού ξαναχαλασε πήρα άλλο μοντέλο όχι το blue της ίδιας εταιρείας.Το μόνο θετικό ήταν ελαφρύ στο χέρι...κατά τα άλλα πολλές φορές με άφηνε στο σιδέρωμα λόγω προβλήματος ατμού.Τα προβλήματα τα έβγαλε μετά από 6 μήνες και παρόλο που μου το άλλαξε η εταιρεία και το άλλο ξανά τα ίδια. Κρίμα τα λεφτά της αγοράς.

    0
  • Με το που έληξε η εγγύηση, στα 2 χρόνια και 1 μήνα άρχισε να βγάζει ατμό χωρίς να πατάς το κουμπί. Το πήγα στον μάστορα και αφού το άνοιξε μου είπε ότι ήθελε καθαρισμό η βαλβίδα καθώς και κάποιο άλλο εξάρτημα αλλαγή καθώς είχε διαβρωθεί. 50 ευρώ όλα αυτά τα σχεδόν το 1/3 της τιμής του. Δεν αξίζει να δίνεις τόσα χρήματα για να αντέχει 2 χρόνια... Κατά τα άλλα μια χαρά σιδερωνει, όσο δουλεύε σωστά...

    0
  • Το έχω πάνω από δύο χρόνια,αξίζει τα λεφτά του...μου το έριξε κάτω το παιδί μου και έσπασε αγόρασα ένα άλλο γμωστησ εταιρείας... κλαιω τα λεφτα μου...σήμερα ξαναπαραγγειλα το ίδιο...σας το προτεινόμενο δεν κου έχει βγάλει κανένα πρόβλημα

    0
  • Το εχω 10 μήνες και μπορώ να πω ότι είμαι πολύ ευχαριστημένη.
    Σιδερώνω περίπου 7 πλυντήρια την εβδομάδα και δεν μου εχει βγάλει κάποιο πρόβλημα. Φροντίζω πάντα όταν τελειώνω το σιδέρωμα, να μην αφήνω νερο ούτε στην εξωτερική ούτε στην εσωτερική δεξαμενή και το αφήνω και πέντε λεπτά στο ρεύμα ώστε να στεγνώσει η εσωτερική δεξαμενή.
    Έβαλα 4 αστεράκια γιατί θεωρώ ότι η δεξαμενή του είναι μικρή.

    0
  • Αγόρασα το συγκεκριμένο και έχω να πω ότι πριν καν κλείσει ένα χρόνο χρήσης άρχισε να βγάζει προβλήματα με αποτελέσμα κάθε τρείς και λίγο στο μάστορα ,η άποψη μου είναι ότι δεν αξίζει τα λεφτά του

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

1 χρήστης έχει το προϊόν και μπορεί να σε βοηθήσει

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Γενικά

Ισχύς
2400 W
Δημοφιλής Σειρά
-
Χωρητικότητα Δοχείου Νερού
1000 ml
Παροχή Ατμού (Συνεχόμενη)
95 gr/min
Βολή Ατμού (Boost)
130 gr/min
Πίεση Ατμού
5,5 bar
Βάρος Συστήματος
4,5 kg
Βάρος Σίδερου
-

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Κεραμική Πλάκα
Ναι
Anti Drip
Όχι
Κλείδωμα Μεταφοράς
Όχι
Αυτόματη Απενεργοποίηση
Όχι
Αυτόματη Ρύθμιση Θερμοκρασίας
Όχι
Κάθετος Ατμός
Ναι
Αποσπώμενο Δοχείο Νερού
Ναι
Αναπλήρωση ανά Πάσα Στιγμή
Ναι
Καθαρισμός Αλάτων
Φίλτρο Anti-Calc
Γρήγορη Προθέρμανση
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Περιγραφή

Το σύστημα σιδερώματος της εταιρείας Juro-Pro με συνεχόμενη παροχή ατμού 95 gr/min και δυνατότητα επιπλέον βολής ατμού με το πάτημα ενός κουμπιού, αφαιρεί ακόμα και τις πιο επίμονες τσακίσεις από όλα τα υφάσματα.
Διαθέτει φίλτρο anti-calc το οποίο εμποδίζει την εισχώρηση των αλάτων μέσα στα λειτουργικά μέρη του συστήματος.
Με την κεραμική του πλάκα γλιστρά απαλά επάνω στα υφάσματα και δεν χρειάζεται να ανησυχείτε ότι θα κολλήσουν τα ρούχα σας.
Κρατώντας κάθετα το σίδερο μπορείτε να σιδερώνετε εύκολα κουρτίνες και ρούχα πάνω σε κρεμάστρες.

