Τιμονιέρες

Logitech Driving Force GT

Η τιμονιέρα της εταιρείας Logitech σου επιτρέπει να απολαύσεις ακόμη περισσότερο τα παιχνίδια με αγώνες ταχύτητας που προτιμάς. Είναι συμβατή με PS3 και συνδέεται ενσύρματα με καλώδιο USB. Διαθέτει πετάλια και μοχλό ταχυτήτων για μια ακόμη πιο ρεαλιστική εμπειρία οδήγησης. Σου επιτρέπει να επιταχύνεις, να φρενάρεις και να αλλάζεις ταχύτητες με άνεση, όπως και σε ένα πραγματικό αυτοκίνητο. Δες όλη την περιγραφή

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει ωραία αίσθηση το τιμόνι όταν παίζεις και έχει άμεση απόκριση.

To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Περιγραφή

Περιγραφή

Η τιμονιέρα της εταιρείας Logitech σου επιτρέπει να απολαύσεις ακόμη περισσότερο τα παιχνίδια με αγώνες ταχύτητας που προτιμάς. Είναι συμβατή με PS3 και συνδέεται ενσύρματα με καλώδιο USB. Διαθέτει πετάλια και μοχλό ταχυτήτων για μια ακόμη πιο ρεαλιστική εμπειρία οδήγησης. Σου επιτρέπει να επιταχύνεις, να φρενάρεις και να αλλάζεις ταχύτητες με άνεση, όπως και σε ένα πραγματικό αυτοκίνητο.

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει ωραία αίσθηση το τιμόνι όταν παίζεις και έχει άμεση απόκριση.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Συμβατότητα
PS3
Μοχλός Ταχυτήτων
Ναι
Πετάλια
Ναι

Συνδεσιμότητα

Ασύρματο
Όχι
Σύνδεση
USB

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (14)

Αξιολογήσεις

  1. 10
  2. 2
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αίσθηση τιμονιού
  • Στερεώνεται καλά το τιμόνι στο γραφείο
  • Απόκριση
  • Αντοχή
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Συγχρονίζεται με το παιχνίδι
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Θορυβώδης

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Vaggos_Dafos8453
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η τιμονιέρα είναι ότι καλύτερο.Το force feedback είναι ότι καλύτερο.Η απόκριση τέλεια.Το μόνο που με χαλάει είναι ότι κάνει πολύ θόρυβο

    • Αίσθηση τιμονιού
    • Στερεώνεται καλά το τιμόνι στο γραφείο
    • Απόκριση
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Συγχρονίζεται με το παιχνίδι
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Apo62100
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι μία παλιά τιμονιέρα από το 2007,
    Αλλά παρόλαυτα την έχω περίπου εννιά χρόνια και ακόμη λειτουργεί μια χαρά!!
    Η μόνη ζημιά που έχει πάθει είναι να Ξε συγχρονιστεί το μοτέρ λίγες μοίρες (δεν ενοχλεί και τόσο). Μάλλον από μετακομίσεις θα χτύπησε κάπου…
    Τα υλικά της, αν και πλαστικά είναι πολύ ποιοτικά!
    Δεν έχει συμπλέκτη, αλλά έχει πίσω από το τιμόνι μικρούς sifters.
    Το προτείνω ανεπιφύλακτα αν το βρείτε κάτω από 100 €

    • Αίσθηση τιμονιού
    • Στερεώνεται καλά το τιμόνι στο γραφείο
    • Απόκριση
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Συγχρονίζεται με το παιχνίδι
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Έχει τρομερή ποιότητα κατασκευής όσο αφορά την αντοχή της στο χρόνο και στη χρήση. Την έχω από όταν πρώτο βγήκε σχεδόν και δουλεύει ακόμα άψογα. Δοκιμασμένη με πολλά παιχνίδια, ο χειρισμός είναι πολυ καλός. Νομίζω είναι κάτι παραπάνω από value for money...

