Μπλέντερ

Izzy 222360 Μπλέντερ με Γυάλινη Κανάτα 1.5lt 600W Inox

  • Ισχύς 600W
  • Γυάλινη κανάτα 1,5 lt
  • Ανοξείδωτο μαχαίρι 6 λεπίδων
  • Σώμα από ανοξείδωτο ατσάλι
  • Κατάλληλο για θρυμματισμό πάγου
  • 2 ταχύτητες
  • Λειτουργία διακεκομμένης κίνησης "Pulse"
  • Ισχύς 600W
  • Γυάλινη κανάτα 1,5 lt
  • Ανοξείδωτο μαχαίρι 6 λεπίδων
  • Σώμα από ανοξείδωτο ατσάλι
  • Κατάλληλο για θρυμματισμό πάγου
  • 2 ταχύτητες
  • Λειτουργία διακεκομμένης κίνησης "Pulse"

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί είναι εύκολο στη χρήση του.

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί είναι εύκολο στη χρήση του.

To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Περιγραφή

Περιγραφή

  • Ισχύς 600W
  • Γυάλινη κανάτα 1,5 lt
  • Ανοξείδωτο μαχαίρι 6 λεπίδων
  • Σώμα από ανοξείδωτο ατσάλι
  • Κατάλληλο για θρυμματισμό πάγου
  • 2 ταχύτητες
  • Λειτουργία διακεκομμένης κίνησης "Pulse"

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί είναι εύκολο στη χρήση του.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Βασικά Στοιχεία

Τύπος
-
Υλικό Κανάτας
-
Χωρητικότητα
-
Ισχύς
600 W
Τάση Μπαταρίας
-
Χρώμα
Inox

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Smoothie Maker
Όχι
BPA Free
-
Αποσπώμενα Μέρη
-
Θρυμματισμός Πάγου
Ναι
Pulse
-
Ειδικά Χαρακτηριστικά
-

Διαστάσεις

Ύψος
-
Πλάτος
-
Βάθος
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (29)

Αξιολογήσεις

  1. 13
  2. 5
  3. 6
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 5
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Μέγεθος κανάτας
  • Ποιότητα κανάτας
  • Ευκολία χρήσης
  • Ισχύς
  • Καθαρισμός
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Θορυβώδες
  • Βάρος
  • Xrisoula_likaki
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αγόρασα το ίδιο μπλέντερ για δεύτερη φορά,γιατί μου έσπασε η κανάτα .Έψαξα να αγοράσω νέα κανάτα αλλά με ενημέρωσαν όταν επικοινώνησα με την εταιρία που την διανέμει ότι έχει σταματήσει να πωλείται 2 χρόνια τώρα κ γι αυτό το λόγο δεν υπάρχουν διαθέσιμα ανταλλακτικά. Εγώ με τη σειρά μου τους είπα να ρίξουν μια ματιά στο ίντερνετ για να δουν ότι πωλείται ακόμα σε αρκετά καταστήματα ακόμα,φυσικά δεν είχαν να μου απαντήσουν τίποτα!Έχω χρησιμοποιήσει το μπλέντερ περίπου 10-15 φόρες το πολύ,εάν εξαιρέσεις ότι το κουμπί έφευγε από τη θέση του κ έπεφτε κάτω,το κόλλησα με κόλα κ ησύχασα,κατά τα άλλα κάνει καλή δουλειά κ αρκετό θόρυβο βέβαια,αλλά νομίζω ότι όλα κάνουν. όποιος το αγοράσει απλά να ξέρει ότι δεν υπάρχουν ανταλλακτικά,εάν χαλάσει ή σπάσει η κανάτα !Εγώ την αγόρασα πάλι για αυτό το λόγο,επειδή έσπασε κ κανάτα κ σκέφτηκα να πάρω το ίδιο, για να έχω το παλιό για ανταλλακτικά!Καθώς δεν είναι κ εύκολο να βρεις μπλέντερ με γυάλινη κανάτα.

    • Ισχύς
    • Μέγεθος κανάτας
    • Ευκολία χρήσης
    • Ποιότητα κανάτας
    • Βάρος
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ψευτομηχάνημα...
    Πλαστικούρα και θορυβώδες !
    Μετά από (ΠΟΛΥ ΜΕΤΡΙΑ) χρήση, έσπασε η βάση της κανάτας και ξεκόλλησε ο διακόπτης !
    Αν αντέχετε, δώστε κάτι παραπάνω και πάρτε άλλη μάρκα !
    Izzy ΤΕΛΟΣ !

    • Μέγεθος κανάτας
    • Ποιότητα κανάτας
    • Ισχύς
    • Καθαρισμός
    • Δύσκολη χρήση
    • Βάρος
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George Kordas
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θετικά:
    Πολύ καλή και δυνατή συσκευή και πολύ καλή κανάτα.

    Αρνητικά:
    Αρκετό θόρυβο, και όντως ένα πολύ σημαντικό θέμα είναι αυτό με το μοτέρ που τρώει τα δοντάκια μετά από πολύ λίγη χρήση. Και μετά από πολλή αναζήτηση μου είπαν ότι πλέον δεν κυκλοφορούν τη συσκευή και έτσι δεν υπάρχουν ανταλλακτικά και θα πρέπει να αγοράσω καινούργια συσκευή.

    Δεν αξίζει να την αγοράσεις πλέον από τη στιγμή που θα χρειαστεί σε 4 μήνες ανταλλακτικό και δεν θα μπορείς να προμηθευτείς.

