Φορητά Ηχεία Bluetooth

JBL Go Ηχείο Bluetooth 3W με Διάρκεια Μπαταρίας έως 5 ώρες Μπλε

To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Ισχύς (RMS)
3 W
Κανάλια
1.0 Channel
Χρώμα
Μπλε
Βάρος (gr)
-

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Ώρες Λειτουργίας (max)
5 ώρες
Φόρτιση μέσω USB
Ναι
Hands Free
Ναι
Ραδιόφωνο
Όχι
Φωτισμός LED
Όχι
Σύνδεση Stereo (TWS)
-
AirPlay
Όχι
Πιστοποίηση Προστασίας
Δε Διαθέτει

Συνδεσιμότητα

Ενσύρματη Σύνδεση
AUX / 3.5mm
Ασύρματη Σύνδεση
Bluetooth

Διαστάσεις

Ύψος
6,83 cm
Πλάτος
8,27 cm
Βάθος
3,08 cm

Smart Ιδιότητες

Smart Assistant
-
Smart Οικοσύστημα
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (305)

Αξιολογήσεις

  1. 245
  2. 36
  3. 21
  4. 2
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Συνδεσιμότητα
  • Βάρος
  • Ποιότητα ήχου
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ένταση ήχου
  • Μπάσο

Αξιολογήσεις χρηστών

  • PITSIRIKAS_PITSIRIKAS
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ειναι οτι καλυτερο ο ειχως αξίζει τα λεφτά του

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MariosKapa
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το καλυτερο σε αυτήν την τιμή, πολύ καλή κατασκευή ελαφρύ με καλο ήχο, μην το σκέφτεσαι καν απλά αγοράσε το...

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giwrgosman111
    5
    12 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το ειχα παρει 5χρονια πριν στα 30ευρω που τοτε εκανε. Στην διαρκεια ολων αυτων των χρονων του εχω πιει το αιμα, εχει φαει απειρα σουτια σε τοιχους, πατωματα, ταβανια, δεντρα, τσιμεντολιθους κτλ. Επισης εχουν πεσει πανω νερο, καφεδες, πορτοκαλαδες, εχει δουλεψει συνεχομενα στη διαπασων για ατελειωτες ωρες ουσιαστικα σε βασανιστικο βαθμο. Το ηχειο εκτος απο τις εξωτερικες φθορες (ουλες απο τα χτυπηματα, χαρακιες και εξασθενιση του χρωματος) δεν εχει παθει απολυτως τιποτα! Ηταν πιστευω αν οχι η καλυτερη, μια απο τις κορυφαιες επιλογες που μπορουσα να κανω στην κατηγορια του. Το ηχειο εχει αποδειχθει ταλιμπαν. Σας το συνιστω ανεπιφυλακτα!

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Suzukis
    5
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχω 5 χρονια τωρα και μπορω πλεον να το κριτικαρω. Για το μεγεθος του και τα λεφτα του εχει καταπληκτικο αποτελεσμα σε ποιοτητα ηχου, εχει καλη ενταση και τρομερη ποιοτητα κατασκευης. Η μπαταρια του εμενα τα πρωτα 2-3 χρονια κραταγε 10 ωρες σιγουρα στην μαξ ενταση, πλεον κραταει λιγα λεπτα όμως δε ξερω αν ευθυνεται οτι ο σκυλος μου το πηρε, το μασισε το αφησε στο γκαζονκαι ποτιστικε 2 φορες βραδυ και πρωι (ο ηχος παραμενει το ιδιο καλος). Μια σουμα για ολα αυτα του δεινει 5 αστερια.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Аλεξ
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχω εδω και 2 χρονια. Αξιζει τα λεφτα του!
    Τρομερος ηχος για το μεγεθος, καθαρος ηχος, ικανοποιητικο μπασο. Ωραια κατασκευη και compact. Δεχεται κλησεις(βολευει). Για μουσικη οτι πρεπει αλλα και για ταινιες αλλα και για παιχνιδια ειναι αψογο. Απο τα καλυτερα στην κατηγορια του!

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • John Barel
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω από τότε που κυκλοφόρησε. Καλός ήχος με ένταση που δεν την περιμένεις. Και η μπαταρία διαρκεί αρκετά. Με πολύ καλή αντοχή στον χρόνο το ηχείο με κάλυψε απολύτως. Από τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει. Έχω πάρει και το μεγαλύτερο μοντέλο. Παρόλα αυτά εξακολουθώ να το χρησιμοποιώ καθημερινά στο σπίτι και στις διακοπές. Πρακτικό και αξιόπιστο. Μπράβο στην JBL!

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • _Γιώργος_
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είμαι πολύ ευχαριστημένος με αυτό το ηχείο διότι είναι μικρό σε μέγεθος, έχει πολύ δυνατό μπάσο και πεντακάθαρο ήχο και με την σύνδεση είναι είναι παρά πολύ καλό και κλείνει όταν δεν είναι συνδεδεμένο για εξοικονόμηση μπαταρίας !

