Παιδεύομαι χρόνια με τη σμηγματορροϊκή δερματίτιδα και επιτέλους μια θεραπεία ξεχώρισε για την αποτελεσματική της δράση.
Όντως το μεγαλύτερο θετικό είναι ότι ο κνησμός σταματά από το πρώτο λούσιμο, και το μεγαλύτερο αρνητικό ότι τα μαλλιά γίνονται άχυρα. Ωστόσο με καλή μαλακτική ή ακόμα καλύτερα μάσκα, τα μαλλιά συνέρχονται.
Μερικές συμβουλές για να μην εγκαταλείψετε την προσπάθεια και να δείτε πραγματικά αποτελέσματα:
-όχι καυτό νερό. Ειδικά το τελευταίο ξέβγαλμα κάντε το με δροσερό νερό.
-κάντε μόνο ένα χέρι (το δεύτερο) με το σαμπουάν αυτό. Το πρώτο κάντε το με ένα απλό ήπιο σαμπουάν για να καθαρίσουν τα μαλλιά ειδικά από τυχόν προϊόντα της προηγούμενης φοράς. Αν κάνετε το δεύτερο χέρι, χρειάζεται ελάχιστη ποσότητα και το αποτέλεσμα είναι το ίδιο, ενώ αν το κάνετε ως πρώτο χέρι, θα χρειαστείτε περισσότερο γιατί δεν κάνει αφρό.
-αφήστε το να δράσει λίγα λεπτά. Θα διώξει τα «λέπια» πιο αποτελεσματικά
-καλό ξέβγαλμα. Ιδανικά κάντε χωρίστρες με τα δάχτυλα στο τελευταίο ξέβγαλμα για να καθαρίσει καλά το τριχωτό. Αν βάλετε και δροσερό νερό, θα έχετε ακόμα καλύτερη αίσθηση που διαρκεί και μετά.
-μάσκα ή μαλακτική. Οπωσδήποτε για μακριά μαλλιά, δεν θα χτενίζονται αν δεν βάλετε κάτι.
Με αυτόν τον τρόπο από το «κάθε 3η μέρα λούσιμο» και καθημερινό κνησμό, έφτασα στο «καθε 5η μέρα λούσιμο», πιο όμορφα μαλλιά, και κνησμό στα πιο έντονα άγχη.
Ελπίζω να βοηθήσει κι εσάς