Κρέμες Προσώπου

Frezyderm Sensitive Red Skin CC Κρέμα Προσώπου Ημέρας με SPF30 κατά των Ατελειών & της Ερυθρότητας 30ml

Έγχρωμη επικαλυπτική κρέμα με υψηλή αντηλιακή προστασία για το ευαίσθητο, αντιδραστικό, με ερυθρότητα δέρμα.

Έγχρωμη επικαλυπτική κρέμα με υψηλή αντηλιακή προστασία για το ευαίσθητο, αντιδραστικό, με ερυθρότητα δέρμα.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Τύπος Επιδερμίδας Ακνεϊκή, Ευαίσθητη, Όλοι οι Τύποι
  • Σύνθεση Parabens Free
  • Ηλικία Για Όλες τις Ηλικίες
  • Δες τα όλα

Περιγραφή

Περιγραφή

Έγχρωμη επικαλυπτική κρέμα με υψηλή αντηλιακή προστασία για το ευαίσθητο, αντιδραστικό, με ερυθρότητα δέρμα.

Οφέλη

  • Προσφέρει άμεση κάλυψη της έντονης ερυθρότητας και των υπόλοιπων συμπτωμάτων του ευαίσθητου δέρματος με φυσικό χρώμα που προσαρμόζεται σε κάθε χρωματικό τόνο
  • Ανακουφίζει και προλαμβάνει την έξαρση των συμπτωμάτων
  • Παρέχει υψηλή UVA και UVB προστασία μόνο με φυσικά φίλτρα -ενδεδειγμένα για ευαίσθητες επιδερμίδες- και μειώνει την αντιδραστικότητα του δέρματος λόγω έκθεσης στην υπεριώδη ακτινοβολία
  • Χωρίς παράγοντες πυροδότησης της ροδόχρου νόσου, σύμφωνα με την επισκόπηση της National Rosacea Society

Κατάλληλο για

  • Ευαίσθητο, αντιδραστικό δέρμα
  • Επιδερμίδα με ροδόχρου νόσο
  • Κάθε τύπο δέρματος
  • Κάθε ηλικία

Οδηγίες Χρήσης

Καθημερινά, το πρωί, απλώστε τη στο πρόσωπο και τον λαιμό.

  • Για εξωτερική χρήση
  • Υποαλλεργικό προϊόν
  • Χωρίς συντηρητικά

Δράση - Ενεργά Συστατικά

  • Algae | Chrysanthelium indicum: Μείωση ερεθισμών | Προστασία μικροτριχοειδών | Αντιοιδηματική δράση
  • Zinc oxide: Ηλιοπροστασία UVA - UVB

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Σύνθεση
Parabens Free
Είδος
Ημέρας
Δράση
Ερυθρότητα, Ατέλειες
Τύπος Επιδερμίδας
Ακνεϊκή, Ευαίσθητη, Όλοι οι Τύποι
Δείκτης αντηλιακής προστασίας (SPF)
30 SPF
Υφή
Cream
Ηλικία
Για Όλες τις Ηλικίες
Χρώμα
CC Cream
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
30 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (243)

Αξιολογήσεις

  1. 157
  2. 58
  3. 13
  4. 5
  5. 10
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αποτελεσματικότητα
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Πρακτική συσκευασία
  • Απορρόφηση
  • Άρωμα
  • Αίσθηση

Αξιολογήσεις χρηστών

rene7thal
5
15 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Τη χρησιμοποιώ εδώ και δύο χρόνια. Έχω ροδόχρου και με καλύπτει απολύτως ικανοποιητικά. Δεν φοράω πια make up ενώ καταπραϋνει το δέρμα.

  • Αποτελεσματικότητα
  • Απορρόφηση
  • Αίσθηση
  • Θα την αγόραζα ξανά
Σου φάνηκε χρήσιμη;

soniasimitzi
1
4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Με εκπλήσσουν τα τόσα θετικά σχόλια, όταν στο δικό μου σχετικά ανεκτικό δέρμα με ήπια ροδόχρου νόσο, μέσα σε πολύ λίγες μέρες προκάλεσε τόσο έντονη ξηροδερμία που με ανάγκασε να σταματήσω να τη χρησιμοποιώ, αν και αρχικά είχα ενθουσιαστεί με την ανοιχτόχρωμη απόχρωση που ταίριαξε τέλεια με τον τόνο της επιδερμίδας μου.

