Αθλητικά Παπούτσια

Galaxy 7 Ανδρικά Αθλητικά Παπούτσια Running Γκρι Κωδικός: JQ2626

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Κάθε run είναι ένα ταξίδι εξερεύνησης. Φόρεσε αυτά τα adidas running παπούτσια και εξερεύνησε τις δυνατότητές σου. Η Cloudfoam ενδιάμεση σόλα απορροφά τους κραδασμούς σε κάθε σου βήμα, για άνεση καθώς βελτιώνεις την αντοχή σου. Το ανθεκτικό υφασμάτινο επάνω μέρος σου προσφέρει υποστήριξη από το πρώτο μέχρι το τελευταίο σου run.

Δες όλη την περιγραφή
Εύκολη επιστροφή

Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Εφαρμογή από 159 αξιολογήσεις

Στενό Κανονικό Φαρδύ

Οδηγός μεγεθών adidas
46 93
Παράδοση έως Δευ, 29 Ιουν
5,00 € μεταφορικά
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά σε Skroutz Point;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Betteroutlet 5,0 (7)

Αξιολογήσεις (474)

Αξιολογήσεις

  1. 315
  2. 64
  3. 33
  4. 22
  5. 40
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Βάρος
  • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Δε χτυπούν στο πόδι
  • Άνεση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Αντοχή

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Elias_Tarnaras
5
8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Εξαιρετικά για ορθοστασία, περπάτημα. Κάνω δουλειά που πρέπει να περπατάω 8 χιλιόμετρα τη μέρα, με 8 ώρες ορθοστασία και πάρα πολλές σκάλες. Δεν περίμενα τόσο καλά παπούτσια σε αυτήν την τιμή. Είχα ένα ζευγάρι των 160 ευρώ πριν και ήταν πολύ χειρότερο. Πολύ μαλακοί πάτοι, δεν γλιστρούν σε νερά.

  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;

mike_par35
1
21 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Έρχομαι από galaxy 5 , δυστυχώς το galaxy 7 ειναι κακοφτιαγμένο και στο μπροστα μέρος πολύ χαμηλό με αποτέλεσμα να χτυπάει το δάχτυλο λόγο πολύ μικρού χώρου .
Δηλαδή δεν ξέρω τι σκεφτόταν ο σχεδιαστής

Update : Κόπηκαν κιόλας σε διάφορα σημεία μετά από μόλις 3 μήνες με ελάχιστη χρήση . Πρώτη φορά μου συμβαίνει κάτι τέτοιο τόσο σύντομα

Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    As described excellentl shoes and value for money

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τελεια πολύ άνετα τα φοράω ολη μέρα στη δουλειά, θα τα ξανα αγωράσω

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Από άλλες χώρες

  • John_Georgiadis32
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    άνετα, μαλακά,ελαφριά να περπατάς όλη μέρα ΑΛΛΑ όπως γράφουν κ άλλοι σε 4 μήνες το mesh ύφασμα άρχισε να τρυπάει μόνο του. περίεργο... κρίμα...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tasos_dimitrogloy
    5
    9 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    τα συγκεκριμενα παπουτσια τα αγορασα το 2021 κ τα φορουσα καθημερινα με συνεχομενο περπατημα επι 4,5 χρονια..! εκτος του οτι μιλαμε για ενα πολυ ανετο κ μαλακο παπουτσι..εμενα δεν μου σκιστηκε ποτε..κ απορω με ολα αυτα τα σχολια που τρυπανε κ σκιζονται μεσα σε 3 μηνες..αν ειναι δυνατον..!!!! το μονο ελατωμα ειναι οτι γλυστρουσαν λιγο στην βροχη..τιποτα αλλο..!!!! τωρα αν καποιος δεν τα προσεχει..οχι αυτα που ειναι των 50..αλλα κ 200 ευρω να παρεις με υφασμα παλι θα το σκισεις..! ωσποτε δεν φταιει το παπουτσι..κ εμενα που μου εκανε μια τρυπα μετα απο 4,5 χρονια..ηταν καθαρα απο θεμα χρονου κ φθορας..ετσι να ξερουμε κ τι λεμε..!!!! επειδη κανουμε εμεις κακη χρηση..μας φταιει η adidas μετα..η οποια αλλη εταιρια..!!!! ελπιζω να βοηθησα καποιους με το σχολιο μου..!!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • serkos_rs
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    πολυ μαλακό παπουτσι αλλα σε μένα τουλάχιστον ο πάτος που εχει στην φτέρνα ειναι πιο στενός.Με αποτέλεσμα να νιώθεις οτι πατάς στις ραφές.Εβαλα εναν πατο απλό απο πανω κ έστρωσε. Επίσης χρονια φοράω 44. σε αυτο θα ήθελα 44.5