    • Ισχύς
    • Μέγεθος κανάτας
    • Ευκολία χρήσης
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κανάτας
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • angelikiligounaki
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η χειρότερη αγορά που έχω κάνει. Πάνω στους 3 μήνες φαγώθηκε το γρανάζι κάτω από την κανάτα. Πήρα ανταλλακτικο και σε 2 χρήσεις είχε πάλι το ίδιο πρόβλημα.

    • Μέγεθος κανάτας
    • Ευκολία χρήσης
    • Ποιότητα κανάτας
    • Βάρος
    • Μετριος Θόρυβος
    • Ισχύς
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sanidimi
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από 7 μήνες μέτρια χρήση έλιωσαν τα δύο γρανάζια (αυτό που είναι κάτω από την κανάτα και αυτό που βγαίνει από το μοτέρ). Η εταιρεία λέει ότι δεν καλύπτονται από την εγγύηση. 10 ευρώ η αντικατάσταση. Κάθε 7 μήνες θα χρειαστεί να δίνουμε 10 ευρώ; Θα δούμε

    • Ισχύς
    • Μέγεθος κανάτας
    • Ευκολία χρήσης
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κανάτας
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μου εβγαλε και μενα το ιδιο προβλημα στα γραναζια μετα απο 4-5 μηνες χρηση. Ειναι ελαττωματικο προιον αλλα η εταιρια μου εδωσε καινουρια συσκευη αλλου μοντελου.

    • Ισχύς
    • Μέγεθος κανάτας
    • Ευκολία χρήσης
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κανάτας
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tecnofreak20
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό μπλέντερ το συνιστώ για χυμούς, σοκολάτες και smoothies.Πολυ δυνατό και με μεγάλη γυάλινη κανάτα.Στα αρνητικά η δύσκολη συναρμολόγηση γιατί έστω και λίγο κάτι να μην συνδεθεί απόλυτα σωστά την επόμενη φορά χρήσης θα έχει διαρροή.Θα μπορούσε να κουμπωναν ευκολότερα τα κάτω εξαρτήματα στα μαχαίρια.Τελος για μένα που το χρησιμοποιω πολύ πρωινές ώρες ο θόρυβος είναι πολύ έντονος, ξυπνάει τα αδέρφια μου. Θα πω όμως ότι είναι value for money, γιατί μην ξεχνάμε την τιμή που το αγοράζουμε

    • Ισχύς
    • Μέγεθος κανάτας
    • Ευκολία χρήσης
    • Ποιότητα κανάτας
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καθαρισμός
    • Βάρος
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • johngef9
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω 6 μήνες και χάλασε το πλαστικό "γρανάζι" κάτω από την κανάτα που κουμπώνει στο μοτερ.
    Ευτυχώς μου το αντικατέστησαν!

    • Μέγεθος κανάτας
    • Ευκολία χρήσης
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κανάτας
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ισχύς
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tinadubz
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μεσα στον πρωτο χρονο που το ειχα εσπασε το πλαστικο κατω απ την κανατα που κραταει τις λεπιδες. Απο τοτε οτι βαλω να κανω σταζει εξω απ το μπλεντερ και δεν μπορω να το χρησιμοποιήσω.

    • Ισχύς
    • Μέγεθος κανάτας
    • Ευκολία χρήσης
    • Ποιότητα κανάτας
    • Βάρος
    • Καθαρισμός
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Efthymios_Kasidakis
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    τέλεια. σαρώνει. καθαριζεται πανευκολα. βγάζει μια μυρωδιά καμμένου πηνίου μετά τα 20" στα 40" λέει πρέπει να το σταματάς το πολύ.

    • Ισχύς
    • Μέγεθος κανάτας
    • Ευκολία χρήσης
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κανάτας
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Μετριος Θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panagiota_memou
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το blender αυτό αγοράστηκε για την πολτοποίηση βρεφικής τροφής. Κατ' αρχάς η κανάτα του είναι γυάλινη και από όλα τα blender που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά, το συγκεκριμένο είναι αυτό με τα λιγότερα πλαστικά μέρη, πράγμα που το έφερε πρώτο στις προτιμήσεις μας. Παρόλα αυτά, δεν πολτοποιεί 100% την τροφή, αλλά αντίθετα, μένουν κομματάκια. Ειδικά εάν δεν μπει επαρκής ποσότητα υγρού η τροφή παραμένει στα τοιχώματα χωρίς να αναδεύεται. Όταν όμως μπαίνει η κατάλληλη ποσότητα, τότε το φαγητό βγαίνει σχεδόν νερουλό. Δεν θα το συνιστούσα για παρασκευή βρεφικής φρουτόκρεμας παρά μόνο για πολτοποίηση ζεστών (έως 70 βαθμούς κελσίου). Στους χυμούς και στον θρυμματισμό πάγου είναι καλό. Συνοπτικά είναι ένα αρκετά μέτριο blender. Εάν κάποιος το θέλει για χυμούς τότε ναι, είναι ικανοποιητικό για την τιμή του.