  • Αποτελεσματικότητα
  • Απορρόφηση
  • Αίσθηση
  • Άρωμα
  • Δε θα την αγόραζα ξανά
  • Πρακτική συσκευασία
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • Dimitra_Maria_Nikolakaki

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρησιμοποιώ χρόνια! Εχω κάνει απόπειρες να πάρω άλλο προϊόν για την αλλαγή αλλά πάντα γυρνάω σε αυτό. Το αγαπώ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μου το έδωσαν δειγματακι λοιπόν το χρώμα είναι μια χαρά εγώ είμαι ξανθιά και έκατσε πάρα πολύ όμορφα και φυσικό αποτέλεσμα! Δεν είναι φουλ καλυπτικο όμως καλύπτει αρκετά η αίσθηση είναι ελαφριά για εμένα μικτο δέρμα κάνει ματ αποτέλεσμα σίγουρα δεν είναι ενυδατικό θέλει ενυδάτωση πριν. Εμένα μου αρέσει πολύ εφόσον έχει και αντιηλιακη προστασία. Θα το αγοράσω σίγουρα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitrasimota
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εμένα δεν με βολεψε. Ο τόνος του προϊόντος είναι πιο ανοιχτός από την επιδερμίδα μου και με έκανε χλωμή. Επίσης έχει έντονη λιπαρότητα και χρειαζομουν πάντοτε πουδραρισμα μετά τη χρήση. Δεν θα την ξαναπάρω

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Kan_o_lu
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αγαπημένο προϊόν
    Για ελαφριά ροδοχρους ακμή με έχει βολέψει άπειρα..
    δεν μ αρέσει γενικά η συσκευασία της εταιρίας
    Κάποιες φορές έρχεται ελαττωματικό

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • notastavrou
    2
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Διορθώνει χρωματικά την ροδοχρους γιατί είναι αρκετά λευκή αλλά πάνω μου έκατσε σαν στόκος. Μετά από κάποια ώρα η επιδερμίδα μου ασφυκτιούσε (και έχω δέρμα με τάση λιπαρότητας)

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vasoula_Roussa
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ωραία κρέμα!Τη χρησιμοποιώ αντί για μέικ απ και η κάλυψη της είναι πολύ καλή!με διευκολύνει γιατί δεν χρειάζεται να χρησιμοποιώ πολλά προϊόντα αφού έχει και αντηλιακή προστασία!Ετσι γλιτώνω χρόνο το πρωί που βιάζομαι!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kristy_K.
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ωραίο απο άποψη χρώματος, προσαρμόζεται όντως σε όλα τα χρώματα του δέρματος. ενώ το πήρα για κάτι πιο ελαφρύ απο το Make up μου, βουλώνει τους πόρους και μετά απο λίγο φαίνεται οτι κάτι φοράς... κατι γίνεται στο δέρμα, δεν είναι smooth οπως έχω μάθει να είναι με το make up. ίσως να χρειάζομαι κάτι για πιο ευαίσθητο δέρμα γιατί μου κάνει κοκκινίλες για λίγο μετά την εφαρμογή της. κατα τ'άλλα είναι συμπαθητικό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τα τελευταία χρόνια μετά τον Covid, το δέρμα μου παρουσίασε ευαισθησία και ερυθρότητα. Έχοντας πάθει και έγκαυμα στο πρόσωπο μου, δοκίμασα αρκετά προϊόντα χωρίς ωστόσο να μου ταιριάξει κάποιο.
    Έπειτα από σύσταση της δερματολόγου, αποφάσισα να δώσω μια ευκαιρία στο εν λόγω προϊόν και πραγματικά μπορώ να πω πως νιώθω ότι είναι ό,τι καλύτερο έχω δοκιμάσει καθώς προσωπικά μου ταίριαξε άψογα στην επιδερμίδα μου. Πλέον δεν χρησιμοποιώ make up και έχει γίνει απαραίτητο στο νεσεσέρ μου!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Greece_Wit
    1
    3 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    I had skin rash after the first use
    I use the Velvet sun protection 50 of this brand, which is great, but if you have a sensitive skin, it is better not to use this product. i read a lot of comments of skin rash but I thought, maybe it does work for me. It didn't. So be warned.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MariaPulp
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλύπτει καλά, αλλά είναι λίγο στεγνή. Μόνη της δίνει ένα ματ αποτέλεσμα. Φορώ πριν την La Roche Posay για ροδοχρου ακμή. Το χρώμα είναι καλό και το τελικό αποτέλεσμα ικανοποιητικό. Η συσκευασία είναι από τις σκληρές, πλαστικές με δοσομετρητη και αυτό σημαίνει ότι στο τέλος θα χαθεί μια ποσότητα γιατί δεν μπορείς να την ανοίξεις.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MairyMairy
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ειμαι 35 και αποφάσισα να ψάξω κάτι που θα το χρησιμοποιώ καθημερινά αντί για μέικ απ.
    Είμαι πολύ ευχαριστημένη μέχρι στιγμής καθώς καλύπτει τους μαύρους κύκλους και δινει μια κάποια ομοιοχρωμια στο πρόσωπο χωρίς να είναι βαριά βαμμένο,που αυτο έψαχνα!
    Δεν καλύπτει όπως το μεικ απ αν θέλετε φουλ κάλυψη μην το προτιμήσετε!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • oulion
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω ήπια ροδόχρου, την πήρα επί τούτου και με συμβουλές δερματολόγου. Δυστυχώς μού κάνει χειρότερη την ακμή. Δεν θα την ξαναπάρω.

    • Απορρόφηση
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • constantina_bouzelou
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δυστυχώς, στο δικό μου πρόσωπο, έκατσε βαριά.. οπότε ούτε η αίσθηση δεν ήταν καλή, ούτε το αποτέλεσμα ..