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MrJimmos
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για τα Watt που είναι παίζει αρκετά καλά και είναι και πολύ ανθεκτικό σαν κατασκευή το έχω περίπου 2 χρόνια και του έχω κάνει βασανιστήρια και παρόλα αυτά δουλεύει άψογα. Για την τιμή που έχει τώρα αξίζει πιστεύω.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostasgavalas
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απλάα δεν εχω λόγια...Οταν μου το έκαναν δώρω γελούσα και όταν το ακουσα μου κοπηκε το γελιο αφου ηταν απροσμενα καλο σε ολα!!!! σε ολα!!!

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Evav21
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τέλειο ηχείο για τα χρήματα του.
    1. Ακούγεται ικανοποιητικά δυνατά.
    2. Έχει καλό μπάσο.
    3. Κρατάει αρκετά η μπαταρία του.
    4. Εύκολη σύνδεση με Bluetooth.
    5. Καλή κατασκευή.
    6. Προσιτή τιμή.
    Σίγουρα υπάρχουν καλύτερα ηχεία αλλά για τα χρήματα του πιστεύω ότι είναι τέλεια επιλογή.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Σοφία Γιακουμάκη
    4
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    καλο ηχειακι το πηρα απο δευτερο χερι γιατι μου το εδωσε μια φιλη μου. δεν εχει και τρτομερα δυνατο ηχο αλλα καλο ειναι για τα λεφτα του. θα προτεινα αν ειχατε περισσοτερα λεφτα στην ακρη να αγοραζατε ενα πιο καλο ηχειο και ακριβο για να ειχε και πιο καλο ηχο και πιο δυνατο μπασο.

    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pappoulis27
    5
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετα απο αρκετο καιρο χρησης του συγκεκριμενου ηχειου ειμαι απολυτα ικανοποιημενος με την αγορα μου και το συνιστω. ιδανικος σχεδιασμος και μεγεθος. θεωρω οτι θα καλυψει τις απαιτησεις σας για ενα φορητο ηχειο με αρκετη ενταση !!

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vagman_tech
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Το έχω 2+ Χρόνια από τότε που πρωτοβγηκε και έχω να πω πως δεν σταματάει να με εκπλήσσει ακόμη μέχρι σήμερα.

    καθαρός ήχος με ικανοποιητικά μπάσα για τα λεφτά του. Βέβαια τότε έκανε 30€ αλλά και πάλι τα άξιζε! Ειναι splashproof που σημαίνει και λίγο νερό να πέσει δεν παίρνει πράμα.

    Αξίζει η αγορά του για παρεάκι που πάει διακοπές και θέλει μουσικούλα στο πλοίο, στο αμάξι, στο βουνό και γενικά κάπου που λειπεί λίγο ένταση!

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Fan_Mit
    5
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω σχεδόν 3 χρονια ...μέχρι σήμερα δεν είχε βγάλει θέμα παρόλο που έχει φάει πάρα πολλές τούμπες ...πολύ ποιοτική κατασκευή ...πολύ καλός ήχος ...αν δεν θέλετε κάτι αδιάβροχο (jbl2) πάρτε 2 τέτοια

    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giannisgardelakes
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    εγω εχω παρει 2 και τα εχω τωρα 3 χρόνια Τα συνδεο με καλωδιο και συνδεο το ενα απο τα 2 και ειναι λες και εχω ηχεια με subwoofer πολυ καλα για τον ηχο τους αν δεν παραμορφονουν πολυ τον ηχο οσο γο ψηλωνω οποτε τωρα που επεσε η τιμη κιολας μην το σκεφτείτε παρτε 2

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • konstantinos.nastoulis51
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αξίζει τα λεφτά του! Τρομερός ήχος αν και θα ήθελα να έχει λίγο πολύ λίγο πιο δυνατό ήχο! Καθαρότατος ήχος, μπάσο έτσι και έτσι αλλά αφού δεν έχει μπάσο και έχει καθαρό ήχο, είναι κομπλέ! Προτείνω!️

