Εκτυπωτές

Canon Pixma MX495

Συνδεσιμότητα: Wi-Fi & Mobile Print , Κατασκευαστής:

To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Τύπος
Inkjet
Ink Tank
-
Χρώμα Εκτύπωσης
Έγχρωμο
Αποκλειστικά για Φωτογραφίες
Όχι
Πολυμηχάνημα
Ναι
Αναλώσιμο
Μελάνης
Αριθμός Αναλώσιμων
2
Μνήμη Εκτυπωτή
-
Μέγεθος Χαρτιού
A4, A5, B5, Legal, Letter
Συμβατότητα
Mac, Windows
Δυνατότητες
Mobile Printing Capability, Fax
Συνδεσιμότητα
Wi-Fi, USB
Χρώμα
Μαύρο

Εκτυπωτής

Ταχύτητα μονόχρωμης εκτύπωσης
-
Ταχύτητα έγχρωμης εκτύπωσης
-
Duplex Print
Χειροκίνητο
Μέγιστη Ανάλυση Εκτύπωσης
4800x1200 DPI

Scanner / Σαρωτής

Μέγιστη Ανάλυση Σάρωσης
1200x600 DPI
Βάθος Χρώματος
48 bit
Ποσότητα Φύλλων ADF
-
Δυνατότητες Σάρωσης
-

Διαστάσεις

Ύψος
189 mm
Πλάτος
435 mm
Βάθος
295 mm

Smart Ιδιότητες

Smart Οικοσύστημα
-

Εγγύηση

Επιμέρους Εγγύηση Κατασκευαστή
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (87)

Αξιολογήσεις

  1. 36
  2. 27
  3. 9
  4. 6
  5. 9
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα εκτύπωσης
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ταχύτητα εκτύπωσης
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Διαδικασία εγκατάστασης
  • Giorgatos
    1
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Από τα νευρα μου τον πέταξα από το μπαλκόνι , έγινε κομμάτια και ηρέμησε η ψυχή μου . Αυτα χωρίς υπερβολές .

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • michalisdri
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πατα το κουμπι με το αστερακι και τον κυκλο για οσους εχουν προβλημα με το μελλανι που ειναι ξαναγεμιζμενο για 5 δευτερολεπτα και εκτυπωνει οσο θες

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • x-lag123
    1
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ο εκτυπωτής είναι άχρηστος δέχεται μόνο αυθεντικά μελάνια επίσης είναι πολύ δύσκολο στη χρήση Ειδικά αν θες να στείλεις φαξ και επίσης τα μελάνια του το μετράει με το πλήθος των εκτυπώσεων και όχι με τη στάθμη της μελάνης τα πήγα για γέμισμα και δεν τα διαβάζει καν.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Απλά άθλιος.40€ για μόλις 180 σελίδες.(Δε δουλεύει μόνο με σκέτο μαύρο μελάνι) Πάντε για κάναν Epson ~5€ για 2000 σελίδες.Συνδεεται δύσκολα και για να βγάλει μέσω wifi δεινοπαθείς.Δεν υπάρχει κανένας λόγος να τον αγοράσει κάποιος ούτε καν τζάμπα για ξεφόρτωμα καθώς κυριολεκτικά μπαίνεις μέσα.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Theo_Theo86
    2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν λέω καλός εκτυπωτης για τα λεφτά του αλλά τα μελάνια τελειώνουν γρήγορα και είναι πανάκριβα αλλά το χειρότερο είναι ότι κολλάει το χαρτί μέσα αρκετες φορές

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • LoraSt
    2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τρομερη δυσκολια και ταλαιπωρια με την συνδεση στο ιντερνετ. Χανει την επαφη συνεχως και πρεπει να ξανα γινει η εγκατασταση απ την αρχη.
    Δεν εκτυπωνει γρηγορα και τσαλακωνει πολυ ευκολα το χαρτι.
    Το μενου τραγικο!

