Relax Μωρού

Fisher Price Ηλεκτρικό Relax Μωρού Κούνια Take-Along με Μουσική και Δόνηση Rainforest Friends για Παιδί έως 9kg

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Κατάλληλο από τη γέννηση έως 11.3kg
  • 6 ταχύτητες λικνίσματος
  • 10 μελωδίες και ήχοι της φύσης
  • Χαλαρωτική δόνηση

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί μεταφέρεται εύκολα και καθαρίζεται εύκολα.

Δες όλη την περιγραφή
  • Δόνηση
  • Μουσική
  • με Παιχνίδια
  • Δες τα όλα
Το προϊόν είναι προσωρινά μη διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 17 ημέρες πριν

Περιγραφή

Περιγραφή

Χαλάρωση & Διασκέδαση για το Μωρό σας

Η κούνια - ρηλάξ της Fisher-Price έχει όσα χρειάζεστε για να χαλαρώσετε το μωρό σας μέσα ή έξω από το σπίτι. Από το εξαιρετικά μαλακό ύφασμα του καθίσματος και την κίνηση, μέχρι την απαλή δόνηση, τη χαλαρωτική μουσική και τους ήχους και τα μαλακά ζωάκια, αυτή η κούνια είναι ένα εξαιρετικός χώρος για να χαλαρώσει το μωρό σας. Και κλείνει εύκολα για να μπορείτε να τη μεταφέρετε μαζί σας όπου κι αν πάτε!


Ανάπτυξη Αισθήσεων

Αισθήσεις: Η απαλή κίνηση, τα μαλακά υφάσματα, η χαλαρωτική μουσική και η δόνηση ενισχύουν τις αισθήσεις του μωρού.

Αίσθηση ασφάλειας: Τα μαλακά υλικά, η απαλή δόνηση και κίνηση, κάνουν το μωρό να νιώθει ασφάλεια. Χρησιμοποιήστε την έως ότου το παιδί να μπορεί να σκαρφαλώσει και να βγει από αυτήν (περίπου 9 μηνών).

Χαρακτηριστικά:

  • 2 σε 1 φορητή κούνια και σταθερό βρεφικό καθισματάκι
  • 6 ταχύτητες λικνίσματος
  • 10 μελωδίες και ήχοι της φύσης
  • Έλεγχος έντασης ήχου
  • Απαλή δόνηση και 2 μαλακά ζωάκια
  • Διπλώνει και έχει χερούλι για εύκολη μεταφορά και αποθήκευση
  • Κάλυμμα που πλένεται στο πλυντήριο ρούχων
  • Μέγιστο βάρος: 11.3kg

Brand

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Μέγιστο Βάρος Παιδιού
9 kg
Λειτουργία
Ηλεκτρικό
Κούνια
Ναι
Μουσική
Ναι
Δόνηση
Ναι
με Παιχνίδια
Ναι
Χρώμα
Πολύχρωμο
Χρήση ως Κάθισμα
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (15)

Αξιολογήσεις

  1. 5
  2. 3
  3. 5
  4. 1
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Μεταφορά
  • Καθαρισμός
  • Στήσιμο
  • Όγκος
  • Αποθήκευση
  • Το μωρό κάθεται ήρεμο στο relax
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • sofi.baggelis
    3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καθόταν από ημερών το μωρό. Είναι όμορφο αλλά μεγαλώνοντας εγώ προσωπικά το φοβόμουν να το αφήσω γιατί δεν το έβλεπα πολύ στιβαρό σε σχέση με ένα άλλο που είχα της ίδιας εταιρίας αλλά το πιο ακριβό. Για τα λεφτά του κάνει τη δουλειά που πληρώνεις δεν το μετάνιωσα καθόλου

    • Όγκος
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Αποθήκευση
    • Το μωρό κάθεται σχετικά ήρεμο στο relax
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jetoras
    1
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε 9 ωρες τελειωσε 4 μπαταριες energizer ! Εαν θες 5 ευρο την ημερα μονο για μπαταριες μπηκες φυλακη ! Εαν ειχε παροχη ρευματος για μπριζα θα ηταν κορυφή ! Οσο για επανοφορτιζομενες μπαταριες type C ουτε λογος , μεγαλο το κοστος και των μπαταριων και του φορτιστη ! Επισης αυτες τις λιγες ωρες που δουλεψε ετρωγε κολληματα , το γυρισα πισω !