    • Μέγεθος κανάτας
    • Ευκολία χρήσης
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κανάτας
    • Ισχύς
    • Βάρος
    • Μετριος Θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Liza_G_
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απο τα λιγα με γυαλινη κανατα.. Καθαριζεται σουπερ ευκολα. Αλεθει τα παντα στο κρυο - με ζεστα δεν ασχολουμαι- σπαει και παγακια με pulse.. ειμαι πολυ ευχαριστημενη

    • Ισχύς
    • Μέγεθος κανάτας
    • Ευκολία χρήσης
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κανάτας
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Μετριος Θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stergios.tsarouchas
    1
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αναγράφεται στο φυλλάδιο οδηγιών ότι μετά από 40 δευτερόλεπτα χρήσης προτείνεται η διακοπή της χρήσης του για κάποια ώρα γιατί αλλιώς θα ζεσταθεί το μοτοράκι και θα αρχίσουν να ζεσταίνονται τα πλαστικά που υπάρχουν ανάμεσα στις λεπίδες και το μοτοράκι. Αυτός ο χρόνος κατέληξε να είναι 5-20 δευτερόλεπτα και ένα διάστημα (λεπτών) στο οποίο οι λεπίδες απλα δεν περιστρέφονται και αρχίσει και βγάζει καπνούς. Επιπλέον η λειτουργία pulse σταμάτησε να λειτουργεί στις δυο φορές χρήσης και ο διακόπτης μπαίνει και βγαίνει τόσο εύκολα που μπορεί να βγει και κατά τη διάρκεια της ενεργοποίησης του blender. Το blender το έχω σχεδόν δυο εβδομάδες.

    • Μέγεθος κανάτας
    • Ευκολία χρήσης
    • Βάρος
    • Καθαρισμός
    • Ισχύς
    • Θορυβώδες
    • Ποιότητα κανάτας
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Έχει τρεις ταχύτητες η μια είναι το pulse ... θα μπορούσε να έχει κ μια ταχύτητα για θρυμματισμό πάγου όπως προηγούμενα μοντέλα της Izzy ... με τα λεφτά αυτά πάντως μην έχουμε κ πολλές απαιτήσεις .!

    • Ισχύς
    • Μέγεθος κανάτας
    • Ποιότητα κανάτας
    • Μέτριας δυσκολίας χρήση
    • Βάρος
    • Μετριος Θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καθαρισμός
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alekoulis
    1
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ποτέ ξανά Izzy. Φαίνονται καλά στα χαρτιά, αλλά η ποιότητα είναι τραγική. Χάλασε στο τρίμηνο με ελαφριά χρήση, και από τα λεγόμενα του κυρίου στο σέρβις κατάλαβα ότι είναι συχνό φαινόμενο. Το μόνο καλό είναι ότι δόθηκε άμεσα πιστωτικό για αλλαγή.
    Το καπάκι δεν ταιριάζει καλά στην κανάτα και είναι κακής ποιότητας, ο πάτος δεν βγαίνει για να καθαριστεί η κανάτα, το κουμπί είναι φτηνιάρικο... Αν έχεις απαιτήσεις από ένα blender, μην πάρεις αυτό.

    • Ποιότητα κανάτας
    • Ισχύς
    • Μέγεθος κανάτας
    • Μέτριας δυσκολίας χρήση
    • Βάρος
    • Μετριος Θόρυβος
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • XMspeed80021
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Είναι πολύ ωραίο και δυνατό!!!
    Θρυματίζει πάγο ικανοποιητικά,ροφήματα κάνει ωραιότατα όπως επίσης κάνει και πολύ ωραία κρύα σοκολάτα.
    Βάζεις 2 κουτάλια σούπας σοκολάτα, μία κούπα γάλα,παγάκια και την κάνει
    καλύτερη από τις καφετέριες και είναι Ά'Εθνικής!!!!
    Χρήση 3-4 ημέρες την εβδομάδα και μέχρι 18-24 λεπτά λειτουργίας.
    Πολύ ευχαριστημένος 7 μήνες που το έχω.

    • Ισχύς
    • Μέγεθος κανάτας
    • Ευκολία χρήσης
    • Βάρος
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κανάτας
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μετριος Θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tsakalidise
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ένα τέλειο προϊόν που αξίζει τά χρήματα του αθόρυβα στιβαρό όλα τα καλά σε ένα είναι κατάλληλο για μαγαζί που έχει μπάρ γιατί έχει ωραίο φως στο κουμπί και δεν κάνει πολύ θόρυβοι . Το ότι δεν είναι ελαφρύ δεν είναι κακό ίσα ίσα κάθεται καλά στον πάγκο.

    • Ισχύς
    • Μέγεθος κανάτας
    • Ευκολία χρήσης
    • Καθαρισμός
    • Σχετικά αθόρυβο
    • Ποιότητα κανάτας
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • zecro48
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πραγματικα παρα πολυ καλο εργαλειο για να φτιαχνεις καθημερινα smoothie στο σπιτι οποιουδηποτε ειδους αλλα βασικα κανω αυτη τη κριτικη μονο και μονο επειδη επεσε απο τη κουζινα η κανατα πανω στο πλακακι και δεν εσπασε!!

    • Ισχύς
    • Μέγεθος κανάτας
    • Ευκολία χρήσης
    • Ποιότητα κανάτας
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Καθαρισμός
    • Μετριος Θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pavlidou_Sofia
    5
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν και το έχω λίγο καιρό είμαι πολυ ευχαριστημένη.Αλέθει τα πάντα σε λίγο χρόνο χωρίς να αφήνει ενοχλητικά κομάτια.Στα αρνητικά θα βάλω το καπάκι της κανάτας το οποίο μπαίνει και βγαίνει δύσκολα.Για την τιμή του το συνιστώ.