    • Αίσθηση τιμονιού
    • Στερεώνεται καλά το τιμόνι στο γραφείο
    • Απόκριση
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Συγχρονίζεται με το παιχνίδι
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panos_oro
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή τιμονιέρα για τα λεφτά της. Μπορεί τα υλικά να φαίνονται φτηνά πλαστικά αλλά αντέχουν...έχει γράψει πάνω από 30000 χιλιόμετρα(σύμφωνα με τον χιλιομετρητη του gran turismo 5 και 6) και λειτουργει όπως των πρώτη μέρα. Το τιμόνι έχει ωραίο,μαλακό υλικό που δεν γλιστράει το χέρι και η αντίσταση που νοιώθεις κατά το στρίψιμο είναι πολύ καλή,όπως και η επαναφορά του τιμονιού(όσοι λατρεύετε τα drift θα την ευχαριστηθήτε δεόντως)
    Τα μόνα σημεία που θα κάνω μικρή ένσταση(χωρίς όμως να της κόβω αστέρι από την αξιολόγηση) είναι η αίσθηση των πεντάλ,τα οποία πρέπει να σημειώσω οτι δεν είναι on/off και έχουν γραμμική απόδοση(όσο πατάς τόσο ανταποκρινεται, πολύτιμο στις στροφές και στις μικροδιορθώσεις) και τα padles που είναι ενσωματωμένα στο τιμόνι και κάπως δυσκολεύει τις αλλαγές μέσα στην στροφή(προτιμήστε τον λεβιέ καλύτερα)
    Στα λεφτά της(αν και θα μπορούσε μετά από τόσα χρόνια κυκλοφορίας να ήταν λιγότερα)είναι μία εξαιρετική πρόταση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tripokaridos/Head-fi
    3
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Την εχω ακομα, κανει τρομερο θορυβο, εχει κακα πεταλια και είναι πλαστικουρα όμως για τα λεφτα τις είναι η καλυτερη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • syberx
    5
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αυτη η τιμονιερα ειναι απ' τις καλυτερες που εχω παιξει στη ζωη μου ειναι τελεια και προσαρμοζεται σε παραπολλα games

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • djkostas
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ουσιαστικά η φθηνότερη τιμονιέρα που αξίζει να αγοράσει κανείς.
    Σαν τιμονιέρα δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από την G27.
    Από την άλλη τα πετάλια της είναι ελεεινά, αν και ομολογουμένως αρκούν για μια καλή εμπειρία.
    Γενικά, η καλύτερη επιλογή για κάποιον που δεν ξέρει αν θα ασχοληθεί αρκετά ώστε να δικαιολογήσει το μεγαλύτερο κόστος των υπόλοιπων επιλογών.
    Περί αντοχής, η πρώτη που αγόρασα κράτησε 6 μήνες και μετά χάλασε το FFB, η δεύτερη όμως έχει κρατήσει πάνω από 1,5 χρόνο και συνεχίζει ακόμα ακάθεκτη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nektarios.rns
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τελειο, ζητουσα μια τιμονιερα οικονομικη με ταχυτητες να εχει ομορφο σχεδιασμο και να ειναι αρκετα καλη κατασκευη....
    Οτι ζητουσα το βρηκα στην Logitech GT.. τρομερο force feedback, 900 μοιρες στροφη το τιμονι, ευκολη τοποθετηση στο γραφειο, το τιμονι αρκετα βαρι και στιβαρο τα πεταλια πολυ "φτηνα" αλλα δεν με πειραζει... ηθελα την Logitech g27 αλλα... μια χαρα ειναι και αυτη!
    3 μηνες την εχω δεν εχει παρουσιασει κανενα προβλημα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • otis1999
    1
    0 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετα απο 5 μηνες με ελαχιστη χρηση σε εξαιρετικη κατασταση, το τιμονι εμεινε... ενω αναβει το κεντρικο κουμπι λειτουργιας, δεν ανταποκρινεται στο παιχνιδι κανενα κουμπι. Έχει δοκιμαστεί σε 2 υπολογηστές με δυο διαφορετικά παιχνίδια που δουλεύαν με το συγκεκριμένο προιόν. Απογοήτευση...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mcrenas
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το τιμονι ειναι εξαιρετικο value for money. Σε αυτα τα λεφτα δεν υπαρχει κατι αντιστοιχο να το κοντραρει. Αξιζει την αγορα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • geopan973
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλός λόγος τιμής-απόδοσης, αν και τον τελευταίο καιρό έχει ακριβύνει ανεπίτρεπτα (την θυμάμαι κάτω από 100€). Πολύ καλή αίσθηση σε ότι αφορά το force feedback, όπως και η αίσθηση της στεφάνης στα χέρια σου, δεν είναι δέρμα σαν της G25-G27 αλλά έχει παρόμοια αφή και κυρίως δεν φθείρεται. Πάρα πολλά κουμπιά που τουλάχιστον στο GranTurismo 5 είναι απολύτως λειτουργικά, ρυθμιζόμενα και πάρα πολύ χρήσιμα. Απόλυτα συμβατή με PC.
    Μειονεκτήματα:
    Τα shift-paddles που είναι πολύ μικρά και στην ουσία είναι και αυτά κουμπιά και όχι πεταλούδες που θα έπρεπε να ήταν. Είναι κάπως δύσκολο να τα πατήσεις σε κλειστές στροφές.
    Η πεταλιέρα είναι για κλάματα. Γκάζι και φρένο έχουν ακριβώς την ίδια αίσθηση, δηλαδή καμία.
    Και τέλος κάνει θόρυβο. Τόσο θόρυβο που το βράδυ είναι αδύνατον να παίξεις αν κοιμάται κάποιος στο διπλανό δωμάτιο...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • antonioxiras
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η τιμονιέρα είναι απίστευτη... πολύ καλή ποιότητα κατασκευής...
    Κάνει και για PC αν και δεν το γράφει η συσκευασία-(προ τριετίας).
    Αξίζει τα λεφτά της.... Μπορεί η G27 να είναι καλύτερη αλλά έχει και 2,5 φορές πάνω....
    την συνιστώ ανεπιφύλακτα...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η τιμονιερα ειναι εξαιρετικη...............'..''