  • Ισχύς: 2400W
  • Χωρητικότητα Δοχείου Νερού: 1000ml
  • Πίεση Ατμού: 5.5bar
  • Παροχή Ατμού (Συνεχόμενη): 95gr/min
  • Αποσπώμενο Δοχείο Νερού
  • Αναπλήρωση ανά Πάσα Στιγμή
  • Βολή Ατμού (Boost): 130gr/min

Κατασκευαστής

Αξιολογήσεις (8)

  1. 5 αστέρια
    0
  2. 3
  3. 1
  4. 1
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Βάρος
  • Ποσότητα ατμού
  • Ταχύτητα
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Καθαρισμός
  • Έχει πρόβλημα με τον ατμό του και το έχω πάει δύο με τρεις φορές για φτιάξιμο.Μετα από 3 χρονιά κουράστηκα και αφού ξαναχαλασε πήρα άλλο μοντέλο όχι το blue της ίδιας εταιρείας.Το μόνο θετικό ήταν ελαφρύ στο χέρι...κατά τα άλλα πολλές φορές με άφηνε στο σιδέρωμα λόγω προβλήματος ατμού.Τα προβλήματα τα έβγαλε μετά από 6 μήνες και παρόλο που μου το άλλαξε η εταιρεία και το άλλο ξανά τα ίδια. Κρίμα τα λεφτά της αγοράς.

    • Βάρος
    • Ταχύτητα
    • Ποσότητα ατμού
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καθαρισμός
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Με το που έληξε η εγγύηση, στα 2 χρόνια και 1 μήνα άρχισε να βγάζει ατμό χωρίς να πατάς το κουμπί. Το πήγα στον μάστορα και αφού το άνοιξε μου είπε ότι ήθελε καθαρισμό η βαλβίδα καθώς και κάποιο άλλο εξάρτημα αλλαγή καθώς είχε διαβρωθεί. 50 ευρώ όλα αυτά τα σχεδόν το 1/3 της τιμής του. Δεν αξίζει να δίνεις τόσα χρήματα για να αντέχει 2 χρόνια... Κατά τα άλλα μια χαρά σιδερωνει, όσο δουλεύε σωστά...

    • Ταχύτητα
    • Βάρος
    • Ποσότητα ατμού
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nantiasougia
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω πάνω από δύο χρόνια,αξίζει τα λεφτά του...μου το έριξε κάτω το παιδί μου και έσπασε αγόρασα ένα άλλο γμωστησ εταιρείας... κλαιω τα λεφτα μου...σήμερα ξαναπαραγγειλα το ίδιο...σας το προτεινόμενο δεν κου έχει βγάλει κανένα πρόβλημα

    • Ταχύτητα
    • Ποσότητα ατμού
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το εχω 10 μήνες και μπορώ να πω ότι είμαι πολύ ευχαριστημένη.
    Σιδερώνω περίπου 7 πλυντήρια την εβδομάδα και δεν μου εχει βγάλει κάποιο πρόβλημα. Φροντίζω πάντα όταν τελειώνω το σιδέρωμα, να μην αφήνω νερο ούτε στην εξωτερική ούτε στην εσωτερική δεξαμενή και το αφήνω και πέντε λεπτά στο ρεύμα ώστε να στεγνώσει η εσωτερική δεξαμενή.
    Έβαλα 4 αστεράκια γιατί θεωρώ ότι η δεξαμενή του είναι μικρή.

    • Ταχύτητα
    • Βάρος
    • Ποσότητα ατμού
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αγόρασα το συγκεκριμένο και έχω να πω ότι πριν καν κλείσει ένα χρόνο χρήσης άρχισε να βγάζει προβλήματα με αποτελέσμα κάθε τρείς και λίγο στο μάστορα ,η άποψη μου είναι ότι δεν αξίζει τα λεφτά του

    • Βάρος
    • Ποσότητα ατμού
    • Ταχύτητα
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το έχω 2 χρονια.... Το πηγαίνω για καθάρισμα κάθε μήνα σχεδόν.( 10 € το καθαρισμα).. μόλις επιστρέφει από καθάρισμα όλα καλά, αλλά μετά από σχεδόν 5 σιδερώματα, δεν βγάζει ατμο κ πρέπει να περιμένεις 2 λεπτά για να έχεις 20 δευτερόλεπτα σιδερωματος με ατμό.... Κ το πήρα γιατί ήθελα ένα καλό συστημα σιδερωματος.... Δυστυχώς κλαίω τα λεφτά μου και για την αγορά του αλλα κ για τα 10€ που δίνω κάθε φορά για να το καθαρίσουν!!!! Εννοείται ότι παρήγγειλα άλλο ατμοσιδερο κ ελπίζω πλέον σε γρήγορα κ καλύτερα σιδερώματα!!!!