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • oldschooler143
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μάγκες το πήρα πέρυσι σε black friday με 40€! Μηχάνημα τέλειο για τα χρήματα του! Value for money 100% το μόνο θέμα είναι ότι εκτυπώνει μόνο από την μία πλευρά και πρέπει να γυρνάς την σελίδα για να εκτυπώσει και από την άλλη.... Είναι θέμα αν θες να εκτυπώσεις πολλές σελίδες.Λίγο προσοχή βέβαια με τα πλαστικά του δεν είναι καρότσα να το βαράμε.... Ομως γενικά και σε σκάνερ ka σε φωτογραφίες με φωτογραφικό χαρτί και στα όλα του είναι τέλειο!

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimyok
    1
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετα το firmware update δε τον βλεπει κανεις απο τους 3 υπολογ. Ενσυρματα η ασυρματα windows 7 , 8 η 10 τιποτα. Επισης το "update" το μονο που κανει ειναι να κλειδωνει τα συμβατα μελανια .....

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΠΑΝΟΣ_
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ καλος εκτυπωτης . Η συνδεση του ευκολη ,τοσο στο σταθερο οσο και στο κινητο η το ταμπλετ. Καλη επιλογη για αγορα.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • napo26000
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα κυβικά του και τα λεφτά του είναι πάρα πολύ καλός, Μερικές φορές όταν εκτυπώνεις από κινητό, διακόπτει την επικοινωνία κατά τη διάρκεια της εκτύπωσης, αλλά σε αυτό μπορεί να φταίει και το κινητό μου

    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panos_Rena55
    1
    3 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    άχρηστο το πήρα πριν δύο χρόνια και είναι για Πέταμα, πανάκριβα μελάνια,δύσκολα να το συνδέσεις και από σέρβις κλες

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alex_Vin
    5
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    δυσκολεύτηκα με το wifi αλλά κανένα πρόβλημα διότι εκεί που το έχω είναι και το ρούτερ μου οπότε όλα καλά....δοκιμασμένο σε εκτυπώσεις και φωτό και είναι ικανοποιητική ...

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • StMichael
    2
    1 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ο εκτυπωτής είναι τέρμα μέτριος! Δεν εκτυπώνει γρήγορα, δεν συνδέεται με ευκολία στο internet, το πρόγραμμα της canon είναι άθλιο, τι να πω;!; Δεν αξίζει.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • bill1358
    3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ δύσκολο στην εγκατάσταση του driver. Μην προσπαθείτε την σύνδεση με καλώδιο. Πιο καλά με το ρούτερ (WPS). Για τα χρήματα του και χρήση στο σπίτι,πολύ καλός.
    Χρήσιμη η λειτουργία scanner.
    Τον συνιστώ!

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorgos_Tsagkarakis48
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπόν το προϊόν είναι value for money οι εκτυπώσεις είναι ικανοποιητικές και γρήγορες για τα χρήματα του είναι ότι καλύτερο τον έχω 3 χρονιά.Η χρήση XL μελανιού συμφέρει πολύ.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • XMspeed80021
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Το μηχάνημα είναι τίμιο γι'αυτά που προσφέρει και για οικιακή χρήση.
    Εγώ το χρησιμοποιώ όχι πολύ συχνά και το καλύτερο μου είναι ότι μπορώ να κάνω εκτυπώσεις μέσω wi-fi από το κινητό η το tablet μου η όταν στέλνω FAX όποτε χρειάζεται.
    Οι εκτυπώσεις σε γενικές γραμμές είναι ικανοποιητικές και τα μελάνια του δεν θα έλεγα ότι κρατάνε και πολύ καιρό και ειδικά όταν εκτυπώνεις σε φωτογραφικό χαρτί που εκεί τρώει και τα περισσότερα.
    44 ευρουλάκια το είχα πάρει σε προσφορά εδώ και 9 μήνες δουλεύει άψογα και δεν παρουσίασε κανένα απολύτως πρόβλημα,τα μελάνια δε όταν τελειώνουν τα βγάζω και πάω τα ξαναγεμίζω με 5ε το καθένα και η ποσότητα είναι σχεδόν ίδια πάνω κάτω.
    Για καθημερινή και αραιή χρήση το συστήνω ανεπιφύλακτα!