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xpirednot
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    τα φοραω στη δουλεια, το καλοκαιρι μπορει και 12ωρα και ειναι τοσο ανετα που τα εχω παρει 2 φορες.Οκ το υλικο τους αν δεν προσεξεις μπορει να σκιστει σχετικα ευκολα αλλα ουτε 50 ευρω δεν ειναι πλεον, μη λεμε οτι να ναι,για τα λεφτα τους ειναι τελεια

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KONSTANTINOS_KAPERONIS
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Στην φωτογραφία πιστεύω αδικούνται, είναι πάρα πολύ ωραίο παπούτσι, ελαφρύ, ιδανικό για τρέξιμο αλλά και για περπάτημα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Fl_amess2064
    2
    6 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Σκίστηκαν στο πλάι μετά από ένα μήνα χρήσης. σαν εφαρμογή είναι καλά και σχετικά άνετα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikos_semertzakis
    5
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ ωραίο παπούτσι άνετο δεν σε κουράζει στο περπάτημα. Ένα παπούτσι καθαρά για απλή χρήση. Δεν είναι για βαριά δουλειά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aristeidis_Georgoulias
    1
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Μετά από 3 μήνες προσεκτικής χρήσης άρχισαν να σκίζονται στο σημείο ανάμεσα στο σήμα της adidas και το δικτυωτό και στα 2 παπούτσια. Σαν πάτημα πάρα πολύ βολικά και ξεκούραστα αλλά τα υλικά κατασκευής είναι ευτελή...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alexandros_likidis
    2
    13 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Άνετα και πολύ όμορφα παπούτσια. Δεν μπορούσαν να βάλουν καλύτερης ποιότητας ύφασμα. Στο τρίτο μήνα άρχισαν να εμφανίζονται μικρά σκισιματα και στα δύο παπούτσια στο ύφασμα στο μπροστινό μέρος. Και τα είχα μόνο για έξω βόλτα τα απογεύματα. Όχι ασκήσεις και στην δουλειά. Απαράδεκτο για την Adidas.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tsos-mi
    1
    10 στους 29 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Άχρηστο παπούτσι.
    Σε πολύ χαλαρή χρήση στη δουλειά,σκιστικαν μπροστά και τα δύο τον πρώτο μήνα χρήσης.
    Απαράδεκτα.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dim_Pad
    2
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    ξεχυλώσε το μπροστά μέρος σε πολλά σημεία και σε εμένα και σε γνωστό μου στο μήνα πάνω παίρνω μόνο αντιντας χρόνια τέτοια ποιότητα δεν μου έχει ξανά τύχει το μόνο καλό τους είναι η μαλακια σολα.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tedmanowar
    1
    10 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Άνετο και ωραίο αλλά να σκίζεται έτσι στο πρώτο 3μηνο είναι απαράδεκτο.
    Δεν είναι το μοναδικό μου ζευγάρι, δεν το φοράω στην γυμναστική αλλά μόνο στο γραφείο και παρόλα αυτά άντεξε 3 μήνες...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fanis_ff
    3
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Μέτριο παπούτσι. Το ύφασμα του πάνω μέρους δεν είναι ενισχυμένο όταν συνδέεται με τη σόλα και σκίζεται πολύ εύκολα με πολύ απλή χρήση - μόνο περπάτημα σε βατό δρόμο. Με τρέξιμο, ανώμαλο δρόμο απλά έχει ανοίξει, έχει γίνει σουρωτήρι εντός εβδομάδων αν όχι ημερών. Η σόλα είναι μέτρια σε ανάπαυση και σε κάποια δάπεδα τρίζει παραπάνω από τον μέσο όρο. Είναι ένα παπούτσι που το παίρνεις εν γνώσει σου ότι θα βγάλει 6μηνο max 9μηνο με πολύ προσεκτική χρήση, λόγω τιμής, αν το βρεις σχετικά φθηνό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • prwteas.gr
    2
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Ωραία παπούτσια, άνετα και ευχάριστα στο περπάτημα, αλλά το εξωτερικό τους ύφασμα άρχισε να σχίζεται από το πρώτο τρίμηνο. Η ποιότητά τους είναι απαράδεκτη, πολύ περισσότερο καθώς ανήκουν σε μία από τις κορυφαίες και πιο εμπορικές εταιρείες αθλητικών ειδών.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alex_voulgaris
    3
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Δε λέω καλά παπούτσια αλλά όταν έχεις πρόβλημα καλό θα ήταν εκεί όπου μπαίνουν τα κορδόνια να ήταν ίσιο χωρίς καμπύλη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Απίστευτη ποιότητα για τόσο χαμηλή τιμή και αντιολισθητικά. Προσοχή στις μαϊμούδες, μόνο από επώνυμα καταστήματα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Legend_@77
    2
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Ενώ είναι πολύ μαλακά και άνετα για καθημερινή χρήση, ΑΛΛΆ το εξωτερικό ύφασμα κόβεται πολύ εύκολα αν βρεις κάπου. Και μέσα σε 2 μήνες φαίνονται διαλυμένα.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Chrisxcx
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Φοβερά παπούτσια για τα χρήματα τους. Επίσης δεν μυρίζουν ποτέ τους από τα ελάχιστα παπούτσια. Έρχονται και με εξαιρετικούς πατους μεσα.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tasos_Tsiloglou
    3
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Είναι VFM. Ελαφριά. Ιδανικά για φθινώπορο, αλλά σχετικά ζεστά για το ελληνικό καλοκαίρι. Πόλυ κακή πρόσφυση και ιδιαίτερα σε λείες επιφάνειες χρειάζεται προσοχή. Τα φοράω καθημερινά και στο γυμναστήριο εδώ και 3 μήνες περίπου. Παραδόξως και παρά το χαμηλό κόστος δεν έχουν υποστεί φθορές ακόμα .