    • Ισχύς
    • Μέγεθος κανάτας
    • Ευκολία χρήσης
    • Καθαρισμός
    • Σχετικά αθόρυβο
    • Ποιότητα κανάτας
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Silrilma
    5
    25 στους 31 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω λιώσει στους χυμούς! Αγόρασα και χοντρά καλαμάκια! Ούτε καφετέρια να είχα!
    Να μην πω για τα υπερ-γευστικά και δροσιστικά milkshakes!
    Και για τους κρυωμένους, ωραιότατες σουπίτσες βελουτέ!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάνει αυτό ακριβώς που λέει και πολύ καλά μάλιστα.

    • Ισχύς
    • Μέγεθος κανάτας
    • Ευκολία χρήσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κανάτας
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Ισχύς
    • Μέγεθος κανάτας
    • Ευκολία χρήσης
    • Καθαρισμός
    • Σχετικά αθόρυβο
    • Ποιότητα κανάτας
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Μέγεθος κανάτας
    • Ευκολία χρήσης
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κανάτας
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Μετριος Θόρυβος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Μέγεθος κανάτας
    • Ευκολία χρήσης
    • Σχετικά αθόρυβο
    • Ποιότητα κανάτας
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Καθαρισμός
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Μέγεθος κανάτας
    • Ευκολία χρήσης
    • Βάρος
    • Καθαρισμός
    • Σχετικά αθόρυβο
    • Ποιότητα κανάτας
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ισχύς
    • Μέγεθος κανάτας
    • Ευκολία χρήσης
    • Βάρος
    • Καθαρισμός
    • Σχετικά αθόρυβο
    • Ποιότητα κανάτας
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ισχύς
    • Μέγεθος κανάτας
    • Ευκολία χρήσης
    • Βάρος
    • Καθαρισμός
    • Σχετικά αθόρυβο
    • Ποιότητα κανάτας
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ισχύς
    • Μέγεθος κανάτας
    • Ευκολία χρήσης
    • Βάρος
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κανάτας
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μετριος Θόρυβος
    • Ισχύς
    • Μέγεθος κανάτας
    • Ευκολία χρήσης
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κανάτας
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Μετριος Θόρυβος
  • Αγόρασα το ίδιο μπλέντερ για δεύτερη φορά,γιατί μου έσπασε η κανάτα .Έψαξα να αγοράσω νέα κανάτα αλλά με ενημέρωσαν όταν επικοινώνησα με την εταιρία που την διανέμει ότι έχει σταματήσει να πωλείται 2 χρόνια τώρα κ γι αυτό το λόγο δεν υπάρχουν διαθέσιμα ανταλλακτικά. Εγώ με τη σειρά μου τους είπα να ρίξουν μια ματιά στο ίντερνετ για να δουν ότι πωλείται ακόμα σε αρκετά καταστήματα ακόμα,φυσικά δεν είχαν να μου απαντήσουν τίποτα!Έχω χρησιμοποιήσει το μπλέντερ περίπου 10-15 φόρες το πολύ,εάν εξαιρέσεις ότι το κουμπί έφευγε από τη θέση του κ έπεφτε κάτω,το κόλλησα με κόλα κ ησύχασα,κατά τα άλλα κάνει καλή δουλειά κ αρκετό θόρυβο βέβαια,αλλά νομίζω ότι όλα κάνουν. όποιος το αγοράσει απλά να ξέρει ότι δεν υπάρχουν ανταλλακτικά,εάν χαλάσει ή σπάσει η κανάτα !Εγώ την αγόρασα πάλι για αυτό το λόγο,επειδή έσπασε κ κανάτα κ σκέφτηκα να πάρω το ίδιο, για να έχω το παλιό για ανταλλακτικά!Καθώς δεν είναι κ εύκολο να βρεις μπλέντερ με γυάλινη κανάτα.

    1
  • Ψευτομηχάνημα...
    Πλαστικούρα και θορυβώδες !
    Μετά από (ΠΟΛΥ ΜΕΤΡΙΑ) χρήση, έσπασε η βάση της κανάτας και ξεκόλλησε ο διακόπτης !
    Αν αντέχετε, δώστε κάτι παραπάνω και πάρτε άλλη μάρκα !
    Izzy ΤΕΛΟΣ !

    0
  • Θετικά:
    Πολύ καλή και δυνατή συσκευή και πολύ καλή κανάτα.

    Αρνητικά:
    Αρκετό θόρυβο, και όντως ένα πολύ σημαντικό θέμα είναι αυτό με το μοτέρ που τρώει τα δοντάκια μετά από πολύ λίγη χρήση. Και μετά από πολλή αναζήτηση μου είπαν ότι πλέον δεν κυκλοφορούν τη συσκευή και έτσι δεν υπάρχουν ανταλλακτικά και θα πρέπει να αγοράσω καινούργια συσκευή.

    Δεν αξίζει να την αγοράσεις πλέον από τη στιγμή που θα χρειαστεί σε 4 μήνες ανταλλακτικό και δεν θα μπορείς να προμηθευτείς.

    2
  • Η χειρότερη αγορά που έχω κάνει. Πάνω στους 3 μήνες φαγώθηκε το γρανάζι κάτω από την κανάτα. Πήρα ανταλλακτικο και σε 2 χρήσεις είχε πάλι το ίδιο πρόβλημα.

