Είναι εξαιρετικά. Σε review στο internet αναφέρουν 2 προβλήματα. Το πρώτο έχει να κάνει με την ένταση και τα μπάσα, και το δεύτερο έχει να κάνει με το software που δεν λειτουργεί σε desktop.
Τίποτα από αυτά δεν ισχύει. Η ένταση είναι τούμπανο σε bluetooth και σε 2.4ghz. Τα μπάσα είναι λίγο αδύναμα, αλλά... το software έχει αναβαθμιστεί και μπορείς πλέον να πειράξεις τα μπάσα από το λογισμικό. Το 7.1 λειτουργεί άψογα, αρκεί να το ενεργοποιήσεις από το software και έχει ένα κάρο άλλες ρυθμίσεις για dynamic bass, voice clarity και διάφορα άλλα. Δεν ξέρω αν παλαιότερα δεν λειτουργούσε το λογισμικό, αλλά πλέον είναι φοβερό.
Σε default ρυθμίσεις, που απλά τα βάζεις και δεν ασχολείστε, είναι μια χαρά για ακουστικά 35€... αλλά πραγματικά, αλλάζοντας τις ρυθμίσεις στο software είναι άλλα ακουστικά. Έχω δοκιμάσει πολλά ακουστικά στο παρελθόν, κυρίως usb η 3.5mm, φθηνά και ακριβά, αλλά με αυτά εντυπωσιάστηκα.
Επίσης, αν κάνεις αλλαγές στο software αποθηκεύονται στα ακουστικά, δεν χρειάζεται κάθε φορά να έχεις ανοιχτό το software για να γίνουν apply οι ρυθμίσεις. Και έχει και επιλογή να δημιουργήσεις profile ρυθμίσεων. Έχει και κάτι χαζομαρούλες για το μικρόφωνο, να ακούγεσαι σαν cartoon, ή αλλάζει την φωνή από αντρική σε γυναικεία (και ανάποδα), κ.α. Το ονομάζει Magic Voice:)
Για την μπαταρία του δεν χρειάζονται σχόλια... η μεγαλύτερη που έχω δει σε διάρκεια. Και κάτι ακόμα, τα μαξιλαράκια είναι αποσπόμενα για να αλλάζονται εύκολα. Έχουν αυτή την κλασσική δερματίνη, η οποία λογικά μετά από κάποια χρόνια θα φθαρεί. Την ίδια δερματίνη είχαν και κάτι sony ακουστικά που χρησιμοποιούσα πολύ παλαιότερα. Αλλά αλλάζουν εύκολα αν φθαρούν, ή απλά τα αφήνεις φθαρμένα...
...και κάτι τελευταίο, τις αλλαγές των ρυθμίσεων τις έκανα από το desktop app συνδεδεμένος με το dongle. Αν αλλάξω σε bluetooth mode δεν έχει αποθηκευμένες τις ρυθμίσεις. Είναι σαν να έχει 2 διαφορετικά profil για bluetooth και dongle. Το app του κινητού, ενώ συνδεόταν με bluetooth, δεν έκανε apply τις ρυθμίσεις. Μάλλον θέλει update το mobile app γιατί έχει να γίνει καιρό.
Μετρημένη απόδοση db σε ψιλά και χαμηλά, ίδια με αντίστοιχα ασύρματα άλλων εταιρειών που φτάνουν 70-80€... και μέχρι εκεί.
Δεν θα αποδώσουν ποτέ όπως αποδίδουν επαγγελματικά ακουστικά των 200€, αλλά κάνουν μόνο 35€, και αποδίδουν σαν να κάνουν 70-80€. Αν θέλετε περισσότερα, πάτε πολύ πιο ακριβά.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!