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
Ερωτήσεις

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Κάθε run είναι ένα ταξίδι εξερεύνησης. Φόρεσε αυτά τα adidas running παπούτσια και εξερεύνησε τις δυνατότητές σου. Η Cloudfoam ενδιάμεση σόλα απορροφά τους κραδασμούς σε κάθε σου βήμα, για άνεση καθώς βελτιώνεις την αντοχή σου. Το ανθεκτικό υφασμάτινο επάνω μέρος σου προσφέρει υποστήριξη από το πρώτο μέχρι το τελευταίο σου run.

Λεπτομέρειες:

  • Κανονική εφαρμογή
  • Δέσιμο με κορδόνια
  • Υφασμάτινο επάνω μέρος
  • Υφασμάτινη επένδυση
  • Ενδιάμεση σόλα Cloudfoam
  • Εξωτερική σόλα από TPU
  • Βάρος: 319 γρ. (μέγεθος EUR 42 2/3)
  • Drop (Διαφορά ύψους φτέρνας με μπροστινό μέρος παπουτσιού): 6 χιλ. (φτέρνα 35 χιλ. / δάχτυλα 29 χιλ.)

Brand

Κωδικός Προϊόντος
JQ2626
Τύπος
Running
Φύλο
Άνδρας
Χρώμα
Γκρι
Δημοφιλής Σειρά
Adidas Galaxy
Εφαρμογή
Κανονική
Εσωτερικός πάτος
Ortholite
Τεχνολογία Ενδιάμεσης Σόλας
Cloudfoam
Drop
6 mm
Βάρος
319 gr
Ορθοστασία
Ναι
Ιδιότητες
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (474)

  1. 315
  2. 64
  3. 33
  4. 22
  5. 40
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Βάρος
  • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Δε χτυπούν στο πόδι
  • Άνεση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Αντοχή

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Elias_Tarnaras
5
8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Εξαιρετικά για ορθοστασία, περπάτημα. Κάνω δουλειά που πρέπει να περπατάω 8 χιλιόμετρα τη μέρα, με 8 ώρες ορθοστασία και πάρα πολλές σκάλες. Δεν περίμενα τόσο καλά παπούτσια σε αυτήν την τιμή. Είχα ένα ζευγάρι των 160 ευρώ πριν και ήταν πολύ χειρότερο. Πολύ μαλακοί πάτοι, δεν γλιστρούν σε νερά.