    • Ταχύτητα
    • Βάρος
    • Ποσότητα ατμού
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Προβληματικό από τον πρώτο μήνα λειτουργίας...Η αντλία νερού είχε πρόβλημα εξαρχής, έκαναν δυο μήνες να στείλουν στον τεχνικό το ανταλλακτικό και μετά από δυο χρόνια με το που τελείωσε η εγγύηση ξανά το ίδιο... Με χαλαρή χρήση δεν το ευχαριστήθηκα καθόλου.

    • Ποσότητα ατμού
    • Ταχύτητα
    • Βάρος
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anastasioskoumatidis
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδιά ήθελα να κάνω μια μικρή επένδυση για να πάρω ένα καλό σίδερο ως εργένης και γι αυτό επέλεξα επώνυμη εταιρία. Το έχω 1 χρόνο το σίδερο και είμαι ικανοποιημένος σε γενικές γραμμές

    • Βάρος
    • Ποσότητα ατμού
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Έχει πρόβλημα με τον ατμό του και το έχω πάει δύο με τρεις φορές για φτιάξιμο.Μετα από 3 χρονιά κουράστηκα και αφού ξαναχαλασε πήρα άλλο μοντέλο όχι το blue της ίδιας εταιρείας.Το μόνο θετικό ήταν ελαφρύ στο χέρι...κατά τα άλλα πολλές φορές με άφηνε στο σιδέρωμα λόγω προβλήματος ατμού.Τα προβλήματα τα έβγαλε μετά από 6 μήνες και παρόλο που μου το άλλαξε η εταιρεία και το άλλο ξανά τα ίδια. Κρίμα τα λεφτά της αγοράς.

    0
  • Με το που έληξε η εγγύηση, στα 2 χρόνια και 1 μήνα άρχισε να βγάζει ατμό χωρίς να πατάς το κουμπί. Το πήγα στον μάστορα και αφού το άνοιξε μου είπε ότι ήθελε καθαρισμό η βαλβίδα καθώς και κάποιο άλλο εξάρτημα αλλαγή καθώς είχε διαβρωθεί. 50 ευρώ όλα αυτά τα σχεδόν το 1/3 της τιμής του. Δεν αξίζει να δίνεις τόσα χρήματα για να αντέχει 2 χρόνια... Κατά τα άλλα μια χαρά σιδερωνει, όσο δουλεύε σωστά...

    0
  • Το έχω πάνω από δύο χρόνια,αξίζει τα λεφτά του...μου το έριξε κάτω το παιδί μου και έσπασε αγόρασα ένα άλλο γμωστησ εταιρείας... κλαιω τα λεφτα μου...σήμερα ξαναπαραγγειλα το ίδιο...σας το προτεινόμενο δεν κου έχει βγάλει κανένα πρόβλημα

    0
  • Το εχω 10 μήνες και μπορώ να πω ότι είμαι πολύ ευχαριστημένη.
    Σιδερώνω περίπου 7 πλυντήρια την εβδομάδα και δεν μου εχει βγάλει κάποιο πρόβλημα. Φροντίζω πάντα όταν τελειώνω το σιδέρωμα, να μην αφήνω νερο ούτε στην εξωτερική ούτε στην εσωτερική δεξαμενή και το αφήνω και πέντε λεπτά στο ρεύμα ώστε να στεγνώσει η εσωτερική δεξαμενή.
    Έβαλα 4 αστεράκια γιατί θεωρώ ότι η δεξαμενή του είναι μικρή.

    0
  • Αγόρασα το συγκεκριμένο και έχω να πω ότι πριν καν κλείσει ένα χρόνο χρήσης άρχισε να βγάζει προβλήματα με αποτελέσμα κάθε τρείς και λίγο στο μάστορα ,η άποψη μου είναι ότι δεν αξίζει τα λεφτά του

    0
  • Δες τα όλα