    • Το μωρό κάθεται ήρεμο στο relax
    • Όγκος
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Αποθήκευση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Efio

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Θέλει πολλή προσοχή όταν βάζεις ή σηκώνεις το μωρό από το κάθισμα. Η κούνια ήδη από το πρώτο επίπεδο είναι πολύ δυνατή. Η πλάτη του καθίσματος είναι πολύ ξαπλωτή και δε σηκώνεται. Το μόνο θετικό είναι ο μικρός όγκος (σε σχέση με άλλες κούνιες) και η εύκολη μεταφορά.

    • Όγκος
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Αποθήκευση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Το μωρό κάθεται σχετικά ήρεμο στο relax
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τα διδυμάκια μας το έχουν καταευχαριστηθεί!Την πρώτη φορά μόνο τρόμαξαν, αλλά μετά το συνήθισαν και του άρεσε! Στις διακοπές το πήραμε μαζί μας καθώ; μαζεύει πάρα πολύ και δεν πιάνει χώρο! (εάν ξεβιδώσεις 4 βίδες) .

    • Το μωρό κάθεται ήρεμο στο relax
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Όγκος
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Αποθήκευση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sofi_kefala
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επειδή είχα στο πρώτο παιδί ένα άλλο της ίδιας εταιρίας αλλά λόγω όγκου έπρεπε να επιλέξω κάτι μικρότερο το πήρα. Είμαι ικανοποιημένη απλά σε σύγκριση με το πρώτο που είχα μου φαίνεται πιο ελαφριά και πλαστική κατασκευή και θεωρώ ότι για την ποιότητα των υλικών θα έπρεπε να είναι λίγο πιο φθηνό. Αλλιώς είμαι πλήρως ικανοποιημένη.

    • Το μωρό κάθεται ήρεμο στο relax
    • Όγκος
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Αποθήκευση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • E.Mis
    3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κλείνει δύσκολα αν δεν έχεις πολύ δύναμη για να πιέσεις τα κουμπιά.
    Ενώ έχει διάφορες ταχύτητες ως κούνια τελικά όλες κουνάνε με την ίδια
    ταχύτητα, καμία διαφοροποίηση και το μωρό φοβάται.
    Η δόνηση κάνει πολύ θόρυβο, αν και κάποιες φορές το ηρεμεί.
    Καθόλου πρακτική η θήκη για τις μπαταρίες.
    Το κάθισμα είναι πολύ ξαπλωτό και αν το χρησιμοποιήσεις απο νεογέννητο
    το μωρό κάθεται σα κακοχυμένος λουκουμάς.
    Γενικότερα καλή κατασκευή αν και δε θα το αγόραζα ως ρηλάξ κ ειδικά για νεογέννητο.
    Η δόνηση βρίσκεται πάνω απο το κεφάλι του παιδιού κ δεν είναι αποσπώμενη η μπάρα
    οπότε καθιστά δύσκολο να βάλεις ή να πάρεις το μωρό.

    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Το μωρό κάθεται σχετικά ήρεμο στο relax
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Όγκος
    • Αποθήκευση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • venus_classique
    4
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχουμε από 3 μηνών κ είμαστε 8 πια.

    Οι τόσες ρυθμίσεις της κουνιας θεωρώ ότι είναι περιττές.Μόνο την 1η χρησιμοποιήσαμε, καθώς οι υπόλοιπες μου φαίνονται πολύ γρήγορες κ το παιδί έδειχνε να φοβάται με την ταχύτητα.
    Όπως κ η δόνηση θεωρώ ότι είναι πολύ έντονη.Την έβαζα δοκιμαστικά κάθε τόσο, μα το παιδί εκνευριζόταν κάθε φορά.

    Επίσης, ως σταθερό κάθισμα είναι πολύ ξαπλωτό. Δεν ταιζεις (φαγητό με κουταλι) σε αυτή τη θέση παιδί.

    Οι μελωδίες ωραίες και η ρύθμιση του ήχου υπεραρκετή!

    Το ριλαξ είναι ως 9 κιλά ή έως ότου το παιδι μπορεί να κάθεται μόνο του- γράφουν οι οδηγίες.
    Παρόλα αυτά η δικιά μας που κάθεται πια, την βάζω στο ριλαξ μόνο για να την ταισω, όμως ποτέ πια δεν φεύγω από μπροστά της γτ μπορεί να ανατρέψει όλο το ριλαξ.