    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • EveSilve
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είδα σε άλλα σχόλια ότι είναι πολύ σκουρόχρωμη οπότε πρώτα την δοκίμασα σε δειγματακι πριν την αγοράσω.
    Παραδόξως μου ταιριαξε ενώ έχω από τις πιο ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες που έχω δει με ελάχιστο σταρένιο.
    Ειναι η μόνη κρέμα με χρώμα που ταιριαξε στο δέρμα μου και ταυτόχρονα έχει ικανοποιητική κάλυψη σε σπυράκια ή σημάδια από σπυράκια.
    Απλά μετά την εφαρμογή περιμένεις λίγο να στεγνώσει για να "σβήσεις" με το δάχτυλο το χρώμα που μαζεύεται σε ρυτίδες έκφρασης ή βλέφαρα. και συνεχίζεις από εκεί το μακιγιάζ (ή όχι)

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Malamati_Gr
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τη χρησιμοποιώ ένα μήνα σχεδόν, υποφέρω χρόνια από ροδόχρους ακμή με εμφανή κοκκινίλα και λιπαρότητα, μου έχει ταιριάξει πολύ δίνει μια ομοιομορφία στο πρόσωπο αν φορεθεί μόνη και φαίνεται φυσικό το αποτέλεσμα. Προσωπικά βάζω μια ενυδατική της effaclar mat πρώτα νομίζω στρώνει καλύτερα. Δε μου αρέσει η μυρωδιά καθόλου αλλά μετά από λίγο φέυγει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • niki.lyrantonaki
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η συσκευασία πρέπει να αλλαχθεί... πανω απο τη μισή ποσότητα του προϊόντος μένει μέσα στο δοχείο αλλά χωρίς δυνατότητα να τραβηχτεί από το μηχανισμό....Κρίμα...

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marskr
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν έχω λόγια, είναι απλά τέλεια... Έχω λιπαρό δέρμα με τάση για ακμή οπότε μόνιμα έχει κοκκινίλες, συν ευρυαγγείες γύρω από τη μύτη, συν φακιδούλες. Με την κρέμα αυτή αρκεί απλά ένα πέρασμα χωρίς όμως να νιώθεις μια πάστα πάνω σου. Με πιο ελαφριά μεικ απ η κάλυψη δεν είναι αρκετή, είναι απλά σαν να εξομαλύνουν λίγο την κατάσταση, δεν καλύπτουν. Αντίθετα, τα πιο βαριά κάνουν τα μαλλιά να κολλάνε πάνω ή φέρνουν ένα πολύ βαρύ αποτέλεσμα με ανάγκη να πρέπει να βαφτείς ολόκληρη, να βάλεις και μάσκαρα και κραγιόν κλπ. Με το συγκεκριμένο προϊόν όμως μπορείς να βάψεις και απλώς το μισό πρόσωπο καλύπτοντας μόνο ο,τι δε θες να φαίνεται και κατά τα άλλα έχεις τελείως φυσικό αποτέλεσμα. Είναι καταπληκτική.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vasilikipet
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    έχω ροδόχρους και είναι η μόνη που καλύπτει τις κοκκινίλες μου και έχει και αντιηλικη κάλυψη. Δεν είναι skincare προϊόν ,δεν προσφέρει κάτι δηλαδή πλην αυτών που ανέφερα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • K. Kord
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή κρέμα με πολύ ωραία αποχρωση και τέλεια κάλυψη. Μείον ένα αστέρι γιατί η συσκευασία σταμάτησε να αντλεί προϊόν από την πρώτη εβδομάδα και αναγκάζομαι να την ξεβιδωνω για να το χρησιμοποιήσω. Επίσης τονίζει τις λεπτές ρυτίδες. Ελπίζω το προϊόν να βγει και σε έκδοση για 35+

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • danai_mn
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σαν αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό. Αν θέλεις να βγεις στην παραλία λίγο προσεγμένη ναι.! Με ανάμειξη με foundation κάνει έναν καταπληκτικό συνδυασμό… αυτό που δεν αντέχω καθόλου είναι τη μυρωδιά του… το φοράω και μέχρι να το αφαιρέσω στο ντεμακιγιαζ η μυρωδιά δεν φεύγει..

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Chrysa_Boubouli
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχοντας ταλαιπωρηθεί πέρα πολύ με τη ροδοχρους ακμή με περιόδους πλήρης ύφεσης ή εξάρσεως, με μικτή-κανονική επιδερμίδα και έχοντας δοκιμάσει άπειρα προϊόντα που μου έχουν συστήσει δερματολόγοι ανα τα χρόνια έχω να πω πως είναι η καλύτερη κρέμα που έχω χρησιμοποιήσει. Τη χρησιμοποιώ δυο χρόνια ως make up κυρίως καθώς μπορεί να σταθεί από μόνη της σε καλή ενυδατωμένη βάση λόγω της κάλυψής Της και εχω δει τρομερή διαφορά και όσον αφορά τις κοκκινίλες αλλά και τη μη πρόκληση σπυριών καθώς δεν αφήνει το δέρμα μου λιπαρό αλλά ταυτόχρονα είναι ενυδατωμένο και δεν το ξεραίνει ενώ παραλληλα έχει και spf τέλεια για την ημέρα. Το χρωμα ενσωματώνεται στην εκάστοτε απόχρωση του δέρματος όποτε μη φοβηθείτε στην όψη του.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ester_Prynne
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    I'm giving one star because the color is too dark! I'm fairly white and when I use it, I look like Trump. At least warn us about its dark color.

