Μα γιατί δεν το έλεγαν "Alien La Vie Est Belle Because I'm a Bronzed Goddess" ??
Διότι είναι κάτι ανάμεσα σ' αυτά τα 2
(Το Bronze Goddess γενικά μου αρέσει τρελά, δεν έχω να πω κακά λόγια, το La vie Est Belle το απεχθάνομαι)
Σαν μεγάλη θαυμάστρια του Thierry αισθάνομαι απογοήτευση. Δεν θυμίζει τίποτα απ'το στυλ του. Τα αρώματα του δεν αντέγραφαν ποτέ κανέναν.
Δεν λέω ότι βρωμάει, όμορφα μυρίζει, έχει καλοκαιρινή διάθεση, είναι έντονο αλλά για Mugler δεν...
Λυπάμαι που το λέω αλλά έτσι γίνεται όταν διάφορα μεγάλα ονόματα πέφτουν στα χέρια της Cruela D' Evil των καλλυντικών (ας μην πω όνομα εταιρείας...)
Καταλήγουν καραμελωμενο ποπ κορν, με 1 τόνο βανίλια κ ελάχιστη καρύδα.
Ναι και το Angel πολύ γλυκό είναι, αλλά καμία απολύτως σχέση. Καμία.
Όσοι είναι fans του Mugler θα καταλάβουν.
Κρίμα πάντως.