    3
  • Μετά από 7 μήνες μέτρια χρήση έλιωσαν τα δύο γρανάζια (αυτό που είναι κάτω από την κανάτα και αυτό που βγαίνει από το μοτέρ). Η εταιρεία λέει ότι δεν καλύπτονται από την εγγύηση. 10 ευρώ η αντικατάσταση. Κάθε 7 μήνες θα χρειαστεί να δίνουμε 10 ευρώ; Θα δούμε

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (2)

Ερωτήσεις

31 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Liza_G_

Απλα την σηκωνεις.. Καμια προσπαθεια ή δυναμη δεν χρειαζεται

PANAGIOTA_ARGYRIOU

Μετά τη λήξη της εγγύησης , υποστηρίζεται από service; Υπάρχουν δηλαδή ανταλλακτικά ώστε να επισκευάζεται κάτι που έχει χαλάσει; λ.χ. η αντίσταση ή μπορείς να βρεις την κανάτα;

Xrisoula_likaki

Δεν υπάρχουν ανταλλακτικά!Μου έσπασε η κανάτα,έψαξα παντού ,τελικά μίλησα με την αντιπροσωπία κ μου είπε ότι έχει καταργηθεί το μοντέλο κ δεν υπάρχουν ανταλλακτικά!

Δες όλες τις ερωτήσεις (2)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

  • Ισχύς 600W
  • Γυάλινη κανάτα 1,5 lt
  • Ανοξείδωτο μαχαίρι 6 λεπίδων
  • Σώμα από ανοξείδωτο ατσάλι
  • Κατάλληλο για θρυμματισμό πάγου
  • 2 ταχύτητες
  • Λειτουργία διακεκομμένης κίνησης "Pulse"

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί είναι εύκολο στη χρήση του.

Κατασκευαστής

Βασικά Στοιχεία

Τύπος
-
Υλικό Κανάτας
-
Χωρητικότητα
-
Ισχύς
600 W
Τάση Μπαταρίας
-
Χρώμα
Inox

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Smoothie Maker
Όχι
BPA Free
-
Αποσπώμενα Μέρη
-
Θρυμματισμός Πάγου
Ναι
Pulse
-
Ειδικά Χαρακτηριστικά
-

Διαστάσεις

Ύψος
-
Πλάτος
-
Βάθος
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (29)

  1. 13
  2. 5
  3. 6
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 5
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Μέγεθος κανάτας
  • Ποιότητα κανάτας
  • Ευκολία χρήσης
  • Ισχύς
  • Καθαρισμός
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Θορυβώδες
  • Βάρος
  • Xrisoula_likaki
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αγόρασα το ίδιο μπλέντερ για δεύτερη φορά,γιατί μου έσπασε η κανάτα .Έψαξα να αγοράσω νέα κανάτα αλλά με ενημέρωσαν όταν επικοινώνησα με την εταιρία που την διανέμει ότι έχει σταματήσει να πωλείται 2 χρόνια τώρα κ γι αυτό το λόγο δεν υπάρχουν διαθέσιμα ανταλλακτικά. Εγώ με τη σειρά μου τους είπα να ρίξουν μια ματιά στο ίντερνετ για να δουν ότι πωλείται ακόμα σε αρκετά καταστήματα ακόμα,φυσικά δεν είχαν να μου απαντήσουν τίποτα!Έχω χρησιμοποιήσει το μπλέντερ περίπου 10-15 φόρες το πολύ,εάν εξαιρέσεις ότι το κουμπί έφευγε από τη θέση του κ έπεφτε κάτω,το κόλλησα με κόλα κ ησύχασα,κατά τα άλλα κάνει καλή δουλειά κ αρκετό θόρυβο βέβαια,αλλά νομίζω ότι όλα κάνουν. όποιος το αγοράσει απλά να ξέρει ότι δεν υπάρχουν ανταλλακτικά,εάν χαλάσει ή σπάσει η κανάτα !Εγώ την αγόρασα πάλι για αυτό το λόγο,επειδή έσπασε κ κανάτα κ σκέφτηκα να πάρω το ίδιο, για να έχω το παλιό για ανταλλακτικά!Καθώς δεν είναι κ εύκολο να βρεις μπλέντερ με γυάλινη κανάτα.

    • Ισχύς
    • Μέγεθος κανάτας
    • Ευκολία χρήσης
    • Ποιότητα κανάτας
    • Βάρος
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ψευτομηχάνημα...
    Πλαστικούρα και θορυβώδες !
    Μετά από (ΠΟΛΥ ΜΕΤΡΙΑ) χρήση, έσπασε η βάση της κανάτας και ξεκόλλησε ο διακόπτης !
    Αν αντέχετε, δώστε κάτι παραπάνω και πάρτε άλλη μάρκα !
    Izzy ΤΕΛΟΣ !

    • Μέγεθος κανάτας
    • Ποιότητα κανάτας
    • Ισχύς
    • Καθαρισμός
    • Δύσκολη χρήση
    • Βάρος
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George Kordas
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θετικά:
    Πολύ καλή και δυνατή συσκευή και πολύ καλή κανάτα.

    Αρνητικά:
    Αρκετό θόρυβο, και όντως ένα πολύ σημαντικό θέμα είναι αυτό με το μοτέρ που τρώει τα δοντάκια μετά από πολύ λίγη χρήση. Και μετά από πολλή αναζήτηση μου είπαν ότι πλέον δεν κυκλοφορούν τη συσκευή και έτσι δεν υπάρχουν ανταλλακτικά και θα πρέπει να αγοράσω καινούργια συσκευή.

    Δεν αξίζει να την αγοράσεις πλέον από τη στιγμή που θα χρειαστεί σε 4 μήνες ανταλλακτικό και δεν θα μπορείς να προμηθευτείς.