    • Αίσθηση
    • Απορρόφηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sia_Karvela
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την αγοράζω χρόνια!! Δε μου προκαλεί ερεθισμό όπως κάποιες άλλες. Σίγουρα θα μπορούσε να έχει ακόμη καλύτερα συστατικά όμως είναι τίμια για την τιμή της και για το αποτέλεσμα της. Η συσκευασία θα μπορούσε να είναι καλύτερη.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gina-Zikos
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Με έντονη ροδόχρους νόσο, δεν ενοχλεί το δέρμα μου. Είναι λίγο δύσκολη στο να την απλώσεις.
    Εγώ προσωπικά έχω και χωρίς χρώμα. Με το χρώμα, τη χρησιμοποιώ κάποιες φορές και όχι όλες. Έχει καλή κάλυψη και ας μην ξεχνάμε ότι δεν είναι υργό make up, οπότε δεν μπορούμε να έχουμε το ίδιο αποτέλεσμα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Naya_Traveler

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολυ ωραια αισθηση , αρκετα καλυπτικο , θελει καλη βαση για να απλωθει ομοιόμορφα. θα το αγοραζα ξανα σιγουρα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mary.hatoupi
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καταπληκτικη cc κρέμα. Έχω κανονική προς ξηρή επιδερμίδα και μου έχει κάτσει τέλεια. Απορρόφαται πολύ όμορφα από το δέρμα και νιώθεις σαν να μην φοράς τίποτα. Τη χρησιμοποιώ καθημερα αντί για foundation και έχει αρκετά καλή κάλυψη. Επίσης βοηθάει πολύ και με την ερυθροτητα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lykaki.lena
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τη φοβήθηκα αρχικά γιατί μου φάνηκε πολύ ανοιχτόχρωμη αλλά τελικά γίνεται ένα με το δέρμα. Δεν προκαλεί σπυράκια και καλύπτει επαρκώς τη ροδοχρου. Χρειάζεται μικρή ποσότητα και γρήγορη επάλειψη. Γενικά με τη χρήση της φαίνομαι περιποιημένη και φυσική.
    Υ.Γ. Δεν ερεθίζει καθόλου τα μάτια.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Zoi-zoitsa
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λόγω ευαισθησίας στο δέρμα από ροδόχρου θα πω ότι είναι ένα προϊόν πολύ βοηθητικό που δεν επιβαρύνει την κατάσταση. Λίγο το άρωμα είναι που δεν με τρελαίνει.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 0
  • Το χρησιμοποιώ χρόνια! Εχω κάνει απόπειρες να πάρω άλλο προϊόν για την αλλαγή αλλά πάντα γυρνάω σε αυτό. Το αγαπώ.

    0
  • Μου το έδωσαν δειγματακι λοιπόν το χρώμα είναι μια χαρά εγώ είμαι ξανθιά και έκατσε πάρα πολύ όμορφα και φυσικό αποτέλεσμα! Δεν είναι φουλ καλυπτικο όμως καλύπτει αρκετά η αίσθηση είναι ελαφριά για εμένα μικτο δέρμα κάνει ματ αποτέλεσμα σίγουρα δεν είναι ενυδατικό θέλει ενυδάτωση πριν. Εμένα μου αρέσει πολύ εφόσον έχει και αντιηλιακη προστασία. Θα το αγοράσω σίγουρα

    0
  • Εμένα δεν με βολεψε. Ο τόνος του προϊόντος είναι πιο ανοιχτός από την επιδερμίδα μου και με έκανε χλωμή. Επίσης έχει έντονη λιπαρότητα και χρειαζομουν πάντοτε πουδραρισμα μετά τη χρήση. Δεν θα την ξαναπάρω

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (5)

Ερωτήσεις

2459 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Ifigeneia_Manoli

Καλησπέρα.
Διαγνωστήκα πρόσφατα με ροδόχρους ακμή και η δερματολόγος μου σύστησε την συγκεκριμένη κρέμα.
Απλά έχω μπερδευτεί λίγο γιατί νόμιζα ότι είναι αντηλιακό, αλλά τελικά είναι κρέμα με δείκτη προστασίας. Άρα φοράω κάποιο άλλο αντηλιακό και μετά αυτή την κρέμα ή με καλύπτει πλήρως;
Ευχαριστώ

agapi_

Καλησπέρα, έχω διαγνωστεί με ροδόχρου προτού 11 χρόνια και χρησιμοποιώ αυτή την κρέμα μόνο. Σωστά, φοράτε το αντηλιακό (κατά προτίμηση κάποιο ελαφρύ, για να μη βαρύνει η επιδερμίδα σας) και από πάνω την κρέμα.