    4 αστεράκια γτ είναι καλό σαν ριλαξ, απλά έχει περιττές λειτουργίες για να δικαιολογεί την τιμή του. (όταν το αγοράσαμε είχε 100€).

    • Το μωρό κάθεται ήρεμο στο relax
    • Όγκος
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αποθήκευση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ilias_Lygkonis
    3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εμας δεν μας βόλεψε!! Θετικά έχει ωραίες μελωδίες η ένταση τησ κούνιας ρυθμίζεται! αρνητικά η κλιση της πλάτης δεν ρυθμίζεται και ειναι σκέτο πανί με αποτέλεσμα το παιδί να μην στέκεται καθόλου καλά μέσα.. Ειδικά για νεογέννητο δεν το συνιστώ σε καμία περίπτωση..!καθόταν πιο άνετα μετα τους έξι μήνες οπου όμως άρχισε να μην αντέχει το βάρος του παιδιού..

    • Όγκος
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Αποθήκευση
    • Το μωρό κάθεται σχετικά ήρεμο στο relax
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • konstadina.makri.7
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι το ριλάξ που αγαπήσαμε, και εγώ και η μικρή μου. Το ελαφρύ του κούνημα ήταν ιδανικό για να την νανουρίζει!
    Το γεγονός ότι κλείνει και μεταφέρεται πολύ εύκολα το έκανε ιδιαίτερα βολικό για εμάς!
    ΤΟ συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το αγαπήσαμε πολύ ! Έχει πολύ όμορφες μελωδίες ! Εξαιρετικό για τη τιμή του !

    • Το μωρό κάθεται ήρεμο στο relax
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Όγκος
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Αποθήκευση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Το μωρό κάθεται ήρεμο στο relax
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Όγκος
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Αποθήκευση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Αποθήκευση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Το μωρό κάθεται σχετικά ήρεμο στο relax
    • Όγκος
    • Το μωρό κάθεται ήρεμο στο relax
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Όγκος
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Αποθήκευση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Όγκος
    • Μεταφορά
    • Αποθήκευση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Το μωρό κάθεται σχετικά ήρεμο στο relax
    • Στήσιμο
  • Καθόταν από ημερών το μωρό. Είναι όμορφο αλλά μεγαλώνοντας εγώ προσωπικά το φοβόμουν να το αφήσω γιατί δεν το έβλεπα πολύ στιβαρό σε σχέση με ένα άλλο που είχα της ίδιας εταιρίας αλλά το πιο ακριβό. Για τα λεφτά του κάνει τη δουλειά που πληρώνεις δεν το μετάνιωσα καθόλου

    0
  • Σε 9 ωρες τελειωσε 4 μπαταριες energizer ! Εαν θες 5 ευρο την ημερα μονο για μπαταριες μπηκες φυλακη ! Εαν ειχε παροχη ρευματος για μπριζα θα ηταν κορυφή ! Οσο για επανοφορτιζομενες μπαταριες type C ουτε λογος , μεγαλο το κοστος και των μπαταριων και του φορτιστη ! Επισης αυτες τις λιγες ωρες που δουλεψε ετρωγε κολληματα , το γυρισα πισω !

    3
  • Θέλει πολλή προσοχή όταν βάζεις ή σηκώνεις το μωρό από το κάθισμα. Η κούνια ήδη από το πρώτο επίπεδο είναι πολύ δυνατή. Η πλάτη του καθίσματος είναι πολύ ξαπλωτή και δε σηκώνεται. Το μόνο θετικό είναι ο μικρός όγκος (σε σχέση με άλλες κούνιες) και η εύκολη μεταφορά.

    0
  • Τα διδυμάκια μας το έχουν καταευχαριστηθεί!Την πρώτη φορά μόνο τρόμαξαν, αλλά μετά το συνήθισαν και του άρεσε! Στις διακοπές το πήραμε μαζί μας καθώ; μαζεύει πάρα πολύ και δεν πιάνει χώρο! (εάν ξεβιδώσεις 4 βίδες) .

