TLDR: για τα λεφτά του πολύ καλό (50-60euro)
Ο βασικός λόγος που το προτίμησα ήταν γιατί είναι wireless, ήθελα ένα μικρόφωνο σε αυτό το price range με οκ ήχο αλλά καλή μπαταρία για να μην το φορτίζω συχνά και το συγκεκριμένο κρατάει πολύ. (προσοχή το Pro version όχι το απλό)
Χρήση με wired headphones και iems οπότε άλλο ένα καλώδιο δεν με βόλευε όπως επίσης ήθελα να το βάλω με πατέντα clamp ανάμεσα μου και το γραφείο αποκλειστικά για την διάρκεια gaming ώστε να το αφαιρώ όταν τελειώσει το session (δεν μου αρέσουν τα boom arms). Το base που έχει αν και ωραίο δεν βολεύει, εάν το βάλεις αριστερά/δεξιά από οθόνη θα πρέπει να ανεβάσεις gain για να πιάνει αλλά εάν δεν είσαι σε ήσυχο δωμάτιο/μόνος-η σου θα πιάνει τα πάντα
Είναι condenser mic το καλό είναι ότι σε πιάνει καλύτερα από ένα dynamic και δεν χρειάζεται να είναι τόσο in your face αλλά αυτό σημαίνει ότι θα έχεις και περισσότερο background να περνάει στο mic εάν μιλάει πχ και άλλο άτομο κοντά και δεν έχεις κάποιο noise gate ενεργοποιημένο ή από το ίδιο το mic ή από άλλο mixer / app ή discord θα περνάνε τα πάντα. Προσωπικά εμένα το native discord crisp και με λοιπά settings δουλεύει καλά και μπλοκάρει ότι χρειάζομαι να μπλοκάρει. Ίσως όμως εάν έχετε γενικά τέτοια θέματα να χρειάζεται να πάτε σε κάποιο Dynamic. Θα πρότεινα το pd200x σε maono.
Ποιότητα κατασκευής αρκετά καλή πάλι για τα λεφτά του/κατηγορία, πλαστικό αλλά όχι ψεύτικο.
Αρκετά features και απλό software (δεν χρειάζεται να τρέχει στο background κάνεις τα settings που θες και το κλείνεις) – από το μικ το ίδιο μπορείς να ρυθμίσεις TAP to mute-gain volume-headphones inline volume-noise canceling-rgb )
Αν και πολύ όμορφο άσπρο θα το προτιμούσα μαύρο αλλά δεν το έβρισκα όταν το χρειαζόμουν σε καλή τιμή – κυρίως για να μην κιτρινίσει με τον καιρό αν και τώρα για 50κατι ευρώ οκ… όσο πάει.
Γενικά είναι απίστευτο πόσα καλά έχουν γίνει τα μικρόφωνα αυτής της κατηγορίας πριν κάποια χρόνια έπρεπε να δώσεις πολλά παραπάνω για να πλησιάσεις αυτό το performance.
Το ΑΙ voice changer δεν με ενδιαφέρει προσωπικά απλά το δοκίμασα για να έχω γνώμη, έχει πλάκα δουλεύει ον the fly με ένα μικρό delay.
Εάν δεν θέλει κάποιος XLR για χρήση με κάποιο μιξερ/interface θα το πρότεινα σίγουρα κυρίως για την ευκολία του Wireless, παίζει όπου μπει ακόμη και κινητό – to dongle που έχει είναι με ανταπτορα type C με κανονικό USB A.