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iraklistoutou
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αρκετα καλος ηχος για το μεγεθος του.
    Το χρησιμοποιω για μουσικη αλλα και για ηχο σε ταινιες στο κινητο που βλεπω καποιες φορες.
    Απολυτα ευχαριστημενος.
    Το εχω τουλαχιστον 2 χρονια.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • zavosg.bio
    5
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω εδώ και κάτι μήνες, το χρησιμοποιώ συνήθως μαζί με τους φίλους μου όταν κάνουμε μεγάλες βόλτες με τα ποδήλατα. Είναι δυνατό, μπορείς να το ακούσεις από τα 20- 25 μέτρα καθαρά. Το μόνο θέμα είναι το μπάσο. Μερικοί τόνοι του μπάσου οι οποίοι είναι πολύ βαθιοί, δεν ακούγονται σχεδόν καθόλου. Είναι σαν να μην υπάρχουν. Επίσης το μπάσο δεν είναι τόσο καθαρό. Το προτείνω στους ανθρώπους που ακούν παλιά τραγούδια που δεν βασίζονται στον Ρυθμό του μπάσου. Αν σκέφτεστε να το πάρετε για να ακούτε μοντέρνα ηλεκτρονικά τραγούδια, να θυμάστε ότι το μπάσο ακούγεται κάπως σαν αποτομο χτύπημα σε ξύλο.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • simopoulos
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδιά το ηχείο μου το είχαν κάνει δώρο πριν 2-3 χρόνια δεν θυμάμαι ακριβώς. Έχει φάει άπειρες τούμπες έχει πέσει από παντού. Έχει πάρει νερά μέσα και συνεχίζει και δουλεύει. Βαράει τέλεια το μπάσο και για τα λεφτά του είναι ο καλύτερος καθαρός ήχος που θα βρείτε. Αξίζει άπειρα το μόνο που στην πορεία μπορεί να έχετε θέμα είναι η μπαταρία αλλά αν είσαστε σε σπίτι δεν υπάρχει θέμα.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pantelis Kar
    5
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είχα αγοράσει πρόσφατα το Xiaomi bluetooth speaker 4.2 διαβάζοντας σχόλια εδώ μέσα και επειδή ήταν στερεοφωνικά. To συγκεκριμένο ηχειάκι είναι αξιόλογο για τα λεφτά του (20 ευρώ) αλλά ήθελα να δοκιμάσω και κάτι άλλο (στα ίδια χρήματα) μιας και δεν έπαθα την πλάκα μου με τον ήχο. Έτσι αγόρασα πριν 2 μέρες το JBL Go.
    Αναγκαστικά προέκυψε το συγκριτικό test drive...
    Κατασκευαστικά είναι και τα δύο πολύ καλά. Η ομορφιά είναι υποκειμενικό θέμα αλλά εμένα πιο πολύ μου άρεσε το χρώμα στο JBL. Το μέγεθος είναι βολικότερο μιας και είναι πολύ πιο μικρό.
    Η μπαταρία είναι πολύ καλή και στα δύο με προτέρημα νομίζω στο JBL.
    Ο ήχος που είναι το πιο βασικό : τα δοκίμασα σε διάφορα κομμάτια και σε διάφορες εντάσεις, το JBL έχει πιο πολύ μπάσο, πιο πολλά πρίμα, πιο δυνατή ένταση, πιο "γεμάτο" και καθαρό ήχο συνολικά παρόλο που είναι με ένα driver. Δεν το συζητάμε.
    Συνολικά είναι μια εξαιρετική αγορά και αξίζει σίγουρα τα χρήματά του (20 ευρώ). 5 αστέρια !!

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stairo_magic
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Aξιζει , ειδικα τωρα που εχει πεσει η τιμη του ειναι vfm . Το εχω δυο χρονια και ειμα ικανοποιημενος , σε καθε ταξιδι μου , είναι το πρωτο που θα παρω ,και μετα θα βαλω εσωρουχα στην βαλιτσα μου , αστειακια . Εαν θελετε ενα καλο ηχειο με ενταση και σχετικα καλο μπασο σε πολυ καλη τιμη , ειναι μονοδρομος.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • christianna125
    3
    1 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το έχω 2 χρόνια και τους τελευταίους 5 μήνες δεν εντοπίζει η συσκευή μου το ηχείο όταν ανοίγω το Bluetooth και το συνδέω πλέον με ένα καλώδιο καρφί σε καρφί και δεν ακούγετε αρκετά δυνατά..

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Manos_Daimanolis
    4
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το ηχειακι εχει υπεροχο ηχο ομως αν δεν παιζει καποιο τραγουδι εχει ενα μικρο γρατζουνισμα το οποιο δεν ειναι 3νοχλητικο.. Καλο μπασο και βολικη συσκευη. Ομως εχει καποια σκαμπανευασματα στην ενταση. Το προτεινω

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Antonis_Zamp
    5
    4 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι από τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει το πήρα χθες και ήδη έχω παρατηρήσει το πόσο δυνατό μπάσο έχει και για τα λεφτά του και για το μέγεθος!! Αξίζει και με το παραπάνω!!

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikos_panag80
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το ηχείο είναι πολύ καλό και ειδικά για βόλτα μπάσο έχει καλό μπαταρία όχι πολύ μεγάλη αλλά φτάνει για μια μεγάλη βόλτα και όταν το πάω στο φουλ ο ήχος δεν χαλάει επίσης το έχω κάπου στα 2 χρόνια και δεν έχει παθει τίποτα

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHaralampos_Loukisas
    5
    4 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το ηχείο είναι απλά τέλειο. Το χρησιμοποιώ όταν κάνω προπόνηση και μπορώ να πω οτι με έβγαλε ασπροπρόσωπο καθώς πίστευα ότι ο ήχος από το σκάσιμο της μπάλας δεν θα μου επετρπε να ακούω καθαρά την μουσική. Αντιθέτως άκουγα όλοκάθαρα και δυνατά. Απο τις πιο value for money αγορές που έχω κάνει.
    Το μόνο που με απογοήτευσε ήταν το μπάσο του.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • PerisP
    4
    4 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ένα από τα κλασσικά φορητά ηχεία που μπορεί να πάρει κάποιος, έχει ότι χρειάζεσαι για τη τιμή που το παίρνεις, τίποτα παραπάνω, τίποτα λιγότερο.