    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα εκτύπωσης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ippokratis_Poimenidis
    4
    0 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν έχω εκτυπώσει ακόμα σε φωτογραφικό χαρτί. Αν ρωτάτε τότε γιατί γιατί γράφω αξιολόγηση, η απάντηση είναι πως αφενός μου ζητήθηκε από σκρουτζ, αφετέρου έχει κάποιο νόημα για τα υπόλοιπα τα οποία έχω ήδη δει. Σε γενικές ραμμές είναι μια αξιοπρεπής αγορά για τα χρήματά του.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μάνος Μπαλωτής
    5
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε σχέση με την τιμή του είναι ένα αρκετά αξιόλογο μηχάνιμα με αρκετές δυνατότητες. Θα το πρότεινα σε κάποιον που θέλει έναν εκτυπωτή για απλή οικιακή χρήση. Αρκετά γρήγορος και εύκολος στην εγκατάσταση, καθως και τις μετ' έπειτα ρυθμήσεις (Wi-Fi) που πιθανόν κάποιος να θέλει.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostasrms81
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλός εκτυπωτής, με καλές εκτυπώσεις, εκτός από τις έγχρωμες όπου χάνει λίγο. Κάτι το οποίο είναι απολύτως αποδεκτό λόγω της τιμής του. Σε γενικές γραμμές είμαι ικανοποιημένος. Βρίσκεις εύκολα μελάνια και κρατάνε αρκετά με κανονική χρήση.

    Το fax δε το έχω χρησιμοποιήσει μιας και δε μου χρειάζεται (ας είναι καλά τα email) και δε μπορώ να εκφέρω άποψη.

    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sepaokaime21
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πολυ καλος εκτυπωτης !!! εγω τον συνδεσα αρκετα γρηγορα σε υπολογιστη και κανει την δουλεια του πολυ καλα !!! ευχρηστο και απλο λογισμικο !

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • konstantinos_antonakoudis16
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ καλο το μηχανημα,ευκολο στην εγκατασταση του.Δουλευει και με wifi απτο κινητο,εκτυπωνει και σκαναρει.πολυ αξιοπιστο για 49 ευρω..

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • betty_Trifon
    1
    4 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στον ένα χρόνο με μέτρια χρήση χάλασε, άρχισε να τσαλακωνει το χαρτί και να μην εκτυπώνει... Δε θα τον συνηστουσα τον προηγούμενο hp τον είχα πάνω από 10 χρόνια!!!!

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Christos Smyrniotis
    3
    2 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε 1 μήνα λειτουργίας σταμάτησε να τραβάει το χαρτί!!! Είναι τόσο εκνευριστικό, διότι δεν έχω το χρόνο να ασχοληθώ τηλεφωνώντας στην Κανον κτλ...

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kgalifou
    3
    0 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν πρόλαβα να συνδέσω το φαξ, για να έχω άποψη, γιατί στον 1.5 χρόνο με μέτρια οικιακή χρήση ,χάλασε. Κ τέλος.... Μικρή οθόνη. Τον αντικατέστησα με αγαπημένη μάρκα HP...

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ωραίο και κομψό μηχάνημα, σίγουρα value for money, ίσως δυσκολέψει λίγο η εγκατάσταση του αν δεν έχεις εγκαταστήσει ποτέ ξανά wifi. τον προτείνω ανεπιφύλακτα.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ps_ant
    4
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    καλός σε γενικές γραμμές πολύμηχανημα οικονομικό.. λίγο δύσκολο να στήσεις το ίντερνετ (πατήστε το 1 για αριθμούς στον κωδικό δυκτειου).. τα μελάνια δεν ξέρω πόσο κρατάνε ούτε έστειλα φαχ....

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Arisgr
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλός και αξιόπιστος σε βάθος χρόνου.Αξίζει τα χρήματα πουθα δώσεις.
    Σαν μόνο αρνητικό θα πώ την λίγο δύσκολη ρύθμιση του fax.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • bilhs06
    5
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειναι οτι καλυτερο εκτυπωνη τα παντα και πολυ γρηγορα και εχει και μεγαλη εξοικονομησει στα μελανια!!!