    0
  • Επειδή είχα στο πρώτο παιδί ένα άλλο της ίδιας εταιρίας αλλά λόγω όγκου έπρεπε να επιλέξω κάτι μικρότερο το πήρα. Είμαι ικανοποιημένη απλά σε σύγκριση με το πρώτο που είχα μου φαίνεται πιο ελαφριά και πλαστική κατασκευή και θεωρώ ότι για την ποιότητα των υλικών θα έπρεπε να είναι λίγο πιο φθηνό. Αλλιώς είμαι πλήρως ικανοποιημένη.

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

29 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Δες όλες τις ερωτήσεις (1)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Χαλάρωση & Διασκέδαση για το Μωρό σας

Η κούνια - ρηλάξ της Fisher-Price έχει όσα χρειάζεστε για να χαλαρώσετε το μωρό σας μέσα ή έξω από το σπίτι. Από το εξαιρετικά μαλακό ύφασμα του καθίσματος και την κίνηση, μέχρι την απαλή δόνηση, τη χαλαρωτική μουσική και τους ήχους και τα μαλακά ζωάκια, αυτή η κούνια είναι ένα εξαιρετικός χώρος για να χαλαρώσει το μωρό σας. Και κλείνει εύκολα για να μπορείτε να τη μεταφέρετε μαζί σας όπου κι αν πάτε!


Ανάπτυξη Αισθήσεων

Αισθήσεις: Η απαλή κίνηση, τα μαλακά υφάσματα, η χαλαρωτική μουσική και η δόνηση ενισχύουν τις αισθήσεις του μωρού.

Αίσθηση ασφάλειας: Τα μαλακά υλικά, η απαλή δόνηση και κίνηση, κάνουν το μωρό να νιώθει ασφάλεια. Χρησιμοποιήστε την έως ότου το παιδί να μπορεί να σκαρφαλώσει και να βγει από αυτήν (περίπου 9 μηνών).

Χαρακτηριστικά:

  • 2 σε 1 φορητή κούνια και σταθερό βρεφικό καθισματάκι
  • 6 ταχύτητες λικνίσματος
  • 10 μελωδίες και ήχοι της φύσης
  • Έλεγχος έντασης ήχου
  • Απαλή δόνηση και 2 μαλακά ζωάκια
  • Διπλώνει και έχει χερούλι για εύκολη μεταφορά και αποθήκευση
  • Κάλυμμα που πλένεται στο πλυντήριο ρούχων
  • Μέγιστο βάρος: 11.3kg

Brand

Μέγιστο Βάρος Παιδιού
9 kg
Λειτουργία
Ηλεκτρικό
Κούνια
Ναι
Μουσική
Ναι
Δόνηση
Ναι
με Παιχνίδια
Ναι
Χρώμα
Πολύχρωμο
Χρήση ως Κάθισμα
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (15)

  1. 5
  2. 3
  3. 5
  4. 1
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Μεταφορά
  • Καθαρισμός
  • Στήσιμο
  • Όγκος
  • Αποθήκευση
  • Το μωρό κάθεται ήρεμο στο relax
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • sofi.baggelis
    3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καθόταν από ημερών το μωρό. Είναι όμορφο αλλά μεγαλώνοντας εγώ προσωπικά το φοβόμουν να το αφήσω γιατί δεν το έβλεπα πολύ στιβαρό σε σχέση με ένα άλλο που είχα της ίδιας εταιρίας αλλά το πιο ακριβό. Για τα λεφτά του κάνει τη δουλειά που πληρώνεις δεν το μετάνιωσα καθόλου

    • Όγκος
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Αποθήκευση
    • Το μωρό κάθεται σχετικά ήρεμο στο relax
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jetoras
    1
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε 9 ωρες τελειωσε 4 μπαταριες energizer ! Εαν θες 5 ευρο την ημερα μονο για μπαταριες μπηκες φυλακη ! Εαν ειχε παροχη ρευματος για μπριζα θα ηταν κορυφή ! Οσο για επανοφορτιζομενες μπαταριες type C ουτε λογος , μεγαλο το κοστος και των μπαταριων και του φορτιστη ! Επισης αυτες τις λιγες ωρες που δουλεψε ετρωγε κολληματα , το γυρισα πισω !

    • Το μωρό κάθεται ήρεμο στο relax
    • Όγκος
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Αποθήκευση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Efio

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Θέλει πολλή προσοχή όταν βάζεις ή σηκώνεις το μωρό από το κάθισμα. Η κούνια ήδη από το πρώτο επίπεδο είναι πολύ δυνατή. Η πλάτη του καθίσματος είναι πολύ ξαπλωτή και δε σηκώνεται. Το μόνο θετικό είναι ο μικρός όγκος (σε σχέση με άλλες κούνιες) και η εύκολη μεταφορά.