    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stavros DrD
    3
    12 στους 27 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπον...Πολυς ντορος εχει γινει για αυτο το ηχειο οποτε να πω και γω την αποψη μου... Πολυ καλο ηχειο για λογους φορητοτητας και κατασκευης αλλα μεχρι εκει... Δεν υπαρχει μπασο στον ηχο αλλα ουτε πολυ ενταση... Αν θελετε ηχειο για ενταση απλα πατε στο mediarange mr734... Αν θελετε ηχειο για τελειο μπασο και ποιοτητα (φυσικα με περισσοτερη ενταση απο το jbl go) απλα περνετε το xiaomi mi... Αυτα ειναι τα καλυτερα ηχεια μεχρι τα 30€... Προσωπικα για μενα παει ετσι...
    1)xiaomi mi
    2)mediarange mr734
    3)jbl go
    Και ακολουθουν ολα τα υπολοιπα...

    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iliasPs
    4
    4 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μόλις το απεκτησα μεν (κυρίως για καμπινγκ και παραλία), όμως το δοκίμασα στο σπίτι και είναι αρκετά δυνατό. Εντυπωσιακό για το μέγεθος του.
    Εύκολο pairing και σίγουρα θα το χρησιμοποιώ και στο σπίτι (υπνοδωμάτιο, μπάνιο).
    Για τα χρήματα του ειναι μια απλή και ποιοτική λύση που σίγουρα θα πρότεινα σε κάποιον.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ειναι οτι καλυτερο ο ειχως αξίζει τα λεφτά του

    3
  • Το καλυτερο σε αυτήν την τιμή, πολύ καλή κατασκευή ελαφρύ με καλο ήχο, μην το σκέφτεσαι καν απλά αγοράσε το...

    2
  • Το ειχα παρει 5χρονια πριν στα 30ευρω που τοτε εκανε. Στην διαρκεια ολων αυτων των χρονων του εχω πιει το αιμα, εχει φαει απειρα σουτια σε τοιχους, πατωματα, ταβανια, δεντρα, τσιμεντολιθους κτλ. Επισης εχουν πεσει πανω νερο, καφεδες, πορτοκαλαδες, εχει δουλεψει συνεχομενα στη διαπασων για ατελειωτες ωρες ουσιαστικα σε βασανιστικο βαθμο. Το ηχειο εκτος απο τις εξωτερικες φθορες (ουλες απο τα χτυπηματα, χαρακιες και εξασθενιση του χρωματος) δεν εχει παθει απολυτως τιποτα! Ηταν πιστευω αν οχι η καλυτερη, μια απο τις κορυφαιες επιλογες που μπορουσα να κανω στην κατηγορια του. Το ηχειο εχει αποδειχθει ταλιμπαν. Σας το συνιστω ανεπιφυλακτα!

    12
  • Το εχω 5 χρονια τωρα και μπορω πλεον να το κριτικαρω. Για το μεγεθος του και τα λεφτα του εχει καταπληκτικο αποτελεσμα σε ποιοτητα ηχου, εχει καλη ενταση και τρομερη ποιοτητα κατασκευης. Η μπαταρια του εμενα τα πρωτα 2-3 χρονια κραταγε 10 ωρες σιγουρα στην μαξ ενταση, πλεον κραταει λιγα λεπτα όμως δε ξερω αν ευθυνεται οτι ο σκυλος μου το πηρε, το μασισε το αφησε στο γκαζονκαι ποτιστικε 2 φορες βραδυ και πρωι (ο ηχος παραμενει το ιδιο καλος). Μια σουμα για ολα αυτα του δεινει 5 αστερια.

    6
  • Το εχω εδω και 2 χρονια. Αξιζει τα λεφτα του!
    Τρομερος ηχος για το μεγεθος, καθαρος ηχος, ικανοποιητικο μπασο. Ωραια κατασκευη και compact. Δεχεται κλησεις(βολευει). Για μουσικη οτι πρεπει αλλα και για ταινιες αλλα και για παιχνιδια ειναι αψογο. Απο τα καλυτερα στην κατηγορια του!

    4
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (80)

Ερωτήσεις

237 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
sin.beloved

Καλησπερα έχω ένα jbl xtreme κ δεν διαβάζει το στικάκι (usb).γίνεται κάτι;

leonalex_ndoci

Ίσως είναι το format του αρχείου ή το format to USB Δοκίμασε να αλλάξεις formats λογικά mp3 και MP4 διαβάζουνε στο USB αυτά Δεν ξέρω ακριβώς ποιο κομμάτι είναι αλλιώς αύριο να κάνεις φορμάτ το στικάκι το ίδιο γιατί υπάρχουν διαφορετικά formats στα στικάκια εκεί που κάνεις Quick format στον υπολογιστή

kostas.mitrofanis.7

Καλησπέρα έχω το go 2 και δεν ξέρω να το συνδέσω με το ραδιόφωνο του κινητού μου.Μπορειτε να μου πείτε πως συνδέεται??