Giannis91!

Καλησπέρα θα ηθελα να ρωτήσω το πρωι πχ κανω τον καθαρισμο μου, βαζω μετα την ενυδατική μου και μετα βαζω τ συγκεκριμένη κρεμα ??

Tsoff

Το προϊόν είναι μόνο για ανοιχτές επιδερμίδες; υπάρχει κάποια κοπέλα λίγο πιο σκούρα που να το έχει χρησιμοποιήσει; Αυτή τη στιγμή χρησιμοποιώ της frezyderm το αντηλιακό με χρώμα και ταιριάζει καλά ο τόνος στο δέρμα μου όμως θα ήθελα να το δοκιμάσω γιατί έχω ροδοχρουσ και ευαίσθητο δέρμα.

mkgk

έχω πιο σκούρα επιδερμίδα όχι από φυσικού μου από έκθεση στον ήλιο αλλά μπορώ να σου πω με σιγουριά ότι δεν μου αρέσει σαν αποτέλεσμα γιατί με ασπρίζει και με κάνει λίγο ροζ.Κάποιες φορές κάνω μία μίξη και τον δύο αντηλιακών και έτσι είναι οκ σαν αποτελεσμα.
Ελπίζω να σε βοήθησα.

Δες όλες τις ερωτήσεις (5)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Έγχρωμη επικαλυπτική κρέμα με υψηλή αντηλιακή προστασία για το ευαίσθητο, αντιδραστικό, με ερυθρότητα δέρμα.

Οφέλη

  • Προσφέρει άμεση κάλυψη της έντονης ερυθρότητας και των υπόλοιπων συμπτωμάτων του ευαίσθητου δέρματος με φυσικό χρώμα που προσαρμόζεται σε κάθε χρωματικό τόνο
  • Ανακουφίζει και προλαμβάνει την έξαρση των συμπτωμάτων
  • Παρέχει υψηλή UVA και UVB προστασία μόνο με φυσικά φίλτρα -ενδεδειγμένα για ευαίσθητες επιδερμίδες- και μειώνει την αντιδραστικότητα του δέρματος λόγω έκθεσης στην υπεριώδη ακτινοβολία
  • Χωρίς παράγοντες πυροδότησης της ροδόχρου νόσου, σύμφωνα με την επισκόπηση της National Rosacea Society

Κατάλληλο για

  • Ευαίσθητο, αντιδραστικό δέρμα
  • Επιδερμίδα με ροδόχρου νόσο
  • Κάθε τύπο δέρματος
  • Κάθε ηλικία

Οδηγίες Χρήσης

Καθημερινά, το πρωί, απλώστε τη στο πρόσωπο και τον λαιμό.

  • Για εξωτερική χρήση
  • Υποαλλεργικό προϊόν
  • Χωρίς συντηρητικά

Δράση - Ενεργά Συστατικά

  • Algae | Chrysanthelium indicum: Μείωση ερεθισμών | Προστασία μικροτριχοειδών | Αντιοιδηματική δράση
  • Zinc oxide: Ηλιοπροστασία UVA - UVB

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Σύνθεση
Parabens Free
Είδος
Ημέρας
Δράση
Ερυθρότητα, Ατέλειες
Τύπος Επιδερμίδας
Ακνεϊκή, Ευαίσθητη, Όλοι οι Τύποι
Δείκτης αντηλιακής προστασίας (SPF)
30 SPF
Υφή
Cream
Ηλικία
Για Όλες τις Ηλικίες
Χρώμα
CC Cream
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
30 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (243)

  1. 157
  2. 58
  3. 13
  4. 5
  5. 10
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αποτελεσματικότητα
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Πρακτική συσκευασία
  • Απορρόφηση
  • Άρωμα
  • Αίσθηση

Αξιολογήσεις χρηστών

rene7thal
5
15 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Τη χρησιμοποιώ εδώ και δύο χρόνια. Έχω ροδόχρου και με καλύπτει απολύτως ικανοποιητικά. Δεν φοράω πια make up ενώ καταπραϋνει το δέρμα.

  • Αποτελεσματικότητα
  • Απορρόφηση
  • Αίσθηση
  • Θα την αγόραζα ξανά
Σου φάνηκε χρήσιμη;

soniasimitzi
1
4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Με εκπλήσσουν τα τόσα θετικά σχόλια, όταν στο δικό μου σχετικά ανεκτικό δέρμα με ήπια ροδόχρου νόσο, μέσα σε πολύ λίγες μέρες προκάλεσε τόσο έντονη ξηροδερμία που με ανάγκασε να σταματήσω να τη χρησιμοποιώ, αν και αρχικά είχα ενθουσιαστεί με την ανοιχτόχρωμη απόχρωση που ταίριαξε τέλεια με τον τόνο της επιδερμίδας μου.