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Αίσθηση τιμονιού
    • Στερεώνεται καλά το τιμόνι στο γραφείο
    • Απόκριση
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Συγχρονίζεται με το παιχνίδι
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
  • Η τιμονιέρα είναι ότι καλύτερο.Το force feedback είναι ότι καλύτερο.Η απόκριση τέλεια.Το μόνο που με χαλάει είναι ότι κάνει πολύ θόρυβο

    1
  • Είναι μία παλιά τιμονιέρα από το 2007,
    Αλλά παρόλαυτα την έχω περίπου εννιά χρόνια και ακόμη λειτουργεί μια χαρά!!
    Η μόνη ζημιά που έχει πάθει είναι να Ξε συγχρονιστεί το μοτέρ λίγες μοίρες (δεν ενοχλεί και τόσο). Μάλλον από μετακομίσεις θα χτύπησε κάπου…
    Τα υλικά της, αν και πλαστικά είναι πολύ ποιοτικά!
    Δεν έχει συμπλέκτη, αλλά έχει πίσω από το τιμόνι μικρούς sifters.
    Το προτείνω ανεπιφύλακτα αν το βρείτε κάτω από 100 €

    2
  • Έχει τρομερή ποιότητα κατασκευής όσο αφορά την αντοχή της στο χρόνο και στη χρήση. Την έχω από όταν πρώτο βγήκε σχεδόν και δουλεύει ακόμα άψογα. Δοκιμασμένη με πολλά παιχνίδια, ο χειρισμός είναι πολυ καλός. Νομίζω είναι κάτι παραπάνω από value for money...

    0
  • Πολύ καλή τιμονιέρα για τα λεφτά της. Μπορεί τα υλικά να φαίνονται φτηνά πλαστικά αλλά αντέχουν...έχει γράψει πάνω από 30000 χιλιόμετρα(σύμφωνα με τον χιλιομετρητη του gran turismo 5 και 6) και λειτουργει όπως των πρώτη μέρα. Το τιμόνι έχει ωραίο,μαλακό υλικό που δεν γλιστράει το χέρι και η αντίσταση που νοιώθεις κατά το στρίψιμο είναι πολύ καλή,όπως και η επαναφορά του τιμονιού(όσοι λατρεύετε τα drift θα την ευχαριστηθήτε δεόντως)
    Τα μόνα σημεία που θα κάνω μικρή ένσταση(χωρίς όμως να της κόβω αστέρι από την αξιολόγηση) είναι η αίσθηση των πεντάλ,τα οποία πρέπει να σημειώσω οτι δεν είναι on/off και έχουν γραμμική απόδοση(όσο πατάς τόσο ανταποκρινεται, πολύτιμο στις στροφές και στις μικροδιορθώσεις) και τα padles που είναι ενσωματωμένα στο τιμόνι και κάπως δυσκολεύει τις αλλαγές μέσα στην στροφή(προτιμήστε τον λεβιέ καλύτερα)
    Στα λεφτά της(αν και θα μπορούσε μετά από τόσα χρόνια κυκλοφορίας να ήταν λιγότερα)είναι μία εξαιρετική πρόταση.