    • Ισχύς
    • Μέγεθος κανάτας
    • Ευκολία χρήσης
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κανάτας
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • angelikiligounaki
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η χειρότερη αγορά που έχω κάνει. Πάνω στους 3 μήνες φαγώθηκε το γρανάζι κάτω από την κανάτα. Πήρα ανταλλακτικο και σε 2 χρήσεις είχε πάλι το ίδιο πρόβλημα.

    • Μέγεθος κανάτας
    • Ευκολία χρήσης
    • Ποιότητα κανάτας
    • Βάρος
    • Μετριος Θόρυβος
    • Ισχύς
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sanidimi
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από 7 μήνες μέτρια χρήση έλιωσαν τα δύο γρανάζια (αυτό που είναι κάτω από την κανάτα και αυτό που βγαίνει από το μοτέρ). Η εταιρεία λέει ότι δεν καλύπτονται από την εγγύηση. 10 ευρώ η αντικατάσταση. Κάθε 7 μήνες θα χρειαστεί να δίνουμε 10 ευρώ; Θα δούμε

    • Ισχύς
    • Μέγεθος κανάτας
    • Ευκολία χρήσης
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κανάτας
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μου εβγαλε και μενα το ιδιο προβλημα στα γραναζια μετα απο 4-5 μηνες χρηση. Ειναι ελαττωματικο προιον αλλα η εταιρια μου εδωσε καινουρια συσκευη αλλου μοντελου.

    • Ισχύς
    • Μέγεθος κανάτας
    • Ευκολία χρήσης
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κανάτας
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tecnofreak20
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό μπλέντερ το συνιστώ για χυμούς, σοκολάτες και smoothies.Πολυ δυνατό και με μεγάλη γυάλινη κανάτα.Στα αρνητικά η δύσκολη συναρμολόγηση γιατί έστω και λίγο κάτι να μην συνδεθεί απόλυτα σωστά την επόμενη φορά χρήσης θα έχει διαρροή.Θα μπορούσε να κουμπωναν ευκολότερα τα κάτω εξαρτήματα στα μαχαίρια.Τελος για μένα που το χρησιμοποιω πολύ πρωινές ώρες ο θόρυβος είναι πολύ έντονος, ξυπνάει τα αδέρφια μου. Θα πω όμως ότι είναι value for money, γιατί μην ξεχνάμε την τιμή που το αγοράζουμε

    • Ισχύς
    • Μέγεθος κανάτας
    • Ευκολία χρήσης
    • Ποιότητα κανάτας
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καθαρισμός
    • Βάρος
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • johngef9
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω 6 μήνες και χάλασε το πλαστικό "γρανάζι" κάτω από την κανάτα που κουμπώνει στο μοτερ.
    Ευτυχώς μου το αντικατέστησαν!

    • Μέγεθος κανάτας
    • Ευκολία χρήσης
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κανάτας
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ισχύς
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tinadubz
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μεσα στον πρωτο χρονο που το ειχα εσπασε το πλαστικο κατω απ την κανατα που κραταει τις λεπιδες. Απο τοτε οτι βαλω να κανω σταζει εξω απ το μπλεντερ και δεν μπορω να το χρησιμοποιήσω.

    • Ισχύς
    • Μέγεθος κανάτας
    • Ευκολία χρήσης
    • Ποιότητα κανάτας
    • Βάρος
    • Καθαρισμός
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Efthymios_Kasidakis
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    τέλεια. σαρώνει. καθαριζεται πανευκολα. βγάζει μια μυρωδιά καμμένου πηνίου μετά τα 20" στα 40" λέει πρέπει να το σταματάς το πολύ.

    • Ισχύς
    • Μέγεθος κανάτας
    • Ευκολία χρήσης
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κανάτας
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Μετριος Θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panagiota_memou
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το blender αυτό αγοράστηκε για την πολτοποίηση βρεφικής τροφής. Κατ' αρχάς η κανάτα του είναι γυάλινη και από όλα τα blender που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά, το συγκεκριμένο είναι αυτό με τα λιγότερα πλαστικά μέρη, πράγμα που το έφερε πρώτο στις προτιμήσεις μας. Παρόλα αυτά, δεν πολτοποιεί 100% την τροφή, αλλά αντίθετα, μένουν κομματάκια. Ειδικά εάν δεν μπει επαρκής ποσότητα υγρού η τροφή παραμένει στα τοιχώματα χωρίς να αναδεύεται. Όταν όμως μπαίνει η κατάλληλη ποσότητα, τότε το φαγητό βγαίνει σχεδόν νερουλό. Δεν θα το συνιστούσα για παρασκευή βρεφικής φρουτόκρεμας παρά μόνο για πολτοποίηση ζεστών (έως 70 βαθμούς κελσίου). Στους χυμούς και στον θρυμματισμό πάγου είναι καλό. Συνοπτικά είναι ένα αρκετά μέτριο blender. Εάν κάποιος το θέλει για χυμούς τότε ναι, είναι ικανοποιητικό για την τιμή του.