Kostas Kanak

Πατάς το κουμπί του Bluetooth για κιγα δευτερόλεπτα έχοντας ανοιχτό το Bluetooth του κινητού και κανεις σύζευξη πρώτα. Αφού συνδεθεί στη συσκευή σου πρέπει να παίζει κανονικά

petinaros

έχω Go 2 . Αρχικά συνδέθηκε κανονικά με σύζευξη και αποδοχη. Η ερώτηση μου είναι ότι μετά από κάθε σβήσιμο και άνοιγμα γιατί θέλει πάτημα πάλι τό κουμπί Bluetooth και δεν συνδέεται αυτόματα με την έναρξη ;

Kostas Kanak

Αν συνδέεται με την ίδια συσκευή κανονικά δεν θέλει σύζευξη συνέχεια.
Αν συνδέεται με διαφορετικά κινητά συνήθως θέλει πάτημα κάθε φορά

LENA_CHAFTI

Έχω ένα jbl flip 5 με το οποίο ακούω μουσική από λίστες μου στο YouTube. Όμως μετά από 10-15 λεπτά αναπαραγωγής, σταματάει εντελώς και πρέπει να το ξαναπατήσω για να συνεχίσει ακριβώς εκεί που σταμάτησε. Μετά δεν έχω παρατηρήσει να σταματάει. Ξέρει κάποιος γιατί συμβαίνει αυτό και πως επιλύεται;

Δες όλες τις ερωτήσεις (80)

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Ισχύς (RMS)
3 W
Κανάλια
1.0 Channel
Χρώμα
Μπλε
Βάρος (gr)
-

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Ώρες Λειτουργίας (max)
5 ώρες
Φόρτιση μέσω USB
Ναι
Hands Free
Ναι
Ραδιόφωνο
Όχι
Φωτισμός LED
Όχι
Σύνδεση Stereo (TWS)
-
AirPlay
Όχι
Πιστοποίηση Προστασίας
Δε Διαθέτει

Συνδεσιμότητα

Ενσύρματη Σύνδεση
AUX / 3.5mm
Ασύρματη Σύνδεση
Bluetooth

Διαστάσεις

Ύψος
6,83 cm
Πλάτος
8,27 cm
Βάθος
3,08 cm

Smart Ιδιότητες

Smart Assistant
-
Smart Οικοσύστημα
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (305)

  1. 245
  2. 36
  3. 21
  4. 2
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Συνδεσιμότητα
  • Βάρος
  • Ποιότητα ήχου
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ένταση ήχου
  • Μπάσο

Αξιολογήσεις χρηστών

  • PITSIRIKAS_PITSIRIKAS
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ειναι οτι καλυτερο ο ειχως αξίζει τα λεφτά του

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MariosKapa
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το καλυτερο σε αυτήν την τιμή, πολύ καλή κατασκευή ελαφρύ με καλο ήχο, μην το σκέφτεσαι καν απλά αγοράσε το...

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giwrgosman111
    5
    12 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το ειχα παρει 5χρονια πριν στα 30ευρω που τοτε εκανε. Στην διαρκεια ολων αυτων των χρονων του εχω πιει το αιμα, εχει φαει απειρα σουτια σε τοιχους, πατωματα, ταβανια, δεντρα, τσιμεντολιθους κτλ. Επισης εχουν πεσει πανω νερο, καφεδες, πορτοκαλαδες, εχει δουλεψει συνεχομενα στη διαπασων για ατελειωτες ωρες ουσιαστικα σε βασανιστικο βαθμο. Το ηχειο εκτος απο τις εξωτερικες φθορες (ουλες απο τα χτυπηματα, χαρακιες και εξασθενιση του χρωματος) δεν εχει παθει απολυτως τιποτα! Ηταν πιστευω αν οχι η καλυτερη, μια απο τις κορυφαιες επιλογες που μπορουσα να κανω στην κατηγορια του. Το ηχειο εχει αποδειχθει ταλιμπαν. Σας το συνιστω ανεπιφυλακτα!

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Suzukis
    5
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχω 5 χρονια τωρα και μπορω πλεον να το κριτικαρω. Για το μεγεθος του και τα λεφτα του εχει καταπληκτικο αποτελεσμα σε ποιοτητα ηχου, εχει καλη ενταση και τρομερη ποιοτητα κατασκευης. Η μπαταρια του εμενα τα πρωτα 2-3 χρονια κραταγε 10 ωρες σιγουρα στην μαξ ενταση, πλεον κραταει λιγα λεπτα όμως δε ξερω αν ευθυνεται οτι ο σκυλος μου το πηρε, το μασισε το αφησε στο γκαζονκαι ποτιστικε 2 φορες βραδυ και πρωι (ο ηχος παραμενει το ιδιο καλος). Μια σουμα για ολα αυτα του δεινει 5 αστερια.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Аλεξ
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχω εδω και 2 χρονια. Αξιζει τα λεφτα του!
    Τρομερος ηχος για το μεγεθος, καθαρος ηχος, ικανοποιητικο μπασο. Ωραια κατασκευη και compact. Δεχεται κλησεις(βολευει). Για μουσικη οτι πρεπει αλλα και για ταινιες αλλα και για παιχνιδια ειναι αψογο. Απο τα καλυτερα στην κατηγορια του!