    2
  • Την εχω ακομα, κανει τρομερο θορυβο, εχει κακα πεταλια και είναι πλαστικουρα όμως για τα λεφτα τις είναι η καλυτερη.

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (17)

Ερωτήσεις

7 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Γενικά

Συμβατότητα
PS3
Μοχλός Ταχυτήτων
Ναι
Πετάλια
Ναι

Συνδεσιμότητα

Ασύρματο
Όχι
Σύνδεση
USB

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Περιγραφή

Η τιμονιέρα της εταιρείας Logitech σου επιτρέπει να απολαύσεις ακόμη περισσότερο τα παιχνίδια με αγώνες ταχύτητας που προτιμάς. Είναι συμβατή με PS3 και συνδέεται ενσύρματα με καλώδιο USB. Διαθέτει πετάλια και μοχλό ταχυτήτων για μια ακόμη πιο ρεαλιστική εμπειρία οδήγησης. Σου επιτρέπει να επιταχύνεις, να φρενάρεις και να αλλάζεις ταχύτητες με άνεση, όπως και σε ένα πραγματικό αυτοκίνητο.

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει ωραία αίσθηση το τιμόνι όταν παίζεις και έχει άμεση απόκριση.

Κατασκευαστής

Αξιολογήσεις (14)

  1. 10
  2. 2
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αίσθηση τιμονιού
  • Στερεώνεται καλά το τιμόνι στο γραφείο
  • Απόκριση
  • Αντοχή
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Συγχρονίζεται με το παιχνίδι
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Θορυβώδης

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Vaggos_Dafos8453
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η τιμονιέρα είναι ότι καλύτερο.Το force feedback είναι ότι καλύτερο.Η απόκριση τέλεια.Το μόνο που με χαλάει είναι ότι κάνει πολύ θόρυβο

    • Αίσθηση τιμονιού
    • Στερεώνεται καλά το τιμόνι στο γραφείο
    • Απόκριση
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Συγχρονίζεται με το παιχνίδι
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Apo62100
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι μία παλιά τιμονιέρα από το 2007,
    Αλλά παρόλαυτα την έχω περίπου εννιά χρόνια και ακόμη λειτουργεί μια χαρά!!
    Η μόνη ζημιά που έχει πάθει είναι να Ξε συγχρονιστεί το μοτέρ λίγες μοίρες (δεν ενοχλεί και τόσο). Μάλλον από μετακομίσεις θα χτύπησε κάπου…
    Τα υλικά της, αν και πλαστικά είναι πολύ ποιοτικά!
    Δεν έχει συμπλέκτη, αλλά έχει πίσω από το τιμόνι μικρούς sifters.
    Το προτείνω ανεπιφύλακτα αν το βρείτε κάτω από 100 €

    • Αίσθηση τιμονιού
    • Στερεώνεται καλά το τιμόνι στο γραφείο
    • Απόκριση
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Συγχρονίζεται με το παιχνίδι
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Έχει τρομερή ποιότητα κατασκευής όσο αφορά την αντοχή της στο χρόνο και στη χρήση. Την έχω από όταν πρώτο βγήκε σχεδόν και δουλεύει ακόμα άψογα. Δοκιμασμένη με πολλά παιχνίδια, ο χειρισμός είναι πολυ καλός. Νομίζω είναι κάτι παραπάνω από value for money...

