Για όσους έχουν παίξει το fire emblem three houses στο switch και τους άρεσε θα τολμήσω να πω πως είναι must, προσωπικά έχοντας δεθεί με τους χαρακτήρες από το three houses αποτέλεσε για μένα κίνητρο το γεγονός ότι βλέπεις όλους τους χαρακτήρες τους οποίους συνάντησες και ξανά «ζεις» μαζί τους. Από θέμα ιστορίας μέχρι στιγμής (είμαι στις 12 ωρες) είναι πολύ ικανοποιητικό, όχι όπως το three houses βέβαια αλλά είναι λογικό αφού είναι ένα warriors παιχνίδι. Στην ουσία είναι η ίδια ιστορία αλλά σε άλλο timeline καθώς είναι στον ίδιο κοσμο με τους ίδιους χαρακτήρες αλλα οι κύριοι στόχοι τον χαρακτήρων είναι οι ίδιοι με διαφορετική εξέλιξη. Επίσης ένα άλλο ενδιαφέρον κομμάτι είναι πως οι χαρακτήρες αλλάζουν εμφάνιση όπως άλλαξαν μετά το time skip και στο three houses.
Το βασικότερο κομμάτι που είναι το gameplay, δεν είναι καθαρά στρατηγικής όπως είναι τα προηγούμενα fire emblem αλλά όπως υποδεικνύει και ο τίτλος είναι ένα warrior παιχνίδι. Αγοράζοντας λοιπόν για πρώτη φορά warrior δεν ήξερα τι να περιμένω και είχα ενδυασμους αλλά το συγκεκριμένο είναι απίστευτο γιατί συνδυάζει το κλασικό hack n slash με στρατηγικά στοιχεία και unit building όπως τα κλασσικά fire emblem. Το μόνο αρνητικό είναι η κάμερα που μπορεί σε κάποιες συγκεκριμένες κινήσεις να γίνει εκνευριστική.
Τέλος θα πρότεινα σε κάποιον που θέλει να παίξει το three houses και δε το έχει κάνει ακόμα να το πάρει πρώτο και να πάρει αυτό έπειτα γιατί αν σε ενδιαφέρει η ιστορία (η οποία είναι παρά πολύ καλή στο three houses) σου κάνει σποιλ βασικά πράγματα. Αν κάποιος είναι φαν των warrior παιχνιδιών και τον ενδιαφέρει μόνο το gameplay και δεν έχει σκοπό να πάρει το three houses (το οποίο θα πρότεινα να αγοράσει γιατί είναι ένα απιθανο παιχνίδι που ανήκει στα αγαπημένα μου ) πάλι θα μείνει σίγουρα ευχαριστημένος με την αγορά αυτού.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!