    • Μέγεθος κανάτας
    • Ευκολία χρήσης
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κανάτας
    • Ισχύς
    • Βάρος
    • Μετριος Θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Liza_G_
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απο τα λιγα με γυαλινη κανατα.. Καθαριζεται σουπερ ευκολα. Αλεθει τα παντα στο κρυο - με ζεστα δεν ασχολουμαι- σπαει και παγακια με pulse.. ειμαι πολυ ευχαριστημενη

    • Ισχύς
    • Μέγεθος κανάτας
    • Ευκολία χρήσης
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κανάτας
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Μετριος Θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stergios.tsarouchas
    1
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αναγράφεται στο φυλλάδιο οδηγιών ότι μετά από 40 δευτερόλεπτα χρήσης προτείνεται η διακοπή της χρήσης του για κάποια ώρα γιατί αλλιώς θα ζεσταθεί το μοτοράκι και θα αρχίσουν να ζεσταίνονται τα πλαστικά που υπάρχουν ανάμεσα στις λεπίδες και το μοτοράκι. Αυτός ο χρόνος κατέληξε να είναι 5-20 δευτερόλεπτα και ένα διάστημα (λεπτών) στο οποίο οι λεπίδες απλα δεν περιστρέφονται και αρχίσει και βγάζει καπνούς. Επιπλέον η λειτουργία pulse σταμάτησε να λειτουργεί στις δυο φορές χρήσης και ο διακόπτης μπαίνει και βγαίνει τόσο εύκολα που μπορεί να βγει και κατά τη διάρκεια της ενεργοποίησης του blender. Το blender το έχω σχεδόν δυο εβδομάδες.

    • Μέγεθος κανάτας
    • Ευκολία χρήσης
    • Βάρος
    • Καθαρισμός
    • Ισχύς
    • Θορυβώδες
    • Ποιότητα κανάτας
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Έχει τρεις ταχύτητες η μια είναι το pulse ... θα μπορούσε να έχει κ μια ταχύτητα για θρυμματισμό πάγου όπως προηγούμενα μοντέλα της Izzy ... με τα λεφτά αυτά πάντως μην έχουμε κ πολλές απαιτήσεις .!

    • Ισχύς
    • Μέγεθος κανάτας
    • Ποιότητα κανάτας
    • Μέτριας δυσκολίας χρήση
    • Βάρος
    • Μετριος Θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καθαρισμός
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alekoulis
    1
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ποτέ ξανά Izzy. Φαίνονται καλά στα χαρτιά, αλλά η ποιότητα είναι τραγική. Χάλασε στο τρίμηνο με ελαφριά χρήση, και από τα λεγόμενα του κυρίου στο σέρβις κατάλαβα ότι είναι συχνό φαινόμενο. Το μόνο καλό είναι ότι δόθηκε άμεσα πιστωτικό για αλλαγή.
    Το καπάκι δεν ταιριάζει καλά στην κανάτα και είναι κακής ποιότητας, ο πάτος δεν βγαίνει για να καθαριστεί η κανάτα, το κουμπί είναι φτηνιάρικο... Αν έχεις απαιτήσεις από ένα blender, μην πάρεις αυτό.

    • Ποιότητα κανάτας
    • Ισχύς
    • Μέγεθος κανάτας
    • Μέτριας δυσκολίας χρήση
    • Βάρος
    • Μετριος Θόρυβος
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • XMspeed80021
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Είναι πολύ ωραίο και δυνατό!!!
    Θρυματίζει πάγο ικανοποιητικά,ροφήματα κάνει ωραιότατα όπως επίσης κάνει και πολύ ωραία κρύα σοκολάτα.
    Βάζεις 2 κουτάλια σούπας σοκολάτα, μία κούπα γάλα,παγάκια και την κάνει
    καλύτερη από τις καφετέριες και είναι Ά'Εθνικής!!!!
    Χρήση 3-4 ημέρες την εβδομάδα και μέχρι 18-24 λεπτά λειτουργίας.
    Πολύ ευχαριστημένος 7 μήνες που το έχω.

    • Ισχύς
    • Μέγεθος κανάτας
    • Ευκολία χρήσης
    • Βάρος
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κανάτας
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μετριος Θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tsakalidise
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ένα τέλειο προϊόν που αξίζει τά χρήματα του αθόρυβα στιβαρό όλα τα καλά σε ένα είναι κατάλληλο για μαγαζί που έχει μπάρ γιατί έχει ωραίο φως στο κουμπί και δεν κάνει πολύ θόρυβοι . Το ότι δεν είναι ελαφρύ δεν είναι κακό ίσα ίσα κάθεται καλά στον πάγκο.

    • Ισχύς
    • Μέγεθος κανάτας
    • Ευκολία χρήσης
    • Καθαρισμός
    • Σχετικά αθόρυβο
    • Ποιότητα κανάτας
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • zecro48
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πραγματικα παρα πολυ καλο εργαλειο για να φτιαχνεις καθημερινα smoothie στο σπιτι οποιουδηποτε ειδους αλλα βασικα κανω αυτη τη κριτικη μονο και μονο επειδη επεσε απο τη κουζινα η κανατα πανω στο πλακακι και δεν εσπασε!!

    • Ισχύς
    • Μέγεθος κανάτας
    • Ευκολία χρήσης
    • Ποιότητα κανάτας
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Καθαρισμός
    • Μετριος Θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pavlidou_Sofia
    5
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν και το έχω λίγο καιρό είμαι πολυ ευχαριστημένη.Αλέθει τα πάντα σε λίγο χρόνο χωρίς να αφήνει ενοχλητικά κομάτια.Στα αρνητικά θα βάλω το καπάκι της κανάτας το οποίο μπαίνει και βγαίνει δύσκολα.Για την τιμή του το συνιστώ.