    • Αίσθηση τιμονιού
    • Στερεώνεται καλά το τιμόνι στο γραφείο
    • Απόκριση
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Συγχρονίζεται με το παιχνίδι
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panos_oro
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή τιμονιέρα για τα λεφτά της. Μπορεί τα υλικά να φαίνονται φτηνά πλαστικά αλλά αντέχουν...έχει γράψει πάνω από 30000 χιλιόμετρα(σύμφωνα με τον χιλιομετρητη του gran turismo 5 και 6) και λειτουργει όπως των πρώτη μέρα. Το τιμόνι έχει ωραίο,μαλακό υλικό που δεν γλιστράει το χέρι και η αντίσταση που νοιώθεις κατά το στρίψιμο είναι πολύ καλή,όπως και η επαναφορά του τιμονιού(όσοι λατρεύετε τα drift θα την ευχαριστηθήτε δεόντως)
    Τα μόνα σημεία που θα κάνω μικρή ένσταση(χωρίς όμως να της κόβω αστέρι από την αξιολόγηση) είναι η αίσθηση των πεντάλ,τα οποία πρέπει να σημειώσω οτι δεν είναι on/off και έχουν γραμμική απόδοση(όσο πατάς τόσο ανταποκρινεται, πολύτιμο στις στροφές και στις μικροδιορθώσεις) και τα padles που είναι ενσωματωμένα στο τιμόνι και κάπως δυσκολεύει τις αλλαγές μέσα στην στροφή(προτιμήστε τον λεβιέ καλύτερα)
    Στα λεφτά της(αν και θα μπορούσε μετά από τόσα χρόνια κυκλοφορίας να ήταν λιγότερα)είναι μία εξαιρετική πρόταση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tripokaridos/Head-fi
    3
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Την εχω ακομα, κανει τρομερο θορυβο, εχει κακα πεταλια και είναι πλαστικουρα όμως για τα λεφτα τις είναι η καλυτερη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • syberx
    5
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αυτη η τιμονιερα ειναι απ' τις καλυτερες που εχω παιξει στη ζωη μου ειναι τελεια και προσαρμοζεται σε παραπολλα games

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • djkostas
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ουσιαστικά η φθηνότερη τιμονιέρα που αξίζει να αγοράσει κανείς.
    Σαν τιμονιέρα δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από την G27.
    Από την άλλη τα πετάλια της είναι ελεεινά, αν και ομολογουμένως αρκούν για μια καλή εμπειρία.
    Γενικά, η καλύτερη επιλογή για κάποιον που δεν ξέρει αν θα ασχοληθεί αρκετά ώστε να δικαιολογήσει το μεγαλύτερο κόστος των υπόλοιπων επιλογών.
    Περί αντοχής, η πρώτη που αγόρασα κράτησε 6 μήνες και μετά χάλασε το FFB, η δεύτερη όμως έχει κρατήσει πάνω από 1,5 χρόνο και συνεχίζει ακόμα ακάθεκτη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nektarios.rns
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τελειο, ζητουσα μια τιμονιερα οικονομικη με ταχυτητες να εχει ομορφο σχεδιασμο και να ειναι αρκετα καλη κατασκευη....
    Οτι ζητουσα το βρηκα στην Logitech GT.. τρομερο force feedback, 900 μοιρες στροφη το τιμονι, ευκολη τοποθετηση στο γραφειο, το τιμονι αρκετα βαρι και στιβαρο τα πεταλια πολυ "φτηνα" αλλα δεν με πειραζει... ηθελα την Logitech g27 αλλα... μια χαρα ειναι και αυτη!
    3 μηνες την εχω δεν εχει παρουσιασει κανενα προβλημα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • otis1999
    1
    0 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετα απο 5 μηνες με ελαχιστη χρηση σε εξαιρετικη κατασταση, το τιμονι εμεινε... ενω αναβει το κεντρικο κουμπι λειτουργιας, δεν ανταποκρινεται στο παιχνιδι κανενα κουμπι. Έχει δοκιμαστεί σε 2 υπολογηστές με δυο διαφορετικά παιχνίδια που δουλεύαν με το συγκεκριμένο προιόν. Απογοήτευση...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mcrenas
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το τιμονι ειναι εξαιρετικο value for money. Σε αυτα τα λεφτα δεν υπαρχει κατι αντιστοιχο να το κοντραρει. Αξιζει την αγορα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • geopan973
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλός λόγος τιμής-απόδοσης, αν και τον τελευταίο καιρό έχει ακριβύνει ανεπίτρεπτα (την θυμάμαι κάτω από 100€). Πολύ καλή αίσθηση σε ότι αφορά το force feedback, όπως και η αίσθηση της στεφάνης στα χέρια σου, δεν είναι δέρμα σαν της G25-G27 αλλά έχει παρόμοια αφή και κυρίως δεν φθείρεται. Πάρα πολλά κουμπιά που τουλάχιστον στο GranTurismo 5 είναι απολύτως λειτουργικά, ρυθμιζόμενα και πάρα πολύ χρήσιμα. Απόλυτα συμβατή με PC.
    Μειονεκτήματα:
    Τα shift-paddles που είναι πολύ μικρά και στην ουσία είναι και αυτά κουμπιά και όχι πεταλούδες που θα έπρεπε να ήταν. Είναι κάπως δύσκολο να τα πατήσεις σε κλειστές στροφές.
    Η πεταλιέρα είναι για κλάματα. Γκάζι και φρένο έχουν ακριβώς την ίδια αίσθηση, δηλαδή καμία.
    Και τέλος κάνει θόρυβο. Τόσο θόρυβο που το βράδυ είναι αδύνατον να παίξεις αν κοιμάται κάποιος στο διπλανό δωμάτιο...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • antonioxiras
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η τιμονιέρα είναι απίστευτη... πολύ καλή ποιότητα κατασκευής...
    Κάνει και για PC αν και δεν το γράφει η συσκευασία-(προ τριετίας).
    Αξίζει τα λεφτά της.... Μπορεί η G27 να είναι καλύτερη αλλά έχει και 2,5 φορές πάνω....
    την συνιστώ ανεπιφύλακτα...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η τιμονιερα ειναι εξαιρετικη...............'..''