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • koukougiwrgis
    3
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το μόνο αρνητικό που έχω να πω είναι για το φαξ ,καποιες φορές δεν τα στέλνει ή δεν τα λαμβάνει ,δύσκολο στην ρύθμιση του φαξ

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Από τα νευρα μου τον πέταξα από το μπαλκόνι , έγινε κομμάτια και ηρέμησε η ψυχή μου . Αυτα χωρίς υπερβολές .

    0
  • Πατα το κουμπι με το αστερακι και τον κυκλο για οσους εχουν προβλημα με το μελλανι που ειναι ξαναγεμιζμενο για 5 δευτερολεπτα και εκτυπωνει οσο θες

    1
  • Ο εκτυπωτής είναι άχρηστος δέχεται μόνο αυθεντικά μελάνια επίσης είναι πολύ δύσκολο στη χρήση Ειδικά αν θες να στείλεις φαξ και επίσης τα μελάνια του το μετράει με το πλήθος των εκτυπώσεων και όχι με τη στάθμη της μελάνης τα πήγα για γέμισμα και δεν τα διαβάζει καν.

    0
  • Απλά άθλιος.40€ για μόλις 180 σελίδες.(Δε δουλεύει μόνο με σκέτο μαύρο μελάνι) Πάντε για κάναν Epson ~5€ για 2000 σελίδες.Συνδεεται δύσκολα και για να βγάλει μέσω wifi δεινοπαθείς.Δεν υπάρχει κανένας λόγος να τον αγοράσει κάποιος ούτε καν τζάμπα για ξεφόρτωμα καθώς κυριολεκτικά μπαίνεις μέσα.

    0
  • Δεν λέω καλός εκτυπωτης για τα λεφτά του αλλά τα μελάνια τελειώνουν γρήγορα και είναι πανάκριβα αλλά το χειρότερο είναι ότι κολλάει το χαρτί μέσα αρκετες φορές

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (14)

Ερωτήσεις

135 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
sofakisol

Θελω να βγαλω ασπρομαυρη εκτυπωση και βγαινει πρασινη.

nzygouris

Ειτε δεν εχει μελανι ή θελει καθαρισμο η κεφαλη

Δες όλες τις ερωτήσεις (14)

Χαρακτηριστικά

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Τύπος
Inkjet
Ink Tank
-
Χρώμα Εκτύπωσης
Έγχρωμο
Αποκλειστικά για Φωτογραφίες
Όχι
Πολυμηχάνημα
Ναι
Αναλώσιμο
Μελάνης
Αριθμός Αναλώσιμων
2
Μνήμη Εκτυπωτή
-
Μέγεθος Χαρτιού
A4, A5, B5, Legal, Letter
Συμβατότητα
Mac, Windows
Δυνατότητες
Mobile Printing Capability, Fax
Συνδεσιμότητα
Wi-Fi, USB
Χρώμα
Μαύρο

Εκτυπωτής

Ταχύτητα μονόχρωμης εκτύπωσης
-
Ταχύτητα έγχρωμης εκτύπωσης
-
Duplex Print
Χειροκίνητο
Μέγιστη Ανάλυση Εκτύπωσης
4800x1200 DPI

Scanner / Σαρωτής

Μέγιστη Ανάλυση Σάρωσης
1200x600 DPI
Βάθος Χρώματος
48 bit
Ποσότητα Φύλλων ADF
-
Δυνατότητες Σάρωσης
-

Διαστάσεις

Ύψος
189 mm
Πλάτος
435 mm
Βάθος
295 mm

Smart Ιδιότητες

Smart Οικοσύστημα
-

Εγγύηση

Επιμέρους Εγγύηση Κατασκευαστή
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (87)

  1. 36
  2. 27
  3. 9
  4. 6
  5. 9
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα εκτύπωσης
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ταχύτητα εκτύπωσης
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Διαδικασία εγκατάστασης
  • Giorgatos
    1
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Από τα νευρα μου τον πέταξα από το μπαλκόνι , έγινε κομμάτια και ηρέμησε η ψυχή μου . Αυτα χωρίς υπερβολές .

