Το τσαντάκι για τα χρήματα του είναι σίγουρα value for money, είδα κάτι αρνητικά σχόλια όσον αφορά τον χώρο, προσωπικά στη μεγάλη του θήκη βάζω το βιβλίο με τα χαρτιά της μηχανής, πορτοφόλι (μεγάλο σε μέγεθος), κινητό(μεγάλο σε μέγεθος), τσιγάρα και άμα λάχει μπορεί να βάλω και το λουκέτο για δισκόφρενο ή κανα γυαλί ηλίου, συνεπώς για τσαντάκι μέσης έχει αρκετό χώρο. προφανώς αν θέλετε να βάλετε παγούρι και αλλαξιά μέσα τότε πάτε σε άλλο τσαντάκι και όχι τσαντάκι μέσης. Στο μπροστινό τσεπάκι που έχει χωράνε κλειδιά (έχουν βάλει και ειδικό γαντζάκι το οποίο είναι τέρμα χρήσιμο), κομπολόι (για τους μερακλήδες) αναπτήρας και έχει ακόμα 2/3 χώρου, εγώ δεν έχω τι άλλο να βάλω μπροστά. το πίσω πίσω τσεπάκι δεν βολεύει πολύ αλλά στη θέση που είναι, προφανώς το έχουν βάλει για να βάζεις μέσα κάτι το οποίο δεν χρειάζεται να βγαίνει συχνά (πχ χαρτομάντηλα). Το μόνο αρνητικό που βρήκα είναι ότι όταν περπατάς λασκάρει το λουρί του οπότε θέλει συχνά σφήξιμο. Προσωπικά δεν με ενοχλεί μιας και σφίγγει εύκολα με ένα τράβηγμα αλλά αν το πάρει κάποιος για τρέξιμο πχ τότε δεν θα είναι καθόλου βολικό. Το υλικό του φαίνεται ποιοτικό καθώς και τα φερμουάρ του δεν φαίνονται απο αυτά χαλάνε απο τη πολλή χρήση. Πιο πριν είχα ένα τσαντάκι polo του οποίου το φερμουάρ ήταν πολύ κατώτερης ποιότητας. Επίσης είναι όμορφο εμφανισιακά.