  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;

mike_par35
1
21 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Έρχομαι από galaxy 5 , δυστυχώς το galaxy 7 ειναι κακοφτιαγμένο και στο μπροστα μέρος πολύ χαμηλό με αποτέλεσμα να χτυπάει το δάχτυλο λόγο πολύ μικρού χώρου .
Δηλαδή δεν ξέρω τι σκεφτόταν ο σχεδιαστής

Update : Κόπηκαν κιόλας σε διάφορα σημεία μετά από μόλις 3 μήνες με ελάχιστη χρήση . Πρώτη φορά μου συμβαίνει κάτι τέτοιο τόσο σύντομα

Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    As described excellentl shoes and value for money

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τελεια πολύ άνετα τα φοράω ολη μέρα στη δουλειά, θα τα ξανα αγωράσω

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Από άλλες χώρες

  • John_Georgiadis32
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    άνετα, μαλακά,ελαφριά να περπατάς όλη μέρα ΑΛΛΑ όπως γράφουν κ άλλοι σε 4 μήνες το mesh ύφασμα άρχισε να τρυπάει μόνο του. περίεργο... κρίμα...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tasos_dimitrogloy
    5
    9 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    τα συγκεκριμενα παπουτσια τα αγορασα το 2021 κ τα φορουσα καθημερινα με συνεχομενο περπατημα επι 4,5 χρονια..! εκτος του οτι μιλαμε για ενα πολυ ανετο κ μαλακο παπουτσι..εμενα δεν μου σκιστηκε ποτε..κ απορω με ολα αυτα τα σχολια που τρυπανε κ σκιζονται μεσα σε 3 μηνες..αν ειναι δυνατον..!!!! το μονο ελατωμα ειναι οτι γλυστρουσαν λιγο στην βροχη..τιποτα αλλο..!!!! τωρα αν καποιος δεν τα προσεχει..οχι αυτα που ειναι των 50..αλλα κ 200 ευρω να παρεις με υφασμα παλι θα το σκισεις..! ωσποτε δεν φταιει το παπουτσι..κ εμενα που μου εκανε μια τρυπα μετα απο 4,5 χρονια..ηταν καθαρα απο θεμα χρονου κ φθορας..ετσι να ξερουμε κ τι λεμε..!!!! επειδη κανουμε εμεις κακη χρηση..μας φταιει η adidas μετα..η οποια αλλη εταιρια..!!!! ελπιζω να βοηθησα καποιους με το σχολιο μου..!!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • serkos_rs
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    πολυ μαλακό παπουτσι αλλα σε μένα τουλάχιστον ο πάτος που εχει στην φτέρνα ειναι πιο στενός.Με αποτέλεσμα να νιώθεις οτι πατάς στις ραφές.Εβαλα εναν πατο απλό απο πανω κ έστρωσε. Επίσης χρονια φοράω 44. σε αυτο θα ήθελα 44.5

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xpirednot
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    τα φοραω στη δουλεια, το καλοκαιρι μπορει και 12ωρα και ειναι τοσο ανετα που τα εχω παρει 2 φορες.Οκ το υλικο τους αν δεν προσεξεις μπορει να σκιστει σχετικα ευκολα αλλα ουτε 50 ευρω δεν ειναι πλεον, μη λεμε οτι να ναι,για τα λεφτα τους ειναι τελεια