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • John Barel
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω από τότε που κυκλοφόρησε. Καλός ήχος με ένταση που δεν την περιμένεις. Και η μπαταρία διαρκεί αρκετά. Με πολύ καλή αντοχή στον χρόνο το ηχείο με κάλυψε απολύτως. Από τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει. Έχω πάρει και το μεγαλύτερο μοντέλο. Παρόλα αυτά εξακολουθώ να το χρησιμοποιώ καθημερινά στο σπίτι και στις διακοπές. Πρακτικό και αξιόπιστο. Μπράβο στην JBL!

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • _Γιώργος_
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είμαι πολύ ευχαριστημένος με αυτό το ηχείο διότι είναι μικρό σε μέγεθος, έχει πολύ δυνατό μπάσο και πεντακάθαρο ήχο και με την σύνδεση είναι είναι παρά πολύ καλό και κλείνει όταν δεν είναι συνδεδεμένο για εξοικονόμηση μπαταρίας !

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MrJimmos
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για τα Watt που είναι παίζει αρκετά καλά και είναι και πολύ ανθεκτικό σαν κατασκευή το έχω περίπου 2 χρόνια και του έχω κάνει βασανιστήρια και παρόλα αυτά δουλεύει άψογα. Για την τιμή που έχει τώρα αξίζει πιστεύω.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostasgavalas
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απλάα δεν εχω λόγια...Οταν μου το έκαναν δώρω γελούσα και όταν το ακουσα μου κοπηκε το γελιο αφου ηταν απροσμενα καλο σε ολα!!!! σε ολα!!!

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Evav21
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τέλειο ηχείο για τα χρήματα του.
    1. Ακούγεται ικανοποιητικά δυνατά.
    2. Έχει καλό μπάσο.
    3. Κρατάει αρκετά η μπαταρία του.
    4. Εύκολη σύνδεση με Bluetooth.
    5. Καλή κατασκευή.
    6. Προσιτή τιμή.
    Σίγουρα υπάρχουν καλύτερα ηχεία αλλά για τα χρήματα του πιστεύω ότι είναι τέλεια επιλογή.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Σοφία Γιακουμάκη
    4
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    καλο ηχειακι το πηρα απο δευτερο χερι γιατι μου το εδωσε μια φιλη μου. δεν εχει και τρτομερα δυνατο ηχο αλλα καλο ειναι για τα λεφτα του. θα προτεινα αν ειχατε περισσοτερα λεφτα στην ακρη να αγοραζατε ενα πιο καλο ηχειο και ακριβο για να ειχε και πιο καλο ηχο και πιο δυνατο μπασο.

    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pappoulis27
    5
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετα απο αρκετο καιρο χρησης του συγκεκριμενου ηχειου ειμαι απολυτα ικανοποιημενος με την αγορα μου και το συνιστω. ιδανικος σχεδιασμος και μεγεθος. θεωρω οτι θα καλυψει τις απαιτησεις σας για ενα φορητο ηχειο με αρκετη ενταση !!

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vagman_tech
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Το έχω 2+ Χρόνια από τότε που πρωτοβγηκε και έχω να πω πως δεν σταματάει να με εκπλήσσει ακόμη μέχρι σήμερα.

    καθαρός ήχος με ικανοποιητικά μπάσα για τα λεφτά του. Βέβαια τότε έκανε 30€ αλλά και πάλι τα άξιζε! Ειναι splashproof που σημαίνει και λίγο νερό να πέσει δεν παίρνει πράμα.

    Αξίζει η αγορά του για παρεάκι που πάει διακοπές και θέλει μουσικούλα στο πλοίο, στο αμάξι, στο βουνό και γενικά κάπου που λειπεί λίγο ένταση!

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Fan_Mit
    5
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω σχεδόν 3 χρονια ...μέχρι σήμερα δεν είχε βγάλει θέμα παρόλο που έχει φάει πάρα πολλές τούμπες ...πολύ ποιοτική κατασκευή ...πολύ καλός ήχος ...αν δεν θέλετε κάτι αδιάβροχο (jbl2) πάρτε 2 τέτοια

    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giannisgardelakes
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    εγω εχω παρει 2 και τα εχω τωρα 3 χρόνια Τα συνδεο με καλωδιο και συνδεο το ενα απο τα 2 και ειναι λες και εχω ηχεια με subwoofer πολυ καλα για τον ηχο τους αν δεν παραμορφονουν πολυ τον ηχο οσο γο ψηλωνω οποτε τωρα που επεσε η τιμη κιολας μην το σκεφτείτε παρτε 2

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • konstantinos.nastoulis51
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αξίζει τα λεφτά του! Τρομερός ήχος αν και θα ήθελα να έχει λίγο πολύ λίγο πιο δυνατό ήχο! Καθαρότατος ήχος, μπάσο έτσι και έτσι αλλά αφού δεν έχει μπάσο και έχει καθαρό ήχο, είναι κομπλέ! Προτείνω!️