    • Ισχύς
    • Μέγεθος κανάτας
    • Ευκολία χρήσης
    • Καθαρισμός
    • Σχετικά αθόρυβο
    • Ποιότητα κανάτας
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Silrilma
    5
    25 στους 31 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω λιώσει στους χυμούς! Αγόρασα και χοντρά καλαμάκια! Ούτε καφετέρια να είχα!
    Να μην πω για τα υπερ-γευστικά και δροσιστικά milkshakes!
    Και για τους κρυωμένους, ωραιότατες σουπίτσες βελουτέ!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάνει αυτό ακριβώς που λέει και πολύ καλά μάλιστα.

    • Ισχύς
    • Μέγεθος κανάτας
    • Ευκολία χρήσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κανάτας
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Ισχύς
    • Μέγεθος κανάτας
    • Ευκολία χρήσης
    • Καθαρισμός
    • Σχετικά αθόρυβο
    • Ποιότητα κανάτας
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Μέγεθος κανάτας
    • Ευκολία χρήσης
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κανάτας
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Μετριος Θόρυβος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Μέγεθος κανάτας
    • Ευκολία χρήσης
    • Σχετικά αθόρυβο
    • Ποιότητα κανάτας
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Καθαρισμός
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Μέγεθος κανάτας
    • Ευκολία χρήσης
    • Βάρος
    • Καθαρισμός
    • Σχετικά αθόρυβο
    • Ποιότητα κανάτας
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ισχύς
    • Μέγεθος κανάτας
    • Ευκολία χρήσης
    • Βάρος
    • Καθαρισμός
    • Σχετικά αθόρυβο
    • Ποιότητα κανάτας
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ισχύς
    • Μέγεθος κανάτας
    • Ευκολία χρήσης
    • Βάρος
    • Καθαρισμός
    • Σχετικά αθόρυβο
    • Ποιότητα κανάτας
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ισχύς
    • Μέγεθος κανάτας
    • Ευκολία χρήσης
    • Βάρος
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κανάτας
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μετριος Θόρυβος
    • Ισχύς
    • Μέγεθος κανάτας
    • Ευκολία χρήσης
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κανάτας
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Μετριος Θόρυβος
  • Αγόρασα το ίδιο μπλέντερ για δεύτερη φορά,γιατί μου έσπασε η κανάτα .Έψαξα να αγοράσω νέα κανάτα αλλά με ενημέρωσαν όταν επικοινώνησα με την εταιρία που την διανέμει ότι έχει σταματήσει να πωλείται 2 χρόνια τώρα κ γι αυτό το λόγο δεν υπάρχουν διαθέσιμα ανταλλακτικά. Εγώ με τη σειρά μου τους είπα να ρίξουν μια ματιά στο ίντερνετ για να δουν ότι πωλείται ακόμα σε αρκετά καταστήματα ακόμα,φυσικά δεν είχαν να μου απαντήσουν τίποτα!Έχω χρησιμοποιήσει το μπλέντερ περίπου 10-15 φόρες το πολύ,εάν εξαιρέσεις ότι το κουμπί έφευγε από τη θέση του κ έπεφτε κάτω,το κόλλησα με κόλα κ ησύχασα,κατά τα άλλα κάνει καλή δουλειά κ αρκετό θόρυβο βέβαια,αλλά νομίζω ότι όλα κάνουν. όποιος το αγοράσει απλά να ξέρει ότι δεν υπάρχουν ανταλλακτικά,εάν χαλάσει ή σπάσει η κανάτα !Εγώ την αγόρασα πάλι για αυτό το λόγο,επειδή έσπασε κ κανάτα κ σκέφτηκα να πάρω το ίδιο, για να έχω το παλιό για ανταλλακτικά!Καθώς δεν είναι κ εύκολο να βρεις μπλέντερ με γυάλινη κανάτα.

    1
  • Ψευτομηχάνημα...
    Πλαστικούρα και θορυβώδες !
    Μετά από (ΠΟΛΥ ΜΕΤΡΙΑ) χρήση, έσπασε η βάση της κανάτας και ξεκόλλησε ο διακόπτης !
    Αν αντέχετε, δώστε κάτι παραπάνω και πάρτε άλλη μάρκα !
    Izzy ΤΕΛΟΣ !

    0
  • Θετικά:
    Πολύ καλή και δυνατή συσκευή και πολύ καλή κανάτα.

    Αρνητικά:
    Αρκετό θόρυβο, και όντως ένα πολύ σημαντικό θέμα είναι αυτό με το μοτέρ που τρώει τα δοντάκια μετά από πολύ λίγη χρήση. Και μετά από πολλή αναζήτηση μου είπαν ότι πλέον δεν κυκλοφορούν τη συσκευή και έτσι δεν υπάρχουν ανταλλακτικά και θα πρέπει να αγοράσω καινούργια συσκευή.

    Δεν αξίζει να την αγοράσεις πλέον από τη στιγμή που θα χρειαστεί σε 4 μήνες ανταλλακτικό και δεν θα μπορείς να προμηθευτείς.

    2
  • Η χειρότερη αγορά που έχω κάνει. Πάνω στους 3 μήνες φαγώθηκε το γρανάζι κάτω από την κανάτα. Πήρα ανταλλακτικο και σε 2 χρήσεις είχε πάλι το ίδιο πρόβλημα.

    3
  • Μετά από 7 μήνες μέτρια χρήση έλιωσαν τα δύο γρανάζια (αυτό που είναι κάτω από την κανάτα και αυτό που βγαίνει από το μοτέρ). Η εταιρεία λέει ότι δεν καλύπτονται από την εγγύηση. 10 ευρώ η αντικατάσταση. Κάθε 7 μήνες θα χρειαστεί να δίνουμε 10 ευρώ; Θα δούμε

    2
  • Δες τα όλα