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Αίσθηση τιμονιού
    • Στερεώνεται καλά το τιμόνι στο γραφείο
    • Απόκριση
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Συγχρονίζεται με το παιχνίδι
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
  • Η τιμονιέρα είναι ότι καλύτερο.Το force feedback είναι ότι καλύτερο.Η απόκριση τέλεια.Το μόνο που με χαλάει είναι ότι κάνει πολύ θόρυβο

    1
  • Είναι μία παλιά τιμονιέρα από το 2007,
    Αλλά παρόλαυτα την έχω περίπου εννιά χρόνια και ακόμη λειτουργεί μια χαρά!!
    Η μόνη ζημιά που έχει πάθει είναι να Ξε συγχρονιστεί το μοτέρ λίγες μοίρες (δεν ενοχλεί και τόσο). Μάλλον από μετακομίσεις θα χτύπησε κάπου…
    Τα υλικά της, αν και πλαστικά είναι πολύ ποιοτικά!
    Δεν έχει συμπλέκτη, αλλά έχει πίσω από το τιμόνι μικρούς sifters.
    Το προτείνω ανεπιφύλακτα αν το βρείτε κάτω από 100 €

    2
  • Έχει τρομερή ποιότητα κατασκευής όσο αφορά την αντοχή της στο χρόνο και στη χρήση. Την έχω από όταν πρώτο βγήκε σχεδόν και δουλεύει ακόμα άψογα. Δοκιμασμένη με πολλά παιχνίδια, ο χειρισμός είναι πολυ καλός. Νομίζω είναι κάτι παραπάνω από value for money...

    0
  • Πολύ καλή τιμονιέρα για τα λεφτά της. Μπορεί τα υλικά να φαίνονται φτηνά πλαστικά αλλά αντέχουν...έχει γράψει πάνω από 30000 χιλιόμετρα(σύμφωνα με τον χιλιομετρητη του gran turismo 5 και 6) και λειτουργει όπως των πρώτη μέρα. Το τιμόνι έχει ωραίο,μαλακό υλικό που δεν γλιστράει το χέρι και η αντίσταση που νοιώθεις κατά το στρίψιμο είναι πολύ καλή,όπως και η επαναφορά του τιμονιού(όσοι λατρεύετε τα drift θα την ευχαριστηθήτε δεόντως)
    Τα μόνα σημεία που θα κάνω μικρή ένσταση(χωρίς όμως να της κόβω αστέρι από την αξιολόγηση) είναι η αίσθηση των πεντάλ,τα οποία πρέπει να σημειώσω οτι δεν είναι on/off και έχουν γραμμική απόδοση(όσο πατάς τόσο ανταποκρινεται, πολύτιμο στις στροφές και στις μικροδιορθώσεις) και τα padles που είναι ενσωματωμένα στο τιμόνι και κάπως δυσκολεύει τις αλλαγές μέσα στην στροφή(προτιμήστε τον λεβιέ καλύτερα)
    Στα λεφτά της(αν και θα μπορούσε μετά από τόσα χρόνια κυκλοφορίας να ήταν λιγότερα)είναι μία εξαιρετική πρόταση.

    2
  • Την εχω ακομα, κανει τρομερο θορυβο, εχει κακα πεταλια και είναι πλαστικουρα όμως για τα λεφτα τις είναι η καλυτερη.

    2
  • Δες τα όλα