  • Αποτελεσματικότητα
  • Απορρόφηση
  • Αίσθηση
  • Άρωμα
  • Δε θα την αγόραζα ξανά
  • Πρακτική συσκευασία
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • Dimitra_Maria_Nikolakaki

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρησιμοποιώ χρόνια! Εχω κάνει απόπειρες να πάρω άλλο προϊόν για την αλλαγή αλλά πάντα γυρνάω σε αυτό. Το αγαπώ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μου το έδωσαν δειγματακι λοιπόν το χρώμα είναι μια χαρά εγώ είμαι ξανθιά και έκατσε πάρα πολύ όμορφα και φυσικό αποτέλεσμα! Δεν είναι φουλ καλυπτικο όμως καλύπτει αρκετά η αίσθηση είναι ελαφριά για εμένα μικτο δέρμα κάνει ματ αποτέλεσμα σίγουρα δεν είναι ενυδατικό θέλει ενυδάτωση πριν. Εμένα μου αρέσει πολύ εφόσον έχει και αντιηλιακη προστασία. Θα το αγοράσω σίγουρα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitrasimota
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εμένα δεν με βολεψε. Ο τόνος του προϊόντος είναι πιο ανοιχτός από την επιδερμίδα μου και με έκανε χλωμή. Επίσης έχει έντονη λιπαρότητα και χρειαζομουν πάντοτε πουδραρισμα μετά τη χρήση. Δεν θα την ξαναπάρω

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Kan_o_lu
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αγαπημένο προϊόν
    Για ελαφριά ροδοχρους ακμή με έχει βολέψει άπειρα..
    δεν μ αρέσει γενικά η συσκευασία της εταιρίας
    Κάποιες φορές έρχεται ελαττωματικό

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • notastavrou
    2
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Διορθώνει χρωματικά την ροδοχρους γιατί είναι αρκετά λευκή αλλά πάνω μου έκατσε σαν στόκος. Μετά από κάποια ώρα η επιδερμίδα μου ασφυκτιούσε (και έχω δέρμα με τάση λιπαρότητας)

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vasoula_Roussa
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ωραία κρέμα!Τη χρησιμοποιώ αντί για μέικ απ και η κάλυψη της είναι πολύ καλή!με διευκολύνει γιατί δεν χρειάζεται να χρησιμοποιώ πολλά προϊόντα αφού έχει και αντηλιακή προστασία!Ετσι γλιτώνω χρόνο το πρωί που βιάζομαι!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kristy_K.
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ωραίο απο άποψη χρώματος, προσαρμόζεται όντως σε όλα τα χρώματα του δέρματος. ενώ το πήρα για κάτι πιο ελαφρύ απο το Make up μου, βουλώνει τους πόρους και μετά απο λίγο φαίνεται οτι κάτι φοράς... κατι γίνεται στο δέρμα, δεν είναι smooth οπως έχω μάθει να είναι με το make up. ίσως να χρειάζομαι κάτι για πιο ευαίσθητο δέρμα γιατί μου κάνει κοκκινίλες για λίγο μετά την εφαρμογή της. κατα τ'άλλα είναι συμπαθητικό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τα τελευταία χρόνια μετά τον Covid, το δέρμα μου παρουσίασε ευαισθησία και ερυθρότητα. Έχοντας πάθει και έγκαυμα στο πρόσωπο μου, δοκίμασα αρκετά προϊόντα χωρίς ωστόσο να μου ταιριάξει κάποιο.
    Έπειτα από σύσταση της δερματολόγου, αποφάσισα να δώσω μια ευκαιρία στο εν λόγω προϊόν και πραγματικά μπορώ να πω πως νιώθω ότι είναι ό,τι καλύτερο έχω δοκιμάσει καθώς προσωπικά μου ταίριαξε άψογα στην επιδερμίδα μου. Πλέον δεν χρησιμοποιώ make up και έχει γίνει απαραίτητο στο νεσεσέρ μου!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Greece_Wit
    1
    3 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    I had skin rash after the first use
    I use the Velvet sun protection 50 of this brand, which is great, but if you have a sensitive skin, it is better not to use this product. i read a lot of comments of skin rash but I thought, maybe it does work for me. It didn't. So be warned.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MariaPulp
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλύπτει καλά, αλλά είναι λίγο στεγνή. Μόνη της δίνει ένα ματ αποτέλεσμα. Φορώ πριν την La Roche Posay για ροδοχρου ακμή. Το χρώμα είναι καλό και το τελικό αποτέλεσμα ικανοποιητικό. Η συσκευασία είναι από τις σκληρές, πλαστικές με δοσομετρητη και αυτό σημαίνει ότι στο τέλος θα χαθεί μια ποσότητα γιατί δεν μπορείς να την ανοίξεις.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MairyMairy
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ειμαι 35 και αποφάσισα να ψάξω κάτι που θα το χρησιμοποιώ καθημερινά αντί για μέικ απ.
    Είμαι πολύ ευχαριστημένη μέχρι στιγμής καθώς καλύπτει τους μαύρους κύκλους και δινει μια κάποια ομοιοχρωμια στο πρόσωπο χωρίς να είναι βαριά βαμμένο,που αυτο έψαχνα!
    Δεν καλύπτει όπως το μεικ απ αν θέλετε φουλ κάλυψη μην το προτιμήσετε!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • oulion
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω ήπια ροδόχρου, την πήρα επί τούτου και με συμβουλές δερματολόγου. Δυστυχώς μού κάνει χειρότερη την ακμή. Δεν θα την ξαναπάρω.