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • michalisdri
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πατα το κουμπι με το αστερακι και τον κυκλο για οσους εχουν προβλημα με το μελλανι που ειναι ξαναγεμιζμενο για 5 δευτερολεπτα και εκτυπωνει οσο θες

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • x-lag123
    1
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ο εκτυπωτής είναι άχρηστος δέχεται μόνο αυθεντικά μελάνια επίσης είναι πολύ δύσκολο στη χρήση Ειδικά αν θες να στείλεις φαξ και επίσης τα μελάνια του το μετράει με το πλήθος των εκτυπώσεων και όχι με τη στάθμη της μελάνης τα πήγα για γέμισμα και δεν τα διαβάζει καν.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Απλά άθλιος.40€ για μόλις 180 σελίδες.(Δε δουλεύει μόνο με σκέτο μαύρο μελάνι) Πάντε για κάναν Epson ~5€ για 2000 σελίδες.Συνδεεται δύσκολα και για να βγάλει μέσω wifi δεινοπαθείς.Δεν υπάρχει κανένας λόγος να τον αγοράσει κάποιος ούτε καν τζάμπα για ξεφόρτωμα καθώς κυριολεκτικά μπαίνεις μέσα.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Theo_Theo86
    2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν λέω καλός εκτυπωτης για τα λεφτά του αλλά τα μελάνια τελειώνουν γρήγορα και είναι πανάκριβα αλλά το χειρότερο είναι ότι κολλάει το χαρτί μέσα αρκετες φορές

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • LoraSt
    2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τρομερη δυσκολια και ταλαιπωρια με την συνδεση στο ιντερνετ. Χανει την επαφη συνεχως και πρεπει να ξανα γινει η εγκατασταση απ την αρχη.
    Δεν εκτυπωνει γρηγορα και τσαλακωνει πολυ ευκολα το χαρτι.
    Το μενου τραγικο!

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • oldschooler143
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μάγκες το πήρα πέρυσι σε black friday με 40€! Μηχάνημα τέλειο για τα χρήματα του! Value for money 100% το μόνο θέμα είναι ότι εκτυπώνει μόνο από την μία πλευρά και πρέπει να γυρνάς την σελίδα για να εκτυπώσει και από την άλλη.... Είναι θέμα αν θες να εκτυπώσεις πολλές σελίδες.Λίγο προσοχή βέβαια με τα πλαστικά του δεν είναι καρότσα να το βαράμε.... Ομως γενικά και σε σκάνερ ka σε φωτογραφίες με φωτογραφικό χαρτί και στα όλα του είναι τέλειο!

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimyok
    1
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετα το firmware update δε τον βλεπει κανεις απο τους 3 υπολογ. Ενσυρματα η ασυρματα windows 7 , 8 η 10 τιποτα. Επισης το "update" το μονο που κανει ειναι να κλειδωνει τα συμβατα μελανια .....

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΠΑΝΟΣ_
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ καλος εκτυπωτης . Η συνδεση του ευκολη ,τοσο στο σταθερο οσο και στο κινητο η το ταμπλετ. Καλη επιλογη για αγορα.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • napo26000
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα κυβικά του και τα λεφτά του είναι πάρα πολύ καλός, Μερικές φορές όταν εκτυπώνεις από κινητό, διακόπτει την επικοινωνία κατά τη διάρκεια της εκτύπωσης, αλλά σε αυτό μπορεί να φταίει και το κινητό μου

    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panos_Rena55
    1
    3 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    άχρηστο το πήρα πριν δύο χρόνια και είναι για Πέταμα, πανάκριβα μελάνια,δύσκολα να το συνδέσεις και από σέρβις κλες

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alex_Vin
    5
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    δυσκολεύτηκα με το wifi αλλά κανένα πρόβλημα διότι εκεί που το έχω είναι και το ρούτερ μου οπότε όλα καλά....δοκιμασμένο σε εκτυπώσεις και φωτό και είναι ικανοποιητική ...