    • Όγκος
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Αποθήκευση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Το μωρό κάθεται σχετικά ήρεμο στο relax
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τα διδυμάκια μας το έχουν καταευχαριστηθεί!Την πρώτη φορά μόνο τρόμαξαν, αλλά μετά το συνήθισαν και του άρεσε! Στις διακοπές το πήραμε μαζί μας καθώ; μαζεύει πάρα πολύ και δεν πιάνει χώρο! (εάν ξεβιδώσεις 4 βίδες) .

    • Το μωρό κάθεται ήρεμο στο relax
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Όγκος
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Αποθήκευση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sofi_kefala
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επειδή είχα στο πρώτο παιδί ένα άλλο της ίδιας εταιρίας αλλά λόγω όγκου έπρεπε να επιλέξω κάτι μικρότερο το πήρα. Είμαι ικανοποιημένη απλά σε σύγκριση με το πρώτο που είχα μου φαίνεται πιο ελαφριά και πλαστική κατασκευή και θεωρώ ότι για την ποιότητα των υλικών θα έπρεπε να είναι λίγο πιο φθηνό. Αλλιώς είμαι πλήρως ικανοποιημένη.

    • Το μωρό κάθεται ήρεμο στο relax
    • Όγκος
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Αποθήκευση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • E.Mis
    3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κλείνει δύσκολα αν δεν έχεις πολύ δύναμη για να πιέσεις τα κουμπιά.
    Ενώ έχει διάφορες ταχύτητες ως κούνια τελικά όλες κουνάνε με την ίδια
    ταχύτητα, καμία διαφοροποίηση και το μωρό φοβάται.
    Η δόνηση κάνει πολύ θόρυβο, αν και κάποιες φορές το ηρεμεί.
    Καθόλου πρακτική η θήκη για τις μπαταρίες.
    Το κάθισμα είναι πολύ ξαπλωτό και αν το χρησιμοποιήσεις απο νεογέννητο
    το μωρό κάθεται σα κακοχυμένος λουκουμάς.
    Γενικότερα καλή κατασκευή αν και δε θα το αγόραζα ως ρηλάξ κ ειδικά για νεογέννητο.
    Η δόνηση βρίσκεται πάνω απο το κεφάλι του παιδιού κ δεν είναι αποσπώμενη η μπάρα
    οπότε καθιστά δύσκολο να βάλεις ή να πάρεις το μωρό.

    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Το μωρό κάθεται σχετικά ήρεμο στο relax
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Όγκος
    • Αποθήκευση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • venus_classique
    4
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχουμε από 3 μηνών κ είμαστε 8 πια.

    Οι τόσες ρυθμίσεις της κουνιας θεωρώ ότι είναι περιττές.Μόνο την 1η χρησιμοποιήσαμε, καθώς οι υπόλοιπες μου φαίνονται πολύ γρήγορες κ το παιδί έδειχνε να φοβάται με την ταχύτητα.
    Όπως κ η δόνηση θεωρώ ότι είναι πολύ έντονη.Την έβαζα δοκιμαστικά κάθε τόσο, μα το παιδί εκνευριζόταν κάθε φορά.

    Επίσης, ως σταθερό κάθισμα είναι πολύ ξαπλωτό. Δεν ταιζεις (φαγητό με κουταλι) σε αυτή τη θέση παιδί.

    Οι μελωδίες ωραίες και η ρύθμιση του ήχου υπεραρκετή!

    Το ριλαξ είναι ως 9 κιλά ή έως ότου το παιδι μπορεί να κάθεται μόνο του- γράφουν οι οδηγίες.
    Παρόλα αυτά η δικιά μας που κάθεται πια, την βάζω στο ριλαξ μόνο για να την ταισω, όμως ποτέ πια δεν φεύγω από μπροστά της γτ μπορεί να ανατρέψει όλο το ριλαξ.

    4 αστεράκια γτ είναι καλό σαν ριλαξ, απλά έχει περιττές λειτουργίες για να δικαιολογεί την τιμή του. (όταν το αγοράσαμε είχε 100€).