    • Απορρόφηση
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • constantina_bouzelou
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δυστυχώς, στο δικό μου πρόσωπο, έκατσε βαριά.. οπότε ούτε η αίσθηση δεν ήταν καλή, ούτε το αποτέλεσμα ..

    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • EveSilve
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είδα σε άλλα σχόλια ότι είναι πολύ σκουρόχρωμη οπότε πρώτα την δοκίμασα σε δειγματακι πριν την αγοράσω.
    Παραδόξως μου ταιριαξε ενώ έχω από τις πιο ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες που έχω δει με ελάχιστο σταρένιο.
    Ειναι η μόνη κρέμα με χρώμα που ταιριαξε στο δέρμα μου και ταυτόχρονα έχει ικανοποιητική κάλυψη σε σπυράκια ή σημάδια από σπυράκια.
    Απλά μετά την εφαρμογή περιμένεις λίγο να στεγνώσει για να "σβήσεις" με το δάχτυλο το χρώμα που μαζεύεται σε ρυτίδες έκφρασης ή βλέφαρα. και συνεχίζεις από εκεί το μακιγιάζ (ή όχι)

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Malamati_Gr
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τη χρησιμοποιώ ένα μήνα σχεδόν, υποφέρω χρόνια από ροδόχρους ακμή με εμφανή κοκκινίλα και λιπαρότητα, μου έχει ταιριάξει πολύ δίνει μια ομοιομορφία στο πρόσωπο αν φορεθεί μόνη και φαίνεται φυσικό το αποτέλεσμα. Προσωπικά βάζω μια ενυδατική της effaclar mat πρώτα νομίζω στρώνει καλύτερα. Δε μου αρέσει η μυρωδιά καθόλου αλλά μετά από λίγο φέυγει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • niki.lyrantonaki
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η συσκευασία πρέπει να αλλαχθεί... πανω απο τη μισή ποσότητα του προϊόντος μένει μέσα στο δοχείο αλλά χωρίς δυνατότητα να τραβηχτεί από το μηχανισμό....Κρίμα...

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marskr
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν έχω λόγια, είναι απλά τέλεια... Έχω λιπαρό δέρμα με τάση για ακμή οπότε μόνιμα έχει κοκκινίλες, συν ευρυαγγείες γύρω από τη μύτη, συν φακιδούλες. Με την κρέμα αυτή αρκεί απλά ένα πέρασμα χωρίς όμως να νιώθεις μια πάστα πάνω σου. Με πιο ελαφριά μεικ απ η κάλυψη δεν είναι αρκετή, είναι απλά σαν να εξομαλύνουν λίγο την κατάσταση, δεν καλύπτουν. Αντίθετα, τα πιο βαριά κάνουν τα μαλλιά να κολλάνε πάνω ή φέρνουν ένα πολύ βαρύ αποτέλεσμα με ανάγκη να πρέπει να βαφτείς ολόκληρη, να βάλεις και μάσκαρα και κραγιόν κλπ. Με το συγκεκριμένο προϊόν όμως μπορείς να βάψεις και απλώς το μισό πρόσωπο καλύπτοντας μόνο ο,τι δε θες να φαίνεται και κατά τα άλλα έχεις τελείως φυσικό αποτέλεσμα. Είναι καταπληκτική.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vasilikipet
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    έχω ροδόχρους και είναι η μόνη που καλύπτει τις κοκκινίλες μου και έχει και αντιηλικη κάλυψη. Δεν είναι skincare προϊόν ,δεν προσφέρει κάτι δηλαδή πλην αυτών που ανέφερα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • K. Kord
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή κρέμα με πολύ ωραία αποχρωση και τέλεια κάλυψη. Μείον ένα αστέρι γιατί η συσκευασία σταμάτησε να αντλεί προϊόν από την πρώτη εβδομάδα και αναγκάζομαι να την ξεβιδωνω για να το χρησιμοποιήσω. Επίσης τονίζει τις λεπτές ρυτίδες. Ελπίζω το προϊόν να βγει και σε έκδοση για 35+

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • danai_mn
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σαν αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό. Αν θέλεις να βγεις στην παραλία λίγο προσεγμένη ναι.! Με ανάμειξη με foundation κάνει έναν καταπληκτικό συνδυασμό… αυτό που δεν αντέχω καθόλου είναι τη μυρωδιά του… το φοράω και μέχρι να το αφαιρέσω στο ντεμακιγιαζ η μυρωδιά δεν φεύγει..