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iraklistoutou
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αρκετα καλος ηχος για το μεγεθος του.
    Το χρησιμοποιω για μουσικη αλλα και για ηχο σε ταινιες στο κινητο που βλεπω καποιες φορες.
    Απολυτα ευχαριστημενος.
    Το εχω τουλαχιστον 2 χρονια.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • zavosg.bio
    5
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω εδώ και κάτι μήνες, το χρησιμοποιώ συνήθως μαζί με τους φίλους μου όταν κάνουμε μεγάλες βόλτες με τα ποδήλατα. Είναι δυνατό, μπορείς να το ακούσεις από τα 20- 25 μέτρα καθαρά. Το μόνο θέμα είναι το μπάσο. Μερικοί τόνοι του μπάσου οι οποίοι είναι πολύ βαθιοί, δεν ακούγονται σχεδόν καθόλου. Είναι σαν να μην υπάρχουν. Επίσης το μπάσο δεν είναι τόσο καθαρό. Το προτείνω στους ανθρώπους που ακούν παλιά τραγούδια που δεν βασίζονται στον Ρυθμό του μπάσου. Αν σκέφτεστε να το πάρετε για να ακούτε μοντέρνα ηλεκτρονικά τραγούδια, να θυμάστε ότι το μπάσο ακούγεται κάπως σαν αποτομο χτύπημα σε ξύλο.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • simopoulos
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδιά το ηχείο μου το είχαν κάνει δώρο πριν 2-3 χρόνια δεν θυμάμαι ακριβώς. Έχει φάει άπειρες τούμπες έχει πέσει από παντού. Έχει πάρει νερά μέσα και συνεχίζει και δουλεύει. Βαράει τέλεια το μπάσο και για τα λεφτά του είναι ο καλύτερος καθαρός ήχος που θα βρείτε. Αξίζει άπειρα το μόνο που στην πορεία μπορεί να έχετε θέμα είναι η μπαταρία αλλά αν είσαστε σε σπίτι δεν υπάρχει θέμα.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pantelis Kar
    5
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είχα αγοράσει πρόσφατα το Xiaomi bluetooth speaker 4.2 διαβάζοντας σχόλια εδώ μέσα και επειδή ήταν στερεοφωνικά. To συγκεκριμένο ηχειάκι είναι αξιόλογο για τα λεφτά του (20 ευρώ) αλλά ήθελα να δοκιμάσω και κάτι άλλο (στα ίδια χρήματα) μιας και δεν έπαθα την πλάκα μου με τον ήχο. Έτσι αγόρασα πριν 2 μέρες το JBL Go.
    Αναγκαστικά προέκυψε το συγκριτικό test drive...
    Κατασκευαστικά είναι και τα δύο πολύ καλά. Η ομορφιά είναι υποκειμενικό θέμα αλλά εμένα πιο πολύ μου άρεσε το χρώμα στο JBL. Το μέγεθος είναι βολικότερο μιας και είναι πολύ πιο μικρό.
    Η μπαταρία είναι πολύ καλή και στα δύο με προτέρημα νομίζω στο JBL.
    Ο ήχος που είναι το πιο βασικό : τα δοκίμασα σε διάφορα κομμάτια και σε διάφορες εντάσεις, το JBL έχει πιο πολύ μπάσο, πιο πολλά πρίμα, πιο δυνατή ένταση, πιο "γεμάτο" και καθαρό ήχο συνολικά παρόλο που είναι με ένα driver. Δεν το συζητάμε.
    Συνολικά είναι μια εξαιρετική αγορά και αξίζει σίγουρα τα χρήματά του (20 ευρώ). 5 αστέρια !!

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stairo_magic
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Aξιζει , ειδικα τωρα που εχει πεσει η τιμη του ειναι vfm . Το εχω δυο χρονια και ειμα ικανοποιημενος , σε καθε ταξιδι μου , είναι το πρωτο που θα παρω ,και μετα θα βαλω εσωρουχα στην βαλιτσα μου , αστειακια . Εαν θελετε ενα καλο ηχειο με ενταση και σχετικα καλο μπασο σε πολυ καλη τιμη , ειναι μονοδρομος.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • christianna125
    3
    1 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το έχω 2 χρόνια και τους τελευταίους 5 μήνες δεν εντοπίζει η συσκευή μου το ηχείο όταν ανοίγω το Bluetooth και το συνδέω πλέον με ένα καλώδιο καρφί σε καρφί και δεν ακούγετε αρκετά δυνατά..

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Manos_Daimanolis
    4
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το ηχειακι εχει υπεροχο ηχο ομως αν δεν παιζει καποιο τραγουδι εχει ενα μικρο γρατζουνισμα το οποιο δεν ειναι 3νοχλητικο.. Καλο μπασο και βολικη συσκευη. Ομως εχει καποια σκαμπανευασματα στην ενταση. Το προτεινω

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Antonis_Zamp
    5
    4 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι από τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει το πήρα χθες και ήδη έχω παρατηρήσει το πόσο δυνατό μπάσο έχει και για τα λεφτά του και για το μέγεθος!! Αξίζει και με το παραπάνω!!