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • StMichael
    2
    1 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ο εκτυπωτής είναι τέρμα μέτριος! Δεν εκτυπώνει γρήγορα, δεν συνδέεται με ευκολία στο internet, το πρόγραμμα της canon είναι άθλιο, τι να πω;!; Δεν αξίζει.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • bill1358
    3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ δύσκολο στην εγκατάσταση του driver. Μην προσπαθείτε την σύνδεση με καλώδιο. Πιο καλά με το ρούτερ (WPS). Για τα χρήματα του και χρήση στο σπίτι,πολύ καλός.
    Χρήσιμη η λειτουργία scanner.
    Τον συνιστώ!

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorgos_Tsagkarakis48
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπόν το προϊόν είναι value for money οι εκτυπώσεις είναι ικανοποιητικές και γρήγορες για τα χρήματα του είναι ότι καλύτερο τον έχω 3 χρονιά.Η χρήση XL μελανιού συμφέρει πολύ.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • XMspeed80021
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Το μηχάνημα είναι τίμιο γι'αυτά που προσφέρει και για οικιακή χρήση.
    Εγώ το χρησιμοποιώ όχι πολύ συχνά και το καλύτερο μου είναι ότι μπορώ να κάνω εκτυπώσεις μέσω wi-fi από το κινητό η το tablet μου η όταν στέλνω FAX όποτε χρειάζεται.
    Οι εκτυπώσεις σε γενικές γραμμές είναι ικανοποιητικές και τα μελάνια του δεν θα έλεγα ότι κρατάνε και πολύ καιρό και ειδικά όταν εκτυπώνεις σε φωτογραφικό χαρτί που εκεί τρώει και τα περισσότερα.
    44 ευρουλάκια το είχα πάρει σε προσφορά εδώ και 9 μήνες δουλεύει άψογα και δεν παρουσίασε κανένα απολύτως πρόβλημα,τα μελάνια δε όταν τελειώνουν τα βγάζω και πάω τα ξαναγεμίζω με 5ε το καθένα και η ποσότητα είναι σχεδόν ίδια πάνω κάτω.
    Για καθημερινή και αραιή χρήση το συστήνω ανεπιφύλακτα!

    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα εκτύπωσης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ippokratis_Poimenidis
    4
    0 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν έχω εκτυπώσει ακόμα σε φωτογραφικό χαρτί. Αν ρωτάτε τότε γιατί γιατί γράφω αξιολόγηση, η απάντηση είναι πως αφενός μου ζητήθηκε από σκρουτζ, αφετέρου έχει κάποιο νόημα για τα υπόλοιπα τα οποία έχω ήδη δει. Σε γενικές ραμμές είναι μια αξιοπρεπής αγορά για τα χρήματά του.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μάνος Μπαλωτής
    5
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε σχέση με την τιμή του είναι ένα αρκετά αξιόλογο μηχάνιμα με αρκετές δυνατότητες. Θα το πρότεινα σε κάποιον που θέλει έναν εκτυπωτή για απλή οικιακή χρήση. Αρκετά γρήγορος και εύκολος στην εγκατάσταση, καθως και τις μετ' έπειτα ρυθμήσεις (Wi-Fi) που πιθανόν κάποιος να θέλει.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostasrms81
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλός εκτυπωτής, με καλές εκτυπώσεις, εκτός από τις έγχρωμες όπου χάνει λίγο. Κάτι το οποίο είναι απολύτως αποδεκτό λόγω της τιμής του. Σε γενικές γραμμές είμαι ικανοποιημένος. Βρίσκεις εύκολα μελάνια και κρατάνε αρκετά με κανονική χρήση.

    Το fax δε το έχω χρησιμοποιήσει μιας και δε μου χρειάζεται (ας είναι καλά τα email) και δε μπορώ να εκφέρω άποψη.

    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sepaokaime21
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πολυ καλος εκτυπωτης !!! εγω τον συνδεσα αρκετα γρηγορα σε υπολογιστη και κανει την δουλεια του πολυ καλα !!! ευχρηστο και απλο λογισμικο !