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KONSTANTINOS_KAPERONIS
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Στην φωτογραφία πιστεύω αδικούνται, είναι πάρα πολύ ωραίο παπούτσι, ελαφρύ, ιδανικό για τρέξιμο αλλά και για περπάτημα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Fl_amess2064
    2
    6 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Σκίστηκαν στο πλάι μετά από ένα μήνα χρήσης. σαν εφαρμογή είναι καλά και σχετικά άνετα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikos_semertzakis
    5
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ ωραίο παπούτσι άνετο δεν σε κουράζει στο περπάτημα. Ένα παπούτσι καθαρά για απλή χρήση. Δεν είναι για βαριά δουλειά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aristeidis_Georgoulias
    1
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Μετά από 3 μήνες προσεκτικής χρήσης άρχισαν να σκίζονται στο σημείο ανάμεσα στο σήμα της adidas και το δικτυωτό και στα 2 παπούτσια. Σαν πάτημα πάρα πολύ βολικά και ξεκούραστα αλλά τα υλικά κατασκευής είναι ευτελή...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alexandros_likidis
    2
    13 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Άνετα και πολύ όμορφα παπούτσια. Δεν μπορούσαν να βάλουν καλύτερης ποιότητας ύφασμα. Στο τρίτο μήνα άρχισαν να εμφανίζονται μικρά σκισιματα και στα δύο παπούτσια στο ύφασμα στο μπροστινό μέρος. Και τα είχα μόνο για έξω βόλτα τα απογεύματα. Όχι ασκήσεις και στην δουλειά. Απαράδεκτο για την Adidas.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tsos-mi
    1
    10 στους 29 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Άχρηστο παπούτσι.
    Σε πολύ χαλαρή χρήση στη δουλειά,σκιστικαν μπροστά και τα δύο τον πρώτο μήνα χρήσης.
    Απαράδεκτα.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dim_Pad
    2
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    ξεχυλώσε το μπροστά μέρος σε πολλά σημεία και σε εμένα και σε γνωστό μου στο μήνα πάνω παίρνω μόνο αντιντας χρόνια τέτοια ποιότητα δεν μου έχει ξανά τύχει το μόνο καλό τους είναι η μαλακια σολα.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tedmanowar
    1
    10 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Άνετο και ωραίο αλλά να σκίζεται έτσι στο πρώτο 3μηνο είναι απαράδεκτο.
    Δεν είναι το μοναδικό μου ζευγάρι, δεν το φοράω στην γυμναστική αλλά μόνο στο γραφείο και παρόλα αυτά άντεξε 3 μήνες...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fanis_ff
    3
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Μέτριο παπούτσι. Το ύφασμα του πάνω μέρους δεν είναι ενισχυμένο όταν συνδέεται με τη σόλα και σκίζεται πολύ εύκολα με πολύ απλή χρήση - μόνο περπάτημα σε βατό δρόμο. Με τρέξιμο, ανώμαλο δρόμο απλά έχει ανοίξει, έχει γίνει σουρωτήρι εντός εβδομάδων αν όχι ημερών. Η σόλα είναι μέτρια σε ανάπαυση και σε κάποια δάπεδα τρίζει παραπάνω από τον μέσο όρο. Είναι ένα παπούτσι που το παίρνεις εν γνώσει σου ότι θα βγάλει 6μηνο max 9μηνο με πολύ προσεκτική χρήση, λόγω τιμής, αν το βρεις σχετικά φθηνό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • prwteas.gr
    2
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Ωραία παπούτσια, άνετα και ευχάριστα στο περπάτημα, αλλά το εξωτερικό τους ύφασμα άρχισε να σχίζεται από το πρώτο τρίμηνο. Η ποιότητά τους είναι απαράδεκτη, πολύ περισσότερο καθώς ανήκουν σε μία από τις κορυφαίες και πιο εμπορικές εταιρείες αθλητικών ειδών.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alex_voulgaris
    3
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Δε λέω καλά παπούτσια αλλά όταν έχεις πρόβλημα καλό θα ήταν εκεί όπου μπαίνουν τα κορδόνια να ήταν ίσιο χωρίς καμπύλη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Απίστευτη ποιότητα για τόσο χαμηλή τιμή και αντιολισθητικά. Προσοχή στις μαϊμούδες, μόνο από επώνυμα καταστήματα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Legend_@77
    2
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Ενώ είναι πολύ μαλακά και άνετα για καθημερινή χρήση, ΑΛΛΆ το εξωτερικό ύφασμα κόβεται πολύ εύκολα αν βρεις κάπου. Και μέσα σε 2 μήνες φαίνονται διαλυμένα.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Chrisxcx
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Φοβερά παπούτσια για τα χρήματα τους. Επίσης δεν μυρίζουν ποτέ τους από τα ελάχιστα παπούτσια. Έρχονται και με εξαιρετικούς πατους μεσα.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tasos_Tsiloglou
    3
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Είναι VFM. Ελαφριά. Ιδανικά για φθινώπορο, αλλά σχετικά ζεστά για το ελληνικό καλοκαίρι. Πόλυ κακή πρόσφυση και ιδιαίτερα σε λείες επιφάνειες χρειάζεται προσοχή. Τα φοράω καθημερινά και στο γυμναστήριο εδώ και 3 μήνες περίπου. Παραδόξως και παρά το χαμηλό κόστος δεν έχουν υποστεί φθορές ακόμα .

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
46,93 €
Δωρεάν σε Skroutz Point
ή   5,00 €   μεταφορικά
20% έκπτωση από το κατάστημα Dress4less μέχρι 26/06!
20% έκπτωση από το κατάστημα Dress4less μέχρι 26/06!
Δες περισσότερα