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikos_panag80
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το ηχείο είναι πολύ καλό και ειδικά για βόλτα μπάσο έχει καλό μπαταρία όχι πολύ μεγάλη αλλά φτάνει για μια μεγάλη βόλτα και όταν το πάω στο φουλ ο ήχος δεν χαλάει επίσης το έχω κάπου στα 2 χρόνια και δεν έχει παθει τίποτα

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHaralampos_Loukisas
    5
    4 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το ηχείο είναι απλά τέλειο. Το χρησιμοποιώ όταν κάνω προπόνηση και μπορώ να πω οτι με έβγαλε ασπροπρόσωπο καθώς πίστευα ότι ο ήχος από το σκάσιμο της μπάλας δεν θα μου επετρπε να ακούω καθαρά την μουσική. Αντιθέτως άκουγα όλοκάθαρα και δυνατά. Απο τις πιο value for money αγορές που έχω κάνει.
    Το μόνο που με απογοήτευσε ήταν το μπάσο του.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • PerisP
    4
    4 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ένα από τα κλασσικά φορητά ηχεία που μπορεί να πάρει κάποιος, έχει ότι χρειάζεσαι για τη τιμή που το παίρνεις, τίποτα παραπάνω, τίποτα λιγότερο.

    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stavros DrD
    3
    12 στους 27 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπον...Πολυς ντορος εχει γινει για αυτο το ηχειο οποτε να πω και γω την αποψη μου... Πολυ καλο ηχειο για λογους φορητοτητας και κατασκευης αλλα μεχρι εκει... Δεν υπαρχει μπασο στον ηχο αλλα ουτε πολυ ενταση... Αν θελετε ηχειο για ενταση απλα πατε στο mediarange mr734... Αν θελετε ηχειο για τελειο μπασο και ποιοτητα (φυσικα με περισσοτερη ενταση απο το jbl go) απλα περνετε το xiaomi mi... Αυτα ειναι τα καλυτερα ηχεια μεχρι τα 30€... Προσωπικα για μενα παει ετσι...
    1)xiaomi mi
    2)mediarange mr734
    3)jbl go
    Και ακολουθουν ολα τα υπολοιπα...

    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iliasPs
    4
    4 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μόλις το απεκτησα μεν (κυρίως για καμπινγκ και παραλία), όμως το δοκίμασα στο σπίτι και είναι αρκετά δυνατό. Εντυπωσιακό για το μέγεθος του.
    Εύκολο pairing και σίγουρα θα το χρησιμοποιώ και στο σπίτι (υπνοδωμάτιο, μπάνιο).
    Για τα χρήματα του ειναι μια απλή και ποιοτική λύση που σίγουρα θα πρότεινα σε κάποιον.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ειναι οτι καλυτερο ο ειχως αξίζει τα λεφτά του

    3
  • Το καλυτερο σε αυτήν την τιμή, πολύ καλή κατασκευή ελαφρύ με καλο ήχο, μην το σκέφτεσαι καν απλά αγοράσε το...

    2
  • Το ειχα παρει 5χρονια πριν στα 30ευρω που τοτε εκανε. Στην διαρκεια ολων αυτων των χρονων του εχω πιει το αιμα, εχει φαει απειρα σουτια σε τοιχους, πατωματα, ταβανια, δεντρα, τσιμεντολιθους κτλ. Επισης εχουν πεσει πανω νερο, καφεδες, πορτοκαλαδες, εχει δουλεψει συνεχομενα στη διαπασων για ατελειωτες ωρες ουσιαστικα σε βασανιστικο βαθμο. Το ηχειο εκτος απο τις εξωτερικες φθορες (ουλες απο τα χτυπηματα, χαρακιες και εξασθενιση του χρωματος) δεν εχει παθει απολυτως τιποτα! Ηταν πιστευω αν οχι η καλυτερη, μια απο τις κορυφαιες επιλογες που μπορουσα να κανω στην κατηγορια του. Το ηχειο εχει αποδειχθει ταλιμπαν. Σας το συνιστω ανεπιφυλακτα!

    12
  • Το εχω 5 χρονια τωρα και μπορω πλεον να το κριτικαρω. Για το μεγεθος του και τα λεφτα του εχει καταπληκτικο αποτελεσμα σε ποιοτητα ηχου, εχει καλη ενταση και τρομερη ποιοτητα κατασκευης. Η μπαταρια του εμενα τα πρωτα 2-3 χρονια κραταγε 10 ωρες σιγουρα στην μαξ ενταση, πλεον κραταει λιγα λεπτα όμως δε ξερω αν ευθυνεται οτι ο σκυλος μου το πηρε, το μασισε το αφησε στο γκαζονκαι ποτιστικε 2 φορες βραδυ και πρωι (ο ηχος παραμενει το ιδιο καλος). Μια σουμα για ολα αυτα του δεινει 5 αστερια.

    6
  • Το εχω εδω και 2 χρονια. Αξιζει τα λεφτα του!
    Τρομερος ηχος για το μεγεθος, καθαρος ηχος, ικανοποιητικο μπασο. Ωραια κατασκευη και compact. Δεχεται κλησεις(βολευει). Για μουσικη οτι πρεπει αλλα και για ταινιες αλλα και για παιχνιδια ειναι αψογο. Απο τα καλυτερα στην κατηγορια του!

    4
  • Δες τα όλα