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • konstantinos_antonakoudis16
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ καλο το μηχανημα,ευκολο στην εγκατασταση του.Δουλευει και με wifi απτο κινητο,εκτυπωνει και σκαναρει.πολυ αξιοπιστο για 49 ευρω..

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • betty_Trifon
    1
    4 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στον ένα χρόνο με μέτρια χρήση χάλασε, άρχισε να τσαλακωνει το χαρτί και να μην εκτυπώνει... Δε θα τον συνηστουσα τον προηγούμενο hp τον είχα πάνω από 10 χρόνια!!!!

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Christos Smyrniotis
    3
    2 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε 1 μήνα λειτουργίας σταμάτησε να τραβάει το χαρτί!!! Είναι τόσο εκνευριστικό, διότι δεν έχω το χρόνο να ασχοληθώ τηλεφωνώντας στην Κανον κτλ...

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kgalifou
    3
    0 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν πρόλαβα να συνδέσω το φαξ, για να έχω άποψη, γιατί στον 1.5 χρόνο με μέτρια οικιακή χρήση ,χάλασε. Κ τέλος.... Μικρή οθόνη. Τον αντικατέστησα με αγαπημένη μάρκα HP...

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ωραίο και κομψό μηχάνημα, σίγουρα value for money, ίσως δυσκολέψει λίγο η εγκατάσταση του αν δεν έχεις εγκαταστήσει ποτέ ξανά wifi. τον προτείνω ανεπιφύλακτα.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ps_ant
    4
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    καλός σε γενικές γραμμές πολύμηχανημα οικονομικό.. λίγο δύσκολο να στήσεις το ίντερνετ (πατήστε το 1 για αριθμούς στον κωδικό δυκτειου).. τα μελάνια δεν ξέρω πόσο κρατάνε ούτε έστειλα φαχ....

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Arisgr
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλός και αξιόπιστος σε βάθος χρόνου.Αξίζει τα χρήματα πουθα δώσεις.
    Σαν μόνο αρνητικό θα πώ την λίγο δύσκολη ρύθμιση του fax.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • bilhs06
    5
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειναι οτι καλυτερο εκτυπωνη τα παντα και πολυ γρηγορα και εχει και μεγαλη εξοικονομησει στα μελανια!!!

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • koukougiwrgis
    3
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το μόνο αρνητικό που έχω να πω είναι για το φαξ ,καποιες φορές δεν τα στέλνει ή δεν τα λαμβάνει ,δύσκολο στην ρύθμιση του φαξ

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Από τα νευρα μου τον πέταξα από το μπαλκόνι , έγινε κομμάτια και ηρέμησε η ψυχή μου . Αυτα χωρίς υπερβολές .

    0
  • Πατα το κουμπι με το αστερακι και τον κυκλο για οσους εχουν προβλημα με το μελλανι που ειναι ξαναγεμιζμενο για 5 δευτερολεπτα και εκτυπωνει οσο θες

    1
  • Ο εκτυπωτής είναι άχρηστος δέχεται μόνο αυθεντικά μελάνια επίσης είναι πολύ δύσκολο στη χρήση Ειδικά αν θες να στείλεις φαξ και επίσης τα μελάνια του το μετράει με το πλήθος των εκτυπώσεων και όχι με τη στάθμη της μελάνης τα πήγα για γέμισμα και δεν τα διαβάζει καν.

    0
  • Απλά άθλιος.40€ για μόλις 180 σελίδες.(Δε δουλεύει μόνο με σκέτο μαύρο μελάνι) Πάντε για κάναν Epson ~5€ για 2000 σελίδες.Συνδεεται δύσκολα και για να βγάλει μέσω wifi δεινοπαθείς.Δεν υπάρχει κανένας λόγος να τον αγοράσει κάποιος ούτε καν τζάμπα για ξεφόρτωμα καθώς κυριολεκτικά μπαίνεις μέσα.

    0
  • Δεν λέω καλός εκτυπωτης για τα λεφτά του αλλά τα μελάνια τελειώνουν γρήγορα και είναι πανάκριβα αλλά το χειρότερο είναι ότι κολλάει το χαρτί μέσα αρκετες φορές

    0
  • Δες τα όλα