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Chrysa_Boubouli
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχοντας ταλαιπωρηθεί πέρα πολύ με τη ροδοχρους ακμή με περιόδους πλήρης ύφεσης ή εξάρσεως, με μικτή-κανονική επιδερμίδα και έχοντας δοκιμάσει άπειρα προϊόντα που μου έχουν συστήσει δερματολόγοι ανα τα χρόνια έχω να πω πως είναι η καλύτερη κρέμα που έχω χρησιμοποιήσει. Τη χρησιμοποιώ δυο χρόνια ως make up κυρίως καθώς μπορεί να σταθεί από μόνη της σε καλή ενυδατωμένη βάση λόγω της κάλυψής Της και εχω δει τρομερή διαφορά και όσον αφορά τις κοκκινίλες αλλά και τη μη πρόκληση σπυριών καθώς δεν αφήνει το δέρμα μου λιπαρό αλλά ταυτόχρονα είναι ενυδατωμένο και δεν το ξεραίνει ενώ παραλληλα έχει και spf τέλεια για την ημέρα. Το χρωμα ενσωματώνεται στην εκάστοτε απόχρωση του δέρματος όποτε μη φοβηθείτε στην όψη του.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ester_Prynne
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    I'm giving one star because the color is too dark! I'm fairly white and when I use it, I look like Trump. At least warn us about its dark color.

    • Αίσθηση
    • Απορρόφηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sia_Karvela
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την αγοράζω χρόνια!! Δε μου προκαλεί ερεθισμό όπως κάποιες άλλες. Σίγουρα θα μπορούσε να έχει ακόμη καλύτερα συστατικά όμως είναι τίμια για την τιμή της και για το αποτέλεσμα της. Η συσκευασία θα μπορούσε να είναι καλύτερη.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gina-Zikos
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Με έντονη ροδόχρους νόσο, δεν ενοχλεί το δέρμα μου. Είναι λίγο δύσκολη στο να την απλώσεις.
    Εγώ προσωπικά έχω και χωρίς χρώμα. Με το χρώμα, τη χρησιμοποιώ κάποιες φορές και όχι όλες. Έχει καλή κάλυψη και ας μην ξεχνάμε ότι δεν είναι υργό make up, οπότε δεν μπορούμε να έχουμε το ίδιο αποτέλεσμα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Naya_Traveler

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολυ ωραια αισθηση , αρκετα καλυπτικο , θελει καλη βαση για να απλωθει ομοιόμορφα. θα το αγοραζα ξανα σιγουρα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mary.hatoupi
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καταπληκτικη cc κρέμα. Έχω κανονική προς ξηρή επιδερμίδα και μου έχει κάτσει τέλεια. Απορρόφαται πολύ όμορφα από το δέρμα και νιώθεις σαν να μην φοράς τίποτα. Τη χρησιμοποιώ καθημερα αντί για foundation και έχει αρκετά καλή κάλυψη. Επίσης βοηθάει πολύ και με την ερυθροτητα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lykaki.lena
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τη φοβήθηκα αρχικά γιατί μου φάνηκε πολύ ανοιχτόχρωμη αλλά τελικά γίνεται ένα με το δέρμα. Δεν προκαλεί σπυράκια και καλύπτει επαρκώς τη ροδοχρου. Χρειάζεται μικρή ποσότητα και γρήγορη επάλειψη. Γενικά με τη χρήση της φαίνομαι περιποιημένη και φυσική.
    Υ.Γ. Δεν ερεθίζει καθόλου τα μάτια.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Zoi-zoitsa
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λόγω ευαισθησίας στο δέρμα από ροδόχρου θα πω ότι είναι ένα προϊόν πολύ βοηθητικό που δεν επιβαρύνει την κατάσταση. Λίγο το άρωμα είναι που δεν με τρελαίνει.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 0
  • Το χρησιμοποιώ χρόνια! Εχω κάνει απόπειρες να πάρω άλλο προϊόν για την αλλαγή αλλά πάντα γυρνάω σε αυτό. Το αγαπώ.

    0
  • Μου το έδωσαν δειγματακι λοιπόν το χρώμα είναι μια χαρά εγώ είμαι ξανθιά και έκατσε πάρα πολύ όμορφα και φυσικό αποτέλεσμα! Δεν είναι φουλ καλυπτικο όμως καλύπτει αρκετά η αίσθηση είναι ελαφριά για εμένα μικτο δέρμα κάνει ματ αποτέλεσμα σίγουρα δεν είναι ενυδατικό θέλει ενυδάτωση πριν. Εμένα μου αρέσει πολύ εφόσον έχει και αντιηλιακη προστασία. Θα το αγοράσω σίγουρα

    0
  • Εμένα δεν με βολεψε. Ο τόνος του προϊόντος είναι πιο ανοιχτός από την επιδερμίδα μου και με έκανε χλωμή. Επίσης έχει έντονη λιπαρότητα και χρειαζομουν πάντοτε πουδραρισμα μετά τη χρήση. Δεν θα την ξαναπάρω

    2
  • Δες τα όλα
15,44 €
5,00 €   μεταφορικά