Φοβερό τάμπλετ. Οθόνη, hardware, ποιότητα κατασκευής, μπαταρία, λειτουργικότητα multitasking, περιφερειακά. Μοιάζει ότι είναι φτιαγμένο για να κρατήσει χρόνια.
Αν και έχω κάποια προβλήματα, δεν αφαιρώ αστέρι και θα εξηγήσω γιατί..
1. Το πήρα τις πρώτες μέρες κυκλοφορίας του μαζί με το πενάκι, το οποίο είναι το παλιό μοντέλο (stylo 2). Φαίνεται ότι δεν θα βγάλουν άλλο ειδικά για αυτό το τάμπλετ. Στην αρχή λοιπόν έμοιαζε να έχει πρόβλημα να συνεργαστεί με το πενάκι. Ακόμα και τις φορές που φαινόταν να το αναγνωρίζει, οι γραμμές που προσπαθούσα να κάνω δοκιμαστικά έβγαιναν διακεκομμένες, σαν να είχε πρόβλημα η σύνδεση ή ο αισθητήρας. Το πότε το αγγίζω την οθόνη και πόσο δυνατά. Δεν αφαιρώ αστέρι, γιατί το πρόβλημα φαίνεται να έχει ξεπεραστεί, είτε από κάποιο software update ή "'εστρωσε" το πενάκι με την χρήση.. τι να πω;
2. Υπάρχει δυνατότητα αναγνώρισης και μόνιμης σύνδεσης με το κινητό μου, που είναι και αυτό OnePlus, όταν βρίσκονται κοντά. Υποτίθεται ότι όταν είναι σε σύνδεση, το τάμπλετ τραβάει δεδομένα από το κινητό χωρίς κάποια έξτρα ενεργοποίηση του hotspot. Δυστυχώς αυτό στην πράξη δεν γίνεται. Λέει ότι είναι ενεργό, αλλά όταν ανοίγεις κάτι που απαιτεί δεδομένα σου λέει ότι είσαι offline. Σύμφωνα με forum αυτό κάποτε λειτουργούσε και χάλασε μάλλον γενικά στα τάμπλετ της εταιρίας μετά από κάποιο major update. Εγώ έχω ένα Nord 3 5G, αλλά διαβάζω για παράπονα και από κάποιους με το πιο πρόσφατο OnePlus 13. Με το τυπικό hotspot κάνω κανονικά την δουλειά μου, αλλά πιστεύω ότι τρώει περισσότερη μπαταρία έτσι. Δεν αφαιρώ αστέρι, γιατί όταν το αγόραζα δεν ήξερα για αυτού του είδους την υποτιθέμενη λειτουργία και σκόπευα έτσι κι αλλιώς να το δουλεύω με hotspot. Ελπίζω να έρθει και η διόρθωση κάποια στιγμή, αν και βλέπω ότι κρατάει μήνες πλέον.
3. Προερχόμουν από τάμπλετ 11' με αισθητήρα δακτυλικών αποτυπωμάτων. Θεωρούσα ότι με το face unlock καλύπτομαι, αλλά δεν είναι ακριβώς έτσι. Είναι ένα αρκετά βαρύτερο και μεγαλύτερο αντικείμενο που δεν το παίζεις στα δάχτυλα ώστε να το βλέπεις κάθε στιγμή κατά πρόσωπο. Αν χρησιμοποιείται και σε σκοτάδι, το face unlock πάει περίπατο. Φυσικά δεν αφαιρώ αστέρι, γιατί και το μέγεθος και την απουσία του αισθητήρα τις σκέφτηκα πολύ πριν πατήσω το κουμπί για αγορά.
Γενικά, τα 5-10 πράγματα που προσδοκούσα και που μου υπόσχονταν οι επίσημες περιγραφές, λειτουργούν αυτή την στιγμή τέλεια. Τα άλλα τα γράφω πιο πολύ για όσους μπορεί να έχουν δισταγμούς και για να μην το μετανιώσουν αργότερα.
+ Ένα τελευταίο. Τόσο η θήκη πληκτρολόγιο, που είναι καταπληκτική, όσο και η folio case, που χρησιμοποιώ συχνότερα, δεν πιστεύω ότι παρέχουν κάποια σπουδαία προστασία από πέσιμο. Αν έχετε τέτοιο άγχος και δεν σκοπεύετε να χρησιμοποιείτε πενάκι ή πληκτρολόγιο, καλύτερα πάρτε μια φθηνότερη θήκη σιλικόνης.
update 18/11/2025
Εδώ και μια βδομάδα πήρε και την αναβάθμιση σε android 16. Χωρίς κανένα πρόβλημα και μάλλον έλυσε και κάποια υπάρχοντα. Το βασικό είναι το σημείο 2 που αναφέρω παραπάνω. Τραβάει πλέον δεδομένα από το κινητό μου, χωρίς hotspot και χωρίς να έχει και το κινητό android 16.
Επιπλέον λύθηκε και ένα θέμα με το screencast που είχα παρατηρήσει. Ελπίζω αυτές οι επιδιορθώσεις να είναι μόνιμες και μην μας μείνει η χαρά. Γενικά αυτό είναι το πρόβλημα με τις μικρότερες μάρκες. Πανίσχυρο hardware σε οικονομικότερες τιμές, αλλά προσευχήσου να μην έχεις θέμα στο software, γιατί κανείς δεν ξέρει πότε και αν θα λυθεί.