Εξαιρετικό κινητό!!!
Το χρησιμοποιώ εδώ και ένα μήνα, προερχόμενος από iPhone 12 mini, επειδή λατρεύω τα μικρά κινητά αλλά πλέον δεν υπάρχουν. Έχω την έκδοση 12/512. Εάν έχεις πάνω από 2gb ελεύθερη rom, μπορεί να δανείσει στη ram αυτά τα 2gb ώστε να πάει 14 και να αυξήσεις τις επιδόσεις στα games. Προσωπικά με αφήνει αδιάφορο αυτό το χαρακτηριστικό.
Η λέξη κόλλημα/lag-αρισμα άγνωστη. Η ποιότητα κλήσης άριστη. Με ενοχλεί που είναι παντόφλα όπως όλα τα κινητά σήμερα, αλλά αυτό είναι υποκειμενικό.
Η μπαταρία κρατάει με μέτρια χρήση παραπάνω από μία μέρα, με φουλ χρήση μία μέρα. Όπως καταλαβαίνετε λοιπόν δεν είναι κάτι ουάου κι ας είναι 6Ah.
Και τώρα πάμε στο μεγάλο ατού αυτού του κινητού. Η κάμερα!!! Πορτρέτα φανταστικά. Εξαιρετικό το 3x lossless zoom μέχρι και 10x η κάμερα είναι εξαιρετική. Καθώς πορτρέτα όμως έχω μόνο το μωρό μου και είναι μόλις 2 χρονών, δε θα ανεβάσω φωτογραφία, αλλά σε συνθήκες υψηλού και μέτριου φωτισμού ανταγωνίζεται mirrorles κάμερες.
Στη μακρινή φωτογραφία που έχω τραβήξει το καροτσάκι, ο άνθρωπος ήταν στα 5 μέτρα μακριά, και το αυτοκόλλητο είχε μικρότερο πλάτος από το μεγάλο δάκτυλο του χεριού. Τρελάθηκα όταν είδα ότι βγήκαν τα γράμματα πεντακάθαρα! Ανοίγεις τη φωτογραφία στην οθόνη και διαβάζεις τα πάντα! Τα γράμματα με γυμνό μάτι νόμιζα είχαν σβήσει με τον καιρό, και δεν έχω μυωπία ή πρεσβυωπία. Είναι με 10x zoom.
Tο φεγγάρι είναι με 60x zoom ενώ το κινητό πάει μέχρι 120x. Όπως σε όλα τα κινητά, έτσι κι εδώ βοηθάει η AI στην ευκρίνεια και την εστίαση της φωτογραφίας. Και η 120x είναι εξαιρετική, αλλά δυστυχώς δε με άφηνε η πλατφόρμα να ανεβάσω παραπάνω υλικό.
Η macro φωτογραφία με το λουλούδι είναι με 1x zoom. Όταν βάλεις το 3x είναι ακόμα πιο καθαρές, αλλά δεν έχω καταφέρει να βγάλω καλή φωτογραφία γιατί όλο το καλοκαίρι φυσάει παντού και πολύ εδώ που μένω!
Night mode θα βάλω ένα 8/10 καθώς το κινητό κάνει ένα overprocess για να αποφύγει τη δημιουργία οπτικού θορύβου στο αποτέλεσμα, που προσωπικά δε μου αρέσει.
Η "έναστρη λειτουργία" μιλάει από μόνη της. Πρέπει να χρησιμοποιήσεις οπωσδήποτε τρίποδο γιατί κάνει 5 λεπτά να τραβήξει τη φωτογραφία, αλλά το αποτέλεσμα είναι κάτι παραπάνω από άριστο. Καθόλου θόρυβος, καθόλου overprocess, μόνο λίγο "κούνημα" καθώς στα 5 λεπτά προφανώς οι αστέρες έχουν μετακινηθεί.
Είμαι υπερευχαριστημένος με το κινητό που το πήρα 320 ευρώ ΠΡΟ ΦΠΑ με τιμολόγιο. Προσωπικά αποκλείω να έβρισκα κάτι καλύτερο σε camera phone με αυτά τα χρήματα. Σας το συνιστώ ανεπιφύλακτα.