    • Το μωρό κάθεται ήρεμο στο relax
    • Όγκος
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αποθήκευση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ilias_Lygkonis
    3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εμας δεν μας βόλεψε!! Θετικά έχει ωραίες μελωδίες η ένταση τησ κούνιας ρυθμίζεται! αρνητικά η κλιση της πλάτης δεν ρυθμίζεται και ειναι σκέτο πανί με αποτέλεσμα το παιδί να μην στέκεται καθόλου καλά μέσα.. Ειδικά για νεογέννητο δεν το συνιστώ σε καμία περίπτωση..!καθόταν πιο άνετα μετα τους έξι μήνες οπου όμως άρχισε να μην αντέχει το βάρος του παιδιού..

    • Όγκος
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Αποθήκευση
    • Το μωρό κάθεται σχετικά ήρεμο στο relax
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • konstadina.makri.7
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι το ριλάξ που αγαπήσαμε, και εγώ και η μικρή μου. Το ελαφρύ του κούνημα ήταν ιδανικό για να την νανουρίζει!
    Το γεγονός ότι κλείνει και μεταφέρεται πολύ εύκολα το έκανε ιδιαίτερα βολικό για εμάς!
    ΤΟ συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το αγαπήσαμε πολύ ! Έχει πολύ όμορφες μελωδίες ! Εξαιρετικό για τη τιμή του !

    • Το μωρό κάθεται ήρεμο στο relax
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Όγκος
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Αποθήκευση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Το μωρό κάθεται ήρεμο στο relax
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Όγκος
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Αποθήκευση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Αποθήκευση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Το μωρό κάθεται σχετικά ήρεμο στο relax
    • Όγκος
    • Το μωρό κάθεται ήρεμο στο relax
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Όγκος
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Αποθήκευση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Όγκος
    • Μεταφορά
    • Αποθήκευση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Το μωρό κάθεται σχετικά ήρεμο στο relax
    • Στήσιμο
  • Καθόταν από ημερών το μωρό. Είναι όμορφο αλλά μεγαλώνοντας εγώ προσωπικά το φοβόμουν να το αφήσω γιατί δεν το έβλεπα πολύ στιβαρό σε σχέση με ένα άλλο που είχα της ίδιας εταιρίας αλλά το πιο ακριβό. Για τα λεφτά του κάνει τη δουλειά που πληρώνεις δεν το μετάνιωσα καθόλου

    0
  • Σε 9 ωρες τελειωσε 4 μπαταριες energizer ! Εαν θες 5 ευρο την ημερα μονο για μπαταριες μπηκες φυλακη ! Εαν ειχε παροχη ρευματος για μπριζα θα ηταν κορυφή ! Οσο για επανοφορτιζομενες μπαταριες type C ουτε λογος , μεγαλο το κοστος και των μπαταριων και του φορτιστη ! Επισης αυτες τις λιγες ωρες που δουλεψε ετρωγε κολληματα , το γυρισα πισω !

    3
  • Θέλει πολλή προσοχή όταν βάζεις ή σηκώνεις το μωρό από το κάθισμα. Η κούνια ήδη από το πρώτο επίπεδο είναι πολύ δυνατή. Η πλάτη του καθίσματος είναι πολύ ξαπλωτή και δε σηκώνεται. Το μόνο θετικό είναι ο μικρός όγκος (σε σχέση με άλλες κούνιες) και η εύκολη μεταφορά.

    0
  • Τα διδυμάκια μας το έχουν καταευχαριστηθεί!Την πρώτη φορά μόνο τρόμαξαν, αλλά μετά το συνήθισαν και του άρεσε! Στις διακοπές το πήραμε μαζί μας καθώ; μαζεύει πάρα πολύ και δεν πιάνει χώρο! (εάν ξεβιδώσεις 4 βίδες) .

    0
  • Επειδή είχα στο πρώτο παιδί ένα άλλο της ίδιας εταιρίας αλλά λόγω όγκου έπρεπε να επιλέξω κάτι μικρότερο το πήρα. Είμαι ικανοποιημένη απλά σε σύγκριση με το πρώτο που είχα μου φαίνεται πιο ελαφριά και πλαστική κατασκευή και θεωρώ ότι για την ποιότητα των υλικών θα έπρεπε να είναι λίγο πιο φθηνό. Αλλιώς είμαι πλήρως ικανοποιημένη.

    1
  • Δες τα όλα